På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Account manager

Account manager

Som Account manager / Key account manager tar du hand om företagets kunder och stärker företagets eller organisationens position för att de ska bli så konkurrenskraftiga och lönsamma som möjligt. 

Key account managers, KAM, arbetsuppgifter kan i vissa fall likna dem som en traditionell säljare har, men det finns en väsentlig skillnad - en key account manager inriktar sig mer på möta kundens behov. KAM kan sägas vara kundens representant i den egna organisationen och har ofta en mer avancerad säljarroll.

Key account managers arbete handlar om att säkerställa en god affärsrelation med kunder med omsättnings- och resultatansvar både på kort- och långsikt. I rollen som KAM ingår det ofta även att koppla samman rätt person inom den egna organisationen med de rätta personer inom kundernas företag.

Utbildning

Account managers kan ha diverse olika utbildningsbakgrund. Många har utbildningar från högskolor/universitet eller yrkeshögskoleutbildningar. På gymnasiet rekommenderas i första hand utbildning på Ekonomiprogrammet, inriktning Ekonomi.

Framtidsutsikter

Rekryterare inom näringslivet uppger att det är ibland svårt att hitta tillräckligt kvalificerade Key account managers, därför blir det allt viktigare att ha en gedigen utbildning med sig i bagaget.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som KAM ska du vara en bra säljare, förmåga att planera på lång sikt, sätta tydliga mål men samtidigt vara flexibel samt förmåga att lämna ett traditionellt kundleverantör-förhållande och istället skapa ett ömsesidigt partnerskap med kunden.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

345 Lediga jobb

Ekonomichef till Dematek AB

Arbetsgivare / Ort: Wise Professionals AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2022-01-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet

Dina nya utmaningar

Som Ekonomichef ansvarar du för att driva och utveckla företagets ekonomifunktion. Du är ytterst ansvarig för bolagets redovisning som innefattar månads och årsbokslut. Du är tillsammans med VD ansvarig för budget och analys för framtiden och är ett bollplank i organisation kring ekonomiska frågor. Du sitter med i företagets ledningsgrupp och leder ett team om fyra personer. Tjänsten är placerad i Segeltorp och du rapporterar till bolagets VD.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ansvarig för företagets redovisning.
  • Ansvara för att etablera och driva ekonomistyrningen (Business Control) inom bolaget.
  • Leda, coacha och utveckla personalen.
  • Arbetet med att utveckla och implementera nya strukturer, rutiner och processer.
  • Aktivt ta del i utvecklingen av företagets hela affär.
  • Lokalt ansvar för arbetsmiljö-, kvalitets- och miljöuppgifter enligt särskild delegering.

Dina erfarenheter och egenskaper

För att du ska lyckas i den här rollen har du tidigare mångårig erfarenhet som ekonomiansvarig samt som controller. Du har vidare erfarenhet av att driva och utveckla en ekonomifunktion. Du är van att arbeta i olika affärssystem och har du erfarenhet av Jeeves är detta meriterande.

Du är en lagspelare som är duktig på att skapa och upprätthålla relationer. Du är trygg, problemlösningsorienterad och en god kommunikatör. Vi ser att du är tydlig i ditt ledarskap och har förmågan att arbeta både operativt och strategiskt.

Om Dematek

Dematek är Sveriges mest kompletta leverantör av lyftutrustningar. Som generalagent för Demag Cranes & Components kan vi erbjuda marknadens största produktsortiment för lyft och hantering. Dematek utvecklar, säljer och installerar produkter och lösningar för att lyfta och hantera stora som små laster. Med mer än 90 mobila servicetekniker placerade över hela landet och branschens största reservdelslager är vi också den bästa partnern när det gäller problemlösning. Vi omsätter cirka 300 mkr och är idag 145 anställda.

Besök oss gärna på www.dematek.se

Har vi väckt ditt intresse?

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på wise.se där du direkt får svara på tre till fem korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete. Vill du veta mer om vårt tillvägagångssätt, läs mer här

 - https://www.wise.se/fordjupningar/kompetensbaserad-rekrytering/

Har du frågor om processen eller rollen?

Kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Andreas Larsson på [email protected] eller Oscar Dahl på [email protected] Vi intervjuar löpande så rollen kan tillsättas före sista ansökningsdatum. 

Lycka till och varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare
Wise Professionals AB
Hemsida: www.eqonomy.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2022-01-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2022-01-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2022-01-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Accounting Manager till Avis Budget Group

Arbetsgivare / Ort: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Vill du vara med och bygga ett nytt team? Avis hämtar tillbaka sin ekonomifunktion till Sverige och letar efter en självgående Accounting Manager som vill vara med och driva det arbetet! Arbetsbeskrivning Som Accounting Manager leder du ett team om två personer. I din roll kommer du ansvara för rapportering och kvalitetssäkring samt att driva arbetet framåt. Vidare kommer du ansvara för månad- och årsbokslut, likviditetsprognoser, säkerställa finansieringsbehov samt adhoc analyser. Du jobbar internationellt mot övriga nordiska länder samt England och rapporterar till Finance Manager. Rollen är placerad på Stockholmskontoret i Sundbyberg I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår bl.a.: • Månad, - kvartal-, årsrapportering • Månads- och årsbokslut • Personalansvar för 2 medarbetare • Adhoc analyser • Avstämningar och avsättningar • Förbättra processer och rutiner Vem är du? För att lyckas i rollen som Accounting Manager har du gedigen erfarenhet av kvalificerad redovisning och tidigare erfarenhet av att leda personal. Vi tror även att du har någon form av högskoleutbildning inom ekonomi och minst fem års erfarenhet av relevanta arbetsuppgifter. Vidare tror vi att du har stor IT- och systemkunskap och är avancerad användare i Excel. Som person trivs du i organisationer med ett högt tempo där du får vara involverad i det dagliga arbetet. Vi ser det som meriterande med erfarenhet av USGAAP och transaktionstung verksamhet. Som person är du driven, ansvarstagande och har en god analytisk förmåga. Du är en god kommunikatör, en duktig inspiratör och leder arbetet framåt. Du erbjuds Du erbjuds en utmanande och dynamisk roll där du kommer att ha en nyckelposition i arbetet med att återföra redovisningsfunktionen till Sverige. Vidare erbjuder Avis goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter samt ett konkurrenskraftigt förmånspaket. I denna rekrytering samarbetar Avis med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Emelie Baeckström på tel 073-745 06 46 eller [email protected] Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Om Avis Budget Group Avis Budget Group EMEA Ltd is a leading provider of mobility solutions across Europe, Africa and the Middle East, where it operates the globally recognised Avis, Budget and Zipcar brands. Avis Budget is a trusted brand with a long history of innovation in the car rental industry and is one of the world´s top brands for customer loyalty, with a commitment to true convenience and exceptional service with the Avis human touch. The Avis brand operates across six continents via a network of over 5230 locations in 166 countries, through wholly-owned subsidiaries in 21 corporate countries complemented by licence arrangements in a further 145 countries. The Budget brand, serves customers across six continents, through more than 3,900 locations in 124 countries, including over 800 airports. These are predominantly franchise businesses with corporate operations in France, Germany, Spain, UK, Austria, Netherlands and Switzerland. Budget is an industry leader in providing vehicle rental services to value-conscious travellers worldwide. Where possible and for customer convenience, the Avis and Budget brands share the same rental locations at many airports, railway stations and other key locations across Europe. Zipcar is the world´s leading car sharing network with more than 775,000 members Avis Budget Group EMEA Ltd is owned by Avis Budget Group, Inc. (NASDAQ: CAR), which operates and licenses the brands throughout the world. For more information, visit www.avis.com, www.budget-international.com or www.zipcar.com.   Sökord: Accounting Manager, Head of Accounting, Redovisningschef, Ekonomichef, Redovisningsansvarig, Ekonomiansvarig
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://www.jurek.se/
Ansökan
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.