- Start
- Yrken
- Administration & ekonomi
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare som ofta kallas också för lokalförvaltare, sköter förvaltningen av byggnader och tillhörande markområden. De planerar underhåll till exempel reparationer av olika slag och kan även vara ansvariga för fastighetens ekonomi.
I arbetet ingår att ha kontakter med hyresgäster, driftspersonal och entreprenörer.
Som fastighetsförvaltare har du ett övergripande ansvar för att utveckla, bevara och förbättra en eller flera fastigheter.
I rollen ingår ofta ett personalansvar för de fastighetsskötare, -värdar och -tekniker som arbetar i fastigheterna. Det är också du som sköter upphandlingar samt förhandlar och skriver avtal.
Målsättningen i arbetet är bland annat att de kunder och hyresgäster som bor eller arbetar i fastigheterna trivs, att viktiga funktioner i fastigheterna fungerar, att löpande underhållsarbete utförs samt att ekonomin utvecklas enligt plan. Arbetet är omväxlande och flexibelt varför det kräver en bred kompetens.
Som fastighetsförvaltare får du möjlighet att leda och styra arbetet i och omkring de fastigheter du sköter samt planera och driva utvecklingsprojekt av olika slag. Arbetet är också socialt och serviceinriktat då man har mycket kontakt med både medarbetare och hyresgäster. I rollen kan du aktivt påverka och förbättra vardagen för andra samtidigt som du medverkar till ett hållbart samhällsbyggande.
Inom fastighetsbranschen finns också yrkesrollen teknisk förvaltare. Man har då ett övergripande ansvar för de tekniska systemen som finns i fastigheterna och utvecklingsprojekt kopplade till dessa. Rollen kräver tung teknisk kompetens och förståelse för tekniska driftsystem, innovativ teknologi och moderna energikällor.
Fastighetsförvaltares arbete kan se mycket olika ut beroende på vilken typ av fastighet de är ansvariga för och på fastighetens storlek. De kan vara specialiserade på vissa delar av fastighetsförvaltningen eller ha ett övergripande ansvar.
Fastighetsförvaltarens arbetsuppgifter kan delas upp i två huvudgrupper: teknisk förvaltning och ekonomisk förvaltning.
Med teknisk förvaltning menas planering av och ansvar för reparationer och underhåll, entreprenadupphandling, tillsyn av anläggningar, uppvärmning samt att städning och trädgårdsarbete sköts. Tekniska fastighetsförvaltare är ofta arbetsledare för driftspersonal, till exempel fastighetsskötare, som utför de olika praktiska sysslorna.
Med ekonomisk förvaltning menas ansvar för budget och budgetuppföljning. Ekonomiska fastighetsförvaltare förhandlar om lokalhyror och skriver hyreskontrakt. De kan också ha ansvar för bokföring och skattefrågor med mera. Det är en fördel om man är intresserad och kunnig i teknik, ekonomi och arbetsledning.
Utbildning
Beroende på typ av arbetsuppgifter och grad av ansvar, krävs olika kompetenser. Med tanke på att arbetsuppgifterna hela tiden breddas och blir mer krävande kan det vara lämpligt med en högskoleutbildning i teknik eller ekonomi, gärna i kombination.
Lämpliga utbildningar kan även finnas inom Yrkeshögskolan. Du kan till exempel gå en 2,5-årig yrkeshögskoleutbildning till fastighetsförvaltare. Du kan också läsa en utbildning till teknisk förvaltare. I båda utbildningarna ingår LIA (lärande i arbete) som ger dig chansen att få erfarenhet och kunskap som ofta leder till jobb direkt efter avslutad utbildning.
Bra grundläggande utbildning finns bland annat på gymnasieskolans VVS- och fastighetsprogrammet eller Bygg- och anläggningsprogrammet.
Framtidsutsikter
Det råder stor efterfrågan på utbildade fastighetsförvaltare, varför man har goda chanser att få arbete efter avslutad utbildning. I rollen är det också vanligt med bra arbetsvillkor och en god löneutveckling. Genom att validera din kompetens och erfarenhet via FAVAL kan du få ett yrkescertifikat som fastighetsförvaltare.
Personliga egenskaper
Som fastighetsförvaltare behöver du ha ett stort intresse för ekonomi och affärsutveckling, ha förmåga att leda och engagera andra, kunna planera och driva projekt, ha en stark servicekänsla, vara noggrann och kvalitetsmedveten, kunna växla mellan helhetsperspektiv och detaljnivå samt ha förmåga att bygga och bibehålla relationer.
Samarbetspartner
Skulle du vilja visa en relevant länk på denna yrkespresentation?
Klicka här för mer information >>
Övrigt
Renovräkning - vräkning av hyresgäster som inte har råd att betala den höjda hyran efter en bostadsrenovering.
Länktips
- framtid.se - rörmokeri - mycket mer än bara avlopp
- Fastighetsägarna
60 Lediga jobb
Fastighetschef
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef
Prima Rekrytering Sverige AB
Fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Vi söker fastighetsförvaltare för arbete med kommersiella fastigheter och privata bostäder.
Vi kan erbjuda ett mycket självständigt arbete med goda villkor och en hög grad av eget ansvar.
ARBETSUPPGIFTER
I arbetsuppgifterna ingår bland annat tillsyn och skötsel, avhjälpande underhåll i form av fastighetsreparationer, måleri, snickeri, trädgårdsskötsel, trappstädning, kundkontakter, inköp av material, underhåll av maskiner och handverktyg. Under vintersäsong kan eventuellt även förekomma snöröjning och halkbekämpning vid behov.
KVALIFIKATIONER
- Har teknisk kompetens och kunskap om fastighetsdrift.
- Du ska ha erfarenhet av att ha arbetat som fastighetsskötare.
- Du ska ha erfarenhet av renovering och förbättringar i både privata och kommersiella fastigheter.
- Du ska ha erfarenhet av måleri & snickeri.
- Det är meriterande med erfarenhet av arbete inom el, vvs, ventilation, bygg eller styr.
- Kan arbeta såväl självständigt som i grupp.
- Mycket god social kompetens.
- Är ansvarstagande.
- Datorvana är ett krav.
- Har förmåga att prioritera.
- Körkort är ett krav.
- Du är pålitlig, engagerad, strukturerad och har god samarbetsförmåga.
PROFIL
Du är en serviceinriktad, social och självgående person med en god samarbetsförmåga och en hög arbetskapacitet. Du är en ansvarsfull person som värdesätter kvalitet i både ditt arbete och bemötandet av kunder. För att vara framgångsrik som förvaltare behöver du vara drivande och handlingskraftig.
Omfattning: Heltid tillsvidare.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Mäklarbyrån Härnösand AB
Storgatan 16
87131 Härnösand
Fastighetschef Mariestad
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef
Prima Rekrytering Sverige AB
Facility Manager till Coor
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Project Property Manager till välkänt företag i Eskilstuna!
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Är du Uppsalahems nya Förvaltningsutvecklingschef?
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef
Fastighetsförvaltare sökes till Falköpings Hyresbostäder
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Som kommunens största hyresvärd bidrar vi till kommunens ambition om att vara en bostadsort som erbjuder ”det goda livet”. Med våra 2000 lägenheter i olika storlekar belägna, inte bara i tätorten, utan också i flera av våra samhällen så bidrar vi till många alternativa boenden. Vi har såväl äldre fastigheter som helt nybyggda med 100% tillgänglighet. Det är inte bara ålder som skiljer fastigheterna åt utan standard och därmed också prisbild. Med andra ord så har vi ett lägenhetsbestånd som bör passa de flesta smaker.
Vi är idag drygt 30 anställda och vi lägger stor vikt vid att ha en god service som utgår från våra olika områden samt från vårt centralt belägna kontor.
Dina arbetsuppgifter
Som fastighetsförvaltare erbjuder vi dig en spännande och varierande tjänst då fastighetsförvaltningen idag ansvarar för förvaltning, besiktningar, drift och energioptimering samt fastighetsskötsel. I rollen som fastighetsförvaltare ansvarar du för underhåll, myndighetsbesiktningar och systematiskt brandskyddsarbete samt har ett medarbetaransvar för ca 20 fastighetsskötare där du också stöttar områdesansvariga i deras arbete att leda och fördela det dagliga arbetet. Vidare arbetar du efter uppsatta mål i Klimatinitiativet och ansvarar tillsammans med fastighetschefen för budget och beställning av underhållsarbete samt resultat- och prognosuppföljning i underhållsbudgeten. I din roll ingår också inköp och uppdateringar i fastighetssystemet.
Din profil
För att lyckas i rollen som fastighetsförvaltare ser vi gärna att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot bygg eller fastighet samt goda fastighetskunskaper. Du är en van ledare med erfarenhet av projektledning, inköp samt lag - och avtalsfrågor.
Har du tidigare arbetat med energispar - eller klimatarbete ser vi det som meriterande. Då vi just nu befinner oss i en digitaliseringsfas ser vi gärna att du har goda systemkunskaper samt har erfarenhet av att implementera nya digitala lösningar. Som person är du strukturerad, flexibel och prestigelös samt har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra människor.
Du har körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska. I den här tjänsten värdesätter vi lokal förankring.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta ansvarig rekryterare Monika Psag-Milicic på 0720-030129. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Fastighetsförvaltare till Eskilstuna
Arbetsbeskrivning
Ansvarsområden
Arbetstider
Kvalifikationer
Ansökan
För information: Sanna Ullbrand, konsultchef, [email protected]
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Randstad AB
Förvaltare distrikt Östra hos Telge Bostäder
Experis AB
Fastighetsförvaltare - inriktning mark till Södertälje kommun
Experis AB
Fastighetsförvaltare till kund i Uppsala
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Junior fastighetschef till innovativ fastighetskoncern
Språk
Krav
- Engelska
- Svenska
Vi söker en junior och affärsdriven Fastighetschef som vill utvecklas i det nytänkande fastighetsbolaget StayinBusiness AB på resan till 1 000 förvaltade bostäder på 3 år.
Du kommer att arbeta nära grundare och VD och vara med på resan till att vara Stockholms mest innovativa fastighetsbolag.
Vi ser gärna att du brinner och har ett intresse för fastigheter och vill vara del av en växande fastighetskoncern där du får möjligheten att påverka, utvecklas och göra bra affärer tillsammans med våra kunder, investerare och samarbetspartners.
I din roll kommer du att ansvara för den dagliga driften av verksamheten vilket innebär: Annonsera, kontakta hyresgäster och genomföra visningar, förhandling och prissättning mot hyresgäster och hyresvärd, ansvara för beläggningsgraden, kontakten med fastighetsägare och felrapportering av ärenden, problemlösning och kontakt med leverantörer, fakturering och övergripande ekonomiskt ansvar
Vi sitter i moderna lokaler i Stockholm City.
Ansökan skickas via mail [email protected] och frågor tas via PM alt mail.
Senior Economic & Statistical Research Specialist
Senior Economic & Statistical Research Specialist
Nasdaq is looking for a Senior Specialist to join the Nordic Economic and Statistical Research team, the data and analytics hub of the exchange.
With this position we offer
With this position, we offer you the opportunity to be part of the Nordic ESR team that provides the Nordic & Baltic region analytical support for all Nasdaq business units. This is achieved by providing Business Intelligence systems for self-service analysis, managing related data warehouse, and producing reporting and bespoke ad hoc analysis, all to help improve trading, capital formation and market structure.
The ESR team is the amalgamation of three areas: Technology, Research and Statistics, that are jointly responsible both for the technical infrastructure and for providing reporting and business insights from prudent management of trading data from our Nasdaq European Markets.
ESR Tech maintains a data warehouse and two Business Intelligence systems. Additionally, the team maintains a proprietary report agent for distributing large number of reports both for internal and external use. ESR Statistics produces statistics for the public, as well as national and international organizations such as the Riksbanken, SCB, IMF and FESE. ESR Research performs research on market quality, trading behavior. Both Stats and Research perform data analysis for business development and product development purposes.
Your role and responsibilities
In this role, you will conduct analysis and prepare reports for internal and external customers, and for senior management. You will do this by navigating BI tools and databases, and utilizing your strong analytical techniques to highlight changes and trends. You will calculate and extract meaningful business insights from market data, such as different liquidity metrics, turnover, spreads and orderbook depth. Additionally, you will also contribute to improving the systems, capabilities and way of working of the team.
You will have the responsibility for analysis and research covering the equity derivative and fixed income markets (non-exclusively). This will entail having or building up particular expertise in the Genium INET and downstream systems. Additionally, you will:
Contribute to and drive a variety of initiatives and projects by producing quantitative and qualitative analysis and providing recommendations based on findings
Take ownership of the data environment, initiate and designing improvements
Create clear, concise and organized communication materials (e.g. policies & procedures, technical documentation, guidelines, presentations)
Develop expertise in significant market, strategy and/or policy areas.
Establish and maintain relationships with key executives
We expect you to have
An academic degree in Engineering, Mathematics, Finance, Economics or equivalent
Approximately 8 years of relevant experience from the finance industry and related products and data.
Strong skills in SQL (MS, PostgreSQL, Redshift) for analytics
Expertise in business intelligence, and management or regulatory reporting
Experience in dimensional data modelling and designing ETL
Experience in producing actionable decision material for senior management, and have the ability to explain complex and technical concepts in a simple and meaningful way
Fluent English language skills
It would be great if you have
A background working with analysis and reporting in a trading environment with a good understanding of capital markets, market structure and the current regulatory environment
Expertise working with equity derivatives and fixed income
Working experience related to Genium INET or other downstream or interfacing systems
Programming skills in R, Python, SAS or similar, working with specialized statistical packages and large data sets
Experience in governing, developing and maintaining an enterprise data warehouse with high demands on data integrity and availability
Skills in econometrics, machine learning and/or statistical methods from other fields
Experience with cloud services (AWS, Redshift)
Experience working in a governed development environment, having version control, doing code review, producing technical documentation etc
In order to succeed in this role, we believe that you are highly analytical, systematic and thorough in your work in order to handle large amounts of data. Furthermore, you thrive in a fast-paced and dynamic environment.
Does this sound like you?
This is a permanent position located in Stockholm. Please submit your application in English by 13 December 2020.
Come as you are
Nasdaq is a leading global provider of trading, clearing, exchange technology, listing, information, and public company services. As the creator of the world's first electronic stock market, its technology powers more than 100 marketplaces in 50 countries. Nasdaq is home to over 4,000 total listings with a market value of approximately $12 trillion. To learn more, about our business visit business.nasdaq.com.
Nasdaq is an equal opportunity employer. We positively encourage applications from suitably qualified and eligible candidates regardless of age, color, disability, national origin, ancestry, race, religion, gender, sexual orientation, gender identity and/or expression, veteran status, genetic information or any other status protected by applicable law.
Apply online: http://nasdaqinc.contacthr.com/78979647
Nasdaq Stockholm AB
Tullvaktsvägen 15
11556 Stockholm
Hemsida: http://nasdaqinc.contacthr.com/78979647
Fastighetsförvaltare till Akademiska Hus
Är du vår nästa kollega? Vi söker dig som är en trygg ledare med ett gott ledarskap, har ett affärsmässigt tänk och brinner för kundrelationer.
Vi erbjuder Att lära och tänka nytt är en del av vårt DNA. Därför har alla våra kollegor tydliga uppdrag och genom samverkan och erfarenhetsutbyte utvecklas vi ständigt. För chefer och projektledare finns särskilda utbildningsprogram. Med bra ledare som ger oss förutsättningar, förtroende och mandat att leverera, utvecklas vi både som människor och bolag. Hållbarhet är ledstjärna i allt vi gör. Och hållbara blir vi tillsammans. Vi vet att våra medarbetare är avgörande för vår framgång och erbjuder därför alla olika typer av initiativ inom utveckling, friskvård och hälsa. Vi är nyfikna på varandras olika perspektiv och vet att våra olika personligheter, kompetenser och erfarenheter gör oss bättre. Vi arbetar gärna i tvärfunktionella team. Tillsammans lyfter vi varandra och stärker Sverige som kunskapsnation Ditt uppdrag Som fastighetsförvaltare har du helhetsansvaret för ditt förvaltningsområde med stort fokus på kundupplevelse. Det betyder att du har ett ansvar för kundrelationen i ditt förvaltningsområde och ett ansvar för att fastighetsbeståndet vid ditt område Chalmers med en yta om 150 000 kvm utvecklas enligt mål och planer med hjälp av ditt team. Du deltar i verksamhetsplanering för fastighetsområdet övergripande med ett tilldelat ansvar för ditt förvaltningsområde. Du har ett resultatansvar för förvaltningsområdet och ett övergripande ansvar för affären med fokus på bland annat intäkter, tjänst åt hyresgäst och hyresgästanpassningar. Du är aktiv i hyresförhandlingar och avtalshantering. Du ansvarar för att förvaltningsområdet arbetar förebyggande med tillsyn och skötsel och med energimål med hjälp av teknisk förvaltare. Fastighetsförvaltaren har personal- och arbetsmiljöansvar för ett team vilket innebär ett ansvar för att leda och bidra till att utveckla dina medarbetare. Teamet är nio till antalet och består av drifttekniker, driftingenjör samt tekniska förvaltare. Teamet arbetar i nära samverkan med organisationerna för projekt- och campusutveckling inom det geografiska området samt med övriga fastighetsförvaltare. Som fastighetsförvaltare rapporterar du till en av våra fastighetschefer. Ditt bidrag Vi söker dig som får energi av att leda människor mot ett gemensamt mål. Du har erfarenhet av att leda andra, där dokumenterad erfarenhet av personalansvar är meriterande. Du är en självständig ledare som sprider energi och glädje kring dig samt tycker om att ha ett helhetsansvar och ta kommandot i det, därför värdesätter vi att du är handlingskraftig och lösningsorienterad. Du motiveras av långsiktig relation med kund och är duktig på att bygga långsiktigt hållbara kundrelationer. Då uppdraget innebär många kontakter är det avgörande att du är affärsmässig, relationsskapande och kommunikativ. Tjänsten kräver att du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. För tjänsten som fastighetsförvaltare har du relevant eftergymnasial utbildning där universitet- eller högskolenivå är meriterande. Du har minst ett par års erfarenhet av förvaltning av kommersiella, administrativa eller liknande lokaler. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom fastighetsrelaterad ekonomi och juridik och ett intresse för hållbarhet. B-körkort är ett krav samt att du behärskar svenska i tal och skrift. Ansök I den här rekryteringen samarbetar Akademiska Hus med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Camilla Rippe, 0703-770138, [email protected] Facklig kontakt, Jan G Karlsson 070-3452638. Ansök med CV samt personligt brev senast den 17/1 2021. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du se mer, ta en titt HÄR Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.
Experis AB
Fastighetsförvaltare sökes till kund i Alingsås
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare, Gällivare och Kiruna
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Förvaltare till Biltema Real Estate Sweden AB i Helsingborg
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
KFAB söker en teknisk fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Förvaltare Skövde
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Vi på Diös söker en driven teknisk förvaltare till vårt team i Luleå
På Diös arbetar vi aktivt med att utveckla våra städer genom att skapa attraktiva mötesplatser där människor vill vara, arbeta och bo och dit människor vill resa. Söker du ett aktivt och varierat arbete där du leder den tekniska förvaltningen och skapar goda relationer med hyresgäster och entreprenörer? Då är vi övertygade att det här är ett jobb för dig!
Din nya roll
Som teknisk förvaltare i Luleå har du det tekniska förvaltningsansvaret för totalt 28 fastigheter. Du är arbetsledare för ett team på fem fastighetstekniker och säkerställer att dom har de bästa förutsättningarna för att göra ett bra jobb. Som teknisk förvaltare säkerställer du en god driftsekonomi och ser till att det planerade underhållet och reparationer utförs på bästa sätt. Du är en tydlig beställare gentemot våra entreprenörer och ansvarar för upphandling av underhåll samt inre och yttre skötsel. Vidare ser du till att vi lever upp till de myndighetskrav vi som fastighetsägare har på oss.
Du har ett proaktivt arbetssätt samt ett genuint intresse för våra hyresgästers verksamheter vilket leder till att vi tar långsiktigt bra beslut. Ditt mål är att säkerställa nöjda hyresgäster och långsiktigt hållbara och värdeskapande fastigheter. På Diös har vi en ambition att miljöcertifiera alla våra fastigheter och vi arbetar fokuserat med driftoptimering för att nå våra energisparmål.
Tillsammans med övriga i teamet arbetar ni aktivt för att skapa de bästa förutsättningarna för våra hyresgäster i en stad som är under tillväxt. Er gemensamma uppgift är att optimera fastigheterna och hitta de bästa lösningarna vid hyresgästanpassningar, uthyrningar och stadsutvecklingsprojekt. Du rapporterar direkt till Luleås affärschef.
Vem är du?
Du som söker har relevant utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom till exempel teknik, drift eller bygg. Utöver detta ser vi att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen. Du har god ekonomisk förståelse, drivs av att skapa goda resultat och du är en van användare av Officepaketet.
Som person är du affärsmässig, kvalitetsmedveten och en duktig problemlösare. Du är en erfaren ledare som tror på dina anställda, är närvarande och tydlig i din kommunikation. Vi ser att du är strukturerad och uppskattar ordning och reda. På Diös värnar vi om goda relationer och vi förväntar oss att det är viktigt även för dig.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en spännande roll där du får ta stort eget ansvar och arbeta brett med våra fastigheter och dess teknik. Genom vår egen utbildningsplattform Diös Academy lägger vi stort fokus på kompetensutveckling av våra medarbetare.
Tjänsten är på heltid med placering i Luleå. Körkort och bil krävs då resor förekommer i tjänsten.
Ansökan Skicka in CV och personligt brev via ansökningslänken senast den 31 januari. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar så skicka gärna in din så snart som möjligt eftersom tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!
För mer information kontakta HR-ansvarig Annie Skoglund, 010-4709571.
Vår strategi är stadsutveckling med sikte att skapa Sveriges mest inspirerande städer. Diös äger och utvecklar både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter i prioriterade tillväxtstäder. Med ett marknadsvärde om cirka 22,3 mdkr, ett bestånd om 331 fastigheter och en uthyrningsbar yta om 1 473 tkvm, är visionen att vara den mest aktiva och efterfrågade fastighetsägaren på vår marknad. Marknaden sträcker sig från Borlänge till Luleå med huvudkontor i Östersund. Bolaget har sedan starten 2005 haft en kontinuerlig värdetillväxt i fastighetsportföljen och aktien är noterad på Nasdaq OMX Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Diös på www.dios.se
Bostadsförvaltare till Täby Kommun
Arbetsbeskrivning
Enheten för Bostadsförvaltning i Täby Kommun ansvarar för att säkra tillgång till relevant boende, eget och inhyrt, för de olika behov som social omsorg är ansvarig för. Enheten behöver stärka upp teamet med en erfaren och skicklig bostadsförvaltare som blir Täby Kommuns ansikte utåt mot hyresgästerna.
Ansvarsområden
Som förvaltare har du löpande kontakt med hyresgäster, verksamheter, entreprenörer, leverantörer och projektledare. Du hanterar visningar, nycklar, kontraktsskrivning, uppsägningar och störningsärenden gentemot våra hyresgäster.
Du blir en del av Enheten för Bostadsförvaltning, rapporterar till Enhetschefen och har din arbetsplats nära Täby Centrum.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet av att arbeta förvaltningsövergripande inom offentlig förvaltning och goda kunskaper inom fastighetsekonomi och budgetarbete. Du behöver ha både kunskap om och erfarenhet av att tillämpa hyresjuridik, bosättningslagen och socialtjänstlagen. Har du kunskaper inom offentlig förvaltning, LOU och upphandling/avrop av entreprenad, samt teknisk förvaltning, ser vi det som meriterande.
Vidare behöver du vara van vid och trivas i en roll med många kontakter och administrativa uppgifter. Vi förutsätter att du har mycket god förståelse för behovet av dokumentation, är van att arbeta i verksamhetsstödjande system, har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar svenska på god nivå, i både tal och skrift. Du har B-körkort.
Som person beskrivs du som trygg, positiv och förtroendeskapande, med förmågan att både skapa och bibehålla goda relationer på alla plan. Du beskrivs även som ansvarstagande, lösningsorienterad och självgående. Du har ett strukturerat arbetssätt, är en god kommunikatör, samt både analytisk och affärsmässig. Du behöver vara van att prioritera och kunna omprioritera vid behov, samt arbetar proaktivt och får saker ur händerna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt.
För information: I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad.
Kontakta Lotta Carlsson på telefon 073 075 23 25 för mer information.
Om företaget
Täby utvecklas med nya attraktiva och trygga miljöer och genom att befintliga områden vidareutvecklas - hållbart, med omsorg om kulturarv och där större sammanhängande grönområden värnas. Halva Täby ska vara grönt och hela Täby hållbart. Trafik och infrastruktur ska fungera i vardagen och utvecklas för framtiden. Vill du vara med och skapa det framtida Täby?
Randstad AB
Biträdande förvaltare till Täby kommun
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Lokalförvaltare till Täby kommun
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetskonsult till Fastighetsägarna
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsekonom
Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Sökes, en drivande verksamhetschef
Språk
Krav
- Svenska
Sökes, en driven verksamhetschef
Är du en ledare med ett driv som kan inspirera dina kollegor? Gillar du att utveckla projekt, har en hög dos av entreprenörskap och ser möjligheter? Då är du välkommen att söka tjänsten som verksamhetsansvarig på John Ericsson Institutet som är en del av Elevera Education Group koncernen.
John Ericsson Institutet är en av Sveriges mest populära yrkeshögskolor. Vi är specialiserade på fastighetsbranschen och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö samt har distansutbildningar. Vi är en verksamhet som har passion för lärande och att förse Sverige med rätt kompetens. John Ericsson Institutet har idag sex stycken engagerade utbildningsledare som kommer att ingå i ditt team
Vem söker vi?
Nu söker vi en engagerad person som vill ha det övergripande ansvaret som verksamhetsansvarig och som kommer att ansvara för att utveckla varumärket så att det växer och blir starkare. En av dina styrkor ska vara att kunna kommunicera tydligt och konkret. I denna roll behöver du ha med dig arbetsredskap för hur du planerar ditt arbete för att nå uppsatta mål. Du ska drivas av att leverera, analysera och visa resultat. Du ska vara känd för att kunna organisera, projektleda och administrera och framför allt ska du tycka att allt detta är roligt. Du har erfarenhet av att leda människor sedan tidigare och har du arbetat med utbildning är det ett stort plus.
Verksamheten bygger på ett nära samarbete med näringslivet. Därför ser vi att du har ett kontaktnät och förståelse inom fastighetsbranschen eller bygg och anläggning. Du vet vad en deadline är och kan planera för att hålla den och är trygg med att arbeta efter en budget och vet att uppföljning ger resultat.
Som stöd i din ledarroll har du bland annat dina kollegor i samma yrkesroll hos våra andra yrkeshögskolor samt stabsfunktioner, ledningsgrupper, ekonomi och it-avdelning.
Uppdragsbeskrivning
- Du är intresserad av att utveckla verksamheten på ett kreativt och analytiskt sätt tillsammans med ledningsgrupper och utbildningsledare
- Du kommer att utveckla utbildningar som är i närliggande branscher med fastighetsbranschen men även utveckla utbildningar inom de områden vi huserar inom idag
- Du har ett tydligt och pedagogiskt ledarskap
- Du har enkelt för att skapa goda relationer med andra människor
- Du är kommunikativ och känner dig trygg i det svenska språket i både tal och skrift
- Du tycker om att samarbeta och vill ha en helhetssyn på verksamheten
- Du är en trygg ledare som är engagerad med positiv energi
- Som verksamhetschef kommer du att leda och utveckla utbildningsledarna
Det är meriterande om du
- Har kontakter i fastighetsbranschen
- Har erfarenhet av utbildningsbranschen
Vi kommer kalla till intervjuer löpande. Tjänsten är tillsvidare på 100 %, provanställning tillämpas. Placering i Stockholm, Göteborg eller i Malmö.
Varmt välkommen med din ansökan till [email protected] Bifoga en ansökan som innehåller en beskrivning av konkreta exempel på dina erfarenheter av det vi söker. Märk ansökan med JEI Sthlm. Vid frågor eller funderingar kontakta Linda Lindqvist, rekryterare på [email protected]
Besök gärna vår hemsida och se vilka utbildningar vi erbjuder. www.jei.se
Elevera Education Group
Elevera Education Group driver fyra yrkeshögskolor: Medieinstitutet, John Ericsson Institutet, Stockholm School of Business och Travel Education Centre. Vi finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Nu befinner vi oss i en tillväxtfas och behöver fler medarbetare.
Teknisk förvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Vi söker en kundförvaltare med särskilt uppdrag till Stockholmshem
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
AB Stockholmshem
Vaktmästare till statlig myndighet inom fastigheter
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare till EdetHus
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Teknisk förvaltare (tjänsten är ett föräldravikariat)
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare Stockholm
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Fastighetsförvaltare
Har du erfarenhet av förvaltning och vill utvecklas genom arbete i ett varierat fastighetsbestånd? Vill du i din roll som förvaltare vara med och göra avtryck?
Då kan du vara vår nästa fastighetsförvaltare på Stockholm Bostad Syd!
Vår ambition på Balder är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer utvecklas. Men detta är inget som vi kan göra utan rätt kollegor på plats.
Vi på Balder söker därför nu en driven och erfaren fastighetsförvaltare som tillsammans med kollegorna kan ta såväl kundnöjdheten som förvaltningen till nästa nivå i hjärtat av Stockholm Syd.
Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete där kunden och fastigheterna står i fokus. Affärsområdets fastighetsbestånd är beläget i södra Stockholm och består av nyproducerade bostäder, projektfastigheter och kommersiella lokaler. I vårt fastighetsbestånd finns idag ca 2 000 bostäder och ca 20 000 kvm kommersiella lokaler.
På Balder får du ett spännande och varierande arbete med möjlighet att påverka utvecklingen i vårt företag som är i ständig förändring och tillväxt. Tack vare vår storlek och vår tillväxttakt så finns det goda möjligheter för dig att hitta nya utmaningar och kompetensutveckling internt.
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom förvaltning av främst bostäder. Det är viktigt att du har lätt att se affärsmöjligheter i de situationer du hamnar i och alltid vill sträva för att hitta bättre lösningar framåt.
Hos oss är förvaltarrollen bred, då du axlar både det tekniska och det ekonomiska ansvaret samt visar nytänkande framåtanda. Erfarenhet av att driva byggprojekt eller arbete med eftermarknadsfrågor är meriterande.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av att:
- Leda och fördela arbetet inom teamet.
- Teknisk och ekonomisk förvaltning samt utveckling av dina fastigheter.
- Arbeta för fortsatt kundnöjdhet samt för att sätta nya ekonomiska mål.
- Upphandling och projektledning av mindre projekt i beståndet.
- Kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och kollegor.
Din bakgrund
Vi ser gärna att du har en akademisk eller yrkeshögskoleexamen samt erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Rollen förutsätter att du talar och skriver svenska obehindrat samt att du har B-körkort.
Det är viktigt att du är en lagspelare som gillar högt tempo, att arbeta med människor och bygga relationer. Du kommer in i en ung organisation där du kompletterar med din erfarenhet. Din uppgift blir att hålla ihop teamet samt att rapportera kring verksamheten till närmaste chef.
Din ansökan
Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag, dock senast 3e februari 2021. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I din ansökan ber vi dig att inkludera CV. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten så tveka inte att kontakta ansvarig rekryterande chef Sepehr Shafai på 08-735 37 85 eller [email protected]
Vad händer efter att jag har skickat in min ansökan?
Nästa steg är att du får ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du sedan kan genomföra så fort du får möjlighet.
Hjärtligt välkommen att bli en av oss!
#jobbjustnu
Fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Ljungby kommun
Skogsekonom till Södra
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsekonom
Gryning söker Fastighetsförvaltare som vill vara med och utveckla Gryning
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Gryning Vård AB
Projektledare/mark- och exploateringsingenjörer
Fastighetsekonom
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsekonom
Förvaltare till Malmö City
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Har du arbetat som förvaltare för kommersiella fastigheter i ett antal år och känner dig redo att företräda Öresundsregionens ledande fastighetsbolag?
Vi förstärker nu vår förvaltningsorganisation med en förvaltare, placerad i Malmö. Som förvaltare på Wihlborgs får du fullt ansvar för att driva utvecklingen av ditt bestånd. Till din hjälp har du såväl duktiga fastighetsvärdar som övriga avdelningar på Wihlborgs. Vi kan erbjuda en spännande roll där du är med och bidrar till Malmös utveckling i ett väldigt intressant skede.
För att bli framgångsrik i rollen krävs att du är affärsmässig, gillar att etablera nya kundrelationer och att vårda våra befintliga kundrelationer och att göra ekonomiska bedömningar. Vidare kan du utifrån hyresrättsjuridiken göra praktiska bedömningar av olika situationer. Du är självgående och van vid att ta ett helhetsansvar för ekonomi, hyresavtal, uthyrning, hyresgästanpassningar, fastighetsteknik samt initiering av projekt.
Arbetsinnehåll:
- Sätta strategi och utvecklingsplan för beståndet.
- Budget, uppföljning, avstämningar och budgetprognoser
- Driva marknadsinsatser med hjälp av kommunikationsgruppen
- Göra projektbeställningar och vara delaktig gällande projekten i fastigheterna
- Representera Wihlborgs vid externa nätverk och events
- Proaktivt leta nya affärsmöjligheter i form av förvärv eller nybyggnationer
Din profil:
Vi söker dig som är affärsmässig i ditt förhållningssätt och som är duktig på att representera Wihlborgs både internt och externt. Du har en akademisk utbildning i botten och har minst 5 års erfarenhet av att förvalta kommersiella fastigheter. Som person är du flexibel, lyhörd och ambitiös. Du är utåtriktad, har lätt att ta människor, är självgående och trivs med att ha mycket kundkontakt. I rollen som förvaltare är det också viktigt att du är strukturerad, professionell och beslutsmässig. För att med tiden kunna växa med oss som bolag krävs också att du är en kommunikativ och lyhörd ambassadör.
Kom och utvecklas med oss
Du erbjuds en roll med hög grad av självständighet i kombination med ett stort ansvar där du jobbar tillsammans med prestigelösa medarbetare i ett klimat som uppmuntrar till nytänkande. Wihlborgs är en platt organisation med nära till beslut och vi värdesätter vår gemenskap och vår arbetsmiljö. Vi arbetar aktivt med vår arbetsplatskultur och är sedan 2016 certifierade som en utmärkt arbetsplats enligt Great Place to Work. Vår organisation och vårt arbetssätt präglas av enkelhet och utgår från våra värdeord; handlingskraft, ärlighet, kunskap och gemenskap.
Det är i vårt dagliga arbete som vi lägger grunden till goda kundrelationer. På Wihlborgs förvaltar vi våra fastigheter med egen personal. Det gör att vi kan ha en nära, kontinuerlig dialog med våra hyresgäster för att på bästa sätt tillgodose deras behov. Förutom den dagliga kontakten gör vi vartannat år en kundundersökning – Nöjd kund-index. Syftet med den är att identifiera både framgångsfaktorer och utvecklingsområden. Med den som grund arbetar förvaltningsgrupperna vidare för att utveckla vår verksamhet och vårt erbjudande.
Urval sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 7 februari, via vår hemsida. Har du frågor kontakta HR-specialist Jessica Barkman på [email protected] alternativt 040 – 690 57 24.
Förvaltningsekonom till Riksbyggen
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsekonom
Fastighetsförvaltare till Fastighetsenhet Hudiksvall
REGION GÄVLEBORG
Fastighetsförvaltare Stockholm
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Hestia Fastighetsförvaltning AB
Fastighetsförvaltare Göteborg/Jönköping
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Hestia Fastighetsförvaltning AB
Lokalintendent / förvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Fastighetsförvaltare
Kustbostäder är ett kommunägt bolag som ingår i en kommunkoncern. Som anställd hos oss ingår du i ett team där vi arbetar efter mottot ”vi förenklar Oxelösundarnas vardag”.
Kustbostäder representerar allmännyttan och är Oxelösunds största fastighetsbolag med cirka 1200 lägenheter- lokaler om cirka 100 000 m2, kommersiella lokaler om cirka 23 000 m2 samt kommunfastigheter om cirka 62 000 m2. Vi svarar för förvaltning och drift av Oxelösunds kommuns fastigheter samt sköter kommunens gator, vägar, parker, marinor och andra offentliga platser. En ökad inflyttning och efterfrågan på lägenheter, skolor och äldreboenden i Oxelösund innebär för Kustbostäders del flera nybyggnadsprojekt både för allmännyttan och kommunfastigheter. Det gör att vi nu behöver förstärka vår förvaltningsavdelning.
Vad ska du göra?
Du kommer att arbeta som fastighetsförvaltare med inriktning mot kommunfastigheter. Du deltar i utvecklingen av kommunens fastigheter, tar fram underhållsplaner och budget samt ansvarar för uppföljning av drift och ekonomi. Du kan också komma att leda projekt inom fastighetsunderhåll och ombyggnationer, driva egna underhålls- och investeringsprojekt samt ge konsultation beträffande byggnadstekniska frågor. Du har ett nära samarbete med hela förvaltnings-avdelningen, ekonomer, tekniker och driftorganisationen.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har utbildning från högskola eller motsvarande med inriktning mot byggnads- och/eller fastighetsteknik eller motsvarande erfarenheter efter många år i yrket. Du är en van projektledare med god förmåga att uppfatta de olika behov som finns inom kommunens verksamheter. Du är väl insatt i upphandlingsarbete LOU. Att du har goda kunskaper inom ekonomi och juridik samt att du som ledare drivs att tillsammans med medarbetare vidareutveckla och förvalta verksamheten affärsmässigt ser vi som viktigt. I tjänsten igår kontakter med hyresgäster, entreprenörer, konsulter och övriga intressenter vilket kräver god förmåga att kommunicera med människor på olika nivåer i både tal och skrift på svenska.
Vad får du?
Vi erbjuder ett trivsamt och omväxlande arbete med stort ansvarsområde i en trevlig miljö med stor möjlighet till påverkan och med många kontakter. Du kommer trivas hos oss om du är rak och tydlig, har glimten i ögat, är ödmjuk inför kunder och medarbetare samt att du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team.
Att du har körkort och egen bil som du kan använda i tjänsten ser vi som självklart.
Kustbostäder i Oxelösund AB
Sjögatan 28
61381 Oxelösund
Svenska kyrkan, Lunds Pastorat söker Fastighetschef
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef
Fastighetsförvaltare till Regionfastigheter
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Förvaltare till Hembla i Uppsala
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Konsultuppdarg - Teknisk fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetsförvaltare
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Kristianstads kommun
Delägare Fastighetsbolag
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Fastighetsförvaltare
Mindre fastighetsbolag söker en delägare i företaget. Gäller Stockholmsområdet.
Företaget hyr ut mindre fastighetsbestånd/hyresfastigheter runt om i Sverige. Vi söker någon person som kan vara med och leda och hyra ut objekten. Våra kunder är både företag och privatpersoner som behöver boende. Vi samarbetar med större företag, men även mindre aktörer.
Dina arbetsuppgifter blir att skriva avtal, hyra ut objekt, boka visningar och ansvara för vissa fastighetsprojekt. Sälja och hyra ut våra olika koncept.
Du kommer vara delaktig i ledningsprocessen både vad det gäller den praktiska utvecklingen samt den ekonomiska. Även företagsinvesteringar och olika affärsupplägg för att kunna bygga ut verksamheten kommer vara en del av arbetsuppgifterna.
Du kommer även vara delaktig i våra nyproduktions projekt där vi säljer både arkitektritade villor på ritning och även färdiga husmodeller.
Arbetsuppgifterna kommer vara varierande och du kommer få ett stort ansvar där du kommer kunna jobba fritt inom ramarna.
Du ska vare en god säljare, ha bra känsla för affärer och duktig på att knyta kontakter både mot företag och privatpersoner. Du ska klara av att jobba med olika arbetsuppgifter, vara ansvarsfull och noggrann. Du ska kunna jobba självständigt, men även kunna samarbeta och ha viss datavana.
Vi söker någon med lång arbetslivserfarenhet, kanske en senior som vill jobba med fastigheter och är intresserad av att göra affärer, men vi välkomnar alla som tycker det låter intressant att söka tjänsten. Det är meriterande att du har jobbat med fastigheter tidigare, men det är inget krav.
Du kommer få vara med att utveckla och satsa på ett lite mer modernt fastighetsbolag som har stora visioner att växa och bygga ut verksamheten runt om i landet.
Välkommen att ansöka om jobbet!
PRM FASTIGHETER AB
Klarabergsgatan 29
11121 Stockholm
Styrelseledamot Fastighetsbolag
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
- Fastighetsförvaltare
Mindre fastighetsbolag söker en styrelseledamot i företaget. Gäller Stockholmsområdet.
Företaget hyr ut mindre fastighetsbestånd/hyresfastigheter runt om i Sverige. Vi söker någon person som kan vara med och leda och hyra ut objekten. Våra kunder är både företag och privatpersoner som behöver boende. Vi samarbetar med större företag, men även mindre aktörer.
Dina arbetsuppgifter blir att skriva avtal, hyra ut objekt, boka visningar och ansvara för vissa fastighetsprojekt. Sälja och hyra ut våra olika koncept.
Du kommer vara delaktig i ledningsprocessen både vad det gäller den praktiska utvecklingen samt den ekonomiska. Även företagsinvesteringar och olika affärsupplägg för att kunna bygga ut verksamheten kommer vara en del av arbetsuppgifterna.
Arbetsuppgifterna kommer vara varierande och du kommer få ett stort ansvar där du kommer kunna jobba fritt inom ramarna.
Du ska vare en god säljare, ha bra känsla för affärer och duktig på att knyta kontakter både mot företag och privatpersoner. Du ska klara av att jobba med olika arbetsuppgifter, vara ansvarsfull och noggrann. Du ska kunna jobba självständigt, men även kunna samarbeta och ha viss datavana.
Vi söker någon som är intresserad av att göra affärer, och vi välkomnar alla som tycker det låter intressant att söka tjänsten. Det är meriterande att du har jobbat med fastigheter tidigare, men det är inget krav.
Du kommer få vara med att utveckla och satsa på ett lite mer modernt fastighetsbolag som har stora visioner att växa och bygga ut verksamheten runt om i landet.
Välkommen att ansöka om jobbet!
PRM FASTIGHETER AB
Klarabergsgatan 29
11121 Stockholm
Teknisk förvaltare till Kvarteret Giraffen i Kalmar
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Konsultuppdrag – Fastighetschef till väletablerat bostadsbolag i Helsing...
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef
Teknisk förvaltare till Malmö
Spontanansökan - Konsultuppdrag
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Teknisk förvaltare till Malmö
Kontraktsförvaltare - Stockholm
Teknisk förvaltare - Västerås
Fastighetsförvaltare till HSB Södermanland - Nyköping
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetsförvaltare
Fastighetschef HSB Sörmlandsbostäder - Nyköping
Arbetslivserfarenhet
Krav
- Fastighetschef