På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kommunikatör
Spela filmen

Kommunikatör

Kommunikatörer är specialister på att planera, utforma, sprida, utvärdera och förvalta informations- och kommunikationsinsatser. Arbetet kan handla om att utveckla ett varumärke eller att bygga långsiktiga relationer.

Kommunikatören behöver vara uppmärksam på vilka omvärldsfaktorer som påverkar verksamheten. Det är viktigt att hålla sig uppdaterad och följa med i samhällsdebatten för att kunna ge rådgivning till beslutsfattare på olika nivåer.

Kriskommunikation är ett exempel på en arbetsuppgift som kan ske externt. Om organisationens verksamhet ifrågasätts är det ofta kommunikatören eller pressansvarig som hanterar mediekontakterna.

Som kommunikatör kan du ha olika titlar, till exempel informatör, presskommunikatör, webbkommunikatör.

Utbildning

En högskoleexamen inom medier och/eller kommunikation efterfrågas av de flesta arbetsgivare. Även yrkeshögskoleexamen i kommunikation är mycket attraktiv på arbetsmarknaden.

Bra förberedande grundläggande utbildning finns på flera av gymnasieskolans nationella program, bland annat på Samhällsvetenskapsprogrammet, inriktning Medier, Information och Kommunikation eller på Estetiska programmet, inriktning Estetik och Media.

Personliga egenskaper

Kunskaper inom olika sociala medier, grafisk kommunikation och Episerver, Photoshop, InDesign eller andra Adobe-program är en fördel om du arbetar som kommunikatör. 

Arbetsplats

Du arbetar med kommunikation i företag, myndigheter, organisationer eller i samarbetsprojekt mellan olika aktörer. Det kan vara både intern kommunikation med personal och extern kommunikation till kunder, medier och politiker.

Visste du att...?

... när man pratar med en främling, föredrar man i olika länder olika avstånd till den andra personen. I Norra Europa är det genomsnittliga avståndet cirka 75 cm och i USA ca 1 meter. Det förekommer givetvis stora personliga variationer, men det går ändå att fastställa att det genomsnittliga måttet är rätt olika i olika länder och världsdelar.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

656 Lediga jobb

Marketing Manager inom Digital Commerce (Vikariat med möjlighet till för...

Arbetsgivare / Ort: Columbus Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadsförare

Om jobbet
Är du en kreativ person som älskar att skapa relevant innehåll för en snabbrörlig och ivrigt uppvaktad publik? Ser du marknadsföring som värdeskapande både för företaget och för kunden? Vill du jobba i en global roll med spännande kunder inom både B2B och B2C? Då har det här vikariatet, med goda möjigheter till förlängning, mycket att erbjuda dig! Om rollen I den här rollen kommer du att fokusera på marknadsföring i primärt Sverige, Norge, Danmark och UK inom affärsområdet Commerce, som har erbjudanden inom e-handel, strategitjänster, UX, inbound marketing och SEO. Commerce är ett av våra mest expansiva och framgångsrika affärsområde med kunder som XXL, Toyota, Gudrun, Nibe och många fler! Vi är speciellt stora inom industri och retail. Commerce avdelningen är ett drivet gäng, som vågar tänka och prova nytt, med engagemang från medarbetare på alla nivåer som vill bidra med bra content. Det kommer krävas att du är drivande, har ett thought-leadership, jobbar med Marketing Intelligence och vill utveckla våra lösningsprocesser. Som Marketing manager är det du som driver commerce marknadsprojekt, håller ihop plan och helhet och får alla olika stakeholders att jobba tillsammans. Utöver dina kollegor inom Commerce finns även ett stort Globalt marknadsteam där du kommer vara en del av att både inspirera och inspireras och få god stöttning när du behöver det. Bland annat kommer du ha ett vasst team av designers och content-writers i Indien, ett ambitiöst svenskt marknadsteam att bygga planen i Sverige med och kollegor i flera av de nordiska länderna. Resultatet är en dynamisk och kreativ miljö för dig att växa och utvecklas inom. Som Marketing Manager kommer du att hålla ihop samtliga marknadsaktiviteter för Commerce och dessutom delta i arbetet kring affärsutveckling. Där kan du påverka allt från paketeringar, med inspel kring marknaden, kunder och med din osvikliga fingertoppskänsla nå ut till en kräsen publik. Det är en roll med globalt ansvar, men med mycket fokus på Sverige. Därför är det viktigt att du kan sätta dig in i olika marknader, anpassa material för att nå ut rätt och är mycket skicklig på både svenska och engelska. Vem är du? Vill du vara en del av denna resa? Då bör du ha med dig några av dessa erfarenheter i ryggsäcken: - Du har tagit fram kommersiella redaktionsplaner för flera länder och du har full koll på inbound marketing. - Du gillar att driva processer, skapa lösningar och analysera de initiativ du har lanserat. - Du är en tekniskt lagd marknadsförare, som också förstår kraften i det personliga tilltalet. - Du är en utpräglad team-människa med integritet och stark förmåga att driva och slutföra inom ditt ansvarsområde Snubblar du på målsnöret när det kommer till erfarenhet eller är du osäker på om du har nog av det? Connecta med oss ändå! Vi vill alltid träffa nya talanger! Arbetsbeskrivning Som Marketing Manager kommer du självständigt att driva projekt och kampanjer för att generera leads. Du kommer att skapa mycket innehåll, både på svenska och engelska och vara med och marknadsföra vårt varumärke på mässor och i andra sammanhang. Du är den som lyfter blicken och se vad som behöver göras - både högt och lågt! Dessutom kommer du att jobba i vårt CMS-verktyg, Adobe Suite och i vårt CRM-system. Du kommer även utveckla din förmåga att hålla presentationer inför grupper och bli en riktig stjärna på inbound tekniker. I rollen kommer du att rapportera till Demand Generation Manager och ha ett nära samarbete med det svenska marknadsteamet och vara placerad i antingen Stockholm eller Göteborg. Tjänsten är ett föräldravikariat med start i augusti 2021, under 12 månader, med god chans till förlängning. Tjänsten kan innebära möjligheter till resande, både inom Sverige och utomlands. (Med hänsyn till nuvarande Covid situation förstås, säkerhet först!) Vad vi kan erbjuda dig Du kommer till ett digitalt marknadsteam där alla i teamet skapar innehåll för att stötta vår kund i sin beslutprocess. Alla har en tro på att vi skapar ett värde genom att initiera, påverka och driva säljprocessen. Teamet bygger samarbete där du kan vara kreativ och få möjlighet jobba i globala team. Med din pusselbit skapar vi något som ger ett stort värde till verksamheten. Du kommer vara en del av ett team som brinner för inboundmetodiken och som alla är övertygade att detta är metodiken som bidrar med värde. Om Columbus Columbus är ett IT-konsultbolag med fler än 2000 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 29 åren har över 4000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt ????. Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot (https://www.instagram.com/columbussverige/). (https://www.instagram.com/columbussverige/) Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Arbetsgivare
Columbus Sweden AB
Hemsida: https://www.columbusglobal.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Pressansvarig

Arbetsgivare / Ort: Skellefteå Kraft AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kommunikationsstrateg

Om jobbet
Vi söker en Pressansvarig till Kommunikationsavdelningen för anställning i Skellefteå.   Tjänsten Som pressansvarig ansvarar du för den dagliga relationen med press och övrig media och har ansvar för bolagets mediebild och PR-arbete. Du driver arbetet på både proaktiv och reaktiv basis och har ansvar för samtliga aktiviteter som tillhör Skellefteå Krafts relationer med press och annan media. Du coachar talespersoner inom området.    I arbetet ingår både strategiska och operativa uppgifter. Du jobbar med innehållsproduktion till intranät, film, webb, pressmeddelanden samt andra arbetsuppgifter inom kommunikation.     Hos oss blir du en del av Kommunikationsavdelningen där vi är nio medarbetare som jobbar med intern och extern kommunikation till hela koncernen. Vi jobbar drivande och lösningsorienterat, bygger goda relationer och är intresserade av samhälls- och branschfrågor. Med ett gott arbetsklimat och principstyrt förbättringsarbete jobbar vi tillsammans och nära verksamheterna. Hos oss blir du snabbt en i gänget.   Tjänsten är ett vikariat på 100% heltid från 10 januari 2022 till 31 augusti 2023 med anställning i Skellefteå. Obekväm arbetstid kan förekomma.    Välkommen med din ansökan!   Intresserad? För att söka tjänsten behöver du vara trygg och självgående med en hög analytisk och kreativ förmåga.    Du arbetar självständigt och engagerat när du löser kommunikationsutmaningarna och har en mycket god förmåga att utforma budskap, tydliggöra och kommunicera komplex information. Du hittar lämpliga strategier och utformar argumentation.   Som person är du social och framåt och har lätt för att bygga förtroendefulla relationer. Du är drivande i förbättringsarbete och jobbar lika bra självgående som i grupp.   Krav • Relevant akademisk utbildning inom kommunikation/PR/journalistik eller liknande • Flerårig erfarenhet av brett arbete med PR/press och kommunikationsfrågor • Kunskap och erfarenhet av webbpubliceringsverktyg och Photoshop • Mycket goda kunskaper i Officepaketet   Meriterande • Erfarenhet från energibranschen • Grundläggande kunskaper i rörlig media    Vilka är vi då? Skellefteå Kraft är en av Sveriges största kraftproducenter med produktion av vind- och vattenkraft, värme och bioenergi. Vårt mål är ett Sverige som drivs av 100 % förnybar energi. Därför säljer vi bara 100 % förnybar kraft, och satsar så mycket vi orkar på investeringar och forskning.    Om rekryteringen Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering med syfte att se till varje persons kompetens och därmed främja mångfald och motverka diskriminering.   Många befattningar inom Skellefteå Kraft-koncernen är säkerhetsklassade på grund av den samhällsviktiga verksamheten som det innebär att arbeta inom energibranschen. Vid rekrytering till en sådan befattning ställs krav på säkerhetsprövning med registerkontroll innan kandidaten kan anställas.    Frågor? Catarina Hägglund, Kommunikationschef, 0910-77 25 25 Roger Östman, Unionen, 0910-77 26 43 Veronica Lindström, Akademikerföreningen, 0910-77 27 71 Robert Ingberg, SEKO, 0910-77 26 62 Örjan Karlsson, Ledarna, 0910-71 66 40   Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.  
Arbetsgivare
Skellefteå Kraft AB
Hemsida: http://www.skekraft.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Eventpersonal till köpcentrum i Sollentuna 27 oktober

Arbetsgivare / Ort: Eventpersonal i Sverige AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet:
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare.

Vi söker nu eventpersonal till ett köpcentrum-event i Edsbergs centrum (Sollentuna), onsdag 27 oktober.

På plats i Edsbergs centrum kommer eventteamet att dela ut gratis pumpor till besökare som handlat för minst 500 kronor i butikerna. Man kommer dessutom att skära ut lite mönster i pumporna och inspirera till hur man gör pumpalyktor till förbipasserande. Glatt och familjärt! Till detta söker vi glada och sociala personer som är lite pyssliga och har ett estetiskt öga. OBS ni kommer att arbeta utomhus (i tält) så viktigt att ni klär er varmt.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och utför detta projekt på ett smittsäkert sätt.

Ansök snarast då vi tillsätter detta inom kort.

Dag och tid:

27 oktober (onsdag)

Kl: ca 14.30 - 19.30

Lön: 135kr/h (ink sem.ers och ob)

Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis:

1. Maila med rubriken "Edsberg 27 okt" till [email protected]

2. Skriv vad du gjort tidigare inom kundbemötande, event, service etc

3. Bifoga ett nytaget foto (vi vill känna igen er när ni kommer och jobbar)

4. Skriv ditt aktuella mobilnummer så att jag snabbt kan nå dig

Viktigt!!!

Efter att du mailat oss så går du även in på vår hemsida och registrerar dig som personal. Som referens anger du "Edsberg 27 okt". Då kommer vi att kontakta dig gällande detta uppdrag samt så får du våra framtida jobbförfrågningar direkt via mail.

Ansök snarast då vi tillsätter tjänsterna löpande.

#jobbjustnu

Arbetsgivare
Eventpersonal i Sverige AB
Roslagsgatan 34
11355 STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Brand Manager AW Academy Sweden till Marknadsavdelningen på AW Group

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadsförare

Om jobbet
Vi söker nu en Brand Manager för AW Academy Sverige. En unik möjlighet för dig som vill utveckla effektiva marknadsaktiviteter för en innovativ produkt som utmanar traditionella utbildn ingsmetoder. Motiveras du av att utvärdera resultatet av dina marknadsinvesteringar, hitta nya vägar och kanaler för att nå dina mål och säkerställa att dina kommunikationsaktiviteter möter affärsbehoven, då är det här rollen för dig! OM TJÄNSTEN Som Brand Manager ansvarar du för den lokala marknadsplanen och säkerställer att den stödjer AW Academys affärsbehov för såväl kandidatattraktion som leadsgenerering. Du arbetar proaktivt med att förstå marknaden och målgruppens preferenser för att garantera maximal affärsnytta från våra marknadsinsatser. Du säkerställer att webben, sociala medier och nyhetsbrev är uppdaterade med innehåll av hög kvalité som engagerar och bygger AW Academys varumärke. Du upprätthåller ett nära samarbete med flera olika specialister på marknadsavdelningen. Dina rekommendationer utifrån ett lokalt perspektiv är viktiga för att säkra att de marknadsaktiviteter som genomförs är relevanta för den svenska marknaden. En annan viktig del i rollen är att bidra till att utveckla den övergripande kommunikationen inom Group Marketing för att säkerställa ett dynamiskt och effektivt samarbete. Therese som arbetar som Brand Manager i Norge beskriver rollen så här “As a Brand Manager I get the great opportunity to expand our Brand, and make people talk about what we do, and why it is important. I have a big responsibility when it comes to growth in the marked, attracting candidates and external stakeholders. Together with my team here in Norway, and all the support I get on a Group Level we make a change for people and companies with new competencies” ARBETSUPPGIFTER * Regelbundet uppdatera den lokala aktivitetsplanen, se till att du får den information du behöver för att säkerställa att vår kommunikation tillgodoser AW Academys affärsbehov. * Utveckla innehåll för lokala marknadsaktiviteter och säkerställa hög kvalité och rätt tonalitet i alla kanaler. * Ansvara för varumärkets synlighet i sociala medier och löpande uppdatera innehållet på webben samt utveckla innehållet utifrån ett SEO-perspektiv. * Projektleda lokala marknadsaktiviteter som till exempel PR aktiviteter, event eller expandera vårt alumni nätverk. * Samarbeta med övriga team på AW Group Marketing för att säkerställa att vi på ett effektivt sätt producerar och distribuerar våra kampanjer. VI SÖKER DIG SOM * Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat hands-on med kampanjstrategi och därigenom en god förståelse för marknadsföringsprocessen och vad som krävs för att skapa träffsäkra marknadsföringsaktivitet. * Relevant utbildning inom till exempel företagsekonomi, marknadsföring eller motsvarande. * Mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift samt flytande kunskaper i svenska. Och självklart söker vi dig som vill bli en del av vår kultur och bidra till vår vision! Our culture #weareacademicwork * Our culture & our values * Our mission – We make people grow Övrig information * Start: november/december * Omfattning: Heltid * Placering: AW Group Marketing har sitt huvudkontor i Stockholm, men våra kollegor sitter utspridda i samtliga länder där AW Group har verksamhet. I den här rollen kan du sitta på valfritt operativt kontor i Sverige. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansök. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Det första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET The AW Group is a family of brands working together to unlock the growth potential of people and companies. Based in Stockholm, we currently have operations in six countries and consist of Academic Work, AW Academy, AW Executive Search, Digitalent. AW Academy is a next-generation school that offers intensive, 12-week accelerated learning programs in business sectors experiencing acute skill shortages, such as IT, tech and finance. Our culture is characterized by our three values: Share Energy, Beat Yesterday and Show Heart and we therefore believe in having fun at work, spreading our energy, achieving impressive results and strive to develop.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Maxi ICA Torslanda söker Butikskommunikatör

Arbetsgivare / Ort: Anthav Konsult AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-29
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
ICA Maxi Torslanda öppnade portarna den 17 november 2004. Vi har haft en otroligt bra utveckling under åren och sålde ifjol varor för 580 miljoner. Vår stormarknad har ett mycket brett sortiment med drygt 40 000 artiklar – ”Allt under ett tak” – med låga priser och generösa erbjudanden. Vi har blivit ett härligt gäng på ca: 170 anställda. På Maxi ICA Stormarknad Torslanda arbetar vi efter ledordet ÄKTA, som i sin tur består av fyra stycken ord som ska tjäna som utgångspunkt för allt vårt beslutsfattande: Ärlighet, Kvalitet, Trygghet och Ansvar. Den 17e November 2004 slogs portarna upp till Torslandas första stormarknad. Mycket har hänt sedan dess och idag kan vi bland annat stoltsera med ett eget bageri som bakar bröd och bakverk från grunden sju dagar i veckan. Vi erbjuder även färsk fisk och en delikatess med allt från lagrade ostar till hängmörade köttbitar. I Kallskänken gör vi egna smörgåsar, baguetter och luncher samt erbjuder catering med mat till både vardag och fest. 2015 öppnade vi en butik på nätet. Handla Online när det passar dig, vi plockar ihop dina varor och du hämtar upp dem eller får de levererade till dörren. Snabbt och lätt! 2020 öppnade vi vår egen bistro/restaurang som heter Bryggan, där serveras dagens lunch, korv, pizza och fika bla. Utöver detta är vi både spel- och postombud, vi erbjuder barnpassning i Minihuset och har Torslandas öppnaste apotek innanför dörrarna. Du kan även ta ut pengar hos oss, ladda ditt västtrafikkort och självscanna när du handlar för att spara tid. Vi är ca 170 glada medarbetare som arbetar här för dig. Allt under ett tak – och mycket mer därtill! Vi ses i butiken! Vi söker nu en driven och idérik Butikskommunikatör   Gillar du att ta saker till en ny nivå och att bygga varumärke till något alldeles speciellt då kommer du att trivas hos oss. Vill du vara bollplank till våra övriga chefer i butiken för att skapa en röd tråd i vår kommunikation ut till kund. Gillar du vara en del i butiken när det finns behov för extra insatser och tempot är riktigt högt. Drivs du av att arbeta och utveckla dagliga kampanjer, sociala medier samt ordna event, klubbkvällar och vara vårt ansikte ut mot föreningar vi samarbetar med, ja då har du hittat ditt arbete.       Vi söker dig som; • Har tidigare erfarenhet av butik och kommunikation inom butik • Gillar högt tempo och kan tänka dig att vara en i butiks-laget när det behövs • Vi kommer lägga stor vikt vid dina kunskaper inom sociala medier, fotografering och att du har ett gott öga och en känsla för vilken marknadsföring som är rätt för oss • Du kommer att ha ett ansvar för att våra prisfiler alltid är uppdaterade • Vi ser dig som en idérik, utförare som drivs av högt tempo • Har en positiv utstrålning, är kommunikativ och har en förmåga att se till helheten tillsammans med chefer och ledning i butiken • Är nyfiken, öppen och gillar att träffa människor • Tycker att resultatet är lika viktigt som att vara en god lagkamrat • Har förmågan att jobba både effektivt och noggrant när tempot är högt   Vi erbjuder; • Ett fartfyllt och stimulerande arbete på Maxi ICA Torslanda • Vi har marknadsmässiga löner enligt Handels kollektivavtal och ledare som tror på dig som individ.   Villkor; Yrkestitel: Butikskommunikatör Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader Arbetstid: Heltid. Butiken är öppen mellan 07.00-22.00 Körkort och tillgång till bil, för att ta dig till arbetet Lönevillkor: Fast månadslön Helger och kvällar kan förekomma men är ej schemalagda Tycker du att detta låter intressant och är beredd att satsa fullt ut tillsammans med oss – tveka inte, ta chansen!         Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Välkommen med din ansökan Krav: Körkort: * B (Personbil)
Arbetsgivare
Anthav Konsult AB
Hemsida: http://www.recruto.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


46 liknande yrke(n)

MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.