På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Ekonom
Spela filmen

Ekonom

Ekonomer finns inom alla branscher på arbetsmarknaden och arbetsuppgifterna kan se olika ut beroende på inriktning. Det kan handla om allt från att marknadsföra en produkt till att granska redovisningen i ett företag. Oavsett inriktning är förmågan och intresset för att analysera komplexa ekonomiska sammanhang viktig.

Gemensamt för de flesta ekonomer är att de analyserar och utvärderar ekonomiska resultat. Ekonomer kan arbeta i industri- och handelsföretag, konsultfirmor, banker, försäkringsbolag, revisionsbyråer, intresseorganisationer men också i stat och kommun. Redovisning, revision, ekonomisk styrning, finansiering och marknadsföring är typiska arbetsområden för ekonomer.

En civilekonom eller ekonom kan arbeta i det privata näringslivet, i stat, kommuner och landsting men också ideella organisationer och intresseorganisationer. Titeln Civilekonom är inte skyddad men den allmänt vedertagna definitionen är att man uppfyller Civilekonomernas medlemskriterier, som är utbildningsrelaterade. Titeln anger ingen specifik yrkesinriktning.

Ekonomisk styrning, finansiering och marknadsföring är typiska arbetsområden för ekonomer. Många ekonomer arbetar med redovisning och revision och sammanställer budgetar, vilket betyder att man gör bedömningar av hur inkomster och utgifter kommer att utvecklas under en period.

Utbildning

Inom högskolan kan du läsa ekonomiprogrammet som är 3 år (180 högskolepoäng) och leder till en kandidatexamen eller själv kombinera kurser i företagsekonomi, nationalekonomi och andra ekonomiska ämnen till en kandidatexamen. Civilekonomprogrammet är 4 år (240 högskolepoäng) och leder till civilekonomexamen, som är en yrkesexamen.

Den som har en kandidatexamen kan bygga på den med 1 år för att få en magisterexamen eller 2 år för att få en masterexamen. På forskarnivå finns licentiatexamen och doktorsexamen, som omfattar 2 respektive 4 år.

Datakunskaper och goda kunskaper i språk, främst engelska är värdefulla för samtliga ekonomer.

Inom Yrkeshögskolan finns utbildningar bland annat inom affärsutveckling, ekonomistyrning och redovisningsekonomi.

Framtidsutsikter

Sammantaget är bedömningen på fem års sikt att arbetsmarknaden för nyexaminerade ekonomer är i fortsatt balans. Det råder liten konkurrens bland de ekonomer som vill arbeta inom redovisning och revision på fem års sikt.

Arbetsmarknaden för erfarna ekonomer bedöms om fem år präglas av liten konkurrens om jobben. Arbetsgivarna spår att efterfrågan på erfarna ekonomer kommer att öka under de närmaste åren. Kraven på specialistkompetens och erfarenhet kommer sannolikt att öka framöver, vilket innebär ett gynnsamt läge för erfarna ekonomer.

Övrigt

Möt Robert, Chefsekonomen som drömmer om kakor.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

729 Lediga jobb

OPERATIV CFO TILL BÖRSNOTERAT STARTUPBOLAG

Arbetsgivare / Ort: Comcube AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-03-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Är du intresserad av innovation och utveckling? Vill du arbeta i ett bolag med högt i tak och korta beslutsvägar som satsar på växtbaserade livsmedel, hållbarhet och tillväxt? Då kan detta vara den ultimata öppningen! Just nu rekryterar vi en operativ CFO som vill vara med på vår fortsatta utvecklingsresa. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden Som CFO hos Veg of Lund ansvarar du för hela ekonomifunktionen. Arbetet är varierande och omfattar både rutinuppgifter, kvalificerade ekonomiuppgifter och IR-ansvar. Detta är världens chans för dig som vill vara med på en utvecklingsresa! Veg of Lund finns just nu på tre marknader (Sverige, UK och USA) och som CFO håller du ihop och utvecklar bolagets ekonomifunktion. Du ingår i ledningsgrupp och arbetet innebär tätt samarbete med både vår VD och våra kollegor i UK och USA. Arbetet utförs till stor del självständigt och tjänsten är på heltid med placering i centrala Malmö, samtidigt som flexibilitet erbjuds. Du rapporterar till vår VD och tillika medgrundare, samt är delaktig i rapportering och framtagning av beslutsmaterial till bolagets styrelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden innebär: - vidareutveckling av ekonomifunktionen - ekonomiarbete (hands-on) - controlling - business controlling - utveckling och förbättring av rapportering, processer, analyser och rutiner - ansvar för legala frågor - finansiell rapportering, internt och externt - koncernkonsolidering - IR-kontakter Kvalifikationer och personliga egenskaper Du har en universitetsexamen i företagsekonomi med goda resultat, och har god kunskap i bokföring och koncernredovisning. Ett par års erfarenhet av arbete på  större revisionsbyrå följt av 3-4 års erfarenhet av controlling/redovisning i privata näringslivet är ett krav. Erfarenhet från börsbolag, med tillhörande regelverk och extern kommunikation, är meriterande. Du är mycket duktig på Excel och har god vana av både ERP-system och BI-verktyg. Du talar och skriver såväl svenska som engelska och uppskattar en både forskningsintensiv och internationell miljö. Som person är du effektiv, självmotiverad, analytisk, resultatorienterad och noggrann. Du ser positivt på möjligheterna med ett startup-bolag och uppskattar en föränderlig miljö med högt i tak och korta beslutsvägar. En serviceminded inställning och förmåga att kunna prioritera mellan parallella uppgifter ser vi som en självklarhet. Har du dessutom ett intresse för hållbarhetsfrågor och möjligheterna med växtbaserad kost ser vi det som ett extra plus. Genom vår styrelse har vi tillgång till en mycket erfaren CFO. Därför vill vi uppmana dig som välkomnar utmaningar och tycker tjänsten låter spännande, men som har kortare samlad arbetslivserfarenhet, att ändå inkomma med en ansökan. För dig med rätt inställning och attityd har vi möjlighet att erbjuda mentorskap och vägledning – Känns magkänslan rätt? Ge det en chans och ansök!  Kontakt och ansökan I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget ComCube. Är du intresserad och stämmer in på profilen skickar du in en personlig presentation och ditt CV på svenska där du tydligt beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten. Du ska också specificera ev. erfarenhet som kan vara extra relevant för den här tjänsten. Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena Heijmink via 070-554 03 42 alt. [email protected] eller Helena Fransson via 070-554 05 04. Notera att vi arbetar med urvalet löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan via denna länk: https://comcube.varbi.com/what:job/jobID:386795/?lang=se Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken! Veg of Lund är ett livsmedelsutvecklingsföretag med rötter i forskning vid Lunds universitet. Bolaget har en unik och patenterad metod för att producera en värmestabil vegetarisk emulsion bestående av potatis och rapsolja. Veg of Lund har lanserat My Foodie® som sin första produkt, vilken säljs hos aktörer inom dagligvaruhandel i Sverige och Storbritannien. Sedan den 10 februari 2020 är bolagets aktier noterade på Nasdaq First North Growth Market. Välkommen och läs mer om oss på www.vegoflund.se
Arbetsgivare
Comcube AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Redovisningsansvarig till Norra Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningsekonom

Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Redovisningsansvarig för ett konsultuppdrag på ungefär ett år med start i juni. Detta är en bred roll som inkluderar såväl redovisning som inslag av controlling. Tjänsten är placerad hos vår kund i norra Göteborg, men då kunden följer folkhälsomyndighetens rekommendationer kommer större delen av arbetet att skötas hemifrån. 

Randstad Finance är specialister inom ekonomi. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Finance står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 

Ansvarsområden

I rollen som Redovisningsansvarig kommer du att ansvara för månads- och årsbokslut, viss löpande bokföring, framtagande, analys och uppföljning av resultat samt vara delaktig i budgetprocessen med fokus på personalkostnader och avskrivningar av anläggningsregister. Du tillhör ett redovisningsteam bestående av två andra personer och ditt ansvar kommer att bli att leda det dagliga arbete framåt på avdelningen, du rapporterar till Ekonomichefen. 

Rollen ställer krav på väldigt goda redovisningskunskaper och kunskaper i Excel samt en vilja och intresse för att arbeta i olika system. Ett analytiskt mind-set och en passion för detaljer är viktiga egenskaper för att axla denna roll. 

Arbetstider

Uppdraget är på heltid med start i juni och beräknas pågå till augusti 2022.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning från högskola/universitet eller motsvarande. Du bör ha minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, starkt meriterade är även om du har en bakgrund som Business Controller. Du har goda kunskaper i Excel samt är en van användare av olika affärssystem. Har du även tidigare erfarenhet av konsolidering är detta meriterande. 

Som person är du noggrann, analytisk och strukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt och vet hur du ska prioritera dina arbetsuppgifter. Du är en ödmjuk lagspelare som driver gruppen framåt och du är kommunikativ i din personlighet.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Kontaktperson: Emily Hann, [email protected], consultant manager 

Om företaget

Randstad Finance är specialiserade inom kompetensområdet ekonomi och är en del av Randstad, som med verksamhet i 38 länder är världsledande inom rekrytering och konsultuthyrning. Genom detta globala nätverk och i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom ekonomi, finans och lön. Vår mission är att med din karriär i fokus hjälpa dig att uppnå din fulla potential! 
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Junior Redovisningsekonom/controller sökes till företag i Segeltorp!

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningsekonom

Om jobbet
Är du nyutexaminerad ekonom? Är du ambitiös och självgående? Då kan vi ha tjänsten för dig! Nu söker vi för kunds räkning en junior redovisningsekonom / controller. Vår kund är ett mellanstort familjeföretag som arbetar med lyftredskap och lyftanordningar för svensk industri. Vår kund har kontor i fem svenska städer och söker nu förstärkning till ekonomiavdelningen på Stockholmskontoret. Du kommer att tillhöra ett team om 3 personer. I rollen som junior redovisningsekonom hos vår kund kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av: - Löpande redovisning - Kund-/leverantörsreskontra - Lönsamhetsutredningar - Controlling - Optimering av flöden i system - Månadsvis avstämning av tilldelade balanskonton - Vara med och utveckla system - Bokslutsarbete Uppdraget innebär att du är anställd av oss på StudentConsulting men arbetar hos vår kund i Segeltorp söder om Stockholm. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag- fredag. Tjänsten inleds med en provanställning där du är anställd via oss på StudentConsulting, för rätt person finns goda möjligheter för övertag till kund efter 6 månader. Tjänsten startar i mitten på maj. Din profil Vi söker dig som har läst en eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi. Det är meriterande om du har arbetat som ekonomiassistent tidigare. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt har lätt för att sätta dig i affärssystem. Som person är du pålitlig och ambitiös – du har viljan att lära dig mer och vill bidra till teamet. Vidare är du utåtriktad och framåt, du ser vad som behöver göras och är initiativtagande. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Redovisningsekonom till Pmflex Group i Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Vega Hr AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningsekonom

Färdigheter
Meriterande
  • Garp
  • redovisningssystem
  • Löneadministration
  • Momsredovisning
  • Civilekonomexamen

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Är du en nyfiken och noggrann redovisningsekonom som vill bidra med ditt positiva engagemang i en entreprenörsdriven företagsgrupp där det görs nya affärer hela tiden? Älskar du ekonomi och vill utveckla dig själv och arbetet med att förbättra företagets processer? Vill du arbeta i modern arbetsmiljö, mitt i Göteborgs hjärta med utsikt över hamnen? Sök jobbet!

Till vår uppdragsgivare, Pmflex Group, söker vi nu en positiv, trevlig och ansvarsfull redovisningsekonom som älskar ekonomi, siffror och människor. Du har hunnit med att arbeta några år på en redovisnings- eller revisionsbyrå och vill nu utvecklas och ta mer ansvar på en entreprenörsdriven företagsgrupp där det görs löpande affärer, stora som små. Tjänsten är en tillsvidareanställning med goda möjligheter till intern utveckling då företaget är i tillväxt. Tjänsten kan tillträdas omgående eller efter överenskommelse. Placeringen är på Pmflex moderna och fräscha kontor på Lilla Bommen 1, mitt i Göteborg. Ansök redan idag för vi arbetar med löpande urval!

Huvudsakliga ansvarsområden som redovisningsekonom:

Som redovisningsekonom på Pmflex kommer du att få delansvar för ekonomiarbetet i företagsgruppen. Affärssystemet som använd är Garp, Visma och säljsystemet är Salesforce. Du rapporterar till ekonomichefen och kommer få arbeta både i team och självständigt. Bland dina arbetsuppgifter kan nämnas:

  • Kundreskontra/Leverantörsreskontra.
  • Löner (Visma).
  • Löpande bokföring och Balans- och resultatavstämning månadsvis.
  • Månadsdeklarationer (moms, arbetsgivaravgifter och skatter).
  • Rapportering/statistik/likviditetsprognoser.
  • Hjälpa till med årsbokslut.
  • Rapportering till skatteverket
  • Övrigt, vara behjälplig med olika administrativa arbetsuppgifter och interna utvecklingsprojekt.

Vem är du?

  • Som redovisningsekonom älskar du service, ekonomi och siffror.
  • Du är ansvarstagande, noggrann, strukturerad och har vana att arbeta både självständigt och i grupp.
  • Du är driven, orädd och prestigelös och har mycket lätt för att samarbeta och kommunicera på alla nivåer och med olika personligheter.
  • Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och kan prioritera när det behövs.
  • Du är nyfiken, förändringsbenägen och vill gärna utveckla dina kunskaper.
  • Du har lätt att ta till dig nya processer, rutiner och affärssystem.
  • Du har god vana att arbeta i ett högt tempo och du hanterar stress på ett rationellt sätt.

Dina kvalifikationer:

  • Du har relevant eftergymnasial utbildning inom bokföring, lönehantering, redovisning, handel och administration som givit dig god redovisningskompetens.
  • Du har arbetat några år med motsvarande arbetsuppgifter som redovisningsekonom på en redovisningsbyrå, revisionsbyrå eller på ett företags ekonomiavdelning.
  • Meriterande om du har arbetat med löner tidigare.
  • Vi förutsätter att du har erfarenheter av att arbeta i olika affärs-, ekonomisystem. Meriterande är om du arbetat i Garp och har god kännedom om Salesforce.
  • Du ska ha mycket goda kunskaper i Microsoft Excel och Office.
  • Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

Om Pmflex:

Pmflex grundades redan 1907 och är idag en av de ledande tillverkarna av elinstallationsmaterial. På den nordiska marknaden har företaget varit verksamt sedan 1992 där man varit en del i att effektivisera arbetet för elinstallatörer. Företaget är mycket framgångsrikt och arbetar nära marknaden. Man är alltid lyhörda för åsikter om deras produkter och man lägger betydande resurser på att vara i framkant inom den digitala affärsutvecklingen. Affärsidén bygger på att tillverka produkter som skall underlätta installatörens vardag genom kostnadseffektiva, tidsbesparande och funktionella lösningar. Man har dessutom ett starkt engagemang för miljön och det avspeglar företagets vardag. Pmflex Group har säljbolag på respektive marknad och omsätter ca 440 miljoner kr. Mer information om Pmflex finner du på www.pmflex.se

Vad kan Pmflex Group erbjuda dig?

Pmflex Group är ett framgångsrikt tillväxtföretag och marknadsledande leverantör till byggbranschen. Företaget erbjuder dig en spännande roll i en modern tillväxtmiljö. Du får stort ansvar och du samarbetar nära med övriga medarbetar på kontoret. Rätt person får stor möjlighet att utvecklas i sin funktion. Du får marknadsmässiga lönevillkor och förmåner enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och kan tillträdas omgående eller efter överenskommelse.

Arbetsgivare
Vega Hr AB
Hemsida: www.pmflex.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Chef till Ekonomiavdelningen

Arbetsgivare / Ort: Stockholms Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
vid Stockholms universitet. Sista ansökningsdag: 2021-05-11. Stockholms universitet är ett av Sveriges största universitet som med 29 000 helårsstudenter och närmare 6000 anställda, bedriver stark utbildning och forskning inom human- och naturvetenskaperna, med bred samverkan nationellt och internationellt. Är du redo för ett spännande chefsuppdrag? Vi söker nu en engagerad och erfaren chef till Ekonomiavdelningen. Ekonomiavdelningen består av ca 40 personer och är en avdelning inom Universitetsförvaltningen. Avdelningen har i uppdrag att tillhandahålla specialistkunskap och stödverktyg inom ekonomiadministrativa processer både till ledning och övrig verksamhet. Du möts av hög kompetens, stort engagemang och en verksamhet som står inför ett antal spännande moderniseringar som bland annat innefattar nytt ekonomisystem och ny redovisningsplan. Arbetsuppgifter Som chef för Ekonomiavdelningen leder du och vidareutvecklar de ekonomiadministrativa processerna vid universitetet i kontinuerlig dialog med övrig verksamhet. Du planerar, leder, utvecklar och följer upp avdelningens verksamhet. Du upprätthåller och utvecklar ett brett kontaktnät inom universitetet och samverkar aktivt med andra lärosäten. Du rapporterar direkt till universitetsdirektören och ingår i förvaltningens chefsgrupp. Stockholms universitet implementerar nu ett nytt ekonomisystem som ska stå klart i början av 2022. Projektet är nu inne i ett intensivt utvecklingsarbete där du som ekonomichef har det övergripande ansvaret. Syftet är att förenkla, förbättra och förtydliga det ekonomiadministrativa arbetet inom universitetet. Arbetet sker i nära samarbete med andra verksamheter inom organisationen. Kvalifikationer Du har: • Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande kvalificerad examen som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Gedigen flerårig chefserfarenhet, gärna från större verksamhet • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper För att vara framgångsrik som ekonomichef förutsätts du ha en mycket god kommunikativ förmåga och vara en skicklig relationsbyggare. Du har en stark samarbetsförmåga. Du är strukturerad och analytisk, du tänker utifrån ett helhetsperspektiv och har stor förståelse för ekonomifrågor i bred mening. Du är en trygg ledare som är prestigelös, proaktiv, initiativrik, drivande och har förmåga att leda genom andra chefer. Du har hög tillit till dina medarbetare och delegerar samt följer upp med tydlighet. Du har förmågan att förmedla dina visioner, såväl till dina medarbetare som till den övriga verksamheten. Som person är du modig, lyhörd och skapar ett gott arbetsklimat. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Erfarenhet från statlig sektor Mer om Ekonomiavdelningen Ansvarsområden för Ekonomiavdelningen är bland annat; avtalsuppföljning, betalningsflöden, bokslut och årsredovisning – finansiell del, ekonomiadministrativa system, e-handel, kapitalförvaltning, kund- och leverantörsreskontra, löpande redovisning, projektadministration, redovisningsstöd, statsrapportering, stiftelseadministration samt upphandling. Avdelningen är indelad i tre sektioner; central stab, inköps- och upphandlingssektionen och redovisningssektionen. Inköps- och upphandlingssektionen och redovisningssektionen leds av varsin sektionschef. Avdelningen håller till i trevliga nyrenoverade lokaler i A-huset på universitetsområdet. Om universitetet Universitetsområdet är beläget i vacker miljö med naturen runt hörnet. Det finns mycket goda förbindelser till universitetet - stadskärnan ligger bara några minuter bort. Som statlig arbetsgivare erbjuder vi våra anställda generösa personalförmåner inom exempelvis semesterdagar och friskvård. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och gäller tills vidare. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde enligt överenskommelse. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt För mer information kontakta personalspecialist Linnea Jilkén, tfn 08-16 16 25, [email protected] Fackliga företrädare Se fullständig annons. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Intervjuer kan komma att ske löpande. Arbetsprov och personlighetstester kan komma att ingå i rekryteringsprocessen. Bifoga endast personligt brev och CV. OBS! Den fullständiga annonsen hittar du på Stockholms universitets webbplats www.su.se/jobb. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Arbetsgivare
Stockholms Universitet
Hemsida: http://www.su.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


47 liknande yrke(n)

MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.