På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Livscoach
Spela filmen

Livscoach

Genom att bemöta människors frågor om sin livssituation på ett professionellt sätt, med hjälp av olika verktyg, som t ex lära sig att få fram vad som är det viktigaste i livet, lära sig prioritera på ett annat sätt och se sin situation från ett nytt perspektiv, hjälper livscoacher individer, familjer och andra grupper att få ihop livspusslet och minska den negativa stressen.

Stress är en av Sveriges nya folksjukdomar och sjukskrivningar pga stressrelaterade tillstånd ökar, vilket medför stora kostnader för samhället och individen.

Utbildning

Personer som jobbar inom detta yrke kan ha diverse olika utbildningsbakgrunder, ofta har de högre utbildning inom beteendevetenskap, psykologi eller pedagogik.

Bra förberedande utbildning ges på flera gymnasieprogram bl a på Samhällsvetenskapsprogrammet och Vård- och omsorgsprogrammet.

Visste du att...?

... om man har kunskaper inom psykologi / beteendevetenskap, kan man jobba som personal mental trainer, vars huvudsakliga arbetsuppgifter är att stötta människor mentalt för att de ska kunna uppnå professionella och personliga mål och skaffa eller bibehålla en känsla av större meningsfullhet i jobbet och i livet som helhet.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

452 Lediga jobb

Jobbmatchare till Lernia i Borås

Arbetsgivare / Ort: Lernia AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-29
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Jobbcoach/Utbildningscoach

Om jobbet
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är ca 6000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 15 000 i jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på Lernia.se Jobbmatchare till Lernia i Borås! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden! Vad blir dina arbetsuppgifter? Vi söker en Jobbmatchare till vår verksamhet inom Rusta och Matcha i Borås. Rusta och Matcha är den nya matchningstjänsten och en del i arbetet inför den fortsatta reformeringen av arbetsförmedlingen. Hos oss kommer du vara en viktig del i att coacha och matcha vuxna ut till arbete eller hjälpa dem hitta vägen till arbete via studier. Vi skapar förutsättningar för nyanlända och långtidsarbetslösa att komma ut i arbetslivet och på så sätt bidra till samhället. I rollen som Jobbmatchare hos oss möter du både deltagare och företag och din uppgift blir att bygga broar för att få dem att mötas. Företagskontakter är en viktig del i matchningen för att få ut deltagare i arbete vilket innebär att vi söker dig som har eller vill skaffa ett brett kontaktnät, samt har stor förmåga att skapa och vårda företags- och kundkontakter. Våra deltagare efterfrågar både kvalitativ och effektiv vägledning som leder till arbete. Du kommer att jobba med deltagare både enskilt och i grupp genom individuella samtal, gruppaktiviteter och företagsbesök. Arbetet innebär även administration kopplat till uppdraget. Du kommer arbeta tvärfunktionellt tillsammans med kollegor från andra delar av Lernia inom både utbildning och bemanning för att på bästa sätt hitta rätt väg för varje deltagare. Vem söker vi? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning har en avgörande betydelse. Du är affärsdriven och arbetar på egna initiativ mot uppsatta mål. Du ser möjligheter, har god pedagogisk förmåga och gillar en omväxlande arbetsvardag. Du har även förmåga och vilja att utveckla människor och tillämpa olika pedagogiska metoder. Du som söker tjänsten bör ha ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring där du ser varje individs unika förutsättningar. Eftersom rollen innefattar aktiv dialog med deltagare, kollegor, chef och kund är det viktigt att du är kommunikativ och extrovert. Du är riktigt bra på att samarbeta och ser dig själv som en lagspelare där du möter både deltagares och kundens önskemål. Du har erfarenhet från: Minst 1 års eftergymnasial utbildning inom området arbetsliv & personal, företagsekonomi eller likvärdigt 2-4 års arbetslivserfarenhet från liknande tjänst Sälj- eller rekryteringsbakgrund med ett stort företagsnätverk Körkort B och tillgång till egen bil Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift, samt har god datorvana Vad erbjuder vi? Förutom en heltidsanställning, erbjuder vi marknadsmässiga löner och möjlighet till vidareutveckling. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor så att våra medarbetare fortsätter att trivas och utvecklas hos oss. Du får möjlighet att vara med och påverka där du gör skillnad! Om anställningen Placeringsort: Borås Tjänstgöringsgrad: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan och information Urvalet sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför gärna in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta Aman Daniel, [email protected] En av våra grundläggande värderingar är lika och unika, vilket innebär att vi strävar efter mångfald i vår verksamhet. Därför ser vi gärna sökanden med olika bakgrund. Välkommen med din ansökan! OBS, notera att vi inte tar emot ansökningar via mail, vänligen sök tjänsten via annonsen. Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta: [email protected] Besök oss gärna på www.lernia.se.
Arbetsgivare
Lernia AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Jobbcoach Linköping

Arbetsgivare / Ort: Yrkescentrum i Sverige AB / Linköping
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Jobbcoach/Utbildningscoach

Språk
Meriterande
  • Arabiska

Om jobbet

Sökes en driven coach på vårt kontor i Linköping med god lokal/ regional kännedom!

Vi är idag en mindre verksamhet som är i ett expansivt skede och vi söker därför ännu en coach till vårt team!

Vi arbetar enligt strukturerad modell med fokus på ny sysselsättning till våra deltagare. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens.

Därefter jobbar vi med att finna möjligheter som passar den enskilda individen- oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Du kommer arbeta i ett fantastiskt team med hjälpsamma och kreativa kollegor. Det vi söker hos dig är: servicekänsla, engagemang, noggrannhet och god förmåga att planera och organisera ditt arbete.

Tjänsten är på 100% med tillträde omgående.

I rollen som coach bidrar du konkret till individens utveckling samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för jobbcoach:

Kompetenskrav

Alternativ 1

Du har minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena; arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning.

Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren.

Alternativ 2

Du har ett års eftergymnasial utbildning och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden:

  • Arbetsledning med personalansvar
  • Rekrytering
  • Omställningsarbete för arbetssökande

- Studie- och yrkesvägledning

  • Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)

- Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor

- Arbete med social- och gruppsykologi

  • Karriärvägledning

Arbetslivserfarenheten inom ovanstående områden har du erhållit de senaste 5 åren. Vi ser gärna att du har dokumenterad branschkunskap och god kunskap inom den lokala arbetsmarknaden.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat med Stöd och Matchning, men detta är inget krav.

Önskvärda egenskaper

• Ett bra nätverk lokalt på orten och naturligtvis även regionalt.

• Effektiv, noggrann, välorganiserad och engagerad.

• Goda språkkunskaper i svenska och engelska. Arabiska och/eller ytterligare språkkunskaper välkomnas.

• Du är social och öppen för att knyta kontakter.

• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och flexibel. I en mindre verksamhet arbetar vi ofta gränsöverskridande och hjälps åt.

• Goda kommunikativa förmågor.

• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.

Mer information och ansökan

Tjänstegrad 100%

Tillträde snarast

Du söker genom att gå in på och klicka på ”Lediga Jobb”. Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta:

Anjam Nagi, Verksamhetschef

[email protected]

070-5773434

Arbetsgivare
Yrkescentrum i Sverige AB
Industrigatan 18
58277 Linköping
Hemsida: http://www.yrkescentrum.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Kurator till vuxenutbildning

Arbetsgivare / Ort: AU Utbildning AB / Östersund
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-29
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Kurator

Om jobbet

Arena Utbildning är ett utbildningsföretag som bedriver vuxenutbildning på uppdrag av drygt 70 kommuner, Arbetsförmedlingen, Yrkeshögskola samt privata företag/arbetsgivare. Vi skräddarsyr utbildningar så att de matchar specifika behov på arbetsmarknaden. Vi erbjuder ett brett utbud av utbildningar, exempelvis yrkesutbildning inom Vård och omsorg, Barn och fritid, Lager och logistik, Hotell och turism, Tandsköterska, samt Svenska för invandrare, grundläggande och gymnasiala teoretiska kurser.

Utbildningarna är flexibla och individanpassade, samt svarar mot höga kunskapskrav med god kvalitet i en positiv studiemiljö. Utbildningen planeras utifrån den studerandes tidigare studier och yrkeserfarenhet. Vi använder IT som ett naturligt verktyg i det dagliga arbetet.

Tillsammans med oss på Arena Utbildning är du med och bygger framtidens vuxenutbildning för blivande undersköterskor, barnskötare, lagerarbetare med flera. Du har engagemang och drivkraft att vara med och utveckla och expandera Arena Utbildning inom dina ansvarsområden, samt skapa de bästa tänkbara förutsättningar för att våra elever ska nå sina mål. Det innebär att du har god samarbetsförmåga, ett coachande förhållningssätt och är intresserad av att arbeta i en mångkulturell miljö.

Som kurator spelar du en mycket viktig roll i vår organisation, för både elever och dina kollegor. För våra elever är du en person som hjälper dem att lyckas i yrkes-, studie- och samhällsliv. Du är också ett stöd för dina lärarkollegor, då du med din specialkompetens kan bidra med nya infallsvinklar.

Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande arbetsplats, där du har stora möjligheter att påverka och lägga upp ditt arbete tillsammans med dina kollegor.

Vi söker en initiativrik och förtroendeingivande kurator, som har engagemang och drivkraft att vara med och utveckla vår verksamhet samt skapa de bästa tänkbara förutsättningar för att våra studerande ska nå sina mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är; stödjande samtal till studenter och vägledning i frågor som rör studiesituationen, förebyggande arbete i syfte att stärka studenters hälsa och studiemiljö, främjande arbete samt utredningar kring lika villkor för studenter, arbete med studenter med funktionsnedsättning samt att bistå vid krissituationer. Ytterligare arbetsuppgifter kan komma att ingå i befattningen.

Din profil:

· Akademisk examen på lägst kandidatnivå i socialt arbete, beteendevetenskap eller motsvarande inom för anställningen relevant ämnesområde.

· Dokumenterad relevant erfarenhet av psykosocialt arbete och stödjande samtal.

Du ansvarar för att:

· Kartlägga, handleda och stötta elever i behov av riktade insatser för att de ska lyckas i sina studier, både digitalt och på plats, i grupp och individuellt.

· Stötta den ordinarie läraren och ha beredskap för att bidra med anpassningar lämpade för undervisning i den ordinarie klassen.

· Bidra till att förbättra den fysiska och pedagogiska lärmiljön med syfte att alla elever ska trivas på skolan.

· Vara kontaktperson till Östersunds kommuns resursteam, Lärum.

Meriterande

· Erfarenhet av arbete som kurator på skola avseende vuxenstudier.

· Behörig SFI-lärare/arbetat inom SFI alt. behörig specialpedagog.

· Datorvana och erfarenhet av att arbeta med digitala hjälpmedel.

Tjänsten som kurator omfattar 50 % men det kan bli aktuellt med 75 - 100 %. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Arbetsgivare
AU Utbildning AB
Kyrkgatan 45
83135 Östersund
Hemsida: https://arenautbildning.se/ostersund/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Kurator öppenvård, Rehab 1, Psykiatrisk rehabilitering

Arbetsgivare / Ort: REGION ÖREBRO LÄN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-12-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kurator

Om jobbet
Nu söker vi på Psykiatrisk rehabilitering, Rehab 1, dig som är legitimerad hälso- och sjukvårdskurator eller har socionomexamen, till en spännande tjänst inom den psykiatriska öppenvården. Arbetsplatsen finns på Karlahuset på väster i Örebro. Där finns också slutenvårdsavdelning 1 för psykiatri samt Psykiatrisk fysioterapi, vilka ingår i samma verksamhetsområde. Tillsammans arbetar vi inom olika yrkeskategorier med gemensamma processer och mål. Vi arbetar i multiprofessionella team utifrån en helhetssyn på människan. Vi jobbar för att främja närståendes delaktighet i vården. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett multiprofessionellt team tillsammans med sjuksköterskor, skötare, psykologer, arbetsterapeuter och läkare. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat självständigt behandlingsarbete i form av motivations- och stödsamtal samt närståendekontakt. Arbetet innebär att stötta, informera och vägleda patienten och närstående i sociala frågor. Arbetet innebär även att genomföra sociala utredningar, ge information, rådgivning och stöd till patienten i kontakt med myndigheter och övriga vårdgrannar. Arbetet innehåller samverkan och kontakt med övriga instanser i samhället med syfte att hjälpa och bistå patienten i dennes situation. Exempel på vanliga samverkanspartners är kommunens LSS-enheter och socialpsykiatri. Vi har även välfungerande samarbete med klinikens vårdavdelning, avdelning 1. Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad hälso- och sjukvårdskurator eller har socionomexamen, och har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom psykiatrin och/eller inom andra områden som exempelvis socialtjänsten. Vi önskar även att du har god kunskap om socialrättsliga frågor samt att företräda patienter i sociala frågor. Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) är meriterande samt tidigare erfarenhet av teamarbete. Du behöver vara flexibel och kunna arbeta självständigt samtidigt som du innehar god förmåga att samarbeta med övriga professioner. Vi söker dig som är lugn och strukturerad samt ser möjligheter i förändringar. Du behöver ha god förmåga att uttrycka dig såväl muntligt som skriftligt. Då hembesök förekommer i tjänsten är B-körkort önskvärt Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Anställningsform: Vikariat med heltidstjänstgöring, dagtid, till och med 2023-05-31. Tillträde: 2022-03-01 eller enligt överenskommelse. Upplysningar: Lisa Klingvall, enhetschef, 019-602 91 27 Facklig företrädare: Marika Burman, SACO, 019-602 93 19 Hemsida: Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län, läs mer på www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Sista ansökningsdag: 2022-01-30 Intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om organisationen: Specialistpsykiatrin är en del av den specialiserade psykiatrin. Vi är ett nybildat verksamhetsområde som är inriktat på subspecialiserad vård och utveckling. Vi har enheter som erbjuder psykosvård och behandling vid långvariga funktionshinder i öppen- och slutenvård, beroendevård, traumabehandling, fysioterapi, samt en enhet för psykoterapi och psykologisk behandling. Tillsammans är vi runt 140 medarbetare inom olika yrkeskategorier som arbetar med gemensamma processer och mål. Vi jobbar för att främja närståendes delaktighet i vården. Psykiatrisk rehabilitering, team 1 och 2 är en öppenvård för vuxna med behov av psykiatrisk rehabilitering. Vi fokuserar på personer med varaktiga kognitiva funktionshinder och allvarlig psykisk problematik. En majoritet av våra patienter har psykosdiagnoser, samtliga har team bestående av sjuksköterska, skötare, arbetsterapeut, kurator, psykolog och läkare, varav någon i teamet är patientens fasta vårdkontakt. Vi ser till hela människan i vårt arbete och vi vill ha patienten och de anhöriga delaktiga i vården. Vi har anhöriggrupper och barngrupper, som träffas regelbundet tillsammans med personal. En viktig del i vårt arbete är samverkan med vårdavdelning 1, övriga psykiatrin, primärvården och kommunen. Psykiatrin i Region Örebro län är en specialistverksamhet indelad i fyra verksamhetsområden alla med stort fokus på etik och samverkan samt med en väl fungerande utbildnings- och forskningsmiljö. Tillsammans är vi ungefär 900 medarbetare. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Ärendenummer: HoS:2021:1311 Övrigt: Då vi inom Psykiatrin värnar om våra patienter och värderar patientsäkerheten högt, kommer vi i samband med rekryteringen att begära utdrag ur misstanke- och belastningsregister från Rikspolisstyrelsen. Mer att läsa om misstanke- och brottsregister finns i SFS 1999:1135 och SFS 1999:1134. Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Arbetsgivare
REGION ÖREBRO LÄN
Hemsida: www.regionorebrolan.se
Ansökan
Ansök senast 30 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Arbetsmarknadshandledare till Kåbo växthus & trädgård

Arbetsgivare / Ort: Uppsala kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2022-01-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Jobbcoach/Utbildningscoach

Om jobbet
Produktion och naturvård Har du erfarenhet av arbete med människor i utsatta livssituationer och vill ta dig an en ny utmaning? Då kan du vara den vi letar efter till tjänsten som arbetsmarknadshandledare. Vi på Kåbo växthus & trädgård erbjuder både en trevlig arbetsplats och goda möjligheter till utveckling. Vi ser fram emot din ansökan! Kåbo Växthus & trädgård är en verksamhet inom utbildnings- och jobbcenter. Vi odlar sommarblommor och perenner och ekologiska grönsaker. Vi sköter grönytorna på vårt eget område och har försäljning av våra produkter samt utför externa jobb på uppdrag av kund. Ditt uppdrag Som arbetsmarknadshandledare kommer du att stödja individer på vägen mot målet att nå egen försörjning. Du ska ansvara för planering, anpassning och genomförande av arbetsuppgifter och andra aktiviteter som leder mot uppsatta delmål. Det ingår även att sätta upp mål och delmål för att deltagarna ska nå egenförsörjning. Du förväntas delta i trepartsmöten där uppsatt planering följs upp och revideras samt arbeta med att utveckla verksamheten. Din bakgrund Vi söker dig som har gymnasieexamen och erfarenhet av arbete med människor i utsatta livssituationer. Har du utbildning i MI (motiverande samtal) och coachande förhållningssätt ses det som meriterande. Det är en fördel om du har utbildning i möten med personer i behov av handledning och stöd. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och av att jobba med arbetsmarknadsfrågor. Arbetet kräver att du har goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska. det är även meriterande om du har språkkunskaper i andra språk utöver svenska och engelska. Som person är du empatisk och kan snabbt sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation. Du tar initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat. Vidare är du pedagogisk och har förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Sist men inte minst är du en flexibel person som har förmågan att se möjligheter i förändringar. Dessutom samarbetar och relaterar du till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Upplysningar I Uppsala kommun värnar vi om varandras hälsa och arbetsmiljö. Vi förväntar oss därför att du är vaccinerad mot Covid-19. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Emir Zuna, enhetschef, 018-727 70 28, 076- 695 76 11. Facklig företrädare: Vision, Henrik Brunnberg, 018- 727 75 52. Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 68 24. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om vår organisation Välkommen till arbetsmarknadsförvaltningen. Här arbetar vi med arbetsmarknadsinsatser, försörjningsstöd, vuxenutbildning, konsumentfrågor och introduktion av nyanlända. Målet är att alla ska erbjudas möjlighet till egen försörjning. Därför arbetar vi nära näringslivet och arbetslivets parter för att öka möjligheten för personer att etablera sig på arbetsmarknaden. Mer information om vår organisation hittar du på uppsala.se (https://www.uppsala.se) Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.
Arbetsgivare
Uppsala kommun
Ansökan
Ansök senast 30 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.