På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Visual Merchandiser
Spela filmen

Visual Merchandiser

Visual Merchandiser kallas ofta för Dekoratör eller för Butikskommunikatör.

Visual Merchandisers kan arbeta på olika sätt och ibland också kombinera de olika sätten inom samma tjänst. Du arbetar antingen i butik där tjänsten oftast kombineras med ytterligare arbetsuppgifter som butiksförsäljning. Du kan också arbeta mer långsiktigt med att planera butikslayout och utvecklar visuella konceptet för att driva aktuella kampanjer, produkter samt produktlanseringar till butiker och återförsäljare.

Som Visual Merchandiser arbetar du med kund- och försäljningsfokus för att locka kunderna till att köpa mer. Syftet är att förändringar i varupresentationer, skyltfönster och kampanjuppföljningar ska märkas genom att butikens försäljningssiffror går upp.

Om du arbetar som Visual Merchandiser i butik, jobbar du med att förstärka och förtydliga koncept, varumärken och sortiment genom att bygga miljöer och exponera varor på ett säljande sätt. Arbetet går ut på att hitta nya försäljningsmöjligheter genom att utveckla hur varorna i butiken presenteras.

Som Visual Merchandiser är du butikens ansikte utåt. Ofta ingår det i jobbet att ansvara för att avdelningar i butik alltid hålls fräscha och välfyllda.

Utbildning

Relevant utbildning kan finnas på högskolor/universitet eller inom Yrkeshögskolan.

B-körkort och tillgång till bil kan ställas bland krav för att få anställning som visual merchandiser.

Du bör också kunna arbeta i Excel, PPT, Sketch Up eller liknande ritprogram samt gärna erfarenhet från detaljhandeln.

Personliga egenskaper

För att trivas i yrkesrollen är det viktigt att du har ett trevligt sätt och är bra på att bemöta människor, men samtidigt trivs med att arbeta självständigt. Andra egenskaper som passar med ett jobb som visual merchandiser är att du är effektiv och noggrann, engagerad och drivs av att alltid åstadkomma ett bra resultat.

Visste du att...?

... Handeln står för 11% av jobben, tillväxten och välfärdens finansiering i Sverige.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

111 Lediga jobb

Kommunikatör, ideell sektor

Arbetsgivare / Ort: Fören Noaks Ark - Göteborg / Göteborg
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-06-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Bli en del av vårt växande team!

Noaks Ark Göteborg och Västra Götaland är en ideell organisation som arbetar med sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter med ett särskilt fokus på hiv (humant immunbristvirus) och sti (sexuellt överförbara infektioner).

Noaks Ark Göteborg och Västra Götaland är en del av Riksförbundet Noaks Ark, som startade 1986 och blev då Sveriges första organisation som arbetar förebyggande mot hiv och sti och har sedan dess fortsatt arbeta preventivt och kunskapshöjande för att minska stigma och diskriminering gentemot personer som lever med hiv. Idag är Noaks Ark den enda hiv-organisationen i Sverige som har lokal representation på flera platser i landet. Vår målsättning är att sprida kunskap om sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter för att främja en lustfylld, trygg och säker sexualitet, då det förebygger överföring av hiv, sexuellt överförbara infektioner och motverkar psykisk ohälsa.

Vi arbetar utifrån tre ben;

Informationsarbete; med fokus på primärprevention erbjuder vi kunskapshöjande kurser, föreläsningar och informationsmaterial.

Opinionsbildning; med fokus på våra kärnfrågor arbetar vi med påverkansarbete i form av debattartiklar och pressmeddelanden.

Psykosocialt stöd för personer som lever med hiv; med fokus på sekundärpreventivt arbete erbjuder vi samtalsgrupper, enskilda samtal och sociala aktiviteter för personer som lever med hiv och närstående.

Då vi expanderar vår verksamhet för att möta en ökad efterfrågan av våra tjänster, söker vi nu en kommunikatör.

Arbetsuppgifter:

  • Du tar fram kommunikationsplan och utifrån det håller samman verksamhetens interna och externa kommunikation.
  • Du arbetar löpande med verksamhetens hemsida, sociala medier och nyhetsbrev som inkluderar bild, text och rörligt material.
  • Du planerar för och tar fram informationsmaterial och skapar kampanjer, både i tryck och digitalt.
  • Du upprättar nya kanaler för dialog och håller kontakt med befintliga samarbetspartners.
  • Du medverkar på olika sätt i verksamhetens sociala aktiviteter.
  • Att tillsammans med verksamhetsansvarig arbeta med organisationens övergripande utveckling, strategiska prioriteringar och implementeringen av beslut fattade av styrelsen.
  • Du ska kunna resa ibland, främst inom Västra Götalandsregionen.


Vi söker dig som:

  • Delar våra värderingar bestående av demokratiska idéer, som inkluderar jämställdhet och förbud mot diskriminering.
  • Har högskole- eller universitetsutbildning inom kommunikation eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig.
  • Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
  • Har vana att hantera digitala kanaler och har kunskap inom bland annat Adobe InDesign/photoshop, WordPress och Mailchimp.
  • Är engagerad och lyhörd som trivs med att arbeta självständigt och stötta operativt när det behövs.
  • Trivs och är trygg i att arbeta kommunikativt med frågor rörande sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter med fokus på hiv och sti.
  • Är flexibel, då arbetet kan innebära obekväma arbetstider på kvällar och helger.


Det är meriterande:

  • Om du har körkort
  • Om du har erfarenhet av arbete inom ideella föreningar och har erfarenhet av civilsamhället.
  • Om du utöver svenska och engelska, talar något av språken arabiska, persiska/dari eller somaliska.


Anställningsvillkor och rekryteringsprocessen

Anställningsform och omfattning:

En tjänst på heltid. Deltid 80% kan diskuteras.

Tidsbegränsad anställning i 6 månader, med möjlighet till förlängning. Anställningen är beroende av beviljade medel. Tillträde 1 september 2021 eller enligt överenskommelse

Vi tillämpar individuell lönesättning.

Ansökan:

Skicka ett personligt brev och CV till [email protected] Märk ansökan ”Kommunikatör”.

Sista ansökningsdag: 24 juni 2021.

Urval och intervjuer sker löpande.

Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsgivare fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har lönestöd.

Frågor?

Om du har frågor är du välkommen att kontakta vår verksamhetsansvariga: Saga Khaghani, [email protected] eller tel: 031-44 22 09. Mer information om oss finns på www.noaksark.org.

Välkommen med din ansökan!

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Arbetsgivare
Fören Noaks Ark - Göteborg
Kungsgatan 4 BV
41119 Göteborg
Hemsida: https://noaksark.org/goteborg-vastragotaland/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Skoladministratör och kommunikatör till Realgymnasiet i Uppsala

Arbetsgivare / Ort: Lärande i Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Om Lärande i Sverige AB Alltsedan starten 1999 har vi satt elevens lärande i centrum och jobbat utifrån vår mission: Att ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas under skoltiden och i framtiden. Våra utbildningar bygger på idén om att det personliga intresset är den bästa drivkraften för ett utvecklande och meningsfullt lärande för livet. Inom koncernen Lärandegruppen har vi idag över 900 medarbetare och driver 30 verksamheter varav 3 förskolor, 7 grundskolor och 20 gymnasieskolor i Sverige, från Sundsvall i norr till Malmö i söder. Eventuell vinst återinvesterar vi i våra verksamheter för att utveckla dem vidare. Det har resulterat i att vi har en stabil grund för tillväxt och ekonomi som skapar trygghet för våra barn och elever, medarbetare samt partners. Om Realgymnasiet Realgymnasiet, en del av Lärande i Sverige AB, är en gymnasieskola som erbjuder både yrkesexamen och högskolebehörighet. Realgymnasiet finns idag i Borlänge, Borås, Eskilstuna, Gävle, Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Karlstad, Linköping, Lund, Malmö, Norrköping, Nyköping, Stockholm, Sundsvall, Trollhättan, Uppsala, Västerås, Växjö och Örebro. Idén om ”Det som är roligt för dig är viktigt för oss”, handlar om att så mycket som möjligt av ditt skolarbete ska vara kopplat till verkligheten. På så sätt blir lärandet mer intressant, mer kreativt och mycket roligare! Nyckeln till framgången är nära samarbeten med ledande aktörer inom tillväxtbranscher. De ger våra elever en relevant och modern utbildning, skapar goda nätverk både nationellt och internationellt samt rätt branschcertifikat. På så sätt blir våra elever attraktiva att anställa på arbetsmarknaden. Läs mer om våra skolor på https://www.realgymnasiet.se/ Om Realgymnasiet Uppsala Läs mer om vår skola på https://www.realgymnasiet.se/skolor/uppsala. Arbetsbeskrivning - Uppdraget som administratör/ kommunikatör Vår nuvarande administratör/ kommunikatör ska under följande läsår vara tjänstledig för att starta egen verksamhet. Tjänsten kan av den anledningen bli en tillsvidareanställning. Vi kommer löpande att kalla till intervjuer. I arbetet som administratör sköter du vårt administrativa system Procapita. Vi kommer så småningom gå över till Admentum.  Som kommunikatör på Realgymnasiet i Uppsala driver du skolornas utåtriktade elevrekrytering. Du har stöd av skolans elevrekryteringsråd, omfattande rektor och lärare, samt avdelningarna Elevrekrytering och Kommunikation på vårt huvudkontor. Du jobbar även tillsammans med och leder skolans elevambassadörer. Inom Lärande jobbar vi med relationsbaserad marknadsföring och har ett gemensamt koncept och strategi att utgå från. Som vår kommunikatör ansvarar du för skolans marknadsföring både fysiskt och digitalt. Du skapar content och intresse för skolan på vår webb, i sociala medier, på fysiska aktiviteter och i de branscher vi verkar. Du jobbar med marknadsföringskampanjer för att nå ut med information om skolan och våra program till potentiella framtida elever. Vi har elever som utbildar sig inom Ridning, Hund, Naturturism, Sällskapsdjur, Stylist och Frisör. Marknadsföringen kommer av den anledningen att vara riktad mot dessa grupper. I tjänsten kommer du ha kontakt med studie- och yrkesvägledare i berört upptagningsområde och du kommer även få svara på frågor från intresserade elever och vårdnadshavare.  Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att arbeta i Procapita Vi söker dig som har en för tjänsten relevant utbildning inom digitalt skapande och marknadsföring. Du har även tidigare erfarenhet av att jobba med digitala verktyg, sociala media och skapa film och bilder. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom skola. Du arbetar bra med andra människor, relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, skapar kontakter och underhåller relationer. Du kommer ofta med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor inom ramen för koncept och strategi. Du har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken och leder till resultat. Du tar ansvar för dina uppgifter och strukturerar ditt angreppssätt samt driver dina processer vidare. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och sätter upp samt håller tidsramar. Du arbetar mot mål och fokuserar på resultat och kan förändra din inriktning när målen ändrar sig. Har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar. Som person är du bra på att entusiasmera, motivera och kompetensutveckla elever och kollegor inom ditt område. Du tycker om att vara en del i ett team och arbetar bra med andra människor. Du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift då du kommer kommunicera med både interna och externa parter i din tjänst.  Om du blir anställd erbjuder vi en introduktion och kompetensutveckling för att du ska känna dig trygg i vårt koncept för skola.       Våra kärnvärden är Trygghet, Utveckling, Team och Framgång. Trygghet är basen där all Utveckling tar sin början med strävan om att uppleva mer. Teamarbete där vi delar kunskap och erfarenheter leder till Framgång. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Lärande i Sverige AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör till KTH

Arbetsgivare / Ort: Kungliga Tekniska Högskolan
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-06-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. Det gemensamma verksamhetsstödets (GVS) uppgift är att stötta universitetets kärnverksamhet utbildning och forskning. Det gör vi genom att ge kvalificerat stöd i olika administrativa processer. Samtidigt är vi inom verksamhetsstödet policyskapande och samordnande. Vi ansvarar även för att utföra kvalitetskontroller, uppföljningar och utvärderingar som utvecklar verksamheten. Avdelningen för utbildningsstöd, som är en del av det gemensamma verksamhetsstödet, har som uppgift att ge stöd och service samt hantera frågor från presumtiva studenter, KTH-studenter, personal och allmänhet. Vidare har avdelningen i uppdrag att arbeta med samordning och utveckling av studiemiljön på KTH.  Arbetsuppgifter Som kommunikatör är ditt uppdrag är att skapa, samordna och förvalta kommunikation riktad huvudsakligen mot befintliga studenter på KTH, nationella som internationella. Kommunikationens syfte är att underlätta studenternas resa genom KTH, från studiestart till examen. Arbetet med studentkommunikation är inne i en utvecklingsfas vilket skapar möjligheter att driva intressanta och nyskapande projekt. En annan del av tjänsten fokuserar på kommunikationsinsatser för att fler studenter ska åka på utlandsstudier och för att öka internationaliseringen på KTH. Till stor del är kommunikationen digital där du i nära samarbete med verksamheten tar fram och utvecklar innehåll till webbplats och nyhetsbrev utifrån målgruppens behov. Kommunikationen kan också vara kopplad till den fysiska miljön på campus och evenemang riktade mot studenter. I rollen kommer du att driva och medverka i kommunikationsprojekt som involverar olika funktioner inom KTH och utanför organisationen. Du kommer också till viss del att agera beställare mot KTH:s kommunikationsbyrå eller andra leverantörer. Tjänsten kommer att innebära ett varierat arbete med dels personliga möten, dels självständigt arbete. Du förväntas vara ett kvalificerat stöd för organisationen i kommunikationsfrågor och bidra till att verksamheten uppnår sina målsättningar genom effektiva kommunikationslösningar. Tjänsten är placerad inom Utbildningsstöd i gruppen Information och service som består av 16 personer. Inom gruppen finns ytterligare två kommunikatörer som jobbar med kommunikation till befintliga studenter. Du kommer att arbeta nära gruppen för Mobilitet och partnerskap inom Internationella relationer som består av 10 personer. Kvalifikationer Krav - Relevant utbildningsbakgrund inom medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhet av att ha arbetat med kommunikation inom större organisationer. - Tidigare erfarenhet av att ta fram digitalt innehåll - God språklig och stilistisk förmåga i både svenska och engelska då du kommer producera texter och innehåll i båda språken - Tidigare erfarenhet av något CMS-system Meriterande - Tidigare arbetat inom kommunikationsområdet från universitet/högskola - Tidigare erfarenhet av projektledning - Vana av att arbeta med datadriven kommunikation Som person är du - Initiativtagande - Ansvarstagande - Strukturerad - Samarbetsförmåga I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet för tjänsten. Fackliga representanter Du hittar kontaktuppgifter till fackliga representanter på https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898.  Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Din kompletta ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista dagen för ansökningsperioden. Anställningen gäller tillsvidare enligt avtal Anställningen inleds med sex månaders provanställning. Övrigt Jämställdhet, mångfald och avståndstagande från alla former av diskriminering är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund. För information om behandling av personuppgifter i samband med rekrytering https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.  
Arbetsgivare
Kungliga Tekniska Högskolan
Ansökan
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatörer

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs Stads Bostads AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-06-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Bostadsbolaget är Göteborgs första allmännyttiga bostadsföretag. Vi bildades 1945 för att ta krafttag mot bostadsbristen och höja standarden på bostäderna. Mycket har hänt sedan dess men uppgiften är densamma. Vi har över 24 000 hyresrätter fördelade över Göteborgs alla stadsdelar. Som ett av Sveriges största bostadsföretag är vi en viktig del av samhälls- och stadsutvecklingen. Bostadsbolagets verksamhet präglas av hållbarhet, socialt ansvarstagande och ett stort kundfokus. Vi arbetar aktivt med våra värderingar och vill att våra medarbetare ska tycka det är roligt att gå till jobbet. Vi tror också att det går alldeles utmärkt att förena arbetsliv och privatliv. Med det menar vi att vi vill att du ska må bra både hemma och på jobbet. Vi erbjuder därför bra friskvårdsförmåner, flexibla arbetstider, kostförmån och bra reseförmåner. Varje dag arbetar våra cirka 340 medarbetare för att leverera goda hem och service i toppklass till våra hyresgäster. Bostadsbolaget är en del av Framtidenkoncernen som ingår i Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen. ARBETSUPPGIFTER Som lokal kommunikatör arbetar du operativt och brett. Du bevakar både distriktets och marknad- och kommunikationsavdelningens intressen för att kunna erbjuda målgruppsanpassad och effektiv kommunikation med våra hyresgäster och intressenter i fokus. Exempel på arbetsuppgifter: • Implementera och säkerställa att vår kommunikationsstrategi, kommunikativa tonalitet och grafiska identitet tillämpas i all kommunikation på våra områden. • Analys, planering och uppföljning av interna och externa kommunikationsinsatser. • Utforma och utveckla målgruppsanpassad hyresgästinformation. • Arbeta med boendedialog. • Utveckla kommunikationen och dialogen samt öka engagemanget bland hyresgästerna i våra utvecklingsområden Hammarkullen, Biskopsgården och Tynnered. • Internt kommunikationsstöd till chefer och kollegor på distriktet. • Publicera nyheter och innehåll i Bostadsbolagets digitala kanaler som exempelvis webben, intranätet, appen Min Bostad och sociala medier. • Fota, filma och producera informationsmaterial. • Delta i marknad- och kommunikationsavdelningens avdelningsmöten och arbetsmöten samt ingå i redaktionsrådet för vår kundtidning Trivas. Du kommer också vara vår representant i olika lokala projekt. KVALIFIKATIONER Din profil Som person är du operativ, flexibel, drivande och noggrann i din arbetsprocess. Du har integritet men förstår också vikten av att ibland behöva omprioritera din dag. Såklart har du god känsla för vikten av kommunikation och relationsskapande samarbeten och känner delaktighet i den målbild vi har i att skapa goda och långsiktiga relationer med våra hyresgäster. I rollen behöver du också vara aktiv i ditt informationssökande och vara snabb på att fånga upp och se kommunikationsvärdet i det som händer i verksamheten. Kvalifikationer Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsexamen inom marknadsföring, kommunikation eller liknande. Då rollen kräver att du ska arbeta självständigt med att driva kommunikationsfrågorna lokalt och bevaka både förvaltningens och marknad- och kommunikationsavdelningens intressen är det meriterande om du har några års erfarenhet av kommunikationsarbete. Det är också meriterande om du har kunskaper i Indesign och Photoshop då du i din tjänst kan komma att producera enklare trycksaker och redigera bilder.
Arbetsgivare
Göteborgs Stads Bostads AB
Ansökan
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Trivselvärd

Arbetsgivare / Ort: Q Security AB / Tanumshede
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 - 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-06-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Meriterande
  • Svenska

Om jobbet

Är du 18 år eller äldre och letar efter det perfekta sommarjobbet kom och arbeta med oss i sommar.


Med passion, respekt och laganda strävar vi mot att förverkliga vår vision – säkerhet och ansvarstagande i världsklass – vill du bli en av oss? Varmt välkommen in med din ansökan. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta rekryteringen [email protected] . Urval kommer att ske löpande, och vi ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 25Juni.

För att passa in hos oss och i detta arbete, vill vi att du har följande egenskaper:


• Vara serviceinriktad

• Kunna förklara och lyssna

• Vara noggrann

• Van att möta människor i olika situationer

• Vara bestämd och saklig

• Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift

• Vara en god representant för Qsecurity.

• Inneha körkort B och vara en van bilförare



Vi söker dig med grundläggande gymnasiekompetens. Du behärskar svenska språket väl och har en god kommunikativ förmåga. Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet från att jobba med människor men vi lägger störst vikt vid din personliga mognad och lämplighet. Vi ser det som en merit att du har körkort -B . Som Trivselvärd är du en viktig kontaktyta mot allmänheten. Du ser till att upplysa människor att hålla avstånd och att folkhälsomyndighetens rekommendationer efterföljs .Du kommer att arbeta under dagtid i Tanums kommun i fjällbacka och grebbestad under perioden 6 juli tom 8 augusti. Att arbeta som Trivselvärd förutsätter att du uppvisar en hög servicenivå och ett bemötande dina kollegor alltid kan vara stolta över. För att trivas i rollen är det viktigt att du är kommunikativ och har ett respektfullt och förtroendeingivande bemötande.Vi ser gärna att du som söker är bofast i kommunen då vi endast har ett begränsat antal platser med boende för säsongsanställda.

Arbetsgivare
Q Security AB
Brehogsvägen 5
45702 Tanumshede
Hemsida: http://www.qsecurity.se
Ansökan
Ansök senast 25 juni (1 dag kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.