På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Uthyrare
Spela filmen

Uthyrare

Som uthyrare arbetar man med administration, kundkontakter och med fastigheter.

Uthyrare hjälper kunder att hitta lokaler eller lägenheter efter deras behov. Uthyrarens jobb är att hitta objekt för kunder där de trivs och hjälpa företag att hitta passande lokaler så att företagen kan utvecklas vidare.

Utbildning

Inga strikta generella krav finns, man kan vara anställd med vilken tidigare utbildning som helst och även internutbildas på arbetsplatsen.

Lägst gymnasiekompetens med goda kunskaper i matematik och data rekommenderas för att kunna få anställning och klara av jobbet. Det är mycket fördelaktigt att ha läst ekonomi och/eller juridik på eftergymnasial nivå.

Det är också en stor merit om man har B-körkort och även har kunskaper inom bygg- och fastighetsbranschen, t.ex om man har genomgått hela eller delar av en yrkeshögskoleutbildning till Fastighetsförvaltare.

Personliga egenskaper

Som uthyrare bör man tycka om service och utveckling. Om du som person har säljande egenskaper är det en stor fördel för att trivas med och lyckas i yrkesrollen som uthyrare.

Övrigt

Renovräkning - vräkning av hyresgäster som inte har råd att betala den höjda hyran efter en bostadsrenovering.
Källa: sprakochfolkminnen.se

Länktips

Visa mer
Visa mindre

17 Lediga jobb

Vi söker nu framtidens Uthyrningsansvarige!

Arbetsgivare / Ort: Rosenqvist Fastighetsutveckling och Förvaltning / Rosersberg
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 November (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Uthyrare

Om jobbet

Rosenqvist Fastigheter grundades 2010 och ingår i Rosenqvist Gruppen, som har dryga 30 års erfarenhet av entreprenadverksamhet, främst inom järnvägsbranschen.


Rosenqvist Fastigheter - en dynamisk och engagerad aktör att växa med. Vi äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler, med det starkt växande Stockholm/Mälardalen som huvudsakligt verksamhetsområde.


Om rollen:

Som uthyrningsansvarig kommer du säkerställa uthyrningen av kommersiella ytor inom nya projekt, samt befintliga förvaltningsfastigheter. Du kommer även budgetera, bevaka och hantera uppsägning av lokalhyresavtal för inflyttning eller villkorsändring för att optimera fastighetsbeståndet.


I rollen ingår även att föreslå förändringar i lokalerna eller fastigheten för att optimera kundnyttan. Du kommer även vara den direkta kontakten med våra befintliga hyresgäster för att lyssna in och ständigt se hur vi kan göra saker bättre och underlätta för dem.


Som uthyrningsansvarig upprättar du hyresavtalen utifrån våra avtalsmallar. Du kommer även att arbeta med uthyrnings- och marknadsföringsmaterial samt se till att objekten marknadsförs via direkta samtal eller sociala medier.


Du rapporterar till VD:n och får en nyckelroll inom företaget och arbetar mot uppsatta styrtal och verksamhetsmål.


Personliga egenskaper:

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som ditt engagemang och driv. För att trivas i rollen ser vi att du är initiativtagande, affärsmässig, dynamisk och driver dina uthyrningsprojekt till avslut. Som person är du prestigelös och kan agera efter tydliga mål.


I ditt dagliga arbete kommer du ha hand om många olika kontaktytor vilket förutsätter att du har god samarbetsförmåga, personlig mognad och gott omdöme.


Vi är under kraftig tillväxt och erbjuder ett utvecklande och inspirerande arbete tillsammans med ett glatt gäng!


Vårt huvudkontor ligger i Stockholm Nord Logistikcenter, Rosersberg, i nya fräscha kontorslokaler ett stenkast från pendelstationen och bra lunchrestauranger inom gångavstånd.


Kvalifikationer

• God erfarenhet från motsvarande roller

Högskoleutbildning med inriktning mot fastighet alternativt mångårig relevant arbetslivserfarenhet


Om Anställningen

Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse.


Språkkunskaper i tal och skrift:

• Svenska

• Engelska


Baskrav

• B-körkort

• Word/Excel


Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV och Personligt brev.

Sista ansökningsdagen: 2020-11-30

Ansökan skickas till [email protected]

Vid frågor om tjänsten kontakta Mattias Lindqvist (070-242 21 47).


Övrigt: Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden och kan komma att tillsättas innan.

Arbetsgivare
Rosenqvist Fastighetsutveckling och Förvaltning
Stålgatan 1
19572 Rosersberg
Hemsida: www.rosfast.se
Ansökan
Ansök senast 30 November (3 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Säsongsjobba som skiduthyrare i Vallåsen vintern 2020-2021

Arbetsgivare / Ort: Vallåsen Fritidsanläggning AB / Våxtorp
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

På väg ut i arbetslivet eller på jakt efter en ny utmaning? I Vallåsen blir du en del av ett fantastiskt team som tillsammans erbjuder snö och skidåkning på kort avstånd för våra gäster. En säker väg till vinterns roligaste jobb!

Dina uppgifter

Som medarbetare i skiduthyrningen kommer du att arbeta i ett stort arbetslag med många olika uppgifter. Skiduthyrningens huvudsakliga uppgift är att förse våra gäster med den utrustning de behöver för en komplett skidupplevelse på vår anläggning. I dagligdrift arbetar medarbetarna vanligtvis med uthyrning av utrustning genom iordningställning av utrustning, som sedan placeras i bås, dit gästen kommer för att hämta utrustningen.

Vi erbjuder…

En inspirerande arbetsplats med en unik sammanhållning där du får chansen att uppleva en vinter som du sent kommer att glömma. Som anställd hos oss får du dessutom gratis liftkort, låna utrustning, förmånliga priser i restaurang/shop, rabatt på boende i Branäs och Kungsberget och mycket mer.

Vem är du?

Vi ser att du har ett intresse för utförsåkning och tycker om att arbeta med människor – både vuxna och barn. Du är stresstålig, ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet. I Vallåsen tror vi att glada medarbetare leder till glada gäster.

Krav och önskemål

· Du ska vara bekväm med både engelska och svenska språket.

· Önskvärt är att du har körkort och tillgång till bil.

· God datorvana

Ansök

För att läsa mer och ansöka till denna och alla våra andra säsongstjänster besök www.vallasen.se/jobba. Sista ansökningsdag är den 1 december. Rekryteringen pågår fortlöpande under hela säsongen, men den stora uttagningen sker i november/december. Har du frågor? Kontakta avdelningschef, Christian Alsbjer, [email protected]

Om Vallåsen

Vallåsen är en skidanläggning på Hallandsåsen mellan Halland och Skåne som erbjuder en vinterupplevelse med både längd och utförsåkning. Anläggningen brukar öppna i december och säsongen varar normalt in i mars månad. På somrarna sadlar anläggningen om till Bike Park och skidåkning byts ut mot cykling. Vallåsen är en av sex anläggningar som ingår i Branäsgruppen, Sveriges största privatägda skidanläggningskoncern.

Arbetsgivare
Vallåsen Fritidsanläggning AB
Yllevad 154
31298 Våxtorp
Hemsida: https://www.vallasen.se/jobba
Ansökan
Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Säsongsjobba som extra skiduthyrare i Vallåsen vintern 2020-2021

Arbetsgivare / Ort: Vallåsen Fritidsanläggning AB / Våxtorp
Omfattning / Varaktighet:
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

På jakt efter ett extrajobb? I Vallåsen blir du en del av ett fantastiskt team som tillsammans erbjuder snö och skidåkning på kort avstånd för våra gäster. En säker väg till vinterns roligaste jobb!

Dina uppgifter

Som medarbetare i skiduthyrningen kommer du att arbeta i ett stort arbetslag med många olika uppgifter. Skiduthyrningens huvudsakliga uppgift är att förse våra gäster med den utrustning de behöver för en komplett skidupplevelse på vår anläggning. I dagligdrift arbetar medarbetarna vanligtvis med uthyrning av utrustning genom iordningställande av utrustning, som sedan placeras i bås, dit gästen kommer för att hämta utrustningen. Som extra anställd jobbar du enstaka kvällar, helger och ev. vardagar beroende på när du kan.

Vi erbjuder…

En inspirerande arbetsplats med en unik sammanhållning där du får chansen att uppleva en vinter som du sent kommer att glömma. Som anställd hos oss får du dessutom gratis liftkort, låna utrustning, förmånliga priser i restaurang/shop, rabatt på boende i Branäs och Kungsberget och mycket mer.

Vem är du?

Vi ser att du har ett intresse för utförsåkning och tycker om att arbeta med människor – både vuxna och barn. Du är stresstålig, ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet. I Vallåsen tror vi att glada medarbetare leder till glada gäster.

Krav och önskemål

· Du ska vara bekväm med både engelska och svenska språket.

· Önskvärt är att du har körkort och tillgång till bil.

· God datorvana

· Du ska kunna arbeta minst 10 pass under säsongen.

Ansök

För att läsa mer och ansöka till denna och alla våra andra säsongstjänster besök www.vallasen.se/jobba. Sista ansökningsdag är den 1 december. Rekryteringen pågår fortlöpande under hela säsongen, men den stora uttagningen sker i november/december. Har du frågor? Kontakta avdelningschef, Christian Alsbjer, [email protected]

Om Vallåsen

Vallåsen är en skidanläggning på Hallandsåsen mellan Halland och Skåne som erbjuder en vinterupplevelse med både längd och utförsåkning. Anläggningen brukar öppna i december och säsongen varar normalt in i mars månad. På somrarna sadlar anläggningen om till Bike Park och skidåkning byts ut mot cykling. Vallåsen är en av sex anläggningar som ingår i Branäsgruppen, Sveriges största privatägda skidanläggningskoncern.

Arbetsgivare
Vallåsen Fritidsanläggning AB
Yllevad 154
31298 Våxtorp
Hemsida: https://www.vallasen.se/jobba
Ansökan
Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Säsongsjobba som extra skiduthyrare i Ulricehamn Ski Center 2020-2021

Arbetsgivare / Ort: Uc Skidcenter AB / Ulricehamn
Omfattning / Varaktighet:
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

På jakt efter ett extrajobb? I Ulricehamn Ski Center blir du en del av ett fantastiskt team som tillsammans erbjuder snö och skidåkning på kort avstånd för våra gäster. En säker väg till vinterns roligaste jobb!

Dina uppgifter

Som medarbetare i skiduthyrningen kommer du att arbeta i ett stort arbetslag med många olika uppgifter. Skiduthyrningens huvudsakliga uppgift är att förse våra gäster med den utrustning de behöver för en komplett skidupplevelse på vår anläggning. I daglig drift arbetar medarbetarna vanligtvis med uthyrning av utrustning genom iordningställande av utrustning, som sedan placeras i bås, dit gästen kommer för att hämta utrustningen.

Vi erbjuder…

En inspirerande arbetsplats med en unik sammanhållning där du får chansen att uppleva en vinter som du sent kommer att glömma. Som anställd hos oss får du dessutom gratis liftkort, låna utrustning, förmånliga priser i restaurang/shop, rabatt på boende i Branäs och Kungsberget och mycket mer.

Vem är du?

Vi ser att du har ett intresse för utförsåkning och tycker om att arbeta med människor – både vuxna och barn. Du är stresstålig, ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet. I Ulricehamn Ski Center tror vi att glada medarbetare leder till glada gäster.

Krav och önskemål

· Du ska vara bekväm med både engelska och svenska språket.

Ansök

För att läsa mer och ansöka till denna och alla våra andra säsongstjänster besök www.ulricehamnskicenter.se/jobba. Sista ansökningsdag är den 1 december men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor? Kontakta platschef Per Johansson, [email protected]

Om Ulricehamn Ski Center

Ulricehamn Ski Center erbjuder en komplett vinterupplevelse utan att behöva åka långt norrut. Här finns backar och liftar som passar för hela familjen, nybörjare som vana åkare, skiduthyrning, restaurang och shop. Anläggningen brukar öppna i december och säsongen varar normalt in i mars månad. Ulricehamn Ski Center är en av sex anläggningar som ingår i Branäsgruppen, Sveriges största privatägda skidanläggningskoncern.

Arbetsgivare
Uc Skidcenter AB
Vist 922
52390 Ulricehamn
Hemsida: http://www.ulricehamnskicenter.se/jobba
Ansökan
Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Säsongsjobba som skiduthyrare i Ulricehamn Ski Center 2020-2021

Arbetsgivare / Ort: Uc Skidcenter AB / Ulricehamn
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

På väg ut i arbetslivet eller på jakt efter en ny utmaning? I Ulricehamn Ski Center blir du en del av ett fantastiskt team som tillsammans erbjuder snö och skidåkning på kort avstånd för våra gäster. En säker väg till vinterns roligaste jobb!

Dina uppgifter

Som medarbetare i skiduthyrningen kommer du att arbeta i ett stort arbetslag med många olika uppgifter. Skiduthyrningens huvudsakliga uppgift är att förse våra gäster med den utrustning de behöver för en komplett skidupplevelse på vår anläggning. I dagligdrift arbetar medarbetarna vanligtvis med uthyrning av utrustning genom iordningställning av utrustning, som sedan placeras i bås, dit gästen kommer för att hämta utrustningen.

Vi erbjuder…

En inspirerande arbetsplats med en unik sammanhållning där du får chansen att uppleva en vinter som du sent kommer att glömma. Som anställd hos oss får du dessutom gratis liftkort, låna utrustning, förmånliga priser i restaurang/shop, rabatt på boende i Branäs och Kungsberget och mycket mer.

Vem är du?

Vi ser att du har ett intresse för utförsåkning och tycker om att arbeta med människor – både vuxna och barn. Du är stresstålig, ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet. I Ulricehamn Ski Center tror vi att glada medarbetare leder till glada gäster.

Krav och önskemål

· Du ska vara bekväm med både engelska och svenska språket.

Ansök

För att läsa mer och ansöka till denna och alla våra andra säsongstjänster besök www.ulricehamnskicenter.se/jobba. Sista ansökningsdag är den 1 december men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor? Kontakta platschef Per Johansson, [email protected]

Om Ulricehamn Ski Center

Ulricehamn Ski Center erbjuder en komplett vinterupplevelse utan att behöva åka långt norrut. Här finns backar och liftar som passar för hela familjen, nybörjare som vana åkare, skiduthyrning, restaurang och shop. Anläggningen brukar öppna i december och säsongen varar normalt in i mars månad. Ulricehamn Ski Center är en av sex anläggningar som ingår i Branäsgruppen, Sveriges största privatägda skidanläggningskoncern.

Arbetsgivare
Uc Skidcenter AB
Vist 922
52390 Ulricehamn
Hemsida: http://www.ulricehamnskicenter.se/jobba
Ansökan
Ansök senast 1 December (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bostadsuthyrare / Uthyrare i Malmö

Arbetsgivare / Ort: Bravura Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 6 December (9 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Heimstaden. Om företaget: Heimstaden är ett ledande europeiskt bostadsfastighetsbolag med en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden – Friendly Homes. Företagets ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar deras värderingar. Samhälleliga bidrag är viktigt för Heimstaden. De har ett livslångt perspektiv på sina fastigheter, vilket innebär att de bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard. Heimstaden växer hela tiden och för att kunna leverera lika god service som på andra orter söker de nu en ny kollega i Malmö. Arbetsuppgifter: I rollen som Bostadsuthyrare har du en varierad vardag där du bland annat behandlar ansökningar från bostadssökande, sköter kontraktsskrivningar, lägenhetsvisningar samt administrativa och praktiska uppgifter kring uthyrning och förvaltning. Vidare ansvarar du för annonsering, upprättande av hyresavtal samt tar beslut om mindre underhållningsåtgärder enligt ekonomiska riktlinjer. Du har många olika kontaktytor och samarbetar med teamet på plats, samt har daglig kontakt med kunder och hyresgäster. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med företaget. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Erfarenhet av bostadsuthyrning • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God datorvana, erfarenhet av arbete i Vitec • Körkort • Erfarenhet av service, administration och/eller försäljning (meriterande) För att lyckas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och trivs som bäst i sociala situationer. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du är mån om att göra ett bra arbete. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper. Övrig information: Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: uthyrare, bostadsuthyrare, fastigheter, fastighetsbolag, Malmö, Lund, heltid, fastighetsförvaltning, ekonomi, service, lägenhet, bostad, Vitec hyra
Arbetsgivare
Bravura Sverige AB
Hemsida: www.bravura.se
Ansökan
Ansök senast 6 December (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Uthyrningsansvarig sökes till Rosenqvist Fastigheter!

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 7 December (10 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet
Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för uthyrning inom entreprenad och som vill vara en del av ett växande team! Vår kund, Rosenqvist Fastigheter grundades 2010 och ingår i Rosenqvist Gruppen som har dryga 30 års erfarenhet av entreprenadverksamhet, främst inom järnvägsbranschen. Rosenqvist Fastigheter är en dynamisk och engagerad aktör där man har möjlighet att växa tillsammans. Bolaget äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler, med det starkt växande Stockholm/Mälardalen som huvudsakligt verksamhetsområde. Som Uthyrningsansvarig rapporterar du till vd:n och har en nyckelroll inom företaget. Du är den direkta kontakten med bolagets befintliga hyresgäster för att lyssna in behov och ständigt hitta lösningar som underlättar för hyresgäster. I rollen ansvarar du för att upprätta hyresavtalen utifrån bolagets avtalsmallar. Du kommer även att arbeta med uthyrnings- och marknadsföringsmaterial samt se till att objekten marknadsförs via direkta samtal och sociala medier. I rollen som Uthyrningsansvarig kommer du huvudsakligen arbeta med följande arbetsuppgifter: - Säkerställa uthyrningen av kommersiella ytor inom nya projekt och befintliga förvaltningsfastigheter - Ansvar för budgetering, bevakning och hantering av uppsägning av lokalhyresavtal för inflyttning eller villkorsändring för att optimera fastighetsbeståndet - Föreslå förändringar i lokaler och fastigheter för att optimera kundnyttan Detta är en direktrekrytering med start omgående vilket innebär att du blir anställd direkt av Rosenqvist Fastigheter och StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen. Tjänsten inleds med en provanställning om 6 månader med chans till förlängning. För denna tjänst gäller kontorstider måndag – fredag 08.00 – 17.00 och vid uppstart ges en introduktion. Du arbetar på Rosenqvist Fastigheters huvudkontor i Stockholm Nord Logistikcenter i Rosersberg. Din profil Vi söker dig som har en utbildningsbakgrund, gärna med inriktning mot kommersiella fastigheter alternativt besitter relevant arbetserfarenhet av liknande roller. Har du erfarenhet av en roll som uthyrningsansvarig inom en entreprenadverksamhet sedan tidigare är detta starkt meriterande för tjänsten. För att passa in i tjänsten söker vi dig som är initiativtagande, affärsmässig och trivs i en dynamisk roll där du driver dina uthyrningsprojekt till avslut. Som person är du prestigelös och kan agera efter tydliga mål. Då du i ditt dagliga arbete kommer ha många kontaktytor ser vi att du har en god samarbetsförmåga, personlig mognad och gott omdöme. Krav för tjänsten är att du besitter flytande svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vidare har du en god systemvana och är van att arbeta i Word. För denna tjänst läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper så som ditt engagemang och driv. Passar beskrivningen bra in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast 7 December (10 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Säsongsjobb i skiduthyrning i Funäsfjällen

Arbetsgivare / Ort: Kappruet Turism AB / Funäsdalen
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 10 December (13 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Nu söker vi dig som vill jobba i en härlig fjällmiljö vintern 2010/2021.

Kappruet är en familjär skidanläggning beläget i det innersta av Härjedalens fjällvärld. Hit kommer våra gäster för att njuta av vinter och fjällen.

Vi söker två medarbetare till Kappruets skiduthyrning. I vår skiduthyrning har vi fått in allt man kan behöva under ett tak. Här har vi försäljning av sportartiklar, skidskolebokning, skipassförsäljning samt uthyrning av skid-, snowboard och längdutrustningar och tjänsten innefattar samtliga delar.

Vi söker dig som tycker om att möta människor och ge dem den där lilla extra servicen. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av yrket, det viktigaste är att du är serviceinriktad och villig att lära dig. Gillar du dessutom skidor/snowboard och vinter är det en klar merit.

Som säsongsanställd medarbetare hos oss har vi boende på anläggningen. Personalboendet är en liten lägenhet med egen ingång, dusch och kök, samt ett gemensamt uppehållsrum med kök, tvättstuga och tv hörna i ett hus precis intill.

Då Kappruet har långt till kollektivtrafik är körkort och egen bil bra att ha.

Arbetsgivare
Kappruet Turism AB
Messlingen 100
84095 Funäsdalen
Hemsida: http://www.kappruet.se
Ansökan
Ansök senast 10 December (13 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Bostadsuthyrarvikarie till Trelleborg

Arbetsgivare / Ort: Heimstaden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 13 December (16 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet
Har du erfarenhet av administration och service? Vill du dessutom hjälpa människor att hitta sitt nya boende och matcha bostäder mot deras behov? Vi erbjuder dig en varierad roll med breda kontaktytor på ett av Europas ledande fastighetsbolag – Heimstaden! Heimstaden har en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden – Friendly Homes. Vår ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar våra värderingar. Vi har ett livslångt perspektiv på våra fastigheter, vilket innebär att vi bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard. Kulturen präglas av värderingarna; Care, Dare och Share. Vi växer hela tiden och söker nu en vikarie i Trelleborg för tiden 1 mars 2021-28 februari 2022. Du blir en del av ett härligt gäng som värdesätter gemenskap! Arbetsuppgifter I rollen som bostadsuthyrare har du en varierad vardag där du ansvarar för att hjälpa människor att hitta sitt nya boende. I arbetet ingår många personliga kontakter med kunder och hyresgäster där du har ansvar för köhantering, ansökningar från bostadssökande, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, kontraktsskrivning, nyckelhantering och dokumentation. Du arbetar även med övrigt administrativt arbete kring uthyrning och förvaltning samt inköp av kontorsmaterial. I rollen ingår även besiktningar vid in-och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder.  Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har även en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss. Tjänsten är ett vikariat 1 mars 2021-28 februari 2022. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och trivs som bäst i sociala situationer. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du är mån om att göra ett bra arbete. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. Som person brinner du för service och kundkontakter. Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Det är meriterande om du arbetat i Vitec. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av kundorienterat och administrativt arbete Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort God datorvana, erfarenhet av arbete i Vitec Hyra (meriterande) Meriterande: Erfarenhet av bostadsuthyrning Heimstaden Vi ser det som en självklarhet att du vill leva upp till våra värderingar Care, Share & Dare. Personligt brev och CV välkomnas senast 2020-12-13. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.  Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Heimstaden AB
Ansökan
Ansök senast 13 December (16 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Maskinuthyrare

Arbetsgivare / Ort: Lyft & Byggmaskiner AB / MALMÖ
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 December (17 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Verksamhetsbeskrivning Lyft och Byggmaskiner är ett privatägt företag som är ett av södra Sveriges mest kompletta maskinuthyrningsföretag. Vår affärsidé är att äga, hantera och hyra ut maskiner och utrustning för främst bygg- och anläggningsverksamheten, att sälja tillbehör och relaterade tjänster och vi har mer än 25 års erfarenhet av detta. Vi har vår huvuddepå i Ängelholm men vi finns även i Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Halmstad, Göteborg och Jönköping. Vi omsätter drygt 170 miljoner och är för ca 90 anställda. Vårt fokus är att förstå kundens utmaningar och vilka strategier och lösningar som ska leda till målet på det mest effektiva sättet. Det djupa och långsiktiga samarbetet med våra kunder är en viktig del i vår utvecklingsprocess. Arbetsuppgifter Vi behöver förstärka vårt team i Malmö med en maskinuthyrare. Som uthyrare hos oss är du lite allt-i-allo som kommer att arbeta i uthyrningsarbetets alla led. Mestadels kommer du att arbeta med mottagning och utlämning av våra maskiner och material samt registrering av levererat och returnerade maskiner i vårt ordersystem. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: . Orderhantering . Instruera och rådge våra kunder över disk och per telefon . Hålla det rent och snyggt i vår maskin- och materialpark . Rengöra och funktionskontrollerna återlämnat uthyrningsmaterial . Utföra mindre reparationer och servicearbete . Lastning och lossning av maskiner Utbildning/Erfarenhet Rollen innebär mycket problemlösning och att ta fram rätt maskiner till våra kunder utifrån deras behov. Du kommer arbeta med både företagare och privatpersoner som har en hög förväntan på oss som leverantör vilket ställer krav på att du är lyhörd, tillmötesgående och har en bra kommunikationsförmåga. Vi söker en driven person med ordningssinne och goda datorkunskaper. Rollen ställer krav på att du ska kunna ta egna initiativ och kunna jobba med frihet under ansvar. Vi förväntar oss inte att du ska ha all kunskap om våra maskiner och nischade bransch utan det viktiga för oss är att du har ett maskinintresse, är nyfiken på att lära och har en god serviceförmåga. Har du erfarenhet av att arbetat i en liknande roll sedan tidigare ses detta som starkt meriterande. För den här tjänsten är det ett krav med B-körkort samt att du kan svenska språket i både tal och skrift. BE-kort ses som meriterande. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning bidrar med till verksamheten och ser därför gärna kvinnliga sökande till denna tjänst.
Arbetsgivare
Lyft & Byggmaskiner AB
Ventilgatan 10
21241 MALMÖ
Tel: 0431-410410
Ansökan
Ansök senast 14 December (17 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Renta i Malmö söker Returmottagare!

Arbetsgivare / Ort: OnePartnerGroup Skåne AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 16 December (19 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet

VI ÄR RENTA – MASKINUTHYRARNA SOM BRYR SIG

Vi tror att frihet skapar engagemang. Ett engagemang som förenar. Och som definierar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Det lilla bolagets charm och det storas muskler: det är Renta det. Med 40 år av maskinuthyrarerfarenhet har vi nu börjat förena oss nationellt. Vi samlas helt enkelt under samma flagg, som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och ­närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Vill du med?

 

Vad kommer du som Returmottagare att göra?

Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Lite varsomhelst dessutom. Du däremot, du kommer bygga en bro mellan oss och våra kunder – finnas på plats för att ta emot maskiner och utrustning som lämnas tillbaka samt även ha hand om debitering på hyresavtalet. Du är leendet kunden möter när du bedömer maskinernas kondition och utför service på använda produkter som lämnas in i verkstaden. Är du alltid redo att rycka in och hjälpa till att hålla ordning på gården och i verkstaden? Bra. För vi hjälps åt och den här resan gör vi nämligen tillsammans. 

 

Vi söker dig som…

… stöttar upp likt alla turister på bilderna vid lutande tornet i Pisa. Vi söker dig som är för ändring. Visst läste du förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med?

 

Våra tre önskemål till dig:

  • God datorvana – check! 
  • Ordning och reda är nummer ett för dig
  • Du har upplevt känslan av att stå på ett studentflak (läs: du har gymnasieutbildning)

 

Varför Renta?

Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen.

 

Varaktighet Lön

Provanställning, för att sedan övergå till tillsvidare-anställning. Tillträde snarast. Fast lön

 

Kontaktperson ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup -  och vid frågor gällande tjänsten söker du Christian Gullander på 0734-305025.
Klicka på länken för att ansöka.
 

 

Vi intervjuar och gör urval löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är 2020-11-30
Välkommen med din ansökan snarast!

Arbetsgivare
OnePartnerGroup Skåne AB
Ansökan
Ansök senast 16 December (19 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Uthyrningsansvarig sökes till Rosenqvist Fastigheter!

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 December (1 månad 4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet
Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för uthyrning inom entreprenad och som vill vara en del av ett växande team! Vår kund, Rosenqvist Fastigheter grundades 2010 och ingår i Rosenqvist Gruppen som har dryga 30 års erfarenhet av entreprenadverksamhet, främst inom järnvägsbranschen. Rosenqvist Fastigheter är en dynamisk och engagerad aktör där man har möjlighet att växa tillsammans. Bolaget äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler, med det starkt växande Stockholm/Mälardalen som huvudsakligt verksamhetsområde. Som Uthyrningsansvarig rapporterar du till vd:n och har en nyckelroll inom företaget. Du är den direkta kontakten med bolagets befintliga hyresgäster för att lyssna in behov och ständigt hitta lösningar som underlättar för hyresgäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer omfattas av; - Uppsöka nya kunder men även vårda befintliga kundrelationer - Upprätta hyresavtal utifrån bolagets avtalsmallar - Hantera uthyrnings- och marknadsföringsmaterial samt se till att objekten marknadsförs via direkta samtal och sociala medier - Säkerställa uthyrningen av kommersiella ytor inom nya projekt och befintliga förvaltningsfastigheter - Ansvar för budgetering, bevakning och hantering av uppsägning av lokalhyresavtal för inflyttning eller villkorsändring för att optimera fastighetsbeståndet - Föreslå förändringar i lokaler och fastigheter för att optimera kundnyttan Detta är en direktrekrytering med start omgående vilket innebär att du blir anställd direkt av Rosenqvist Fastigheter och StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen. Tjänsten inleds med en provanställning om 6 månader som därefter har för avsikt att övergå till en tillsvidareanställning. Arbetstider, måndag – fredag 08.00 – 17.00 med flexibilitet. Du arbetar på Rosenqvist Fastigheters huvudkontor i Stockholm Nord Logistikcenter i Rosersberg. Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasialutbildning, antingen inom ekonomi, fastigheter, juridik eller motsvarade. Alternativt att du besitter relevant arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Har du erfarenhet av en roll som uthyrningsansvarig inom en entreprenadverksamhet sedan tidigare är detta starkt meriterande för tjänsten. För att passa in i tjänsten söker vi dig som är initiativtagande, affärsmässig och trivs i en dynamisk roll där du driver dina uthyrningsprojekt till avslut. Som person är du prestigelös och kan agera efter tydliga mål. Då du i ditt dagliga arbete kommer ha många kontaktytor ser vi att du har en god samarbetsförmåga, personlig mognad och gott omdöme. Krav för tjänsten är att du besitter flytande svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vidare har du en god systemvana och är van att arbeta i Officepaketet. För denna tjänst läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper så som ditt engagemang och driv. Passar beskrivningen bra in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast 31 December (1 månad 4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Leasing Assistant till Nordier Property Advisors

Arbetsgivare / Ort: Rp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 7 March (3 månader 8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Uthyrare

Om jobbet
Ryska Posten Bemanning söker för Nordier Property Advisors räkning en Leasing Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN Nu söker vi en Leasing Assistant till vår kund Nordier Property Advisors som är en fastighetsrådgivare vars tjänster kännetecknas av att seniora partners är djupt involverade och aktiva i alla projekt. Nordiers vision är att vara den mest attraktiva plattformen att göra fastighetsaffärer utifrån. Både som kund och som medarbetare. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm. På kontoret arbetar ett sammansvetsat team på cirka 25 personer och det är en härlig samt energifylld stämning. I rollen som Leasing Assistant kommer du att stötta företagets Leasing Manager med olika arbetsuppgifter. Avdelningen som du kommer arbeta på ansvarar för all uthyrning och alla avtal för olika fastigheter. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till att göra search och kontakta potentiella hyresgäster för att fylla upp vakanserna. Du kommer att ringa hyresgästerna för att informera om fastigheterna och stämma av intresset. Det är viktigt att du är social och orädd för att våga lyfta telefonen och ringa kalla samtal. Arbetet innebär även administrativa uppgifter. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta minst 20 timmar per vecka men behovet varierar och vissa veckor kommer du att arbeta heltid så därför är det viktigt att du är flexibel. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag men arbetstiderna är flexibla. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och trivs med ett arbete där du har mycket frihet och eget ansvar. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund. ARBETSUPPGIFTER Som Leasing Assistant kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara: - Läsa på och lära dig om dom olika fastighetsobjekten - Arbeta med search och upprätta listor med lämpliga hyresgäster - Ringa kalla samtal och kontakta potentiella hyresgäster - Hjälpa till att boka och förbereda inför event - Administrativa uppgifter som månadsrapportering och veckosammanställning VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service - Har goda kunskaper i Excel och Powerpoint - Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om: - Du har goda kunskaper i Indesign Som person är du social, orädd och serviceinriktad. Du är självgående, strukturerad och kommunikativ. Vidare är du mogen, professionell och flexibel. Du är ansvarsfull och förstår vikten av sekretess. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB
Hemsida: http://www.ryskapostenbemanning.se
Ansökan
Ansök senast 7 March (3 månader 8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Maskinuthyrare/reparatör - Kalmar - Är du lösningsinriktad och kan jobba...

Arbetsgivare / Ort: Consultify AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 April (4 månader 8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om Företaget Ett företag som höjer människan till det absolut viktigaste där man tänker på utveckling, trygghet och en givande miljö. Företaget befinner sig i Kalmar och arbetar med att hyra ut maskiner och material riktat mot bygg. Där erbjuds en trygg anställning där du får vara i del av att bygga upp en hållbart samhälle. Företaget vänder sig till privata och företagskunder. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som serviceman där du fämst kommer att arbeta med order och bokningshantering samt returer. Störstadels kommer du att arbeta med mottagning och utlämning och uthyrning av maskiner och material med registrering av returnerat och levererat material i bokningssystem. Du kommer även att hålla det rent och snyggt i maskin och materialparken och du kommer också att utföra mindre reparationer, service, och rengöring av maskinerna. - Orderhantering, bokningshantering, returer - Mottagning, utlämning, uthyrning, registrering - Renhållning av lokalerna - Maskinreparationer, service, rengöring Personliga Egenskaper Just nu söker dom en drivande och frammåt person som har goda sociala förmågor och som är duktig på struktur och organisering samt att ha många bollar i luften. Du ska kunna ta egna initiativ och kunna jobba med frihet under ansvar. Du drivs av att leverara den bästa lösningen för kunden och vill ha ett nära arbete med dina kollegor. Du har god maskin kännedom och känner dig familjär med att utföra reparationer och service på bygg- och anläggningsmaskiner. - Socialkompetens - Strukturerad och lösningsorienterad - Kan arbeta med många bollar i luften - God maskinkännedom Krav - Svenska i tal och skrift - B-körkort - Datorvana - Tekniskt intresse - God maskinkännedom - Mekaniskt kunnig Meriter - Truckkort - Utbildning/erfarenhet inom yrket Då urval kommer ske löpande ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår annons eller hemsida.) Om oss Consultify är företaget för unga talanger som vill komma direkt in på ett företag. Där får du visa vad du går för mitt i hetluften, istället för att bli ett namn på ett cv som bara hamnar på hög. Vi är ett service- och personalförmedlingsföretag som brinner för att få ut ungdomar i givande och stimulerande jobbmöjligheter, bygga på cv:et, knyta kontakter och till slut få en fast anställning. Vi har huvudkontoret i Kalmar men finns även i Växjö, Karlskrona och Halmstad. Consultify är företaget som skapar riktiga jobb för Sveriges unga talanger!
Arbetsgivare
Consultify AB
Hemsida: http://www.consultify.se
Ansökan
Ansök senast 4 April (4 månader 8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Maskinuthyrare/reparatör - Kalmar - Är du lösningsinriktad och kan jobba...

Arbetsgivare / Ort: Consultify AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 April (4 månader 18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om Företaget Ett företag som höjer människan till det absolut viktigaste där man tänker på utveckling, trygghet och en givande miljö. Företaget befinner sig i Kalmar och arbetar med att hyra ut maskiner och material riktat mot bygg. Där erbjuds en trygg anställning där du får vara i del av att bygga upp en hållbart samhälle. Företaget vänder sig till privata och företagskunder. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som serviceman där du fämst kommer att arbeta med order och bokningshantering samt returer. Störstadels kommer du att arbeta med mottagning och utlämning och uthyrning av maskiner och material med registrering av returnerat och levererat material i bokningssystem. Du kommer även att hålla det rent och snyggt i maskin och materialparken och du kommer också att utföra mindre reparationer, service, och rengöring av maskinerna. - Orderhantering, bokningshantering, returer - Mottagning, utlämning, uthyrning, registrering - Renhållning av lokalerna - Maskinreparationer, service, rengöring Personliga Egenskaper Just nu söker dom en drivande och frammåt person som har goda sociala förmågor och som är duktig på struktur och organisering samt att ha många bollar i luften. Du ska kunna ta egna initiativ och kunna jobba med frihet under ansvar. Du drivs av att leverara den bästa lösningen för kunden och vill ha ett nära arbete med dina kollegor. Du har god maskin kännedom och känner dig familjär med att utföra reparationer och service på bygg- och anläggningsmaskiner. - Socialkompetens - Strukturerad och lösningsorienterad - Kan arbeta med många bollar i luften - God maskinkännedom Krav - Svenska i tal och skrift - B-körkort - Datorvana - Tekniskt intresse - God maskinkännedom - Mekaniskt kunnig Meriter - Truckkort - Utbildning/erfarenhet inom yrket Då urval kommer ske löpande ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår annons eller hemsida.) Om oss Consultify är företaget för unga talanger som vill komma direkt in på ett företag. Där får du visa vad du går för mitt i hetluften, istället för att bli ett namn på ett cv som bara hamnar på hög. Vi är ett service- och personalförmedlingsföretag som brinner för att få ut ungdomar i givande och stimulerande jobbmöjligheter, bygga på cv:et, knyta kontakter och till slut få en fast anställning. Vi har huvudkontoret i Kalmar men finns även i Växjö, Karlskrona och Halmstad. Consultify är företaget som skapar riktiga jobb för Sveriges unga talanger!
Arbetsgivare
Consultify AB
Hemsida: http://www.consultify.se
Ansökan
Ansök senast 14 April (4 månader 18 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Maskinuthyrare/reparatör - Kalmar - Är du lösningsinriktad och kan jobba...

Arbetsgivare / Ort: Consultify AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 23 April (4 månader 27 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om Företaget Ett företag som höjer människan till det absolut viktigaste där man tänker på utveckling, trygghet och en givande miljö. Företaget befinner sig i Kalmar och arbetar med att hyra ut maskiner och material riktat mot bygg. Där erbjuds en trygg anställning där du får vara i del av att bygga upp en hållbart samhälle. Företaget vänder sig till privata och företagskunder. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som serviceman där du fämst kommer att arbeta med order och bokningshantering samt returer. Störstadels kommer du att arbeta med mottagning och utlämning och uthyrning av maskiner och material med registrering av returnerat och levererat material i bokningssystem. Du kommer även att hålla det rent och snyggt i maskin och materialparken och du kommer också att utföra mindre reparationer, service, och rengöring av maskinerna. - Orderhantering, bokningshantering, returer - Mottagning, utlämning, uthyrning, registrering - Renhållning av lokalerna - Maskinreparationer, service, rengöring Personliga Egenskaper Just nu söker dom en drivande och frammåt person som har goda sociala förmågor och som är duktig på struktur och organisering samt att ha många bollar i luften. Du ska kunna ta egna initiativ och kunna jobba med frihet under ansvar. Du drivs av att leverara den bästa lösningen för kunden och vill ha ett nära arbete med dina kollegor. Du har god maskin kännedom och känner dig familjär med att utföra reparationer och service på bygg- och anläggningsmaskiner. - Socialkompetens - Strukturerad och lösningsorienterad - Kan arbeta med många bollar i luften - God maskinkännedom Krav - Svenska i tal och skrift - B-körkort - Datorvana - Tekniskt intresse - God maskinkännedom - Mekaniskt kunnig Meriter - Truckkort - Utbildning/erfarenhet inom yrket Då urval kommer ske löpande ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår annons eller hemsida.) Om oss Consultify är företaget för unga talanger som vill komma direkt in på ett företag. Där får du visa vad du går för mitt i hetluften, istället för att bli ett namn på ett cv som bara hamnar på hög. Vi är ett service- och personalförmedlingsföretag som brinner för att få ut ungdomar i givande och stimulerande jobbmöjligheter, bygga på cv:et, knyta kontakter och till slut få en fast anställning. Vi har huvudkontoret i Kalmar men finns även i Växjö, Karlskrona och Halmstad. Consultify är företaget som skapar riktiga jobb för Sveriges unga talanger!
Arbetsgivare
Consultify AB
Hemsida: http://www.consultify.se
Ansökan
Ansök senast 23 April (4 månader 27 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Maskinuthyrare/reparatör - Kalmar - Är du lösningsinriktad och kan jobba...

Arbetsgivare / Ort: Consultify AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 6 May (5 månader 9 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om Företaget Ett företag som höjer människan till det absolut viktigaste där man tänker på utveckling, trygghet och en givande miljö. Företaget befinner sig i Kalmar och arbetar med att hyra ut maskiner och material riktat mot bygg. Där erbjuds en trygg anställning där du får vara i del av att bygga upp en hållbart samhälle. Företaget vänder sig till privata och företagskunder. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som serviceman där du fämst kommer att arbeta med order och bokningshantering samt returer. Störstadels kommer du att arbeta med mottagning och utlämning och uthyrning av maskiner och material med registrering av returnerat och levererat material i bokningssystem. Du kommer även att hålla det rent och snyggt i maskin och materialparken och du kommer också att utföra mindre reparationer, service, och rengöring av maskinerna. - Orderhantering, bokningshantering, returer - Mottagning, utlämning, uthyrning, registrering - Renhållning av lokalerna - Maskinreparationer, service, rengöring Personliga Egenskaper Just nu söker dom en drivande och frammåt person som har goda sociala förmågor och som är duktig på struktur och organisering samt att ha många bollar i luften. Du ska kunna ta egna initiativ och kunna jobba med frihet under ansvar. Du drivs av att leverara den bästa lösningen för kunden och vill ha ett nära arbete med dina kollegor. Du har god maskin kännedom och känner dig familjär med att utföra reparationer och service på bygg- och anläggningsmaskiner. - Socialkompetens - Strukturerad och lösningsorienterad - Kan arbeta med många bollar i luften - God maskinkännedom Krav - Svenska i tal och skrift - B-körkort - Datorvana - Tekniskt intresse - God maskinkännedom - Mekaniskt kunnig Meriter - Truckkort - Utbildning/erfarenhet inom yrket Då urval kommer ske löpande ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår annons eller hemsida.) Om oss Consultify är företaget för unga talanger som vill komma direkt in på ett företag. Där får du visa vad du går för mitt i hetluften, istället för att bli ett namn på ett cv som bara hamnar på hög. Vi är ett service- och personalförmedlingsföretag som brinner för att få ut ungdomar i givande och stimulerande jobbmöjligheter, bygga på cv:et, knyta kontakter och till slut få en fast anställning. Vi har huvudkontoret i Kalmar men finns även i Växjö, Karlskrona och Halmstad. Consultify är företaget som skapar riktiga jobb för Sveriges unga talanger!
Arbetsgivare
Consultify AB
Hemsida: http://www.consultify.se
Ansökan
Ansök senast 6 May (5 månader 9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.