På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kundmottagare

Kundmottagare

Som kundmottagare kan du arbeta inom många olika branscher.

Som kundmottagare är det viktigt att du känner till konsumentlagstiftningen för att veta vilka skyldigheter myndigheten, företaget eller organisationen du arbetar på har gentemot sina kunder.

Utbildning

Kundmottagare kan ha olika utbildningsbakgrund. All form av eftergymnasial utbildning är mycket meriterande. Språkkunskaper, i första hand i svenska och engelska är av stor vikt. Kunskaper inom andra språk är mycket meriterande.

Personliga egenskaper

Det är viktigt att du tycker om kundkontakter och är bra på att samarbeta. Det är också viktigt att du har stort tålamod och ger bra service även i stressiga situationer.

Visste du att...?

... en person med kompetens inom kundservice kan arbeta som Demand supply planner, en yrkesroll där man kopplar samman kunskap om kunderna och om den kommersiella verksamheten med logistik och IT-lösningar.

Visa mer
Visa mindre

1118 Lediga jobb

Säljande kundtjänst till Webhelp för Com Hem/Boxer!

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-03-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision utan någon maxgräns? Trivs du i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Då är det dig vi söker! Fördelen med att jobba med Com Hem och Boxer är att du själv får chansen att styra och påverka din lön genom provision på det du säljer. Det bästa är att ingen kund är den andra lik och du måste vara lyhörd för att kunna tillgodose kundernas behov.” - Filip Nylander, Kundservicemedarbetare HUR SER EN VANLIG DAG UT? Du kommer att arbeta på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål. Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från kontoret på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Webhelp är den perfekta platsen för dig som vill utvecklas som individ och ta an nya utmaningar som du aldrig skulle tro var möjligt. Du kommer ständigt utvecklas och du kommer ha fantastiska kollegor som hjälper dig på vägen. Webhelp är en plats för att växa så varför inte ta chansen?" - Cassandra Sjöbeck, Kundservicemedarbetare VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. VI SÖKER DIG SOM... Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Du måste ha fyllt 18 år START: 2021-03-08 eller 2021-03-12 PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning samt tillsvidareanställning mellan 75-100% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, lördagar 09:00-15:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-03-03, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt! Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Webhelp i Östersund söker säljande kundtjänst till Com Hem/Boxer!

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision utan någon maxgräns? Trivs du i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Då är det dig vi söker! Fördelen med att jobba med Com Hem och Boxer är att du själv får chansen att styra och påverka din lön genom provision på det du säljer. Det bästa är att ingen kund är den andra lik och du måste vara lyhörd för att kunna tillgodose kundernas behov.” - Filip Nylander, Kundservicemedarbetare HUR SER EN VANLIG DAG UT? Du kommer att arbeta på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål. Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från kontoret på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Webhelp är den perfekta platsen för dig som vill utvecklas som individ och ta an nya utmaningar som du aldrig skulle tro var möjligt. Du kommer ständigt utvecklas och du kommer ha fantastiska kollegor som hjälper dig på vägen. Webhelp är en plats för att växa så varför inte ta chansen?" - Cassandra Sjöbeck, Kundservicemedarbetare VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. VI SÖKER DIG SOM... Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Du måste ha fyllt 18 år START: 2020-03-08 PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning samt tillsvidareanställning mellan 75-100% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, helger 09:00-15:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-03-03, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt! Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Säljande kundservicemedarbetare till Göta Energi

Arbetsgivare / Ort: Workz Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Många tycker att billig el är det viktigaste när de väljer elbolag. De senaste fem åren är Göta Energi det elbolag som har växt mest i Sverige tack vare prismedvetna kunder. Det har gjort dem till Sveriges största utmanare på elmarknaden. Det innebär att deras kunder kan slappna av och njuta av tryggheten i att ha gjort rätt val. Vill du jobba kundnära med sälj i fokus? Workz har tillsammans med Göta Energi det perfekta jobbet för dig! BESKRIVNING AV TJÄNSTEN Tillsammans med Göta Energi söker vi nu en säljande kundservicemedarbetare med placering på kontoret i centrala Göteborg. Göta Energi som är Sveriges snabbast växande elbolag och ingår i Fortumkoncernen sedan 2017. Verksamheten omfattar försäljning av elektricitet mot konsument- och företagsmarknaden över hela Sverige Du hjälper och vägleder kunder via inkommande samtal och jobbar tillsammans med dina kollegor för att erbjuda rätt produkt, rätt mervärde och fantastisk service. VEM ÄR DU? Du gillar försäljning och att jobba mot tydliga mål. Du har kundnöjdhet som ledstjärna och har en känsla för struktur i ditt arbete. För att kunna leverera behöver du god samarbetsförmåga, lyhördhet gentemot kundens behov och viljan att våga sälja och ge ett mervärde vid varje samtal. VI SÖKER DIG SOM • Har en fullständig gymnasieutbildning • Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift, tredje språk är meriterande • Är strukturerad i ditt arbetssätt • Tycker om att sälja och har en säljande personlighet • Gillar att jobba mot tydliga mål • Stresstålig och van vid högt arbetstempo • Vana av att jobba inom olika datorsystem • Tidigare jobbat inom försäljning eller service Erfarenhet av försäljning är meriterande. VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och försäljning. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom exempelvis kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. PRAKTISK INFORMATION Start: Torsdag 11 mars Omfattning: Tillsvidareanställning, heltid Lön: Enligt kollektivavtal Placering: Göteborg Arbetstider: mån 8.15-17:00, tis - torsdag, kl 08:30-17:00 & fredag 08:15-16:00 KONTAKT För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på [email protected]
Arbetsgivare
Workz Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Säljande kundtjänst till Webhelp för Com Hem/Boxer!

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision utan någon maxgräns? Trivs du i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Då är det dig vi söker! Fördelen med att jobba med Com Hem och Boxer är att du själv får chansen att styra och påverka din lön genom provision på det du säljer. Det bästa är att ingen kund är den andra lik och du måste vara lyhörd för att kunna tillgodose kundernas behov.” - Filip Nylander, Kundservicemedarbetare HUR SER EN VANLIG DAG UT? Du kommer att arbeta på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål. Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från kontoret på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Webhelp är den perfekta platsen för dig som vill utvecklas som individ och ta an nya utmaningar som du aldrig skulle tro var möjligt. Du kommer ständigt utvecklas och du kommer ha fantastiska kollegor som hjälper dig på vägen. Webhelp är en plats för att växa så varför inte ta chansen?" - Cassandra Sjöbeck, Kundservicemedarbetare VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. VI SÖKER DIG SOM... Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Du måste ha fyllt 18 år START: 2020-03-08 PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning samt tillsvidareanställning mellan 75-100% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, lördagar 09:00-15:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-03-03, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt! Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

KUNDSERVICEMEDARBETARE TILL ÖSSUR

Arbetsgivare / Ort: Academic Work Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kundtjänstmedarbetare

Om jobbet
Trivs du i en roll med daglig kundkontakt? Har du samtidigt stort intresse för service och vill få möjligheten att ge bästa möjliga supporten och vägledning till kunder inom produkter som gör skillnad för andra? Då kan detta vara tjänsten för dig! Välkommen med din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för Össurs räkning en ny medarbetare till deras kundserviceavdelning. Om du har ett stort intresse för service och har en positiv energi kan detta vara rätt tjänst för dig. I denna roll är det viktigt att förstå hur du ska hantera olika kunder över telefon anpassat till deras behov. Du bör ha en förmåga att prioritera i ditt dagliga arbete och kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Utbildningen kommer att hållas på plats på Össurs kontor i Kista, därefter kommer du att arbeta hemifrån under perioden som det rekommenderas. Uppdraget kommer inledningsvis vara ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Om samtliga parter är nöjda med samarbetet erbjuds du en fast tillsvidareanställning hos Össur. ARBETSUPPGIFTER Som kundservicemedarbetare kommer du arbeta med inkommande telefonsamtal från Össurs kunder. Kontakten med kunderna innefattar att du ger professionell service och support samt informerar och erbjuder Össurs produkter och tjänster. Det är en varierad roll där du kommer få en fördjupad förståelse för Össurs verksamhet samt utvecklas i din roll. Du kommer bland annat att * Besvara supportfrågor för företagets kunder och säljare via telefon och mail * Hantera ordrar * Hantera administrativa arbetsuppgifter VI SÖKER DIG SOM * Kommunicerar på svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift * Har tidigare erfarenhet av service Det är meriterande om du arbetat med liknande arbetsuppgifter. samt om du kan det finska språket I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du som söker är serviceinriktad samt självgående i ditt arbetssätt. Vidare är du problemlösande och har en vana av att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. START: Omgående, enligt överenskommelse PLATS: Kista, Stockholm (Arbete hemifrån tills rekommendationerna säger annat) OMFATTNING: Heltid Urval: Sker löpade Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått vidare till urvals- och intervjufasen. INFORMATION OM FÖRETAGET Össur har sin kompetens inom utveckling, produktion och försäljning av ortopediska hjälpmedel och lösningar. "För oss på Össur är 'Life Without Limitations' mer än en slogan. Det har varit vårt motto och ledord i mer än 40 år. Vår strävan är att tillsammans med yrkesverksamma inom ortopedi hitta optimala lösningar som både underlättar det dagliga arbetet och ger förutsättningar för bästa möjliga kliniska resultat". Össur är ett värderingsstyrt företag samt sedan 2009 börsnoterat på NASDAQ OMX i Köpenhamn.
Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB
Hemsida: http://www.academicwork.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundeservicemedarbeider søkes til Lisboa!

Arbetsgivare / Ort: linkAnordic
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Färdigheter
Meriterande
  • Kundtjänst

Språk
Krav
  • Norska
  • Engelska

Om jobbet
Informasjon om arbeidsgiver: Vil du jobbe med høy kvalitet kundeservice uten salg? Leter du etter en jobb i utlandet i et solrikt land, borte fra regn og kulde? Er du interessert i IT? Da vil du være glad for å høre at vi for tiden er på jakt etter norsktalende kundeservicemedarbeidere til en stor internasjonal selskap i vakre Lisboa! Informasjon om stillingen: linkAnordic søker nå norsktalende kundeservicemedarbeidere som vil jobbe i vakre Lisboa! Beskriver du deg selv som serviceinnstilt og har et ønske om å arbeide i et godt miljø og få internasjonal erfaring, er dette en kjempespennende mulighet for deg! Arbeidsoppgaver: - I denne posisjonen håndterer du innkommende spørsmål fra kunder og partnere via telefon, e-post, chat og andre kommunikasjonsverktøy på norsk. - Svare på kunders spørsmål om produkter, forsendelser og fakturaer. - Gi en løsning på problemet. - Veilede kunder på en profesjonell måte. - Gi en god kunde opplevelse. Kvalifikasjons- og stillingskrav: For denne stillingen må du ha - Norsktalende. - God engelsk kompetanse. - God datakompetanse. - Tidligere erfaring i kundeservicejobb er foretrukket, men ikke nødvendig! Vi tilbyr: - Ikke salgsrelatert arbeid. - Fast ansettelse - fulltid. - Flerkulturell arbeidsmiljø. - Sterk følelse av fortrolighet og vennlighet på kontoret. - Utmerkede personlige og faglige utviklingsmuligheter. - Fast månedslønn, ikke avhengig av ytelse. - Livsforsikring og privat helseforsikring fra dag 1. - Hjelp med lokal administrasjon som å åpne en bankkonto. - Internasjonal karriere muligheter.
Arbetsgivare
linkAnordic
Tel: +4741068318
Hemsida: https://www.linkanordic.com/jobb-i-utlandet
E-post: [email protected]
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundtjänstmedarbetare till Telia på Kreta

Arbetsgivare / Ort: Montico Hr Partner AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
* Vi söker dig som vill jobba i kundtjänst mot svenska kunder men arbeta och bo på härliga Kreta! Om tjänsten Vår kund växer och söker dig som är redo för nya äventyr och ta steget att jobba utomlands! I denna tjänst kommer du arbeta på en spännande och glädjefylld arbetsplats med ett engagerat gäng som tillsammans jobbar mot gemensamma mål. Vi ser detta som ett långsiktigt äventyr med stora möjligheter till utveckling, både personlighets- och arbetsmässigt. Arbetsbeskrivning Som kundtjänstmedarbetare hos Telia så är du företagets ansikte och röst utåt. Arbetsuppgifterna består av att via inkommande samtal stötta kunden i frågor och och bistå med information. Dessa ärenden berör oftast kundens digitala tjänster så som internet, tv-abonnemang och telefoni. I grunden till dialogen finns ett trevligt kundbemötande som ska genomsyra det vardagliga arbetet. För att leverera den bästa kundupplevelsen passar man på att under samtalet kolla över kundens nuvarande lösning och om det är den bästa utifrån dennes behov eller om det finns något annat/mer man kan erbjuda. Vi erbjuder dig: • Betald flygbiljett och boende i Kreta • Hjälp med allt praktiskt på plats • 2 veckors utbildning • Fast lön +provision +bonus • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar Ett minne för livet! I detta arbete kommer du att få möjlighet till personlig utveckling, gedigen arbetslivserfarenhet och chansen att växa inom företaget! Vi söker dig som Saknar du värmen och solen? Vill du lära känna likasinnade kollegor? Tycker du det är kul med problemlösning? Kommer det naturligt för dig att bemöta olika sorters människor med olika behov? Har du goda kunskaper i svenska och engelska? Brinner du för service och sälj och vill ha ett heltidsjobb? Har du fyllt 18 år? Ta chansen att jobba utomlands!
Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB
Hemsida: http://www.montico.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Webhelp i Östersund söker säljande kundtjänst till Com Hem/Boxer!

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision utan någon maxgräns? Trivs du i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Då är det dig vi söker! Fördelen med att jobba med Com Hem och Boxer är att du själv får chansen att styra och påverka din lön genom provision på det du säljer. Det bästa är att ingen kund är den andra lik och du måste vara lyhörd för att kunna tillgodose kundernas behov.” - Filip Nylander, Kundservicemedarbetare HUR SER EN VANLIG DAG UT? Du kommer att arbeta på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål. Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från kontoret på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Webhelp är den perfekta platsen för dig som vill utvecklas som individ och ta an nya utmaningar som du aldrig skulle tro var möjligt. Du kommer ständigt utvecklas och du kommer ha fantastiska kollegor som hjälper dig på vägen. Webhelp är en plats för att växa så varför inte ta chansen?" - Cassandra Sjöbeck, Kundservicemedarbetare VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. VI SÖKER DIG SOM... Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Du måste ha fyllt 18 år START: 2020-03-08 PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning samt tillsvidareanställning mellan 75-100% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, helger 09:00-15:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-03-03, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt! Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsgivare / Ort: KFX HR-partner Skandinavien AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om tjänsten Talar du norska flytande? Är du en servicemedveten person som söker ett heltidsarbete? Här får du möjlighet att arbeta på ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter! Du kommer till en början att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta på en etablerad avdelning som arbetar med kunder över hela världen, med huvudfokus på nordiska kunder. I rollen tar du emot inkommande samtal och mail där fokus är att guida kunden rätt i hela processen. Fokus på personlig service där kunden känner sig sedd och väl mottagen. Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala norska flytande. Du är även flytande i svenska och engelska. Du har en avslutad gymnasial utbildning och tidigare arbetat inom kundtjänst/service/administration. Viktigt för rollen är att du är bekväm med telefon som redskap och är van att arbeta med korta deadlines. Som person söker vi dig som är kommunikativ, social och trivs i en roll med mycket ansvar. Du är initiativtagande, problemlösare och älskar att göra kunder nöjda. Det är viktigt att du har möjlighet att arbeta varierade arbetstider, då både kvälls- och helgspass förekommer. Övrigt Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Arbetstiderna är mellan 08.00-20.00, även arbete en helg i månaden förkommer. Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag! För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Paula Jansson på KFX HR-partner på 031-711 98 00.
Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB
Hemsida: http://www.kfx.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundservicemedarbetare/Ekonomiassistent sökes till trevlig kund

Arbetsgivare / Ort: Bemannia Kontor AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2021-02-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kundtjänstmedarbetare

Om jobbet
Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent och har vana av kundservice? Passar det bra att starta ett uppdrag i början av april? Välkommen att läsa mer Om uppdraget Vår kund är ett välkänt kommunalt bolag i Södertälje som bland annat arbetar mot hushåll, företag och offentlig förvaltning. De har ett fokus inom hållbarhet och återvinning. De behöver under perioden 1 april till 31 augusti en extra avlastning av en kollega till kundserviceteamet. Du kommer också att avlasta ekonomiassistenten under semesterperiod samt vid övriga tillfällen. Omfattning av arbete är heltid, 40h/v. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta med traditionellt kundservicearbete där du hjälper kunder med deras ärenden, både via telefon och mail. I detta arbetar du dagligen i ärendehanteringssystem och MS Office. Vidare kommer du att hantera frågor om bland annat fakturering, inkassoärenden, inbetalningar och påminnelser. För detta och då du kommer avlasta nuvarande ekonomiassistent vid korttidsfrånvaro samt semester är det nödvändigt att du har vana som ekonomiassistent. Dina kvalifikationer - Gymnasieutbildning eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhets som ekonomiassistent - Stor erfarenhet av kundtjänst, ordermottagning inom butik/företag - Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift - Goda kunskaper i engelska, tal och skrift - God telefonvana - Goda kunskaper i Officepaketet - Kan påbörja uppdraget 1 april 2021 Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2021-03-05 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB
Hemsida: https://www.bemannia.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.