På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kommunikatör
Spela filmen

Kommunikatör

Kommunikatörer är specialister på att planera, utforma, sprida, utvärdera och förvalta informations- och kommunikationsinsatser. Arbetet kan handla om att utveckla ett varumärke eller att bygga långsiktiga relationer.

Kommunikatören behöver vara uppmärksam på vilka omvärldsfaktorer som påverkar verksamheten. Det är viktigt att hålla sig uppdaterad och följa med i samhällsdebatten för att kunna ge rådgivning till beslutsfattare på olika nivåer.

Kriskommunikation är ett exempel på en arbetsuppgift som kan ske externt. Om organisationens verksamhet ifrågasätts är det ofta kommunikatören eller pressansvarig som hanterar mediekontakterna.

Som kommunikatör kan du ha olika titlar, till exempel informatör, presskommunikatör, webbkommunikatör.

Utbildning

En högskoleexamen inom medier och/eller kommunikation efterfrågas av de flesta arbetsgivare. Även yrkeshögskoleexamen i kommunikation är mycket attraktiv på arbetsmarknaden.

Bra förberedande grundläggande utbildning finns på flera av gymnasieskolans nationella program, bland annat på Samhällsvetenskapsprogrammet, inriktning Medier, Information och Kommunikation eller på Estetiska programmet, inriktning Estetik och Media.

Personliga egenskaper

Kunskaper inom olika sociala medier, grafisk kommunikation och Episerver, Photoshop, InDesign eller andra Adobe-program är en fördel om du arbetar som kommunikatör. 

Arbetsplats

Du arbetar med kommunikation i företag, myndigheter, organisationer eller i samarbetsprojekt mellan olika aktörer. Det kan vara både intern kommunikation med personal och extern kommunikation till kunder, medier och politiker.

Visste du att...?

... när man pratar med en främling, föredrar man i olika länder olika avstånd till den andra personen. I Norra Europa är det genomsnittliga avståndet cirka 75 cm och i USA ca 1 meter. Det förekommer givetvis stora personliga variationer, men det går ändå att fastställa att det genomsnittliga måttet är rätt olika i olika länder och världsdelar.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

511 Lediga jobb

Digital kommunikatör, Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Pensionsmyndigheten
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskommunikatör

Om jobbet
Pensionsmyndigheten ansvarar för den allmänna pensionen och informerar om hela pensionen. Varje år betalar vi ut cirka 380 miljarder kronor till 2,3 miljoner pensionärer, genomför cirka 900 000 fondbyten och skickar ut 7,8 miljoner orange kuvert. Vi är cirka 1600 medarbetare på åtta orter, från Luleå i norr till Halmstad i söder. Vi gör pensioner enklare! Kommunikationsavdelningen består av 34 medarbetare och ansvarar bland annat för den externa webben, sociala medier, informationskampanjer, orange kuvertet och informationsmöten. Avdelningen ansvarar även för myndighetens strategier när det gäller kommunikation, kund och kanal samt för arbetet med internkommunikation och intranätet. Avdelningen är uppdelad i två enheter och den här rollen ingår i enheten för digital kundupplevelse och intern kommunikation. På Pensionsmyndigheten får du jobba i en modern verksamhet med stor framåtanda tillsammans med duktiga och kompetenta kollegor. Vi vill att du som medarbetare känner att du kan utvecklas personligen och på arbetsplatsen i takt med att verksamheten förändras samtidigt som vi värdesätter en sund balans mellan jobb och fritid. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler centralt vid Hornstull på Södermalm i Stockholm. Som digital kommunikatör arbetar du med den digitala kundupplevelsen vilket innebär att du tillsammans med de andra i redaktionen ser till att innehållet i webb och sociala medier är anpassat till myndighetens målgrupper och att innehållet ger svar på pensionärers och pensionssparares frågor. Du deltar i den dagliga förvaltningen, löpande planering och publicering och håller webbplatsen och sociala media-kanaler uppdaterade efter våra riktlinjer. I ditt arbete ingår bland annat att skriva nyheter och texter till e-tjänster och notiser samt att vid behov publicera inlägg i sociala medier. Arbetet med webben sker agilt med en kontinuerlig kundbehovsdriven utveckling för att förbättra upplevelsen av vår webbplats och dess tjänster hos våra målgrupper. Du kommer att arbeta både i redaktionen på kommunikationsavdelningen samt i våra agila utvecklingsteam för webben där du utgör den redaktionella experten. En viktig del i arbetet är att följa utvecklingen inom pensionsområdet och skriva redaktionellt innehåll. Innehållet är samordnat med kommunikationen i myndighetens övriga kanaler så att kunden möts av samma budskap och information oavsett kanal. Som digital kommunikatör ser vi att du har en god förmåga att anpassa underlag till målgruppsrelevanta inlägg och kan optimera innehållet för respektive kanal. Du har även kunskap om hur man skapar ett samspel mellan text och bild som lyfter den digitala kommunikationen. Med infografik, illustrationer, symboler, film eller foton gör du det krångliga mer begripligt och förstärker våra budskap. Utbildning och erfarenhet: Vi söker dig som har: - Relevant högskoleutbildning eller eftergymnasial utbildning inom kommunikation och media. - Passion för att skriva och har en mycket god förmåga att kommunicera via text, bild och rörligt material i digitala kanaler. - Vana av att följa konvertering och optimera redaktionellt innehåll med hjälp av uppföljningsverktyg så som Google Analytics eller Matomo eller Adobe Analytics eller annat relevant verktyg för uppföljning av webbtrafik. - Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i webbpubliceringsverktyg (vi använder Adobe Experience Manager och Sitevision). - Dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat operativt i agila team med webbutveckling och löpande förbättringar. - Kunskap om och förmåga att följa relevanta delar av riktlinjer för tillgänglighet. - Minst tre års erfarenhet från en liknande roll i närtid. - Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Meriterande är: - Dokumenterade kunskaper inom försäkrings- eller pensionsområdet. - Dokumenterade kunskaper i att ha arbetat med copy på engelska för uppdragsgivare. -Flytande kunskaper i engelska i tal och skrift. - Goda kunskaper i klarspråk. - Erfarenhet av att producera och redigera rörligt material för digitala kanaler. - Erfarenhet av att jobba med sociala medie-kanaler samt följa upp statistik. Egenskaper: För att lyckas i rollen ser vi att du först och främst är en vass skribent och en god kommunikatör. I ditt eget arbete är du strukturerad och kvalitetsmedveten, samtidigt som du är van att agera snabbt och värdesätter att nå deadlines. Du är duktig på att samarbeta med andra, även andra yrkesgrupper än din egen, och har förmågan att inge förtroende i mötet med andra människor. Du har också en förmåga att ta till dig av ny information, i vårt fall, inom pensionsområdet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt: Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Tjänsten är placerad i Stockholm. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Arbetspsykologiska tester kan komma att förekomma i urvalet. För mer information: För mer information om tjänsten kontakta Sofia Wagner, enhetschef, tel 010-454 23 74. Fackliga representanter: Anna-Karin Åhrman Cortelius, Saco, tel. 010-454 39 14. Helena Blomkvist, ST, 010-454 28 53.
Arbetsgivare
Pensionsmyndigheten
Hemsida: www.pensionsmyndigheten.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 53 300 studenter och 6 500 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid. Kommunikationsenheten är en del av universitetets gemensamma förvaltning. Här arbetar idag cirka 35 medarbetare inom kommunikationsområdet – med bland annat press, webb, formgivning, evenemang och studentrekrytering. Kommunikationsenheten har sina lokaler i Vasastan i centrala Göteborg. Under hösten 2021 behöver vi en kommunikatör som ska arbeta med forskningskommunikation och populärvetenskapliga evenemang, samt som kommunikationsstöd till regeringsuppdraget ULF (Utveckling, Lärande, Forskning). Arbetsuppgifter Den kommunikatör vi söker ska arbeta med att kommunicera universitetets forskning på ett populärvetenskapligt sätt genom medverkan på flera evenemang under hösten 2021 – bl a Bokmässan, Forskartorget och West Pride. Beroende på hur coronapandemin fortskrider så kan evenemangen antingen bli digitala eller fysiska, eller en kombination av dessa två. Vi har också ett samarbete med universitetets filmenhet Medieteknik där vi producerar korta filmer med universitetets forskare för att sen sprida i digitala kanaler. Du planerar och genomför självständigt aktiviteterna med allt från att bestämma innehåll, boka forskare och närvara på plats. Du ansvarar för budget, utvärdering samt administration kring aktiviteterna. I tjänsten ingår också att planera kommunikationen kring de populärvetenskapliga aktiviteterna. Hur når vi ut till våra målgrupper, vilka budskap passar för olika kanaler? I tjänsten ingår att ta fram och publicera innehåll på webbsidorna om populärvetenskap på gu.se, skriva texter, samt ansvara för kalendariet på den externa webben. Göteborgs universitet använder publiceringsverktyget Drupal. 30 procent av tjänsten är att utgöra kommunikationsstöd till regeringsuppdraget ULF (Utveckling, Lärande, Forskning). Det är ett nationellt regeringsuppdrag åren 2017-2021 med målet att hitta sätt för samverkan mellan forskning, lärarutbildning och skolor för att stärka den vetenskapliga grunden i skolan. Här är arbetsuppgifterna att planera, genomföra och samordna olika kommunikationsinsatser som webbinnehåll, kortare filmer, webbinarium med mera. Mer om ULF: https://www.gu.se/om-universitetet/samarbeta-med-oss/ulf-avtal Kvalifikationer För kvalifikationer, se annons på Göteborgs universitets hemsida. Anställning Anställningen är tidsbegränsad dock längst t o m 2021-12-31, med omfattning 100% och med placering tills vidare vid Kommunikationsenheten. Tillträde 1 september 2021 eller enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter för anställningen Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta Maria Eriksson, sektionschef, [email protected], tel 031-786 5707. Fackliga organisationer Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande Ansökan Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Ansökan ska vara inkommen senast: 2021-06-17 Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Arbetsgivare
Göteborgs Universitet
Hemsida: http://www.gu.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

(Internship) E-com Marketing Associate - Germany (Marc Mirren)

Arbetsgivare / Ort: 107 Years AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Marknadsförare

Språk
Krav
  • Engelska
  • Tyska

Om jobbet

ABOUT MARC MIRREN

We are a Swedish jewelry brand that designs minimalistic and fine pieces for every occasion. Marc Mirren is a young brand that consists of 9 team members. Driven by ambitious and motivated co-workers, alongside experienced founders the company culture is creative and collaborative where new ideas and initiatives are encouraged. As a growing international company, we are always open to new young professionals to join our Marc Mirren family. You might be one of them; after all, you are reading this, right?


Orange Sky AB is a Stockholm based e-commerce company founded in 2012. The company currently consists of 4 fast growing brands - Sudio, Gaston Luga, Marc Mirren and Mighty Solo - and has a track record for fast scaling of new brands internationally. Today the group of brands has 90 co-workers in Stockholm Sweden (headquarters) and 30 co-workers in Zhongshan China.

YOUR ROLE

Marc Mirren is now looking for a colleague for our E-commerce team for the German market.

As an E-commerce Associate, your role will be to do online marketing and develop brand awareness for Marc Mirren in your market. You will learn to find the best strategy to create knowledge about Marc Mirren. To reach that objective, you will search for bloggers, influencers, press contacts, and develop relationships with them.

This job offers you both freedom and responsibility. Hence you will be able to come up with your own ways of gaining market exposure. You will be able to share best practice with your colleagues, but will also be responsible for your own actions. You will learn about the latest strategies for e-commerce & marketing through social media channels worldwide and develop your skills on tools such as Google Analytics. Interest in sales is a big plus!


REQUIREMENTS

  • You have an interest in marketing and social media.
  • Fluent in written and spoken German and English is a must.
  • Knowledge in the culture of Germany and social media world.
  • You are not afraid to take initiatives and can work on your own.
  • You are tech-savvy.
  • You enjoy working towards set goals and KPI's.
  • You are sales oriented.
  • A university degree is a plus but not a requirement.


For this job, your personal attributes will be much more important than previous work experience.

Send application or questions to [email protected]

We will go over the applications continually.

Arbetsgivare
107 Years AB
Artillerigatan 42
11445 STOCKHOLM
Hemsida: www.marcmirren.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Kommunikatör till MUST

Arbetsgivare / Ort: Försvarsmakten
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Vill du jobba med kommunikation till stöd för Sveriges säkerhet? Militära Underrättelse och Säkerhetstjänsten (Must) bedriver försvarsunderrättelseverksamhet och militär underrättelse- och säkerhetstjänst till stöd för Sveriges försvars- och krisberedskap. Must har två huvuduppdragsgivare, regeringen och Överbefälhavaren. Must kartlägger yttre hot mot Sverige till stöd för svensk utrikes-, försvars- och säkerhetspolitik och bedriver militär säkerhetstjänst genom att förebygga, upptäcka och motverka säkerhetshot som riktas mot Försvarsmakten och försvarssektorns skyddsvärden. Vi erbjuder ett viktigt och stimulerande arbete där du dagligen bidrar till Sveriges säkerhet. Vi erbjuder också mycket goda möjligheter till kompetensutveckling. Hos oss finns det friskvårdsmöjligheter som inkluderar träning tre timmar i veckan på arbetstid samt möjlighet att ha balans mellan fritid och arbete. Sökande enhet Must Stab lyder direkt under chefen Must och leder och samordnar Must interna och externa verksamhet. Försvarsmaktens olika delar inklusive Must befinner sig i en tillväxtfas och behovet av samordning och en enhetlig kommunikationsstrategi är därför ökande och under utveckling. Arbetsuppgifter Som kommunikatör vid Must Stab och ledningsstöd kommer du huvudsakligen att arbeta i både en operativ och strategisk roll där du skriver och producerar underlag för aktuella händelser parallellt med analysarbete inom ramen för myndighetens uppgifter, förvaltning och styrning. Du kommer att jobba nära Försvarsmaktens kommunikationsavdelning, men primärt i direkt anslutning till Must ledning. Kvalifikationer • Relevant examen från högskola eller universitet, eller annan ändamålsenlig utbildning inom journalistik och kommunikation • Mycket god förmåga att omsätta komplext material till lättförståelig text • Dokumenterad erfarenhet av kommunikationsarbete • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande kvalifikationer • Erfarenhet av arbete inom civil eller militär myndighet med relevans för Must verksamhetsområde • Projektledande befattningar • Erfarenhet från kommunikationsarbete i större företag, organisation eller myndighet • Erfarenhet av webbpublicering i Episerver, Photoshop, Illustrator och Acrobat Pro eller motsvarande • Erfarenhet av avancerad användning av Office och erfarenhet av konstruktion, ändringshantering och distribution av mallar • Kunskaper om digital grafik och tillgänglighetsanpassning på webben och av PDF-dokument  Personliga egenskaper Du förutsätts ha god samarbets- och kontaktförmåga, organisations- och planeringsförmåga, noggrannhet, flexibilitet samt förmåga att arbeta under tidspress. Vidare är du initiativrik och självständig, samhällsintresserad med kunskap om hur samhället styrs med förståelse för arbete i en (säkerhets)politisk kontext. För att lyckas i rollen krävs att du är kvalitetsmedveten och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och skiftande förutsättningar. Du har ett högt säkerhetsmedvetande och hög integritet samt förståelse för säkerhetsrelaterade krav som omgärdar Försvarsmakten. Mycket stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Välkommen med din ansökan senast 2021-06-17. Din ansökan ska innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Du ska även vara beredd att visa upp och genomföra arbetsprov. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Militära underrättelse- och säkerhetstjänsten (Must) är en del av Försvarsmaktens högkvarter i Stockholm. Vi ger regeringen och Försvarsmakten kvalificerade beslutsunderlag om omvärldsutvecklingen och hot mot Sveriges och Försvarsmaktens säkerhet. Vår vision är ”Ett säkrare Sverige i en osäker värld”. Must är en kunskapsorganisation och erbjuder både spännande och för Sverige angelägna arbetsuppgifter. Här arbetar både officerare och civila experter inom olika områden, t ex statsvetenskap, IT, ekonomi, teknik, matematik och HR. En stor del av Must verksamhet omfattas av sekretess och vi ber dig därför att inte berätta att du sökt jobb hos Must för andra personer än dina närmaste. Läs gärna mer om Must och vår verksamhet här Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Arbetsgivare
Försvarsmakten
Hemsida: http://www.forsvarsmakten.se/sv/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

(Internship) Jr E-com Marketing Associate - Philippines

Arbetsgivare / Ort: Gaston Luga AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Engelska
  • Filippinska språk
  • andra

Om jobbet

ABOUT US

Gaston Luga is a Swedish lifestyle fashion brand with a unique line of elegant but functional backpacks and accessories designed to be ideal companions when discovering the world. We are a apart of Orange Sky AB, a Stockholm based e-commerce company founded in 2012. The company currently consists of 4 fast growing brands - Sudio, Gaston Luga, Marc Mirren and Mighty Solo - and has a track record for fast scaling of new brands internationally. Today the group of brands has 90 co-workers in Stockholm Sweden (headquarters) and 30 co-workers in Zhongshan, China.

We strive to disrupt the backpack industry, aiming to be among the top 5 brands within 3 years. It is a bold objective, but together we will do it! Driven by ambitious and motivated founders and co-workers, the company culture is creative and collaborative where new ideas and initiatives are encouraged. As a growing international company, we are always open for new young professionals to join our Gaston Luga family. You might be one of them; after all, you are reading this, right?


YOUR ROLE

Gaston Luga is now looking for a Junior E-commerce Marketing Associate to focus on the Philippine market. This is a junior position, located at our headquarter office in central Stockholm. A perfect position for you to start your career!

Your role will primarily be centered around online marketing and developing brand awareness for Gaston Luga in the Philippines. You will be required to take initiative to develop an online strategy for brand recognition in the Philippines via various online channels with an emphasis on social media. You will be tasked with creating and maintaining relationships with key influencers in the Philippines including but not limited to; bloggers, social media influencers, press contacts and management agencies.

This job offers you both freedom and responsibility. Hence you will be able to come up with your own strategies for gaining market exposure. You will be able to share best practice with your colleagues, but will also be responsible for your own actions. You will learn about the latest strategies for online marketing and develop your skills with internal CRM systems and Google Analytics.

REQUIREMENTS & PREFERRED SKILLS

  • Excellent understanding of the market in the Philippines including culture, consumer trends and buying behavior.
  • Fluency (written and spoken) in Tagalog or other.
  • Great communication skills in English is a must.
  • Experience with IT, data analysis, marketing or sales is a plus.
  • You are tech-savvy.
  • You are sales driven and enjoy working towards set targets.
  • Interest in marketing and social networking platforms (Instagram, Facebook, Youtube, Twitter).
  • A positive attitude and willingness to exercise initiative.
  • Must be able to work well individually and in a team.


Please send your application in English to [email protected]

Applications will be assessed continually.

Arbetsgivare
Gaston Luga AB
Artillerigatan 42
11445 Stockholm
Hemsida: www.gastonluga.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


46 liknande yrke(n)

MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.