På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Fastighetsansvarig
Spela filmen

Fastighetsansvarig

Inom fastighetsbranschen finns olika yrkesroller, ibland är gränserna mellan dem flytande. Arbetsuppgifterna varierar med företagets storlek och organisation. Hos små fastighetsbolag kan samma person arbeta med flera inriktningar, exempelvis fastighetsskötsel och teknik. Hos stora företag är det vanligare att man är specialiserad inom ett område.

Gemensamt för samtliga yrkesroller är att de på ett eller annat sätt arbetar med skötsel av fastigheter. Arbetsuppgifterna kring fastigheter handlar om skötsel av inre och yttre fastighetsmiljö, förvaltning av byggnader och mark, drift och underhåll av tekniska system samt om kontakter med hyresgäster.

Att vara fastighetsansvarig innebär att man sköter förvaltningen av byggnader och tillhörande mark.

Oftast ansvarar man också för underhåll av byggnader och ytterområden, som till exempel reparationer av olika slag.

Fastighetsansvarig har vanligen också ansvar för fastighetens ekonomi.

Fastighetsansvariga kan vara anställda av fastighetsbolag eller företag som säljer tjänster till fastighetsbolag. Kommuner är också vanliga arbetsgivare.

Utbildning

Relevanta utbildningar kan finnas på högskolenivå eller inom Yrkeshögskolan.

På gymnasiet finns bra förberedande grundutbildning på flera av de nationella programmen, t ex Bygg- och anläggningsprogrammet, Ekonomiprogrammet och Handels- och administrationsprogrammet.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

86 Lediga jobb

Förvaltare

Arbetsgivare / Ort: Riksbyggen Ek För
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är 2 800 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss kan vara ledamot i någon av våra bostadsrättsföreningar. Välkommen! Riksbyggen finns över hela Sverige och i Värmland är vi ca 100 medarbetare. Vi arbetar kontinuerligt med våra värdeord ”Trygghet, Långsiktighet, Samverkan och Nytänkande” och fokuserar på att vara en attraktiv arbetsgivare.  Som förvaltare har du en central roll i vår kundorienterade organisation och huvudansvaret för den löpande dialogen med våra kunder som är bostadsrättsföreningar och kommersiella kunder belägna i marknadsområdet. Som förvaltare ingår du i ett team som ansvarar för Riksbyggens förvaltningstjänster, och arbetar för att bibehålla de förvaltade fastigheternas värde på kort och lång sikt. Förvaltaren säkerhetsställer på ett systematiskt sätt den tekniska standarden och säkerheten i kundens fastigheter. Vad ska du göra?   Som förvaltare ansvarar du för löpande förvaltning och drift av förvaltade fastigheter. I detta ingår bl.a. underhållsplanering, projektledning, skadehantering, offertarbete, teknisk- och juridiskt rådgivning gentemot våra kunder. Utöver detta är du kontaktperson gentemot bostadsrättsmedlemmar, hyresgäster, leverantörer, myndigheter med flera. Möten på kvällstid förekommer då du i ditt uppdrag som förvaltare träffar bostadsrättsföreningars styrelser i olika sammanhang. Du arbetar i nära samarbete med andra förvaltare, ekonomer, tekniker och fastighetsskötare. Arbetet som förvaltare på Riksbyggen är självständigt, innebär stort eget ansvar och stor frihet att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.   Vem är du?  Vi ser gärna att du har utbildning från högskola eller motsvarande med inriktning mot byggnads- och/eller fastighetsteknik eller motsvarande erfarenhet efter många år i yrket. Du har erfarenhet som förvaltare och är van användare av databaserade system och program. Du bör även ha erfarenhet av att tolka och upprätta upphandlings- och avtalsdokument, t.ex. AFF, AB, ABT och ABK. Kunskap kring lagar och myndighetskrav för området samt kalkylering är en förutsättning för denna tjänst. Vi ser gärna att du har erfarenhet av offertarbete gällande entreprenader, kunskap om projektledning samt god kunskap av fastighetstekniska system och dess funktion.  Vi söker dig som är kundorienterad och har förmågan att se och möta våra kunders behov. Du ger god service och agerar alltid professionellt. Det är viktigt att du är social och har förmåga att skapa en öppen och förtroendefull dialog med kunder såväl som med kollegor. Du har stor problemlösningsförmåga och jobbar på ett affärsmässigt sätt. Du har också arbetat administrativt med dator och har god förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.  Som anställd inom Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar.   Tjänstens placering är Karlstad men även arbete på andra orter inom marknadsområdet kan förekomma. Tjänsten kräver B-körkort och tillgång till bil. Kontakt och ansökan Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast den 2021-09-26. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! Vid frågor om tjänsten kontakta Leveranschef Rasmus Widlund e-postadress: [email protected]             Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor. Vill du precis som vi, vara med och skapa något betydelsefullt för framtiden – utveckla hållbara idéer tillsammans och skapa fler möjligheter för fler människor? Vill du ha utrymme att växa, tänka nytt och tänka längre? Vill du även ha möjlighet att ansvara för din egen tid, så att du kan skapa balans i vardagen och få ihop livspusslet. Kort sagt, önskar du en utmanande och stimulerande arbetsplats? Välkommen att jobba för en gemensam framtid. Både för dig och samhället. Välkommen till oss på Riksbyggen. Se gärna vår film om hur det är att jobba hos oss! https://youtu.be/6M4j33Szq3w
Arbetsgivare
Riksbyggen Ek För
Hemsida: www.riksbyggen.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

SigtunaHem söker Fastighetsservicechef

Arbetsgivare / Ort: AB SigtunaHem
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetschef/Fastighetsdirektör

Om jobbet
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! SigtunaHem äger och förvaltar 4 800 lägenheter med hyresrätt i Sigtuna kommun. Vi är ett serviceföretag som erbjuder attraktivt boende och vår verksamhet kännetecknas av långsiktighet och hållbarhet. Vår främsta uppgift är att utveckla trygga och trivsamma boendemiljöer med hög servicegrad. Vi bygger både hyresrätter och bostadsrätter och skapar hållbara, levande och väl fungerande bostadsområden och stadsdelar. ARBETSUPPGIFTER Är du en ledare med gedigen kunskap om fastighetsbranschen? Har du erfarenhet av att leda och utveckla personal? Det här är en roll för dig som vill kombinera teknisk kompetens med starkt ledarskap och kundfokus och vill arbeta för en organisation som skapar värde på riktigt! Vi befinner oss i en spännande period av intensivt byggande med stor satsning på fastighetsteknik och energiutvecklingsprojekt. Till en nyinrättad tjänst söker vi nu en engagerad och utvecklingsorienterad ledare som vill vara med i vår utveckling framåt. Som Fastighetsservicechef har du en central roll inom företaget. Du leder den dagliga driften av våra fastigheter med stöd av totalt 9 medarbetare med olika spetskompetenser inom affärsområdet. Du måste därför vara en ledare som har förmåga att se medarbetarnas olika behov av stöttning och utveckling. Du ansvarar som beställare för upphandling och samordning av externa samarbetspartners, vilket ställer krav på god förhandlingsvana och kunskap om avtalsskrivning och uppföljning. Du kommer att, utifrån affärsplan, NKI och NMI resultat, ta fram verksamhetsplan för avdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter utöver ovan nämnda innefattar bland annat: • Ekonomistyrning, budget, prognos och resultatuppföljning • Att leda eller delta i projekt inom VVS och El • Underhållsplanering av tekniska installationer inom bland annat VVS • Att tillsammans med personalen för markskötseln se till att alla SigtunaHems bostadsområden och miljöhus håller hög standard • Ansvara för att våra myndighetskrav efterlevs Som Fastighetsservicechef ingår du i Ledningsgruppen för AB SigtunaHem och rapporterar till VD. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är driven, servicemedveten, har god samarbetsförmåga och har kunden i fokus. Vi ser gärna att du är strukturerad och systematisk i ditt arbetssätt. Du har god planerings- besluts- och resultatorienteringsförmåga samt helhetssyn. För att lyckas i rollen ser vi vidare att du har: • Relevant akademisk utbildning eller motsvarande kunskaper inom området förvärvade genom arbetslivserfarenhet • Flerårig erfarenhet av likvärdigt arbete • Relevant kunskap om ledarskap och verksamhetsutveckling • Erfarenhet av beställning av- och arbete med underleverantörer Slutligen ser vi naturligtvis som centralt att du delar våra värderingar: • Nytänkande: vi vågar skapa förändring och vi vill göra skillnad för våra hyresgäster. • Fokuserade: vi vet vart vi är på väg och vi vet vad vi vill. • Tillsammans: vi tror på långsiktiga relationer där olikheter, tillit och samarbete är grunden till framgång. ÖVRIGT Intervju sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så skicka in din ansökan redan idag! Vi strävar efter en jämn ålders- och könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
AB SigtunaHem
Hemsida: https://sigtunahem.se/om-sigtunahem/jobba-hos-oss/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Fastighetschef Bollebygds kommun

Arbetsgivare / Ort: Bollebygds kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetschef/Fastighetsdirektör

Om jobbet
Unga, expansiva Bollebygd är en kommun med framtidspotential som präglas av en helhetssyn, hållbar utveckling och tillväxt. I kommunen är vi cirka 650 medarbetare och vi har några av Sveriges viktigaste uppdrag. Barns lärande, god vård och omsorg, hållbar samhällsutveckling och miljöfrågor är bara några exempel. Kommunen strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare där medarbetarskap och ledarskap präglas av delaktighet och påverkansmöjligheter. I Bollebygd bor knappt 10 000 invånare. Endast 30 minuter från Göteborg, Borås och Alingsås ligger Bollebygd geografiskt bra till. Kommunen har ett rikt friluftsliv med skidbacke, vackra vandringsleder och golfbana i herrgårdsmiljö. Bollebygd har välutvecklade verksamheter med bra kvalitet och ett rikt näringsliv med över 1000 företagare. Gå gärna in och läs mer på bollebygd.se Vi söker nu en enhetschef för fastighet! Vill du ha ett omväxlande arbete med inflytande, intressanta kontakter och möjlighet att arbeta med helheten? Som fastighetschef får du möjligheten att vara med och påverka Bollebygds framtid! I den lilla kommunen finns det stora utvecklingsmöjligheter med täta kontakter i hela organisationen där du får vara med att utveckla individen, verksamheten och samhället. Vi skapar möjlighet till kompetensutveckling och vill främja hälsa och välmående bland annat genom att vi erbjuder dig friskvårdsbidrag. I denna roll ges du möjlighet att utveckla och sätta just din prägel på kommunens fastighetsbestånd tillsammans med dina medarbetare i syfte att verka för ändamålsenliga lokaler för dem de/vi är till för. Tjänsten är placerad i samhällsbyggnadsförvaltningen, en förvaltning med gott samarbete mellan enheterna. Fastighetsenheten ingår i verksamhetsområde service där du ingår i ledningsgrupp med möjlighet att påverka organisationen. ARBETSUPPGIFTER I linje med kommunens vision ska du som chef ansvara för verksamhet, ekonomi och personal inom din enhet. Detta med utgångspunkt i lagstiftningens krav, de politiska målen och en stark servicekänsla. Du har ett tydligt strategiskt ansvar med närhet till både fastigheter, kunder och medarbetare men även övriga intressenter både internt och externt. Rollen kräver god samverkan mellan övriga förvaltningar inom kommunen. Rapportering sker till verksamhetschef och förvaltningschef. I uppdraget ingår att driva utvecklings- och förändringsarbete mellan förvaltning och projekt samt verka för ökad digitalisering, du är även delaktig i kommunens process för lokalförsörjning. Vi är nu i en utvecklingsfas och i ditt arbete kommer det att innebära stort fokus på att utveckla strukturer och processer för enheten. Inom din enhet arbetar nio personer, byggprojektledare, samordnare, fastighetsskötare samt drifttekniker. Det är ett litet sammansvetsat team och för att trivas i rollen bör du tycka om att arbeta såväl strategiskt som operativt. KVALIFIKATIONER Du har relevant universitets- eller högskoleutbildning samt eventuellt vidareutbildning med fastighetsinriktning. Vi vill att du har kunskap inom fastighetsförvaltning, fastighetsjuridik, LOU, fastighetsekonomi och byggprojekt. Du behöver ha flera års erfarenhet från fastighetsförvaltning och att driva underhålls- och lokalanpassningar efter hyresgästernas behov. Du har tidigare erfarenhet av entreprenad- och konsultupphandling och är van vid beställarrollen. Du har erfarenhet av att vara chef och arbetsledare. Du har goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift. Vidare har du god förståelse kring arbete inom offentlig sektor och politiskt styrd verksamhet . B-körkort är ett krav. Vi söker dig som är trygg i ditt ledarskap. Som person är du strukturerad och en god kommunikatör som förstår vikten av gott samarbete för att kunna leda arbetsgruppen samt föra god dialog mellan våra interna och externa kontakter. Vi ser att du som person är driven och lyhörd inför förändringsarbetet, och har förmåga att inspirera medarbetarna till delaktighet och utveckling. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Bollebygds kommun
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Servicechef till Ömangruppen i Kalmar

Arbetsgivare / Ort: Ömangruppen Svenska AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Driftchef
  • fastighet

Om jobbet
Ömangruppen drivs av ett starkt miljöengagemang och vet att små åtgärder kan ha stor effekt för att spara energi. Företaget är en rikstäckande leverantör av kvalitativa lösningar, tjänster och koncept som förbättrar byggnaders inomhusklimat. Koncernen Ömangruppen verkar inom områdena energi, miljö och projekt. Ömangruppen är ett värderingsstyrt och ägarlett bolag. Verksamheten har 180 medarbetare fördelat på 18 orter i södra Sverige och omsätter cirka 300 miljoner. De senaste åren har Ömangruppen utökat sin verksamhet och vi fortsätter att växa. Vi erbjuder våra kunder kompetenta helhetslösningar för inomhusklimat på 18 orter i södra Sverige. Vi söker nu en Servicechef som vill vara med och utveckla gruppen i Kalmar. Arbetsbeskrivning: Som servicechef kommer du att vara ansvarig för att leda, driva och utveckla din grupps arbete med tekniska serviceuppdrag till våra avtalskunder. Du kommer att kalkylera, leda, planera och fördela arbetet inom olika serviceprojekt. En annan viktig del i arbetet är att utveckla våra befintliga avtalskunders anläggningar. Våra kunder är både stora och små fastighetsägare, industrier, kommuner och kommersiella fastigheter. Du kommer att ha ett ekonomiskt ansvar för dina projekt, samt ansvar för fakturering och inköp. Rollen innebär ett stort kundfokus både när det gäller relationsskapande aktiviteter och försäljning. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Personalansvar för ca 10 tekniker • Teknisk support till dina medarbetare • Kalkylering • Driva serviceprojekt • Utveckla avtalskunders anläggningar • Kundkontakt Du arbetar tillsammans med ett drivet och kunnigt team där den personliga kontakten och engagemanget blir mycket viktig. Du rapporterar till verksamhetschef i Kalmar. Arbetets omfattning: Heltid. Start enligt överenskommelse. Du kommer att utgå från kontoret i Kalmar. Vi kan erbjuda dig: Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. I rollen som servicechef får du vara med och påverka företagets fortsatta utveckling i en positiv riktning. Som medarbetare hos oss finns stora möjligheter till utveckling och vi satsar därför på både utvecklingen i arbetet och på interna och externa utbildningar. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med trygghet så som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård. Kompetenskrav: Vi söker dig som har en teknisk utbildning minst på gymnasienivå samt yrkeserfarenhet som servicechef eller som idag arbetar som arbetsledare och vill ta nästa steg. Vi ser gärna att du har utbildningar och eller certifieringar inom områden som energi, projektledning ventilation, kyla eller styr/regler. Att du har ett stort tekniskt intresse är en självklarhet för att du ska trivas i rollen. B- körkort är ett krav. Personliga egenskaper: Som person har du ett stort engagemang i dina arbetsuppgifter och en stark passion för att motivera och engagera dina medarbetare. Du trivs med att vara länken mellan tekniken och affären med helhetsansvar. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt, förmåga att skapa goda relationer och lönsamma affärer. Du triggas av problemlösning och att överträffa våra kunders förväntningar. Vi ser att du har ett naturligt eget driv och stark vilja att lyckas i allt du gör, samtidigt som du har ett prestigelöst och tillmötesgående förhållningssätt. Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Ömangruppen Andreas Gustafsson 0480-215 42 eller regionchef Magnus Rosengren 0480-720253. Sista ansökningsdag 2021-09-26 Alla former för telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.
Arbetsgivare
Ömangruppen Svenska AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Facility Coordinator

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi Facility Coordinator till ett stort telekombolag i Stockholm. Beskrivs du som  flexibel, strukturerad, service-minded och med stor initiativförmåga? Har du några års erfarenhet från ett serviceyrke och har tidigare arbetat inom Facility Services? Har du även erfarenhet av projektarbete eller någon form av samordnande roll.  Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Som Facility Coordinator ansvarar du för allt som rör faciliteterna på  företagets 25 lokalkontor från Malmö i söder till Luleå i norr. Du agerar som ”spindeln i nätet” mellan den lokala personalen, hyresvärdar, övriga leverantörer, säkerhetsavdelning och HR.  Här har du en möjlighet att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö och bidra till företagets kultur där lagarbete och öppenhet leder vägen framåt.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat men inte begränsat till nedan:

Operativa arbetsuppgifter:
  • Ansvar för lokala hyres- och leverantörsavtal inklusive kontakt med hyresvärdar
  • Koordinera operativa aktiviteter med kontorsansvariga, leverantörer och övriga intressenter.
  • Stödja de kontorsansvariga kring facilityrelaterade tjänster.
  • Fakturahantering och budgetuppföljning.
  • Koordinera arbetsmiljöarbete inklusive SBA, arbetsmiljöronderingar och rapportering till AMK.
  • Supportera säkerhetsavdelningen och vidarerapportera säkerhetsavvikelser.
  • Systemadministration inklusive hantering av behörigheter och uppgifter om servicepersoner samt uppdatering av intranät.

Projektrelaterade arbetsuppgifter:
  • Agera projektsupport vid tex kontorsflyttar och renoveringsprojekt.
  • Driva och koordinera övriga interna projekt som involverar lokalkontoren.

Arbetstider

Arbetstider: mån-fre 08.00-17.00, 40/h veckan.
Start: Omgående och 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning.
 
Rollen utgår från huvudkontor i Kista, Stockholm. En viss mängd resande kan förekomma.

Kvalifikationer

Då rollen innebär ett ansvar för ca 25st mindre lokala kontor samt att koordinera, prioritera och driva Facility-relaterade frågor bör du ha stor erfarenhet i liknande roller. Du ska vara flexibel, strukturerad och självständig i ditt arbetssätt. Vidare ser vi gärna att du är service-minded och har en god initiativförmåga,

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
  • Har erfarenhet från ett serviceyrke och arbetat minst 3-5 år inom Facility Services eller liknande.
  • Har erfarenhet av projektarbete och tidigare haft någon form av samordnande roll.
  • Har god datorvana och behärskar Microsoft Outlook, Word, PowerPoint och Excel.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Utbildning inom Facility Management är meriterande.
 
Det är en självklarhet att du förstår och lever efter företagets värderingar samt att du är självgående, service-minded och utåtriktad. Det är samtidigt viktigt att du vågar utmana och vara rakt på sak. Du arbetar strukturerat och har en stor initiativförmåga, är driven och anser att man i ett team måste ha högt i tak för att samarbetet ska kunna fungera optimalt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

2021-09-26 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sarah Högbacka, [email protected]

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.