På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Personalredogörare

Personalredogörare

Personalredogörare kan också kallas för personalrapportör eller administrativ assistent

Som personalredogörare håller man reda på vem av personalen som har semester, vem som vabbar eller är sjukskriven och redovisar dessa uppgifter till personalansvarig, beroende på vilka rutiner som finns.

Ofta håller man också koll på personalens flextimmar och flaggar om någon har arbetat alldeles för mycket övertid eller om någon är skyldig tid till sin arbetsgivare.

Beroende på hur stor eller liten arbetsplats man är anställd på samt också beroende på vilka kunskaper och erfarenheter man har, kan personalredogörarens arbetsuppgifter variera ganska mycket. Många gånger är de ungefär samma som för en personalassistent / HR-assistent, dvs man jobbar med personaladministration, kan även ha ansvar för lönesystemet på företaget och lägger in ersättningar, frånvaro, scheman, svarar på HR-frågor från de anställda på företaget samt är ett stöd för cheferna.

Ofta kombinerar man arbetsuppgifter som personalredogörare / personalrapportör med andra arbetsuppgifter t.ex som telefonist, receptionist, personalplanerare, löneadministratör, besöksbokare eller sekreterare .

Utbildning

Lägst gymnasiekompetens men eftergymnasial utbildning och tidigare arbetslivserfarenhet är ett plus när man söker jobb som personalredogörare. Extrameriterande är om man har tidigare erfarenhet som administratör eller utbildning eller erfarenhet inom något serviceyrke, t.ex inom kundtjänst.

Bra grundläggande gymnasieutbildning är Handels- och administrationsprogrammet.

Passande utbildning kan finnas inom yrkeshögskolan.

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen som personalredogörare, behöver man vara noggrann, tålmodig och samarbetsvillig samt ha goda kunskaper i administrativ teknik, dvs datavana. Det är också bra om man har "öga för detaljer".

Övrigt

En person med personalvetarkompetens kan arbeta som Head of talent transformation, som ser till att människors kompetens omsätts i praktiken.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

78 Lediga jobb

Är DU vår nya HR-administratör till Bemanningsenheten Sydväst Äldreomsorg?

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personaladministratör

Om jobbet
I Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen gör vi insatser som leder till goda möten med dem vi är till för och med varandra. Med en kultur, förhållningssätt och styrning- och ledning i ständig utveckling skapar vi de bästa förutsättningarna. Vi är ca 9 000 medarbetare som jobbar i hela staden och som gemensamt driver verksamheten varje dag. Vi har över 50 vård- och omsorgsboenden, 200 korttidsplatser, 30 öppna träffpunkter, hemtjänst till över 8 000 personer och hälso- och sjukvård till 15 000 personer varje år. Vill du också jobba för en mer meningsfull vardag och service av högsta kvalitet för invånarna i Göteborg? Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Vi är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en ny kollega som ska arbeta som HR-administratör i vår bemanningsenhet! Du kommer att arbeta på Bemanningsenheten i Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen område Sydväst. Bemanningsenheten ligger under HR och är en viktig samt värdefull del av stadens arbete. Vi är ett gäng på elva hårt arbetande personer vars främsta uppdrag är att förse våra verksamheter med timavlönade när ordinarie personal är frånvarande. Vi har ett tätt samarbete både inom vår egen enhet och även utåt mot verksamheterna vi bemannar. Det höga tempot vi arbetar i leder till att vi har högt i tak och alltid en kollega tillgänglig att snabbt kunna bolla med när det behövs. I rollen som HR-administratör ansvarar du över dessa arbetsuppgifter: - Du bokar timavlönad personal i vårt system TimeCare Pool. Både behov som behöver lösas med mycket kort varsel och planerad frånvaro längre fram i tid. - Du har direktkontakt via mejl samt telefon med både timavlönad personal och de verksamheter vi bemannar. - Ansvarar över löneadministration för de timavlönade. - Stöttar de timavlönade och verksamheternas chefer i frågor kring lön, arbetstider, bokningar och IT-stöden TimeCare Pool och Personec. - Vid behov kan du behöva stötta i rekryteringsprocesser. Din arbetstid är måndag till fredag och varierande mellan tiderna 06:30-16:00. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har akademisk examen inom personal och arbetsliv, administration eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har minst ett års tidigare erfarenhet av att ha arbetat som administrativt i en serviceinriktad verksamhet. En stor merit som också ger dig rätt förutsättningar för arbetet är om du har erfarenhet av arbete gentemot bemanningsenhet, service och/eller inom omvårdande verksamhet. Du behöver ha god datorvana och vara trygg i att snabbt kunna navigera i och mellan olika system utifrån behov. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från offentlig förvaltning och har systemkunskap i TimeCare Pool och Personec. Som person ser vi gärna att du är flexibel, initiativrik, trivs med sociala kontakter och har en god administrativ förmåga. Vi ser också gärna att du har nära till skratt, då vi tycker att det är viktigt att man har roligt på jobbet! I rollen som HR-administratör krävs det att du är stresstålig, har en utpräglad känsla för service, är duktig på att prioritera i ditt arbete samt lösningsorienterad. Det är av största vikt att du är strukturerad och genomför dina arbetsuppgifter inom utsatt tid. För att ha rätt förutsättningar för tjänsten bör du verkligen tycka om att ge stöd och service samt ha en positiv framtoning! Vi kommer att kunna erbjuda dig en arbetsplats där du får utveckla konsten att ha flera tankar i huvudet samtidigt, snabbt ta egna beslut och vara mycket delaktig i att forma vår relativt nya enhet. Du kommer även få möjligheten att baka glutenfritt fredagsfika, berätta för vår enhetschef Carina Ekberg Månsson att hon inte hörs när hon pratar på våra Teams-möten och vara del av ett teamwork utan dess like! Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig: • Trygg anställning med goda anställningsvillkor • Karriärmöjligheter • Internutbildningar • Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter • Introduktion vid nyanställning • Heltid med möjlighet till deltid • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

HR administratör

Arbetsgivare / Ort: Poolia Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personaladministratör

Om jobbet
Är du intresserad av bred HR-administration och har dessutom vana av rekrytering? I rollen som HR-administratör erbjuds du chansen att kombinera generell personaladministration med rekryteringsarbete. Tjänsten är perfekt för dig som är relativt nyexaminerad med erfarenhet av rekrytering och vill testa en bredare roll med fokus på HR-administration i ett växande företag. Om tjänsten Du kommer att tillhöra HR-teamet på MatHem och arbeta nära systemansvarig i det administrativa arbetet. Nyligen implementerades ett nytt HR-system och ditt främsta ansvar kommer vara att hantera all personalrelaterad information som ska registreras och uppdateras i systemet. I och med att systemet är nytt kommer du också att arbeta med att utvärdera, effektivisera och förbättra användningen av systemet tillsammans med systemansvarig och övriga inom HR. Rollen kommer även innebära en del rekryteringsarbete där du främst kommer att arbeta med urval och relaterad administration. Som en central del i HR-teamet kan även andra arbetsuppgifter tillkomma. Vem är du? Vi söker dig som har relevant avslutad högskoleutbildning samt något års erfarenhet av att ha arbetat i en junior bredare HR-roll alternativt renodlat med rekrytering. Du behöver inte ha drivit fullständiga processer självständigt men vi ser att du är trygg med att hantera urvalsarbete. Du har systemvana från något HR- eller rekryteringssystem och har ett intresse för systemfrågor och förbättringsarbete. Tjänsten förutsätter att du har ett professionellt språk på både svenska och engelska. Som person tror vi att du är driven och strukturerad med ett analytiskt och lösningsfokuserat tänk. Du trivs i nära samarbete med kollegor och är kommunikativ och flexibel. Om verksamheten För oss på MatHem står våra kunders bekvämlighet alltid centrum. Vi vill skapa den bästa upplevelsen för dem i allt från middagsplaneringen med familjen till dess att matvarorna finns på plats i hemmet. På detta sätt skapar vi mer tid för sakerna de älskar – matlagning, tid med familjen, träning eller jobb. När du jobbar hos oss får du därför en unik möjlighet att påverka människors liv i positiv bemärkelse. För leendet på kundernas läppar när matvarorna levereras är ovärderligt. Vi är nu ca 2500 medarbetare inom Mathem som servar våra kunder från våra siter i Stockholm (Bromma, Veddesta), Malmö samt Göteborg. Övrig information Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag på heltid fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Du kommer att tillhöra företagets kontor i Bromma. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan via annonsen redan idag!
Arbetsgivare
Poolia Sverige AB
Hemsida: http://www.poolia.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Operations Specialist till Bolt // Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Oddwork Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personaladministratör

Om jobbet
Välkommen till Bolt - Europas ledande transportplattform för on-demand-resor. Vi grundades 2013 och har sedan dess levererat prisvärda, snabba och säkra resor till människor runt om i världen. I över 45 olika länder rullar våra klimatsmarta scootrar och taxibilar fram på gatorna med en gemensam destination i sikte - att utveckla framtidens rörlighet. I Sverige har vi funnits sedan 2019 och består idag av ett gäng på 23 kollegor som gemensamt arbetar för att ta vårt snabbväxande företag framåt på vår expansiva resa genom att göra morgondagen lite mer elektrisk. Tillsammans med Oddwork letar vi nu efter en ny kollega som vill göra oss sällskap i våra nya, ljusa lokaler på Riddargatan 17 i Stockholm. Är du den drivna och analytiska Operations Specialist vi söker? Som Operations Specialist Hos oss på Bolt blir du en del av ett ungt företag som befinner sig mitt i en spännande tillväxtfas. Här kommer du att ansvara för utvecklingen och effektiviseringen av vårt affärsområde Ride Hailing och att vårda och utveckla samarbetet med våra partnerförare. Med datadrivna insikter som underlag och din analytiska förmåga till hjälp, kommer du att bli experten inom affärsområdet och ansvara för dess fortsatta tillväxt. Hos oss får du möjligheten att varva operativa med administrativa uppgifter när du utformar nya processer, utvecklar befintliga och analyserar marknaden. Målet? Att inga av våra taxibilar kör tomma på gatorna och att utbudet matchar våra kunders efterfrågan. Vi söker dig som... har det rätta drivet. Och med det rätta drivet menar vi att du inte backar för att hugga i när det krävs eller stötta upp där det behövs. Erfarenhet är toppen, men vad vi verkligen bryr oss om är att du har talang, engagemang och passion - och vart den drivkraften kan ta dig och oss som företag. Du är en social och ödmjuk person, en fena på att bygga långvariga relationer och motiveras av det personliga mötet. Visst är du även typen som ser möjligheter i motgångar och sporras av utmaningar? Sist men inte minst, har du ett analytiskt, datadrivet mindset och ett utmanande tankesätt som får både dig själv och oss att fortsätta växa och utvecklas. Våra önskemål till dig: - Du har några års relevant arbetslivserfarenhet - Du har tidigare ansvarat för att utveckla och effektivera arbetsprocesser - Du är van vid att arbeta på ett företag som styrs av ett datadrivet beslutsfattande - Svenska och engelska = check! Varför Bolt? Hos oss på Bolt får du ta del av ett av världens snabbast växande tech startups med globala kontaktytor och flera spännande projekt i rullning. Med målet att göra människors liv bättre genom att hjälpa dem att spara pengar, minska stress och göra städer mer hållbara, kommer ditt jobb hos oss att påverka miljoner människors liv dagligen. Här får du möjligheten att växa, både på ett personligt och professionellt plan, i takt med att vi expanderar på marknader runt om i världen. Som en mindre enhet i ett stort bolag, tror vi på att låta kunskap spridas och utvecklas - vilket ger dig friheten att testa nya idéer och vägar samtidigt som du blir uppbackad av en global stöttning och inspirerande kompetensdelning från resten av teamet. Tror du att vi skulle kunna vara en bra match? Skicka in din ansökan direkt! Vi ser fram emot att lära känna dig. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + Optionsprogram KONTAKT: Senior Talent Manager Jesper Steenberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-09-20 Är du vår nästa medarbetare? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs! Vi på Oddwork är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och talanger att nå sina mål, jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka (https://www.facebook.com/oddwork/).
Arbetsgivare
Oddwork Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Operations Specialist till Bolt // Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Oddwork Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personaladministratör

Om jobbet
Välkommen till Bolt - Europas ledande transportplattform för on-demand-resor. Vi grundades 2013 och har sedan dess levererat prisvärda, snabba och säkra resor till människor runt om i världen. I över 45 olika länder rullar våra klimatsmarta scootrar och taxibilar fram på gatorna med en gemensam destination i sikte - att utveckla framtidens rörlighet. I Sverige har vi funnits sedan 2019 och består idag av ett gäng på 23 kollegor som gemensamt arbetar för att ta vårt snabbväxande företag framåt på vår expansiva resa genom att göra morgondagen lite mer elektrisk. Tillsammans med Oddwork letar vi nu efter en ny kollega som vill göra oss sällskap i våra nya, ljusa lokaler på Riddargatan 17 i Stockholm. Är du den drivna och analytiska Operations Specialist vi söker? Som Operations Specialist Hos oss på Bolt blir du en del av ett ungt företag som befinner sig mitt i en spännande tillväxtfas. Här kommer du att ansvara för utvecklingen och effektiviseringen av vårt affärsområde Ride Hailing och att vårda och utveckla samarbetet med våra partnerförare. Med datadrivna insikter som underlag och din analytiska förmåga till hjälp, kommer du att bli experten inom affärsområdet och ansvara för dess fortsatta tillväxt. Hos oss får du möjligheten att varva operativa med administrativa uppgifter när du utformar nya processer, utvecklar befintliga och analyserar marknaden. Målet? Att inga av våra taxibilar kör tomma på gatorna och att utbudet matchar våra kunders efterfrågan. Vi söker dig som... har det rätta drivet. Och med det rätta drivet menar vi att du inte backar för att hugga i när det krävs eller stötta upp där det behövs. Erfarenhet är toppen, men vad vi verkligen bryr oss om är att du har talang, engagemang och passion - och vart den drivkraften kan ta dig och oss som företag. Du är en social och ödmjuk person, en fena på att bygga långvariga relationer och motiveras av det personliga mötet. Visst är du även typen som ser möjligheter i motgångar och sporras av utmaningar? Sist men inte minst, har du ett analytiskt, datadrivet mindset och ett utmanande tankesätt som får både dig själv och oss att fortsätta växa och utvecklas. Våra önskemål till dig: - Du har några års relevant arbetslivserfarenhet - Du har tidigare ansvarat för att utveckla och effektivera arbetsprocesser - Du är van vid att arbeta på ett företag som styrs av ett datadrivet beslutsfattande - Svenska och engelska = check! Varför Bolt? Hos oss på Bolt får du ta del av ett av världens snabbast växande tech startups med globala kontaktytor och flera spännande projekt i rullning. Med målet att göra människors liv bättre genom att hjälpa dem att spara pengar, minska stress och göra städer mer hållbara, kommer ditt jobb hos oss att påverka miljoner människors liv dagligen. Här får du möjligheten att växa, både på ett personligt och professionellt plan, i takt med att vi expanderar på marknader runt om i världen. Som en mindre enhet i ett stort bolag, tror vi på att låta kunskap spridas och utvecklas - vilket ger dig friheten att testa nya idéer och vägar samtidigt som du blir uppbackad av en global stöttning och inspirerande kompetensdelning från resten av teamet. Tror du att vi skulle kunna vara en bra match? Skicka in din ansökan direkt! Vi ser fram emot att lära känna dig. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + Optionsprogram KONTAKT: Senior Talent Manager Jesper Steenberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-09-20 Är du vår nästa medarbetare? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs! Vi på Oddwork är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och talanger att nå sina mål, jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka (https://www.facebook.com/oddwork/).
Arbetsgivare
Oddwork Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

HR-administratör

Arbetsgivare / Ort: Uppsala Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personaladministratör

Om jobbet
Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra långsiktig skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla de individer som med sin nyfikenhet och sitt engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Uppsala universitet har drygt 45 000 studenter, mer än 7 000 anställda och en omsättning på cirka 7 miljarder kronor. HR-avdelningens mål är att bidra till förutsättningarna för Uppsala universitet att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi underlättar för chefer och ledare att utveckla sin verksamhet, fullgöra sina uppdrag och skapa attraktiva, hållbara arbetsplatser där medarbetare trivs och utvecklas. Vi ger stöd och råd i HR-frågor inom hela organisationen och arbetar utifrån huvudarbetsområdena kompetensförsörjning, arbetsgivarpolitik och villkor samt hälsosamt arbetsliv. Nu behöver vi förstärkning och söker en HR-administratör med placering på HR-enhet universitetsförvaltningen. Hos oss får du möjlighet att arbeta med utvecklande och stimulerande arbetsuppgifter tillsammans med kompetenta, engagerade och trevliga kollegor, chefer och medarbetare. Universitetsförvaltningen finns i moderna lokaler i Segerstedthuset som ligger mitt i ett av Uppsalas vackraste områden, nära Uppsala slott. Läs mer på Uppsala universitet - Uppsala universitet (http://www.uu.se) och Introduktion till HR-funktionen - Uppsala universitet (https://mp.uu.se/sv/web/info/anstallning/nyanstallda-startsida/intro-verksnara-hr). Arbetsuppgifter: Som HR-administratör är du ett stöd till verksamheten och till övriga kollegor på enheten. Du arbetar i team med HR-specialister och HR-generalister vid enheten och har ett nära samarbete också med övriga medarbetare på avdelningen. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera anställnings- och rekryteringsadministration, ge service och support, men även arbetsuppgifter så som sekretarskap, diarieföring och arkivering förekommer. Du kommer att arbeta i flera av våra olika HR-administrativa system, främst Primula och Varbi. I arbetsuppgifterna ingår även att delta i olika utvecklingsarbeten inom ramen för HR-avdelningens uppdrag. Kvalifikationskrav: Du har eftergymnasial utbildning inom HR eller motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig, samt några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Vidare har du aktuell erfarenhet av rekryterings- och/eller löne/PA-system. Du har lätt för att kommunicera och uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt är en van användare av IT-stöd. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi vill att du som person är prestigelös, har hög servicekänsla och kommunikativ förmåga samt lätt för att samarbeta. Du är ansvarstagande, initiativtagande och en person som stimuleras av utveckling och förbättringar som ger mervärde i verksamheten. Vidare är du noggrann och strukturerad med förmåga att se till helheten. Det är även viktigt att du kan hålla strukturer i flera samtidiga processer. Önskvärt/meriterande i övrigt: Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom universitet och högskola är meriterande, liksom kunskaper i Primula och Varbi. Lön: Individuell lönesättning. Tillträde: 2021-11-01. Anställningsform: Tillsvidareanställning. Anställningens omfattning: 100% Upplysningar om anställningen lämnas av: Karin Borner, [email protected] Välkommen med din ansökan senast den 21 september 2021, UFV-PA 2021/3252. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
Arbetsgivare
Uppsala Universitet
Ansökan
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.