På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Koordinator

Koordinator

Koordinator är ett samlingsnamn för olika sorters koordinatorer, som även kan kallas för samordnare.

Som koordinator på ett privat företag utgör man support för ägare och VD med varierande uppgifter. Rollen kan innebära att du jobbar med små och stora projekt och löpande arbetsuppgifter.

Utbildning

Lämplig utbildningsbakgrund för en koordinator är att man har någon form av eftergymnasial utbildning - på högskola/universitet eller på en yrkeshögskola.

För att kunna jobba som koordinator kan man satsa på att utbilda sig till en projektledare inom den branschen, i vilken man vill arbeta som koordinator. B-körkort kan ställas som ett av kraven för att få en anställning som koordinator. Ett annat vanligt förekommande krav är att man behärskar engelska i tal och skrift.

Personliga egenskaper

Egenskaper som är viktiga om man vill jobba som koordinator är, att man som person blir stimulerad av att arbeta i ständig förändring, att man har en vilja att växa, att bidra till verksamhetens utveckling och att tänka nytt. Du behöver ha en förståelse för verksamheten och ha förmåga att ha ett helhetsperspektiv samt ha ett metodiskt och strukturerat arbetssätt med fokus på detaljer.

Du bör ha förmåga att planera, genomföra och följa upp projekt av varierande storlek och karaktär.

Man behöver också ha god språkkänsla och ha lätt för att uttrycka sig både i tal och i skrift.

Visste du att...?

... "Tappa" personal kostar företaget både tid och pengar. I snitt 542 700 kr per nyanställning/år. Det tar ca 1,5 år för en ny medarbetare att nå sin fulla kapacitet.
Källa: vision.se

Länktips

Visa mer
Visa mindre

106 Lediga jobb

Marknadskoordinator till bolag inom B2B-försäljning & marknadsföring

Arbetsgivare / Ort: Barona Professionals AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Om jobbet
Är du en kreativ, affärsorienterad och driven marknadsspecialist som vill ansvara för alla delar inom B2B marketing? Vill du vara med på en spännande expansionsresa i ett framgångsrikt och snabbväxande bolag? Då kan rollen som Marknadskoordinator vara något för dig!
Hos vår kund blir du en del av ett etablerat företag inom B2B-försäljning och digital marknadsföring. Du får möjlighet att tillhöra ett bolag med drivna och engagerade kollegor.
Du rapporterar till VD:n och tillsammans kommer ni skapa förutsättningar för att få bolaget att växa.

Arbetsbeskrivning

I rollen som Marknadskoordinator får du ett helhetsansvar över marknadsföringen på bolaget. I rollen drar du stor nytta av ditt strategiska och målmedvetna sinnelag och tjänsten kommer inledas med att planera och skapa en kommunikations-och marknadsstrategi, målgrupps-och marknadsanalys, aktivitetsplanering mm. Det är en spännande roll för dig som vill arbeta med alla steg inom kundresan och arbeta nära sälj för att generera leads.

Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av:

-  Skapa, samordna och genomföra olika typer av kampanjer
- Distribuera content och guida andra
- Leda SEO insatser och webbutveckling
- Analysera, utvärdera och följa upp data
- Arbeta nära säljteamet för att förstå deras behov och utmaningar och göra marknadsinsatser kopplat till detta
- Kontinuerligt arbeta med att stärka och utveckla varumärket

Vi ser gärna att du som söker har:
  • Kandidatexamen eller motsvarande erfarenhet från marknadsföring
  • Du har ett par års erfarenhet inom B2B-marknadsföring
  • Erfarenhet av att skapa online-kampanjer
  • Erfarenhet av att bygga och utveckla sälj-och marknadsprocesser
  • God vana av att använda data och kundinsikter för att utveckla och analysera kampanjer
  • Förståelse och praktisk erfarenhet från CRM-plattformar, online- och webbplatsanalys
Vidare är du en duktig skribent som har erfarenhet av att skapa kvalitativt och engagerande innehåll likväl på svenska som engelska. Som person är du innovativ, har ett välutvecklat självledarskap och du drivs av att se faktiska resultat.
Det är meriterande om du har arbetat med B2B försäljning tidigare, fördelaktigt inom ett konsultbolag.

Övrig information.
Tjänsten inleds med en anställning hos Barona i fem månader. Målsättningen är sedan att tjänsten kommer att övergå till en tillsvidareanställning hos vår kund.
Tjänsten är på heltid under kontorstider och tillträde för tjänsten är enligt överenskommelse. 
Bolaget sitter i moderna och fina lokaler i Västra Hamnen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!
 
Arbetsgivare
Barona Professionals AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Länsstyrelsen söker miljötillsynssamordnare

Arbetsgivare / Ort: Länsstyrelsen i Jönköpings län
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Miljösamordnare/Miljökoordinator

Om jobbet
Vill du vara med och samordna och utveckla tre enheters arbete med miljöbalken? Länsstyrelsen är en statlig myndighet och regeringens företrädare i länet. Vi arbetar för att Jönköpings län ska vara ett av landets mest framgångsrika län. Genom samverkan med andra aktörer bidrar vi till att skapa förutsättningar för ett attraktivt län för nuvarande och kommande generationer. Målet är att bidra till goda livsvillkor och en hållbar utveckling i länet. Vi är en kunskapsorganisation med 260 medarbetare. Våra verksamhetsområden berör många viktiga delar av samhället, allt från naturreservat, samhällsplanering, jämställdhetsfrågor, miljötillsyn, landsbygdsutveckling, till krisberedskap och mycket annat. Tjänsten är placerad på Miljöskyddsenheten på Samhällsavdelningen. Enheten består av 14 medarbetare som arbetar med tillsyn över miljöfarliga verksamheter, tillsynsvägledning enligt miljöbalken samt samråd och prövning enligt miljöbalken. Vi driver också projekt om energieffektivisering inom industrin. Vårt uppdrag syftar till att bidra till en bättre miljö genom att uppnå miljökvalitetsmålen i länet. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten är varierande och erbjuder det bästa av två tjänster. Nämligen strategiskt arbete på halvtid, samt mer operativt arbete på halvtid. Strategiska arbetsuppgifter: Länsstyrelsen tar årligen fram en gemensam behovsutredning, tillsynsplan och tillsynvägledningsplan som innefattar hela miljöbalkens område och framförallt tre enheter på myndigheten. Du kommer att arbeta med att samordna framtagande av ovanstående detta, samt kommer att stötta enheternas arbete i tillsynsplanering utifrån verksamhetsplaneringen. Du kommer att arbeta med uppföljning, utvärdering och utveckling av tillsynsarbetet inom hela miljöbalksområdet. Du kommer jobba med projektledning och utveckling av till exempel tillsynsprojekt. En del i det arbetet kommer innebära att stötta andra projektledare inom sakområdet. Inledningsvis kommer du t.ex. arbeta med en översyn av miljöprövningsprocessen. Du kommer arbeta för att hitta synergier mellan enheterna som arbetar med miljötillsyn vilket innebär att du behöver arbeta aktivt med omvärldsbevakning och föra kunskapen vidare ut i organisationen. Operativt arbete: Det operativa arbetet innebär att du kommer arbete med planerad tillsyn av miljöfarlig verksamhet på halvtid. Det kan innebära att du leder eller deltar i tillsynsprojekt. Det kan också innebära att du genomför begränsade tillsynsinsatser inom en eller flera branscher, eller inom ett rikta område, t.ex. egenkontroll. Det operativa arbetet innebär även kontakter med kommuner och verksamhetsutövare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant naturvetenskaplig och/eller teknisk utbildning på högskolenivå med inriktning mot miljö, alternativt har erhållit motsvarande kompetens på annat sätt. Du har relevant arbetslivserfarenhet av flerårigt arbete med miljöbalken. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift, samt god datavana varav god färdighet i Officepaketen, särskilt Excel. Du har även B-körkort. Det är meriterande med: • arbetserfarenhet av tillsyn inom ett eller flera av områdena naturskydd, vattenverksamhet eller miljöskydd, • erfarenhet av förbättrings- och utvecklingsarbete, • erfarenhet av systematiskt uppföljnings och utvärderingsarbete, • samt erfarenhet av projektledning. Som person är du självgående och har förmåga att driva processer från start till slut. Du involverar andra i processen och koordinerar arbetet för att nå gemensamma mål. Du tänker strategiskt och har ett brett perspektiv vilket du visar genom att du integrerar olika dela av verksamheten till en helhet och god omvärldsbevakning. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade förutsättningar, omständigheter och ny information, samt ser positivt på möjligheter till förbättringar och förändringsarbete. ÖVRIGT Läs gärna mer om Länsstyrelsens uppdrag, vad vi erbjuder som arbetsgivare och följ våra medarbetares vardag på www.lansstyrelsen.se/jonkoping/om-oss/jobba-hos-oss
Arbetsgivare
Länsstyrelsen i Jönköpings län
Hemsida: https://www.lansstyrelsen.se/jonkoping/om-oss/jobba-hos-oss
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Marknadskoordinator till Poolia Sverige AB

Arbetsgivare / Ort: Poolia Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Om jobbet
Poolia Sverige AB söker en Marknadskoordinator med fallenhet för både digital och traditionell marknadsföring. Du kan producera innehåll på egen hand, både skriftlig och rörlig media, men framförallt i samarbete med Poolias 12 kontor runt om i Sverige. Du är en doer med tidigare erfarenhet som marknadskoordinator och vill arbeta nära verksamheten och hjälpa oss att bli både kundernas och kandidaterna första val i rekryteringar. Du kommer att vara ett stöd till vår organisation i kommunikationen med potentiella kunder och kandidater via vår hemsida, sociala kanaler, digitala möten, kundforum och såväl interna som externa events, när det är möjligt. Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll och du kommer att ha stor frihet i ditt dagliga arbete. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start efter överenskommelse. Placering är på Poolias centrala kontor i Stockholm. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Arbetsuppgifterna är mycket varierande i rollen som Marknadskoordinator, men du kommer huvudsakligen att leda det dagliga arbetet på marknadsavdelningen genom att planera, organisera och följa upp kampanjer, sociala medier och andra marknadsföringsinsatser. Dessutom får du möjligheten att lära dig mycket om rekryterings- och konsultbranschen genom dina kollegor ute i verksamheten. I rollen ingår till exempel att; - löpande utveckla Poolias synlighet via olika marknadsföringsinsatser - projektleda kampanjinsatser - ta fram och uppdatera Poolias marknadsmaterial som till exempel företagspresentation, produktblad - ta fram giveaways - följa upp statistik gällande leadsgenering via Hubspot och Poolias egen hemsida - ansvara för sociala medier - bistå Poolias 12 kontor med marknadsmaterial - kontakt med leverantörer och digitala byråer Din uppgift blir att i samarbete med organisationen skapa och upprätthålla en struktur och att vara stöd när det gäller att producera, publicera och säkerställa att innehållet i Poolias intranät och extranät är relevant, uppdaterat och i linje med marknadsplanen. Det är därför bra om du själv har goda kunskaper i redaktionellt skribentarbetet och ett stort intresse för bild och formspråk. Du hjälper och stödjer organisationen att optimera output av alla marknadsföringsinsatser och ser över så att innehållet är baserat utifrån Poolias marknadsplan. Det är viktigt att du har erfarenhet av att projektleda, samordna och följa upp olika kommunikationsinitiativ. Vem är du? Till rollen som Marknadskoordinator söker vi framförallt dig som har relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och/eller kommunikation och några års erfarenhet av att arbeta på en marknadsavdelning eller kommunikationsbyrå. Tjänsten kräver att du är en god skribent med känsla för att hitta rätt tonalitet och form beroende på kanal och målgrupp. Du har erfarenhet av bildhantering, grafisk formgivning, rörlig media och att arbeta med webbpubliceringsverktyg såsom Wordpress. Företagsspråket är i huvudsak på svenska, men det är en fördel om du också har goda kunskaper i engelska såväl som svenska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har; - erfarenhet av traditionell och digital marknadsföring - erfarenhet av mediehantering och pressarbete är ett plus - erfarenhet av att skapa rörligt material som korta filmer - erfarenhet av inbound marketing som tex nyhetsbrev, bloggar, guider, video, podcasts eller webbinarier Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en empatisk, engagerad och positiv medarbetare som har god samarbetsförmåga. Hos oss får du arbeta med hela företagets verksamhet vilket ställer stora krav på egen initiativförmåga, driv och servicekänsla. Om verksamheten Poolia har i mer än 30 år fokuserat på en sak: att tillsätta kvalificerad kompetens. Denna avgränsning är vår styrka, och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi vet vad som krävs av individen. Varje år hjälper vi över 3 000 ambitiösa chefer att hitta rätt individ till rätt plats. Efter fusionen den 1 november 2018 så tillhör även Uniflex Pooliakoncernen. Poolia har idag ett av branschens starkaste och mest omtyckta varumärken. Kännedomen är hög och associationerna är positiva. Detta gör att många kandidater upplever oss som intressanta. De vill söka jobb via oss och uppskattar hur vi bemöter och hanterar dem. Poolia erbjuder hög kompetens inom kärnverksamheterna rekrytering, interimsuppdrag, executive search och uthyrning, över hela Sverige från Malmö i söder till Umeå i norr. Vi är specialister som tillsätter specialister inom affärsområdena Ekonomi, IT, Life Science, Engineering, HR, Lön, Försäljning, Marknad, Juridik, Administration, Bygg, Industri och Logistik.
Arbetsgivare
Poolia Sverige AB
Hemsida: http://www.poolia.se
Ansökan
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kundkoordinator för Sverige & Norge till Pmflex Group i Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Vega Hr AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Marknadskoordinator

Färdigheter
Meriterande
  • MS Office
  • Garp
  • redovisningssystem
  • CRM
  • Customer Relationship Management
  • Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring

Språk
Krav
  • Svenska
  • Norska
  • Engelska

Om jobbet

Är du en proaktiv, orädd och kundfokuserad person som vill göra skillnad på ett företag som vill leda affärsutvecklingen i sin bransch? Vill du vara med och driva kundresan mot nya höjder och utveckla företagets kommunikation och försäljning på marknaden. Vill du arbeta i ett företag där du antar utmaningar och får växa i en allt mer digitaliserad värld?

Följ med Pmflex Group på deras fortsatta expansion!

För Pmflex Group söker vi nu en positiv, energirik och kundfokuserad koordinator som ska supportera företagets norska och svenska kunder samt bidra till att utveckla kommunikationen och försäljningen tillsammans med företagets lokala säljare. Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning och utgår från företagets trevliga huvudkontor i Göteborg på Lilla Bommen 1. Tjänsten kan tillträdas omgående eller efter överenskommelse.

Huvudsakliga ansvarsområden som kundkoordinator:

I rollen som kundkoordinator på Pmflex Group får du arbeta med en rad olika arbetsuppgifter. Bland dessa kan nämnas:

  • Arbeta med order- och försäljningsadministration i affärssystemet GARP och hjälper kunderna med produktinformation.
  • Hantera löpande inköp och lageroptimering.
  • Löpande kundkontakt per telefon/mail och genom digital kundservice.
  • Medverka i företagets marknads- och försäljningsaktiviteter på marknaden både från kontoret, i den digitala plattformen och på evenemang/kundträffar.
  • Översätta och skriva texter på företagets digitala medieplattform såsom på webben, inlägg i sociala medier, nyhetsbrev, utskick och löpande produkt- och affärsinformation.
  • Administrera och vidareutveckla processer i vårt CRM systemet Salesforce
  • Supportera säljarna i deras löpande affärer och kundkontakter samt hjälpa till med försäljningsstatistik samt kund- och marknadsinformation.
  • Bistå i administrationen och förberedelser kring kundarrangemang, events, mässor, resor, hotellbokningar, inköp m m tillsammans med marknadsvarig.

Vem är du?

  • Du är en proaktiv, orädd och en oerhört kundorienterad person som älskar att stötta andra och hjälpa dina kunder.
  • Du är noggrann och strukturerad samtidigt som du gillar ett högt tempo.
  • Du är naturligt nyfiken och tycker om att ha mycket kundkontakt samt att du enkelt kan uttrycka dig i tal och skrift på norska.
  • Du har ett genuint intresse för kundservice och försäljning och älskar utmaningen i att lösa problem och leverera i tid med kvalitet.
  • Du tycker om att arbeta i team, där det gemensamma resultatet är viktigast.
  • Du vill utvecklas, lära dig nya saker och är inte rädd att följa med utvecklingen.

Dina kvalifikationer:

Du kanske arbetar på en liknande position idag och har en utbildningsbakgrund inom försäljning, kundservice och digital marknadsföring? Du bör ha vana att arbeta och kommunicera i digitala verktyg. Din datavana är god såväl som dina kunskaper i Office-paketet. Har du arbetat i CRM-verktyget Salesforce och i affärssystemet GARP så är det meriterande. Du är flytande i både det svenska och norska språket, såväl muntligen som i skrift och du behärskar engelska väl. I denna rekrytering är de personliga egenskaperna lika viktiga som dina kvalifikationer.

Om Pmflex Group:

Pmflex grundades redan 1907 och är idag en av de ledande tillverkarna av elinstallationsmaterial. På den nordiska marknaden har företaget varit verksamt sedan 1992 där man varit en del i att effektivisera arbetet för elinstallatörer. Företaget är mycket framgångsrikt och arbetar nära marknaden. Man är alltid lyhörda för åsikter om deras produkter och man lägger betydande resurser på att vara i framkant inom den digitala affärsutvecklingen. Affärsidén bygger på att tillverka produkter som skall underlätta installatörens vardag genom kostnadseffektiva, tidsbesparande och funktionella lösningar. Man har dessutom ett starkt engagemang för miljön och det avspeglar företagets vardag. Pmflex Group har säljbolag på respektive marknad och omsätter ca 440 miljoner kr. Mer information om Pmflex finner du på www.pmflex.se

Vad kan Pmflex Group erbjuda dig?

Pmflex Group är ett framgångsrikt tillväxtföretag och marknadsledande leverantör till byggbranschen. Företaget erbjuder dig en spännande roll i en modern tillväxtmiljö. Du får stort ansvar och du samarbetar nära med övriga medarbetar på kontoret. Rätt person får stor möjlighet att utvecklas i sin funktion. Du får marknadsmässiga lönevillkor och förmåner enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och kan tillträdas omgående eller efter överenskommelse.

Arbetsgivare
Vega Hr AB
Hemsida: www.pmflex.se
Ansökan
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Marketing Specialist

Arbetsgivare / Ort: Monocl AB / Västra frölunda
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Språk
Krav
  • Engelska

Om jobbet

Monocl is a rapidly growing SaaS business focused on life sciences and healthcare. We are now looking for a Marketing Specialist to join our Global Marketing team. This is your chance to be a part of a journey where you get to work with a product that will truly affect and transform the life science industry.

Monocl’s mission is to connect all stakeholders in life sciences and healthcare through software - thereby enabling our customers to target and engage the right opinion leaders, medical experts, and customers anywhere in the world. We are guided by a strong vertical focus on life sciences and healthcare, combined with a relentless drive to address great customer challenges.

What you'll be doing:

In the role as Marketing Specialist you will join our global marketing team where you will have a chance to work with an attractive product line and fascinating market. Monocl offers a unique and diverse work environment with truly ambitious colleagues that will help you reach new limits.

You will have the support of your highly talented colleagues with the responsibility to:

Content Development

  • Develop compelling and persuasive foundational differentiation positioning articulating buyer-specific value propositions
  • Develop engaging content for all phases of the sales funnel to support penetration and conversion programs
  • Ensure that all market-facing content is anchored in defensible differentiation

Go-to-Market

  • Support cross-functional teams in developing and executing launch strategy and plan; ensuring launch readiness; and post-launch monitoring and reporting
  • Partner with product management to devise and execute release communication strategy, and provide market and data inputs to prioritize product roadmap investment
  • Partner with sales enablement on training including product launch; value proposition; and competitive differentiation

Market Insights and Analysis

  • Inform all aspects of go to market with primary and secondary market research; competitive landscape assessment; and industry analysis
  • Identify industry trends and dynamics, providing analysis and positioning for both internal stakeholders and clients
  • Partner with product management to provide insights on client adoption to inform new tools, investments and programs

Who you are:

  • Strong presentation skills; confident and capable in delivering and defending recommendations and other information to varied audiences including clients, sales teams, and executives
  • Strong sense of visual design
  • Cross-functional collaboration competence; ability to adapt to effectively work with wide range of functions and stakeholders
  • Ability to write/edit persuasively, clearly and succinctly
  • Ability to perform in a fast-paced, deadline-driven environment
  • Bachelor’s degree in business, marketing or equivalent; MBA
  • Master's degree in sciences (biomedicine, biomedical etc.) or equivalent experience woking with the Life Science/Pharmaceutical industry

Bonus qualifications that makes you stand out from the rest:

  • Experience of working with SaaS products

Monocl Offers:

- We care about our employee's health and offer 4000 SEK/year in personal wellness grant

- Career and learning development through the platform and our 'Learn Anything' fund

- We're a sociable team with yearly kickoffs to get together and have fun!

Who are we

At Monocl we strongly believe in the strength of diversity and welcome applicants from all backgrounds. Here you will join an ambitious and international working environment with colleagues that push each other to the next level. You will enjoy a range of benefits and be equipped with great hardware for the job.

How do I apply?

This position will remain open as long as this ad remains on our website. When submitting your application, make sure to highlight and demonstrate past relevant achievements that you are proud of and make sure to include relevant references. We continuously look through applications. The applicants that best match our requirements will be contacted for a phone interview before a follow-up interview at our office. For questions (not applications) regarding the role, feel free to contact our Talent Acquisition Manager, Arsaman Bahrami, at [email protected] or +46 73-9800118.

Arbetsgivare
Monocl AB
Redegatan 1B
42677 Västra frölunda
Hemsida: https://www.monocl.com/
Ansökan
Ansök senast 12 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


51 liknande yrke(n)

MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.