På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Utbildningshandläggare

Utbildningshandläggare

Utbildningshandläggare är en titel som vanligtvis används inom svenska högskolor/universitet för att beskriva en sort "utbildningsadministratör" som ofta har mycket varierande arbetsuppgifter.

Som utbildningshandläggare på en svensk högskola/universitet bereder och handlägger man ärenden på lärosäten. En viktig del i arbetet är även att organisera och administrera kvalitetsgranskningar och utvärderingar av fakultetens samtliga utbildningar.

En annan viktig del är att tillsammans med institutionerna arbeta med att synliggöra fakultetens utbildningar på webben och via andra medier. Utbildningshandläggare säkerställer att informationen på fakultetens webbsidor är aktuell och korrekt.

Att samordna interna och externa arrangemang och events kan också ingå i utbildningshandläggarens arbetsuppgifter. Därutöver kan andra administrativa uppgifter och utredningsuppdrag ingå i arbetsuppgifterna.

De administrativa systemen som används inom svenska högskolor/universitet är vanligtvis LADOK, NyA och Datalagret.

Utbildning

Akademisk utbildning krävs, lägst en kandidatexamen, som motsvarar minst tre års studier på heltid på högskolenivå. Det är meriterande om man har en doktorsexamen.

Det finns exempel när studievägledare eller studierektorer går över till att bli utbildningshandläggare.

För att lyckas i yrkesrollen som utbildningshandläggare behöver man ha mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift samt även ha goda kunskaper i engelska.

Utbildningshandläggare behöver ha god datorvana samt vara skickliga på att hantera alla program i Officepaketet.

Det är meriterande om man har kunskaper eller erfarenhet av informationsarbete via olika medier samt erfarenhet av att arbeta med webbpubliceringsverktygen.

Personliga egenskaper

Personliga egenskaper som underlättar är att man har ett proaktivt synsätt, vilket innebär att man strukturerat och självständigt kan planera och prioritera sitt arbete inför deadlines, att man är drivande, noggrann samt applicerar ett ansvarstagande och serviceinriktat förhållningssätt.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

19 Lediga jobb

Handläggare

Arbetsgivare / Ort: Stockholms Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningshandläggare

Om jobbet
vid Områdeskansliet för humanvetenskap. Sista ansökningsdag: 2021-05-11. Sektionen för uppdragssamordning vid Områdeskansliet för humanvetenskap, Stockholms universitet söker en handläggare. Sektionen koordinerar och projektleder olika uppdrag i nära samarbete med olika aktörer inom och utom universitetet, främst kopplade till skolverksamhet. Stockholms universitet har en omfattande verksamhet i nationella projekt och regeringsuppdrag inom skolans område. Arbetsuppgifter Arbetet innebär handläggning och administration och av ärenden främst inom kompletterande utbildningar för lärare såsom utländska lärares vidareutbildning ULV och vidareutbildning av lärare VAL. De olika arbetsprocesser som uppdragen innefattar är tex antagningsarbete, tolkning och bedömning av dokument, upprättande av individuella studiegångar, student- och institutionskontakter, tillgodoräknande och arkivering samt sammanställning av underlag och statistik. Vid behov vara kanslistöd inom sektionens övriga uppdrag.  Exempel på arbetsuppgifter: • Bedömning av utbildningsdokumentation och studieplanering. • Tolka och verkställa juridiska dokument kopplat till högskoleområdet. • Sammanställning av underlag avseende kurser, uppföljning av studieresultat och ekonomi. • Viss vägledning samt studentkontakter inom utbildningarna. • Sammanställa uppföljningar och rapporter. • Hantering i olika datasystem och arkivering. • Kontakter med andra myndigheter. • Administration och handläggning av sektionens övriga ärenden.                                                                  Kvalifikationer Vi söker dig som har avslutat högskoleexamen och erfarenhet av utbildningsadministration inom högskolesektorn. Du behöver ha kännedom om högskolans regelverk och lärarutbildningar. Du ska vara självgående, drivande och kunna arbeta såväl självständigt som i team under periodvis hög arbetsbelastning. Det krävs att du är noggrann, strukturerad, har hög integritet och kan hantera konfidentiella ärenden. Det är meriterande om du erfarenhet av arbete vid myndigheter och arbetat med frågor kopplat till validering och reell kompetens. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och gäller tills vidare med sex månaders provanställning. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde 2021-09-01. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av Susanna Malm, tfn 08-1207 67 65, [email protected] . Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, [email protected], Alejandra Pizarro Carrasco (Fackförbundet ST/Lärarförbundet), tfn 08-16 34 89, [email protected], samt [email protected] (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: att söka en anställning. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Arbetsgivare
Stockholms Universitet
Hemsida: http://www.su.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Försvarshögskolan söker en säkerhetshandläggare

Arbetsgivare / Ort: Försvarshögskolan
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 12 May (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningshandläggare

Om jobbet
Avdelningen för verksamhetsstöd samordnar Försvarshögskolans stöd- och servicefunktioner. Vid avdelningen finns Försvarshögskolans högskolejurist som handlägger förvaltnings- och högskolejuridiska ärenden och sitter i disciplinnämnden. Här finns också arkiv och registratur samt förvaltning av styr- och stöddokument. I avdelningen ingår sektioner för lokalförsörjning, inköp och en säkerhetsfunktion. Säkerhetsfunktionen ansvarar för säkerhetsskydd, informationssäkerhet, IT-säkerhet och signalskydd vid Försvarshögskolan. Funktionen bedriver även förvaltning och utveckling av larm- och passersystem i högskolans lokaler, vilket omfattar Försvarshögskolans internhyresgäster Utrikespolitiska institutet, Folke Bernadotteakademin och Svenskt militärhistoriskt bibliotek. Säkerhetsfunktionen ingår i avdelningen för verksamhetsstöd. Beskrivning Försvarshögskolan är en totalförsvarsmyndighet inom högskolesektorn i stark utveckling. Vår profil inom försvar och säkerhet ställer stora krav på oss att vara framstående inom säkerhet och säkerhetsskydd. Skolans lokaler är i huvudsak skyddsobjekt. Försvarshögskolans säkerhetsverksamhet är högt prioriterad och är en integrerad del av högskolans förvaltning och sker i nära samverkan med försvarssektorns myndigheter. Anställningen är placerad vid Säkerhetssektionen på avdelningen för verksamhetsstöd i Stockholm.  Vad erbjuder vi? Arbetsuppgifter Som säkerhetshandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att ta fram material och information för att genomföra internutbildningar av myndighetens personal och studerande inom området FHS säkerhet och säkerhetsskydd. Du kommer att genomföra säkerhetsprövningsintervjuer och uppföljning, delta i hanteringen av myndighetens larm- och passersystem samt CCTV. Vidare kommer du att: - Delta i utvecklingen av myndighetens säkerhetsarbete och vid utvecklingen av myndighetens kris- och beredskapsorganisation. - Delta i utvecklingen av myndighetens metoder och interna regelverk för säkerhetsarbetet - Delta i framtagandet av säkerhetsskyddsanalyser, säkerhetsskyddsplaner och vara stöd i olika säkerhetsbedömningar - Delta vid säkerhetsskyddade upphandlingar Du kommer att krigsplaceras och ingå i myndighetens kris- och beredskapsorganisation. Vem söker vi? Vi söker dig som har: - Formell utbildning som säkerhetssamordnare eller annan relevant utbildning inom säkerhet/säkerhetsskydd som myndigheten ser som relevant för tjänsten - Flerårig erfarenhet av att arbeta inom säkerhets- och säkerhetsskyddsområdet - Stor erfarenhet att genomföra informations- och utbildningsinsatser - God kunskap och erfarenhet att genomföra säkerhetsprövningsintervjuer - Erfarenhet av fysiskt skydd, larm- och passersystem samt CCTV. Meriterande är om du har erfarenhet av: - Offentlig sektor, gärna statlig myndighet - Säkerhetsskyddad upphandling - Personalsäkerhetsarbete - Arbete inom totalförsvaret, försvarssektorn eller från andra lärosäten - Krisledning samt incident- och kontinuitetshantering. Som person är du säkerhetsmedveten och lyhörd med god samarbetsförmåga. Vidare har du en hög integritet och har lätt för att kommunicera och skapa kontakter med dina kollegor. Du har förmåga att arbeta proaktivt på ett långsiktigt sätt. Att vara strukturerad och noggrann kommer naturligt för dig.  Du har en god förmåga att kommunicera på svenska som engelska i tal och skrift. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Anställningen är placerad i säkerhetsklass vilket förutsätter godkänd säkerhetsprövning med registerkontroll. För att genomgå en säkerhetsprövning måste du ha svenskt medborgarskap enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagstiftningen. Där det inte råder en jämn könsbalans kan Försvarshögskolan vid likvärdiga eller i det närmaste likvärdiga meriter hos de sökande anställa den av underrepresenterat kön. Tillträde Snarast enligt överenskommelse. Lön och förmåner Försvarshögskolan tillämpar individuell lönesättning. Ansökan Ansökan skickas in via denna annons på vår karriärsida och ska innehålla ett CV och personligt brev. Märk Din ansökan dnr HF/HR 46/2021. Skicka in din ansökan senast den 12 maj 2021. Komplett ansökan ska vara Försvarshögskolan tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time).  Där det inte råder en jämn könsbalans kan Försvarshögskolan vid likvärdiga eller i det närmaste likvärdiga meriter hos de sökande anställa den av underrepresenterat kön. Kontaktpersoner Ytterligare upplysningar om anställningen lämnas av: - Säkerhetschef Michael Andrésen, [email protected] - HR-partner Amanda Beuthan, HR-avdelning, [email protected] Fackliga företrädare är Ronnie Hjorth (SACO-S), Anders Oltorp (OFR/O) och Christian Friman (OFR/S-Försvarsförbundet).  Samtliga nås via telefon 08-553 425 00 (växel).
Arbetsgivare
Försvarshögskolan
Ansökan
Ansök senast 12 May (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Jurister till Skolinspektionen i Umeå

Arbetsgivare / Ort: Statens Skolinspektion
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 14 May (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningshandläggare

Om jobbet
Skolinspektionen arbetar för en skola där alla barn och elever får lika rätt till god utbildning och kunskaper i en stimulerande och trygg miljö. Varje enskilt barn och elev har rätt att utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Verksamheten innehåller tre genar; tillsyn, kvalitetsgranskning samt prövning av godkännande för enskilda huvudmän. Vi finns i Göteborg, Linköping, Lund, Stockholm och Umeå.. Myndighetsledning och centrala stödfunktioner är placerade i Stockholm. Skolinspektionens kontor i Umeå består av två enheter, en för tillsyn och kvalitetsgranskning, och en för juridiskt stöd och tillsyn. Avdelningen i Umeå består av cirka 35 medarbetare. Vi söker nu en jurist till enheten för juridiskt stöd och tillsyn. Arbetsuppgifter I arbetet på enheten ingår att genomföra kvalificerat utredningsarbete inom skolväsendets olika verksamhetsformer. De juridiska frågor du hanterar har en stor spännvidd och berör många olika sakområden vilket gör arbetet såväl omväxlande som utvecklande. Arbetsuppgifterna varierar och består bland annat av att: • att såväl skriftligt som muntligt utreda uppgifter som inkommer till myndigheten samt upprätta förslag till beslut • planera och genomföra tillsynsbesök hos skolhuvudmän och i skolverksamheter • genomföra möten och intervjuer med företrädare för skolhuvudmän, rektorer, lärare, elever och föräldrar • utreda och bedöma verksamheter mot skolförfattningar • skriva beslut • kvalitetssäkra beslut och utredningar i tillsynsärenden •   I arbetet ingår resor med övernattningar. Kvalifikationer Du har • juristexamen • erfarenhet av offentligt utredningsarbete • körkort Det är meriterande med • notariemeritering Tjänsten ställer höga krav på att du kan arbeta självständigt likväl som i grupp. Du behöver vara flexibel, ha en positiv och ansvarsfull attityd och inställning till ditt arbete och omgivning. Rollen förutsätter att du har en god analytisk förmåga och att du kan uttrycka dig väl i tal som i skrift. I rollen ingår både interna som externa kontaktytor varav det är av största vikt att du är kommunikativ, har integritet och kan bemöta andra på ett professionellt sätt. Vi eftersträvar en mångfald vad det gäller kön, ålder och etnicitet. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Tjänsterna Tjänsterna är tillsvidareanställningar. Tillträde enligt överenskommelse. Omfattningen är heltid. Ansökan Klicka på knappen ansök nedan, bifoga personligt brev och cv. Sista ansökningsdag 14 maj. Ansökan har dnr 2021:2839 .  Frågor Kontaktpersoner Enhetschef Eva-Lena Ölund-Brändström tfn 08-586 082 53 HR-partner Kristin Annerstedt tfn 08-586 082 79 Fackliga företrädare Frida Isaksson (SACO) tfn växel 08-586 080 00, Stina Linder (ST) tfn växel 08-586 080 00 I denna rekrytering har Skolinspektionen redan tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt samtal från annonsförmedlare eller försäljare.    
Arbetsgivare
Statens Skolinspektion
Hemsida: http://www.skolinspektionen.se/
Ansökan
Ansök senast 14 May (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utbildningshandläggare

Arbetsgivare / Ort: Högskolan i Skövde
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 May (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningshandläggare

Om jobbet
Utbildningshandläggaren är centralt placerad i verksamhetsområdet studieadministration som är en del av Avdelningen för utbildning- och studentstöd. Avdelningen ansvarar för merparten av Högskolan i Skövdes studieadministrativa och studentstödjande arbetsuppgifter. Utbildningshandläggarens huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ge ett kvalificerat stöd i arbetet med kurs- och utbildningsplaner, styrdokument och resultat samt att driva utvecklingsprocesser inom dessa områden. I handläggarens roll ingår att initiera olika studieadministrativa processer samt handlägga ärenden i utbildningskommittéer. Det ingår att i nära samarbete med undervisande personal samla in, kontrollera och registrera uppgifter i datasystem. Mycket av arbetet utförs i det nationella studieadministrativa systemet Ladok och i utbildningsdatabasen KursInfo. Ytterligare arbetsuppgifter kan komma att ingå i befattningen. Vi söker dig som har: • akademisk examen på lägst kandidatnivå eller yrkesexamen på minst tre år • erfarenhet av kvalificerat handläggningsarbete • god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska • god samarbetsförmåga och förmåga att skapa relationer och nätverk. Vi kommer också att värdera följande bedömningsgrunder vid anställningen: • Erfarenhet av databaserade system samt goda IT-kunskaper överlag. • Erfarenhet av Ladok, utbildningsdatabasen KursInfo och ärendehanteringssystem. • God förmåga att planera, organisera, genomföra och nå uppsatta mål i arbetet både självständigt och i grupp. • God förmåga att anpassa sig till olika människor och situationer. • God förmåga att snabbt ta till sig ny information. • God servicekänsla. Vid denna anställning kommer stor vikt att fästas vid erfarenhet av Ladok, utbildningsdatabasen KursInfo och ärendehanteringssystem, god förmåga att planera, organisera, genomföra och nå uppsatta mål i arbetet både självständigt och i grupp samt god förmåga att anpassa sig till olika människor och situationer. Högskolan i Skövde arbetar aktivt med ett förebyggande diskrimineringsarbete för att bibehålla och förbättra en inkluderande arbetsmiljö. Anställningen är en visstidsanställning på 11 månader som omfattar 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdatum: 16 maj 2021 Diarienummer: Ref nr HS 2021/396 Kontaktuppgifter Upplysningar om anställningen lämnas av avdelningschef Kassie Sundin. Facklig information lämnas av Anders Johansson (Saco-S) eller Sonja Nohlgren (ST). Samtliga personer nås via Högskolans växel 0500-44 80 00. Ansökan Du söker anställningen via vår hemsida, www.his.se/jobb genom att klicka på ”Ansök” längst ned i annonsen. Till din ansökan ska följande dokument bifogas: • Personligt brev • CV med personuppgifter, examina, övriga utbildningar, tidigare anställningar och annan relevant erfarenhet • Intyg/betyg och övriga dokument som styrker din ansökan Enligt Riksarkivets föreskrifter är Högskolan skyldig att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att utgallras.      
Arbetsgivare
Högskolan i Skövde
Hemsida: http://www.his.se
Ansökan
Ansök senast 16 May (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utbildningshandläggare

Arbetsgivare / Ort: Gymnastik- och Idrottshögskolan (Gih)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 17 May (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningshandläggare

Om jobbet
Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH, är världens äldsta moderna idrottshögskola. Lärosätet ligger vid Stockholms Stadion och är Sveriges främsta kunskapscentrum för idrott, fysisk aktivitet och hälsa. Här utbildas lärare i idrott och hälsa, tränare, hälsopedagoger, sport managers, idrottsvetare och forskare. GIH bedriver idrottsvetenskaplig forskning, i nära samarbete med andra lärosäten och intressenter i samhället, på både nationell och internationell nivå. GIH har idag cirka 150 medarbetare och 1 400 studenter. Utbildnings- och forskningsadministrativa avdelningen som är en del av förvaltningen består av tio personer. Vi arbetar med bland annat antagning, examen, studiedokumentation (Ladok), utbildningsdatabas (KursInfo), studie- och karriärvägledning, personal- och studentutbyte, administrativt stöd till nämnder och instititutioner. Arbetsuppgifter  På GIH får du möjlighet att arbeta i en bred roll tillsammans med engagerade kollegor med olika bakgrund och professioner. GIH är ett lärosäte som värnar om att ge plats för kvalitet, engagemang och nytänkande. Vi erbjuder dig en tjänst där du har stort utrymme för utveckling och kreativitet i en platt organisation med mycket energi och entreprenörsanda.  Som utbildningshandläggare kommer du att arbeta med studiedokumentationssystemet Ladok och i utbildningsdatsabasen, KursInfo. Du kommer att delta i arbetet med att förvalta och utveckla systemet och de studieadministrativa processerna som systemen stödjer.  Du kommer även att få arbeta med behörighetsgranskning av program och kurser, handläggning av tillgodoräknanden och undantag från behörighetsvillkor (sk dispenser).  I dina arbetsuppgifter kommer det även att ingå att utarbeta riktlinjer inom området och ta fram statistiska underlag till årsredovisning och högskolans dimensioneringsråd samt ansvara för vissa texter i årsredovisningen och andra förekommande arbetsuppgifter inom avdelningens verksamhet.  Behörighetskrav Behörig att anställas är den som har: • Minst gymnasieexamen  • Förmåga att samarbeta samt den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för anställningen vilket bland annat beskrivs i GIH:s medarbetarskapspolicy Bedömningsgrunder För denna anställning har följande bedömningsgrunder fastställts: • Mycket stor vikt kommer att läggas vid erfarenhet av studieadministrativa system då  särskilt vid arbete i KursInfo eller annan utbildningsdatabas och studiedokumentationssystemet LADOK samt erfarenhet av antagningsarbete. • Mycket stor vikt läggs vid samarbetsförmåga och kommunkationsförmåga. • Mycket stor vikt läggs vid personlig lämplighet, där vi ser att du som person är självständig, strukturerad, initiativrik och har en god pedagogisk förmåga. • Stor vikt läggs vid erfarenhet av behörighetsgranskning för program, fristående kurser och kurser inom program • Stor vikt lägs vid läggs vid erfarenhet av att ta fram statistiska underlag samt arbete med årsredovisning. • Vikt läggs vid utbildning på högskolenivå. • Vikt lägg vid förmåga att kunna utrycka sig på svenska och engelska i tal och skrift. Varaktighet/Arbetstid Anställningen är en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse. Sysselsättningsgraden är heltid. Sex månaders provanställning tillämpas vid tillsvidareanställningar. Lön Individuell lönesättning tillämpas. Ansökningsförfarande Du ansöker via vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". Handlingar bifogas elektroniskt och ska vara i word- eller pdf-format. Ansökan ska innefatta följande handlingar: • sammanställning av utbildningar, anställningar, pedagogiska, vetenskapliga och administrativa meriter samt ledningsuppdrag (CV), • personligt brev. Ansökan ska vara GIH tillhanda senast den 17 maj 2021.   Åberopade meriter ska kunna intygas vid anmodan. GIH verkar för mångfald och jämställdhet inom samtliga anställningskategorier. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Arbetsgivare
Gymnastik- och Idrottshögskolan (Gih)
Hemsida: http://www.gih.se
Ansökan
Ansök senast 17 May (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.