På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kontorsvaktmästare

Kontorsvaktmästare

För att trivas i rollen som kontorsvaktmästaren behöver man vara en person som tycker om att arbeta med dagliga rutiner.

Kontorsvaktmästare hanterar bland annat:

  • Postdistribution mellan organisationens enheter
  • Allmän administration runt all extern och intern posthantering
  • Skötsel och tömning av avfall
  • Utomhusmiljön, tömning av askoppar och sopptunnor
  • Mindre reparationsarbeten inom fastigheterna
  • Flaggning
  • Möblering och anpassning av arbetsplatser, t.ex montering av möbler och viss utrustning
  • Möblering av konferensrum
  • Bemanning av receptionen vid behov, enklare administration som felanmälan och städning

Utbildning

Gymnasiekompetens, kunna formulerar sig väl i tal och skrift på svenska och att inneha B-körkort ställs ofta som krav för att få anställning. Har man högre körkortsbehörighet är det starkt meriterande.

Personliga egenskaper

Det är bra om du som vill satsa på yrket Kontorsvaktmästare kan prioritera vad som ska göras på en gång och vad som kan vänta till senare och tycker dagen blir roligare om det dyker upp oväntade arbetsuppgifter.

Som person behöver man vara en ansvarsfull, flexibel och samarbetsvillig person med ett servicemedvetet kundbemötande.

Man behöver även ha en god fysik eftersom det kan förekomma tunga lyft när möbler ska flyttas. Att ha intresse för teknik och vara händig och kunna fixa till det som behöver lagas är andra nödvändiga egenskaper.

Visa mer
Visa mindre

34 Lediga jobb

Vaktmästare/IT-ansvarig 50% med eventuell utökning

Arbetsgivare / Ort: Lerums kommun
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Kulturskolan i Lerum är en frivillig fritidsverksamhet för barn och unga mellan 6-20 år skrivna i Lerums kommun som vill ägna sig åt musik, dans, bild och drama. Verksamhetens undervisning bedrivs på eftermiddags och kvällstid och ibland på helger/skollov. Kulturskolan har också en omfattande utåtriktad verksamhet med konserter/föreställningar och vernissages. Läs mer om verksamheten på: www.lerum.se/kulturskolan Hos oss arbetar ett trettiotal lärare, chef, planeringsledare, administratör och vaktmästare/IT-ansvarig. Vi har två huvudarbetsplatser i Lerum samt en i Floda och en i Gråbo. Vi använder även grundskolans lokaler i kommunen. ARBETSUPPGIFTER • IT-ansvar, inköp IT och arbete med lärare och administration gällande datorer och telefoner. • Leveransmottagning och transport av inköpt material till huvudarbetsplatserna • Lås och larm • Kontaktperson för andra vaktmästare i kommunen • Behjälplig vid in- och utlämning av musikinstrument • Beställare av tjänster kopplade till underhåll • Behjälplig vid större evenemang KVALIFIKATIONER Gymnasiebehörighet eller motsvarande. Gärna med en estetisk inriktning. Du har goda datorkunskaper. Du har kunskap om kultur och god musikinstrumentkunskap. Du är allmänt tekniskt intresserad. Du har körkort och egen bil. Du gillar eget ansvar och har lätt för att arbeta tillsammans med andra människor. Du är strukturerad och kan prioritera. Du kan tänka dig ett varierat schema med dagtid som utgångspunkt. Tunga lyft kan förekomma. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Kommunens vision lyfter fram ledorden hållbarhet, kreativitet och inflytande vilket genomsyrar vårt arbete. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Lerums kommun
Hemsida: http://www.lerum.se/kulturskolan
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Arbetsförmedlingen söker en vaktmästare, Internservice HK, Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Arbetsförmedlingen
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsvaktmästare

Om jobbet
Välkommen till händelsernas centrum. Här arbetar du på regeringens uppdrag och på en myndighet som just nu behövs mer än någonsin. Som experter på alla typer av arbetsmarknadsfrågor bidrar vi med allt från analyser till konkreta insatser som gör att fler människor snabbare och lättare hittar jobb. Nu utvecklar vi nya arbetssätt, nya lösningar och nya sätt att samarbeta med olika aktörer i hela landet. Därför behövs fler engagerade medarbetare som vill vara med och driva förändring inom viktiga områden – är du en av dem? Sektionens uppdrag Sektionen internservice HK ingår i förvaltningsavdelningen och finns under enheten lokalförsörjning. I arbetsområdet ansvarar vi för att tillhandahålla intern service kopplat till Arbetsförmedlingens nybyggda huvudkontor i Solna. Operativ säkerhet, fysisk arbetsmiljö, drift och underhåll av lokalerna, leverantörskontakter, posthantering, bud och chaufförsuppdrag är några av arbetsuppgifterna som förekommer. Arbetsuppgifter Posthantering. Intern kontorsservice. Hantera varumottagning, inkommande och utgående gods. Möbelhantering, d v s ommöblering, inventering och enklare reparationer, hantera påfyllning av papper i kopieringsrum och skrivare, hantera ljuskällor och armatur i lokalerna, besiktiga och kontrollera våningsplan, utrymningsvägar, samt att ansvara för programmering av personliga och gemensamma skåp. Ärendehantering i form av beställningar och felanmälningar. Bemanna servicepunkten enligt schema. Jour och larmberedskap. Kunna agera chaufför till direktionsbil. Vid behov vara behjälplig med övriga arbetsuppgifter inom sektionen. Kvalifikationskrav Gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller motsvarande, eller kunskaper inhämtade på annat sätt och som vi bedömer likvärdiga. Minst två års erfarenhet av att ha arbetat med motsvarande arbetsuppgifter. Erfarenhet och vana av fysisk hantering av möbler vilket bl. a innebär att planera och utföra ommöbleringar inför event/möten, besiktning och enklare reparationer. Erfarenhet och kunskap om el-säkerhet och teknisk kunskap inom el vilket bl. a innebär att hantera ljuskällor och armatur i lokaler. B-körkort där prövotiden är avklarad. God datorvana med bl. a kunskaper i Officepaketet. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Övriga meriter för tjänsten Erfarenhet av att ge god kundservice både via mail, telefon och direkta möten. Erfarenhet från säkerhetsområdet. Erfarenhet från bilkörning i stadsmiljö, (hitta i Sthlm, körvana från Sthlm). Erfarenhet från inköp och beställningar. God fysik då arbetet kräver en del tunga lyft och innebär mycket förflyttningar mellan våningsplan. Personliga egenskaper och förmågor Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor och söker dig som har en hög servicekänsla och är noggrann. Du har förmåga att prioritera och lösa akuta driftproblem både självständigt och tillsammans med andra kollegor. Du bör vidare vara flexibel för att hantera det oförutsägbara och vara lösnings- och resultatorienterad, samt ha intresse för att inhämta kunskaper om ny teknik och omsätta dem i praktisk handling. Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Vårt erbjudande Anställningsformen är tillsvidare, heltid, med sex månaders provanställning för dig som inte redan är anställd på myndigheten. Tillträde enligt överenskommelse. Vi har goda förmåner, med bra semesteravtal, flextid, möjlighet till friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Hos oss finns ett stort engagemang, alla som arbetar här vill göra en insats. Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår hemsida www.arbetsformedlingen.se Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2021-10-29 märkt med Af-2021/0079 2901. Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet, samt betyg/intyg som styrker kraven på arbetslivserfarenhet i din ansökan. På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Detta innebär att vi använder vetenskapligt förankrade urvalsmetoder och en strukturerad process för att bedöma vilken kandidat som är mest lämplig för tjänsten. Urvalstest kan förekomma och vi kommer att ge dig mer information om processen via e-post efter ansökan. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Detta innebär att det för befattningen krävs svenskt medborgarskap. Ytterligare upplysningar om befattningens innehåll lämnas av sektionschef: Ingemar Hermansson, 010-487 61 52 Fackliga företrädare: Saco - s: Daniel Ventura, 010-486 39 58 ST: Anna Gemling, 010-488 24 67 Seko: Karl-Johan Asplund, 010-486 08 55       Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.
Arbetsgivare
Arbetsförmedlingen
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vill du jobba med att serva kaffemaskiner i sjukhusmiljö? Se hit!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Studerar du och söker ett roligt och aktivt extrajobb i en spännande miljö? Är du social, prestigelös, framåt och vill ha ett jobb vid sidan av dina studier? För kunds räkning söker vi nu en social och effektiv person för arbete på deltid med kaffeservice och vending i Solna. Viktigt att du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs. Arbetsuppgifter • Påfyllning, rengöring och service av kaffemaskiner; - Packning och förberedelse av vagnar inför daglig service - Regelbunden service och rengöring av och runt kaffemaskiner, samt påfyllning av varor - Eventuella brister åtgärdas och noteras - Byta hygien kit i maskiner - Bortforsling av emballage, sump etc. - Enklare felavhjälpande reparationer vid anmälda fel • Inventering & beställning av varor • Ta emot och packa upp varor Ansvar; • Att säkerställa att kaffemaskiner fungerar enligt servicespecifikation • Att säkerställa att kaffemaskinens produkter samt kringprodukter är påfyllda • Att följa verksamhetens instruktioner och rutiner • Att föra en god kunddialog • Bedöma vad som behöver beställas och lämna underlag till servicecenter på detta • Agera på felanmälningar inom ramen för tjänsten Kompetens/egenskaper • Öppen och kommunikativ, inte rädd för att ta kontakt med andra människor • Beredd att anpassa sig till varierande arbetstempo • Flexibilitet avseende samarbete och arbetsfördelning inom teamet Krav; -Gymnasieexamen eller motsvarande -God svenska & Engelska i tal och skrift -Tidigare erfarenhet av service, erfarenhet av lokalvård är meriterande! - Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, gärna studier! Som person är du; -Snabblärd -Social -Effektiv -Självständig Denna tjänst är flexibel och går därav utmärkt att kombinera med studier. Du skickar in din tillgänglighet till oss för de dagar du vill jobba så anpassar vi ditt schema utefter dina studier. Det finns möjlighet att jobba både på helger och vardagar! Vi ser att du kan jobba 2–3 hela dagar / vecka, ibland mer och ibland mindre. Tillträde för tjänsten är omgående, således kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan idag! Du kommer att vara anställd hos Uniflex och jobba som konsult ute hos vår kund i Solna. Arbetstider; 06.00-15.00 eller 07.00-16.00, helgarbete förekommer. Lön enligt kollektivavtal. Plats; Solna Tillträde omgående Krav på annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Inga tidigare erfarenheter krävs utan stor vikt läggs vid att hitta en person som är framåt, kan ta tag i saker som behöver göras och möta människor på ett positivt sätt. Erfarenhet inom området eller service är meriterande men inget krav. Ifall du är den vi söker, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vaktmästare till myndighet – flexibelt deltidsuppdrag

Arbetsgivare / Ort: Perido AB / LINKÖPING
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-29
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Är du en ordningsam, händig och initiativtagande person som gillar ordning och reda? Om du letar extraknäck och är bosatt i Linköping så läs vidare – det här kan vara uppdraget för dig!

Om tjänsten

Vi på Perido söker en Vaktmästare för vår kunds räkning, en viktig statlig myndighet med tillsynsansvar. Tjänsten är på två timmar i veckan och arbetstiden är flexibel. Myndigheten är placerad i centrala Linköping.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Vaktmästare kommer du att agera allt-i-allo. Det gäller två timmar per vecka och du kan själv välja när det passar dig att arbeta. Du hjälper till med det som behövs göras vid tillfället och vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

  • Fylla på kopiatorer med papper
  • Packa upp kontorsmateriel
  • Återvinningshantering
  • Byte av glödlampor
  • Hjälpa till med att sätta upp tavlor och dylikt

Dina egenskaper

För att lyckas i rollen som Vaktmästare tror vi att du är en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt.

Låter det här som ett passande uppdrag för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Vi söker dig som:

  • Har annan huvudsaklig sysselsättning (exempelvis studier) på minst 50%
  • Är tillgänglig i december

Omfattning och tillträde

Deltid, konsultuppdrag tills vidare. Tillträde i slutet av november.

Skicka in din ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32600 i ämnesraden.

Om Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Arbetsgivare
Perido AB
58128 LINKÖPING
Hemsida: http://www.perido.se
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Flexibelt och socialt jobb inom kontorsservice!

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Är du i början av din karriär och söker ett jobb för att ta nästa kliv i arbetslivet? Vill du skaffa dig massor med nya erfarenheter och åka runt till olika stora företag runt om i Stockholm och träffa nya människor varje dag? Brinner du för service och är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande tjänstemän inom kontorsservice. Tjänsten kommer främst att innefatta jobb inom kontorsvaktmästeri och reception, med arbetsuppgifter såsom posthantering, iordningställande vid konferenser, möblering, påfyllnad av kontorsmaterial samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etcetera samt att vara ansiktet utåt i receptionen och välkomna alla besökare. Viktigt att vara social, flexibel och prestigelös samt redo att hjälpa intern personal och externa kunder med det mesta. Vi söker personal som kan arbeta i Stockholmsregionen och som vill kombinera ett fysiskt jobb i en representativ arbetsmiljö med en väldigt social roll då tjänsten även innefattar jobb som receptionist, telefonist & konferensvärd. Beläggningsgraden är 80%-100%, du är garanterad att jobba 80% men kan bli schemalagd upp till 100%-.Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta tillsammans med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Du kommer att jobba ambulerande hos våra kunder på ett löpande schema, måndag - fredag, kontorstider. Du kommer att ingå i en back up-pool där du är tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid. Vi tillämpar garantilönsystem samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor Stockholm. Som ambulerande ställs det höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut samt arbete med kort varsel. Du får genom ditt arbete ett stort professionellt och socialt nätverk, då du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö! Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Välkommen med din ansökan! Personliga egenskaper Arbetet som kontorsvaktmästare ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar! Tack för din ansökan! Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.