På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Utredare

Utredare

Att göra utredningar, utarbeta förslag, planera, följa upp och granska en verksamhet är några vanliga uppgifter för en utredare. I arbetet ingår ofta att ge råd och upplysningar till allmänheten och till dem som arbetar praktiskt i verksamheten.

Som utredare kan man även kallas för kvalificerad handläggare. De som gör utredningar på uppdrag från regeringen kallas för Särskilda utredare.

Man kan vara utredare inom många olika yrken, t ex Studiestödsutredare eller Miljöutredare.

Den kanske vanligaste arbetsuppgiften för en utredare är att utreda, vilket innebär att samla in fakta som sedan sammanställs som underlag för slutsatser. Med en utredning som grund utformas förslag, exempelvis till en omorganisation eller en ny lag. Exakt vad utredaren gör beror på befattning och vilken verksamhet utredaren arbetar inom. Många verksamhetsområden finns på både nationell, regional och lokal nivå.

På nationell (statlig) nivå finns kvalificerade handläggare till exempel inom de olika departementen. På ett departement arbetar handläggaren på uppdrag av regering och riksdag med att göra utredningar i olika frågor eller med att utarbeta förslag som ska ligga till grund för riksdagsbeslut.

Utbildning

Inom de yrken som beskrivs ovan efterfrågas oftast en högskoleutbildning. Utbildningsbakgrunden varierar då arbetsområdena är mångskiftande.

Inom högskolan finns till exempel Politices kandidatprogrammet, ett treårigt utbildningsprogram med statsvetenskap och nationalekonomi som huvudämnen.

Andra gångbara utbildningar är ekonom-, jurist- och samhällsvetenskapsutbildningen. Utbildningarna finns på många av landets högskolor och universitet och är minst tre år långa. Många väljer att läsa längre.

För den som vill inrikta sig på arbete internationellt finns exempelvis Europaprogrammet och Internationella samhällsvetenskapsprogrammet. 

Arbetsplats

De flesta utredare arbetar inom den offentliga sektorn, det vill säga inom statlig, kommunal eller landstingskommunal verksamhet, men antalet utredare har ökat på större företag och i organisationer.

Exempelvis kan utredaren vara anställd vid Granskningsenheten på Inspektionen för arbetslöshetsförsäkringen, IAF, som utredare på Folkhälsomyndigheten eller inom Försäkringskassan och då med utredningar angående Föräldraförsäkring, "Graviditetspeng", Sjukpenningsärenden eller Arbetsskador. Man kan även vara utredare på Skatteverket.

Övrigt

NFC - är en förkortning som står för Nationellt Forensiskt Centrum och som dokumentundersökare på NFC är man en sort utredare, som analyserar bl a pass, sedlar, körkort och/eller diverse handskrivet material med syfte att ta reda på om dokumenten är äkta eller falska.

Dokumentundersökare på NFC deltar också i brottsförebyggande arbete om dokumentsäkerhet för person- och värdedokument.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

214 Lediga jobb

Utredare

Arbetsgivare / Ort: Länsförsäkringar Bergslagen Ömsesidigt
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utredningschef

Om jobbet
Länsförsäkringar AB Vi på Länsförsäkringar Bergslagen arbetar aktivt med att på bästa sätt ta hand om våra kunder som drabbats av en skada. I vissa fall behöver vi göra mer omfattande utredningar i skadeärenden och söker därför ytterligare en utredare av oklara försäkringsfall.  Identifierar du dig med våra värdeord, engagerade, omtänksamma och professionella? Då tycker vi att du ska höra av dig till oss! Om jobbet Som utredare arbetar du med utredningar av oklara försäkringsfall i en grupp om fyra personer. Ni kommer tillsammans hjälpas åt, stötta varandra i vardagen och samarbeta. Du kommer samtidigt få självständigt driva och ta egna initiativ för att ta dig framåt. I din vardag kommer du kommer ha mycket kontakt med våra kunder, olika företag och myndigheter och andra avdelningar på företaget, varför du måste tycka om att möta människor i olika situationer. Verksamhetsområdet är Västmanlands och Örebro län vilket innebär resor i båda länen även om du har placeringsort Örebro. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder en varierande vardag som innehåller hantering av många olika slags ärenden i en miljö som ger dig möjlighet att påverka arbetet och att växa i rollen. Du kommer få arbeta självständigt såväl som tillsamman med kunniga och engagerade kollegor. Vi kan med stolthet och glädje säga att vi jobbar med branschens nöjdaste kunder. Länsförsäkringar Bergslagen är en trygg arbetsgivare med mer än 170 år i branschen. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas på både ett personligt plan och i din yrkesroll. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av utredningsarbete inom försäkringsbolag, polis eller liknande. Du är handlingskraftig, självgående och kan uttrycka dig väl både i tal och skrift. Tjänsten kräver god människokännedom, initiativförmåga och taktfullhet. Stor vikt kommer också läggas vid personlig lämplighet, dina drivkrafter och din potential. Din förmåga att samarbeta och kommunicera samt på ett naturligt sätt ta initiativ och driva utveckling är viktiga framgångsfaktorer hos oss. Du behöver även vara resultat-och målorienterad för att trivas och bli framgångsrik i rollen. Vidare räds du inte att ta dig an utmaningar du ställs inför och med ett anpassningsbart förhållningssätt tar du dig och teamet framåt. Låter det intressant?  Vill du veta mer om tjänsterna eller rekryteringsprocessen, ring Skadechef Bjarne Lindén 073-920 01 79 alternativt HR – partner Anne Pettersson 073-800 43 03. Tjänsten är på tillsvidare med placering i Örebro. Ansök gärna så snart som möjligt då vi gör löpande urval. Fackliga representanter är Helena Lindberg 021-19 01 85 för Forena och Stina Haraldsson 021-19 01 56 för Akademikerföreningen. Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som en del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, olikheter är för oss en viktig styrka. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrund och språkkompetens. Varmt välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag: 2021-09-24
Arbetsgivare
Länsförsäkringar Bergslagen Ömsesidigt
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Aspirant Immigration Consultant with some experience in economics

Arbetsgivare / Ort: Nordic Workforce AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Språk
Krav
  • Svenska
Meriterande
  • Engelska

Om jobbet

NWF with subsidiaries is a young and fast-growing group helping companies to recruit professionals from outside the EU

Our company specializes mainly in offering immigration services with regards to working and residence permits for Sweden supporting both the employee and the employer in the process.

We are certified by the Swedish Immigration Office being offered a fast track license which enables us to offer a unique service to our customers.

We also provide additional services such as payroll solutions and strategies tailored to the needs of our customers.

You are:

  • A self-driven, ambitious individual at the start of your career with a proven, relevant high school or university degree
  • Hard-working, your main priority in life right now being to prove yourself, develop your skills and grow with the company
  • Organized and accurate, always striving for quality and perfection
  • Experienced in working with Visma Accounting, Payroll, VAT Returns etc.
  • A team player with excellent communication skills and ability to build and sustain long-term relations with your customers and co-workers
  • A winner, always asking what you can do for your clients not what your clients can do for you
  • Fluent in English, both verbal and written. Proficiency in other languages a plus.
  • Located in an easy commuting distance to Grums or willing to relocate as work can only be performed from our offices

Our offer:

  • Full time employment with immediate start
  • A dynamic family-owned, fast-growing business
  • Competitive base salary
  • Bonus opportunities

To apply for this position please send your resume along with your personal pitch to: [email protected]ce.se

Write “Aspirant Immigration Consultant with Visma experience” in subject line.

Interviews will be performed ongoing so send your application a.s.a.p but on 2021-07-15 at the latest!

Arbetsgivare
Nordic Workforce AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Utvecklingsledare social hållbarhet

Arbetsgivare / Ort: Länsstyrelsen i Värmlands län
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Länsstyrelsen är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering riksdag och centrala myndigheter å den andra. Vi arbetar för ett långsiktigt hållbart samhälle genom kunskapsförmedling, tillsyn, stöd- och tillståndsgivning, utveckling och samordning inom många samhällsområden. Hos oss arbetar cirka 230 personer och vår chef är landshövdingen. Om du är intresserad av samhällsfrågor och vill medverka till utvecklingen av Värmlands län skulle du vara rätt person för oss. På enheten för Social hållbarhet arbetar vi bland annat med mänskliga rättigheter, jämställdhet, förebyggande mot mäns våld mot kvinnor, integration, ANDT, föräldrastödssamordning med mera. Vår roll är att arbeta långsiktigt, strategiskt och samordnande i länet. ARBETSUPPGIFTER Som utvecklingsledare för social hållbarhet arbetar du inom myndighetens olika uppdrag inom fältet social hållbarhet där huvuduppdraget kan variera över tid. Ditt huvudsakliga uppdrag under perioden kommer att ligga inom länsstyrelsens integrationsuppdrag med särskilt ansvar för myndighetens statsbidrag inom integrationsuppdragen. Inom ditt huvudsakliga uppdrag ansvarar du för att planera och samordna arbetet med statsbidragen samt arbeta med handläggning, administration och uppföljning tillsammans med övriga kollegor inom integrationsgruppen. Du arbetar med samordning av och med att stötta länets aktörer, du arbetar verksamhetsutvecklande i uppdraget, förebyggande och bidrar med kunskap och metodutveckling regionalt. I uppdraget ingår att upprätta skriftliga rapporter, hålla muntliga presentationer och i stor utsträckning bedriva samverkans- och samordningsarbete såväl internt på myndigheten men också med övriga aktörer i länet. Utöver detta sker också en del arbete på nationell nivå genom kontakter och nätverksträffar med andra myndigheter och länsstyrelser. Vidare kan det förekomma att du i din roll som utvecklingsledare får svara på remisser för länsstyrelsens räkning. Du ansvarar för att, tillsammans med enhetschef, verksamhetsplanera för dina ansvarsområden och följa upp verksamhet. Verksamhetsplanering och den löpande verksamheten genomförs i samverkan med såväl övriga medarbetare på enheten som andra enheter på myndigheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en akademisk utbildning med inriktning mot beteendevetenskap, samhällsanalys, sociologi, statsvetenskap eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta med sociala hållbarhetsfrågor eller liknande utvecklingsfrågor sedan tidigare. Du har dokumenterad erfarenheter av samordnande och verksamhetsutvecklande arbetsuppgifter samt av att leda regional samverkan med olika aktörer. Tidigare erfarenhet av regionalt arbete med integrationsfrågor är ett krav. Du har dokumenterad erfarenhet av att självständigt planera och driva utvecklingsarbete och samverkan med andra aktörer. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med integrationsfrågor och nyanländas etablering på statlig myndighet. Tidigare erfarenhet av arbete inom länsstyrelsens integrationsuppdrag och av statliga eller EU-finansierade projekt är meriterande. Som person är du initiativtagande, självgående och har en god samarbetsförmåga. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Området innebär samverkan med en rad aktörer och olika sakområden varför du bör vara lyhörd och kunna se helheten samt vara duktig på att strukturera och prioritera. ÖVRIGT För att arbeta hos oss ska du dela statens gemensamma värdegrund. Dess sex principer anger inriktningen för hur myndigheter och statsanställda ska ta sig an sina uppdrag. o Demokrati o Legalitet o Objektivitet, saklighet och likabehandling o Fri åsiktsbildning o Respekt för alla människors lika värde o Effektivitet och service Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Så här behandlar vi dina personuppgifter: https://www.lansstyrelsen.se/dataskydd Har du skyddad identitet, referenser eller liknande information som du själv bedömer som olämplig att lämna ut, registrera dig inte i systemet utan kontakta någon av kontaktpersonerna för tjänsten.
Arbetsgivare
Länsstyrelsen i Värmlands län
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Jurist till attraktiv myndighet i Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Novare Public HR AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Novare Public grundades våren 2018 för att hjälpa offentlig sektor med rekrytering, bemanning och interimlösningar. Sedan dess har vi rekryterat 100-tals chefer och specialister till offentliga organisationer i hela Sverige. Idag har vi flera stora ramavtal med statliga myndigheter i hela Sverige. Genom vårt stora nätverk, långa erfarenhet och stora engagemang hjälper vi våra kunder att snabbt hitta rätt kompetens till sina organisationer. Är du en nyexmanierad jurist som söker en roll som handläggare inom den offentliga sektorn? Vill du få juridisk erfarenhet från en myndighet? Nu har du chansen att få arbeta på en av Sveriges största myndigheter! Du kommer att arbeta för Kronofogdemyndigheten i Stockholm där du är med och beslutar om skuldsanering. Detta möjliggör för dig att hjälpa skuldsatta personer och företag att få betalt. Har du en avslutad juristexamen och arbetat sex månaders i en roll med juridiska inslag, tveka inte att söka redan idag och få värdefull erfarenhet av arbete på myndighet. Uppdraget löper sex månader med option på förlängning med start i oktober.    Om uppdraget Som handläggare kommer du att ingå i ett Team på ca 8 personer som leds av en handledare. Du kommer att arbeta inom skuldsanering och fatta beslut i enskilda ärenden. Kronofogden gör en viktig samhällsinsats och hjälper den som inte fått betalt och vägleder den som ska betala. Myndigheten har ett svårt uppdrag och stora befogenheter. Det kräver kunskap och handlingskraft. Omtanke och mod. Du ska på ett lättförståeligt sätt förklara innebörd och konsekvenser av fattade beslut såväl skriftligen som per telefon. Arbetet innebär externa kontakter med sökande, borgenärer, budget- och skuldrådgivare samt andra myndigheter. Konversation sker vanligtvis på svenska i tal och skrift med berörda parter men du ska även vara bekväm att konversera och skriva på engelska, då det ibland blir aktuellt. Vidare ska du ha en tydligt positiv attityd och en god förmåga att etablera goda relationer som skapar en god stämning runt dig. Du ska kunna arbeta med flera uppgifter samtidigt, se samband och konsekvenser samt självständigt kunna dra slutsatser därutav.   Dina arbetsuppgifter • Sköta fastlagda administrativa rutiner enligt Kronofogdens riktlinjer • Självständigt planera, samordna & handlägga ärenden • Utarbeta beslutsunderlag i enskilda ärenden • Fatta beslut och meddela dessa till berörda parter såväl skriftligen som per telefon • Kontakter med sökande, borgenärer, budget- och skuldrådgivare samt andra myndigheter. Krav för tjänsten • Avslutat Juristprogrammet (270 hp) under de senaste tre (3) åren. • Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete med juridiska inslag. • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Med goda kunskaper avses att obehindrat navigera i MS Office programvara produkter. • God kommunikativ förmåga i Svenska (både i tal och skrift). Med god kunskap avses att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och kommunicera inom detta uppdrag med samtliga kontaktytor.   Meriterande för tjänsten Minst åtta (8) veckors erfarenhet av arbete med någon form av juridiska uppgifter på myndighet, juridisk byrå, tingsrätt eller liknande institution.   Vidare söker vi dig som • Har servicekänsla och tidigare erfarenhet av kundkontakter • En positiv attityd och känsla för att skapa goda relationer både internt och externt • Har en god kommunikativ förmåga (både i tal och skrift) • Är noggrann, ordningsam och strukturerad • Har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt • Har en tydlig drivkraft att skapa resultat och ser sin prestation som något viktigt.    Om myndigheten Kronofogdemyndigheten är en statlig myndighet som arbetar med skulder. Kronofogdemyndigheten hjälper den som inte fått betalt och samtidigt värnar Kronofogden om den skuldsattas rättigheter. Kronofogdemyndigheten fastställer skulder, dvs. ett bevis att en skuld är laglig, och driver även in obetalda skulder genom utmätning. Kronofogdemyndighetens förebyggande arbete syftar till att förhindra ny skuldsättning hos privatpersoner och företag. Kronofogdemyndigheten handlägger också ansökningar om skuldsanering samt omprövning av skuldsaneringsbeslut och har tillsyn över konkursförvaltarnas arbete vid konkurser. Kronofogdemyndigheten arbetar för att alla parter ska få sina intressen tillgodosedda på ett lagligt och korrekt sätt.   Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss på Novare. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR.   Varmt välkommen med din ansökan!   Som konsult hos oss  Novare är ett konsult- och rekryteringsföretag som hjälper offentliga organisationer med kompetensförsörjning. Vår vision är att vara det första valet för offentliga organisationer när de behöver tillföra ny kompetens samt att vara det självklara valet för konsulter som vill arbeta inom offentlig sektor. Vår främsta styrka är att hitta rätt kompetens till våra kunder. För oss är det viktigt att våra rekryterade kandidater och konsulter matchas till rätt roll där de kan bidra med sin kompetens, trivas och utvecklas på jobbet.   Som konsult hos Novare blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Våra konsulter kan välja mellan att vara anställd hos oss eller att fakturera genom eget bolag. Vi kan erbjuda spännande uppdrag inom olika affärsområden i hela landet. En dedikerade konsultchef stöttar och hjälper dig genom hela uppdraget.
Arbetsgivare
Novare Public HR AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Utredare till Skolverkets handläggningsavdelning

Arbetsgivare / Ort: Statens Skolverk
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Skolverket arbetar för att alla barn och elever ska få en utbildning som är av god kvalitet i en trygg miljö. Vi stödjer på olika sätt den svenska förskolan, skolan och vuxenutbildningen i att lyckas med detta uppdrag. Som medarbetare på Skolverket är du med och bidrar till vårt viktiga arbete med att skapa goda förutsättningar för barns och elevers utveckling och lärande. Vi söker en utredare som ska arbeta med kontroll och uppföljning av statsbidrag. Om arbetet Du kommer att arbeta som utredare i statsbidragsverksamheten. Teamet består av åtta utredare som har erfarenhet av handläggning, utredning och uppföljning inom statliga myndigheter. Rollen innebär att du tillsammans med ditt team utreder att bidragen används enligt villkor och beslut. Syftet med kontrollerna är att säkerställa att skattemedel används på avsett sätt, återkräva bidrag som använts felaktigt samt att bidra till att kunskap och erfarenheter från kontrollerna återförs för att utveckla och förbättra verksamheten. Teamet är delaktiga i verksamhetsövergripande arbete med att utveckla process och rutiner för kontroll och uppföljning. I rollen som utredare ingår också stödja processerna genom att etablera och utveckla samarbete både internt och externt. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete på en arbetsplats där du har goda förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb, trivas och må bra. Våra förmåner omfattar bland annat friskvård, flexibel arbetstid, lediga klämdagar samt goda semester- och pensionsvillkor. Vi söker dig som har: • akademisk examen inom det samhällsvetenskapliga området • minst tre års aktuell erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete inom statlig verksamhet • tidigare erfarenhet av att arbeta med granskning och kontroll av offentligt finansierad verksamhet • mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Det är meriterande med dokumenterad erfarenhet av att arbeta i projekt eller team. Vi söker dig som motiveras av att arbeta i en verksamhet där alla förutsättningar inte är givna, och där du själv behöver bidra till att forma nya strukturer och arbetssätt. Rollen ställer höga krav på samarbetsförmåga, och du behöver vara öppen, prestigelös och nyfiken i ditt förhållningssätt mot andra. Du är väl införstådd med, och tycker om att arbeta utifrån den statliga värdegrunden. Som person är du resultatorienterad, strukturerad och ansvarstagande. Du har också en hög datamognad och är van vid att använda olika typer av systemstöd. Det är mycket viktigt att du har lätt för att uttrycka dig i tal och i skrift på svenska samt har ett intresse för att kommunicera med målgrupperna. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga kompetenser i den här rekryteringen. Medarbetarskapet är viktigt för oss på Skolverket. Att arbeta hos oss innebär att du agerar i enlighet med Skolverkets medarbetarskapspolicy och den statliga värdegrunden. Vårt medarbetarskap och ledarskap är formulerat i fem kärnvärden; förebild, tillit, ansvar, samarbete och utveckling. Vilka är vi? Verksamheten består idag av cirka 60 medarbetare uppdelade på tre enheter och sex team. Fem av teamen arbetar med handläggning och det sjätte teamet, där vi nu söker en ny medarbetare, består av utredare som arbetar specifikt med utredningar avseende kontroll och uppföljning av statsbidrag. På uppdrag av regeringen fördelar Skolverket ca 25 miljarder kronor 2021. Teamen arbetar ständigt med utveckling och förbättringar och tar gemensamt ansvar för handläggningsprocessen: mottagande och tolkning av regeringsbeslut, planering, ansökan, beslut samt redovisning av hur bidragen har använts. Upplysningar och ansökan Sista ansökningsdag är den 24 september 2021. Intervjuer är planerade till vecka 41–42. Vi kommer använda oss av personlighetstest och arbetsprov vid urvalet. Tjänsten är en tillsvidareanställning, Skolverket tillämpar sex månaders provanställning. Av din ansökan ska framgå på vilket sätt du motsvarar kravprofilen. Skolverket strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns i den verksamhet vi stödjer, vi välkomnar därför sökande med olika identiteter, bakgrund och erfarenheter. Vi sitter i nya, fina lokaler i Solna Business Park, men arbetar just nu på distans på inrådan av Folkhälsomyndigheten, åtminstone t.o.m. 30 september. Varmt välkommen med din ansökan till oss! Fackliga representanter: Peter Karlberg 08-527 331 67 (OFR/ST), Jenny Sellberg 08-5273 3828 (Lärarförbundet), Ulrika Lindmark (Saco) 08-527 331 53 och Claes Prentius (Saco) 08-527 334 47. I denna rekrytering har Skolverket redan tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt från annonsförmedlare eller försäljare.
Arbetsgivare
Statens Skolverk
Hemsida: http://www.skolverket.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.