På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Informationsassistent

Informationsassistent

Arbete som informationsassistent kan innehålla många olika uppgifter beroende på vad som är aktuellt i tid och just för den arbetsplatsen där man är anställd. Dagliga arbetsuppgifter innehåller ofta t.ex online chatt, besvara inkommande mejl bland annat från företagets/organisationens hemsidor, ta hand om utformning och utskick av informationsmejl, svara på intresseanmälningar till bl.a utbildningar om man jobbar på ett företag eller inom en organisation inom utbildningssektorn, korrekturläsning av diverse olika texter som ska publiceras.

Utöver detta så kan det komma in lite blandade uppgifter så som att göra enklare ändringar på företagets/organisationens hemsidor samt även ändra information som ligger ute på externa webbsajter.

Det är ett roligt, intressant och stundtals fartfyllt arbete med stor variation. Ingen dag är den andra lik och man får alltid lära sig nya saker.

Utbildning

Det finns ingen speciell utbildning som leder till att man får jobb som informationsassistent.

Minimikravet är gymnasiekompetens, helst inom "informationshantering", t ex Samhällsvetenskapsprogrammets inriktning medier, information och kommunikation.

Eftergymnasial utbildning ses av många arbetsgivare som en stor merit. Relevanta eftergymnasiala utbildningar kan finnas inom olika skolformer, bland annat inom yrkeshögskola.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

5 Lediga jobb

Informationssamordnare - vikariat

Arbetsgivare / Ort: Borås Energi och Miljö AB / BORÅS
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informationsassistent

Om jobbet

Borås Energi och Miljö AB tar tillvara energiflöden i samhället och omvandlar energin i bland annat avfall till fjärrvärme, el, fjärrkyla och biogas. Bolaget erbjuder energi- och avfallstjänster, sköter avfallshanteringen och avloppsreningen samt levererar dricksvatten i Borås. Vi är 330 medarbetare och omsättningen uppgår till cirka 1 miljard. Borås Energi och Miljö AB ingår i Borås Stadshus AB och är en av Borås mest spännande och utvecklande arbetsplatser.

Du kommer att tillhöra Projektavdelningen som genomför tekniska projekt inom Borås Energi och Miljös verksamhetsområden fjärrvärme, fjärrkyla, biogas, avfallshantering samt vatten och avlopp.

På Borås Energi och Miljö pågår just nu ett digitaliseringsarbete av vår anläggningsinformation. Vi söker en informationssamordnare som får vara delaktig i detta arbete och i det framtida effektiviseringsarbetet gällande vår anläggnings- och ledningsinformation. Det finns ett stort utvecklingsbehov i vår bransch som går ifrån fysisk dokumentation till digitala modeller och integration mellan system som kontinuerligt utvecklas.

I tjänsten ingår uppdatering och underhåll av vår ledningsnätdatabas, kvalitetssäkring och uppdatering av anläggningsinformation, utlämning av anläggningsinformation till interna och externa aktörer, ta fram ledningsanvisningar och övriga digitala kartprodukter samt arbeta i våra projekt som informationssamordnare.

Din bakgrund

Vi söker i första hand dig som antingen har efrafarenhet från informationsordning i motsvarande roll. Du bör antingen ha en stark teknisk kompetens gällande CAD/BIM/GIS-programvaror och gärna erfarenhet från informationshantering och ledningsnätshantering inom bygg/VA/FV. Du arbetar obehindrat i Officepaketets olika program samt har erfarenhet av att arbeta med AutoCad.

B-körkort och god svenska i tal och skrift är ett krav.


Dina egenskaper

Som person är du ansvarskännande, engagerad och har hög kvalitet på ditt arbete. Du gillar ordning och reda och kan på ett pedagogiskt sätt kommunicera behov och följa upp. Du förstår såväl detaljer som helhet och kan se kopplingen mellan projektering till genomförande och förvaltning. Du är van att arbeta självständigt men uppskattar att samarbeta med andra människor och ser samverkan som en av nycklarna till framgång och goda resultat.

Vi erbjuder

Hos oss får du vara med och skapa förutsättningar för samhällsviktig infrastruktur i ett bolag med ett tydligt mål om att göra Borås till en hållbar stad. Vi erbjuder ett varierande arbete där du är med och påverkar utvecklingen av vår verksamhet och där du får möjlighet att utvecklas inom rollen som inköpare.

Du får dessutom arbeta i en grupp där vi sätter högt värde på bra samarbete och att man ska trivas på jobbet.

Vi värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. För att uppnå detta erbjuder vi en arbetsplats med utvecklande arbetsuppgifter i en stabil bransch. Vi satsar mycket på personalens hälsa med flera friskvårdsförmåner och aktiviteter. Vi har konkurrenskraftiga anställningsvillkor och goda förmåner som komplement. Kretslopp, omtanke och framåt är våra värdeord som avspeglar sig både inom bolaget och ut till kunder

Bra att veta

Tjänsten är ett vikariat på ca 10 månader. Välkommen med din ansökan senast den 15 oktober 2021. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta gruppchef Erika Dinis, 076-7899077 eller e-post [email protected]

Vi ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.

Som ett led i vårt kvalitetsarbete genomför Borås Energi och Miljö alltid bakgrundskontroller på personer som är aktuella för anställning.

Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Arbetsgivare
Borås Energi och Miljö AB
VÄSTERLÅNGGATAN 10
50117 BORÅS
Ansökan
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Digital Kommunikatör till Svenska Golfförbundet

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 5 november (13 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informationsassistent

Om jobbet
Om du drömmer om att jobba med digital kommunikation, är mottagarfokuserad och har ett hjärta som bankar lite extra för digital paketering, tveka då inte att söka rollen som vikarierande webbredaktör på Svenska Golfförbundet. Här får du arbeta i en organisation där både idrottsrörelse och marknad påverkar vardagen och bidra till utvecklingen av Sveriges största individuella idrott. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval. OM TJÄNSTEN Det digitala landskapet förändras ständigt – och med det även människors förväntningar på och behov av de digitala plattformarna. Ditt primära uppdrag som webbredaktör är att löpande uppdatera och optimera förbundets välbesökta webbsida golf.se, för att skapa en bra användarupplevelse och möta behoven hos de varierande besökarna. Utöver denna kanal kommer du också att arbeta med förbundets sociala kanaler och nyhetsbrev. Rollen innebär mycket självständigt arbete, men i ett tajt team. Det är högt i tak och goda möjligheter att få utvecklas. Du erbjuds * En arbetsmiljö där stämning och kultur är högt prioriterat och där personalomsättningen är mycket låg * Breda och kreativa uppgifter där du kommunicerar till många olika målgrupper * En självständig roll där du får fatta egna beslut och tillvarata din kreativa, analytiska och kommunikativa sida ARBETSUPPGIFTER Du kommer till exempel att: * Säkerställa att förbundets webb är uppdaterad med den senaste informationen * Göra bedömningar och analyser utifrån ett mottagarperspektiv för att hantera efterfrågan på information från golfspelare och medlemsklubbar * Planera för och publicera i förbundets sociala medie-kanaler, samt där även ge viss support * Skriva egna texter och redigera andras * Skapa nyhetsbrev VI SÖKER DIG SOM * Har minst två års arbetslivserfarenhet inom digital kommunikation * Har erfarenhet av EPIserver eller andra webbpubliceringsverktyg * Har goda skribentkunskaper och ett tydligt mottagarfokus, vilket förutsätter goda språkkunskaper i svenska och engelska – flytande både i tal och i skrift * Har ett stort intresse för golf * Har rundläggande kunskaper inom bildbehandling, Officepaketet och analysverktyg som Google Analytics eller liknande Det är meriterande om du har * Spelat golf eller jobbat inom golfnäringen, t ex sommarjobb på klubb * Erfarenhet av att arbeta med sociala medier och nyhetsbrev Som person är du * Kommunikativ * Problemlösande * Initiativtagande Övrig information * Inkom med både CV och personligt brev, då vi kommer att lägga stor vikt vid din text i urvalet * Start: Enligt överenskommelse men gärna omgående * Omfattning: Heltid. Tjänsten är ett föräldravikariat fram till december 2022. Arbetstiderna är mellan 08:30-17:00 under vinterhalvåret och 08:30-16:00 under sommarhalvåret, i snitt 36,25 h/v. * Anställning: Du kommer att bli anställd direkt hos Svenska Golfförbundet * Placering: Skanstull, Stockholm Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi lägger stor vikt vid din motivering och ditt intresse för tjänsten. Ditt personliga brev kommer att ligga till grund för vår bedömning av dina skriftliga färdigheter. Vi kommer även begära utdrag ur belastningsregistret i denna process då det är ett krav för alla som anställs hos Svenska Golfförbundet. Vi vill uppmana dig om att redan nu begära ut utdraget på Polisens hemsida, för en så smidig process som möjligt. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET Om Svenska Golfförbundet Svenska Golfförbundet (SGF) är ett av Sveriges äldsta idrottsförbund och golf är en av Sveriges största idrotter med cirka 450 golfklubbar och över 500 000 golfspelare. SGF är en arbetsplats där människor är i fokus, och där idrotten och golfen som idé är grunden för det som görs. Förbundets verksamhetsidé är att skapa förutsättningar för golfklubbar med ekonomi i balans, samt utveckla idrotten golf. SGF arbetar för och i samverkan med sina medlemmar – Sveriges golfklubbar – men också direkt mot golfspelarna. SGF omsätter cirka 185 mkr och har cirka 65 anställda, varav ett 40-tal arbetar från kansliet vid Skanstull i Stockholm. Läs mer på golf.se.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast 5 november (13 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Studerande Digital Kommunikatör till SVT!

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 6 november (14 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informationsassistent

Om jobbet
På SVT finns ett ansvar att spegla hela Sverige och att tillföra olika perspektiv. En del i detta är att förvalta publikens engagemang. I TV-huset intill Gärdet i centrala Stockholm arbetar idag kommunikatörer uppdelat i två team, Program och Nyheter samt teknisk support. Vi söker nu dig som vill stötta upp i teamet Program och Nyheter i en kommunikatörsroll där du ansvarar för moderering samt svarar på frågor via mejl. En stor del i rollen är också att skapa dialoger med publiken på sociala medier. Var med och bygg ett team med bred mångfald. OM TJÄNSTEN Academic Work söker för SVT Kommunikations räkning en Digital Kommunikatör till avdelningen Publikdialog. SVT Kommunikation är en ledningsenhet som arbetar med kommunikation och marknadsföring där du får bygga på dina kunskaper inom SVT, mediebranschen och journalistiskt arbete. Här lär du dig att kommunicera med olika människor och får insikter om de senaste trenderna i marknadsföring på sociala medier. SVT vill erbjuda ett utbud som engagerar, underhåller och berikar - för alla åldrar och intressen. De strävar efter att skapa förutsättningar för ett Sverige där alla är mer nyfikna och insatta. Deras verksamhet bedrivs självständigt i förhållande till politiska, kommersiella och andra intressen i samhället och finansieras via public service-avgiften. I denna rekryteringsprocessen kommer motivationen till varför just du vill arbeta på SVT vara viktig för vår bedömning, ett personligt brev är därför meriterande. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Som kommunikatör hos Publikdialog deltar du i dialogen med SVT:s tittare. Du kommer att besvara publikens frågor och funderingar via sociala medier, som exempelvis Facebook, Instagram och mail, med fokus på ett proffessionellt men personligt bemötande. Du arbetar både förebyggande med kommunuikationshantering samt ser till att föra dokumentation och återkoppla publikens synpunkter internt. Du kommer till exempel att: * Ständigt kommunicera med tittarna och ge information på ett pedagogiskt sätt * Lära dig nya publiceringssystem och funktioner inom sociala medier * Lära dig moderering på sociala medier och bygga god nätkultur * Bevaka sociala medier-flödet och förebyggande kommunikationshantering VI SÖKER DIG SOM Vi tror att du har ett intresse för samhällsfrågor, nyheter, public service och vill ta del av människors olika åsikter. Du är kommunikativ och uppskattar att arbeta såväl i grupp som självständigt. För att söka denna roll behöver du vara studerande och ha minst 1 år kvar av dina studier, där du även har möjlighet och vill arbeta extra cirka 2-3 dagar i veckan med varierande tider under vardagar och helger. Du ska även kunna arbeta under högtider så som jul, nyår, midsommar och liknande. Krav för tjänsten: * Studera en universitets- eller högskoleutbildning inom exempelvis journalistik eller media och kommunikation samt ha minst 1 år kvar till examen * Ha en förmåga att formulera dig träffsäkert och effektivt i skrift * Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du dessutom... * Är uppdaterad och kunnig om SVT:s utbud * Har kunskaper om journalistik och/eller Public service uppdrag * Har kunskap om och intresse för sociala medier * Kan fler språk än svenska och engelska * Har ett intresse för samhällsfrågor och omvärldsbevakning Du är en person som gillar att kommunicera, jobba med information och har ett intresse för människor. För att klara av arbetsuppgifterna på bästa sätt krävs hög stresstålighet och en förståelse hur sociala medier fungerar då det ofta förekommer ett hårt tonläge. Eftersom Publikdialog är en händelsestyrd verksamhet krävs en flexibilitet och fokus för att kunna alternera mellan olika arbetsuppgifter. De kompetenser vi letar efter hos dig som person är: * Flexibel * Serviceinriktad * Strukturerad Övrig information * Start: Omgående * Omfattning: Deltid, ca 16-20 timmar/vecka * Lön: 130 kr/timme * Placering: Gärdet, Stockholm * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SVTs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET SVT är Sveriges största medieföretag och producerar och levererar kvalitetstelevision till miljontals tittare. SVTs ambition är att precis alla i Sverige, vem du än är, ska hitta något i deras utbud att bli berörd av. Tjänsten är på deras huvudkontor på Gärdet.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast 6 november (14 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Operativ CRM & kundklubbsansvarig till ledande djursjukvårdskedja

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 november (27 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informationsassistent

Om jobbet
Djursjukvården är en bransch i utveckling och vår kund jobbar tillsammans inom många olika kompetensområden för djurens bästa varje dag. Nu öppnar de upp en möjlighet för dig som vill utvecklas inom CRM och lojalitet. Kanske har du några år inom yrket och är nu redo för nästa steg? Sök tjänsten idag! OM TJÄNSTEN Vår kund erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar vår kunds engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år. Som operativt ansvarig för vår kunds kundklubb arbetar du med att skapa kommunikation som lojaliserar deras kunder ytterligare. Du ingår i företagets tighta och sammansvetsade Marknadsteam som dagligen samarbetar för att gemensamt ta fram kommunikation som gör skillnad för djurägare. ARBETSUPPGIFTER Det här är jobbet för dig som har kunskap inom CRM-system. Du har förståelse för hur CRM-system fungerar, är tekniskt intresserad och van att skriva och skapa relevant samt engagerande texter och content. Du kommer i din roll vara den som håller i deras kundklubbsfana högst, du tycker om att testa, skapa triggerbaserad automation, men också engagera och entusiasmera klinikpersonal till att arbeta med kundklubben. Du gillar att skriva engagerande texter om olika djur för varierande målgrupper. En del av ditt arbete är även att sammanställa kampanjer, skapa kampanjmaterial tillsammans med extern partner och skriva kampanjinformation. För att driva kundklubben framåt kommer du dessutom arbeta med att utveckla och hitta nya samarbetspartners för vår kunds medlemmar. VI SÖKER DIG SOM * Har erfarenhet av att arbeta i CRM-system, gärna Active Campaign * Grundläggande kunskaper inom site tracking och analys * Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du * Har tidigare erfarenhet som operativt ansvarig för en kundklubb * Har utbildning inom marknadsföring * Har kunskaper inom Photoshop Då en del av arbetet involverar kampanjer för deras kliniker är det önskvärt att du vet hur en brief till en extern partner skrivs samt kan planera kampanjinformation. Är du van att arbeta analytiskt och gillar teknik så är det ett plus då de har flera system som kommunicerar med varandra. Dina personliga egenskaper Som person är du kommunikativ, självgående, noggrann och serviceinriktad. Du har förmågan att med glädje och positivitet självständigt driva dina projekt framåt och leverera intern kundnytta till deras kliniker. Som person behöver du inneha kapacitet att bibehålla noggrannhet och detaljer trots högt tempo med dina projekt. Självklart tycker du lika mycket om djur som de gör och identifierar dig med värdeorden - Engagemang, Glädje, Respekt, Kompetens och Innovation. Övrig information Start: Omgående Arbetstider: 8-17 Omfattning: Tjänsten är på heltid. Tjänsten föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Placering: Gärdet Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast 19 november (27 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Informatör till Sundbyberg Avfall och Vatten

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 november (28 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informationsassistent

Om jobbet
Är du studerande, har ett intresse för miljö och vill arbeta extra under 2 till 5 veckor? Då passar tjänsten som informatör dig! Du kommer tillsammans med din kollega att informera invånare om ett nytt sopsugssystem vid Hallonbergen centrum. Välkommen in med din ansökan idag, vi använder oss av löpande urval! OM TJÄNSTEN Sundbyberg Avfall & Vatten arbetar med att införa moderna sopsugssystem för flera bostadsområden inom Sundbyberg. Med det nya sopsugssystemet får de boende möjlighet att enkelt sortera ut matavfall och tidningar för återvinning. Avfallet sugs i långa underjordiska ledningar till en centralt placerad terminal – och därför behövs inga sopbilar som hämtar avfallet från varje hus. Det bidrar till minskade koldioxidutsläpp, mindre lukt och en säkrare och tystare boendemiljö. När nya hus kopplas in till sopsugssystemet är det viktigt att de boende lär sig kasta rätt saker i rätt inkast – för att matavfall och tidningar ska kunna gå till återvinning som det är tänkt. Inkasten för respektive avfallssort är tydligt uppmärkta, men ibland blir det ändå problem med felsortering Därför söker vi nu informatörer som ska knacka dörr för att informera om det nya sopsugssystemet. Du kommer tillsammans med en kollega att informera om vad de boende får kasta i sopsugsinkasten och hur de ska sortera. Under de första tillfällena kommer även en ordinarie medarbetare att gå med er, för att stötta och vägleda vid frågor. Du kommer också att få en kort intern utbildning kring hur sopsugen fungerar och andra frågor som kan tänkas dyka upp. Vi ser gärna att du har hög social kompetens och tycker om att göra nytta för miljön. ARBETSUPPGIFTER * Knacka dörr och informera om det nya sopsugssystemet. VI SÖKER DIG SOM * Är studerande och har minst 1 år kvar av dina eftergymnasiala studier. * Har goda kunskaper i svenska, då det krävs för arbetets utförande. Det är meriterande om du: * Kan tala flera språk såsom, eritreanska, somaliska eller arbiska. Övrig information Start: vecka 47 Omfattning: 2 till 3 dagar i veckan, 17-20. Placering: Hallonberget Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Ropo Capital önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work. INFORMATION OM FÖRETAGET Sundbyberg Avfall & Vatten AB är ett kommunalt bolag med helhetsansvar för frågor kring avfall, vatten och avlopp i Sundbyberg. Bolaget har till uppgift att samla in avfall på ett miljömässigt hållbart sätt samt att säkert och långsiktigt leverera dricksvatten och ta hand om avloppsvatten. I ansvaret ingår att ta hand om alla stadens vatten- och avfallsrelaterade anläggningar som sopsugsterminaler, pumpstationer och vattenledningsnät. Bolaget har ett fyrtiotal medarbetare.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast 20 november (28 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.