På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kontorsvaktmästare

Kontorsvaktmästare

För att trivas i rollen som kontorsvaktmästaren behöver man vara en person som tycker om att arbeta med dagliga rutiner.

Kontorsvaktmästare hanterar bland annat:

  • Postdistribution mellan organisationens enheter
  • Allmän administration runt all extern och intern posthantering
  • Skötsel och tömning av avfall
  • Utomhusmiljön, tömning av askoppar och sopptunnor
  • Mindre reparationsarbeten inom fastigheterna
  • Flaggning
  • Möblering och anpassning av arbetsplatser, t.ex montering av möbler och viss utrustning
  • Möblering av konferensrum
  • Bemanning av receptionen vid behov, enklare administration som felanmälan och städning

Utbildning

Gymnasiekompetens, kunna formulerar sig väl i tal och skrift på svenska och att inneha B-körkort ställs ofta som krav för att få anställning. Har man högre körkortsbehörighet är det starkt meriterande.

Personliga egenskaper

Det är bra om du som vill satsa på yrket Kontorsvaktmästare kan prioritera vad som ska göras på en gång och vad som kan vänta till senare och tycker dagen blir roligare om det dyker upp oväntade arbetsuppgifter.

Som person behöver man vara en ansvarsfull, flexibel och samarbetsvillig person med ett servicemedvetet kundbemötande.

Man behöver även ha en god fysik eftersom det kan förekomma tunga lyft när möbler ska flyttas. Att ha intresse för teknik och vara händig och kunna fixa till det som behöver lagas är andra nödvändiga egenskaper.

Visa mer
Visa mindre

21 Lediga jobb

Medarbetare på deltid till kaffe & vending i Solna!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 October (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Studerar du och söker ett roligt och aktivt extrajobb i en spännande miljö? Är du social, prestigelös, framåt och vill ha ett jobb vid sidan av dina studier? För kunds räkning söker vi nu en social och effektiv person för arbete på deltid med kaffeservice och vending i Solna. Viktigt att du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs. Arbetsuppgifter • Påfyllning, rengöring och service av kaffemaskiner; - Packning och förberedelse av vagnar inför daglig service - Regelbunden service och rengöring av och runt kaffemaskiner, samt påfyllning av varor - Eventuella brister åtgärdas och noteras - Byta hygien kit i maskiner - Bortforsling av emballage, sump etc. - Enklare felavhjälpande reparationer vid anmälda fel • Inventering & beställning av varor • Ta emot och packa upp varor Ansvar; • Att säkerställa att kaffemaskiner fungerar enligt servicespecifikation • Att säkerställa att kaffemaskinens produkter samt kringprodukter är påfyllda • Att följa verksamhetens instruktioner och rutiner • Att föra en god kunddialog • Bedöma vad som behöver beställas och lämna underlag till servicecenter på detta • Agera på felanmälningar inom ramen för tjänsten Kompetens/egenskaper • Öppen och kommunikativ, inte rädd för att ta kontakt med andra människor • Beredd att anpassa sig till varierande arbetstempo • Flexibilitet avseende samarbete och arbetsfördelning inom teamet Krav; -Gymnasieexamen eller motsvarande -God svenska & Engelska i tal och skrift -Tidigare erfarenhet av service, erfarenhet av lokalvård är meriterande! - Annan huvudsaklig sysselsättning, gärna studier! Som person är du; -Snabblärd -Social -Effektiv -Självständig Denna tjänst är flexibel och går därav utmärkt att kombinera med studier. Du skickar in din tillgänglighet till oss för de dagar du vill jobba så anpassar vi ditt schema utefter dina studier. Det finns möjlighet att jobba både på helger och vardagar! Vi ser att du kan jobba 2–3 hela dagar / vecka, ibland mer och ibland mindre. Tillträde för tjänsten är omgående, således kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan idag! Du kommer att vara anställd hos Uniflex och jobba som konsult ute hos vår kund i Solna. Arbetstider; 06.00-15.00 eller 07.00-16.00, helgarbete förekommer. Lön enligt kollektivavtal. Plats; Solna Tillträde omgående Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Inga tidigare erfarenheter krävs utan stor vikt läggs vid att hitta en person som är framåt, kan ta tag i saker som behöver göras och möta människor på ett positivt sätt. Erfarenhet inom området eller service är meriterande men inget krav. Ifall du är den vi söker, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 30 October (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Er du servicemedarbeideren vi er på jakt etter?

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 October (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
I denne stillingen jobber du med facility management! Vår kunde skal flytte sine lokaler og vi ser etter spreke, motiverte og serviceinnstilte medarbeidere til langsiktig oppdrag. Dette er en heltidsstilling med oppstart omgående! Dette er en stilling der du jobber med praktiske, servicerelaterte oppgaver i forbindelse med flytting av kontorlokaler i Oslo. Her vil du ha mulighet til å få erfaring innen facility management og ha varierte arbeidsdager der du kan bidra til en effektiv og vellykket flytting for vår kunde. Du vil ha trivelige og dyktige kolleger, samt konkurransedyktig lønn og god opplæring. Arbeidsoppgavene vil være: - Flytting av kontormøbler og datautstyr - Praktiske oppgaver i et kontorlokale - Sette opp nye arbeidsstasjoner - Generelt arbeid med facility management Arbeidstiden vil være 08.00- 16.00, mandag til fredag. Dette vil være et 6 måneders engasjement, med mulighet for forlengelse for rett kandidat. Din profil - Du har gjerne erfaring med liknende arbeid - Du har mye stå-på vilje og er et ja-menneske! - Du setter service høyt og bidrar der det trengs - Du trives med fysisk arbeid - Du er systematisk og pålitelig Du vil bli ansatt hos StudentConsulting og utleid til vår kunde. Oppstart er omgående, så legg inn din søknad i dag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast 30 October (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Social och varierad tjänst som kontorsvaktmästare!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 October (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Är du en social, händig och servicemedveten person som är nyfiken på att jobba i kontorsmiljö? Är du familjens tekniknörd och gillar att jobba självständigt och lösa problem? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uniflex växer så det knakar och söker nu nya konsulter som vill börja jobba omgående och fylla på sitt CV med meriterande erfarenheter. För kunds räkning söker vi en serviceinriktad medarbetare till deras kontorsservice. Arbetstider är måndagar - fredagar, heltid och kontorstider. Efter detta uppdrag finns det goda möjligheter för fler uppdrag via oss, eller förlängning hos samma kund! Lön: timlön enligt kollektivavtal Tillträde omgående Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av kontorsvaktmästeri och innefattar post och godshantering samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etc. Viktigt för tjänsten är att du är självgående och trivs med att jobba ensam, ser vad som behöver göras och agerar proaktivt. Kravprofil: - Svenska och engelska i tal & skrift - Serviceinriktad & flexibel - Strukturerad & stresstålig - Van att arbeta i högt tempo - Bra på att jobba i grupp samt ensam Arbetsuppgifter •Sortering & hantering av inkommande fysisk post •Inskanning av sorterad post •Intern kundkontakt via telefon/mejl/face to face •Beställa hämtningar/ta emot leveranser av utgående paket/post •Efterbehandla inskannad post i interna system (administrativt) •Rondera på kontoret, byta glödlampor, skruva upp hyllor etc. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Arbetet ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar! Tack för din ansökan! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 31 October (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Flexibelt och socialt jobb inom kontorsservice!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 October (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Är du i början av din karriär och söker ett jobb för att ta nästa kliv i arbetslivet? Vill du skaffa dig massor med nya erfarenheter och åka runt till olika stora företag runt om i Stockholm och träffa nya människor varje dag? Brinner du för service och är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande tjänstemän inom kontorsservice. Tjänsten kommer främst att innefatta jobb inom kontorsvaktmästeri med arbetsuppgifter såsom posthantering, iordningställande vid konferenser, möblering, påfyllnad av kontorsmaterial samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etcetera. Viktigt att vara social, flexibel och prestigelös samt redo att hjälpa intern personal och externa kunder med det mesta. Vi söker personal som kan arbeta i Stockholmsregionen och som vill kombinera ett fysiskt jobb i en representativ arbetsmiljö med en väldigt social roll då tjänsten även innefattar jobb som receptionist, telefonist & konferensvärd. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta tillsammans med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Du kommer att jobba ambulerande hos våra kunder på ett löpande schema, måndag - fredag, kontorstider. Du kommer att ingå i en back up-pool där du är tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid. Vi tillämpar garantilönsystem samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor Stockholm. Som ambulerande ställs det höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut samt arbete med kort varsel. Du får genom ditt arbete ett stort professionellt och socialt nätverk, då du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö! Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Arbetet som kontorsvaktmästare ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar! Tack för din ansökan! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 31 October (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare för kontorsflytt

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 11 dagar - 3 månader
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök senast 1 November (5 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat som vaktmästare i minst 1 år är intresserad av ett kortare uppdrag? Skulle du säga att du är en flexibel person, med driv och lösningsorienterat tänk? Då kan vi ha vi ett uppdrag för dig! Randstad söker nu, enligt överenskommelse, två motiverade vaktmästare med stor servicekänsla och driv till en myndighet i Stockholm. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Under oktober och november kommer vår kund att byta lokaler från City till Solna. Som vaktmästarstöd till IT-avdelningen kommer du stötta med att installera / koppla IT-hårdvara såsom skärmar, dockor, tangentbord & nätverkskablar. Utöver detta kan det tillkomma andra uppgifter kopplade till myndighetens flytt. 

Arbetstider

Heltid 8 – 16.30 för start 16 november och med uppdrag till 4 december.

Kvalifikationer

För att vara aktuell behöver du:

  • gymnasieexamen och minst 1 års arbetslivserfarenhet av rollen som vaktmästare eller av liknande arbetsuppgifter.
  • goda kunskaper i Officepaketet och god svenska och engelska i tal och skrift.
  • grundläggande kunskap om IT-hårdvara (exempelvis kunna installera/koppla skärmar, dockor och tangentbord)
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig med ett stort kundfokus och god servicekänsla. Du tycker om att arbeta lösningsorientera, flexibelt och du prioriterar efter behov. Vidare tror vi att du kommunicerar lätt och samarbetar med de i din omgivning. Är du dessutom bra på att strukturera upp dina arbetsuppgifter kommer du att bli en uppskattad kollega!


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

Ansök senast 2020-11-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Niclas Norenius Marander | [email protected] 

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast 1 November (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Händig? Sök ledigt jobb som kundvärd i Stockholm!

Arbetsgivare / Ort: Manpower AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 2 November (6 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Är du en händig och praktiskt lagd person? Vill du ha ett varierande arbete där du får mycket nya intryck? Då har vi jobbet för dig! Vi söker dig som är glad och social och vill arbeta heltid som ambulerande kundvärd i Stockholmsområdet. Detta är en bra chans till nya kontakter inom flertalet branscher och företag. Med andra ord, en lysande start på din framtida karriär! Sök jobbet redan idag! Ort: Stockholm Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid Vad innebär tjänsten som ambulerande kundvärd? Att arbeta som ambulerande kundvärd innebär att du arbetar hos ett flertal företag inom ett flertal branscher. Det kan vara både större internationella företag med stora möjligheter likväl som mindre företag med familjär stämning. Detta är en chans för dig att knyta värdefulla kontakter hos företag i hela Stockholmsområdet. Som ambulerande kundvärd är du en otroligt viktig tillgång för företagen när de behöver extra förstärkning. Du kommer fungera som kontorets högra hand! Det är dig man kontaktar om man behöver hjälp med något på kontoret, t.ex. om en kopiator inte fungerar som den ska eller om en lampa behöver bytas. Kanske behöver du även rycka in i receptionen vid behov! Tjänsten är på heltid och du blir anställd som ambulerande konsult där du får möjlighet att jobba på olika företag i olika branscher. Arbetstiden är förlagd under vardagar mellan 07:00 och 18:00 och arbetsområdet är hela Stockholm. Vad kan en kundvärd göra? Som kundvärd kommer du att ta hand om ytorna i lokalerna och har ofta ett nära samarbete med receptionisterna. Exempel på arbetsuppgifter är: * Postsortering * Beställa kontorsmaterial * Tillsyn av kontorslokaler, rondering * Byte av lampor, tömning av returpapperskärl * Lättare service av t.ex. printer och kopiatorer * Hjälpa till att bemanna receptionen under vissa tider, exempelvis under lunchtid * Godsmottagning Den vi söker Som person är du framåt och gillar att träffa nya människor. Du är självgående, kan se vad som behöver göras och gör alltid det lilla extra. Vi söker dig som: * har tidigare erfarenhet av någon typ av service- och/eller lagerarbete. * har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. * kan arbeta heltid * är praktisk och händigt lagd samt klarar av tunga lyft. Det är även meriterande om du har B-körkort, men detta är inget krav. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Hur söker jag jobbet? Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? * Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se * Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10. Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig! Vad händer när jag skickat in min ansökan? Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.
Arbetsgivare
Manpower AB
Ansökan
Ansök senast 2 November (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kontorsvaktmästare till Sida, ref 146/20

Arbetsgivare / Ort: Sida / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 3 November (7 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Sida genomför den svenska utvecklingspolitiken som skapar förutsättningar för fattiga människor att förbättra sina levnadsvillkor. Vår vision är varje människas rätt och möjlighet att leva ett värdigt liv. En förutsättning för att uppnå vår vision och våra mål är dynamiska, engagerade och kunniga medarbetare.

Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling, en meningsfull vardag och en god arbetsmiljö, präglad av öppenhet och mångfald. Som medarbetare på Sida arbetar du utifrån tydligt mandat och ansvarsområde präglad av tillit mellan dig, din chef och dina kollegor. Sida har även personal utstationerad på svenska utlandsmyndigheter.

Sidas enhet för Upphandling och intern service (UPPIS) ingår i avdelningen för Verksamhetsstöd. Enheten ansvarar för upphandling samt för att tillhandahålla internservice kopplat till fastigheter, säkerhet och fysisk arbetsmiljö i Stockholm som ska göras med kompetent personal som erbjuder proaktiv, professionell och effektiv intern service av hög kvalitet till Sidas verksamhet. Samtliga anställda inom enheten är placerade i Stockholm.

Arbetsuppgifter

· Kontorsvaktmästaren ansvarar i huvudsak för intern kontorsservice

· I rollen ingår bl.a att hantera varumottagning, inkommande och utgående gods

· Möbelhantering, d v s montering, inventering, ommöblering och enklare reparationer, hantera påfyllning av papper i kopieringsrum och skrivare, hantera ljuskällor och armatur i lokalerna, besiktiga och kontrollera våningsplan, utrymningsvägar samt att ansvara för nyckelhantering till skåp vid arbetsplatser och garderober

· Bevaka serviceteamets elektroniska postlåda för att utföra beställningar etc

· Hjälpa posten att dela ut material och varor i huset

· Vid behov vara behjäplig med övriga arbetsuppgifter inom enheten

Kvalifikationskrav

Förutom nedanstående kvalifikationskrav hänvisas till Sidas personalpolicywww.sida.se.

Utbildning

  • Gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller motsvarande, eller kunskaper inhämtade på annat sätt och som vi bedömer likvärdiga

Språk

  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Kompetens och arbetslivserfarenhet

  • Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med motsvarande arbetsuppgifter
  • Erfarenhet och teknisk kunskap inom fysisk arbetsmiljö vilket bl.a. omfattar planering, samordning och uppföljning av det interna arbetsmiljöarbetet, fysisk hantering av möbler vilket bl.a. innebär att planera och utföra ommöbleringar inför event/möten, besiktning och enklare reparationer
  • Erfarenhet och kunskap om el-säkerhet och teknisk kunskap inom el vilket bl.a. innebär att hantera ljuskällor och armatur i lokaler, förmåga att på ett praktiskt och säkert sätt hantera dessa samt kunna arbeta med el- och handverkty
  • God fysik då arbetet kräver en del tunga lyft
  • God datorvana men bl.a kunskaper i Officepaketet

Meriter

  • Erfarenhet från budgetarbete där du har följt en budget inom ett ansvarsområde
  • Erfarenhet av att ha planerat och genomfört projekt ex. flytt och ombyggnadsprojekt

Personliga egenskaper och förmågor

Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor och söker dig som är har en hög servicekänsla och är noggrann. Du har förmåga att prioritera och lösa akuta driftproblem både självständigt och tillsammans med andra kollegor. Du bör vidare vara flexibel för att hantera det oförutsägbara och vara lösnings- och resultatorienterad samt ha intresse för att inhämta kunskaper om ny teknik och omsätta dem i praktisk handling.

Anställningsvillkor

Befattningen avser en allmän visstidsanställning tillsvidare, dock längst under 2 år, med tillträde i januari 2021

Information

Vid kontakt vänligen ange ref.nr 146/20.

Ytterligare upplysningar om befattningens innehåll lämnas av enhetschef Nils Emlund 08 698 51 95.

Annonsförsäljare undanbedes vänligt men bestämt.

Fackliga företrädare vid Sida är Saco Sida (kontaktperson: Luis Larrea 08-698 50 00) och ST inom Sida (kontaktperson: Lisbeth Nylund, tfn 08-698 40 19

I Sidas rekryteringsprocess används urvalsfrågor som ett verktyg för att göra ett första urval. Var därför noga med dina svar så att de speglar din kompetens och erfarenhet på ett korrekt sätt.

Sista ansökningsdag är den 3 november 2020.

Sida välkomnar alla sökande.

Arbetsgivare
Sida
Valhallavägen 199
10525 Stockholm
Ansökan
Ansök senast 3 November (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare vid Service och teknik, LTH:s kansli

Arbetsgivare / Ort: Lunds Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 November (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens 100 främsta lärosäten. Här finns 40 000 studenter och fler än 8 000 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds Tekniska Högskola, LTH, är en teknisk fakultet inom Lunds universitet med forskning av hög internationell klass och stora satsningar på pedagogisk mångfald. Service och Teknik (SoT) vid LTH:s kansli, är en service- och infrastrukturavdelning med 9 anställda. Vi ger bland annat LTH:s kansli kontorssupport med det mesta avseende praktiska sysslor och inköp, LTH:s centrala infrastruktur, AV-teknik, möbler/inredning och dess beställningar. LTH:s kansli är miljödiplomerat, vilket innebär ett dagligt ansvarstagande för alla medarbetare. För SoT innebär detta även ett fördjupat arbete då vi ansvarar för dess uppföljning och kontroll. Arbetsuppgifter Som vaktmästare ger du stöd och service till alla som arbetar och studerar i våra lokaler och skapar på så sätt förutsättningar för att husen ska vara en trivsam arbets- och studieplats. I den rådande situationen med covid-19 behöver vi tillfälligt förstärka vår avdelning för att möjliggöra att vi kan följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer. I de huvudsakliga arbetsuppgifterna ingår: - Regelbunden tillsyn, kontroll och uppföljning av LTH:s gemensamma lokaler så att det är covid-19 anpassat. Exempelvis se till att möbler, skyltar och markeringar är som planerat. Vid behov iordningställa möbler, beställa material utifrån lagerlista samt informera studenter och anställda. - Vara SoT:s kontaktperson till husprefekter/vaktmästeri gällande covid-19 anpassningar vid LTH:s lokaler. Exempelvis vara behjälplig vid behov vid större insatser.   - Rondering och rapportering av covid-19 anpassningar samt sammanställa lägesrapport.   - Hantera, utföra och följa upp de vaktmästeriärenden som kommer in via vårt ärendehanteringssystem. Viss AV-teknik support kan förekomma. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Krav Du har: - Gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med praktisk inriktning. - Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter (tex inom fastighetsservice och reparationsarbete). - God datorvana och goda kunskaper i Office-paketet. - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - B-körkort. - Erfarenhet av inköp. - God fysisk kondition är en förutsättning då tunga lyft och arbeten på stege förekommer. - Är händig och kan utföra mindre reparationer. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har stort engagemang kring service och mötet med medarbetarna och studenterna. Du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och god förmåga att samverka och kommunicera med många parter så som medarbetare, studenter, samarbetspartners och entreprenörer. Tempot kan tidvis vara högt vilket ställer krav på god förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter samtidigt som att upprätthålla en hög servicenivå och noggrannhet. Vidare har du god förmåga att arbeta självständigt och kan strukturera upp ditt arbete. Du är också initiativtagande och har ett flexibelt förhållningssätt. Det är meriterande om du även har: - Liftutbildning. - Ställningsbygge certifiering. - Erfarenhet av AV-teknik. - Erfarenhet av arbete inom universitet/högskola eller motsvarande. Hänsyn kommer också tas till hur den sökande genom sin erfarenhet och kompetens bedöms komplettera och stärka arbetet inom avdelningen samt bidra till dess framtida utveckling. Villkor Tidsbegränsad anställning under perioden 2021-03-01 – 2021-06-30, omfattning 100 %. Instruktioner för ansökan Ansökan skickas in via vårt rekryteringssystem där du kommer ombes att svara på urvalsfrågor. Din ansökan bör innehålla personligt brev med motivering till varför du är intresserad av anställningen och på vilket sätt anställningen matchar dina meriter. Ansökan bör även innehålla CV, examensbevis eller motsvarande samt övrigt som du önskar åberopa (kopior av betyg, uppgifter till referenser, rekommendationsbrev etc.).   Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
Arbetsgivare
Lunds Universitet
Ansökan
Ansök senast 4 November (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Snöskottare till Svensk Markservice

Arbetsgivare / Ort: Adecco Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 5 November (9 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Är du student, pensionär och/eller vill kombinera ditt nuvarande arbete med en anställning på Adecco? Är du fysiskt stark, morgonpigg och vill tjäna extrapengar? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi snöskottare för extrajobb till vår kund Svensk Markservice i Borlänge! Observera att du måste vara studerande, pensionär eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % för att kvalificera dig för den här tjänsten. Om tjänsten Du kommer att hoppa in extra vid behov och arbeta som handskottare i Borlänge med omnejd. Arbetstiderna varierar, tidiga morgnar är vanligt förekommande. Du kommer att ingå i vår pool och bli inringd vid behov. Om dig Du som är fysiskt stark och orkar skotta snö passar för detta uppdrag! För att vi ska kunna anställa dig för detta uppdrag krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Det kan vara studier, annat arbete eller om du driver ett eget företag. Även att vara elitidrottare eller pensionär klassas som en annan huvudsaklig sysselsättning. Som person är du arbetsvillig och inte är rädd för att hugga i! B-körkort är ett krav för att vara aktuell för denna tjänst. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve, [email protected] alt. via tel 023 -70 55 96. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Snöskottare, extra, Borlänge, Svensk Markservice, student, Adecco, extrajobb
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Hemsida: http://www.adecco.se/
Ansökan
Ansök senast 5 November (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare/servicemedarbetare, Nacka

Arbetsgivare / Ort: Sodexo AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 5 November (9 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Sodexo ansvarar för vaktmästeri, wastehantering, post, gods, konferensservice, reception/växel, lokalvård, säkerhet, SBA m.m. på ett kontrakt hos vår kund i Nacka. Vi söker Dig som är händig och har erfarenhet av att ha arbetat som servicemedarbetare/vaktmästare och trivs med att lösa problem med kunden i fokus. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Detta arbete är för dig som gillar att ha mycket att göra och att dagen går fort. Du bör vara flexibel och kunna växla mellan rutinuppgifter och olika arbetsuppgifter som dyker upp i stunden. Dina arbetsuppgifter kommer bla bestå av; • Tillsynsrundor med bl a lampbyte i fastigheten, yttre rondering • Felavhjälpande åtgärder och underhåll • Flyttar, ommöbleringar och montering av möbler  • Kontakt med underentreprenörer • SBA rondering • Post och godshantering • Tillsynsrundor och felavhjälpande inom AV teknik • Avfalls- och returpappershantering • Vid behov hjälpa till med det som finns att göra Kvalifikationer/krav: • Gymnasium eller motsvarande • Minst tre års vana från liknande arbetsuppgifter • God datorvana • God fysik då arbetet ibland kan innefatta tunga lyft • Mycket goda kunskaper i svenska språket och engelska • Viss teknisk kompetens Personliga Egenskaper: • Förmåga att kunna arbeta i ett ibland högt tempo • Lätt för att samarbeta och vara lyhörd för kundönskemål • God social kompetens, öppen och utåtriktad • Bra sinne för ordning och reda och hög kvalitet • Mycket hög servicevilja Anställningsform och arbetstider: Fast anställning, deltid 60% till och med 2020-12-31, detta pga anpassningar till följd av Covid-19. Från 2021-01-01 god möjlighter till heltid. Anställningen är tillsvidare med provanställning 6 månader. Arbetstiderna är dagtid. Din ansökan vill vi ha snarast. Urvalsprocessen sker löpande. Ansökan kan endast göras via vår hemsida. Välkommen med din ansökan! Har du frågor kontakta gruppledare Maria Nygren på [email protected] (Ansökan kan inte göras via mail. Ansökan via mail hanteras ej.) Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Arbetsgivare
Sodexo AB
Hemsida: http://www.sodexo.se
Ansökan
Ansök senast 5 November (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kontorsvaktmästare till ESS

Arbetsgivare / Ort: Adecco Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 6 November (10 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Om tjänsten Som Kontorsvaktmästare kommer du att arbeta tillsammans med en väl sammansvetsad grupp om fem personer. Office Support Gruppen utgör hjärtat i support organisationen och ansvarar för att dagarna ska löpa på så friktionsfritt som möjligt för samtliga medarbetare. Leveranskraven för gruppen är höga och det görs ett gediget arbete för att hålla en hög servicenivå. Företaget står i dagsläget inför en omfattande flytt där flertalet medarbetare ska flytta från ett tillfälligt kontor till det nybyggda permanenta kontoret. Ansvaret för planering och koordinering av denna flytt ligger på Office Support Gruppen, vilket till stor del kommer att prägla ditt arbete under det närmaste halvåret. I din roll som Kontorsvaktmästare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:     - Delta i arbetet kring planering av kontorsflytt     - Hantera, fördela och övervaka serviceincidenter     - Inventering och beställning av möbler     - Hantering av konferensutrustning (förbereda och supporta till möten)     - Godsmottagning/ utlämning     - Hantering och utförande av interna flyttar Tjänsten som Kontorsvaktmästare är ett konsultuppdrag, på heltid, med start 13 november. Uppdraget löper på till 28 april men för rätt person finns möjlighet till förlängning. Om dig Du ser dig själv som en sann lagspelare med en positiv "can-do" attityd. Du är självgående, driven och trivs med att arbeta strukturerat. För dig är det viktigt att leverera god service och du för med lätthet dialog med kolleger, leverantörer och övriga intressenter. Du är prestigelös, händig och kan utföra enklare reparations- och monteringsarbete. För dig är det viktigt att arbeta lösningsorienterat med fokus på god planering, bra service och smidiga logistikflöden. Viktigt för tjänsten är:     - Gymnasiekompetens     - Datorvana, kunna arbeta självständigt med datorn (Word, Excel, Outlook, Zoom)     - Körkort B (krav)     - Flytande engelska i tal och skrift     - God fysisk förmåga (tjänsten innehåller ibland lyft och bärande) Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om ESS The European Spallation Source (ESS) is a European Research Infrastructure Consortium (ERIC), a multi-disciplinary research facility based on the world´s most powerful neutron source. Their vision is to build and operate the world´s most powerful neutron source, enabling scientific breakthroughs in research related to materials, energy, health and the environment, and addressing some of the most important societal challenges of our time. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida-Maria Karlsson via [email protected] alt Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord ESS, Adecco, Skåne, Lund, Office Caretaker, Kontorsvaktmästare
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Hemsida: http://www.adecco.se/
Ansökan
Ansök senast 6 November (10 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare

Arbetsgivare / Ort: Högskolan i Gävle
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 8 November (12 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Högskolan i Gävle har som vision att vara förstahandsvalet för alla som vill göra skillnad. Vi erbjuder ett 60-tal utbildningsprogram och 300 fristående kurser inom humaniora, vård och medicin, samhälls- och naturvetenskap samt teknik. Högskolan i Gävle är en av Sveriges populäraste högskolor om man ser till söktrycket. Vi har 16 000 studenter, 750 anställda och ett samlat campus i vackra omgivningar. Högskolan fokuserar på fyra strategiska forskningsområden - hållbar stadsutveckling, hälsofrämjande arbete, innovativt lärande och intelligent industri. De forskarutbildningar som bedrivs är Hälsofrämjande arbetsliv och Byggd miljö. Avdelningen för fastighet och service ansvarar för Högskolans fastigheter och serviceverksamheter såsom reception och växel, telefoni, vaktmästeri, repro och säkerhet. Avdelningen har ett övergripande ansvar för lokalplanering och tillsammans med övrig verksamhet bedriver avdelningen ett kontinuerligt arbete med att utveckla Högskolans lärmiljöer och arbetsplatser ur flera olika aspekter. Bland annat har avdelningen ansvar för och arbetar kontinuerligt med att skapa en trygg miljö för anställda, studenter, besökare och samarbetspartners. Avdelningen ansvarar för servicefunktioner såsom kopiering, tryckning, post och godshantering, interna transporter och flyttar, iordningsställande vid mässor och andra evenemang och eget löpande underhåll för att nämna några andra centrala områden. Till avdelningen söker vi nu en vaktmästare som vill vara med och bidra till Högskolans verksamhet. ARBETSUPPGIFTER Som vaktmästare på Högskolan i Gävle kommer du att befinna dig i en mångfacetterad miljö där ingen dag är den andra lik. Som vaktmästare kommer du bland annat att ansvara för underhåll och reparationer av Högskolans utrustning och inventarier, posthantering, intern flyttservice, hantering av larm, utlåning av utrustning samt i övrigt förekommande vaktmästeritjänster. Du kommer också att ha ett särskilt ansvar för post- och godshantering samt inleverans av gods till Högskolan i Gävle. Vaktmästeriet har ett ansvar för kontorsmaterial och det ingår därför också i tjänsten att vara lyhörd för verksamhetens behov och att inom givna ramar tillgodose det behov av kontorsmaterial som föreligger. Under vardagar är vaktmästeriet bemannat mellan 07:00 och 18:00 vilket innebär att dina arbetstider kommer att variera. Som vaktmästare hos oss behöver du även vara beredd på att arbeta på helger. KVALIFIKATIONER Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där praktiskt handlande, god samarbetsförmåga, förmåga till självständigt arbete och hög servicekänsla är utmärkande. Gymnasiekompetens eller praktisk erfarenhet som kan bedömas motsvarande är ett krav för tjänsten. För tjänsten krävs även B-körkort samt goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska. Då det är en tjänst som behöver tillsättas omgående behöver du ha dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Utöver detta ser vi gärna att du har dokumenterad vana av post- och godshantering. Då det föreligger ett ansvar för beställning av kontorsmaterial ser vi gärna att du har erfarenhet av beställningssystem och leveranshantering. ÖVRIGT Högskolan i Gävle eftersträvar en jämn könsfördelning och ett aktivt arbete med lika villkor i alla delar av organisationen. Inför denna rekrytering har Högskolan i Gävle tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare och liknande.
Arbetsgivare
Högskolan i Gävle
Ansökan
Ansök senast 8 November (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare

Arbetsgivare / Ort: Pajala kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 November (13 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Pajala är platsen där du kan kombinera en enkel och avskalad, trygg och äventyrlig livsstil med ett intressant och utvecklande arbete. Här finns en stark drivkraft bland människorna där alla har en viktig roll och en möjlighet att påverka. Pajala kommun befinner sig i en expansiv fas med många möjligheter och att bo och jobba här bjuder in till variation och kontraster med en nära natur i ständig förändring och ett rikt kulturliv att både ta del av eller vara en del i. Var med och forma framtidens landsbygd i norr, välkommen till Pajala och Tornedalen! För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du delar Pajala kommuns värderingar. Dessa kan sammanfattas i tre punkter: - jag finns till för Pajalas medborgare - jag är professionell - jag möter alla människor med öppenhet och respekt Vi söker Vaktmästare! ARBETSUPPGIFTER Vaktmästaren har till huvudsaklig arbetsuppgift att ge service till verksamheter som skolor, förskolor och övriga kommunala verksamheter. Arbetsuppgifterna är varierande, du arbetar med transporter, godshantering, avfallshantering, posthantering, service, reparation och underhåll. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en god förmåga att samarbeta, är serviceinriktad och har förmåga att själv strukturera ditt arbete. Du är noggrann med kvalitén på ditt arbete, har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och behåller ett lugn i stressiga situationer. Det är viktigt att du behärskar det svenska språket bra i både tal och skrift. Arbetet kräver att du har B-körkort och grundläggande IT kunskaper, arbetslivserfarenhet som vaktmästare är meriterande. ÖVRIGT Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Fyll i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Pajala kommun ingår i förvaltningsområdet för meänkieli och finska, därför är det meriterande om du har kunskap i något eller båda av dessa språk. Vi jobbar aktivt för jämställdhet och mångfald på våra arbetsplatser. Därför ser vi gärna sökande som bidrar till detta. Annons- och rekryteringsföretag undanbedes. För mer information om oss och vår kommun besök pajala.se Sökande kommer att få visa upp utdrag från belastningsregistret vid en anställning.
Arbetsgivare
Pajala kommun
Ansökan
Ansök senast 9 November (13 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Serviceman sökes till ett företag i Norrort

Arbetsgivare / Ort: Prowork Bemanning AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 November (13 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet

Om kunden

Vår kund är verksam inom rentalbranschen, där de hyr ut liftar, grävmaskiner, motorverktyg, bodar och annat mot byggbranschen. De håller till i Norrort och är nu ute efter en person som kan hålla efter deras bodar efter och innan de har varit ute hos kund.

Om jobbet

Du kommer främst att vara ansvarig för underhåll, rengöring och renovera deras bodar som de hyr ut. När de kommer tillbaka från att ha varit uthyrda kommer du vara den som är ansvarig för att fräscha upp dem så att de blir redo att hyras ut igen. Dina arbetsuppgifter kan innehålla målning av boden, byte av golv/väggar, vvs-rör, tvätt utav in och utsida mm. Väldigt bred och rolig roll där du får göra de mesta som behöver fixas. Rollen innebär också att det förekommer en del lite tyngre lyft.

Om dig

Vi ser dig som en händig person med bakgrund från hantverksyrket inom byggsektorn, där montage och service varit förekommande. Kunskaper om snickeri, VA eller el är meriterande. Till den här tjänsten söker vi dig som trivs i en roll där du har varierade arbetsuppgifter och har en hög servicekänsla. Rollen ställer krav på att du har förmågan att på egen hand se vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du är ordningsam, serviceinriktad och anstränger dig för att leverera lösningar till kund. Som person är du prestigelös och har lätt för att samarbeta i team. Arbetsuppgifterna kan ibland vara fysiskt krävande och du bör därför ha god fysik.

Meriterande

- Tidigare snickarerfarenhet

- Tidigare erfarenhet av bodetablering

- Service av maskiner, mekaniker.

- El- eller VVS-kunskaper

Eftersom vi tror på de positiva effekterna av en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden till den här tjänsten. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så sök tjänsten redan idag genom att skicka in ditt CV och personligt brev till [email protected] och kontakta ansvarig konsultchef Michelle på 072-9698585 vid ytterligare frågor.

Om oss

Prowork är en auktoriserad bemanning och rekryteringsbolag som grundades 2013 och är verksamma inom, Industri, Fastighet, Drift & Skötsel. Vi ger oss inte förrän våra kunder har fått rätt personal på rätt plats! Kunskap om den bransch vi jobbar med i kombination med ett högt engagemang är vårt signum. Vi har våra lokaler i Täby och är verksamma inom Stockholm Mälardalen och Göteborg.

Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork - så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se

Arbetsgivare
Prowork Bemanning AB
11345 STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast 9 November (13 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Vaktmästare till Öster Malma, deltid

Arbetsgivare / Ort: Svenska Jägareförbundet / Nyköping
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 November (15 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet

Svenska Jägareförbundet är en folkrörelse med 157 000 medlemmar. Förbundet är verksamt över hela landet. Cirka 5000 förtroendevalda arbetar ideellt och 110 personer är anställda på Svenska Jägareförbundet. Det nationella kansliet finns på Öster Malma i Södermanland. Nu söker vi en:

Vaktmästare till Öster Malma, deltid

Nu söker vi en vaktmästare på halvtid till vårt arbetslag som tillsammans svarar för skötsel, underhåll och tillsyn av Öster Malma.

Arbetsuppgifterna består av sedvanliga vaktmästaruppgifter, exempelvis:

  • Snöskottning, gräsklippning och annan trädgårdsskötsel
  • Yttre och inre underhåll av våra fastigheter
  • Enklare reparationer i vår maskinpark
  • Godshantering
  • Avfallshantering

Dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav.

Tjänsten kräver att du är praktiskt lagd och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du behöver ha en god förmåga att samarbeta, vara serviceinriktad och ha förmåga att själv strukturera ditt arbete. Du är noggrann med kvalitén på ditt arbete, har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och behåller ett lugn i stressiga situationer. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

På grund av arbetets art måste du vara bosatt inom 30 minuters bilresa från Öster Malma.

Tjänsten är på 50%.

Stationeringsort är nationella kansliet på Öster Malma.

Det finns hundar på arbetsplatsen.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

Mer information: Kontakta ansvarig chef Ulf Sterler 070-33 006 27 alt 010-584 76 27 [email protected], eller någon av följande fackliga representanter; Unionen Björn Sundgren 010-584 76 77, SACO Niklas Lundberg 010-584 73 44.

Ansökningar ska skickas till [email protected], senast den 11 november 2020.

Mer information om Svenska Jägareförbundet: https://jagareforbundet.se/var-verksamhet/

Arbetsgivare
Svenska Jägareförbundet
Öster-Malma 1
61191 Nyköping
Hemsida: www.jagareforbundet.se
Ansökan
Ansök senast 11 November (15 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Vaktmästare sökes till myndighet i Uppsala!

Arbetsgivare / Ort: Perido AB / UPPSALA
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 11 dagar - 3 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 November (18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Den här tjänsten kommer passa dig som är i början av din yrkeskarriär! Har du en mycket god fysik och servicemind? Kan du också checka av självständig och flexibel? Perfekt! Läs då gärna vidare!

Om tjänsten

Vi på Perido letar efter en vaktmästare till vår kund som är en statlig förvaltningsmyndighet för ett uppdrag. Tjänsten är placerad i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter

Myndigheten genomgår nu en flytt och kommer behöva din hjälp med diverse uppgifter som är kopplat till detta. De behöver nu en person som bland annat kan hjälpa till med att flytta saker, se till att saker blir slängda, dela ut paket till anställda i huset, sköta fruktleverans och lite liknande arbetsuppgifter du blir ombedd att göra. Vi tror alltså att den här tjänsten kommer passa dig perfekt som letar efter ovärderlig arbetslivserfarenhet!

Dina egenskaper

I denna tjänst är det viktigt att du har en kanonfysik då du kommer behöva vara både stark och uthållig. Att vara trevlig och tillmötesgående mot alla är en självklarhet för dig och samarbete är såklart kul! Men du trivs minst lika bra med att självständigt utföra dina arbetsuppgifter. Till sist så tror vi att din flexibilitet och prestigelöshet kommer bli egenskaper du har stor nytta av.

Känner du att detta skulle passa dig perfekt? Hoppas det! Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt!

Vi söker dig som har:

  • Gymnasial utbildning
  • God fysik, gärna tack vare idrottsbakgrund
  • Lätt för att socialisera med människor i alla åldrar

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till 2020-12-22 med chans till förlängning. Tillträde 2020-11-02.

Skicka in din ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 31958 i ämnesraden.

Om Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Arbetsgivare
Perido AB
75321 UPPSALA
Hemsida: www.perido.se
Ansökan
Ansök senast 14 November (18 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare sökes på deltid (4 h/vecka) – Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Perido AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 15 November (19 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Letar du efter en bred roll på deltid där du får användning för din förmåga att praktiskt lösa problem? Är du en mångsysslare som dessutom är en hejare på att hjälpa människor? Då kanske uppdraget som vaktmästare är något för dig!

Om tjänsten

Vi på Perido hjälper en av våra kunder, en stor myndighet, att hitta en pålitlig vaktmästare till deras verksamhet i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som vaktmästare är du en mångsysslare som trivs med många bollar i luften. Anställda på myndigheten kommer att göra en felanmälan till receptionisterna som sedan förmedlar vidare till dig som vaktmästare. Det kan handla om alltifrån att byta batterier och lysrör till att hjälpa till med uppsättning av exempelvis hyllor. Vidare finns även ett antal rum på kontoret som behöver ses över och material som ska inventeras och fyllas på samt återvinning som behöver tas hand om. Utöver det felsöker du skrivare och annan teknisk utrustning på kontoret. Observera att tunga lyft kan förekomma i tjänsten.

Dina egenskaper

För att trivas i rollen som vaktmästare bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning samt god fysisk då tunga lyft kan förekomma. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt.

Låter det här som nästa uppdrag för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av serviceyrke samt bekväm med att arbeta fysiskt och ta tunga lyft vid behov
  • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde

Deltid, konsultuppdrag tillsvidare, 4 h/vecka förlagt till onsdagar eller torsdagar 09:00-13:00 eller 13:00-17:00. Tillträde så snart som möjligt.

Skicka in din ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 31910 i ämnesraden.

Om Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Arbetsgivare
Perido AB
11645 STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast 15 November (19 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Social och varierad tjänst som kontorsvaktmästare!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 November (1 månad 3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Är du en social, händig och servicemedveten person som är nyfiken på att jobba i kontorsmiljö? Är du familjens tekniknörd och gillar att jobba självständigt och lösa problem? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uniflex växer så det knakar och söker nu nya konsulter som vill börja jobba omgående och fylla på sitt CV med meriterande erfarenheter. För kunds räkning söker vi en serviceinriktad medarbetare till deras kontorsservice. Arbetstider är måndagar - fredagar, heltid och kontorstider. Efter detta uppdrag finns det goda möjligheter för fler uppdrag via oss, eller förlängning hos samma kund! Lön: timlön enligt kollektivavtal Tillträde omgående Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av kontorsvaktmästeri och innefattar post och godshantering samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etc. Viktigt för tjänsten är att du är självgående och trivs med att jobba ensam, ser vad som behöver göras och agerar proaktivt. Kravprofil: - Svenska och engelska i tal & skrift - Serviceinriktad & flexibel - Strukturerad & stresstålig - Van att arbeta i högt tempo - Bra på att jobba i grupp samt ensam Arbetsuppgifter •Sortering & hantering av inkommande fysisk post •Inskanning av sorterad post •Intern kundkontakt via telefon/mejl/face to face •Beställa hämtningar/ta emot leveranser av utgående paket/post •Efterbehandla inskannad post i interna system (administrativt) •Rondera på kontoret, byta glödlampor, skruva upp hyllor etc. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Arbetet ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar! Tack för din ansökan! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 30 November (1 månad 3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Flexibelt och socialt jobb inom kontorsservice!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 November (1 månad 3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Är du i början av din karriär och söker ett jobb för att ta nästa kliv i arbetslivet? Vill du skaffa dig massor med nya erfarenheter och åka runt till olika stora företag runt om i Stockholm och träffa nya människor varje dag? Brinner du för service och är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande tjänstemän inom kontorsservice. Tjänsten kommer främst att innefatta jobb inom kontorsvaktmästeri med arbetsuppgifter såsom posthantering, iordningställande vid konferenser, möblering, påfyllnad av kontorsmaterial samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etcetera. Viktigt att vara social, flexibel och prestigelös samt redo att hjälpa intern personal och externa kunder med det mesta. Vi söker personal som kan arbeta i Stockholmsregionen och som vill kombinera ett fysiskt jobb i en representativ arbetsmiljö med en väldigt social roll då tjänsten även innefattar jobb som receptionist, telefonist & konferensvärd. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta tillsammans med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Du kommer att jobba ambulerande hos våra kunder på ett löpande schema, måndag - fredag, kontorstider. Du kommer att ingå i en back up-pool där du är tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid. Vi tillämpar garantilönsystem samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor Stockholm. Som ambulerande ställs det höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut samt arbete med kort varsel. Du får genom ditt arbete ett stort professionellt och socialt nätverk, då du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö! Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Arbetet som kontorsvaktmästare ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar! Tack för din ansökan! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 30 November (1 månad 3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare på deltid till SOS Alarm

Arbetsgivare / Ort: Rp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 13 January (2 månader 17 dagar kvar)
Publicerad: 2020-07-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Ryska Posten Bemanning söker för SOS Alarms räkning en vaktmästare som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i mitten av augusti och arbetstiderna är måndag, onsdag och fredag kl.08.00-17.00 Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN SOS Alarm är ett svenskt offentligägt företag som driver nödnumret 112 i Sverige med kontor i centrala Stochkolm. I rollen som vaktmästare kommer du ha sedvanliga kontorssysslor som exempelvis underhåll av lokaler, posthantering, frukost- och lunchhantering samt hantering kring leveranser. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag, onsdag och fredag klockan 08.00-17.00 Tjänsten är perfekt för dig som har en annan sysselsättning och vill arbeta deltid. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund. VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av vaktmästaryrket - Vill arbeta deltid - Har goda kunskaper inom Office-paketet & Outlook - Kan uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du: - Har ytterligare erfarenheter från servicebranschen Som person är du självgående, prestigelös och händig. Du är serviceinriktad, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ och brinner för att leverera service i världsklass. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB
Hemsida: http://www.ryskapostenbemanning.se
Ansökan
Ansök senast 13 January (2 månader 17 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare på deltid till samhällsnyttigt bolag

Arbetsgivare / Ort: Rp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 24 March (4 månader 25 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en vaktmästare som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start omgående och arbetstiderna är måndag, onsdag och fredag kl.08.00-17.00 Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN I rollen som vaktmästare kommer du ha sedvanliga kontorssysslor som exempelvis underhåll av lokaler, posthantering, frukost- och lunchhantering samt hantering kring leveranser. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag, onsdag och fredag klockan 08.00-17.00 Tjänsten är perfekt för dig som har en annan sysselsättning och vill arbeta deltid. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund. VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av vaktmästaryrket - Vill arbeta deltid - Har goda kunskaper inom Office-paketet & Outlook - Kan uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du: - Har ytterligare erfarenheter från servicebranschen Som person är du självgående, prestigelös och händig. Du är serviceinriktad, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ och brinner för att leverera service i världsklass. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB
Hemsida: http://www.ryskapostenbemanning.se
Ansökan
Ansök senast 24 March (4 månader 25 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.