På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

HR-specialist

HR-specialist

De som arbetar med personalfrågor kan ha många olika yrkestitlar, till exempel organisationsutvecklare, personalutvecklare, personalansvarig eller personaladministratör.

Exempel på arbetsuppgifter en HR-specialist kan arbeta med är bl a diverse administrativa uppgifter, utredningar av personalbehovet i företaget/organisationen, rekrytering, platsannonsering, planering och genomförande av anställningsintervjuer och referenstagning, planering av introduktion för nyanställda, planering av kompetensutveckling, framtagande av underlag inför löneförhandlingar och diverse frågor kring anställningsvillkor, representera arbetsgivaren vid förhandlingar, ta hand om frågor kring arbetsmiljö och jämställdhetsarbete, rådgivning och stöd i sjuk- och hälsofrågor, omplacering av personal till nya arbetsuppgifter.

På större företag är det vanligt att specialisera sig inom något område, till exempel Rekrytering eller Kompetens- och Ledarutveckling. På mindre företag är det vanligt att en och samma person arbetar med alla typer av personalärenden.

Som HR-Specialist kan man antingen bli anställd på ett företag eller erbjuda sina tjänster som konsult. Som personalansvarig och anställd i en organisation är man arbetsgivarens representant och i arbetet kan det ingå att representera företaget på till exempel rekryteringsmässor, arbetsmarknadsdagar och andra evenemang.

Utbildning

Högskoleutbildning krävs. Exakt vilken utbildning som leder till att man kan få jobb som HR-specialist är svårt att svara på, det finns många olika passande högskoleutbildningar, t.ex kan man ta generell kandidatexamen med påbyggnadsutbildning i Arbetslivspedagogik - lärande, utveckling och ledarskap i organisationer.

Kurser i företagsekonomi är också mycket värdefulla utbildningar för dem som vill jobba som HR-specialister och kan ge stora fördelar när man söker jobb.

En möjlig väg att gå är att läsa Personalvetarprogrammet, som finns på några olika högskolor och universitet.

Man kan även välja att läsa t.ex ett program i ekonomi eller sociologi och i dessa välja inriktning "Organisation och ledarskap" eller "Arbets- och organisationspsykologi" samt också läsa en extra kurs i arbetsrätt.

Övrigt

HR - är ett engelskt begrepp, ”Human Resources”, det vill säga närmast ”personalresurser” och betecknar den kompetens som finns i företaget eller i organisationen.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

326 Lediga jobb

Global HR Partner to Tobii

Arbetsgivare / Ort: Tobii AB / Danderyd
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • HR-specialist/HR-advisor

Om jobbet

Are you longing to be a part of an international company where you can make an impact to the culture and business by supporting leaders and employees in HR matters? Are you looking for a role where you can juggle strategic high-level topics and hands on tasks at the same time? If you have a passion for HR that balance the human side of the business, you will enjoy being a part of Tobii.

Tobii is now looking for a new stellar Global HR Business partner to join our HR team. We are a place where you truly can be yourself - welcome to work and come join us!   

More about Tobii!

Tobii is the world leader in eye tracking – a technology that makes it possible to understand exactly where a person is looking. The information is used in a broad range of applications including research, design, development, safety, and eye-controlled computer interface. We are headquartered in Stockholm Tobii and covers a global market with offices in USA, China, Japan, Norway, UK and South Korea. Globally over 600 Tobiians working together to change the way people interact with technology!

If you want to be a part of a high-tech company with meaningful products and rather be a part of building a company than working for one, you will have an amazing time ahead of you! At Tobii we succeed together and make things real!

Roles and responsibilities

As our new Global HR Business Partner, you will be working with and support managers and employees in all HR-topics within our Segments & Products and Sales & Marketing organizations.

Your days will be filled with

  • Supporting managers globally in all HR related areas and drive the yearly HR processes globally together with the other HRBP’s 
  • Being part of or drive global HR projects i.e. values and culture, team collaboration workshops.
  • Collaborating with our Event Manager around staff conferences and staff communication within Segment & Products and Sales & Marketing.
  • Ensuring good alignment with global HR team (US, Japan, China, Europe) 
  • Driving people sustainability topics and be a partner in the sustainability report work
  • Facilitating different forums, trainings and meetings with managers and employees
  • Heading up the Work environment committee
  • Driving some of the recruitments for the Segments & Products and Sales & Marketing organizations  

The HR team is working in an agile way, and we hope that you like to be part of a fast-paced and constantly moving organization. We manage a lot of change, so a track record of stakeholder management is excellent. You are a true partner in conflict management and feel comfortable among all kinds of leaders. Most of all we want you to be a true change agent and a strong driver and ambassador of the Tobii culture!

At Tobii we want everyone to feel welcome and we take much pride in our Diversity & Inclusion work. This is probably an area that really makes you thrilled where you want to make a difference and impact together with your colleagues! 

We believe you have

  • + 5 years of broad experience within HR from both a strategic and operative role.
  • A relevant academic background within Human Resources Management or similar.
  • Experience from a global setting, preferably towards US, Europe, China and Japan.
  • Knowledge in labor law, work environment topics and the AFS 2015:4.  
  • Excellent English skills, both verbal and in writing since you will be in a global setting

We would love for you to have experience from expatriation and international assignments since we plan to start rotating our employees once out of the pandemic. Exiting right!

Sounds like you?

To be our stellar HRBP colleague at Tobii you are a driver with strong stakeholder management skills. You are hands-on, well organized and have a roll-up sleeve, can-do attitude with a creative mindset who really thinks team collaboration is the way to go!  

You have a listening approach and a strategic way of thinking while working closely with the organization support the business needs and transform them into HR processes and activities. 

Next step

We are curious about you, so let us know about you, your background, experiences and where you’re heading! Please address your questions to Emma Langemar and submit your resume or LinkedIn profile through our website. Applications sent through email will not be reviewed. Don’t wait, at Tobii we move quickly!

Arbetsgivare
Tobii AB
Karlsrovägen 2D
18253 Danderyd
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Konsultchef inom bemanning på PersonalExpressen

Arbetsgivare / Ort: PersonalExpressen AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Hej och hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen!

PersonalExpressen grundades 2017 och är ett för framtiden mycket ambitiöst företag som erbjuder konsultbemanning gentemot bland annat sjukvården, skolan och andra samhällsviktiga såväl privata som offentliga företag, myndigheter och institutioner. Den erfarenhet vi har skaffat oss efter mer än fem år i branschen har gett oss fina möjligheter att ta stora kliv under de kommande åren. Vi växer stadigt och nu söker vi dig som vill arbeta som konsultchef hos oss inom ramarna för vår bemanningsverksamhet. I enkelhet innebär det att du kommer att ansvara för rekryteringen och bemanning av de konsulter som vi hyr ut till våra kunder samtidigt som du kommer att vara ansvarig för den löpande kontakten med våra kunder.

Vår arbetsplats och företagskultur

På vårt fina och ljusa huvudkontor på Medborgarplatsen 3 i Stockholm återfinns idag de flesta av våra fast anställda medarbetare. PersonalExpressens två grundare och ägare (VD samt Verksamhetschef) arbetar också på företaget och leder det dagliga operativa arbetet vilket märks tydligt i den entusiasm, positiva energi och vilja att lyckas som genomsyrar hela vår verksamhet. Vi vet vad vi vill och vi har en tydlig plan för hur vi ska nå dit genom kvalitativt arbete grundat i tydliga metoder och processer samt en generell servicenivå gentemot våra kunder och konsulter som håller yppersta världsklass.

Det centrala i vår företagskultur är att alla vi som jobbar på PersonalExpressen brinner för att göra samhället bättre genom att få människorna som bor i det att må bättre. Vi är utpräglade humanister med starka värderingar kopplat till alla människors lika värde, jämställdhet, jämlikhet samt klimatfrågor. Därför känns det självklart för oss att arbeta med konsultbemanning just inom de områden som vi anser har störst positiv påverkan på människors välmående såsom sjukvården och skolan. Vi ser vårt företagande som en unik möjlighet att kunna påverka det stora genom det lilla.

Våra mål och vi hur vi ska nå dit

På PersonalExpressen har vi idag lite drygt ett hundratal kunder (skolor, sjukhus, äldreboenden och privata företag) men vi växer snabbt. Våra kunder återfinns från Umeå i norr till Malmö i söder med störst verksamhet fokuserad i Stockholm som står för cirka 70% av vår omsättning räknat såväl i antal kunder som i antal konsulter. Vi omsätter idag cirka 15 miljoner kronor på årsbasis (vilket är en tredubbling på två år) och har drygt 300 medarbetare tillgängliga för uppdrag i vår konsultpool. År 2025 är vår målsättning att omsätta 100 miljoner kronor på årsbasis samt att vi ska ha 1000 medarbetare tillgängliga för uppdrag i vår konsultpool. För att vi ska uppnå våra mål har vi särskilt pekat ut fyra saker:

1. Våra medarbetare ska trivas exceptionellt bra på sin arbetsplats, med sina arbetsuppgifter och med sina kollegor. Det ska råda en kärleksfull stämning socialt på företaget där vi ser och förstärker varandras styrkor genom den kontakt vi har med varandra - detta gäller såväl i kontakten med de kollegor som arbetar på kontoret som i kontakten med de kollegor vi har som arbetar ute hos våra kunder som konsulter.

2. Vi ska ligga i absoluta internationella framkant inom konsultbranschen i stort vad gäller digitala hjälpmedel för att hantera de informationsflödesprocesser som är nödvändiga för att effektivisera och underlätta vårt vardagliga operativa arbete. Digitaliseringen av vår verksamhet ska också vara ett viktigt led i vår ambition att kontinuerligt minska våra klimatavtryck.

3. Vi ska se bortom kön, ålder och etnicitet i vår rekrytering och anställa människor som har en unik förmåga att ge service i världsklass till våra kunder och konsulter samtidigt som de har en alldeles speciell förmåga att skapa stor arbetsglädje för sig själv och sin omgivning.

4. Alla på företaget ska jobba med sälj i någon form och alla på företaget ska vara riktiga duktiga på det - oavsett huvudsaklig arbetsbeskrivning, roll eller titel.

Tjänsten som konsultchef

För att ge en bättre bild kring vad din roll som konsultchef hos oss innebär konkret så nämner vi några exempel på vad som kommer ingå i din roll:

  • Rekrytering av sjuksköterskor och undersköterskor inför bemanning till Södersjukhuset, Karolinska Universitetssjukhuset, Danderyds Sjukhus samt flertalet sjukhus i Västra Götalands Län
  • Rekrytering av legitimerade lärare inför bemanning till skolor
  • Rekrytering av IT-konsulter, ekonomer, administratörer och annan personal till privata företag samt statliga myndigheter inför bemanning
  • Löneförhandlingar med konsulter samt avtalsförhandlingar med våra kunder
  • Löpande kontakt med våra kunder för att följa upp deras personalbehov
  • Annonsering på arbetsförmedlingen, vår hemsida samt i sociala medier för att få in ansökningar från konsulter som du sedan kan rekrytera och bemanna ut på uppdrag till våra kunder

Du kan läsa mer under denna rubrik kring vad det innebär i praktiken att ha tjänsten som konsultchef hos oss om du följer ansökningslänken till vår hemsida...

Du som söker tjänsten

Vi söker dig som har en unik förmåga att skapa entusiasm och arbetsglädje runtomkring dig både i ditt eget liv och på din arbetsplats. Du har en stor passion för att lyckas med ditt jobb och ser det som en integrerad del av din personlighet att ge service gentemot kunder, konsulter och andra medarbetare i absoluta världsklass.

Vi ser det som en stor fördel om du har jobbat med rekrytering/bemanning tidigare men värdesätter ännu mer att du som söker dig till oss har arbetat med sälj och service i någon form tidigare. Ett exempel på en sådan erfarenhet, men inte utslutningsvis, är om du har arbetet inom hotellbranschen med någon form av kundservice/försäljning. Förståelsen för vad vi säljer och till vem kan vi lära dig. Likaså kan vi ge dig en detaljerad beskrivning kring hur sjukvården, skolan och omsorgen är strukturerad i Sverige för att du får en god grundförståelse för våra kunder och deras behov. Vi kan också lära dig hur rekrytering fungerar rent tekniskt och metodiskt. Det enda vi aldrig kan lära dig är hur du är dig själv på bästa sätt och därigenom får stor positiv utväxling på livet både för dig själv och de som kommer i din närhet. Det får du ta med dig när du kommer!

Varmt välkommen att söka in till tjänsten som ny konsultchef hos oss på PersonalExpressen redan idag!

Arbetsgivare
PersonalExpressen AB
Medborgarplatsen 3
11826 Stockholm
Hemsida: www.personalexpressen.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

HR-GENERALIST TILL ROSTI

Arbetsgivare / Ort: Ny Position i Sverige AB / GISLAVED
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Jobbar du inom HR och känner att det börjar klia i fingrarna? Du är redo att ta ett lite större ansvar och ta dig an en ny utmaning? Se hit – Rosti GP letar efter en skicklig HR-generalist och DU kan vara precis den vi söker!

Här får du chansen att bita tag i såväl HR-frågor som administrativa uppgifter. Du jobbar brett och nära verksamheten med bland annat att rekrytering, internkommunikation, uppföljning av sjukfrånvaro, företagshälsovård, rehabilitering, kompetensförsörjning och övriga arbetsuppgifter inom personalområdet. Dina kontaktytor är stora och du har ett nära samarbete med organisationens chefer där du stöttar dem i förekommande HR-frågor. Vidare ansvarar du för löneunderlagen till vår externa partner. Du rapporterar till VD och placeringsort för tjänsten är Gislaved.

Vi ser gärna att du har en akademisk examen inom personal- och organisation/arbetsliv eller likvärdig yrkesbakgrund. Du har erfarenhet av självständigt personalarbete och har en kommunikativ och social framtoning. Då företaget ingår i en internationell koncern uttrycker du dig obehindrat på engelska och svenska både i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss och vi tror att du som är kommunikativ, driven och förtroendeingivande är rätt för rollen. Du är också stöttande i ditt arbete och agerar med övertygelse.

Välkommen till Rosti – ett spännande globalt företag med teknik i framkant där värderingarna Passion, Uppriktighet, Samarbete och Excellens genomsyrar det dagliga arbetet. Vill du ta nästa kliv med oss?

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ann-Sofi Lindén på 070-224 26 46 eller Helen Einarson Lundin på 070-302 61 35. Du söker tjänsten via https://nyposition.teamtailor.com/ och vi önskar din ansökan senast den 23 oktober.


Rosti i Gislaved ingår i den globala formsprutningskoncernen Rosti Group. Tillsammans omsätter vi ca 350 miljoner Euro och har 3200 medarbetare i 8 fabriker i Europa och Asien. Vid vår anläggning i Gislaved är vi ca 95 medarbetare som producerar förpackningslösningar till internationella prestigekunder. Vi har de senaste åren tagit nya större affärer och har många spännande projekt på gång.

Arbetsgivare
Ny Position i Sverige AB
BALDERSVÄGEN 35
33235 GISLAVED
Hemsida: https://www.rosti.com/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

HR chef till Wangeskog Maskinuthyrning i Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Maquire Group AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • HR-chef

Om jobbet
Wangeskog Hyrcenter AB är en stark partner inom maskinuthyrning på den svenska marknaden med många års erfarenhet. Vi är idag Sveriges enda privatägda maskinuthyrare som är rikstäckande med drygt tjugofem lokala hyrcenter från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Wangeskog ingår i den familjeägda koncernen AB Gullringsbo Egendomar vars rötter återfinns inom bygg- och fastighetsbranschen. Wangeskog vänder sig till den professionella marknaden inom bygg, anläggning, industri och energisektorerna. Kundbasen är bred och består av såväl privata som offentliga företag. Läs gärna mer på www.wangeskog.se Wangeskog är ett värderingsstyrt tillväxtbolag med ett löfte till sina kunder: "Vid din sida, från start till klart." Ett bra bygge kräver tillit. Vi ser till ditt bästa. Vi vill vara mer än din leverantör - vi vill vara din samarbetspartner. Du ska få raka och tydliga besked. Vi är lösningsorienterade och flexibla. Att varje dag göra allt för våra kunder inger en stolthet. Vi fixar det mesta. Påtår ingår. Tjänsten som HR chef är ny och rollen innebär initialt att utveckla befintliga HR processer, policys och rutiner. Du skapar struktur och bygger en HR plattform med fokus på att optimera roller och processer i bolaget kopplat till verksamheten och nuvarande arbetssätt. Du blir ett verksamhetsnära stöd, främst till regioncheferna, övriga ledare och medarbetare i allt från arbetsrättsliga frågor, stöd vid rehab, svåra samtal, förhandlingar och ledarutvecklingsfrågor. Rollen är både operativ och strategisk där du blir ett viktigt bollplank i ledningsgruppen kring Wangeskogs fortsatta tillväxtresa och tillväxtstrategi. Som HR chef blir du en ambassadör och nyckelperson i utvecklingsarbetet kring värderings- och kulturarbetet i detta service, affärs- och entreprenörsdrivna bolag. Som HR chef ingår du i ledningsgruppen och rapporterar till VD. Dina arbetsuppgifter: • Utveckling av policys, mallar och rutiner • Skapa struktur, ordning och reda i HR funktionen • Verksamhetsnära stöd till bolagets ledare • Ansvar för arbetsmiljö och arbetsrätt • Ansvar för att proaktivt arbeta med att kartlägga kompetensbehov och kompetensutbud och utbildningsfrågor • Stöd i utveckling, avveckling och rekrytering av medarbetare och chefer • Kultur- och värdegrundsarbete Vi söker dig med flera års erfarenhet att arbeta brett med HR frågor som generalist och/eller HR chef, gärna från flera olika branscher där både tjänstemän och kollektivanställda finns representerade. Du har god rutin att bygga upp och implementera HR rutiner där arbetsrätt och arbetsmiljöfrågor är din bas. För dig är det självklart att arbeta verksamhetsnära och stötta i alla förekommande personalfrågor. Du är van att leda och driva förändringsarbete och du rör dig lätt mellan både strategiska och operativa arbetsuppgifter. Har du examen inom personal/HR är det meriterande likväl som erfarenhet från entreprenörsledda bolag. Som person är du strukturerad och organiserad. Du kan vara tydlig och beslutsmässig likväl som du är inlyssnande. Du har hög motivation och driv framåt, trivs i en stödjande och serviceinriktad roll och sätter värde i att bygga och driva kulturfrågor. Välkommen med din ansökan på www.maquire.se senast den 24 oktober, men gärna tidigare. Vid frågor kontakta Mia Roos på 0723-28 22 53 eller Åse Torbjär Granath på 076-338 87 97.
Arbetsgivare
Maquire Group AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Intresseanmälan för rollen som Bemanningschef till Hemfrid i Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Hemfrid i Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personalchef/HR-chef

Om jobbet
Hemfrid är företaget som har varit med att bygga en helt ny bransch, hushållsnära tjänster. Just nu är vi inne i en stark tillväxtfas och öppnar upp en proaktiv intresseanmälan för vår tjänst som Bemanningschef inför kommande behov. Som Bemanningschef hos oss får du kliva in i en snabbrörlig och energifylld miljö med fokus på ledarskap, planering och service, låter det intressant? Läs mer nedan! Dina arbetsuppgifter I rollen som Bemanningschef har du ansvar för ett av Hemfrids områden i Stockholm. Du är chef för områdets Hemfridare (städare) och ansvarar för att vi levererar bästa möjliga kvalitet i våra tjänster, med målet att skapa en omtänksam kundupplevelse som passar kunden och dennes hem. Du verkar också för att Hemfrid ska nå sitt mål att vara branschens bästa arbetsgivare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att coacha och leda områdets Hemfridare med målet att skapa kontinuitet, medarbetarengagemang och hög kundnöjdhet. Du ansvarar områdets kostnader, resursplanering och schemaoptimering. Du rapporterar till en av våra Distriktschefer och ingår tillsammans med denne i ett team med 4-8 andra Bemanningschefer. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden: Personalansvar - Leda och fördela arbetet i området - Ansvar för att coacha, utbilda, informera och följa upp hela medarbetargruppen - Nyfiket närvarande ledarskap på fältet (våra Hemfridare arbetar ute hos våra kunder i Stockholmsområdet) - Planera och genomföra teamaktiviteter - Medarbetar- och lönesamtal - Arbetsmiljöansvar Schemaläggning och bemanning - Kort- och långsiktig schemaplanering enligt fastställda rutiner och processer - Matchning mellan Hemfridare och områdets nya kunder - Ansvar för att medverka vid rekrytering, onboarding och utbildning av nya medarbetare Kundservice - Ansvar för ärendehantering och kundkontakt kopplat till Hemfrid så som: - Av- och ombokningar - Merförsäljning - Eventuella korrigeringar, skador och reklamationer Måltal och uppföljning - ENPS och välmående i medarbetargrupp - Personalomsättning och sjukfrånvaro - Mer- och minustid - Kundnöjdhet på utförd tjänst - TB1 (Täckningsbidrag) Din profil Vi söker dig som känner lika stort engagemang för att Hemfrids kunder ska bli nöjda som att ditt team ska vara motiverat. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är resultatorienterad, anpassningsbar, initiativtagande och trivs i dynamiskt bolag i tillväxtfas. Du bör var trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. I din roll har du fullt ägandeskap för ditt område och du bör vara duktig på att arbeta efter resultat och budget för att driva ditt område framåt. Utöver detta ser vi gärna att du har: - Tidigare erfarenhet från en roll som chef med påvisad kunskap att tidigare hanterat mer utmanande samtal - God erfarenhet från servicebranschen - God kunskap i att analysera KPI:er och data. Du äger budgeten för ditt område och ansvarar för dess resultat - God systemvana - Meriterande om du tidigare arbetat i Salesforce eller annat CRM/Schemaläggningssystem - Talar och skriver svenska samt engelska - Meriterande om du innehar en eftergymnasial utbildning inom management, företagsekonomi, annan ekonomisk/personalinriktad utbildning Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och som aldrig står stilla. Som Bemanningschef räknar vi med att du vill bidra med dina idéer och förbättringstänk, vilket du ges stora möjligheter till. Självklart har vi kollektivavtal och diverse förmåner. Hemfrid har dessutom utsetts till ett av 2020 samt 2021-års Karriärföretag och har under åren fått ta emot utmärkelser så som Mäster-Gasell, ett av Sveriges 12 Best Managed Companies och har även tilldelats priset Digital Workplace Award. Omfattning/Placering Tjänsten som Bemanningschef är på heltid och arbetstiden är förlagd kontorstid (07 - 16). Hemfrids huvudkontor ligger vid Mariatorget i Stockholm (under den rådande pandemin förläggs visst arbete hemifrån). Ansökan Har du kommit så här långt? Då låter kanske ovan beskrivning som något för dig! Vi välkomnar nu din intresseanmälan inför framtida behov, och ser fram emot att läsa din ansökan. För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Jessica Magnusson: [email protected] Om Hemfrid Hemfrid startades 1996 av Monica Lindstedt. Sedan dess har vi varit en pionjär på marknaden och idag är vi runt 2 300 medarbetare som hjälper våra kunder att göra livet enklare. Vi underlättar vardagen med tjänster som städning, trädgårdshjälp, flytt, enklare hantverk, återvinning och mycket annat. Hemfrid är också en viktig samhällsaktör och integrationsmotor då många av våra anställda får sitt första jobb i Sverige hos oss. Läs gärna mer på vår karriärsida: www.hemfrid.se/karriar (http://www.hemfrid.se/karriar). Välkommen till Hemfrid!
Arbetsgivare
Hemfrid i Sverige AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.