På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Utbildningsinformatör
Spela filmen

Utbildningsinformatör

Utbildningsinformatörer finns inom olika skolformer. 

På vissa arbetsplatser ger utbildningsinformatörer information om utbildningar endast via e-post och telefon, t ex på folkhögskolornas gemensam informationstjänst. På andra, t ex på Komvux, möter utbildningsinformatörerna i receptioner och ger information till utbildningssökande under personliga möten med dem.

Som utbildningsinformatör får man lära sig mycket om de "lokala förhållandena" efter anställningen, genom självstudier och arbetslivserfarenhet och ofta genom handledning av en mer erfaren kollega.

Utbildning

Man kan få jobb som utbildningsinformatör med endast gymnasial utbildning "i bagaget", men det är ovanligt. Det vanligaste är att man har någon form av eftergymnasial utbildning, ofta med administrativ eller med pedagogisk inriktning.

Arbetsplats

Exempel på arbetsplatser för utbildningsinformatörer är folkhögskolornas gemensam informationstjänst; komvux och privata utbildningsanordnare.

Övrigt

Från hösten 2018 är det obligatorisk PRAO i åk8-9 på grundskolan. PRAO bör i första hand genomföras på en arbetsplats men kan också ordnas genom att en grundskoleelev följer undervisning på gymnasiets yrkesprogram.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

124 Lediga jobb

Digital kommunikatör till Vellinge kommun

Arbetsgivare / Ort: Vellinge kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Vill du vara med och bygga upp en ny kommunikationsenhet? Vill du vara med och utveckla det kommunikativa arbetet i en av Sveriges mest digitala kommuner? Vi är just nu i uppbyggnadsfasen av en kommunikationsenhet som kommer att bestå av tre kommunikatörer och en kommunikationschef. Enheten består också av vår avdelning för medborgardialog, Vellinge direkt samt vår grupp för digitalisering, Digital Agenda. Enheten servar kommunen med kommunikativt stöd i alla våra viktiga verksamheter. Tillsammans bidrar vi till en kommunikativ organisation som bidrar till en ökad förståelse och dialog med våra medborgare men också internt med alla som arbetar i kommunen. ARBETSUPPGIFTER I rollen som Digital Kommunikatör kommer du att: Driva arbetet med att utveckla och löpande anpassa vår externa webb. Vara systemansvarig för digitala kanaler såsom webbplats och intranät. Vara en del av kommunikationsteamets löpande arbete inom extern och intern kommunikation. Ge rådgivning, stöd och utbildning inom kommunikation och digitala kanaler. Hantera oförutsedda händelser och kriser som kräver kommunikation. Detta innebär bland annat att du delar på jour med kollegorna på enheten. Vid större händelser aktiveras naturligtvis en krisorganisation. Samla in och analysera data om användarbeteenden i digitala kanaler för att skapa förståelse för hur myndighetens digitala kommunikation svarar mot kundernas behov Vara med och anpassa våra kommunikationskanaler utifrån ett användarperspektiv för att säkerställa hög användbarhet i myndighetens verktyg och kunderbjudande KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen har du: Relevant eftergymnasial utbildning inom kommunikation, journalistik eller motsvarande. Minst tre års erfarenhet i relevanta roller, som t.ex. digital kommunikatör, webbredaktör och projektledare. Erfarenhet av projektledning, gärna i digitala kommunikationsprojekt. Mycket goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Gärna agerat kravställare gentemot externa partners, som kommunikations- och reklambyråer. Har kunskap inom Episerver eller motsvarande system samt Office 365 och Adobe CS. Kompetens inom Sitevision och Google analytics. Har erfarenhet av att stötta ledningsgrupper i kommunikationsfrågor . Om dig: Du har jobbat några år med kommunikation och är mycket väl orienterad i den digitala miljön. Kanske har du haft ansvar för olika digitala plattformar och verktyg? Du gillar att driva projekt och vill hugga i arbetet med att stötta och utveckla vår externa webb och intranät. Du är van vid att hantera både innehåll och struktur, är en duktig skribent samt kunnig i digitala kanaler. Du är samhällsintresserad och lyhörd men framförallt så ser du möjligheter och vägar framåt när andra kör fast. ÖVRIGT Vi vill att det ska kännas bra både att bo och jobba i Vellinge kommun. För oss är mod, trovärdighet, glädje och omtanke viktigt för att trivas på arbetet och i vardagen. Våra medarbetare är vana vid korta beslutsvägar, goda utvecklingsmöjligheter och bra ledare (alla chefer får ledarskapsutbildning). Läs allt om försäkringar, tjänstepension och andra förmåner på Vellinge.se/jobba-hos-oss. Vi har vår arbetsplats i Vellinge med mycket goda bussförbindelser med Malmö, Trelleborg och Lund liksom många andra orter i Skåne.
Arbetsgivare
Vellinge kommun
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Videokommunikatör till Kommunikationsavdelningen

Arbetsgivare / Ort: Norrköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. VÅR VERKSAMHET På Norrköpings kommuns Kommunikationsavdelning jobbar vi för att göra kommunens service tillgänglig för kommuninvånare, besökare och näringslivet. Våra kanaler görs användarvänliga för att du som kommuninvånare ska kunna vara med och påverka.  Budskaplatformar, målgrupps- och kanalstrategi är basen i vår kommunikation och en del i arbetet att förstärka varumärket Norrköping. I vår interna och externa kommunikation arbetar vi med att lyfta fram goda exempel och resultat av vår verksamhet. Att ta fram innehåll, arbeta med varumärkesstärkande aktiviteter och få ut kärnbudskapet till målgruppen är ett viktigt uppdrag. Vi arbetar aktivt för att stödja Norrköpings kommun som en kommunikativ organisation.  Vill du vara med och skapa målgruppsriktat innehåll med fokus på video i våra digitala kanaler och event? I så fall kommer du få jobba med ett glatt gäng kommunikatörer, digitala strateger och SoMe analytiker.   ARBETSBESKRIVNING Som videokommunikatör är du innehållsproducent och med det en del av att stärka och marknadsföra varumärket Norrköpings kommun och platsen Norrköping. Det innehåll som vi tar fram ska verka för att stärka och upprätthålla kommunens trovärdighet. Som videokommunikatör producerar du, livesänder och redigerar video. Du kan tekniskt hantera systemkamera, videokamera och mobilkamera. Du är med och marknadsför Norrköpings kommun och jobbar där målgrupperna kan vara kommuninvånare, företag, medarbetare, organisationer, andra myndigheter, studenter och en intresserad omvärld. Du ansvarar för att arbeta med att initiera, planera, genomföra och utvärdera prioriterade kommunikationsinsatser. Du kommer att ha verksamhetskontakt tillsammans med kommunikationspartners för respektive kontor. Du producerar video och innehåll för våra externa och interna kanaler såsom norrkoping.se, live event, Facebook, Instagram och LinkedIn. Du kommer att forma och utvärdera kommunikationsplaner samt planera och genomföra konkreta kommunikationsaktiviteter utifrån dessa Du kommer även att utforma kommunens deltagande vid mässor och event samt eventuellt delta i genomförandet av dem. Du bidrar till den goda arbetsmiljön på arbetsplatsen.  DIN PROFIL Du har en akademisk examen inom videoproduktion, rörlig bild eller liknande. Du har erfarenhet av videoproduktion, gärna inom journalistik eller dokumentärfilm.  Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med videoproduktion och videoredigering för både externa och interna målgrupper samt om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från tidigare arbete. Du har en bra känsla för layout och visualisering av budskap och behärskar premiere webbpublicering, photoshop, Indesign och Illustrator väl. Du är också en god skribent och har en hög kompetens inom kommunikation, webb och sociala medier.  Du är duktig på att beskriva idéer och att övertyga andra om varför idéerna är bra, men också på att lyssna på andra och lyhörd för hur informationen är tänkt att användas. Som person är du driven, inspirerande, professionell, öppen och lyhörd. Vi söker även någon som är duktig på att nätverka, skapa kontakter och samarbeta. Du behöver självständigt kunna prioritera och arbeta simultant med olika arbetsuppgifter. Du kan planera och driva projekt och produktioner med ett ekonomiskt tänk som utgångspunkt. MER INFORMATION OCH ANSÖKAN Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att vilja se och bedöma arbeten inom videoproduktion som du har gjort. Bifoga i ansökan länk eller hur vi på annat sätt kan ta del av ditt material inför en intervju Tjänsten är en projektanställning på 11 månader med start enligt överenskommelse.  För mer information om tjänsten kontakta enhetschef Ida Aldén Magnestrand 011-15 18 81 [email protected] eller rekryteringsspecialist Tomas Köhler 011-15 31 32 [email protected] Sista dag för ansökan är den 20 juni Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Arbetsgivare
Norrköpings kommun
Hemsida: http://www.norrkoping.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Skoladministratör på 40%

Arbetsgivare / Ort: Musikskolan Lilla Akademien AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

På Lilla Akademien står musiken i fokus och vi erbjuder musikutbildning på grundskola f-9 och gymnasium. Vi vill ge eleverna en unik utbildning och inspiration till ett livslångt musicerande och skapa förutsättningar för goda möten mellan människor, både i och utanför skolan, mellan både elever och vuxna. Vi värnar om den mångfald som finns på skolan, med ett 60-tal nationaliteter representerade bland elever och personal. Vi tror att musikens kraft får oss att lyfta blicken och se det som förenar oss snarare än det som skiljer. Genom gott samarbete kan vi ha en helhetssyn på varje elevs musikaliska och personliga utveckling och kunskapsutveckling. Vår målsättning är främst att utbilda barn och unga på ett sätt så att de är rustade för livet, samtidigt som vi förbereder dem för vidare studier på högskola eller universitet, i Sverige eller utomlands.

Arbetsuppgifter

Vi söker en skoladministratör på 40%, två dagar i veckan eller enligt överenskommelse. Som skoladministratör administrerar du skolans digitala plattformar, myndighetsrapportering, schemaläggning, betygshantering och salsbokningar. Du kommer att arbeta nära skolans ledning och administrativa personal och utvecklar tillsammans med dem skolans stödjande strukturer och processer.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har god digital kompetens och kommunikativ förmåga, både i skrift och tal. Du är serviceinriktad och har en professionell inställning till administration. Har du tidigare kunskap kring systemen Novaschem och Vklass är det meriterande. Vi tror att du har 1-2 års erfarenhet som administratör och uppskattar möten med människor och samarbete, samtidigt som du är noggrann och kvalitetsmedveten. Vi tror också att du har ett stort musik- och kulturintresse.

Vi erbjuder

Vi erbjuder en dynamisk miljö med omväxlande arbetsuppgifter, där musiken är ständigt närvarande. Du kommer att omges av kompetenta och drivna elever och medarbetare och får utrymme att påverka dina egna arbetsuppgifter och processer.

Välkommen med din ansökan, med CV och personligt brev! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetsgivare
Musikskolan Lilla Akademien AB
NORRTULLSGATAN 14
11345 STOCKHOLM
Hemsida: http://www.lillaakademien.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Kommunikatör sökes till infrastrukturmyndighet för spännande projekt!

Arbetsgivare / Ort: Perido AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Har du några års erfarenhet som kommunikatör? Är du skicklig på att kommunicera på ett bra och förtroendeingivande sätt? Trivs du med att samarbeta dig fram till lyckade slutresultat? Här väntar ett långt och roligt uppdrag som kan bli ännu längre! Läs gärna vidare!

Om tjänsten

Perido letar efter en erfaren och duktig kommunikatör till vår kund som är en samhällsviktig myndighet vars fokus ligger på att utveckla Sveriges infrastruktur. Denna tjänst har sin placering strax norr om Stockholm.

Dina arbetsuppgifter:

Uppdraget går ut på att arbeta brett med kommunikationsfrågor kopplat till ett uppmärksammat infrastrukturprojekt som berör Stockholm. Tillsammans med övriga kommunikatörer inom teamet arbetar ni med att träffsäkert koordinera och rikta kommunikationen i de olika kommunikationskanalerna. Följande arbetsuppgifter är vad du kan förvänta dig av tjänster:

  • Underhålla, ta fram nya struktur, skapa webbsidor under projektets webbplats
  • Sprida samhällsinformation inom vissa områden, digitala kanaler, ex. sponsrade inlägg
  • Planera, genomföra och utvärdera planerade kommunikationsinsatser
  • Ta fram budskap inför olika aktiviteter och säkra att det sprids i programmet
  • Beställa och producera informationsmaterial i form av exempelvis film, informationsgrafik eller informationsblad, antingen via din egen mobil, vår interna formgivning eller via extern byrå
  • Delta i det redaktionella arbetet för projektet i sin helhet
  • Samarbeta med övriga kommunikatörer i programmet
  • Vara rådgivare i kommunikationsfrågor för medarbetare i programmet
  • Leda egna möten

Dina egenskaper

Vi söker dig som är en social person och som värderar högt att skapa goda relationer i arbetet. Du har några års erfarenhet av kommunikationsarbete som har gjort dig trygg i din kompetens. I denna roll kommer du få nytta av din flexibla sida, eftersom du ofta kommer att ställas inför många olika uppgifter som du snabbt kan komma att behöva navigera i. Vidare trivs du med att på ett strukturerat och noggrant sätt driva ditt arbete framåt, och att du därtill tar ett stort ansvar för att slutprodukten håller hög klass. Till sist tror vi att du är bra på att se lösningarna framför dig och har en tydlig uppfattning om hur man målgruppsanpassar kommunikation på ett träffsäkert sätt.

Visst låter det som en trevlig tjänst? Du är varmt välkommen med din ansökan! Varför inte skicka in redan idag?

Vi söker dig som har:

  • Högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning
  • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från operativt kommunikationsarbete
  • Kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
  • Erfarenhet av att coacha chefer och medarbete i kommunikationsfrågor
  • Goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.) samt webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
  • Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till 2022-06-01 med chans till ett års förlängning. Tillträde 2021-06-01 eller 2021-08-16.

Skicka in din ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32370 i ämnesraden.

Om Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Arbetsgivare
Perido AB
11645 STOCKHOLM
Hemsida: www.perido.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör till Stabsfunktionen

Arbetsgivare / Ort: Linköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Om Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen arbetar för att skapa en levande och trygg kommun för alla. Tillsammans utvecklar vi den attraktiva, spännande och hållbara staden! Samhällsbyggnad handlar om hur städer, byggnader och infrastruktur kan utformas för att ge en bra livsmiljö för våra invånare. Linköping är en av Sveriges snabbast växande städer. Det gör jobbet på Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen spännande och ansvarsfullt. Som medarbetare på denna förvaltning får vi ofta vara med från att till exempel ett nytt område planeras, till att det står klart. Det gör att vi får en helhetsbild av de olika stegen i samhällsbyggnadsprocessen. Vi har en bred kompetens kring samhällsbyggnad inom förvaltningen. Det gör jobbet inspirerande, kul och mycket utvecklande. Vi ser till att staden planeras optimalt och att många värden tas till vara: kultur och näringsliv, trafik och miljö. Nu och i framtiden.Om arbetsplatsen Linköping är framtidsstaden som ständigt växer och utvecklas. Vi är Sveriges femte största kommun och vi planerar vår stad för att kunna bli mellan 250 000 – 300 000 invånare. Med Ostlänken kommer Linköping bli en ännu attraktivare stad. Vi har startat flera större stadsbyggnadsprojekt under de senaste åren och vi fortsätter planera nya bostads- och verksamhetsområden i vår kommun. Bland annat utvecklar vi framtidens stadskärna tillsammans med näringslivet och fastighetsägare, ett nytt stationsområde, och de nya stadsdelarna Djurgården, Stångebro och Övre Vasastaden. Vi fortsätter även arbetet med Vallastaden – Sveriges mest innovativa stadsdel. Det gör jobbet på vår förvaltning inspirerande, kul och mycket utvecklande! Nu behöver vi kommunikatör som vill arbeta med att kommunicera Linköpings stadsutveckling. Genom att utveckla den kommunikativa kompetensen inom vår förvaltning stärks vårt varumärke - här har du som kommunikatör en nyckelroll. Som kommunikatör kommer du att tillhöra gänget på staben för kommunikation, som består av  kommunikatörer, webb/IT-samordnare, kundservice- och besökssamordnare. Arbetsbeskrivning Som kommunikatör hos oss kommer du att  kommunicera hur Linköping växer. Dina arbetsuppgifter är att, tillsammans med dina kollegor, utveckla och samordna arbetet med kommunikation på förvaltningen. I rollen som kommunikatör utgör du ett stöd till förvaltningens chefer och medarbetare i att ta fram kommunikationsplaner och vara kommunikationsansvarig i olika projekt. Du kommer ansvara för att leda egna projekt från mål till start. I projekten samverkar du med dina kollegor inom förvaltningen, på kommunövergripande nivå och med externa samarbetspartners. I dina arbetsuppgifter ingår att ta fram informationsmaterial för kommunikation både internt och externt. Du ansvarar för att publicera information och texter till webben och i sociala medier utifrån målgrupp och kanalval. Vi arbetar aktivt för att utveckla vår kommunikation till dem vi är till för vilket vi ser att du behöver både ha en förståelse för och vara bra på.  Kvalifikationer Vi söker dig som högskoleexamen inom kommunikation, alt utbildning inom kommunikation som arbetsgivaren bedömder likvärdig  eller motsvarande arbetserfarenhet. Du har kunskaper inom bild- och filmredigering, webbpublicering samt erfarenhet av att arbeta med sociala medier. Som kommunikatör är du kvalitetsmedveten och en skribent med mycket god känsla för text och bild.  Du ska vara van vid att arbeta projektorienterat och driver självständigt och struktuerat arbetet framåt. Du blir en utmärkt byggsten i vårt team om du är en nytänkande och kreativ person med ett stort engagemang. Du har ett förhållningssätt som är serviceinriktat och du trivs med att kommunicera och samarbeta med andra människor. Du lockas av att få hålla på med det du är specialist på – att kommunicera – i en verksamhet där du verkligen gör skillnad i vardagen för våra medborgare! Du har förmåga att tänka strategiskt kring kommunikationsprocessen samtidigt som du trivs med att arbeta operativt. Inget personligt brev i din ansökan Linköpings kommun har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. Istället ställer vi urvalsfrågor vid ansökan som ser till den sökandes motivation och intresse samt hur väl denne uppfyller tjänstens kravprofil. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss.  Information om tjänsten Tillträde: 2021-09-01 eller enligt överenskommelse Anställningsform: tillsvidareanställning  Sysselsättningsgrad: 100 % Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: 7181 Om Linköpings kommun Linköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats. En stad där allt är möjligt. Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvalitén för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner. Vi arbetar ständigt med att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan?
Arbetsgivare
Linköpings kommun
Hemsida: http://www.linkoping.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.