På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Transportledare
Spela filmen

Transportledare

Transportledare övervakar och dirigerar transporter av olika slag så att varor och gods når sina mottagare. Även övervakning av persontransporter kan ingå i arbetet.

Transportledare vid lokaltrafiken och taxiföretag benämns trafikledare eller vägtrafikledare.

Vid järnvägen kallas yrket tågsamordnare, denne fattar beslut om ersättningstrafik vid trafikstörningar.

Det är ganska vanligt att transportledare internrekryteras och att chaufförer eller lager- och terminalarbetare så småningom kan ta på sig rollen som transportledare.

Utbildning

Lämplig utbildning kan finnas inom Yrkeshögskolan.

Vanligtvis ställs förkunskapskrav att man har en examen från Fordons- och transportprogrammet inom gymnasieskolan.

Personliga egenskaper

Som transportledare har man många kontakter med kunder och yrkesförare. Det är viktigt att vara serviceinriktad och kunna överblicka flera saker samtidigt.

Arbetsplats

Transportledare kan arbeta vid ett företags distributionsavdelning, på transport- och speditionsföretag, vid flyget, vid järnvägen, på ett taxiföretag eller vid lokaltrafiken.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

14 Lediga jobb

Transport, Trade and Logistics Manager – Global SCM HVDC

Arbetsgivare / Ort: ABB Power Grids Sweden AB / Ludvika
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2020-11-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Hitachi ABB Power Grids is a pioneering technology leader that is helping to increase access to affordable, reliable, sustainable and modern energy for all. We help keep your lights on, the factories running, our hospitals and schools open. Come as you are and prepare to get better as you learn from others. Bring your passion, bring your energy, and plug into a team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Innovation

HVDC is a product group in Hitachi ABB Power Grids. HVDC unit (High Voltage Direct Current), with headquarters in Ludvika – develops, manufactures and sells DC transmission systems on a global market. This ABB developed HVDC technology is used to transmit electricity over long distances and for power transmission via submarine cables. HVDC is also used to connect power systems. The Global SCM organization is responsible for an annual purchase of over 800 MUSD, delivers value and service to HVDC’s large infrastructure projects around the world.

If you like business challenges, have a curious mind, like negotiations and have a problem solving attitude, take the opportunity to join a World Technology Leader Company, experience the great feeling to work with large projects close to the end customer, and at the same time, give yourself unlimited career opportunities by applying for the following role!

Your responsibilities

  • As a Manager for Transport, Trade and Logistics, you will have approximately 8-10 direct reporting, divided by Transport & Logistics Specialist, Transport & Logistics Planners and Trade & Logistics Specialist.
  • You will be part of the global SCM management team reporting directly to the Head of HVDC SCM organization.
  • Support Transport and Logistics team to develop, plan and implement Transport and Logistics strategy focused on optimizing costs, quality and delivery.
  • During project execution you will help to secure that shipment plans are fulfilled and with high quality.
  • The Manager is also responsible that HVDC are compliant with current export control and sanctions, as well as customs compliance requirements.
  • Ensure that product classifications teams are created and implemented.

Your background

  • You have great experience in Transport, Trade and Logistics and Supply Chain with a proven leadership experience and you like to work with and develop people.
  • You are familiar to work in a large project environment close to the customer and in a multicultural and challenging global business environment.
  • Excellent written and spoken English is required, with proven skills in communication and PowerPoint.
  • You are good at building extensive networks internally as well as externally.
  • You are described as energetic, structured and self-confident person who can handle both ups and downs and manage problems that may occur.

More about us

Ready for a new exciting challenge? Welcome with your application by 3rd of December.

Recruiting manager Andreas Hansson, +46 107-38 30 05, will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Torbjörn Wilund, +46 107-38 25 73; Unionen: Stefan Barkman, +46 107-38 33 04; Ledarna: Christer Fridlund, +46 107-38 29 12. All other questions should be directed to Talent Partner Petra Berggren, +46 107-38 00 27.

Hitachi ABB Power Grids is a global technology leader with a combined heritage of almost 250 years, employing around 36,000 people in 90 countries. Headquartered in Switzerland, the business serves utility, industry and infrastructure customers across the value chain, and emerging areas like sustainable mobility, smart cities, energy storage and data centers. With a proven track record, global footprint and unparalleled installed base, Hitachi ABB Power Grids balances social, environmental and economic values, and is committed to powering good for a sustainable energy future, with pioneering and digital technologies, as the partner of choice for enabling a stronger, smarter and greener grid. www.hitachiabb-powergrids.com

Arbetsgivare
ABB Power Grids Sweden AB
Lyviksvägen 3
77180 Ludvika
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare Operativt Center i Hallsberg

Arbetsgivare / Ort: Hector Rail AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 6 December (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Transportledare

Om jobbet

Hector Rail söker skickliga Transportledare till vårt Operativa Center i Hallsberg.

Hector Rail är ett privatägt järnvägsföretag som erbjuder tågtransporter till kunder såsom industri, speditörer och andra järnvägsoperatörer på den europeiska marknaden. Med utgångspunkt från en stark finansiell plattform designar vi moderna, hållbara, kreativa, kvalitativa och effektiva lösningar som skapar värde för våra kunder.

300 engagerade medarbetare och 75 lokomotiv levererar imponerande 7,2 miljoner tågkilometer per år i Sverige, Norge, Danmark och Tyskland. Vår ambition är att våra medarbetarens sammansättning ska präglas av mångfald.

Vi växer och förändras och har därför behov av flera kompetenta medarbetare:

Transportledare med skifttjänstgöring:

Hector Rail arbetar med högklassig logistik. I rollen som Transportledare levererar du en effektiv fördelning av resurser, bestående av Lokförare, Lok och Vagnar i realtid.

Målet är att uppnå höga nivåer av produktivitet, tillförlitlighet och prestanda för Hector Rails kundleveranser.

Som Transportledare arbetar du med proaktiv övervakning av alla Hector Rails tågtjänster, i samarbete med Trafikverkets Track Access och transportavtal, som tillhör övriga typer av kontrakt såsom hyra av dragning, växling och tågbesättning. Detta arbete är avgörande för att uppnå kundkrav gällande punktlighet, tillförlitlighet och servicekvalitet. Arbetet inbegriper utredning av tidsförluster och åtgärder för att vidta korrigerande åtgärder.

Transportledarna koordinerar och samarbetar med övriga avdelningar och operativa chefer. Transportledare rapporterar till Skiftledare och chef för OC.

Kvalifikationer som krävs för Transportledarrollen:

  • Erfarenheterna från järnvägen
  • God organisatör med operativ realtidskompetens
  • Goda kunskaper i dokumentation
  • Hög läs-och skrivkunnighet och MS Office-kunskaper med god datavana och snabb läraktighet i system
  • Viss förförståelse för arbetstidsregler och kollektivavtal
  • Socialt kompetent, samarbetsinriktad och lösningsfokuserad
  • Trygg och proaktiv och bekväm att vidta åtgärder
  • Hög uppmärksamhet på detaljer

Arbetstider: skiftgång dag, kväll, natt

Stämmer arbetsbeskrivningen in på dig? ansök då snarast.

Välkommen att maila din ansökan märkt ”Transportledare” till: [email protected]

Vi hanterar ansökningar löpande.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Arbetsgivare
Hector Rail AB
Hemsida: www.hectorrail.com
Ansökan
Ansök senast 6 December (3 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Driftschef för renhållningsuppdrag i Vellinge

Arbetsgivare / Ort: Ohlssons i Landskrona AB / LANDSKRONA
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 6 December (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Transportledare

Om jobbet

Ohlssons fortsätter att växa, från och med den 1 mars 2021 kommer vi att ta över renhållningen i Vellinge. Vi bedriver både inhämtning av hushållsavfall och slamtömning samt spolning inom flera kommuner i området. Det innebär att vi behöver stärka upp bolaget med ett nytt team med rätt inställning!

Med andra ord så fortsätter vi att bryta mark och nu söker vi en ny driftschef som är driven och som med glädje tar sig an arbetet. Är du redo att bli vår nya driftschef?


Rollen

Som Driftschef har du ansvar över bilar och chaufförer. Du planerar och organiserar turlistor, bemanning av fordonen och fordonsunderhåll.


Profil

Vi söker dig som har erfarenhet av transportledning och drift och vi ser gärna att du har en god kunskap inom tunga fordon. Kanske är du själv innehavare av C-körkort.


- Erfarenhet av transportledning

- God kunskap inom tunga fordon

- En god administrativ förmåga


Meriterande

C-körkort

Personliga egenskaper

Som person är du ansvarstagande, organiserad och kommunikativ. Du kommunicerar på ett rakt, tydligt och enkelt sätt och har förmågan att kommunicera på alla nivåer, såväl internt som externt. Du ser det som en självklarhet att hålla överenskommelser och deadlines.


Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid vilken inleds med 6 månaders provanställning. Du och det nya teamet kommer att utgå och vara verksam från våra lokaler i Staffanstorp.


Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Frågor kring tjänsten ställer du till Joakim Bornéus, Renhållningschef, på telefon

010-45 00 200 eller Thomas Svanberg, HR-chef, via telefon 010-45 00 246.

Arbetsgivare
Ohlssons i Landskrona AB
VARVSVÄGEN 91
26135 LANDSKRONA
Ansökan
Ansök senast 6 December (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare

Arbetsgivare / Ort: Derome AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 December (6 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet
1946 startade Karl Andersson den första cirkelsågen i halländska Derome. Idag driver tredje generationen av ägarfamiljen Derome, som är Sveriges största familjeägda träindustri med 2 300 medarbetare och en omsättning på 8,5 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter och lägger extra kraft på hälsa och välmående, ett hälsosamt och balanserat arbetsliv är viktigt för oss. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av Sveriges största familjeägda träindustri. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu efter en Transportledare till vårt regionlager i Trollhättan! Vår logistikfunktion svarar för att kunderna får beställt byggmaterial på utlovad tid – en av de allra viktigaste funktionerna i företaget! I rollen som Transportledare är leveransprecision och kostnadsfokus prioriterade områden, vi arbetar med förbättringar i vardagen och strävar alltid att blir bättre med säkerhet i ständig fokus. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: - Transportplanering/samordning av transporter mellan regionlager och filialer. - Säkerställande av att leveranser görs på bästa sätt - Effektivisering av lastning KVALIFIKATIONER Vi söker en strukturerad och flexibel person som ser lösningarna på ett enkelt och pragmatiskt sätt. Erfarenhet från transportsektorn, gärna med anknytning till byggbranschen eller annat skrymmande gods och relevant utbildning är meriterande. Som person är du en kommunikativ problemlösare med en positiv och engagerad attityd. Du har god social förmåga och trivs i en miljö där samarbete, initiativtagande och prioriteringsförmåga är nyckelord. Vi ser att du är en fena på att skapa struktur och har ett skarpt ordningssinne, du trivs med att arbeta i en organisation i ständig utveckling och utmanas av att finna nya sätt att lösa uppgifter på. ÖVRIG INFORMATION Tjänsten är tillsvidare, på heltid, och med tillträde snarast. Placering vid vår anläggning i Trollhättan. Ytterligare upplysningar om tjänsten lämnas av vår Distributionschef Henrik Back telefonnummer 0520-52 51 68. Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 9 december eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten. Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare. Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana – tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se
Arbetsgivare
Derome AB
Hemsida: www.derome.se
Ansökan
Ansök senast 9 December (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ledigt jobb som Transportledare i Göteborg!

Arbetsgivare / Ort: Nordisk Återvinning Service AB / Mölndal
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 13 December (10 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Miljöbranschen är en framtidsbransch med stora utvecklingsmöjligheter. Vi på Nordisk Återvinning Service AB levererar renhållningstjänster till kommuner och interkommunala avfallsbolag i hela landet. Vi satsar i Sverige och har som målsättning att etablera oss som en av de ledande aktörerna inom renhållningstjänster.

Transportledare

Vi söker en transportledare som kan börja arbeta hos oss omgående. Som transportledare har du eget ansvar och möjlighet att påverka din vardag. Du ansvarar för planering av den dagliga driften tillsammans med driftledaren som är din närmsta chef. Rollen har inget personalansvar men kräver att du är en tydlig och rak ledare som kan hantera dagliga personalfrågor. För rätt person erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter i vår växande organisation.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ansvara för att planera och leda den dagliga driften tillsammans med driftledaren.

• Administrativa uppgifter, så som tidattestering och orderhantering.

• Du är kommunens kontaktperson för att säkerställa att chaufförerna levererar service och god kvalitet.

Din bakgrund

Vi söker dig som är positiv, kreativ, bra på att hitta lösningar och engagerad. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av transportledning, gärna med relevant utbildning men det är inget krav. Erfarenhet av att köra sopbil, har C-körkort och YKB är meriterande. Du har god datavana, är noggrann och van att fatta snabba beslut då arbetet kan variera från dag till dag.

Personliga egenskaper

Vi söker en lagspelare som även kan axla rollen som ledare och styra upp situationer vid behov.

Vår värdegrund

På Nordisk Återvinning Service är det alltid viktigt att våra medarbetare mår bra och trivs tillsammans oavsett roll. Vi är ett härligt gäng kollegor och vårt framgångsrecept består av gott samarbete, god kvalitet och kundfokus. Vi ser lösningar, inte problem. Kunden står i fokus och vi gör gärna det lilla extra för att förgylla både kundernas och vår uppdragsgivares vardag.

Har du några frågor om tjänsten?

Kontakta Anna Thorén, e-post [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag 2020-12-13

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Arbetsgivare
Nordisk Återvinning Service AB
Gundas gata 6
43151 Mölndal
Hemsida: https://www.nordiskatervinning.se/innhold/hem/
Ansökan
Ansök senast 13 December (10 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Logistik projektledare till Finspång

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök senast 13 December (10 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom logistik och en utmärkande förmåga för planering och struktur? Vi söker just nu en Projektledare för logistik till företag i Finspång. Som Logistik projektledare spelar du en viktig roll i projektteamet med ansvar för rapportering, planering och sammanhållning av leveranser. Rollen innebär omväxlande uppgifter inom både långsiktig och kortsiktig planering av leveranser med likväl interna, externa och globala samarbetspartners. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Som Logistik projektledare är dina arbetsuppgifter: 

  • Ansvar för all materialförsörjning med leveranser samt leveransbevakning.
  • Agera delprojektledare vid verkstadsarbeten. 
  • Ansvar för leveranser och ekonomisk uppföljning samt rapportering till projektledare. 
  • Ansvar för löpande dialog med kund för att säkerställa hög leveranssäkerhet. 
  • Ansvar för leveranskickoff och koordinering av inköp, verkstad, förråd, packning och spedition. 
  • Arbeta med ständiga förbättringar och representera leveranskoordineringen i ett eller flera gränssnittsforum. 

Arbetstider

Heltid, måndag - fredag 08.00-17.00.
2021-01-18 till 2021-08-31 med chans till förlängning. 

Kvalifikationer

Som Logistik projektledare ser vi att du har: 

  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom logistik alternativt en utbildning inom logistik. 
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift. 
Du besitter en utmärkande förmåga till att planera och strukturera upp arbete. Har ett intresse för goda kundrelationer och trivs i en koordinerande roll men många kontaktpunkter. Du är en lagspelare med affärsmässigt och flexibelt förhållningssätt. 

  • Meriterande med kunskaper i SAP. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet

Minst 2 års arbetslivserfarenhet av logistik, alternativt utbildning inom logistik.

Ansökan

2020-12-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alice Lindell, [email protected]

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast 13 December (10 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare

Arbetsgivare / Ort: Nilsson & Mossberger AB / HYLTEBRUK
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 December (11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Transportledare

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Mantum är en partner som ständigt söker nya lösningar för att förenkla din vardag inom logistik, transport, lager och entreprenad. Allt levererat med ett starkt personligt engagemang och stor entreprenörsanda. Ett nära och öppet samarbete skapar förutsättningar för nya idéer och lösningar som skapar effektivitet och värde för dig och din verksamhet. Idag är vi ett av Sveriges största och mest moderna transport- och logistikföretag med mer än 300 personer sysselsatta. Vi erbjuder en lång rad av tjänster inom bygg- och anläggningssektorn, miljö- och återvinning samt godstransporter – allt från lokal till internationell transport, spedition, lagertjänster, tulltjänster, tredjepartslogistik, specialtransporter och distribution. Alla väl miljöanpassade. För mer information se: www.mantum.se

Nu söker vi två Transportledare

Har du ett starkt intresse för transportplanering och drivs av att lyckas tillsammans med andra? Företaget befinner sig i en expansiv fas och behöver förstärka med ytterligare medarbetare. Nu söker vi dig som vill utvecklas inom transportledning. Vi kan erbjuda en utmanande tjänst i ett litet, engagerat och samarbetsinriktat team.

I huvudsak har du ansvar för transportbokningar men även för att söka och planera returfrakter. Du jobbar tätt tillsammans dina kollegor för att hitta lönsamma affärer och de bästa transportlösningarna för kunden.

Jobbet innebär många kontaktytor med kunder, chaufförer och samarbetspartners. Du tar emot kundorders per telefon och mail, planerar och bokar transporter samt optimerar fördelningen av gods på bilarna.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från branschen, helst som transportledare, bildirigerare, chaufför eller liknande. Du och har ett starkt intresse för logistik och spedition. Tjänsten kräver lägst gymnasiekompetens. Utbildning inom logistik eller transportplanering är en fördel. Du behärskar svenska och engelska samt har körkort B.

Som person är du serviceinriktad och trivs med ett varierat arbetsinnehåll. Vi värderar en positiv och prestigelös inställning. Vi letar efter en person som är lösningsorienterad, målinriktad och har god samarbetsförmåga.

Känner du igen dig? -då kan detta vara rätt utmaning för dig!

Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast, dock senast den 14/12. Urval sker löpande.



Ansök här

Sista ansökningsdag: 2020-12-14

SKICKA ANSÖKAN


Arbetsgivare
Nilsson & Mossberger AB
Hantverksgatan 10
31434 HYLTEBRUK
Hemsida: www.mantum.se
Ansökan
Ansök senast 14 December (11 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Team Leader Intermodal to CMA CGM

Arbetsgivare / Ort: Your Talent AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 December (11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet
CMA CGM Group, founded by Jacques R. Saadé in 1978, is a leading worldwide shipping & logistics group. Now headed by Rodolphe Saadé, CMA CGM reinvents transport and logistics in order to offer an integrated maritime, port and land service that exceeds its customers' expectations. Present in over 160 countries through 755 offices, 750 warehouses, equipped with a young and diverse fleet of 511 vessels, CMA CGM serves 420 of the world's 521 commercial ports and operates on more then 200 shipping lines. The group currently employs 110,000 people worldwide, including nearly 2,400 in its headquarters in Marseilles. In Scandinavia we have offices in Gothenburg, Copenhagen, Aarhus and Oslo and are a team of 115 staff members. Visit www.cmacgm.com for further information. At CMA CGM in Gothenburg we encourage empowerment and prioritize working diligently with collaboration within the organization! Each employee is an important part of the equation and we are now in the process of looking for someone that will strengthen that equation further. Are you our future colleague in the Intermodal team that will help us take the department in Scandinavia to the next level? This position is perfect for someone that is responsible, knowledgeable within the segment and eager to come up with, present and drive ideas forward. Today you may be working for a haulage or trucking company and are ready to take the knowledge and experience you have to another segment in the supply chain process. You have the ability to look into the future and see new business potential that will help evolve our Intermodal department. You will report to our COO who will also help you to take your thoughts from idea to action and be your go to person to discuss the development of the Intermodal service we deliver. Together with three service-minded colleagues that are anxious to develop the “product” even further you make up a close-knit and energized team. Your main responsibilities would be: • To take initiatives towards cost savings and service improvement by continuously looking for ways to improve the level of logistics. You will do this by analysing potential investments, accessing the risks, and implementing the improvements. • To manage the performance of the Intermodal (Rail/Road) activities in Scandinavian and ensure that such performance is of high quality and in line with procedures issued by CMA-CGM’s head office. • To be responsible for the Intermodal reporting to the local management and to Head office in Marseille. • To take initiatives towards improving efficiency by liaising with other departments or offices as required. • To negotiate agreements with land operating suppliers in the area(s) of jurisdiction. • To act as Team Leader for the members of the Intermodal Department • To coordinate the work and workload within the team • To implement actions and instructions from management (HO and Local) • To continuously develop the various routines within the department including the use of EDI, in order to reduce costs and time spent on various daily tasks and reporting. • To work with reporting and KPIs, ensuring that these are updated regularly, and to monitor agreed service levels and drive continuous improvement by frequently accessing processes and flows • To promote and adhere to our CMA CGM Group values Boldness, Initiative, Imagination & Integrity Our preferred candidate has the following skills and qualifications: • Minimum 3 years of experience in the land transport industry • Experience of transport and price negotiations • Experience in 3P Logistics • Effective interpersonal and communication skills, including active listening • Strong business acumen • Can readily adapt to new initiatives and changes • Effective written and oral communication skills in Swedish and English Application and Contact Your Talent manages this recruitment. If you find the role challenging and interesting, please apply through www.yourtalent.se Interviews will be held continuously. If you have any questions regarding this position please contact recruitment consultant Johan Sjöberg 0761-709851, [email protected]
Arbetsgivare
Your Talent AB
Ansökan
Ansök senast 14 December (11 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Trafikledare, Hisings Backa Göteborg

Arbetsgivare / Ort: PostNord Group AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 17 December (14 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet
Har du erfarenhet av att trafikleda bud och distribution? Ger du alltid service i världsklass? Då finns jobbet med placering på regionkontoret Exportgatan i Hisings Backa! Bli en del av vårt team Du kommer att ingå i Region Väst, ett team om 9 personer som utför kundservice och trafikledning gällande lokala, nationella och internationella bud. Totalt är vi ca 30 anställda på våra regionkontor i Sverige som verkar genom anslutna åkerier samt extern kapacitet. Du har vad som krävs Du kommer att planera, styra och fördela det dagliga trafikledningsarbetet samt hantera kundsamtal. Du är lösningsbenägen och gillar att jobba i högt tempo med korta ledtider. Tjänsten innebär att skapa kostnadseffektiv drift i kombination med hög service. Vi söker dig med mycket god lokalkännedom, som kan trafik- och ruttplanera. Du har erfarenhet av att leda personal i flexibelt, operativt arbete. Som person är du en lagspelare som kan ta snabba beslut, fokusera och prioritera. Du är noggrann, affärsmässig och resultatorienterad. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har stark kommunikations- och samarbetsförmåga. Du ska ha goda datorkunskaper. Vi ser med fördel om du har kunskap i transportsystemet Opter (före detta K2). Vi levererar Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.Ansök Har du frågor om jobbet så kontakta Regionchef Cecilia Östensson, tfn 010-436 1827. Tillträde snarast/enligt överenskommelse. Vi kommer att genomföra intervjuer löpande så ansök redan idag! För Fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakta-oss/facklig-kontakt/ Vi ser fram emot att höra från dig.
Arbetsgivare
PostNord Group AB
Ansökan
Ansök senast 17 December (14 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare med stort lösningsfokus

Arbetsgivare / Ort: JKS Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 23 December (20 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet

Vi söker två drivna och lösningsorienterade transportledare till vårt kontor i Svedala.

Arbetsuppgifter
Du kommer att vara en del av ett kompetent, prestigelöst och engagerat team som består av fem personer. I rollen som transportledare kommer dina arbetsuppgifter och ansvar att vara;

  • Planering och optimering av expresstransporter
  • Bokning och uppföljning av transporter
  • Kontakter med kunder, chaufförer och samarbetspartners nationellt och internationellt

Arbetet utförs i företagets eget transportsystem, som du får lära dig på plats. I övrigt kommer du att vara behjälplig med andra administrativa och praktiska uppgifter på kontoret, då man inom företaget hjälps åt och arbetar över gränserna vid behov.

Tjänsten är på heltid och ska tillsättas snarast möjligt. Arbetstiderna är oregelbundna och innebär även helgarbete.

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som med fördel har erfarenhet inom transportbranschen, gärna som transportledare, bildirigerare, chaufför eller liknande, och som har god förståelse för logistik och spedition. Har du ingen praktisk erfarenhet från branschen, ser vi gärna att du har utbildning inom Transport Management eller liknande och att du har viljan och drivet att utvecklas i din roll. Svenska och engelska talar och skriver du obehindrat och har du andra språkkunskaper ser vi det som en fördel.

Som transportledare är det viktigt att du är lösningsorienterad och stresstålig. Du har förmågan att hantera flera parallella uppgifter samtidigt och är inte rädd för att fatta beslut. För att trivas i rollen är det även viktigt att du trivs med ständiga förändringar och nya direktiv i ditt arbete. Du är alltid serviceinriktad och drivs av att lösa problem och hitta den mest optimala lösningen för kunden. Vidare är du är lyhörd, rak och tydlig i din kommunikation samt duktig på att skapa relationer och samarbeten.

Då du tillhör ett mindre team är det också viktigt att du är prestigelös och flexibel och hjälper till där det behövs. 

24h7d erbjuder dig
På 24h7d Logistic Solution kommer du att få arbeta med kompetenta, prestigelösa och engagerade kollegor. Du erbjuds en ansvarsfylld och spännande roll, med dagliga utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter.

Ansök
I den här rekryteringen har 24h7d Logistic Solution valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Sök gärna tjänsten redan idag, då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg på telefonnummer: 040-10 12 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetsgivare
JKS Sverige AB
Hemsida: www.24h7d.se
Ansökan
Ansök senast 23 December (20 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare till Swoosh!

Arbetsgivare / Ort: Professionals Nord Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 December (28 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet
Gillar du ordning och reda och har en insyn i transport- och/eller miljöteknikbranschen? Vill du finnas i en organisation där tillväxt ligger i fokus? Sök tjänsten som transportledare till Swoosh redan idag! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Swoosh räkning en transportledare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swoosh under sex månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Swoosh är ett av Norrlands mest växande företag där avdelning i Skellefteå och Luleå inte är ett undantag. Då de är i en expansiv fas vill de nu utöka sitt team med en transportledare. Idag är det platschefen som sköter rollen som transportledare och söker nu en person som vill kliva in i rollen som transportledare för verksamheten i Skellefteå och Luleå. Johan och Magnus, platschefer på respektive ort, pratar om sina medarbetare med stolthet i rösten där det finns ett tydligt fokus på teamet. Du kommer att komma till en arbetsgrupp med stor gemenskap, både på och utanför jobbet. Swoosh har nya fräscha fordon, den nyaste tekniken och är stolta över sin sammansvetsade organisation. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swoosh önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland! Arbetsuppgifter Som transportledare på Swoosh kommer du att ansvara för att planera, boka och styra avdelningens uppdrag på ett så optimalt sätt som möjligt i Skellefteå och Luleå. Det innebär bland annat att: - Ta emot samtal från kunder via telefon - Lägga upp arbetsordrar - Kommunicera och delegera arbetsuppgifter till chaufförerna - Säkerställa att all nödvändig administration, ex fakturering sker kontinuerligt - Att vid behov, själv utföra uppdrag Till en början är tanken att du kommer att vara tre dagar i Skellefteå och två dagar i Luleå för att lära känna verksamheten och chaufförerna. När du är varm i kläderna kommer du att vara placerad och tillbringa större delen av dina dagar i Skellefteå, men arbete på annan ort kan också vara aktuellt. Ordinarie arbetstider är 7-16 och övertid kan förekomma. Vi söker dig som Har insyn i transport- och/eller miljöteknikbranschen. Har du arbetat som transportledare tidigare är detta ett stort plus. Då du vid arbetstoppar själv förväntas kunna utföra uppdrag, har du B-och C-körkort och YKB. En stor del av ditt arbete kommer att bestå av dialog med kunder, vilket gör att det är av vikt att du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Swoosh. Du är strukturerad och gillar ordning och reda. Du är kommunikativ i ditt sätt och är duktig på att föra dialog, både med kunder och kollegor. Då samarbetet med dina kollegor kommer att vara högst centralt, gillar du att arbeta i team och har inga problem att ställa om i ditt arbete. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Skellefteå och Luleå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Josefin Sjöström Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Information om kundföretaget Swoosh är ett modernt miljötekniskt företag som arbetar med avancerade tjänster inom sanering, stamrenovering, högtrycksspolning, inspektion, rådgivning och förebyggande åtgärder. Vi täcker hela Norrland plus Mälardalen. Våra uppdragsgivare är stora och små företag, industrier, offentlig sektor och privata hushåll. http://swooshsverige.se/tjanster/ Om oss Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Vi satsar på att skapa och bibehålla arbetstillfällen i Norrland genom personaluthyrning och rekrytering. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – För ett starkare Norrland! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.
Arbetsgivare
Professionals Nord Rekrytering AB
Hemsida: http://www.Professionalsnord.se
Ansökan
Ansök senast 31 December (28 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare till Swoosh!

Arbetsgivare / Ort: Professionals Nord Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 December (28 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Transportledare

Om jobbet
Gillar du ordning och reda och har en insyn i transport och/eller miljöteknikbranschen? Vill du finnas i en organisation där tillväxt ligger i fokus? Sök tjänsten som transportledare till Swoosh redan idag! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Swoosh räkning en transportledare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swoosh under sex månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Swoosh är ett av Norrlands mest växande företag där avdelning i Skellefteå och Lycksele inte är ett undantag. Då de är i en expansiv fas vill de nu utöka sitt team idag på sex personer med en transportledare. Idag är det platschefen Johan Brännström som sköter rollen som transportledare och söker nu en person som vill kliva in i rollen som transportledare för verksamheten i Skellefteå och Lycksele. Johan pratar om sina medarbetare med stolthet i rösten där det finns ett tydligt fokus på teamet. Du kommer att komma till en arbetsgrupp med stor gemenskap, både på och utanför jobbet. Swoosh har nya fräscha fordon, den nyaste tekniken och är stolta över sin sammansvetsade organisation. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swoosh önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland! Arbetsuppgifter Som transportledare på Swoosh kommer du att ansvara för att planera, boka och styra avdelningens uppdrag på ett så optimalt sätt som möjligt i Skellefteå och Lycksele. Det innebär bland annat att: - Ta emot samtal från kunder via telefon - Lägga upp arbetsordrar - Kommunicera och delegera arbetsuppgifter till chaufförerna - Säkerställa att all nödvändig administration, ex fakturering sker kontinuerligt - Att vid behov, själv utföra uppdrag Till en början är tanken att du kommer att vara tre dagar i Skellefteå och två dagar i Lycksele för att lära känna verksamheten och chaufförerna. När du är varm i kläderna kommer du att vara placerad och tillbringa större delen av dina dagar i Skellefteå, men arbete på annan ort kan också vara aktuellt. Ordinarie arbetstider är 7-16 och övertid kan förekomma. Vi söker dig som Har insyn i transport- och/eller miljöteknikbranschen. Har du arbetat som transportledare tidigare är detta ett stort plus. Då du vid arbetstoppar själv förväntas kunna utföra uppdrag, har du B-och C-körkort och YKB. En stor del av ditt arbete kommer att bestå av dialog med kunder, vilket gör att det är av vikt att du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Swoosh. Du är strukturerad och gillar ordning och reda. Du är kommunikativ i ditt sätt och är duktig på att föra dialog, både med kunder och kollegor. Då samarbetet med dina kollegor kommer att vara högst centralt, gillar du att arbeta i team och har inga problem att ställa om i ditt arbete. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Skellefteå och Lycksele URVAL: Sker löpande KONTAKT: Josefin Sjöström Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Information om kundföretaget Swoosh är ett modernt miljötekniskt företag som arbetar med avancerade tjänster inom sanering, stamrenovering, högtrycksspolning, inspektion, rådgivning och förebyggande åtgärder. Vi täcker hela Norrland plus Mälardalen. Våra uppdragsgivare är stora och små företag, industrier, offentlig sektor och privata hushåll. http://swooshsverige.se/tjanster/ Om oss Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Vi satsar på att skapa och bibehålla arbetstillfällen i Norrland genom personaluthyrning och rekrytering. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – För ett starkare Norrland! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.
Arbetsgivare
Professionals Nord Rekrytering AB
Hemsida: http://www.Professionalsnord.se
Ansökan
Ansök senast 31 December (28 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Transportledare till Lotus

Arbetsgivare / Ort: Tillväxt Botkyrka AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 April (4 månader 6 dagar kvar)
Publicerad: 2020-10-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Lotus Maskin & Transport AB är ett familjeägt företag som de senaste åren utvecklats till en av Sveriges ledande aktörer inom rivning, transport och avfallshantering. I koncernen ingår Lotus maskin & transport AB, Rivners AB, Rivners Sanering AB, Rivners Håltagning AB, Rivab i Göteborg AB, AK Schakt o Entreprenad AB samt Lodab Demolering AB. Vi bedriver verksamhet över hela landet och har kontor i Stockholm, Göteborg, Laxå, Umeå, Piteå, Örebro och även Helsingfors och Vasa i Finland. Sammanlagt sysselsätter vi i dagsläget över 300 personer och har som ambition att fortsätta växa. Vi är en organisation som har nära till snabba beslut och som en del i vårt lag har du stor möjlighet att påverka företagets nästa steg. Vi värdesätter dina åsikter och vill vara en organisation i ständig rörelse framåt. Med glädje ser vi hur intresset stadigt ökar för våra tjänster och söker därför transportledare som vill vara en långsiktig del i att utveckla vår verksamhet och bibehålla vårt goda rykte. Som Transportledare hos oss har du en administrativ roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att: - Hantera- & planera arbetsorder med viss personalhantering - Hjälpa våra kunder med lösningar för schakttransporter, avfallshantering med container och andra logistiklösningar gällande transport - Du är anträffbar och ställer upp när kvällsjourer förekommer Du kommer att vara en viktig kugge i att förbättra vårt arbetssätt och våra processer där vi gärna ser att du är nytänkande, vågar ifrågasätta och hitta nya lösningar. Hos oss vill vi att de anställda ska trivas och må bra. Därför lägger vi stor vikt vid vårt arbetsmiljöarbete och vi förutsätter att du delar vår syn på ett sunt arbetsklimat. Krav: - Svenska i tal & skrift - 2 års arbetslivserfarenhet i en administrativ roll - Erfarenhet av orderhantering & god datorvana Vi söker dig som: - Är flexibel och lösningsorienterad - Har god förmåga att arbeta strukturerat - Trivs med att vara självständig och ta egna beslut - Ser lagets arbetsbehov utöver dina egna arbetsuppgifter Meriterande om du: - Körkort - Engelska - Erfarenhet av arbete inom logistik/avfallshantering samt arbete i affärssystem är meriterande men ej ett krav. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 40 timmar i veckan, 8h mellan 6- 17 - kvälljour förekommer Placering: På kontoret i Norsborg Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.com/jobs/preview/b5cf21e0-52a4-4023-8487-9a9f232b8534) Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
Arbetsgivare
Tillväxt Botkyrka AB
Hemsida: http://www.tillvaxtbotkyrka.se
Ansökan
Ansök senast 9 April (4 månader 6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

TRANSPORTLEDARE

Arbetsgivare / Ort: MYBW Office Management AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 May (5 månader 6 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Vi söker en driven och lösningsorienterad transportledare till kund i Stockholm. Kunden är rikstäckande och specialiserade inom kran- och specialtransporter. BESKRIVNING AV ARBETET Du som transportledare kommer koordinera och ansvara över att transporter av olika slag kommer fram till rätt mottagare. Här krävs det en bra kommunikationsförmåga, en förkärlek till organisation och ett högt arbetstempo. Du som transportledare ser till att lägga rutter som är ekonomiska och effektiva för alla inblandade. Kund tankar sina fordon av material som kommer från restprodukter från svenska skogen för en hållbar miljö. ARBETSUPPGIFTER - Ta emot ordrar, både via mail och telefon - Fördela ordrar - Dirigera fordon - Lägga rutter - Prisregistrera - Förbereda fakturering - Du kommer behöva vara tillgänglig via telefon utöver arbetstid KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER Rollen kräver en hög servicenivå där du ger allt för att kund ska bli nöjd. Detta gör du genom att lätt kunna anpassa dig, prioritera och hantera flera ärenden samtidigt. Du kommer behöva vara en problemlösare som tar egna initiativ och eget ansvar. Du som trivs här har hög social kompetens och tycker om förändring och ge service i världsklass. Gruppen idag består av ett tight drivet team där familjekänsla är viktigt med högt i tak och hög servicekänsla. Här trivs du som tycker om att ta i och alltid göra det lilla extra. KUNSKAPER Viktigt att du har en god lokalkännedom i Stockholm. Det är mycket meriterande om du tidigare har kört eller jobbat med tung trafik som lastbilar eller arbetat med maskiner som grävmaskin/skylift/byggmaskiner. - B-körkort - Svenska och Engelska i skrift och tal - Officepaketet ÖVRIGT Start: Omgående Omfattning: De första 4 månaderna är du anställd via oss på Office Management för att sedan bli överrekryterad av kund. Arbetstid: 7-16, övertid förekommer Plats: Stockholm Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mejl utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Arbetsgivare
MYBW Office Management AB
Hemsida: http://www.officemanagement.se
Ansökan
Ansök senast 9 May (5 månader 6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.