På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Kronofogde
Spela filmen

Kronofogde

Som kronofogde har du ett självständigt och ansvarsfullt juridiskt arbete. Du kan till exempel arbeta i den direkta indrivningsverksamheten eller ha specialuppgifter och arbeta med försäljning av fast egendom eller med tillsynen av konkurser. Arbetet innebär många kontakter med privatpersoner, företag och andra myndigheter.

Kronofogdemyndighetens huvuduppgift är att se till att företag och privatpersoner betalar sina skulder. Det kan gälla allt från obetalda skatter till obetalda hyror eller mobiltelefonräkningar.

Utbildning

För att bli antagen som Kronofogdeaspirant måste man först skaffa sig Juristexamen. Andra krav är att man är svensk medborgare, har B-körkort samt är notariemeriterad eller har erfarenhet som anses vara likvärdig. Under det första året får kronofogdeaspiranten internutbildning som omfattar 45 veckor varvad teori och praktik.

Notariemeriteringen innebär att under två år tjänstgöra vid en tingsrätt eller förvaltningsrätt. Ett halvår av tjänstgöringstiden kan ibland ske vid åklagar- eller kronofogdemyndighet, Skatteverket eller eventuellt någon annan myndighet. Konkurrensen om notarietjänsterna gör att det krävs höga betyg från juristutbildningen för att bli antagen.

Grundläggande juridikkunskaper finns på gymnasiets Ekonomiprogrammet. Passande utbildningar kan finnas inom yrkeshögskolan.

Övrigt

Renovräkning - vräkning av hyresgäster som inte har råd att betala den höjda hyran efter en bostadsrenovering.

Visa mer
Visa mindre

6 Lediga jobb

Handläggare inom stöd vid korttidsarbete

Arbetsgivare / Ort: Skatteverket
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalificerad skattehandläggare

Om jobbet
Trivs du med både självständigt arbete och samarbete? Vill du skapa samhällsnytta tillsammans med kunniga kollegor? Som handläggare inom stöd vid korttidsarbete har du ett omväxlande och lärorikt arbete som innebär utredning och många kontakter. Var med och gör samhället möjligt! Om jobbet Du arbetar med att hantera det permanenta stödet vid korttidsarbete – en uppgift som Skatteverket från och med 1 april tar över från Tillväxtverket. Din insats kommer att få stor betydelse för Skatteverket och samhället. Arbetet innebära också att du vid behov stöttar verksamheten med att handlägga ärenden inom efterkontroll av skattereduktion, d.v.s. utreda att företag följer det regelverk som finns kring skattereduktion och andra skatteregler. Vidare kan du inom rollen få ansvar för områdets information på skatteverket.se, samt för att uppdatera och vidareutveckla rutiner. I vissa fall kan det även granskning av personalliggare på fältet förekomma. Du planerar din egen arbetsdag och driver dina ärenden både självständigt och i samverkan med andra. Du arbetar i team nära dina kollegor och ni ger och får stöd av varandra. Arbetet är kvalificerat och du lär dig och får nya kunskaper både på bredden och på djupet. Är du intresserad kan du även delta i olika förbättrings- och utvecklingsuppdrag parallellt med dina vanliga arbetsuppgifter. Arbetet innebär många kontakter, exempelvis med kunder och andra myndigheter. Du har flexibel arbetstid och det är en självklarhet för oss att du ska ha balans mellan arbete och fritid. Du tillhör en  skattesektion på skatteenhet 55 på Skatteavdelningen, med placering i Växjö. Om dig För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår https://skatteverket.se/medarbetarpolicy. I det här jobbet ska du: - självständigt kunna driva ditt arbete framåt för att nå resultat - vara bra på att samarbeta och stötta andra - vara nyfiken, flexibel och vilja vara en del av att utveckla en ny verksamhetsgren - vara intresserad av omvärldsbevakning - vara bra på att analysera ekonomiska underlag och dra slutsatser om företagsstatus utifrån materialet. Du ska även ha: - högskoleutbildning om minst 120p/180hp inom ekonomi, juridik eller samhällsvetenskap eller KY/YH utbildning som redovisningsekonom omfattande 80KY-poäng/400YH-poäng eller flerårig erfarenhet av kvalificerat handläggningsarbete på Skatteverket. Det är önskvärt att du har aktuell erfarenhet av arbete på myndighet eller annan offentlig verksamhet med någon form av beslutsfattning eller av arbete på bank eller redovisningsbyrå. Det är även önskvärt att du har erfarenhet av handläggning inom skattereduktions-, urvals-, arbetsgivar- eller personalliggarområdet. Bra att veta Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb. När du ansöker bifogar du ditt cv. Vi använder inte personligt brev i våra rekryteringar och du ska därför inte bifoga det i din ansökan. Välkommen med din ansökan! Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.
Arbetsgivare
Skatteverket
Ansökan
Ansök senast 31 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Handläggare inom stöd vid korttidsarbete

Arbetsgivare / Ort: Skatteverket
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalificerad skattehandläggare

Om jobbet
Trivs du med både självständigt arbete och samarbete? Vill du skapa samhällsnytta tillsammans med kunniga kollegor? Som handläggare inom stöd vid korttidsarbete har du ett omväxlande och lärorikt arbete som innebär utredning och många kontakter. Var med och gör samhället möjligt! Om jobbet Du arbetar med att hantera det permanenta stödet vid korttidsarbete – en uppgift som Skatteverket från och med 1 april tar över från Tillväxtverket. Din insats kommer att få stor betydelse för Skatteverket och samhället. Arbetet innebära också att du vid behov stöttar verksamheten med att handlägga ärenden inom efterkontroll av skattereduktion, d.v.s. utreda att företag följer det regelverk som finns kring skattereduktion och andra skatteregler. Vidare kan du inom rollen få ansvar för områdets information på skatteverket.se, samt för att uppdatera och vidareutveckla rutiner. I vissa fall kan det även granskning av personalliggare på fältet förekomma. Du planerar din egen arbetsdag och driver dina ärenden både självständigt och i samverkan med andra. Du arbetar i team nära dina kollegor och ni ger och får stöd av varandra. Arbetet är kvalificerat och du lär dig och får nya kunskaper både på bredden och på djupet. Är du intresserad kan du även delta i olika förbättrings- och utvecklingsuppdrag parallellt med dina vanliga arbetsuppgifter. Arbetet innebär många kontakter, exempelvis med kunder och andra myndigheter. Du har flexibel arbetstid och det är en självklarhet för oss att du ska ha balans mellan arbete och fritid. Du tillhör en skattesektion på skatteenhet 55 på Skatteavdelningen, med placering i Västervik. Om dig För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår https://skatteverket.se/medarbetarpolicy. I det här jobbet ska du: - självständigt kunna driva ditt arbete framåt för att nå resultat - vara bra på att samarbeta och stötta andra - vara nyfiken, flexibel och vilja vara en del av att utveckla en ny verksamhetsgren - vara intresserad av omvärldsbevakning - vara bra på att analysera ekonomiska underlag och dra slutsatser om företagsstatus utifrån materialet. Du ska även ha: - högskoleutbildning om minst 120p/180hp inom ekonomi, juridik eller samhällsvetenskap eller KY/YH utbildning som redovisningsekonom omfattande 80KY-poäng/400YH-poäng eller flerårig erfarenhet av kvalificerat handläggningsarbete på Skatteverket. Det är önskvärt att du har aktuell erfarenhet av arbete på myndighet eller annan offentlig verksamhet med någon form av beslutsfattning eller av arbete på bank eller redovisningsbyrå. Det är även önskvärt att du har erfarenhet av handläggning inom skattereduktions-, urvals-, arbetsgivar- eller personalliggarområdet. Bra att veta Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb. När du ansöker bifogar du ditt cv. Vi använder inte personligt brev i våra rekryteringar och du ska därför inte bifoga det i din ansökan. Välkommen med din ansökan! Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.
Arbetsgivare
Skatteverket
Ansökan
Ansök senast 31 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vi söker kronoinspektörsaspiranter

Arbetsgivare / Ort: Kronofogdemyndigheten
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 6 februari (8 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kronoinspektör

Om jobbet
Som kronoinspektör har du en opartisk roll och hjälper den som vill få betalt (borgenär) och ger stöd och råd till den som ska betala (gäldenär). Dina arbetsuppgifter består av att du utreder tillgångar och reglerar skulder, exempelvis utmätning av såväl bankmedel som fastigheter och bostadsrätter samtidigt som du säkrar den skuldsattes rättigheter. Att hjälpa människor att hitta lösningar för att förändra sin situation och motverka skuldsättning är en viktig del av uppdraget. Jobbet är varierande både på och utanför kontoret där du bland annat utreder gäldenärens tillgångar på plats och verkställer avhysningar (d.v.s. gäldenär behöver flytta från bostaden). Arbetet innebär mycket kundkontakter på telefon och i reception, där ditt bemötande är en viktig del. Utöver det ingår även administrativa arbetsuppgifter som exempelvis posthantering. Du har ett nära samarbete med dina kollegor då ni tillsammans har ansvar för resultat, den gemensamma arbetsmiljön och lärandet. Din chef skapar rätt förutsättningar för dig och dina kollegors arbete. Du genomgår en utbildning där praktik varvas med teori. Du kommer lära dig mer om juridik, bemötande och samtalsteknik. När du slutfört utbildningen blir du behörig kronoinspektör. Vi söker dig som har - högskoleutbildning med minst 90 hp inom juridik, ekonomi, samhällsvetenskap eller annan likvärdig högskoleutbildning - körkort för bil med manuell växellåda - goda it-kunskaper - goda kunskaper i svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift Du har personliga egenskaper som innebär att du har gott omdöme och analytiska förmåga. Du har även en förmåga att vara stabil och förtroendeingivande i möten med människor i mycket utsatta situationer. Du har god samarbetsförmåga och kommunicerar lätt om svåra saker med människor med olika bakgrund. Du är flexibel och tycker om förändring. Det är meriterande om du har aktuell arbetslivserfarenhet av att ha arbetat med handläggning där du fattat beslut som påverkar enskilda individer samt aktuell arbetslivserfarenhet av att ha hanterat kontakter med människor i svåra livssituationer. Information om oss och jobbet Du påbörjar din anställning som kronoinspektörsaspirant och efter genomgången utbildning får du titeln kronoinspektör. Vid tillsvidareanställningar tillämpar vi provanställning på sex månader. Din ansökan ska innehålla ett CV, men vi vill inte att du bifogar ett personligt brev. Vi ber dig däremot att, så utförligt som möjligt, svara på våra urvalsfrågor. Kronofogden erbjuder flexibla arbetsformer vilket innebär en möjlighet att arbeta del av arbetstiden hemifrån. Det är viktigt för oss på Kronofogden att de vi anställer har de personliga egenskaper som vi efterfrågar. Därför använder vi oss av kompetensbaserade strukturerade intervjuer och det förekommer tester vid rekryteringar.  Lär känna oss bättre genom att följa oss på LinkedIn och besöka vår https://www.kronofogden.se/Jobbahososs.html. Ett jobb som räknas- för andra och för dig! På Kronofogden jobbar vi nära människor i utsatta situationer. Vår uppgift är att hjälpa den som inte har fått betalt och vägleda den som ska betala. Det kräver kunskap och handlingskraft. Omtanke och mod. Hos oss kan du räkna med utmanande arbetsuppgifter som även är utvecklande för dig. Så när du går hem från en dag på jobbet kan du vara säker på att du har gjort något som verkligen räknas – både för andra och för dig. Vi samarbetar med Skatteverket i våra rekryteringar, vilket innebär att Skatteverkets HR-avdelning kommer att hantera din ansökan. Kronofogden använder det statliga ramavtalet för annonsförmedling. Vi undanber oss därför vänligen samtal från annonsförmedlare eller försäljare.
Arbetsgivare
Kronofogdemyndigheten
Ansökan
Ansök senast 6 februari (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kronoinspektörsaspiranter

Arbetsgivare / Ort: Kronofogdemyndigheten
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 11 februari (13 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kronoinspektör

Om jobbet
Vi söker kronoinspektörsaspiranter! Som kronoinspektör har du en opartisk roll och hjälper den som vill få betalt (borgenär) och ger stöd och råd till den som ska betala (gäldenär). Dina arbetsuppgifter består av att du utreder tillgångar och reglerar skulder, exempelvis utmätning av såväl bankmedel som fastigheter och bostadsrätter samtidigt som du säkrar den skuldsattes rättigheter. Att hjälpa människor att hitta lösningar för att förändra sin situation och motverka skuldsättning är en viktig del av uppdraget. Jobbet är varierande både på och utanför kontoret där du bland annat utreder gäldenärens tillgångar på plats och verkställer avhysningar (d.v.s. gäldenär behöver flytta från bostaden). Arbetet innebär mycket kundkontakter på telefon och i reception, där ditt bemötande är en viktig del. Utöver det ingår även administrativa arbetsuppgifter som exempelvis posthantering. Du har ett nära samarbete med dina kollegor då ni tillsammans har ansvar för resultat, den gemensamma arbetsmiljön och lärandet. Din chef skapar rätt förutsättningar för dig och dina kollegors arbete. Du genomgår en utbildning där praktik varvas med teori. Du kommer lära dig mer om juridik, bemötande och samtalsteknik. När du slutfört utbildningen blir du behörig kronoinspektör. Vi söker dig som har - högskoleutbildning med minst 90 hp inom juridik, ekonomi, samhällsvetenskap eller annan likvärdig högskoleutbildning - körkort för bil med manuell växellåda - goda it-kunskaper - goda kunskaper i svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift Du har personliga egenskaper som innebär att du har gott omdöme och analytiska förmåga. Du har även en förmåga att vara stabil och förtroendeingivande i möten med människor i mycket utsatta situationer. Du har god samarbetsförmåga och kommunicerar lätt om svåra saker med människor med olika bakgrund. Du är flexibel och tycker om förändring.   Det är meriterande om du har aktuell arbetslivserfarenhet av att ha arbetat med handläggning där du fattat beslut som påverkar enskilda individer samt aktuell arbetslivserfarenhet av att ha hanterat kontakter med människor i svåra livssituationer.   Information om oss och jobbet Du påbörjar din anställning som kronoinspektörsaspirant och efter genomgången utbildning får du titeln kronoinspektör. Vid tillsvidareanställningar tillämpar vi provanställning på sex månader. Din ansökan ska innehålla ett CV, men vi vill inte att du bifogar ett personligt brev. Vi ber dig däremot att, så utförligt som möjligt, svara på våra urvalsfrågor. Kronofogden erbjuder flexibla arbetsformer vilket innebär en möjlighet att arbeta del av arbetstiden hemifrån. Det är viktigt för oss på Kronofogden att de vi anställer har de personliga egenskaper som vi efterfrågar. Därför använder vi oss av kompetensbaserade strukturerade intervjuer och det förekommer tester vid rekryteringar.  Lär känna oss bättre genom att följa oss på LinkedIn och besöka vår https://www.kronofogden.se/Jobbahososs.html.   Ett jobb som räknas- för andra och för dig! På Kronofogden jobbar vi nära människor i utsatta situationer. Vår uppgift är att hjälpa den som inte har fått betalt och vägleda den som ska betala. Det kräver kunskap och handlingskraft. Omtanke och mod. Hos oss kan du räkna med utmanande arbetsuppgifter som även är utvecklande för dig. Så när du går hem från en dag på jobbet kan du vara säker på att du har gjort något som verkligen räknas – både för andra och för dig.             Vi samarbetar med Skatteverket i våra rekryteringar, vilket innebär att Skatteverkets HR-avdelning kommer att hantera din ansökan. Kronofogden använder det statliga ramavtalet för annonsförmedling. Vi undanber oss därför vänligen samtal från annonsförmedlare eller försäljare.
Arbetsgivare
Kronofogdemyndigheten
Ansökan
Ansök senast 11 februari (13 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Skattejurist till Private Client Services

Arbetsgivare / Ort: Deloitte AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 februari (26 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Skattejurist

Om jobbet

Vill du arbeta i en dynamisk miljö och med varierande frågor som rör entreprenörer, fåmansföretag och internationell beskattning? Där den juridiska analysen är central och lösningsinriktade svar ett måste? I en kultur där samarbete och teamkänsla lyser igenom i arbetsdagen? På en arbetsplats där du får använda såväl dina juridiska kunskaper som din sociala förmåga i en snabbt omväxlande vardag? Med frågor som rör både företagsbeskattning, internationell beskattning som ägare och fåmansföretag? Då kan denna tjänst vara det du söker!
 
Inom Private Client Services (PCS) erbjuder vi global skatterådgivning för privatpersoner, familjeföretag, entreprenörer, företagsägare och stiftelser. Vår rådgivning sträcker sig över de olika skatteområdena och utgör ofta en kombination mellan bolagsskatt, ägarledda frågor och internationell individbeskattning. Våra tjänster innefattar bl.a. internationella strukturer för företag, beskattning av ägarledda bolag (fåmansföretag), legala och civilrättsliga frågor, utlandsflytt och återflytt till Sverige, kapitalbeskattning, pension och försäkring, utländska truster och stiftelser, m.m. Du finner mer information om Private Client Services på vår hemsida: http://www2.deloitte.com/se/sv/pages/tax/solutions/private-client-services.html

Vi erbjuder konkret och lösningsorienterad rådgivning till våra klienter som omfattar en mängd olika juridiska frågeställningar. Vi lägger stor vikt vid klientrelationen och arbetar ständigt med att individualisera vår rådgivning och möta klientens förväntningar.

Om rollen
Du kommer att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö med varierade och spännande frågeställningar för ägarledda bolag, entreprenörer och individer. Merparten av våra klienter har en internationell koppling via bolag eller familj och du kommer därför att arbeta nära våra kollegor runtom i världen.

I din roll hos oss kommer du att få utföra varierade arbetsuppgifter i form av komplexa juridiska utredningar, omstruktureringar, hjälpa klienter att planera och strukturera sin situation och framförallt ha mycket klientkontakt. Vi letar efter just dig som gillar snabba ryck och att ta mycket ansvar.

Vi söker
Vi söker dig som har en jurist- eller affärsjuridisk examen och har ett genuint intresse av skatterätt. Du kan antingen vara helt färsk från universitet eller ha jobbat några år inom arbetslivet. Du är en lagspelare som trivs med att jobba nära dina kollegor, är social och tycker att det är kul att ha nära kontakt med klienter. Vi ser gärna att du har läst fördjupningskurs inom internationell beskattning eller företagsbeskattning samt valt skatt som ditt ämnesområde för examensarbete. Tidigare erfarenhet i form av praktik, timanställning, sommarvikariat och liknande hos byrå, Skatteverket eller liknande arbetsgivare är meriterande. Anställningen är på vårt kontor i Stockholm eller Göteborg. Startdatum är flexibelt, men vi ser gärna att du påbörjar anställningen så snart möjligt. Du bör ha god stilistisk förmåga och goda kunskaper i engelska. Då vi arbetar i team är god samarbetsförmåga och social kompetens en förutsättning.

Vi erbjuder
Du kommer arbeta i en internationell miljö där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte, utbildning och personlig utveckling. Du blir en del av ett globalt nätverk med erfarna kollegor och tillgång till ett av världens största utbildningsprogram med möjligheter att tjänstgöra utomlands. Inom Private Client Services arbetar vi nära våra klienter för att hitta personliga lösningar med ett långsiktigt tänk. Vår rådgivning och hur vi arbetar med våra klienter, där vi alltid sätter klienten i första rummet med målsättning att erbjuda en one-stop-shop solution, innebär att vi i stor utsträckning arbetar som en mindre advokatbyrå men med alla de fördelar som det innebär att vara del av Deloitte. Du kommer att välkomnas in i ett team med högt i tak och bra kollegial stämning.

Ansökan
Du ansöker online. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, CV och betygskopior från högskola/universitet samt gymnasium. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval.

Frågor?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Thörn, Senior Manager PCS, [email protected]. Har du frågor om rekryteringsprocessen i övrigt är du välkommen att kontakta Jennifer Capdevila, Human Resources Talent, [email protected]

Vi ser fram emot din ansökan!

What impact will you make?
På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Arbetsgivare
Deloitte AB
Hemsida: https://www2.deloitte.com/se/sv
Ansökan
Ansök senast 24 februari (26 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.