
- Start
- Yrken
- Försäljning, inköp & marknad
- Brand manager
Som brand manager är du varumärkesförvaltare eller imageförvaltare. På sätt och vis är brand manager en marknadsförare och har ofta även inslag av det jobbet som förknippas med yrket image-konsult. Yrkesrollen kan även heta digital brand manager och du är då ansvarig för varumärket i olika digitala kanaler.
Arbetar du som brand manager har du kontakt med många olika företag runtom i Sverige och ofta även utomlands för att marknadsföra och sälja in företagets tjänster eller produkter. Brand manager ansvarar ofta ensam för all kontakt med kunderna för att se vad för behov de har för att sedan kunna skräddarsy en lösning för dem.
Brand manager arbetar ofta med marknadsföring av produkter och tjänster via sociala medier samt närvarar på mässor och andra tillställningar för att förmedla information kring företagets produkter och tjänster till användarna.
I arbetet som brand manager ingår oftast även att vara delaktig i utvecklingen av företagets erbjudande för befintliga och nya marknader.
Utbildning
Brand managers kan ha diverse olika utbildningsbakgrunder. De flesta har någon form av eftergymnasial utbildning från Sverige eller från utlandet.
Länktips
- Patent- och marknadsdomstolen - utgör en del av Stockholms tingsrätt
160 Lediga jobb
Driven Marknadsförare
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Marknadsförare
Vi söker en ny driven marknadsförare som är kreativ och är van med att jobba med frihet under ansvar. Du kommer att jobba med kända varumärken inom husbilar och husvagnar samt jobba med att stärka varumärket ”Upplands Bil & Fritidscenter”. Du ska även driva en interaktiv kontakt med blivande och befintliga kunder via sociala medier. Även grafiskt arbete för reklamutskick och till tidningsannonser förekommer. Du kommer att dela kontor med en person i våran nya trivsamma anläggning på 2 700 kvm i Knivsta.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av följande:
· Digital marknadsföring och skapa tryckt reklamutskick inklusive tidningsannonser
· Interaktiv kommunikation med kunder/blivande på sociala medier
· Analysera marknaden och jämföra med andra aktörer
· Google analytics och google ads
· Att jobba kreativt, problemlösande och nytänkande
Den bakgrund vi önskar att du har är en kandidatexamen inom marknadsföring och har några års erfarenhet av liknande uppdrag. Det är inget krav på tidigare erfarenhet inom husbil/husvagnsbranschen men det är meriterande. Även personlig erfarenhet av husbil/husvagn är meriterande. Som tidigare nämnt är driven, kreativ och frihet under ansvar nyckelfaktorer.
Upplands Bil & Fritidscenter AB
Lodgatan 14
74171 Knivsta
E-commerce Manager
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
Färdigheter
Krav
- Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring
- Marknadsföring/PR
- Marknadsföring/marknadskommunikation
- Sökmotoroptimering/SEM
- Sökmotormarknadsföring
- Affärsutveckling
- Mediastrategi
Språk
Krav
- Svenska
- Engelska
- Norska
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.
Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?
Bolaget är världens största leverantör av sängkläder. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför madrasser, kuddar och andra sömn- och avslappningsprodukter. Genom att kombinera en stolt historia och banbrytande innovation har företaget några av de mest erkända varumärkena i branschen!
För att utöka marknadsföringsteamet i Sverige letar vi efter en datadriven E-handelschef med dokumenterad framgångsrik tidigare erfarenhet. I den här rollen kommer du att äga en eller flera marknadsföringskanaler från början till slut för våra svenska och norska kunder. Syftet med rollen är att driva upp e-handeln och uppnå säljmål. Som en del av ledningsgruppen är man med och utvecklar långsiktiga strategier och ser till att avkastningen på all e-handel är maximerad. Upprätthålla kvalitén för varumärket inom den digitala marknaden. Identifiera affärsmöjligheter och prioritera dem mot andra taktiska åtgärder för att uppnå en balans mellan kortsiktiga och långsiktiga resultat. Identifiera möjligheter att optimera marknadsföringskanaler och skräddarsy dem efter våra svenska och norska kunders behov.
Ansvarsområden
- Utveckla och hantera produktflöden, innehåll, marknadsföringsaktiviteter och försäljningsstrategier på tredjepartswebbplatser
- Utveckla webbplatsens innehåll, SEO och PPC-strategi
- Utveckla, planera och genomföra PR- och försäljningsstrategier
- Budget- och kostnadshantering
- Intern rapportering och analys av prestanda
- Kommunicera onlinekampanjer / erbjudanden före lansering
- Vara involverad i utvecklingen av den digitala utvecklingen på bolaget
- Utforska kommersiella möjligheter inom e-handelssektorn för att öka försäljningen
- Hålla dig uppdaterad med digitala trender och konkurrenters aktiviteter
Krav för rollen
Vi letar efter en erfaren, självsäker, entusiastisk, kommersiellt inriktad och kundfokuserad e-handelsexpert med ambition att växla upp varumärket! Tidigare erfarenhet av att utveckla och driva e-handel är väsentlig.
Förmåga att ta med nya idéer till bolaget och att vara självgående. Analytisk och duktig på att omvandla data och information till konkreta förbättringsåtgärder. Strategisk tänkare som kan kavla upp ärmarna och genomföra strategier. Flexibel, har öga för detaljer, god kommunikatör.
Flytande i svenska och engelska är ett krav, norska är meriterande.
Kandidatexamen inom relevant område är önskvärt.
Bakgrund inom Performance Marketing och SQL är meriterande.
Ansökan
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev & GÄRNA FOTO!
Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på www.talentpartner.se
Talent & Partner AB
Birger Jarlsgatan 8, 5tr
11434 STOCKHOLM
Social Media Specialist
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
Språk
Krav
- Svenska
- Engelska
Företaget
Lohilo Foods AB (tidigare Alvestaglass AB) som grundades 2008 är ett food-tech bolag med rötter i Småland. Bolaget startade som en glassproducent med målsättningen att bli ett av de största glassbolagen i Norden.
För knappt ett år sedan bytte företaget namn från Alvestaglass AB till Lohilo Foods som ett led att öka fokus på att expandera i världen.
Lohilo fokuserar på funktionella drycker och livsmedel där produkterna innehåller en eller flera funktioner, som vitaminer, mineraler eller annat som ska hjälpa kroppen.
Kända varumärken i produktportföljen inkluderar bl.a Lohilo, Häagen Dasz, Alvestaglass, Nick’s, Bubbies och Järnaglass.
Huvudkontor, fabrik, centrallager och e-handels lager ligger i Växjö.
Är du rätt person för jobbet?
Lohilo Foods söker en taggad, driven och talangfull social media specialist till det interna marknadsteamet med stark koppling till e-handel. LOHILO är ett av Sveriges mest spännande livsmedelsvarumärken med högt satta mål och ambitioner. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med högt till tak och en extremt påtaglig framåtanda. Du kommer att bli en viktig pusselbit i det kreativa och unga team som från utkanten av Växjö bestämt sig för att skapa en global enhörning.
Rollen innebär att ansvara för att växa och underhålla bolagets samtliga sociala kanaler med största fokus på konton kopplade till varumärket LOHILO. Det här inkluderar allt från projektuppstart, planering, implementering, dagligt underhåll och strategiutveckling till rapportering. Du bör ha bra förståelse, erfarenhet och ett brinnande intresse för sociala medier.
Kunskap, färdigheter och förmågor:
• Erfarenhet av att navigera och hantera flera olika kanaler.
• Bra kommunikationsförmåga.
• Tycka om problemlösning.
• Organiserad och duktig på multitasking.
• Enastående färdigheter inom analys och utvärdering.
• Självgående, innovativ och lagspelare.
• Bekväm med en dynamisk, teknisk miljö.
• Bekväm med att dela koncept och få feedback från ett passionerat och involverat team.
• Djup kännedom och nyfikenhet kring de senaste trenderna inom industrin,
teknologi och förändringar.
• Flytande inom svenska och goda kunskaper inom engelska, både i tal och skrift.
Då vi önskar att tillsätta tjänsten omgående så sker urval löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan tas endast emot via epost.
Rekryteringsbolag undanbedes.
Product Marketing Specialist, with the talent to capture with words!
Språk
Meriterande
- Engelska
Are you passionate about creating marketing material that will generate sales? Do you have excellent verbal and written communications skills and love to make an impact? We are just at the beginning of our journey of building a whole new team to take us into the future. In Your role you will be in charge of marketing that will take our new product to the market, and you will get the possibility to unleash your creativity. This is a completely new role within the company, and we offer you the possibility to work with products that are at the forefront, and the potential to make a huge impact!
Location: PLMs head office in Malmö
The role
3DEXPERIENCE is a new business and innovation platform from the world leading industrial software supplier Dassault Systèmes. Based on this platform and the existing 3D product data at our customers, the goal is to extend our presence outside the design and product development departments. This will enable our customers entire organizations, as well as their customers and suppliers, to collaborate on virtual products in innovation processes and operations. We will help our customers create digital 3D ecosystems, thus digitalizing their value chains and transform their business models.
You will be part of a team dedicated to build this new business area! You will be the one responsible for the product marketing strategy which is aligned with PLM Group Business and Marketing strategy. You will create and execute product marketing plan which is aligned with Business Area Manager and Marketing Strategy.
Some of your exiting task and challenged ahead:
- Define, build, and execute an impactful Demand Generation Plan for Nordic markets.
- Define value propositions for buyer personas and create a copy for all product related communication like campaign offers, blogs, website and etc.
- Ensure timely and effective execution of the marketing tactics and programs. Follow up and measure the results.
- Work closely with Sales, Business Area Manager, CMO and localization teams in Nordic countries.
- Work hand and hand with technical specialists, customer success and sales teams to create industry relevant sales and marketing campaign material.
- Distribute promotional material and organize marketing events for new and existing customers.
- Coordinate the design of promotional material and distribute in online and offline channels.
- Plan customer interviews and create case studies, blog posts.
- Support marketing campaigns, including content creation on all channels.
Who are you?
You are excellent when it comes to communication in all forms, and you know how to capture with words. You are able to create passion and motivation among others and you love to be creative. You use the terms “buyer persona” and “buyer journey”, you love online connectivity and have a lot of energy to put into your job. You are not just a champion in communication, but also collaboration, as you will work closely with your team colleagues to be successful.
To succeed in the role of Product Marketing Specialist, we believe that you have a relevant post-secondary education, as well as some years of work experience from a similar role. You are familiar with B2B advertisement campaigns, have hands on experience from marketing automation, know how to edit pictures and video, have basic knowledge of SEO and Google Analytics and are a great presenter even when it comes to PowerPoint.
For this role communication is the key to success, and since you will come to work in an international environment, you need to be fluent in English.
How to apply
Apply by uploading your resume and cover letter, in English. Deadline for applying is 7 mars 2021, but do not wait since the selection process is ongoing. Please note that we do not accept applications by e-mail.
About PLM Group
PLM Group is the largest Dassault Systèmes SolidWorks partner in Northern Europe serving 6000 customers from a wide range of industries in Sweden, Denmark, Norway, Finland, Estonia and Latvia. We have 20 years’ experience of helping engineers and product developer´s make inspirational, groundbreaking, high quality products better, faster and more cost-effectively.Since 2014 PLM Group is also a reseller of industry leading 3D printersfrom HP, Markforged and 3DSystems
The ambition for the coming years is to develop from a Value Added Reseller to a Partner for helping innovative customer to create digital 3D ecosystems based on the Dassault 3DExperience platform and to leverage additive manufacturing. The group consists of around 140 employees and the business is primarily optimized on three Business Areas while fulfilling national legislation and regulations for the local subsidiaries.
At PLM the core of our Corporate Culture is:
- Selling for success
- Driven by passion
- Committed to results
- Daring to succeed
- Development every day
If you would like to know more about us, please visit our website: www.plmgroup.se
Roi Rekrytering Sverige AB
21124 MALMÖ
Marknadsföringsansvarig Wood Supply
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Marknadsförare
Marknadsföringsansvarig – Wood Supply
Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer. Vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?
BillerudKorsnäs Wood Supply är en avdelning med huvuduppgift att försörja de svenska produktionsanläggningarna med fiberråvara. BillerudKorsnäs är Sveriges största förbrukare av fiberråvara och en stor del av råvaran köps direkt av privata skogsägare i Mellansverige och Norrbotten.
Marknadsföringsansvarig inom Wood Supply ansvarar för att utveckla, samordna och vara drivande avseende BillerudKorsnäs marknadsföring gentemot privata skogsägare. Arbetet innefattar också internt och externt informationsarbete om skog och skogsbruk tillsammans med Wood Supplys kommunikationschef.
Arbetet innebär bland annat att i nära samarbete med en marknadsföringsgrupp och kommunikationschef ta fram marknadsföringsplaner och tillsammans med köpdistriktschefer och virkesköpare arrangera, planera och genomföra olika marknadsaktiviteter. Marknadsföringsansvarig har en central roll i redaktionsgruppen för BillerudKorsnäs skogsägartidning, Kambium och det digitala nyhetsbrevet.
Personliga egenskaper/Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten måste du vara drivande och självständig. Det är viktigt med god samarbetsförmåga internt och externt. Du måste ha en naturlig fallenhet för att skapa relationer genom marknadsföring och kommunikation. Du har förmåga att skapa och driva aktiviteter som sätter BillerudKorsnäs i fokus som den självklara långsiktiga affärspartnern.
Du har akademisk examen inom marknadsföring/kommunikation eller skoglig utbildning med marknadsföringskunskap. Du har några års erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och kommunikation i både traditionella och digitala kanaler. Du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.
Tjänsten utgår från Gävle som stationeringsort och tjänsten ingår i en stab på sju personer. Marknadsföringsansvarig rapporterar till Kommunikationschef. B-körkort är ett krav.
Kontakta oss
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Kommunikationschef - Per Funkquist på telefon: +46707951222 alt. via mail: [email protected]
Ansökningsinformation
Välkommen med din ansökan senast 2021-03-07.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Marknadsförare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
Digital Marketing Manager
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
Infront is looking for a dedicated digital marketer who can develop our digital marketing strategy and processes as well as execute on digital campaigns.
About the Role
- You create digital marketing strategies and ensure the implementation of all digital marketing activities
- You are responsible for creating awareness, leads and bookings across a variety of digital marketing channels while optimizing ROI
- You implement and optimize digital initiatives to support pre-planned campaigns, including the areas of SEO, SEM/SEA, email/newsletter marketing, social media
- You prepare analysis and reports, showing optimization measures and giving recommendations for action
Who you are
- You have a degree in Busines Administration, Marketing or a comparable education and ideally a degree in the field of "Specialist for Marketing/Online Marketing m/f/d", "Online Marketing Manager (IHK) m/f" successfully completed vocational training
- You have relevant work experience in the field of digital marketing/communication/online editorial work
- You have excellent knowledge in online marketing - experience with CMS, e.g. Umbraco
- You have very good knowledge of Google Ads - execution of campaigns, optimization and reporting
- You have experience in working with internal stakeholders for social media activities (LinkedIn, Xing, YouTube, Instagram - regular postings, targeted campaigns and reporting)
- You have very good knowledge of Microsoft Office applications (especially Excel)
- You are fluent in English, Swedish is an advantage
- Experience in the financial sector is welcomed
- You are communicative, committed and well-organized
Who we are
Infront is a leading financial services and information provider for finance professionals. We offer a unique combination of global market data, news, analytics and trading tools, as well as data and feed solutions, solutions for portfolio management and advisory, regulatory compliance, and publication and distribution solutions.Our services are trusted by over 90,000 subscribers in more than 50 countries worldwide. Infront's 500 employees are located in 14 countries across Europe and South Africa. The company is listed on the Oslo Stock Exchange.
Why join Infront
Infront offers exciting and challenging job opportunities within the financial technology sector. You will be a part of an active social environment with friendly, supportive and highly skilled colleagues. Being part of a company that is built on technological innovation, you will experience great opportunities for personal growth and fulfilling career possibilities in a fast-paced environment. At the same time, we have an informal and relaxed culture based on mutual trust, respect and cooperation. Apply to our open positions or send us an open application to become a part of the Infront culture, where contributions are recognized and achievements are celebrated.
Infront Sweden AB
Kungsgatan 33
11156 Stockholm
Hemsida: https://www.infrontfinance.com/career
Ambassador and design collaboration specialist
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
iDeal Of Sweden AB
DIGITAL SALES SPECIALIST
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Marknadsförare
Vi letar just nu efter ett tillskott till vår e-handelsavdelning som kommer jobba nära våra varumärkeschefer och vårt marknadsteam med huvudsyfte att driva väsentlig och köpstark trafik på MnOs olika e-handelssajter. Med ett skarpt analytiskt sinne och konverteringsinriktat tänk ser du över och optimerar vår digitala närvaro och marknadsföring. Du kommer förväntas motivera övriga i teamen med argument och instruktioner över vad som genererar trafik och vad som driver engagemang efter avslut.
Dina dagliga sysslor kommer bland annat vara enligt följande:
- Driva kvalitativ trafik till våra webbutiker genom att använda relevanta digitala verktyg som Google Ads, facebook ads, nyhetsbrev, retargeting, sociala medier, m m
- Skapa, publicera och hantera digitala kampanjer och innehåll i relevanta kanaler
- Sätta upp och förvalta samarbeten med utomstående partners och byråer för digitalmarknadsföring och säljdrivande aktiviteter
- Kontinuerligt optimera säljstrategier med fokus på att växa, konvertering och varumärkeskännedom
- Hitta, etablera och följa upp på digitala aktivitetsmöjligheter för att öka kundbas
- På daglig basis se över och justera våra betalda online annonser
- Analysera kundbeteenden och trender för att ta fram aktuella kampanjer med maximalt utfall
- Rapportera utfall av aktiviteter och kampanjer både interns och externt (huvudmän)
Något som driver dig är att optimera och effektivisera där utmaningen att hitta en lösning med lägsta möjliga pris per aktivering är eggande. Du har utmärkt kommersiell förståelse och ett sinne för affärer samt ett praktiskt tillvägagångssätt vad gäller problemlösning och utmaningar. Med ett strukturerat och ihärdigt förfarande säkerställer du korta och långsiktiga mål. Att analysera användardata och kundbeteende för att förbättra resultat på marknadsföringssatsningar är för dig en självklarhet. Du har en entreprenörspersonlighet med starkt kund-, produkt- och varumärkestänk.
Vi ser gärna att du har väl dokumenterad erfarenhet av följande:
- SEO och SEM
- Konverteringsoptimering och A/B-testning
- Mycket god erfarenhet I Google Ads, Facebook Ads & Business Manager, display ads.
- Analysering av trafik och konverteringsdata samt beteende och kundresor för hemsidor
- Arbete med performance marketing inom främst sport/mode-branchen
- Avancerade retargeting-upplägg med koppling mot flera plattformar
- Skriva kampanjrapporter och att jobba mot satta budgetmål
- Arbete i WordPress
- Driva utvecklingsprojekt inom digital annonsering och marketing automation.
Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Hammarby Sjöstad och kräver att du är flytande i engelska då majoriteten av vår kommunikation mot slutkonsument är på engelska. Har du även med dig kunskaper i de övriga nordiska språken är det meriterande.
Välkommen in med en motiverande ansökan om varför just du skulle passa för denna roll!
Digital Marketing Manager ⭐
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Marknadsförare
Språk
Krav
- Svenska
Vi söker en erfaren Digital Marketing Manager som kan ta vår SEM och Paid social marketing till en ny nivå. Är du en resultatorienterad och analytisk person som älskar datadriven marknadsföring i digital kanaler kommer du trivas hos oss.
Vilka Comparico är och vad vi gör
Comparico utvecklar sajter som hjälper människor att jämföra abonnemang och tjänster. Vi har under senaste åren byggt upp några av Sveriges ledande jämförelse- och informationstjänster bl.a. Boupplysningen.se, Bredband.se och Mobilabonnemang.se.
Teamet består av 12 medarbetare som alla drivs av att hjälpa människor att spara tid och pengar genom att utveckla fantastiska jämförelsetjänster.
Vad vi erbjuder
⭐️ Flexibla arbetstider. Du kan påverka dina arbetstider så att dom passar ditt privatliv, inte tvärtom.
⭐️ Ingen press utifrån. Vi utvecklar bara egna tjänster och bestämmer därför själva arbetstempo.
⭐️ Din fritid = fri tid. Du behöver aldrig vara nåbar utanför arbetstid.
⭐️ Stor möjlighet att utvecklas. Företaget växer snabbt och med det så växer också nya roller och arbetsuppgifter fram. Det gör att du har stora möjligheter att utvecklas inom företaget
Vad du kommer att arbeta med
Som Digital Marketing Manager kommer du ansvara för att generera kostnadseffektiv trafik genom bl.a. Google Ads, Facebook Ads och Bing Ads.
Ditt dagliga arbete kommer vara att sätta upp, analysera och optimera kampanjer för våra jämförelsetjänster, t.ex. Bredband.se. Det innebär att du behöver ha förståelse för att planera framgångsrika digitala marknadsföringskampanjer och att praktisk kunna genomföra dem i de verktyg som används.
I rollen som Digital Marketing Manager ingår även att ta fram hypoteser på förbättringar, sätta upp tester, analysera resultat utifrån givna KPI:er och göra förbättringar. Du behöver därför även ha den analytiska förmågan som krävs för att driva konverteringsoptimering i alla kanaler och kampanjer.
Ditt dagliga arbete
???? Sätta upp, analysera och optimera digitala marknadsföringskampanjer
???? Använda verktyg som Google Analytics, Google Ads, Facebook Business manager
???? Hålla dig uppdaterad inom området och utveckla vår digitala strategi efter nya trender
Vem vi söker
För att trivas i rollen som Digital Marketing Manager hos oss bör du ha några års erfarenhet av att arbeta med digital marknadsföring från konsult- eller kundsidan.
Som person är du strukturerad, noggrann och resultatinriktad. Du har ett growth mindset och strävar hela tiden efter att utvecklas och göra ett ännu bättre jobb.
Du arbetar lika bra självständigt som i team samtidigt som gillar ansvaret som kommer med att ha en nyckelroll på arbetsplatsen.
Som den analytiska person du är känns det självklart för dig att ta databaserad beslut i ditt löpande optimeringsarbete.
Din profil
✔️ Du har flera års erfarenhet av att jobba med digital marknadsföring
✔️ Du har djup kunskap inom SEM, paid social och taggning av mätpunkter och remarketing
✔️ Du är en expert på Google analytics, Google Ads och Facebook Ads
✔️ Du talar, förstår och skriver flytande svenska
✔️ Du är strukturerad, noggrann och resultatinriktad
Det är även meriterande om du har erfarenhet av något marketing automation system som HubSpot, Marketo eller liknande
Ansök nu
Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan med personligt brev och CV. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande så skicka in din ansökan redan nu. ????
Comparico AB
Väderkvarnsgatan 22B
75329 Uppsala
Hemsida: http://www.comparico.se/jobba-hos-oss/