På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Concierge

Concierge

Concierge är det franska ordet för portvakt eller vicevärd.

Utomlands är det vanligt att lägenhetsbyggnader har en reception vid ingången och som kan vara bemannad under kontorstider, på vissa ställen dygnet runt. Det är en concierge som bemannar en sådan "fastighets-reception".

Yrket concierge har många likheter med yrket hotellreceptionist. Conciergetjänster kan dock även omfatta mer personlig assistans att rekommendera och planera turistaktiviteter, göra reservationer eller köpa biljetter åt hotellgäster eller boende i den fastigheten som omfattas av conciergeservice. 

Allt fler hotell erbjuder "tjänsten concierge," som hjälper hotellgäster att boka teaterbiljetter, informerar om öppettider på museer eller visar på en karta hur man ska ta sig dit man vill komma.

Utbildning

Bra grundutbildning finns på gymnasiets Hotell- och turismprogrammet, alternativt motsvarande utbildning på Komvux. Relevanta påbyggnadsutbildningar kan finnas bl a inom yrkeshögskolan.

Arbetsplats

Som concierge är du oftast anställd på ett hotell eller i ett stort kontorskomplex, t ex kontorshotell.

Visa mer
Visa mindre

2618 Lediga jobb

Kundtjänst med fokus på service och merförsäljning - Webhelp i Kalmar

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Webhelp fortsätter att växa och söker nu fler kollegor till kontoret i Kalmar! Är du tävlingsinriktad och älskar nya utmaningar? Råkar du dessutom ha eget driv och vara intresserad av försäljning - då är Allentes kundtjänst helt rätt för dig! I ditt arbete kommer du att svara på inkommande kundsamtal från Allente (Canal Digital & Viasat) från befintliga kunder och... - Svara på frågor gällande fakturor, teknisk support, prisuppgifter, leveransstatus med mera - Felsöka de tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp support-ärenden - Alltid ge kunden ett professionellt svar och bästa möjliga service - Alltid ha som mål att överträffa kundens förväntningar - Ha ett stort fokus på merförsäljning Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas i Kalmar... Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskaper inom följande områden: - Kundsystem - Fakturahantering - Teknik - Försäljning, retorik och samtalshantering Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel... Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska. - Fyllt 18 år - Finns ej med i belastningsregister START: 2021-12-13 PLACERINGSORT: Kalmar ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning). ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-01 Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundtjänst med fokus på service och merförsäljning - Webhelp i Kalmar

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Webhelp fortsätter att växa och söker nu fler kollegor till kontoret i Kalmar! Är du tävlingsinriktad och älskar nya utmaningar? Råkar du dessutom ha eget driv och vara intresserad av försäljning - då är Allentes kundtjänst helt rätt för dig! I ditt arbete kommer du att svara på inkommande kundsamtal från Allente (Canal Digital & Viasat) från befintliga kunder och... - Svara på frågor gällande fakturor, teknisk support, prisuppgifter, leveransstatus med mera - Felsöka de tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp support-ärenden - Alltid ge kunden ett professionellt svar och bästa möjliga service - Alltid ha som mål att överträffa kundens förväntningar - Ha ett stort fokus på merförsäljning Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas i Kalmar... Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskaper inom följande områden: - Kundsystem - Fakturahantering - Teknik - Försäljning, retorik och samtalshantering Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel... Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska. - Fyllt 18 år - Finns ej med i belastningsregister START: 2021-12-13 PLACERINGSORT: Kalmar ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning). ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-01 Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundtjänstmedarbetare i Fredrikstad

Arbetsgivare / Ort: Transcom AB / STRÖMSTAD
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Norska
  • Engelska

Om jobbet

Om jobbet

Vill du jobba för ett företag under växt? Transcom är en trygg arbetsplats med väldigt bra arbetsmiljö och trevliga kollegor. Med ca 260 anställda gör det oss till en av Fredrikstads största arbetsgivare.

När du börjar hos oss så kommer du först att delta i 8 dagar träning och därefter fortsätter upplärningen i vårt nybörjarteam där man fortsätter träningen tills man känner sig trygg i arbetet, vanligtvis 4-8 veckor.

Vi erbjuder idag en 80% tjänst med skiftplan samt möjligheter för en högre anställningsprocent på sikt.


Arbetsuppgifter:

  • Ta emot inkommande samtal från våra kunder.
  • Merförsäljning till redan existerande kunder som ringer in.


Kvalifikationer:

  • Fullförd gymnasieutbildning
  • Mycket goda muntliga och skriftliga kunskaper på både engelska och norska.
  • Mycket goda datakunskaper - vi arbetar i flera olika program samtidigt.


Personliga egenskaper:

  • Du är duktig på att hantera stress och ser efter lösningar.
  • Älskar att prata med människor.
  • Är motiverad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
  • Trivs lika bra med att jobba självständigt som att arbeta i team.


Vi erbjuder

  • Karriärmöjligheter
  • Vi har vunnit Kundserviceprisen 12 ganger, sista gången i år, 2021
  • I snitt har våra medarbetare jobbat hos oss i 9 år.
  • Norsk lön med tarrifavtale samt möjlighet för bonus.
  • God upplärning og personlig uppföljning av våra erfarna Teamledare


Rekryteringsprocessen

Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.

Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra digitala intervjuer. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.

Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på [email protected]

Våre öppettider:

Mån-Fre: 08-20

Lör: 09-17

Uppstartsdatum:

6/12-2021

Arbetsgivare
Transcom AB
Dikeveien 52
45230 STRÖMSTAD
Hemsida: https://no.transcom.com/
VISA MINDRE

Kundtjänst med fokus på service och merförsäljning - Webhelp i Kalmar

Arbetsgivare / Ort: Webhelp Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Webhelp fortsätter att växa och söker nu fler kollegor till kontoret i Kalmar! Är du tävlingsinriktad och älskar nya utmaningar? Råkar du dessutom ha eget driv och vara intresserad av försäljning - då är Allentes kundtjänst helt rätt för dig! I ditt arbete kommer du att svara på inkommande kundsamtal från Allente (Canal Digital & Viasat) från befintliga kunder och... - Svara på frågor gällande fakturor, teknisk support, prisuppgifter, leveransstatus med mera - Felsöka de tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp support-ärenden - Alltid ge kunden ett professionellt svar och bästa möjliga service - Alltid ha som mål att överträffa kundens förväntningar - Ha ett stort fokus på merförsäljning Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskaper inom följande områden: - Kundsystem - Fakturahantering - Teknik - Försäljning, retorik och samtalshantering Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel... Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav. Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska. - Fyllt 18 år - Finns ej med i belastningsregister Vad vi kan erbjuda dig? Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. START: 2021-12-13 PLACERINGSORT: Kalmar ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning). ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-01 Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish
Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundservice till ST1 / Shell företag

Arbetsgivare / Ort: Cronwik Consulting AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kundtjänstmedarbetare

Om jobbet
Nu har du chansen att bli en del av det fantastiska gäng som jobbar med att ge ST1s kunder den bästa kundservicen! ST1 har ett trevligt modernt kontor i Sundbyberg nära allmänna kommunikationer. Under våren 2022 flyttar St1 sitt kontor till helt nya lokaler i Bromma. Läs mer nedan och ansök redan idag så ser vi framemot att träffa dig! Om dig Du har minst gymnasieutbildning och du har minst 1 år av tidigare erfarenhet av en kundserviceroll och det är meriterande med erfarenhet av teknisk support. Vi ser gärna att du har systemvana då tjänsten innefattar flera olika CRM och kortsystem, vi vill även att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Att du sedan brinner för att utveckla och förbättra verksamheten ser vi som en viktig del i rollen. Du är även en flexibel, självgående och noggrann problemlösare som gillar utmaningar samt att jobba i ett team. Du ska hantera flytande svenska i både tal o skrift samt ha goda engelska kunskaper i tal o skrift. Om tjänsten Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt och där frihet under ansvar präglar avdelningen. Du kommer att ingå i avdelningens B2B team och rapporterar till Team Lead B2B. I denna roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal samt e-post och möjligtvis på sikt även hantering av nya kontoansökningar. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor, konto/kort frågor, felanmälningar samt en viss del kredithantering. St1s kunder som du hjälper kör både lätt och tung yrkestrafik och kan vara både Shell och St1 företagskunder. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Positiv inställning och öppen för förändring och utveckling uppmuntras. Omfattning Tjänsten är ett 6 månaders konsultuppdrag på heltid och för rätt person finns det goda chanser till förlängning eller övertag då uppdragsgivarens behov är långsiktigt. Arbetstider varierar mellan 07:50-17:00 vardagar. Urval och intervjuer sker löpande då önskad start är omgående. Denna tjänst är till att börja med en konsultanställning via Cronwik på heltid tillsvidare men där det finns möjligheter att kunna bli övertagen av uppdragsgivaren i framtiden. ST1 erbjuder mycket goda utvecklingsmöjlighet både inom kundservice men även inom övriga bolaget. Cronwik har redan ett flertal kundservicekonsulter hos ST1 som har jobbat länge och trivs bra! Du har en dedikerad konsultchef som finns till för dig i frågor och kompetensutveckling. Våra konsulter är mycket nöjda att vara Cronwikare så vi blir gärna fler och växer tillsammans med dig Bra fast individuell månadslön och 25 dagars semester. Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon. Om ST1 St1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Om Cronwik CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Cronwik är ett privatägt aktiebolag och omsatte 2018 ca 12 miljoner kronor. Kontor finns i Stockholm och Landskrona. www.cronwik.se (http://www.cronwik.se) Kundservice Kundtjänst Customer Service Customer Care kundtjänst handläggare contact center
Arbetsgivare
Cronwik Consulting AB
Hemsida: http://www.cronwik.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.