På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Branding expert

Branding expert

Som Branding expert hjälper du till att ta fram och marknadsföra varumärken.

Du arbetar med att på olika sätt utveckla marknadsföring av redan befintliga varumärken. Du kan också arbeta med att ta fram nya varumärken, logotyper och färger, dvs vara en brand stylist, en yrkesroll där du kombinerar konstnärlighet med affärsmässighet.  

Brand styling är ett område där du tar fram nya eller gör om de redan existerande namn och logotype på varumärken.

Branding experten kommer med förslag på hur företagets eller organisationens namn och logotype ska se ut för att vara mest tilltalande för kunder. 

Företag och organisationer vänder sig till reklambyråer som erbjuder brand styling, för att få förslag på namn i kombination med logotype som kommer att finnas på visitkort, skyltar, brevpapper samt andra reklamprodukter.

Branding experter som specialiserar sig på att göra om de redan existerande varumärken kallas för rebranding experter.

Utbildning

De flesta som arbetar inom detta yrke har utbildningar från högskolor/universitet eller från en yrkeshögskola.

På gymnasiet rekommenderas det i första hand utbildning från Ekonomiprogrammets inriktning Ekonomi.

Arbetsplats

Branding och rebranding experten kan agera i egenskap av egenföretagare, konsult eller vara anställd på en reklambyrå eller inom en marknadsföringsavdelning på olika företag och organisationer.

Ofta arbetar du i ett team av branding-specialister på en reklambyrå.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

90 Lediga jobb

Chef Produkt

Arbetsgivare / Ort: AB Svenska Spel
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktchef
  • marknadsföring

Om jobbet
I vårt affärsområde Tur hittar du våra välkända produkter såsom bland annat Triss, Lotto och Eurojackpot. Vi söker nu efter en chef för vår Produktavdelning som har erfarenhet av att leda personal i en agil organisation. Är det du? Läs då mer och ansök nedan. Vad kommer du att göra? Vi arbetar i en agil organisation där samtliga kompetenser tillhör ett Centre of Excellence baserad på kompetensområde. I rollen som Chef för Produktavdelningen ansvarar och leder du ett tiotal medarbetare inom kompetensområdet Produkt, såsom Produktchefer, IT Product owners, Produktionsledare, Kravledare samt Produkt- & affärsutvecklare. Personalansvaret består dels i att säkra den professionella utvecklingen inom avdelningen, dels på individnivå samt i gruppen som helhet. Arbetet består också i att säkerställa att vi har rätt kompetens på rätt plats, i rätt tid ute i våra agila produktteam samt att röja eventuella hinder i arbetet. I rollen ingår även ansvar för rekryteringar, arbetsmiljö samt lönerevisioner. Utöver personalansvaret i Centre of Excellence ser vi att du även kommer att ingå i något av våra agila team där du får möjlighet att nyttja mer av din specialistkompetens, exempelvis som Agil coach, Scrum master eller kanske som Produkt- & Affärsutvecklare beroende på vilken kompetens just du besitter. Är du den som kommer att göra det? Vi söker en engagerad och inspirerande ledare som arbetar aktivt tillsammans med sina medarbetare. Du leder genom att lyssna, guida och motivera. För att nå personlig och professionell utveckling är du tydlig med både mål och förväntningar och du använder feedback som ett verktyg både för att hjälpa medarbetare att utvecklas men också för att utveckla dig själv. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av personalansvar från en produktorganisation, med fördel från en agil organisation inom konsumentmarknaden. Du har stor förståelse för produktprocessen och en god övergripande förståelse för hela affären. Vi ser med fördel att du även har fördjupad erfarenhet av produkt- och/eller affärsutveckling, processutveckling eller agila arbetssätt, t.ex. från ett tidigare arbete som agil coach, team coach eller scrum master. Vi är Svenska Spel Vi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla - för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Om Tur På Svenska Spel Tur drivs vi av att ge människor spänning, underhållning och glädje med spel som Triss, Lotto och Eurojackpot. Vi ger människors drömmar en chans och vi gör det via en fysisk lott, i mobilen eller kanske till och med i direktsänd tv. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Solna eller Visby. Vi genomför löpande urval, så sök redan idag! Frågor om tjänsten: Tomas Malm [email protected] (mailto:[email protected]). Eller så kan du alltid kontakta vårt TA-team på [email protected]
Arbetsgivare
AB Svenska Spel
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Country Marketing Manager

Arbetsgivare / Ort: Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-12-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktchef
  • marknadsföring

Om jobbet

Är du redo för ditt nästa steg i karriären? Är du intresserad av framtidens sätt att färdas? Just nu har Bosch fullt fokus på E-mobilitet och att bli ett ledande bolag i kampen om elektriskt drivna färdmedel. Bosch söker nu en ny kollega som har erfarenhet inom PR och marknadsföring. Som Country Marketing Manager är det väldigt viktigt att du är engagerad i ditt arbete, kan arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Har du en entreprenörsanda, är mål- och resultatorienterad samt är en självgående person så är du den vi söker till Bosch kontor i Stockholm!

Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga då du kommer att ha kontakt med journalister gällande frågor som kan komma att handla om produkten samt bidra med att hjälpa till med kampanjer tillsammans med huvudkontoret. Du kommer vara ansvarig för den operativa implementeringen av Bosch eBike Systems globala marknadsföringsaktiviteter för Sverige. Det kommer vara starkt fokus på PR-relaterade marknadsföringsaktiviteter, event, lokal online-närvaro och samarbeten med influensers och varumärkesambassadörer. Det kan förekomma resor inom tjänsten.

Som Country Marketing Manager kommer du ha en viktig roll för ett av Europas största varumärke. Om du värdesätter flexibilitet och frihet under ansvar är det helt rätt för dig!

Kravprofil

• Du pratar flytande svenska och engelska

• Vi ser gärna att du har minst 4-5 års erfarenhet av B2B & B2C-marknadsföring inom cykel, eBike- eller mobilitetsbranschen. • Har genomgångna högskolestudier (magisterexamen eller motsvarande) inom marknadsföring/kommunikation • Utmärkt kommunikationsförmåga, handlingsvillig, lagspelare och hands on mentalitet • Har en känsla för strategiskt tänkande • Har entreprenörsanda och är självgående Om Bosch Bosch-koncernen är en ledande internationell leverantör av teknologi och tjänster, med omkring 394 500 medarbetare globalt (per 31 december 2020). Verksamheten är indelad i fyra affärsområden: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods och Energy and Building Technology. Som ett ledande företag inom IoT erbjuder Bosch innovativa lösningar för smarta hem, smarta städer och Industri 4.0. Bosch-koncernens strategiska mål är att underlätta en uppkopplad livsstil med produkter och lösningar som antingen innehåller artificiell intelligens (AI) eller har utvecklats eller tillverkats med dess hjälp. Bosch förbättrar människors livskvalité över hela världen, med produkter och lösningar som inspirerarar och lockar. Kort sagt, Bosch skapar teknologi som är ”Invented for life”.

Omfattning: Heltid Startdatum: Omgående Placering: Kista, Stockholm Bosch har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Du skickar in din ansökan via länken nedan. Ditt CV och PB behöver vara på engelska! Välkommen med din ansökan! För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se eller [email protected]

Arbetsgivare
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://kraftsam.se
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Product Manager

Arbetsgivare / Ort: Wise Professionals AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktchef
  • marknadsföring

Om jobbet

Doggy AB har i över hundra år skapat djurfoder av högsta kvalité. Vi har utvecklat våra produkter och erbjuder naturlig, sund och helt svensktillverkad hund och kattmat från vår fabrik i Vårgårda. Sedan 2020 ägs vi av PPF, Partner in Pet Food, som förutom att vara en stor aktör på den europeiska marknaden kommer in med nya möjligheter för Doggy att fortsätta sin tillväxtresa.

Om uppdraget

I rollen som Product Manager har du det viktiga uppdraget att utveckla vårt kattfoder i premiummärke Bozita och Bozita Robur. Du kommer att jobba tillsammans med marknadschefen och utveckla produkterna, koncept och erbjudande. Det blir en mix av operativt och strategiskt arbete för att genomföra varumärkesplaner, budgetera, leda och följa upp utvalda projekt. Rollen är mycket dynamisk och du kommer att interagera med kollegor inom både sälj, marknad, R&D, inköp, finans samt externa byråer.

Exempel på arbetsuppgifter:

·      Stödja marknadschefen i utvecklingen av de internationella fackhandelsvarumärkena och dess produktportföljer Bozita och Bozita Robur, baserat på insikter om trender, marknad, konkurrenter m.m.

·      Projektleda produktutvecklingsprojekt från start till mål genom vår PUMA-process.

·      Projektleda/delta i initiativ för att öka konkurrenskraften för sortimenten.

·      Aktivt delta och bidra i framtagandet av årliga planer, kampanjer, lanseringar samt media för varumärkena.

·      Ansvara för framtagandet av material vid lanseringar, införsäljning centralt, aktivering i butik samt lanseringskampanjer mot konsumenter.

·      Säkerställa att all kommunikation kring varumärkena följer våra grafiska profiler och uppfyller legala krav på innehåll.

·      Delaktig i utvecklande och genomförande av planen kring relationsbyggande bearbetning av uppfödare och kattungeköpare för Bozitas uppfödarklubb.

·      Bistå kundtjänst vid svårare frågeställningar där inkommande frågor kommer från olika medier.

·      Delaktig i att utveckla och implementera aktiviteter för Bozitas websidor.

Vårt kontor ligger i Vårgårda och vi ser gärna att du är på plats cirka 2 dagar i veckan.

Din bakgrund

För att lyckas i rollen ser vi att du har jobbat flera år som projektledare och åtminstone 4-5 års erfarenhet inom FMCG på en marknadsavdelning. Har du erfarenhet inom djurfoder så är det meriterande. Dina erfarenheter som projektledare innefattar produkter, sortiment och lönsamhetsfrågor. Vi tror att du är van vid att göra omfattande analyser som ligger till grund för dina beslut. Vi ser gärna att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknad/ekonomi, mycket goda kunskaper svenska och engelska och det är meriterande om du även kan tyska. Vidare kan du hantera Excel och PowerPoint då mycket av ditt dagliga arbete görs i de systemet och vi ser det som positivt om du är duktigt på digitala system generellt.

Din personlighet Vi söker dig som är nyfiken och som har förmåga att förstå hur produkt, marknad och kommunikation hänger ihop. Du tar gärna initiativ och har drivkrafter att leda projekten inom utsatt tidsram. Du har en förmåga att skapa relationer och hittar en bra balans mellan att arbeta självständigt och i team. För att bli framgångsrik har du förmågan att entusiasmera och lyckas med den interna införsäljningen som behövs inför varje projekt.

Vi tror att du har en god anpassningsförmåga och förmåga att snabbt skifta fokus för att kunna arbeta med flera projekt sida vid sida. Det ställer också höga krav på organisatorisk förmåga, att kunna prioritera i stressiga tider samt att hålla sitt lugn.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Helhetssyn, öppenhet och handlingskraft är andra egenskaper som vi värderar högt. Klappar ditt hjärta lite extra för våra husdjur så blir vi enbart glada.

Kärlek från Vårgårda i varje matskål

Doggy AB är den ledande hund- och kattmatsproducenten i Sverige med mer än 100 års erfarenhet av djurmatstillverkning lokalt i Vårgårda. Företaget har ca 200 anställda och har en årlig omsättning på ca 720 miljoner kr. Doggy är verksamt i mer än 20 länder där framgångsreceptet är att förmedla en del av Sverige i form av hållbara och naturliga produkter alltid med djurens bästa för ögonen. Kunder är fackhandeln (zoo butiker) och dagligvaruhandeln. Bolagets varumärken är bl.a. Mjau, Doggy, Bozita och Bozita Robur.

Doggy AB satsar på innovation och varumärken för att fortsättningsvis kunna vara med och leda den långsiktiga utvecklingen i branschen. Med kunskap, innovation och kärlek till katter och hundar levererar Doggy "kärlek från Vårgårda i varje matskål".

Låter det som ett jobb för dig?

Vad roligt! I denna rekrytering samarbetar vi med KIMM som är rekryteringsspecialister inom kommunikation, information, marknad & media. För att ta reda på om du är den vi söker innehåller rekryteringsprocessen urvalsfrågor, intervjuer, case och personlighetstester. Tyvärr kan ansökan inte tas emot via mail, utan du behöver ansöka direkt via annonsen eller på Kimm.se. Sophia är ansvarig Rekryteringskonsult på KIMM/Wise Professionals och svarar gärna på dina frågor. Du når Sophia på Sophia. [email protected] Vi kommer gå igenom ansökningarna löpande.

Lycka till och varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare
Wise Professionals AB
Hemsida: www.kimm.se
Ansökan
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Product Manager Omnichannel

Arbetsgivare / Ort: Worldline Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-29
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktchef
  • marknadsföring

Om jobbet

Worldline is the European leader in digital payments and number four worldwide, powered by over 20,000 employees in more than 50 countries. Every day, our technology provides the trusted infrastructure for millions of people and businesses around the world - and we´re just getting started. We are on an exciting journey to lead the way towards the next frontier of payments. Our ambitions are extraordinarily high, and we need the best people in the world to bring them to life – people like you. So if you are a highly skilled Product Manager looking to make a real impact on the world, join our journey!


The opportunity

Your mission is to define the Omnichannel product strategy and roadmap priorities within Worldline Acceptance, in line with the WL product strategy and Go2Market expectations and help to bring new product offering to life.

As such, you are responsible for your product area (Omnichannel), its product life cycle and profitability. You have a deep understanding of the market and the competition and use that to drive the product forward.


Your day-to-day responsibilities include

Strategy & research

  • Analyse competition and market
  • Analyse client feedback
  • Assess ideas on their business value and technical feasibility
  • Present and share vision to client, management, and stakeholders

Roadmap

  • Define the Omnichannel product strategy and prioritize the roadmap, both for Omnichannel service hub and for possible platform combinations.
  • Get/use input from the Go2Market (i.e. marketing, sales, strategy, partnerships teams, verticals), and other internal/external stakeholders (i.e. commercial acquiring, digital services, customer services, operations, compliance, legal)
  • Create business initiatives, based on your strategic understanding and vision of the market, and support the Product Owners in translating into detailed requirements, to get them prioritized into the development backlog.
  • Ensure budget availability for the roadmap items.
  • Make and own the business case for new features to be implemented and act as gatekeeper for requests
  • Manage processes (DMB/ Rapid) for initiation of new initiatives and allocation for budget/demand
  • Support the execution of sales process (communication, documentation, training). This includes the production of content, presentations of the product to the sales organization, and the support of this organization to ensure the good positioning of the Product
  • Manage timely execution of pilots, and collaborate with the project team to ensure progress and resolve issues
  • Ensure the pricing of the product is constructed with the support of the Marketing and the Pricing team

Product life-cycle/ Profitability products

  • Get/use input from market, verticals and company strategy and quantify the market
  • Get/use input from specific merchants and quantify the merchant business
  • Articulate, monitor and provide insight into drivers of the product component objectives, KPIs, USPs, etc
  • Manage lifecycle of solutions (new dev / phase out etc.)
  • Manage profitability of own product set (multiple components). Understand usage/ revenues and costs associated.

Stakeholder management

  • Coordinating role for deliveries between multiple product management teams
  • Coordinating role between GBDs (i.e. Financial Services, Commercial Acquiring and Digital Services) and with the internal teams of Omnichannel and Shared Services
  • Manage expectations of internal/external stakeholders.
  • Support Go2market (training, Sales collateral, Marketing) for the new product introductions, both internally and towards clients. Evangelize & train the trainer
  • Participate in client meetings as subject matter expert

Omnichannel community

  • Build and animate a cross teams (product, innovation, etc...) omnichannel community
  • Review business cases, POC opportunities, etc, to ensure all omnichannel related initiatives align to a common omnichannel strategy

Keep in touch with the (Fintech) innovation space to follow key trends and drive new ideas in the innovation funnel.


Signs of success

  • Knowledge of specific business area in payments industry
  • Able to work in a role that combines both strategic and operational tasks in a highly dynamic organization
  • Take a pragmatic and professional approach, being constructive and solution driven. Suggest appropriate solutions in the best interest of the business
  • Strong analytical skills, able to effectively process and structure large amounts of information
  • Strong communication and stakeholder management skills. Able to communicate with both technical and non-technical staff at all levels in the organization, including senior management
  • Quick learner; able to adapt quickly in a rapidly changing and demanding environment
  • Ability to manage own time, workload and conflicting priorities
  • Work under pressure
  • A natural leader that creates support and is comfortable in taking decisions based on input from stakeholders and product vision
  • A strong team player, who supports the team and puts team and business objectives first
  • Self-starting. Showing drive and initiatives that supports the business goals.


Skills we can't do without

  • A good understanding of product management
  • Master’s degree or equivalent university education within IT, Business administration or other applicable areas
  • Proven and documented skills in similar positions
  • 5+ years of experience in working in the payment eco system
  • Extensive experience from working with products and/or partner and client relationships
  • Understanding international business and properties
  • Well-developed meeting facilitation skills
  • Business and result orientated
  • A true team player that doesn’t see geographical distance as hinder
  • Willing and able to travel on a regular basis
  • Excellent English language skills (both verbal and written).


Grow with us, create tomorrow

At Worldline, we are dedicated to helping our people unlock their full potential - both professionally and personally. With comprehensive training and development programs, expert communities, and global mobility programs, you will always be able to develop and grow at Worldline - wherever you want to go and whatever you want to do. We also offer flexible hours and remote working, to empower you to be your best self at work and at home. 8 in 10 Worldliners consider Worldline a friendly place to work, and 9 in 10 are satisfied with the training & development they receive.

Learn more about life at Worldline on careers.worldline.com

Arbetsgivare
Worldline Sweden AB
Hemsida: https://worldline.com/en/home.html
Ansökan
Ansök senast 28 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Product Owner to SAP Release & Delivery Management, H&M Group

Arbetsgivare / Ort: H & M Hennes & Mauritz Gbc AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 januari (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Job Description


Are you up for a challenge? Do you want to take part in shaping the future retail for our customers? Are you a strong leader who always challenges the status quo? If the answer is “Oh Yes!”, then this opportunity might be something for you. We are now looking for a Product Owner to the Release and Delivery Management team within the SAP Core Area.

The H&M group is on an exciting journey to meet and exceed our customers' expectations today, tomorrow and in the future. Rapid technological development and new customer behaviors are transforming the fashion retail industry. To cater the individual needs and desires of our millions of customers, Business Tech will deliver technological solutions for the entire value chain for all our brands. In Business Tech, we will continuously surprise and delight our customers and accelerate our business - by releasing the power of people, data and technology.

Candidates with EU work permits ONLY

Within the Release and Delivery Management product team we are aiming to enable and strengthen the product teams in their SAP delivery, by providing excellent support in planning and coordination of complex deliveries cross several product areas or domains in order to enable smooth tech delivery for larger initiatives. Within the product, we are focusing on deploys on the SAP platform, as well as rolling out our SAP solution globally. The needs and possibilities are many, but to give examples we are focusing on minimizing business downtime, evolving our deployment strategies, supporting cross cutting initiatives and coordination of larger initiatives cross product teams.

Responsibilities

As a Product Owner you will be responsible for strengthening and supporting the team with the competences needed to reach the product objectives. As a team you will be on an exciting journey, with a lot of new initiatives just around the corner where the team is the main drivers of the delivery of these cross-cutting initiatives. To do this, you will lead a cross-functional, multi-competence product team in close collaboration with key stakeholders, always keeping H&M at the heart of your focus. You will define the strategic vision for your team and create the product roadmap based on a deep understanding of your product. Working closely with the Product Area Manager and other Product Owners to ensure overall alignment, you will set objectives & key results that your product will drive towards. You will also identify, build, and manage strategic partnerships across products, working to manage dependencies. Furthermore, you will:

  • Take end-to-end ownership of the product (full lifecycle from ideation to optimization) with ultimate accountability for business and customer value delivered
  • Set ambitious and clear product mission and OKRs and translate these into a prioritized roadmap and team backlog that drive agreed KPIs
  • Set a budget and follow up costs for product team
  • Lead a team of Cross Delivery Coordinators and Software Engineers and help them to strengthen their work with a positive can-do attitude
  • Clearly communicate the product mission, OKRs, and backlogs across the organization
  • Monitor and manage financial impact of decisions and priorities of the product team
  • Engage, communicate and collaborate with product specific stakeholders within the H&M Group
  • Maintain an in-depth understanding of SAP release management and how this can continuously evolve in order to move closer to business tech vision and agile deliveries
  • Work in close collaboration with other teams on the SAP platform (70+ teams), Cross Product Coordinators and ECOM Release team

Who you are

Our journey will lead to something new and exciting - we will test, fail and learn. You are an important player in this transformation; therefore, we believe you are flexible, stress-resistant and able to work in an environment that is constantly changing. You have experience in leading a cross functional team and are motivated to work in an environment that allows you to work and take business decisions independently. We believe you have passion and deep knowledge within SAP release management. Your agile mindset makes you willing to find new ways to deliver on your goals, and you are motivated to work in an environment that allows you to work and take business decisions independently. We also believe that you have:

  • A relevant bachelor’s degree
  • Experience working in the SAP landscape
  • Knowledge on the SAP landscape set up, environments and systems
  • Experience from delivering larger cross functional SAP initiatives
  • Experience in leading a cross functional team
  • Strong ability to plan, prioritize, execute, and follow up together with a “can-do attitude”

It is beneficial if you have previous experience within:

  • SAP supply chain
  • Release management

Who are we?

We are on an exciting journey to meet and exceed our customers' expectations today, tomorrow and in the future. Rapid technological development and new customer behaviors are transforming the fashion retail industry. To cater the individual needs and desires of our millions of customers, Business Tech delivers technological solutions for the entire value chain for all our brands. There are endless opportunities to grow, regardless of whether you are interested in developing functional depth or business acumen. Just let your skills, ambition and imagination drive you. At H&M we have a strong, value-driven culture characterized by believing in people, teamwork, and an entrepreneurial spirit. Here you can be yourself and develop. You’ll be part of an important project at H&M Group with significant opportunities to influence and make a difference. With the right mindset and ambition, you’ll find plenty of room to grow. We welcome your application regardless of gender, age, gender expressions, sexual orientation, disabilities, religious beliefs, origin, or background.



Additional information


This is a fulltime position with placement in Stockholm. You will report to the Product Area Manager. Candidates with EU work permits ONLY. Please apply with your CV and Personal letter as soon as possible, but no later than the 21st of December. If you have any questions about the role, please contact [email protected] and if you have questions about the recruitment, please contact Talent Acquisition Partner at [email protected]

We are looking forward to your application!


Arbetsgivare
H & M Hennes & Mauritz Gbc AB
Årstaängsvägen
11775 STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast 29 januari (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.