På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

e-Commerce Manager
Spela filmen

e-Commerce Manager

e-Commerce Manager har ansvar för företagets e-handel. Du agerar arbetar som marknadsförare med ansvar för produktuppdatering, digital marknadsföring och orderhantering.

Främsta arbetsuppgifterna brukar bestå av att driva försäljning online samt utveckla de digitala affärerna, bygga marknadsstrategier tillsammans med företagets marknadsavdelning, planera, implementera, optimera samt följa upp digitala kampanjerna och orderhanteringen.

e-Commerce Managers behöver ha omfattande kunskaper inom digital marknadsföring i olika kanaler, framförallt inom sociala medier. Även kunskaper inom e-mail marknadsföring, hur du skapar kampanjer på Facebook, stort intresse för att utveckla kundkontakter, analytisk förmåga samt att du gillar att både team och självständigt arbete. 

Yrkesrollen kan även heta e-Commerce Product Manager och är en strategisk roll med stort fokus på analys och siffror. 

Utbildning

Utbildning finns i första hand inom yrkeshögskolan.

Du kan också hitta relevanta utbildningar på högskolor och universitet, både i Sverige och utomlands. På gymnasiet rekommenderas i första hand utbildning från Ekonomiprogrammets inriktning Ekonomi.

Visa mer
Visa mindre

416 Lediga jobb

Marketing Manager inom Digital Commerce (Vikariat med möjlighet till för...

Arbetsgivare / Ort: Columbus Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadsförare

Om jobbet
Är du en kreativ person som älskar att skapa relevant innehåll för en snabbrörlig och ivrigt uppvaktad publik? Ser du marknadsföring som värdeskapande både för företaget och för kunden? Vill du jobba i en global roll med spännande kunder inom både B2B och B2C? Då har det här vikariatet, med goda möjigheter till förlängning, mycket att erbjuda dig! Om rollen I den här rollen kommer du att fokusera på marknadsföring i primärt Sverige, Norge, Danmark och UK inom affärsområdet Commerce, som har erbjudanden inom e-handel, strategitjänster, UX, inbound marketing och SEO. Commerce är ett av våra mest expansiva och framgångsrika affärsområde med kunder som XXL, Toyota, Gudrun, Nibe och många fler! Vi är speciellt stora inom industri och retail. Commerce avdelningen är ett drivet gäng, som vågar tänka och prova nytt, med engagemang från medarbetare på alla nivåer som vill bidra med bra content. Det kommer krävas att du är drivande, har ett thought-leadership, jobbar med Marketing Intelligence och vill utveckla våra lösningsprocesser. Som Marketing manager är det du som driver commerce marknadsprojekt, håller ihop plan och helhet och får alla olika stakeholders att jobba tillsammans. Utöver dina kollegor inom Commerce finns även ett stort Globalt marknadsteam där du kommer vara en del av att både inspirera och inspireras och få god stöttning när du behöver det. Bland annat kommer du ha ett vasst team av designers och content-writers i Indien, ett ambitiöst svenskt marknadsteam att bygga planen i Sverige med och kollegor i flera av de nordiska länderna. Resultatet är en dynamisk och kreativ miljö för dig att växa och utvecklas inom. Som Marketing Manager kommer du att hålla ihop samtliga marknadsaktiviteter för Commerce och dessutom delta i arbetet kring affärsutveckling. Där kan du påverka allt från paketeringar, med inspel kring marknaden, kunder och med din osvikliga fingertoppskänsla nå ut till en kräsen publik. Det är en roll med globalt ansvar, men med mycket fokus på Sverige. Därför är det viktigt att du kan sätta dig in i olika marknader, anpassa material för att nå ut rätt och är mycket skicklig på både svenska och engelska. Vem är du? Vill du vara en del av denna resa? Då bör du ha med dig några av dessa erfarenheter i ryggsäcken: - Du har tagit fram kommersiella redaktionsplaner för flera länder och du har full koll på inbound marketing. - Du gillar att driva processer, skapa lösningar och analysera de initiativ du har lanserat. - Du är en tekniskt lagd marknadsförare, som också förstår kraften i det personliga tilltalet. - Du är en utpräglad team-människa med integritet och stark förmåga att driva och slutföra inom ditt ansvarsområde Snubblar du på målsnöret när det kommer till erfarenhet eller är du osäker på om du har nog av det? Connecta med oss ändå! Vi vill alltid träffa nya talanger! Arbetsbeskrivning Som Marketing Manager kommer du självständigt att driva projekt och kampanjer för att generera leads. Du kommer att skapa mycket innehåll, både på svenska och engelska och vara med och marknadsföra vårt varumärke på mässor och i andra sammanhang. Du är den som lyfter blicken och se vad som behöver göras - både högt och lågt! Dessutom kommer du att jobba i vårt CMS-verktyg, Adobe Suite och i vårt CRM-system. Du kommer även utveckla din förmåga att hålla presentationer inför grupper och bli en riktig stjärna på inbound tekniker. I rollen kommer du att rapportera till Demand Generation Manager och ha ett nära samarbete med det svenska marknadsteamet och vara placerad i antingen Stockholm eller Göteborg. Tjänsten är ett föräldravikariat med start i augusti 2021, under 12 månader, med god chans till förlängning. Tjänsten kan innebära möjligheter till resande, både inom Sverige och utomlands. (Med hänsyn till nuvarande Covid situation förstås, säkerhet först!) Vad vi kan erbjuda dig Du kommer till ett digitalt marknadsteam där alla i teamet skapar innehåll för att stötta vår kund i sin beslutprocess. Alla har en tro på att vi skapar ett värde genom att initiera, påverka och driva säljprocessen. Teamet bygger samarbete där du kan vara kreativ och få möjlighet jobba i globala team. Med din pusselbit skapar vi något som ger ett stort värde till verksamheten. Du kommer vara en del av ett team som brinner för inboundmetodiken och som alla är övertygade att detta är metodiken som bidrar med värde. Om Columbus Columbus är ett IT-konsultbolag med fler än 2000 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 29 åren har över 4000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt ????. Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot (https://www.instagram.com/columbussverige/). (https://www.instagram.com/columbussverige/) Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Arbetsgivare
Columbus Sweden AB
Hemsida: https://www.columbusglobal.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Logistics Specialist to Pirelli

Arbetsgivare / Ort: Däckia AB / Kista
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Logistiker

Om jobbet

We are now recruiting Logistics Specialist to our Logistics department in the Nordics. In this position you will work independently, but with close cooperation with the colleagues in the international Logistics team, as well as the local Operative Marketing and Sales team. You will report to the Logistics Manager in Sweden.

Main responsibilities:

  • Product availability and distribution to customers from Manufacturers and warehouses
  • Reporting
  • Assist with Logistic Provider coordination, including related IT projects
  • Innovation and efficiency management, identify solutions and promote projects
  • Assist with planning & reporting of cost follow up, yearly management plan and periodical review
  • Month closing activities
  • Admin of the full supply chain activities of Motorsport Nordics

Who are you?

You have a significant (3-5 years) experience of logistics/supply chain, preferably within the automotive/tyre industry, and a degree in relevant field (finance, supply chain etc)

You are an expert in physical flows.

You have strong communication skills, and are fluent in Swedish and English.

Experience of ERP-systems, and strong skills in Excel is meriting.

To be successful in the role, you are organized, analytical with an agile mindset, and enjoy multi-tasking in a fast-paced environment. It is important that you are a good team player.

We offer:

In the role of Logistics Specialist, you get the opportunity to work in a large international group, that is stable in the market and with good opportunities for development.

International and multi-cultural elements are key for Pirelli - in our multinational framework, people express a great source of diversity.

Application:

If you have questions about the position you are welcome to contact Oana Falcau, Logistics Manager, tel. 070 – 264 35 09. Please send your application soon as possible, latest 10 October 2021, including CV and personal letter in English to [email protected]

About the company:

Founded in 1872 and listed on the Milan Stock Exchange since 1922, Pirelli is distinguished by its long industrial tradition, which has always combined a capacity for innovation with product quality and a strong brand. The Nordic company focuses on sales in the Nordic market. From May 2020, the company is working in an integrated operation with Däckia AB in a new office in Kista Science Tower.

Read more on:

https://corporate.pirelli.com/corporate/en-ww/careers/work-with-us

Arbetsgivare
Däckia AB
Färögatan 33
16451 Kista
Hemsida: http://www.pirelli.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Vi söker en logistikspecialist till Samsung för en direktrekrytering

Arbetsgivare / Ort: Lernia Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Logistiker

Om jobbet
Är du en erfaren logistiker som söker efter nya utmaningar? Då har vi en spännande tjänst på Samsung som kan passa dig. Skicka in din ansökan redan idag. OM FÖRETAGET Samsung SDS Smart Logistics (som ingår i den koreanska multinationella Samsung-gruppen), grundades 2012. De är en av de snabbast växande leverantörerna av logistiktjänster i världen och specialiserar sig på innovativa logistiktjänster genom att utveckla och tillämpa optimerade lösningar och tillhandahålla SCM-rådgivning till kunder baserat på deras egna celloplattform. Företaget är verksamt över hela världen i 40 länder med mer än 4.500 logistikexperter. OM TJÄNSTEN I rollen som logistisk driftspecialist är du ansvarig för att hantera verksamheten, där kundens boknings- och distributionsprocesser ingår. Du förväntas även utveckla verksamhetens befintliga arbetsprocesser samt genomföra förändringsprocesser som avser att effektivisera och reducera kostnaderna för leveranser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bl.a.: • Övervakning av leveranser • Ständiga förbättringar • Analys och övervakning av befintliga arbetsprocesser • Säkerställa att projektmålen uppnås i verksamheten • Sammanställa nyckeltal och KPIer OM DIG För att lyckas i rollen söker vi dig som har: • Kandidatexamen i teknik/logistik eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • 2-3 års erfarenhet i en liknande roll • Utmärkt förmåga att kommunicera på både svenska och engelska • Expert på Office-paketet Personliga egenskaper För denna tjänst söker vi dig som är ambitiös i ditt arbetssätt, du har starka analytiska färdigheter. Du beskrivs som flexibel, noggrann och lösningsorienterad. För att komma in i rollen behöver du gilla att arbeta både i team och självständigt. Vi ser gärna att du är detaljfokuserad och kan analysera siffror och data. OM ANSTÄLLNINGEN • Placeringsort: Stockholm, Kista • Tjänstgöringsgrad: Heltid, 100%, 38,75h/v • Tillträde: Omgående • Anställningsform: Tillsvidare, direktrekrytering där du blir anställd av Samsung. OM ANSÖKNINGSPROCESSEN Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta [email protected] Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected] OM LERNIA Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.
Arbetsgivare
Lernia Bemanning AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Brand Manager AW Academy Sweden till Marknadsavdelningen på AW Group

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadsförare

Om jobbet
Vi söker nu en Brand Manager för AW Academy Sverige. En unik möjlighet för dig som vill utveckla effektiva marknadsaktiviteter för en innovativ produkt som utmanar traditionella utbildn ingsmetoder. Motiveras du av att utvärdera resultatet av dina marknadsinvesteringar, hitta nya vägar och kanaler för att nå dina mål och säkerställa att dina kommunikationsaktiviteter möter affärsbehoven, då är det här rollen för dig! OM TJÄNSTEN Som Brand Manager ansvarar du för den lokala marknadsplanen och säkerställer att den stödjer AW Academys affärsbehov för såväl kandidatattraktion som leadsgenerering. Du arbetar proaktivt med att förstå marknaden och målgruppens preferenser för att garantera maximal affärsnytta från våra marknadsinsatser. Du säkerställer att webben, sociala medier och nyhetsbrev är uppdaterade med innehåll av hög kvalité som engagerar och bygger AW Academys varumärke. Du upprätthåller ett nära samarbete med flera olika specialister på marknadsavdelningen. Dina rekommendationer utifrån ett lokalt perspektiv är viktiga för att säkra att de marknadsaktiviteter som genomförs är relevanta för den svenska marknaden. En annan viktig del i rollen är att bidra till att utveckla den övergripande kommunikationen inom Group Marketing för att säkerställa ett dynamiskt och effektivt samarbete. Therese som arbetar som Brand Manager i Norge beskriver rollen så här “As a Brand Manager I get the great opportunity to expand our Brand, and make people talk about what we do, and why it is important. I have a big responsibility when it comes to growth in the marked, attracting candidates and external stakeholders. Together with my team here in Norway, and all the support I get on a Group Level we make a change for people and companies with new competencies” ARBETSUPPGIFTER * Regelbundet uppdatera den lokala aktivitetsplanen, se till att du får den information du behöver för att säkerställa att vår kommunikation tillgodoser AW Academys affärsbehov. * Utveckla innehåll för lokala marknadsaktiviteter och säkerställa hög kvalité och rätt tonalitet i alla kanaler. * Ansvara för varumärkets synlighet i sociala medier och löpande uppdatera innehållet på webben samt utveckla innehållet utifrån ett SEO-perspektiv. * Projektleda lokala marknadsaktiviteter som till exempel PR aktiviteter, event eller expandera vårt alumni nätverk. * Samarbeta med övriga team på AW Group Marketing för att säkerställa att vi på ett effektivt sätt producerar och distribuerar våra kampanjer. VI SÖKER DIG SOM * Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat hands-on med kampanjstrategi och därigenom en god förståelse för marknadsföringsprocessen och vad som krävs för att skapa träffsäkra marknadsföringsaktivitet. * Relevant utbildning inom till exempel företagsekonomi, marknadsföring eller motsvarande. * Mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift samt flytande kunskaper i svenska. Och självklart söker vi dig som vill bli en del av vår kultur och bidra till vår vision! Our culture #weareacademicwork * Our culture & our values * Our mission – We make people grow Övrig information * Start: november/december * Omfattning: Heltid * Placering: AW Group Marketing har sitt huvudkontor i Stockholm, men våra kollegor sitter utspridda i samtliga länder där AW Group har verksamhet. I den här rollen kan du sitta på valfritt operativt kontor i Sverige. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansök. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Det första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET The AW Group is a family of brands working together to unlock the growth potential of people and companies. Based in Stockholm, we currently have operations in six countries and consist of Academic Work, AW Academy, AW Executive Search, Digitalent. AW Academy is a next-generation school that offers intensive, 12-week accelerated learning programs in business sectors experiencing acute skill shortages, such as IT, tech and finance. Our culture is characterized by our three values: Share Energy, Beat Yesterday and Show Heart and we therefore believe in having fun at work, spreading our energy, achieving impressive results and strive to develop.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

E-Commerce Manager till 2Entertain // Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Oddwork Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadsförare

Om jobbet
Vi på 2Entertain (https://www.2entertain.com/) producerar allt ifrån internationella musikaler, shower med kända svenska artister till komedier, buskis, stand-up och familjeteater. Vi har en bred artistkatalog och erbjuder underhållning för företag, festivaler och andra arrangörer samt driver ett antal arenor runt om i landet. Med en stor koncern i ryggen har vi nu möjligheten att skala upp. Därför söker vi, tillsammans med Oddwork, efter en digital-wizard som vill bli vår tjugosjätte kollega. Är du vår nya E-Commerce Manager och vill vara med och utveckla framtidens kundresa inom eventbranschen, tillsammans med vårt markandsteam? Som E-Commerce Manager Hos oss kommer du in i en bred marknadsroll där din största uppgift stavas digital marknadsföring. Arbetsuppgifterna varierar där du kommer bli den klassiska spindeln i nätet - analysera rapporter, målgruppsoptimera, öka vår räckvidd, testa nya lösningar och både publicera content samt sitta med den strategiska planen framåt. Du kommer få vara med och ta fram idéer om hur vi kan öka utbudet, där IT och marknad går hand i hand. Därför är det viktigt att du är IT-intresserad och bevandrad i olika CMS-system. SEO är lite av ditt mantra - siffror och statistik förvandlas till konkreta actions att jobba vidare på eller avveckla på dagen. Det är det fina med den här rollen - du får alltid testa dig framåt, så länge du har en stark pitch som svarar på frågan ”varför?” Med både interna projekt och kundsamarbeten är det här en spännande roll som väntar på att fyllas med din kompetens. Visst är konverteringar din typ av adrenalinkick? I så fall vill vi välkomna dig till en familjär kultur där alla dina kollegor vill ditt bästa. Vi ser fram emot att inspireras av din energi och förundras över ditt analytiska synsätt. Vi söker dig som... är den färgstarka personligheten som också kan förklara det du vill ha sagt på ett inspirerande sätt. Med ditt personliga intresse för marknadsföring har du alltid koll på trender och kommer till jobbet med nya idéer att jobba vidare på. Du är framförallt analytisk, men med en kreativ ådra och är dessutom prestigelös i allt du tar dig för. Men även om prestigelösheten alltid sipprar igenom, är du aldrig rädd för att våga stå upp för dina tankar och idéer. Är du lagspelaren som vill vara med och utveckla vart eventbranschen är på väg och skapa kundupplevelser utöver det vanliga? Då är den här rollen som klippt och skuren för dig. Våra önskemål till dig: - Minst 3 års erfarenhet av att ha jobbat i en liknande roll - Högskoleutbildning inom relevant område - Erfarenhet av arbete med CMS, t.ex. i Wordpress eller liknande ser vi som ett krav - Meriterande om du har dokumenterad IT-utbildning i någon form Varför 2Entertain? Välkommen till en entreprenörsdriven kultur där du kommer få ta mycket ansvar för ditt område och driva det framåt. Vi tillhör en spännande bransch där du får jobba mot olika varumärken och med interna projekt. När tillfälle ges brukar vi göra saker ihop, till exempel gå på events och shower. Vi ser fram emot att se dig axla en bred roll med brett ansvar. Kom och påverka med oss - skicka in din ansökan redan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Jesper Steenberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-10-27 Vill du vara med oss och påverka vart eventbranschen är på väg? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs! Vi på (https://www.oddwork.se/join-the-oddwork-family/) är övertygade om att världen skulle bli en bättre plats om alla följde sina drömmar. Att hjälpa talanger nå sina drömmar är därför: vår dröm. Och vi lever för att uppfylla den sju dagar i veckan - 365 dagar om året. Du kan kalla oss för en drömfabrik, eller rätt och slätt: rekryterings- och employer brandingbolag. Vi matchar talanger med nästa karriäräventyr och hjälper företag att skapa än starkare företagskulturer. Vi vet nämligen att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://www.facebook.com/oddwork/), eller ta del av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame. Finns för gratis nedladdning i (https://itunes.apple.com/se/app/oddgame/id1166199345?mt=8) och (https://play.google.com/store/apps/details?id=se.mobilestorytelling.oddgame&hl=sv)!
Arbetsgivare
Oddwork Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.