På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Logistiker
Spela filmen

Logistiker

Logistiker som också kan ha andra yrkestitlar, exempelvis Supply Chain Manager, kan arbeta med att planera, styra och utforma ett företags material- och informationsflöden.

Som logistiker har du en helhetssyn. Att rätt vara finns på rätt plats i rätt tid är en förutsättning för effektiv produktion och försäljning i ett företag. I transportföretag arbetar logistiker med lager- och transportplanering.

Utbildning

Bra grundläggande utbildning finns inom gymnasieskolan på flera olika program, bland annat på Ekonomiprogrammet och på Handels- och administrationsprogrammet.

Relevanta eftergymnasiala utbildningar finns på högskolenivå och kan också finnas inom Yrkeshögskolan.

Arbetslivserfarenhet och kunskaper inom lagerhantering, produktion, transport och spedition är mycket meriterande om man vill satsa på att bli en logistiker.

Övrigt

En person med kompetens inom logistik/spedition kan arbeta som Demand supply planner, dvs i en yrkesroll där man kopplar samman kunskap om kunderna och om den kommersiella verksamheten med logistik och IT-lösningar.

Visa mer
Visa mindre

90 Lediga jobb

Lagermedarbetare till Histolab!

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Logistiker

Om jobbet
Som lagermedarbetare på Histolab kommer du tillsammans med tre andra kollegor att hantera företagets in-och utleveranser. Hur bra är det inte att du samtidigt kommer få möjligheten att bidra till samhällsnytta inom celldiagnostik? Är du dessutom en självgående person som tycker om att ha roligt på jobbet- då kommer du trivas på Histolab! Ansök redan idag då vi tillämpar löpande urval! OM TJÄNSTEN Histolab är den ledande leverantören av helhetslösningar till forsknings- och kliniska laboratorier inom celldiagnostik i Norden. De erbjuder ett brett sortiment av instrument, förbrukningsartiklar, kemikalier, antikroppar, reagenser och förvaring. Produkterna används dagligen av laboratorier, forskare och sjukhuspersonal som ser tillförlitliga provresultat som en självklarhet i sitt arbete. På Histolab kommer du ingå i ett team på 3 härliga kollegor, där ni tillsammans kommer på ett ansvarsfullt och affärsmässigt sätt hantera företagets in-och utleveranser. Stämningen är härlig på Histolab, det är gemensamma frukostar, konferenser och ibland även "singla slant" om arbetsuppgifter. ARBETSUPPGIFTER * In- och utleverans av artiklar till försäljning * Planera lagerplatser utifrån volym och frekvens * Löpande avrop av transporttjänster och förpackningsmaterial * Leveransplanering av order till kund * Planera utleveranser till kund så att leveransförseningar ej sker * Stämma av inleveranser så de stämmer överens med följesedel/packsedel och inköpsorder * Meddela inköp och ekonomi när leverans ej stämmer överens med packsedel. * Registrera inleveranser i det administrativa systemet med antal, utgångsdatum och batchnummer * Göra utleveranser till kund enligt FIFO * Planera och fördela ansvarsområde vid ledighet/frånvaro * Bidra till att se och fånga upp saker som riskerar att hamna mellan stolarna även då det inte är direkt kopplat till funktionen I takt med att bolagen förändras och växer kan nya arbetsuppgifter tillkomma. Det förekommer även tunga lyft, (15-20kg). VI SÖKER DIG SOM * Har erfarenhet av lagerarbete * Har erfarenhet av någon form av affärssystem * Har Truckkort kategori A Det är meriterande om du: * Har en utbildning i farligt gods hantering * Tidigare erfarenhet av liknande affärssystem som Pyramid Som person är du: * Noggrann * Stresstålig * Självgående * Lösningsorienterad Övrig information * Start: Omgående * Omfattning: Heltid * Placering: Askim * Anställningsform: Direktrekrytering * Histolabs Linkedin * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Histolabs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen INFORMATION OM FÖRETAGET Histolab har sedan 1965 arbetat med utgångspunkten att kunden skall få de bästa förutsättningarna för att leverera ett snabbt och tillförlitligt provresultat. Det har de lyckats med genom att erbjuda ett komplett sortiment, anpassade lösningar och genom att dela med sig av deras kunskap om produkterna de marknadsför. De har sedan starten levererat produkter till de största laboratorierna och arbetar med landets samtliga kliniska laboratorier inom histologi. Histolab vill erbjuda produkter som hjälper till att driva utvecklingen på laboratorierna framåt, de var först på den svenska marknaden med att lansera exempelvis vax i pelletsform (HistowaxTM), monteringsmedel (Pertex®) och mikrotomknivblad.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Lagermedarbetare på 50% till medtechbolag!

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Lagerplanerare

Om jobbet
Neoventa är medtech-bolaget som erbjuder innovativa fosterövervakningslösningar och tjänster som förbättrar förlossningsvården. Nu har du chansen att bli en del av Neoventa i en varierande lagertjänst där du även får medverka i testning av produkterna. För dig med tekniskt intresse som trivs i en tjänst som innebär allt ifrån fysiskt arbete till administration kan detta vara en gyllene möjlighet. Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Neoventa utvecklar tekniska lösningar som ger kontinuerlig och värdefull information om fostrets välbefinnande. Resultatet blir att färre barn föds med syrebrist och att trygga förlossningar blir möjliga för fler kvinnor. På Neoventa brinner medarbetarna för sin produkt och det mervärde som den ger - It's all in the beat. Varje dag över hela världen använder vårdpersonal Neoventas unika lösningar som bygger på STAN-metoden (CTG+ST-Analys) för att säkerställa en bra start i livet. Nu söker Neoventa sin nästa lagermedarbetare på 50% som på sikt kan komma att trappas upp till en heltidstjänst. Detta är en direktrekrytering där processen går genom Academic Work men du kommer bli anställd direkt på Neoventa. Du erbjuds * En varierande roll där du får arbeta med allt ifrån in- och ut leveranser till testning och kundsupport. * Att få arbeta nära en tekniskt avancerad produkt, perfekt för dig med ett tekniskt intresse! * En långsiktig tjänst och goda utvecklingsmöjligheter, en chans att växa i din roll och inom företaget. ARBETSUPPGIFTER Rollen är bred och den ena dagen kommer inte vara den andra lik. Din primära utgångspunkt är på lagret där du arbetar med in-och utleveranser. Rollen har också administrativa inslag som kan bli fler på sikt. Detta handlar exempelvis om kundsupport vid frågor om leveranser eller dylikt. Vidare innebär rollen bland annat: * Godsmotagning och pack/plock på lagret vilket stundtals kan innebära tunga lyft. * Ta emot och inspektera inkommande leveranser. Detta innebär bland annat testning av produkter enligt färdigställda instruktioner. * Uppmärkning av produkter samt inventering. * Kundsupport och hantera avvikelser vid fel på produkter. * Montering och kundanpassning av tekniska produkter, vilket ställer krav på att du har ett tekniskt intresse och att du är praktiskt lagd. För rätt person finns möjlighet att på sikt bredda rollen ytterligare och även täcka upp på tech-supporten vid behov där du stöttar användare vid tekniska problem med produkterna. VI SÖKER DIG SOM * Har obehindrade kunskaper på engelska och svenska. * Besitter ett tekniskt intresse och är praktiskt lagd. Du har troligtvis byggt ihop dina egna tekniska produkter tidigare och trivs i en roll där du får skruva och arbeta fysiskt. * Klarar av tunga lyft. * Har god datorvana och snabbt kan sätta dig in i nya affärssystem. * Helst kan arbeta 50% där tisdagar och torsdagar är heldagar och resterande tid fördelas ut flexibelt. Det är meriterande om du * Har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom lager. * Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat eller administrativt yrke. Som person är du * Strukturerad, då du kommer hantera mycket data och koordinerande arbetsuppgifter. * Noggrann, du är mån om att ditt arbete blir kvalitativt utfört och tar hänsyn till detaljer. * Serviceinriktad, du har kunden i fokus och är hjälpsam som person. * Flexibel, du kan anpassa dig efter behov och är prestigelös i ditt förhållningsätt. Övrig information * Start: 1 maj eller enligt överenskommelse. * Omfattning: 50%, långsiktigt * Placering: : Mölndal, Lackarebäck. Goda transportförbindelser. * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Neoventa på deras hemsida!
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Sommarjobbare som Dispatcher på APM Terminals!

Arbetsgivare / Ort: Adecco Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Logistiker

Om jobbet
Studerar du logistik och söker ett meriterande sommarjobb och även deltid under skoltiden? Trivs du bra i en kommunikativ och ledande roll och tycker om att arbeta i ett högt arbetstempo? Då kan rollen som Dispatcher på APM Terminals vara något för dig! Om APM Terminals APM Terminals Gothenburg är Nordens största containerterminal mätt i godsvolym. Här skeppas mer än hälften av alla containrar till och från Sverige. APM Terminals, som varit verksam i Göteborg sedan 2012, tar emot både direktanlöp, oceangående fartyg som kommer direkt från andra världsdelar, samt feederfartyg och länkar på så sätt samman Göteborg med andra hamnar i Norra Europa. APM Terminals Gothenburg är den enda terminalen i Sverige som har möjlighet att hantera de största containerfartygen upp till en kapacitet på 20 000 TEU. Omkring hälften av all containertrafik till och från hamnen sker med järnväg, vilket innebär stora miljövinster. APM Terminals med huvudkontor i Haag, Nederländerna, har 22 000 medarbetare i 59 länder och omsätter 4,17 miljarder USD (2016). Om tjänsten Dispatchingsavdelningen är en del av Operations hos APM Terminals Gothenburg, och medarbetarna här ansvarar för att optimera lastning och lossning av containrar på de olika delarna i terminalen; järnväg, mottagningspark, tompark och fartyg. Målet med dispatchingen är att uppnå maximal produktivitet till lägsta kostnad, alltid med fokus på säkerhet. Som Dispatcher ansvarar du för att upprätthålla ett optimalt produktionsflöde genom att se över produktionscheman, volymer, kostnader och kvalitetsstandarder. Genom ditt proaktiva och ansvarstagande förhållningssätt både förebygger du och hanterar avvikelser som kan uppkomma. I din roll som Dispatcher kommer stort fokus läggas vid att försöka effektivisera produktionen samt se till att måltal för olika servicenivåer uppnås. Som Dispatcher arbetar du mycket självständigt och har en viktig roll när det kommer till att kommunicera väsentlig information till andra berörda parter såsom arbetsledare, kranmän, truckförare och kollegor på planeringsavdelningen. APM Terminals ser gärna att du kan påbörja en introduktion till arbetet några gånger i veckan under våren 2020 för att sedan övergå till heltid från juni till augusti. Därefter finns det goda chanser till att bli extraanställd och tillhöra APMs studentpool. Som Dispatcher kommer du att arbeta skift som kan variera mellan 06:00 - 00:00, vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider. I din roll som Dispatcher kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Optimera produktionsflödet • Förebygga och hantera avvikelser • Kommunicera, styra och omfördela resurser för att maximera effektivitet och produktivitet. Om dig Vi söker dig som studerar inom logistik och/eller ekonomi (sjöfart & logistik är meriterande) och har som målsättning att jobba med logistik i framtiden, men även du som inte studerar men är intresserad av att arbeta deltid och sommar på APM Terminals. Du har ett analytiskt förhållningssätt och har lätt för att lära dig nya system. Då rollen som Dispascher innebär att du jobbar med många parallella uppgifter i en stundvis tempofylld miljö är det väsentligt att du uppskattar ett högt arbetstempo och tycker om att arbeta proaktivt. Det är meriterande om du har god kunskap och kännedom om hantering och flöden av gods i en containerterminal, men det absolut viktigaste är att du har ett intresse av logistik, inte tidigare erfarenheter. För att lyckas i tjänsten är det av vikt att du behärskar svenska så väl som engelska i tal och skrift. Vidare är körkort och tillgång till egen bil meriterande, då kollektivtrafiken inte går som den ska under sommaren. Vidare ser vi att du är en kreativ person som motiveras av att hitta nya, effektiva lösningar. Vi ser också att du har lätt för att bygga goda förtroendegivande relationer och ser ett stort värde i tydlig kommunikation. Viktigt för tjänsten är: • Flytande svenska och engelska • Körkort och tillgång till bil (meriterande, ej ett krav) • Analytisk, kommunikativ och engagerad Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Tjänsten som Dispatcher är ett konsultuppdrag med planerad start på deltid under våren 2021 samt heltid juni-augusti. Därefter finns goda möjligheter att fortsätta växa inom APM Terminals och arbeta extra under studier. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer.Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jonatan Göransson via [email protected] Har du frågor angående registering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected]  Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Hemsida: http://www.adecco.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Supply Planner till företag i Solna

Arbetsgivare / Ort: The Place AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Logistiker

Om jobbet
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Nu söker vi en Supply Planner till vårt trevliga kundföretag med placering i Solna. Vår kund är ett internationellt företag inom medicinteknik. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 28/4 och fram till 30/9, det är viktigt att du som söker kan starta just 28/4. Du kommer vara anställd av The Place och arbeta som konsult ute hos vår kund. I rollen som Supply Planner kommer du aktivt arbeta med strategier samt dataanalyser för att optimera anskaffning av material till produktionsorder och kundorder. Du kommer optimera och övervaka lagernivåer, ta fram, förbereda och analysera data för strategiska planer och prognoser. Du kommer även lägga och övervaka inköpsorder. Vidare kommer du representera Supply Planning-funktionen i ERP relaterade frågor samt utvärdera ledtider och "on-time leveranser". Som Supply Planner arbetar du med att identifiera, planera och driva utvecklingsprojekt inom avdelningen samt mot leverantörer och 3PL. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med andra funktioner inom organisationen som produktionsplanering, kundservice, inköp, teknik, IT och ekonomi. Vem tror vi att du är? Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten: • MSC i Business administration eller liknande • Minst 3-5 års erfarenhet av arbete inom Supply Chain Management i tillverkningsindustrin • Svenska och engelska flytande i tal och skrift • Erfarenhet av processutveckling • Erfarenhet av att interagera med interna och externa intressenter • Erfarenhet av minst ett SAP/ERP system samt avancerad användare av Excel Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en energisk och effektiv person med förmåga att självständigt driva förändringsarbeten. Du har en god samarbetsförmåga, är analytisk, arbetar proaktivt och har ett flexibelt förhållningssätt. Vidare är du en utåtriktad och kommunikativ person. Vi hoppas att vi nu väckt ditt intresse att söka tjänsten hos vårt kundföretag och att bli en del av oss på The Place! Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående, så du inte missar chansen! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Några förmåner som medarbetare hos The Place: • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel • Onboardingplan • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m. • Friskvårdsbidrag • Specialerbjudanden • Mentorskap • Nätverksträffar • Kompetensutveckling Nyckelord: Supply Planner, Supply Chain, Supply Chain Management, Solna, SAP
Arbetsgivare
The Place AB
Hemsida: https://theplace.se
Ansökan
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Senior Project Manager, Solna

Arbetsgivare / Ort: PostNord Group AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Logistiker

Om jobbet
Vill du arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö på en av nordens största arbetsplatser? Har du erfarenhet av att ha projektlett stora komplexa projekt? Då kan du vara den vi söker! Bli en del av vårt team PostNord befinner sig i en mycket spännande förändringsresa och vi söker en Senior Project Manager för Peak och Säsongsplanering. Du kommer att rapportera till chef för Nätverk och Flöden. Arbetsuppgifter Som Senior Project Manager leder och organiserar du arbetet med att planera säsongsvariationer inom produktionsflödet för brev och logistik baserat på kravställd och lagda volymprognoser. Rollen innebär nära samarbete med våra två Affärsområden, strategienheten, och andra intressenter när det gäller volymprognoser, planer, budget etc. Du projektleder tillsammans med regionernas utvecklingsenheter, regionala staber och terminaler och följer utvecklingen inom alla PostNords produktgrupper inom brev och paket samt följer samt genomför omvärldsbevakning. Du planerar våra produktionstillgångar för kommande peakvolymer för brev och logistik, analyserar verksamheten, initierar utveckling och förändring av densamma, samt tar fram information och beslutsunderlag. Du deltar även i komplexa verksamhetsutvecklingsprojekt. Vi söker dig med Vi ser att du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet inom Produktion från ett större företag där samtliga huvudfunktioner samverkar samt relevant akademisk utbildning som Civilingenjör eller inom operations/logistik eller liknande. Erfarenhet av projektledning av komplexa projekt är ett krav. Vidare är goda resultat från tidigare projekt meriterande. Du har en god analytisk förmåga och matematisk läggning, och kan hantera siffermaterial på ett strukturerat sätt. En stor fördel är om du har goda kunskaper om vårt produktionssystem. Vidare har du en förmåga att snabbt kunna förstå hur vårt produktionsnät fungerar. Som person har du en god samarbetsförmåga, är noggrann, lösningsorienterad, bra på att kommunicera och du ser alltid till helheten. Du levererar med kvalitet på utsatt tid och har vana av att prioritera. Du har en god förmåga att uttrycka dig ledigt i tal och skrift både på svenska och engelska. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig - Arbeta i en nordisk och dynamisk miljö - Friskvårdsbidrag & tillgång till kontorets gym och simhall - Personalförmåner genom PostNords egen personalstiftelse PostNord Plus - Goda tjänstepensionsvillkor - Goda utvecklingsmöjligheter Vi gör vardagen enklare PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Vi strävar efter att göra vardagen enklare och mer hållbar för alla som bor och arbetar i Norden. Vi är ansvarstagande, modiga och engagerade, och leder effektivt förändring oavsett om vi leder oss själva eller andra. Vi uppmuntrar lagarbete, uppriktighet och positiva relationer på arbetsplatsen. Vi bygger vidare på våra framgångar och lär oss av både kollegor och misstag. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Besök oss på http://www.postnord.com Ansök Vill du veta mer om jobbet så kontakta Håkan Karlsson på: mailto:[email protected] Urvalsprocessen sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! För fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt.
Arbetsgivare
PostNord Group AB
Ansökan
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.