På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Ekonomichef
Spela filmen

Ekonomichef

En ekonomichef ansvarar för arbetet på en ekonomiavdelning och har en nyckelroll i vidareutvecklingen av företaget/bolaget/organisationen eller myndigheten.

Ekonomichefer leder arbetet med att ta fram ekonomiska planer, utredningar och styr- och kontrollsystem för att följa upp verksamheten. Att sätta upp en årsbudget och arbeta med att ta fram olika prognoser hör också till arbetsuppgifterna. Som ekonomichef är man ofta även ansvarig för deklaration och skattefrågor.

Intressant information kan du även hitta på civilekonomerna.se

Utbildning

Utbildningsbakgrund för ekonomichefer varierar men de flesta har någon form av ekonomiutbildning på eftergymnasial nivå, ofta från högskola / universitet, men i vissa fall andra utbildningar t.ex från en Yrkeshögskola. Ett krav kan ställas att man har akademisk examen, inom ekonomi eller företagsekonomi. 

Det vanligaste är att man jobbar i några år som ekonom, civilekonom, redovisningsekonom eller redovisningsassistent/redovisningsansvarig, revisorsassistent eller som redovisningschef innan man kan få en tjänst som ekonomichef.

Personliga egenskaper

Som Ekonomichef ska man vara resultatinriktad och behöver ha en mycket god förmåga att leda och entusiasmera sina medarbetare. Man behöver ha integritet och man måste vara tydlig och engagerad med stort eget driv.

Det är viktigt att du som vill satsa på yrkesrollen som Ekonomichef har mycket goda redovisningskunskaper, är affärsinriktad och drivs av att leda samt även delta i det operativa arbetet.

För att bli framgångsrik i rollen som Ekonomichef ska du som person trivas med att agera med tydligt affärsfokus och i högt tempo. Yrkesrollen ställer höga krav på målmedvetenhet, struktur, proaktivitet och relationsskapande.

Övrigt

Möt Robert, Chefsekonomen som drömmer om kakor.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

141 Lediga jobb

Vi söker nu en ekonomiansvarig till vår kund inom kommunal sektor!

Arbetsgivare / Ort: Lernia Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Vi söker dig som tidigare arbetet med ekonomi-och verksamhetsstyrning inom offentlig sektor som vill vara med och utveckla ekonomistyrningen inom kultur-och fritidsområdet! Om tjänsten Du kommer att arbeta som ekonomiansvarig för kultur-och fritidsförvaltningen ute hos våran kund i kommunal sektor. I tjänsten ingår att stödja verksamheten i de ekonomiska frågorna samt att fungera som en operativ resurs i de ekonomiska analyserna och utredningar. I tjänsten kommer du även att arbeta kontinuerligt med att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra förvaltningens ekonomifunktion. Arbetet utförs i nära samarbete med förvaltningsledningen samt med förvaltningens controller och utvecklingsledare. Arbetsuppgifter Du kommer att: • arbeta med att ta fram och sammanställa bokslutsarbete, • årsredovisningar och delsårsraporter • arbeta med budget-och prognosarbete • uppföljning, löpande redovisning och interkontroller Vi söker dig som har • en akademisk utbildning med inriktning mot redovisning • flera års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete från offentlig sektor • gedigen erfarenhet av att arbeta i Agresso • Goda kunskaper i Officepaketet med fokus på Excel • flytande svenska i tal och skrift meriterande • om du tidigare arbetat i kommunal sektor • erfarenhet av ekonomisk hantering av stora anläggningar, lokaler och investeringar Personliga egenskaper för att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: • har en positiv inställning • har en stark samarbetsförmåga • på ett pedagogiskt och lättbegripligt sätt kan förklara komplexa termer så det blir försåtligt för dina medarbetare • har en stark analytisk förmåga • har ett strukturerat och noggrant arbetssätt OM ANSTÄLLNINGEN Placeringsort: Stockholm i dagsläget förekommer hemarbete Tjänstgöringsgrad: Heltid 39,5h i veckan Tillträde: Omgående- t.om med sista september med god chans för förlängning Anställningsform: Visstidsanställning OM ANSÖKNINGSPROCESSEN Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta [email protected] Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected] Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.
Arbetsgivare
Lernia Bemanning AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

CFO till Enjoy Wine & Spirits

Arbetsgivare / Ort: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Är du en driven CFO och vill tillhöra ett framgångsrikt bolag i en av världens roligaste branscher? Är du affärsdriven, prestigelös och initiativrik? Då kan vi ha tjänsten för dig! Arbetsbeskrivning I rollen som CFO kommer dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter att innefatta: - Helhetsansvar för att utveckla och leda ekonomi- och logistikavdelningen - Ledningsgrupps- och styrelsearbete - Rapportering till ägare, styrelse och ledningsgrupp - Ansvara för och driva finansiella analyser, arbete med KPI: er och strategiska initiativ - Säkerställa att företaget kontinuerligt utvecklar sättet att göra affärer och att affärerna följs upp på bästa möjliga sätt - Ansvara för månads, kvartals- och årsprognoser - Utveckla arbetsprocesser och arbetet med systemverktyg - Säkerställa och genomföra analyser av verksamheten - Vara ytterst ansvarig för att redovisningen är korrekt och följer regelverken - Leda bolagets strategiska hållbarhetsarbete och ansvara för hållbarhetsredovisningen Du rapporterar till VD för Enjoy Wine & Spirits och ni kommer att ha ett tätt samarbete. Vem är du? Vi söker dig som är civilekonom och med minst 10 års erfarenhet inom ekonomi, varav några år i en ledande befattning. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom revision och idag arbetar du kanske i en liknande roll som CFO, ekonomichef eller controllerchef. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från liknande branscher som också arbetar med konsumentvaror, och har du kunskap och/eller erfarenhet inom logistik är detta en fördel. För att lyckas i rollen ser vi också att du har ett intresse för IT och systemstöd samt besitter goda kunskaper inom redovisning. När det kommer till personliga egenskaper söker vi dig som är: - Självgående och driven - Affärsdriven, proaktiv och initiativrik - Strategiskt intresserad - Analytisk, lyhörd och pedagogisk   Du erbjuds En spännande och omväxlande roll på ett framgångsrikt bolag med ett kompetent och härligt team. Du är aktiv både i ledningsgruppen och styrelse och får möjlighet att bidra till bolagets och ditt teams utveckling. Vi erbjuder en familjär, öppen och lärande företagskultur där du får bidra till, och vara en del av, familjen Di Lucas företagshistoria. Som en del av Gruppo Di Luca erbjuder vi en spännande arbetsplats med många möjligheter till utveckling och utmaning. Vi sitter, tillsammans med vårt systerbolag Di Luca & Di Luca i mycket trevliga lokaler på Alsnögatan 11 i Stockholm. I den här processen samarbetar Enjoy Wine & Spirits med Jurek och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Sjöström på 0709-72 14 70 alternativt [email protected] Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Om verksamheten Enjoy Wine & Spirits är en av de största vinimportörerna på den svenska marknaden och en av Systembolagets äldsta leverantörer av vin. Vi är en del av koncernen Gruppo Di Luca som består av tre olika företag; Di Luca & Di Luca, som handlar med mat och levererar till de största grossisterna med bland annat det egna varumärket Zeta . Deli Di Luca, en deli och restaurangverksamhet på Folkungagatan 110 i Stockholm. Enjoy Wine & Spirits, som importerar vin, cider och sprit. Vi är 26 anställda, omsätter ca 450 miljoner och representerar idag ett 70 tal vinproducenter från de flesta stora vinländerna i världen. Vi jobbar enligt oss själva i världens roligaste bransch. Att marknadsföra och sälja livets goda är det många hos oss brinner för. Därför är det extra viktigt för oss att leva enligt våra högt satta värderingar som speglar såväl passionen som ansvaret för våra produkter och dess verkan. Vi har under åren fått ta emot flertalet priser och utmärkelser, vilket vi är väldigt stolta över och ser som ett kvitto på att vi gör bra saker. Sökord: CFO, ekonomichef, controllerchef, ledningsgrupp, styrelse
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://www.jurek.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonomichef till utbildningsförvaltningen och kulturförvaltningen

Arbetsgivare / Ort: Uppsala kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Kommunledningskontoret Har du erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande och vill vara med och bidra till barn och ungas skolgång samt till ett rikt kulturliv? Välkommen att söka detta jobb där du varje dag har möjlighet att göra skillnad och bidra till ett bättre samhälle. Utbildningsförvaltningen inom Uppsala kommun är en sammanhållen förvaltning för skolformerna förskola, grundskola, grundsärskola, gymnasieskola och gymnasiesärskola. Våra cirka 6000 medarbetare arbetar dagligen med 37 000 barn och elever. Att vara en sammanhållen förvaltning ger oss styrka och en unik möjlighet att samverka mellan våra olika skolformer, yrken och kompetenser mot ett gemensamt mål. Vårt mål är att varje barn och ungdom ska ha en god utbildning och en studentmössa med sig ut i livet. Inom kulturförvaltningen finns merparten av kommunens kulturverksamhet samt verksamhet för barn och unga såsom allaktivitetshus, bibliotek, fritidsgårdar, fritidsklubbar, kulturhus, kulturskola, konstmuseum, naturpedagogisk verksamhet, offentlig konst samt arenor för scenkonst. Förvaltningen arbetar för att alla medborgare ska ha tillgång till ett rikt kulturliv, oavsett ålder. Ekonomistaben är organiserad inom Uppsala kommuns kommunledningskontor. Du rapporterar till ekonomidirektören och ingår i ekonomistabens ledningsgrupp. Som ekonomichef för utbildningsförvaltningen ingår du också i utbildningsdirektörens ledningsgrupp. Se filmen om Uppsala kommuns gemensamma värdegrund (https://youtu.be/uOlK1RtZ0E8) Ditt uppdrag Som ekonomichef för utbildningsförvaltningen och för kulturförvaltningen tillika enhetschef inom ekonomistaben är du ett nära stöd till förvaltningsledning och förvaltningsdirektör när det gäller styrning, ledning och planering av verksamhet med särskilt fokus på strategiska ekonomifrågor. Vi erbjuder rätt person möjligheten att arbeta i ett stort och komplext sammanhang där det varje dag finns möjlighet att göra skillnad. Hos oss finns en ständig samverkan och i våra frågor möts komplexa och utmanande perspektiv. Som en av ekonomistabens enhetschefer är du närmsta chef till ett team med ekonomer som huvudsakligen utgör det verksamhetsnära ekonomistödet för de två förvaltningarnas alla chefer. Du har ledningsansvar för verksamhet, medarbetare och ekonomi inklusive arbetsmiljöansvar på enheten som idag består av 16 medarbetare inklusive en gruppchef som har chefsansvar för fyra av medarbetarna. I uppdraget ingår att utveckla och förbättra arbetssätt och ekonomiprocesser samt ekonomistödet till chefer inom förvaltningarna tillsammans med dina medarbetare. Du ansvarar för att leda och planera samt analysera och utveckla nämndens/förvaltningens verksamhet utifrån ett ekonomiskt perspektiv för att skapa långsiktig ekonomisk stabilitet. I uppdraget ingår arbete med ersättningsmodeller till såväl de fristående som de kommunala verksamheterna. Du har ett nära samarbete med förvaltningen och är en central länk mellan ekonomistaben och förvaltningen. Tillsammans med övriga stabsfunktioner som ingår i utbildningsförvaltningens ledningsgrupp samordnar och utvecklar du ett sammanhållet stabstöd till förvaltningen. Som medlem i ekonomistabens ledningsgrupp är du aktiv i utvecklingen av kommunens ekonomistyrning och uppföljning. Du leder/deltar också i andra utvecklings- och förändringsprojekt inom det ekonomiska området. Din bakgrund Vi söker dig med god förmåga och gedigen erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i en roll som ekonomichef på ledningsnivå eller motsvarande. Du har erfarenhet av chefskap med ansvar för personal, ekonomi och verksamhet och har arbetat i en större komplex organisation med en bredd av ekonomifrågor på strategisk och taktisk nivå. Vi efterfrågar även erfarenhet av arbete i politiskt styrd organisation och att du är bekväm att arbeta digitalt. Som grund har du högskoleutbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning som är relevant för uppdraget. Det är meriterande om du dessutom har något av följande: • ledarskaps- eller chefsutbildning • erfarenhet från motsvarande roll i annan kommun • erfarenhet från utbildningsverksamhet för barn och unga Som ledare är du närvarande och skapar goda förutsättningar för en bra arbetsmiljö, engagemang och utveckling. Du har lätt att skapa förtroende samt att lyssna och anpassa din kommunikation till olika målgrupper. Vidare tar du ansvar för ditt arbete och driver det framåt för att, tillsammans med dina medarbetare, nå resultat. Du har lätt för att fatta beslut utifrån tillgänglig information och kan agera därefter. Upplysningar Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Ola Hägglund, ekonomidirektör, 018-727 19 55, eller Kajsa Angerdal, HR-specialist, 072-593 28 06. Fackliga företrädare: Vision, Liselotte Ehn, 018-727 49 49 Akademikerförbundet SSR/SACO, Maria Persson, 018-727 24 24 Akavia, Jonny Eliasson, 018-727 22 12 Ledarna, Alexandra Södervall, 018-727 77 22 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om vår organisation Välkommen till kommunledningskontoret. Här jobbar du tillsammans med medarbetare på staber för kommunikation, HR, IT, ekonomi, upphandling och fastighet samt avdelningarna kvalitet och planering, hållbarhet, säkerhet och beredskap samt kansli. På kommunledningskontoret ligger även organisationerna för näringsliv och destination samt gemensam service. Kommunledningskontoret är länken mellan våra förtroendevaldas beslut och kommunens alla verksamheter. Vårt uppdrag är bland annat att driva övergripande frågor inom demokrati, samhälls- och näringslivsutveckling samt ekologisk och social hållbarhet. Mer information om vår organisation hittar du på uppsala.se (https://www.uppsala.se) Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.
Arbetsgivare
Uppsala kommun
Ansökan
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

CFO till Kraftkonsult i Söderhamn

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Om företaget Vårt fokus ligger på konsulttjänster kopplade till elkraft och energi. Vi har marknadens högsta kompetens som mål och vi stöttar nätägare och entreprenörer genom hela processen både vid nybyggnation och ombyggnation av elnät. Våra tjänster består av allt från besiktning och projektledning till utbildning, vilket vi kan erbjuda genom att tillhandahålla den bästa kompetensen på marknaden. Vi tar alla uppdrag på största allvar och tittar alltid på helheten vad gäller projektens miljöpåverkan, säkerhet och arbetsmiljö. Vi har idag kontor i Söderhamn, Stockholm, Uppsala och Boden. Dina arbetsuppgifter Nu söker vi en driven CFO som vill vara med och utveckla arbetet framåt. Förutom ansvar för övergripande ekonomiska frågor för moderbolag och två dotterbolag i koncernstrukturen så handlar rollen om att aktivt samarbete med VD, konsultchef och regionchefer. En viktig del i arbetet är att bidra till verksamhetsutveckling av bolagets dotterbolag och utvärdering och stöd till potentiellt nya verksamheter. Du kommer också aktivt arbeta i bolagets dotterbolag med att identifiera, initiera och koordinera resursbehov och bistå med kontraktering av resurser och samarbetsavtal. Du tar initiativ till och driver förbättringsprojekt inom de administrativa processerna och intern kontroll. Du rapporterar till VD och tar fram analyser, statistik, rapporter och beslutsunderlag till bolagets styrelse, där du är föredragande i ekonomiska frågor. Som CFO hos oss är din roll bred med många kontaktytor mot näringsliv och offentliga myndigheter.Vi har en öppen och idérik kultur och arbetet är självständigt med frihet under ansvar. Du kommer få stor möjlighet att påverka utvecklingen av tjänstens innehåll och din egen utveckling. Tjänsten är stationerad på vårt huvudkontor i nya, fräscha och centrala lokaler i Söderhamn. Din profil För att ha rätt förutsättningar i den här rollen så är du civilekonom eller har motsvarande utbildning samt har relevant erfarenhet av traditionella CFO uppgifter. Vidare så har du erfarenheter inom koncernredovisning, ekonomistyrning och förbättringsarbete. Erfarenheter av rådgivning i strategiska frågor är av vikt och vi ser det som meriterande om du har erfarenheter av projektledning. Som person behöver du gilla förändring och utvecklingsarbete. Samt att kombinera strategiskt och operativt arbete. Analytisk förmåga, kommunikativt ledarskap och ett lösningsfokuserat sinne är också egenskaper vi söker i rollen. Som CFO hos oss på Kraftkonsult får du en nyckelroll med hög påverkansgrad och möjlighet att få jobba med verksamhetsutveckling i ett företag med framåtanda! Läs mer om oss: https://www.kraftkonsult.nu/ Ansökan Kraftkonsult samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB Frågor om tjänsten hänvisas till rekryteringskonsult Olof Westling på 073-3512734 eller på [email protected] Sök tjänsten via www.clockworkpersonal.se senast 16 maj
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

VAT/Moms Manager till SKF!

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningschef

Om jobbet
I rollen som VAT Manager på SKF kommer du få möjligheten att arbeta i ett större globalt företag och hantera bolagets momstransaktioner. Är du noggrann, analytisk och ser misstag som andra missar? Ansök redan idag! OM TJÄNSTEN Som VAT Manager på SKF kommer du ingå i Group Capital Structure & Taxes. Teamet ansvarar för transferpriser, bolagsskatt, skatteanalys, moms etc för hela koncernenI. I rollen kommer du arbeta proaktivt och reaktivt gentemot företagets internationella och nationella momsregistrering. Du kommer vara den personen som har det övergripande ansvaret och arbeta nära 2- 3 stycken moms-specialister. Du erbjuds * Ett spännande uppdrag på en händelserik arbetsplats. * Ett team på 6 personer Som anställd av Academic Work erbjuds du: Kollektivavtal: Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER * Strategiskt arbete kopplat till moms, agera momsexpert mot organisationen * Agera kontaktperson mot organisationen * Deltar i interna möten dagligen * Arbeta i olika projekt från momssidan VI SÖKER DIG SOM * Är en moms-expert och har kvalificerad erfarenhet av moms som konsult eller på ett större företag (minst några års erfarenhet) * Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik * Är obehindrad i svenska och engelska då båda språken används 50/50 Det är meriterande om du: * Har ett par års erfarenhet av moms från någon av de stora revisionsbyråerna (PWC, KPMG eller EY) * Har tidigare arbetat med SAP Som person är du: * Självgående * Analytisk * Ansvarstagande Övrig information * Start: Omgående --> 31/12 med chans till förlängning. * Omfattning: 100%, heltid * Placering: Göteborg * Lön: Marknadsmässig timbaserad månadslön, 1 månad släpande * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SKF:s önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen INFORMATION OM FÖRETAGET SKF expertkunskap bygger på utveckling, konstruktion och tillverkning av lager, tätningar och smörjsystem. De tillhandahåller också teknik- och rekonditioneringstjänster samt tjänster för bedömning av maskintillstånd. Men det de verkligen kan erbjuda är en arena för innovation – en möjlighet för deras kunder att använda de verktyg de tillhandahåller för att utforska, förbättra eller förändra prestanda för sin roterande utrustning. En plats där till och med den minsta justering kan göra stor skillnad.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast 16 maj (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.