På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Byakorre

Byakorre

Byakorre är en deltidsreporter som ger "rösten från folket" till en lokaltidning.

Man jobbar till vardags med något annat yrke och på deltid skriver man inlägg och krönikor i en lokaltidning. Skillnaden mot en frilansande journalist är att man som "byakorre" har en garanterad inkomst i form av en deltidsanställning.

Visa mer
Visa mindre

180 Lediga jobb

Nu söker vi en engagerad reporter till P4 Västmanland

Arbetsgivare / Ort: Sveriges Radio AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Journalist/Reporter

Om jobbet
P4 Västmanland är hela länets nyhetsförmedlare och vårt mål är att göra en aktuell, engagerande och underhållande radio för och tillsammans med lyssnarna. Vi på P4 Västmanland är unika utifrån vår lokala kännedom. Vi direktsänder hela dagen, är på plats där det händer och vårt mål är att beröra och släppa fram en mångfald av röster och perspektiv. Det som är gemensamt, oavsett var vi befinner oss, är att vi gör journalistik som utgår ifrån människorna som bor och verkar i Västmanland. Mitt i händelsernas centrum blir du en viktig del av ett företag som värnar om demokrati, det fria ordet och alla människors lika värde. Är du en skarpsynt journalist som drivs av att avslöja? Du har ett genuint intresse av lokal journalistik, drivs av att granska och har näsa för nyheter. Vi förutsätter att du brinner för starka berättelser som engagerar vår publik och vill avslöja missförhållanden och orättvisor. Du är självgående i researchen och har ett flexibelt förhållningssätt. Du förenklar krångligheter och gör nyheter och händelser begripliga, alltid med människan som utgångspunkt. I samarbete med nyhetschef håller du i hela publiceringen från ax till limpa; hitta nyheten, utveckla och paketera för flera plattformar, rapportera live, boka in uppföljningar och förbereda intervjuer till våra program. Vi söker en reporter som också kan komma att jobba helger och kvällar. Kvalifikationer: • Journalistisk utbildning eller motsvarande är ett krav. • Erfarenhet av digitala/sociala publiceringar är meriterande. • God lokalkännedom och kontaktnät i Västmanlands län är meriterande. • Erfarenhet från Sveriges Radios arbetsverktyg är meriterande. • B-körkort för manuell växel är ett krav. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är ett vikariat under perioden 10 januari – 30 november 2022 . Placeringsort Västerås. Är du redo för en ny spännande utmaning så ser vi gärna att du ansöker omgående, eftersom vi ser över ansökningarna löpande. Frågor om tjänsten: Kanalchef Lasse Eskelind, [email protected] och nyhetschef Maria Grandin, [email protected] Frågor om rekryteringen: HR-partner Jenny Jakobsson, [email protected] Fackliga kontakter: Samuel Sillén, SJF, [email protected] och Nabaz Moheden, Unionen, [email protected]
Arbetsgivare
Sveriges Radio AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Svenska kraftnät söker Kommunikatör i program för infrastrukturprojekt

Arbetsgivare / Ort: Svenska Kraftnät
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Vill du också arbeta i en utvecklande miljö där du blir en viktig länk i en samhällsviktig verksamhet? Svenska kraftnät befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en ny medarbetare till vår Kommunikationsavdelning! Som kommunikatör i ett av våra utbyggnadsprogram får du vara med och bidra till morgondagens klimatsmarta samhälle och skapa framtidens energisystem.  Om tjänsten Svenska kraftnät har fem stora utbyggnadsprogram som innehåller ett stort antal projekt för att stärka transmissionsnätet för el i Sverige. Som en del av ett team om totalt fyra kommunikatörer för programmen kommer du ha en viktig roll i ditt arbete med programmets kommunikationsfrågor samt stötta de kommunikatörer som arbetar direkt i programmets utbyggnadsprojekt. Du kommer tillhöra Kommunikationsavdelningen och rapportera till enhetschefen för Verksamhetskommunikation. Vi är under uppbyggnad och kommer att bestå av 24 medarbetare och cirka 10 konsulter fördelat på två enheter. Vårt arbetssätt är att alla på avdelningen Kommunikation är delaktiga i verksamheten genom ett integrerat och tvärfunktionellt samarbete som kännetecknas av hög kollektiv förmåga och tillit till varandra.  Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Resor kan förekomma, men inte i större utsträckning. Dina arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du kommer att ha en central roll i våra utbyggnadsprogram från tidiga skeden till dess att projekten i programmet tas i drift. Du kommer att ansvara för att planera och genomföra kommunikationen för utbyggnadsprogrammen samt samordna relationer med intressenter för våra utbyggnadsprojekt exempelvis markägare, närboende, intresseorganisationer och myndigheter. Du kommer att ha en viktig roll i att visa på behovet och nyttor med våra utbyggnadsprojekt. Rollen kommer även innefatta att: • vara en del av programorganisationen och fungera som strateg och rådgivare i de frågor som rör kommunikation samt kontakter med intressenter och media. • ta fram intressentanalys och kommunikationsplan, stötta programmet för att kontinuerligt arbeta efter dessa och i enlighet med Svenska kraftnäts kommunikationsstrategi. • i ett team om tre andra programkommunikatörer arbetsleda de kommunikatörer som jobbar i utbyggnadsprojekten. I teamet kommer du att arbeta med utveckling av kommunikationsprocesser och verktyg och genom detta skapa goda förutsättningar för utbyggnadsprojekten. • delta i tvärfunktionella kommunikationsprojekt och genomföra vissa arbetsuppgifter på Kommunikationsavdelningen. Din bakgrund Vi söker dig som har akademisk examen inom kommunikation eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt som Svenska kraftnät bedömer likvärdigt. Vidare har du: • flerårig arbetslivserfarenhet av operativt och strategiskt kommunikationsarbete • flerårig erfarenhet av att arbeta med samhällskontakter • erfarenhet av arbete som kommunikatör i större infrastrukturprojekt • mycket god förmåga i tal och skrift på svenska Det är meriterande om du har erfarenhet av kommunikationsarbete och/eller projektutveckling på myndighet och/eller inom organisationer som verkar inom energi, infrastruktur, IT, projekt eller teknik. Vidare ser vi positivt på om du har erfarenhet av Adobe CS-paketet och webbpubliceringsverktyget EpiServer. Dina personliga egenskaper Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga och lätt för att arbeta tillsammans med andra då rollen innebär många kontaktytor. Du lyssnar, kommunicerar och löser utmaningar på ett konstruktivt sätt. Som person är du utåtriktad och har förmågan att skapa och underhålla relationer. Vidare har du ett gott omdöme vid uttalanden, agerande och beslut samt kan göra korrekta avvägningar och prioriteringar. Du strukturerar, planerar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Vidare har du ett helhetsperspektiv på arbetet och kan se helheter och tar hänsyn till det större perspektivet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vill du veta mer? Kontakta gärna rekryterande chef Yvonne Näsström, tel. nr. 010 475 99 22 alternativt rekryterare Karin Segerholm, tel. nr. 010 475 99 77. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, tel. 010 475 84 77 och Mikael Wallin, ST, tel. 010 475 84 97. Du når oss också via e-post: [email protected] Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast den 8 december 2021. Vi behandlar ansökningar löpande så vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.    Vårt erbjudande till dig På Svenska kraftnät händer det mycket - vi är en organisation i förändring. Enligt Nyckeltalsinstitutets mätning Arbetsgivarindex är Svenska kraftnät en av elbranschens bästa arbetsgivare och arbetar utifrån ett personligt ledarskap. Du erbjuds god möjlighet till balans mellan arbete och privatliv, goda förmåner och mycket mer. Som medarbetare hos oss blir du en del i en samhällsviktig organisation där vi värdesätter och strävar efter hög kollektiv intelligens. Det är med samarbete och effektivitet som vi ska uppnå vår vision "Säker elförsörjning för en hållbar samhällsutveckling". Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad och svenskt medborgarskap krävs. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras.    
Arbetsgivare
Svenska Kraftnät
Hemsida: http://www.svk.se
Ansökan
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör sökes

Arbetsgivare / Ort: Mörbylånga kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Om Mörbylånga kommun: Öland är en unik ö omfamnad av Östersjön. Mörbylånga kommun ligger på södra delen av Öland och kommungränsen sträcker sig från en dryg mil norr om brofästet och ner till södra spetsen på ön. År efter år attraherar vi allt fler människor att flytta hit och idag är vi cirka 15 000 personer bosatta här. Förutom närheten till staden, havet, naturen och vårt unika Världsarv är vi en kommun med en välkomnande befolkning och många entreprenörer och företag. Tillsammans i kommunen är vi cirka 1 200 engagerade och kompetenta medarbetare som arbetar aktivt med att skapa den bästa servicen för våra medborgare. Vi vill bidra till att södra Öland fortsätter vara en fantastisk plats att bo på, arbeta i och besöka. Om kommunikationsavdelningen: På kommunikationsavdelningen arbetar vi med att skapa engagemang och förtroende kring kommunens arbete. Vi ser oss som en viktig del i arbetet för demokrati och vår kommunikation präglas av kärnvärdena öppen, saklig, begriplig, relevant och aktuell. På så sätt ska vi bidra till att medarbetare, medborgare och besökare känner sig delaktiga i kommunens arbete och vill bidra och påverka. På kommunikationsavdelningen samarbetar vi tillitsfullt och smidigt samtidigt som vi kan arbeta självständigt. Vi är stolta över arbetet vi har påbörjat och ska målinriktat fortsätta utveckla strategiska och praktiska kommunikationsinsatser, internt och externt till olika målgrupper. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi dig som med kunskap och engagemang vill göra skillnad i samhället och för individen och därmed bidra till att Mörbylånga kommun blir ännu bättre. Du ska hjälpa oss att stärka vår kommuns attraktionskraft och ge högklassig service till kollegor, chefer, ledning och, naturligtvis våra medborgare. Som kommunikatör hos oss får du arbeta både strategiskt och operativt med arbetsuppgifter som på kort och lång sikt bygger och utvecklar alla aspekter av kommunens kultur och organisation. Kommunikationsavdelningen har en viktig uppgift att konkret, intresseväckande och pedagogiskt bära och förmedla organisationens värderingar, strategier och den politiska ledningens mål. Vardagen styrs utifrån verksamhetens behov och de förväntningar och krav som finns i en demokratisk organisation. Därför är det naturligt att arbeta nära kommunledning, chefer och medarbetare. Arbetsuppgifterna innehåller mer konkret • pressbearbetning och att skriva pressreleaser • stöd i pressfrågor • vara kreativ och proaktiv i kommunens informationsbehov • producera och redigera text, bild och rörligt material för olika målgrupper och kanaler • tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunens sociala medier • ta fram kommunikationsplaner • ta fram broschyrer, affischer och andra trycksaker • vara ett stöd i kriskommunikation • tillsammans med dina kollegor och interna redaktörer ansvara för uppdatering av innehållet på kommunens webbplats och intranät Vi använder Adobes programpaket och webbpubliceringsverktygen Episerver (kommer inom några månader att bytas till WordPress) och SharePoint. KVALIFIKATIONER Du har relevant utbildning inom media, kommunikation och/eller journalistik. Du är en skicklig och snabb skribent som förstår det här med tonalitet och vad som är intresseväckande. Du kan anpassa dina texter efter målgrupp och media. Du har erfarenhet av att arbeta i digitala kanaler med text, bild och rörligt material. Som person är du nyfiken, lyhörd, noggrann och handlingskraftig. Du har en god social kompetens och är skicklig på att lyssna av och analysera verksamheternas behov för att kunna omsätta detta till förslag och handling. För att trivas hos oss behöver du också vara nyfiken på samhället i stort, kommunens olika verksamheter och våra lokala förutsättningar. Meriterande är erfarenhet av journalistik, kriskommunikation och projektledning/redaktörsarbete. Vi uppskattar också om du arbetat med form. Har du tidigare arbetat i en politiskt/demokratiskt styrd organisation är det ett plus. B-körkort krävs i tjänsten. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi kan komma att efterfråga arbetsprover i form av text, foto, video och grafisk layout vid intervjutillfället. ÖVRIGT Mörbylånga kommun strävar efter mångfald och jämställdhet. Detta är en del av kommunens övergripande arbete med vår organisationskultur och som vi tar hänsyn till vid rekryteringsförfarandet. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Mörbylånga kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Mörbylånga kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Mörbylånga kommun
Ansökan
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör

Arbetsgivare / Ort: Lysekils kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
I Lysekils kommun arbetar ca 1400 medarbetare som har Sveriges viktigaste jobb – vi gör skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Det är med andra ord ett arbete att känna stolthet över.  Vårt jobb är att ge de 14 400 invånarna i Lysekils kommun service, stöd och hjälp. Tillsammans utvecklar vi verksamheterna. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära havet och naturen – här finns möjlighet till både eftertanke och äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. På livetilysekil.se http://www.livetilysekil.se/ får du veta mer om hur ett liv i vår kommun kan se ut.  Vår vision: Lysekils kommun är en hållbar och attraktiv kommun året runt som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Lysekil är en självklar mötesplats och ledande inom maritima näringar. Beskrivning Vill du arbeta i ett handlingskraftigt och ansvarstagande team med fokus på att ge våra invånare tillgång till lättillgänglig information med ett inspirerande innehåll och god service? Kommunikationsfunktionen i Lysekils kommun söker en kommunikatör med fokus på att producera och distribuera innehåll för olika plattformar och kanaler. Som kommunikatör arbetar du med beställda kommunikationsinsatser omgiven av stöttande kollegor och i nära samarbete med sakkunniga inom kommunens fem förvaltningar. I Kommunikationsfunktionen arbetar vi utifrån ett coachande förhållningssätt i syfte att bidra till utvecklingen av organisationens kommunikativa förmåga.   Vad innebär uppdraget? Arbetet som kommunikatör innebär produktion, paketering och distribution av effektskapande kommunikationsinsatser för rätt målgrupp. Det omfattar bland annat information, artiklar och nyheter på vår externa webbplats, men också olika typer av innehåll i sociala medier och enklare trycksaker där även foto och film en naturlig del.   Kvalifikationer - Vi ser att du har flerårig erfarenhet av kommunikationsarbete och relevant examen inom kommunikation på högskole- eller universitetsnivå. Du är en van skribent och dokumenterat duktig på att formulera dig i det svenska språket. - Du skriver intresseväckande och lättlästa texter anpassade till målgrupper och kanaler. Vi ser gärna att du har erfarenhet av klarspråksarbete. - Du har stor vana av och är bra på att kommunicera och utveckla innehåll för olika typer av digitala kanaler och sociala medier. - Meriterande är erfarenhet och kunskap i Sitevision och Adobe Suit.   Personliga egenskaper För att passa in i rollen som kommunikatör är det viktigt att du är trygg i din yrkesroll. Du tycker om att ha varierande arbetsuppgifter, ha förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är nytänkande och utvecklar nya sätt att nå ut med budskap. Ibland är tempot högt i verksamheten varför du behöver kunna hantera flera uppgifter parallellt och vara flexibel. Du är kreativ och prestigelös. Du har ett tydligt serviceinriktat förhållningssätt och är mån om att skapa och bibehålla goda relationer såväl internt som externt. Vi tror att du är en social, inspirerande och engagerad kollega.  Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.  Villkor Du som blir kallad till intervju kommer att få göra arbetsprov. Varmt välkommen med din ansökan!     Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.  Innebär ditt nya arbete en flytt för dig och din partner? Vi hjälper medflyttare till nytt arbete i ny livsmiljö. Hjälpen handlar främst om att stötta din medflyttare till nytt arbete eller studier. Det kan även handla om andra frågor som är viktiga i samband med en flytt, till exempel boende, barnomsorg, fritidsaktiviteter och andra nätverk. Vill du veta mer om vad medflyttarservice kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta [email protected] , mobil 072-7331343. Ta gärna en titt på hemsidan för medflyttarservice på adress medflyttarservice.se för mer information.
Arbetsgivare
Lysekils kommun
Ansökan
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Beyonce is Queen B. But Communication is Queen C.

Arbetsgivare / Ort: Insamlingsstift Oxfam Sverige
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-11-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Oxfam är en global hjälporganisation som arbetar med människor mot fattigdom över hela världen. Vår vision är en rättvis värld utan fattigdom, där alla värderas och behandlas lika, har samma rättigheter och kan påverka sin egen framtid. För att nå dit arbetar vi med livräddande katastrofinsatser, långsiktiga projekt som ger människor möjlighet att lyfta sig ur fattigdom och politisk påverkan. Tillsammans med lokala partnerorganisationer, och sida vid sida med människor förändrar vi de förhållanden som orsakar fattigdom både på lång sikt och direkt här och nu. Det svenska kontoret öppnade i mars 2014. Vårt mål är att informera allmänheten om Oxfams arbete, engagera människor i våra frågor, skapa förändring som gynnar kampen mot fattigdom och samla in pengar till verksamheten i världen. Beyonce is Queen B. But Communication is Queen C.   Okej, texten ovan är verkligen inte den smartaste meningen som skapats i kommunikationshistorien, men det är ju för att du inte börjat jobba hos oss - ÄN. Oxfam Sverige söker nu en driven och nyfiken kommunikatör som kan lyfta vår kommunikation. Rollen är bred som en ladugårdsdörr men fördelen med dörrar är att de går att stänga till. Du är en doer med ett strategiskt tänk. Du vet allt om kommunikationssystem såsom InDesign, Photoshop och Premiere. Du älskar bokstäverna PR såväl i sin enskilda skrud men också för att de två bokstäverna är starten på ordet projektledare. Du svänger lätt mellan svenska och engelska och översätter texter i sömnen. Du är intresserad av, och har koll på, vad som är aktuellt i politiken och förstår samtidigt influencervärlden. Du kan skapa content som får fötter - snabbare än Usain Bolts - samtidigt som du paketerar komplexa saker på ett enkelt och kärnfullt sätt.     Oxfam är en global rörelse och expertorganisation som kämpar mot fattigdom och ojämlikhet. Vi är en hybrid av demonstranterna på gatorna och FN:s generalsekreterare. Vi är experten som bjuds in i finrummen och vi är aktivisten som ger dem utan röst en megafon. Insamling är en central del av vad vi gör då det är tack vare människors vilja att vara världsförbättrare som vi kan fortsätta bedriva vår livräddande, fattigdomsbekämpande och systemförändrande verksamhet. Oxfam Sverige sitter på Södermalm i Stockholm och är ett relativt litet team, i dagsläget 12 personer, och fortfarande i en spännande process i att ta nästa steg för att höras och synas på intressanta och kreativa sätt. Vi är snabbrörliga och öppna för nya idéer. Du kommer ha stor påverkan på hur vår kommunikation formas framöver.  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en provanställning på sex månader. Om vi trivs med varandra efter det halvåret kan vi lägga till ytterligare en stjärna till vårt lilla team. För anställningen tillämpas kollektivavtal som har tecknats mellan Fremia, Unionen och Akademikerförbunden.    Mångfald skapar kreativitet, vilket i sin tur skapar ett innovativt tänkande – en förutsättning för framgång. Vi välkomnar särskilt sökanden som kan bidra till att öka mångfalden på det svenska kontoret.   Vi på Oxfam är fast beslutna om att förhindra sexuella trakasserier, utnyttjande och övergrepp, oärlighet och ekonomiska oegentligheter; samt att främja barn, unga och vuxnas välfärd. Oxfam förväntar sig att alla anställda och volontärer följer dessa principer genom vår uppförandekod. Vi lägger hög prioritet vid att säkerställa att endast de som delar och uppvisar våra värderingar rekryteras för att jobba för oss. Notera att alla erbjudanden om anställning kommer föregås av inhämtning av tillfredställande referenser och kan innefatta utökade kontroller.   För att ansöka om tjänsten får du klicka på ”Ansök här”. Eventuella frågor om tjänsten kan skickas till Jessica W Sandberg, Tf. Kommunikationschef [email protected] Vi önskar ha din ansökan senast den 8 december men kommer att hålla intervjuer löpande så hör av dig så snart som möjligt. Bifoga gärna portfolio eller länk till något du gjort som du är stolt över. 
Arbetsgivare
Insamlingsstift Oxfam Sverige
Ansökan
Ansök senast 8 december (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.