På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Utbildningskonsult

Utbildningskonsult

Utbildningskonsulter är ofta egna företagare och livnär sig på enskilda uppdrag. Innehåll i uppdragen kan variera beroende på skolform och viken tid under läsåret uppdraget ligger på.

En utbildningskonsult kan t.ex hjälpa till med att genomföra gymnasieval, ge tips och råd för CV-skrivning, sammansättning av personliga brev och förberedelser inför intervjuer, för studerande som är i slutet av sin yrkeshögskoleutbildning och ska snart ta yrkeshögskoleexamen och börja söka jobb.

Utbildning

Utbildningsbakgrund för utbildningskonsulter varierar, men ofta är utbildningskonsulter i grunden utbildade Studie- och yrkesvägledare, Lärare eller Speciallärare/Specialpedagoger.

Personliga egenskaper

Du som funderar på att satsa på yrket utbildningskonsult ska ha ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring och trivas med flexibla arbetsuppgifter och varierande förutsättningar. Du är nödvändigt att vara mycket kommunikativ och anpassningsbar, pedagogisk och stresstålig.

Arbetsplats

Utbildningskonsulter arbetar med kunskap och utbildning. De kan göra det inom olika skolformer - inom grund- och gymnasieskola, folkhögskola, yrkeshögskola, högskola/universitet.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

17 Lediga jobb

MYP Coordinator to The International School of Helsingborg

Arbetsgivare / Ort: Helsingborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 november (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningskoordinator

Om jobbet
Du vill något. Det vill vi med! Vi vill skapa värde och bidra till livskvalitet för våra invånare, företag, organisationer och besökare. Vi gör det genom att lyssna, hjälpas åt, testa, lära oss och sen testar vi igen. Här är allt möjligt för dig som vill skapa, förändra, vårda, bygga, vägleda, utvecklas och göra skillnad. För Helsingborg är staden för dig som vill något.About the workplace The International School of Helsingborg has provided a truly international education at the Primary and Secondary levels since 1995. Today, we have approximately 850 students between 2 and 19 years of age, across all programmes. We are an IB Continuum school, delivering the International Baccalaureate curriculum for all program levels.  English is the primary language of learning at the school. ISH prides itself on its diversity within and among all members of the learning community.  Every member of our learning community brings something exciting and enriching to the school, which creates an inspiring environment. The aim of our school is to develop internationally minded people who, recognising their common humanity and shared guardianship of the planet, help to create a better and more peaceful world. Job description With our MYP Coordinator continuing at our school as the MYP Principal, we are now seeking a strong pedagogical leader to join our team as our MYP Coordinator. Would you like to join us?  The MYP with approximately 200 students, is part of the whole school International Baccalaureate Program (IB) continuum at the International School of Helsingborg, and as such, it is grounded in conceptual, skill- and inquiry-based learning.  The position is an assignment that combines both MYP teaching and coordination. The role requires you to work closely with the MYP Principal to ensure that the MYP curriculum is implemented and that professional development is provided to meet the IB requirements. Additionally, the MYP Coordinator is responsible for providing IB information, guidance and administrative support to candidates, colleagues and other stakeholders.  This position offers you the opportunity to join, lead and develop a school that wants to be at the forefront of education with a clear development focus that is supported by international research. At ISH, we understand that highly effective schools focus on student outcomes and additionally that professional learning is the core lever for improving student learning. We have active professional learning communities (PLC) whose aim is to work collaboratively through a teacher evaluation model so as to purposefully impact student progress. As MYP Coordinator, you are committed to positively impacting student progression and have the pedagogical leadership skills to develop professional learning communities within the program. The MYP coordinator works collaboratively with the school’s PYP and DP coordinators as well as with the principals of all the programs at ISH to design a balanced, exciting and vibrant MYP program that supports the students intellectual, social and emotional growth in a safe and caring environment. The MYP Coordinator is expected to visibly support the school's mission and vision. Qualifications The successful candidate will be certified to teach in middle school, will have previously worked in a middle school and will have taught at least 4 years in the MYP.  Fluency in the English language both verbally and in writing is crucial for the role. Knowledge of the Swedish language is a strong benefit but not a requirement for the position. Experience in middle leadership will be seen as a strong advantage as will previous experience in an IB coordinator role. The position requires strong administrative and communication skills.  The candidate will be a positive leader who is open-minded and flexible. The coordinator must demonstrate enthusiasm, warmth and strong interpersonal skills with children, parents, and colleagues and be committed to diversity and multicultural educational practices. We would like you to submit your application and CV in English through the online portal. We do not accept applications via email.  Other information Last day of application: Sunday, 14 November. We reserve the right to start the recruitment process before the last day of application. Date of interviews: Thursday, 25 November Employment: Permanent Percentage: Fulltime  Starting date: According to agreement Duration: Permanent Posts: 1  För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Helsingborgs kommun
Hemsida: https://helsingborg.se
Ansökan
Ansök senast 28 november (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Koordinator Komvux

Arbetsgivare / Ort: Västerviks kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 november (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningskoordinator

Om jobbet
Komvux Västervik I Västerviks kommun värnar vi om varje medarbetares arbetsmiljö. Vi vill att alla medarbetare ska trivas och utvecklas i sin yrkesroll. Hos oss ska alla gå till jobbet med en positiv känsla. I kommunen arbetar vi bland annat med pedagogik, vård och omsorg, samhällsbyggnad, kultur, räddningsarbete och arbetsmarknad. Vi har jobb som är inspirerande och meningsfulla. Vi skapar livskvalitet och gör skillnad för människor varje dag. Vill du ha ett jobb där din insats är betydelsefull för andra människor? Då passar du hos oss! Till Komvux Västervik söker vi dig som vill arbeta som koordinator och bli en del av vårt administrativa team. Dina arbetsuppgifter Som koordinator arbetar du bland annat med yrkesutbildningar och utbildningspaket lokalt och i regional samverkan. Du arbetar också övergripande med marknadskommunikation och marknadsföringsinsatser. Vid behov leder du handledarutbildningar och sköter bokning av studiebesök för elever och personal. Arbetet innebär både självständigt arbete med stort egenansvar och samarbete med andra. Ditt arbete sker på uppdrag av och i samverkan med rektor. I ditt arbete har du mycket kontakt med medarbetare inom vår organisation såväl som externa samverkanspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Samordning/projektledning utifrån verksamhetens behov i samråd med rektor. • Driva utvecklingsarbete utifrån satta strategier med rektor, främst med fokus på yrkesutbildningar. • Planering, samordning, genomförande samt uppföljning av, exempelvis, kurspaket • Marknadskommunikation och marknadsföringsinsatser gentemot verksamhetens målgrupper. • Nätverkande/Näringslivskontakter exempelvis deltagande i bransch/kompetensråd • Samverkan med arbetsförmedlingen och dess upphandlade parter. • Arbete utifrån samverkansgrupper, exempelvis DuA • Organisering APL kontrakt/avtal (arbetsplatsförlagd utbildning) • Delta i planeringsarbete samt övriga relevanta personal- och verksamhetsmöten. • Dokumentationsansvar för tilldelade arbetsuppgifter Din kompetens Vi söker dig som är utbildad inom projektledning alternativt kommunikation eller har stor vana av att arbeta med projektledning, samordning och kommunikation. Vi ser gärna att du har bakgrund från det privata näringslivet samt erfarenhet från utbildningssektorn alternativt marknadsföring gentemot målgrupperna. För tjänsten är det ett krav att du kan kommunicera obehindrat på svenska, både skriftligt och muntligt samt att du innehar B-körkort. Vi ser gärna också att du har goda kunskaper i engelska. Du måste också ha god datavana och behärska programmen i Officeprogrammet väl. Som samordnare kommer du att bli en del av Komvux Västervik där du möter stort engagemang för att utveckla verksamheten och att skapa de bästa förutsättningarna för våra elever. Som person har du en hög grad av personlig mognad och är trygg och säker i dig själv. Du är strategisk, målorienterad och driven i ditt arbetssätt och du motiveras av att få arbeta med människor, både inom din grupp och utanför. Vi vill att du är engagerad, lösningsorienterad och prestigelös samt att du har god social kompetens. Som person är du kommunikativ, strukturerad och vågar tänka nytt och annorlunda för att bidra till lärande och utveckling för våra elever på Komvux Västervik. Övrigt Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Vi håller löpande intervjuer under ansökningstiden, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Västerviks kommun
Ansökan
Ansök senast 28 november (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Learning and Development Officer

Arbetsgivare / Ort: Heimstaden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningskoordinator

Om jobbet
The Role We are waiting for you, what are you waiting for? Can you help us in bringing out the best in our people? Heimstaden is a leading residential real estate company in Europe and continues to grow. Through our values, CARE, DARE and SHARE, we create Friendly Homes for our customers, and a Friendly Workplace for our people. We actively work for a sustainable society and to create value for our owners and stakeholders. Currently we hold about 120 000homes, and we are close to 2000 employees across 10 European countries and a property value of SEK 203 billion. What can we offer you? We have a vision. We want to offer world-class development and ensure we give every employee the tools, knowledge, and ability to reach their full potential. Learning and development is an important part of our culture as we think that to be given opportunity to grow ignites people’s passion and happiness! Therefore, we are looking for you - an exceptionally driven Learning & Development Officer to come and join our team of fun, ambitious and innovative colleagues. You will be a part of the Global Learning & Development team supporting all the countries (with a slight emphasis on Sweden). You will be located in Malmö and report to our Group Learning & Development Manager.   What will be your responsibilities? Collecting training needs from the business to support development of annual trainings.   Ensure that models and methods are continuously improved, based on the latest technology and science within the learning industry. Project lead or support group Learning and Development projects that are planned & rolled out across Europe. Actively manage communication and administration relating to Learning, including Employer Branding, Onboarding, Employee survey (we are using Winningtemp), Leadership development, Diversity, Inclusion & Belonging topics, with the goal to create a top-class Candidate and Employee Experience. Administrate and execute blended learning solutions, develop dynamic learning sessions. Manage programs for in-person, online, and virtual courses and learnings, administration, documentation, tracking and reporting of these in our LMS – Workday. To succeed with us You have project managed learning projects but are equally comfortable (and without prestige) with administration, planning, executing, and following up on Learning and Development initiatives and you enjoy working in an organization where there are constantly changes, and continuous improvements. You are structured, thorough, deliver to promise (actually, we mean overdeliver) and naturally wants to do better today than yesterday. You have excellent communication skills verbally, visually and in writing in an inspirational way in both Swedish and English. Other languages are meriting. You have successfully completed a relevant HR related qualification and you have at least 3 years of professional experience in a HR role with exposure to Learning and Development. Last but certainly not the least, you are a people person and a team player who find energy and create results in co-creation and collaboration. You embody the Heimstaden values (CARE, DARE, SHARE) and are inspired to find new ways – with a positive and curious, can-do attitude! Application Please submit your resume no later than november 30, 2021. Since we would have liked to have you onboard yesterday, it is not unlikely we will complete the selection on a ongoing basis.  As a part of our recruitment proccess, we complete a background check before hiring, through an external partner company; SRI. You can read more about that proccess, here: https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/
Arbetsgivare
Heimstaden AB
Ansökan
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Byrån mot diskriminering i Östergötland söker Utbildare

Arbetsgivare / Ort: Byrån Mot Diskriminering i Östergötland / NORRKÖPING
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Färdigheter
Meriterande
  • Pedagogiskt utvecklingsarbete

Om jobbet

Arbetsgivaren:

Byrån mot diskriminering i Östergötland är en ideell förening som arbetar för mänskliga rättigheter och mot diskriminering som har samband med etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, kön, sexuell läggning, könsidentitet och könsuttryck samt ålder.

Detta gör vi dels genom kostnadsfri juridisk rådgivning till individer som upplever diskriminering, dels genom främjande och förebyggande verksamhet i form av utbildning och information till skolor, företag, kommunala verksamheter, föreningar m.fl. Vi bedriver även opinionsbildning och arrangerar evenemang om diskriminering och mänskliga rättigheter riktade till allmänheten.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att utveckla och genomföra utbildningar inom diskrimineringsrätten och om mänskliga rättigheter. I arbetsuppgifterna ingår även ett ansvar som volontärsamordnare. Därför söker vi en person som är lyhörd, utåtriktad och entusiasmerande. Du uppskattar att tala inför folksamlingar av olika slag och kan arbeta självständigt. I arbetsuppgifterna ingår även att:

· Stärka Byråns utbildningsverksamhet genom att genomföra olika riktade föreläsningar/utbildningar och workshops

· Vara aktiv i att utveckla material, verktyg, övningar, metodik och liknande utifrån behov och efterfrågan.

· Rekrytera, engagera och handleda volontärer

· Utveckla och upprätthålla strategiska samarbeten med viktiga aktörer för det lokala och regionala antidiskrimineringsarbetet

· Initiera och koordinera olika arrangemang tillsammans med våra samarbetspartners på lokal, regional och nationell nivå

Kompetens och erfarenhet:

· Dokumenterade kunskaper inom pedagogik, beteendevetenskap, samhällsvetenskap eller annan lämplig utbildning

· Kunskap och insikt om maktstrukturer samt diskrimineringsgrunderna

· Har kunskap om eller erfarenhet av att arbeta utifrån ett normkritiskt perspektiv

· Erfarenhet av att hålla i utbildningar, kurser eller dylikt

· Är utåtriktad och kan arbeta självständigt

· Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift


Meriterande:

· Erfarenhet från ideella sektorn

· Erfarenhet av eller kunskap om att utveckla pedagogiska metoder

· Erfarenhet av handledning av volontärarbete

· Kunskap i språk utöver svenska och engelska

· Kontaktnät i Östergötland

Tillträde:

Snarast möjligt.

Ansökan:

Byrån mot diskriminering i Östergötland kommer under denna rekrytering att arbeta utifrån en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Alla ansökningar bedöms utifrån de kompetenskrav som arbetet ställer. Det innebär att vi i denna del inte tar emot personliga brev eller CV. Du behöver i stället svara på fem kompetensbaserade frågor (se nedan) och skicka dem i ett dokument till [email protected]

I senare skede efterfrågas uppgifter om erfarenheter och meriter från de sökande som går vidare i rekryteringsprocessen.

Ansökan ska ha inkommit till oss senast den 30 november. Vid frågor eller ytterligare upplysningar kontakta Karin Granholm, utbildningsansvarig på tfn. 011-10 71 32 eller 011-10 71 31.

Anställningsform: Tjänsten är en visstidsanställning på heltid t.o.m. 31 december 2022 med möjlighet till förlängning.

Frågor

1) Syftet med Byrån mot diskriminering i Östergötland (Byrån) är att arbeta mot diskriminering och att främja mänskliga rättigheter. Beskriv begreppet diskriminering, vad betyder det för dig?

2) Att personer känner att de får ett gott och professionellt bemötande på Byrån är oerhört viktigt för oss. Vad anser du att ett gott och professionellt bemötande? Hur demonstrera du det?

3) På Byrån kan den ena dagen skilja sig helt ifrån nästa och dina arbetsuppgifter skiljer sig från att utbilda mindre grupper, till stora samlingar till att ordna med volontäruppdrag. Vad behöver du i ditt arbete för att stimuleras och för att du ska gå hem och vara riktigt nöjd med din arbetsdag?

4) Du är och föreläser i en klass med lärare närvarande och pratar om rasism och diskriminering. Du går igenom statistik från olika aktörer och berättar om omfattningen av diskriminering i samhället varpå en lärare kommenterar/tillägger ”det där är ju lite gammal statstik, det är inte lika vanligt med diskriminering och rasism idag”. För den läraren är det inte en fråga, utan en kommenterar som förs fram som ett komplement till det du precis har sagt. Hur hanterar du det? Bemöter du det i klassrummet, och/eller gör du något efter föreläsningen?

5) Du ska genomföra en beställd utbildning för ca 35 deltagare. Vad är viktigt att tänka på (i) inför en utbildning, (ii) under genomförandet av utbildningen och (iii) efter genomförd utbildning? Beskriv vad och varför. Om möjligt, ge gärna konkreta exempel.

Arbetsgivare
Byrån Mot Diskriminering i Östergötland
TORSGRÄND, 15
60363 NORRKÖPING
Hemsida: www.diskriminering.se
Ansökan
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Projektkoordinator

Arbetsgivare / Ort: Uppsala Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 2 december (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningskoordinator

Om jobbet
Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra långsiktig skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla de individer som med sin nyfikenhet och sitt engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Uppsala universitet har drygt 45 000 studenter, mer än 7 000 anställda och en omsättning på cirka 7 miljarder kronor. Var med och bidra till att forskningsbaserad kunskap kommer till nytta i samhället! Avdelningen för uppdragsutbildning bedriver kompetensutvecklingsinsatser för yrkesverksamma. Därigenom bidrar vi till att världsledande forskning tillgängliggörs och kommer till nytta i samhället. Vi jobbar i nära samarbete med universitetets forskare och lärare och i tät dialog med våra kunder för att utveckla den bästa fortbildningen för yrkesverksamma. Verksamheten finansieras helt genom intäkter från externa uppdrag. Vi fungerar som en brobyggare som fångar upp kompetensbehov på arbetsmarknaden och kombinerar det med det bästa från akademin. Vi paketerar kunskaper och utformar det till skräddarsydda utbildningar, anpassade till kundens kompetensbehov. Idag erbjuder vi allt ifrån obligatoriska kurser för läkare under specialistutbildning till masterutbildningar för chefer och specialister på en internationell marknad. Arbetsuppgifter: Som projektkoordinator på avdelningen för uppdragsutbildning arbetar du med planering, administration, genomförande och uppföljning av utbildningsinsatser i nära samarbete med projektledaren. Du koordinerar flera pågående utbildningar samtidigt och hanterar ett stort kontaktnät av deltagare, föreläsare och kursledare, men även konferensanläggningar och leverantörer m.fl. Tillsammans med projektledaren genomför du uppföljning och utvärdering, analys och förbättringsåtgärder i utbildningarna. Du bidrar också i utvecklingen av våra administrativa rutiner. I arbetsuppgifterna ingår t.ex. att boka lokaler och förtäring, beställa kurslitteratur, boka resor, ge lärare och föreläsare support i praktiska och tekniska frågor i samband med kursgenomförande, CRM-administration, arvoden, fakturahantering och viss ekonomisk uppföljning. Vissa utbildningar genomförs på campus och vissa helt digitalt. Kvalifikationskrav: Högskoleexamen samt minst ett års dokumenterad arbetslivserfarenhet efter examen. Dokumenterad arbetslivserfarenhet av projektkoordinering, projektadministration eller kursadministration, gärna inom områden som kompetensutveckling av personal eller verksamhetsutveckling. Erfarenhet av att arbeta administrativt i projekt, gärna som projektkoordinator. Mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Eftersom vissa utbildningar genomförs digitalt är det värdefullt för oss att du har erfarenhet av, och är bekväm med, digitala mötesformer och lärplattformar, såsom t.ex. Zoom, Teams, Studium. Som person har du en mycket god organisationsförmåga och har vana av att hantera flera parallellt pågående projekt samtidigt. Du tycker om att samarbeta och har lätt för att kommunicera både med kollegor och med kunder. I arbetet är du strukturerad, noggrann och effektiv, och du har ett starkt eget driv och fokus på att ge hög kvalitet i service och leverans till kunder, deltagare och kollegor. Du har en god förmåga att ta initiativ, upptäcka problem och ta tag i att lösa dessa tillsammans med kollegorna. Du är mån om att inte bara hitta en lösning för stunden utan tänker långsiktigt, för kundernas och hela verksamhetens bästa. Önskvärt/meriterande i övrigt: Erfarenhet av utbildningsadministration inom universitet/högskola eller annan utbildnings- eller forskningsinriktad organisation är meriterande. Erfarenhet av Raindance ekonomisystem, CRM-system, arkivsystem och diarieföring samt utbildningssystemen Ladok och Studium är meriterande. Föräldraledighet, deltidsarbete på grund av vård av barn, fackligt uppdrag, militärtjänst eller liknande beaktas som arbetslivserfarenhet och bör anges i meritförteckningen. Stor vikt kommer att fästas vid personliga egenskaper, framför allt personlig mognad, omdöme, samarbetsförmåga samt hur serviceinriktad och lösningsorienterad du är. Universitetet kommer i denna rekrytering främst att beakta den som efter en kvalitativ helhetsbedömning av kompetens och skicklighet bedöms ha de bästa förutsättningarna att genomföra och utveckla aktuella arbetsuppgifter samt bidra till en positiv utveckling av verksamheten. Lön: Individuell lönesättning. Tillträde: 2022-02-01 eller enligt överenskommelse. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning sex månader med ev. möjlighet till förlängning. Anställningens omfattning: 100 % Upplysningar om anställningen lämnas av: avdelningschef Ulrika Ljungman, mailto:[email protected] Välkommen med din ansökan senast den 2 december 2021, UFV-PA 2021/4321. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
Arbetsgivare
Uppsala Universitet
Ansökan
Ansök senast 2 december (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.