På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Processledare
Spela filmen

Processledare

En processledare planerar genomförandet av utvecklingsarbeten genom att föreslå en plan, modell och struktur. Det är också processledarens roll att sedan leda grupper genom att bistå med egna kunskaper, idéer, metoder och verktyg för att bearbeta frågor och uppgifter.

Utbildning

En processledare behöver oftast någon form av eftergymnasial utbildning, t.ex på högskola/universitet eller på en Yrkeshögskola. Bra förberedande grundläggande utbildning finns på många av gymnasieskolans nationella program och på IB, som är den internationella utbildningen.

Personliga egenskaper

En noggrann och metodisk person med goda ledaregenskaper. Tålamod, flexibilitet och nyfikenhet är andra viktiga personliga egenskaper för en blivande processledare.

Arbetsplats

Exempel på arbetsplatser för en processledare:

  • kommunala förvaltningar, exempelvis Gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen, Fritid- och folkhälsoförvaltningen eller kommunala Servicecentra
  • Länsstyrelsen
  • Landsting
  • Privata företag
  • Systembolaget

 

Processledare kan vara anställda eller anlitas i egenskap av egenföretagare/konsult för enskilda uppdrag. Om man, som processledare, är anställd, handlar det ofta om tidsbegränsade projektanställningar.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

11 Lediga jobb

Head of Cell Therapy Bioprocess Development and Manufacturing

Arbetsgivare / Ort: Astrazeneca AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 2 March (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-02-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Are you an expert in stem cell production and bioprocessing? Would you like to combine your scientific drive with your strategic and tactical leadership skills? Join us and be a key player in the build of our new Biopharmaceuticals R&D Cell Therapy department. Together we will push the boundaries of Science! At AstraZeneca, we put patients first and strive to meet their unmet needs worldwide. Working here means accelerating innovative science, being entrepreneurial, and working together to make the impossible a reality. Biopharmaceuticals R&D is now building a cell therapy department with the goal to establish AstraZeneca as a world-leader in the stem cell field and to build a competitive pipeline within cell therapy across disease areas within Cardiovascular, Renal and Metabolism (CVRM) and Respiratory and Inflammation (R&I). The cell therapy department will bring together >50 specialists to support the organisation with cell therapy expertise and capabilities. The new department will be an agile "biotech-like" organisation, with specialists in the department working closely with experts across AstraZeneca to leverage the existing and emerging platforms in stem cell technologies, new modalities, universal cell lines, and CRISPR-mediated genome editing. The role is placed at AstraZeneca's dynamic R&D site in Gothenburg, Sweden, and reports to the Head of Biopharmaceutical R&D Cell Therapy. What you'll do In this role you will be responsible for the pre-clinical cell production and early bioprocessing development of cell based therapies of the Biopharmaceutical R&D Cell Therapy Department. With your broad comprehensive understanding of the Cell Therapy area, you will contribute significantly to the business development and strategy and thus have strong impact on the shape of AstraZeneca R&D. As a key member of the Cell Therapy Department Leadership Team you will drive and deliver the overall strategic and tactical leadership of the Production and Bioprocessing Cell Therapy Unit. Accountabilities include: * Globally manage and lead the Production and Bioprocessing Cell Therapy function for the Cell Therapy Department * Secure delivery of a portfolio of products by providing direction to the reporting teams, the department leadership team, senior leaders, and other key stakeholders * Provide strategic input into Biopharmaceutical R&D Cell Therapy strategy and ensure strong alignment and engagement between the Production and Bioprocessing Cell Therapy team, leadership team, and sister departments * Provide scientific leadership of development of bioprocess and analytical platforms for cell therapies * Recruit, retain, and develop leading engineers and scientists to build a world class team with cell therapy experience * Lead and support continuous development of cell therapy technologies within AstraZeneca that will allow us to accelerate our ambition and establish AstraZeneca in the field * Identify and develop external partnerships with industrial and academic partners as well as leaders in the cell therapy field * Lead, influence, and interact with key academic and industrial partners in support of the development and commercialization of cell therapies Essential for the role This role requires solid expertise in Cell Therapy manufacturing and bioprocessing combined with strong leadership within Cell Therapy or Biopharmaceutical development and strategies. * Ph.D. in Cell Biology, M.Sc in Engineering or equivalent * Line management experience and ability to develop high performing teams * Expertise in Cell Therapy Bioprocessing, including analytical development, with significant interactions with industrial and academic partners * External reputation within Cell Therapy or Biopharmaceutical industry and strong connections with internal and external cell therapy leaders * Strong track record of working cross functionally across organizational boundaries * Knowledge of R&D for Drugs or Cell Therapies to ensure successful delivery of Cell Therapy ideas through to patients * The right candidate for this position is passionate for the subject with strong visionary and strategic skills together with an entrepreneurial working style. You have excellent problem-solving skills and a drive to succeed. Ability to communicate and influence both internal and external stakeholders is essential for this role. So, what's next! Are you ready to bring new ideas and fresh thinking to the table? Excellent! We have one seat available and we hope it's yours. For more information about the position please contact Head of Department Johan Hyllner, johan.hyllner(at)astrazeneca.com. Welcome with your application, no later than March 7, 2021. Where can I find out more? Our Gothenburg site: Link Life in Gothenburg: Link Culture and atmosphere of the Gothenburg site: Link Why AstraZeneca? Our Gothenburg site is one of AstraZeneca's three strategic science centres. We thrive in a multinational environment working cross-functionally across the globe with AstraZeneca colleagues as well as academic and industry partners. Our way of life is to foster a working environment that nurtures collaboration, openness and innovation.
Arbetsgivare
Astrazeneca AB
Ansökan
Ansök senast 2 March (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Pricing Process Leader (FLEXIBLE LOCATION GLOBALLY)

Arbetsgivare / Ort: AB SANDVIK Coromant
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 3 March (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

At Sandvik Coromant, we pride ourselves on pushing boundaries and testing limits by rethinking, redesigning and redefining to figure out what’s possible to achieve. It’s a dynamic, entrepreneurial and global setting with many brilliant minds and a clear philosophy – we shape the future of manufacturing in close collaboration with our customers!

The Pricing function has the global responsibility for developing and establishing pricing strategies for our total offer, as well as executing them in the markets to serve short and long-term objectives of driving profitable growth at Sandvik Coromant.

We’re now looking for a Pricing Project Leader, someone to ensure efficient pricing processes and by that help us keep our leading market position. This is an exciting opportunity to grow your global network and a chance to really make an impact.

Your mission – making things better through communication

In this role, you drive the continuous improvement of internal and cross functional processes connected to pricing, both locally and globally within Sandvik Coromant. With a strategic vision and the bigger picture in mind, you coordinate processes between different departments and make sure nothing falls between the cracks. To ensure and improve efficiency, collaboration and automatization where applicable, you involve various levels of the organization to close gaps and remove unneeded elements from the processes, as well as implement new processes when needed.

You are in the center of change, questioning why things are done as they are while creating global solutions that works well across local and cultural differences. A big part of your job is about communication and you motivate and get stakeholders on board by listening, conveying clear visions and never hesitating to roll up your sleeves and do what’s needed to reach results.

As you’re part of a global team, travelling is a natural part of the role, and the job location is truly flexible across our many sites throughout the world.

Your profile – a change leader who get things done

We’re looking for someone with experience from Change Management and driving change cross-functionally, both strategic and operational. With a background from the commercial side of a global manufacturing company, you may have been working in a field such as finance, pricing, business control or sales. Knowledge in SAP and CRM Dynamics are beneficial. You have a relevant university degree or have gained equivalent knowledge through work experience. Acting in a truly global arena, you need an open mind and cultural awareness, as well as great communication and presentation skills English.

Your background is important, but your personality is key in this role – you’re an excellent networker with an ability to communicate effectively across functions and stakeholder groups and easily build momentum for change. With the bigger picture in mind, you influence your co-workers by listening, proposing improvements and making things happen, getting people on board with new processes and ways of working. As a true team player, you display commitment and flexibility, doing what’s needed to bring your team to the finish line.

At Sandvik Coromant, we believe that diversity of experience, perspective and background leads to a better environment for our employees, our business and our customers. We’re looking forward to meeting you!

Application

Send your application no later than March 3, 2021. Read more about Sandvik Group and apply by visiting our career site (Job ID: R0024341).  

Contact information

For further information about this position, please contact:

Anna Gumeniuk, recruiting manager, +7 (0)4 959 56 50 80

Union contacts

Thomas Lilja, Unionen, +46 (0)70 261 04 82   

Göran Norell, Akademikerföreningen, +46 (0)26 266 574  

Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)26 261 984  

For more information about the recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26 261 444.

Recruitment Specialist

André Söderholm

We have already decided on which advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts.

Arbetsgivare
AB SANDVIK Coromant
Ansökan
Ansök senast 3 March (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Enhetschef för Agenda 2030

Arbetsgivare / Ort: Länsstyrelsen i Dalarnas län
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 3 March (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Länsstyrelsen i Dalarnas län är en statlig myndighet som finns nära människorna i vårt län. Vi är en viktig länk mellan länet och regeringen, riksdagen och andra myndigheter. Vår uppgift är att säkerställa att nationella mål och uppdrag genomförs regionalt och med hänsyn till förutsättningarna i just vårt län. Vårt arbete bygger på en samsyn kring mål och prioriteringar och utgår från de fyra ledorden rättssäkerhet, kunskap, samarbete och bra bemötande. Enheten för Agenda 2030 finns under avdelningen för hållbar utveckling. Enheten arbetar tvärsektoriellt och är delaktiga i många av Länsstyrelsens olika uppdrag. På enheten har vi samlat många av de uppdrag och kompetenser som vi har inom områdena för hållbar utveckling såsom integration, miljömålssamordning, energi och klimat, folkhälsa, grön infrastruktur, friluftsliv, mänskliga rättigheter, ANDT-samordning, tillsyn enligt alkohol och tobakslagstiftningarna, jämställdhet, våld i nära relationer och hedersvåld, föräldrastöd, personliga ombud samt nationella minoriteter, detta för att kunna hitta synergier mellan uppdragen och för att bättre kunna verka för att nå målen med Agenda 2030. ARBETSUPPGIFTER Enheten har för närvarande 25 medarbetare och som enhetschef har du personal samt arbetsmiljöansvar och du ansvarar för att leda, planera, prioritera och kvalitetssäkra enhetens processer. Vidare ansvarar du för uppföljning och utvärdering av verksamheten och att enheten arbetar i enlighet med den statliga värdegrunden. Du kommer att företräda våra frågor både internt och externt. För oss är det viktig att du kan bidra med att skapa struktur, sammanhang för våra uppdrag. Vi söker en chef som har en vilja, driv och ett engagemang att utveckla verksamheten tillsammans med enhetens medarbetare. Vi förutsätter att du är väl insatt i Agenda 2030 och har övergripande kunskap inom alla tre dimensionerna av hållbarutveckling. I rollen som chef är du även arbetsgivarens företrädare i nationella nätverk. Din närmaste chef är avdelningschef Mikael Selander. KVALIFIKATIONER Krav är att du: Du har chefs-och eller ledarerfarenhet med goda vitsord samt akademisk examen från högskola/universitet eller erfarenheter/kvalifikationer som bedöms likvärdigt. Du har erfarenhet av att arbeta strategiskt och processinriktat med verksamhetsplanering, uppföljning och verksamhetsutveckling. Du är en god kommunikatör med ett gott bemötande och har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då tjänsten är säkerhetsklassad krävs svenskt medborgarskap. Meriterande: Har kunskap inom alla tre dimensionerna av hållbarutveckling framförallt den sociala- och den ekologiska dimensionen samt kunskaper om regional utveckling. Personliga egenskaper: Du är en god ledare. Du är engagerad och strukturerad. Du är lyhörd, empatisk och öppen inför andra människor, deras olikheter, arbetsmiljö och kompetens. Du är inriktad på samverkan. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och referenser. ÖVRIGT Intervjuer planeras ske under 4/3 , 5/3, 12/3, 16//3, 24/3 och den 25/3. Förtroendearbetstid tillämpas, arbete kan förekomma utanför ordinarie kontorstid. Tjänsteresor förekommer i och utom länet, B-körkort är önskvärt Länsstyrelsen arbetar för att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och för att ge alla lika möjligheter. Provanställning kan tillämpas. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Arbetsgivare
Länsstyrelsen i Dalarnas län
Ansökan
Ansök senast 3 March (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Områdeschef till distrikt Malmö

Arbetsgivare / Ort: SAMHALL AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 March (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Områdeschef till Malmö   Vill du bli en ledare i Sveriges viktigaste företag? Då en av våra områdeschefer går vidare i annan roll på Samhall söker vi nu en ny kollega till vårt distrikt. Tjänsten som områdeschef är en första linjens chef med placering i Malmö. Om tjänsten   Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer samt drift och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete.  För att trivas måste du gilla att varje dag ser olika ut och att mycket av arbetet görs ute hos kund och medarbetare. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Du arbetar också med att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall vilket är ett av dina viktigaste mål. I coachningen ingår att motivera, ta företagskontakter för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.   I kundansvaret förväntas du utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Beroende på uppdragens karaktär och storlek ansvarar du som områdeschef antingen för ett eller flera uppdrag. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund.   Vi söker dig som har:   Ledarskapserfarenhet med personalansvar   Erfarenhet av sälj- och kundrelationer med goda resultat   Erfarenhet av att arbeta operativt med personal och kunder   Meriterande med erfarenhet från service-, bemanning- eller FM-branschen Lägst gymnasial utbildning B-körkort erfordras för tjänsten   Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du brinner för ledarskap och tron på människors förmåga till utveckling. Du har ett affärsmässigt tänk och vet att nöjda kunder skapas genom bra leveranser och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.   Ansökan och övrig information   Vill du bli en av oss? Ansök redan idag då ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Samhall arbetar aktivt med mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund.   Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning   Anställningsdatum: enligt överenskommelse   Tjänstgöringsgrad: 100%   Befattningens placering: Malmö   Sista ansökningsdag: 2021-03-04 Kontaktpersoner: Erica Gustavsson, Affärschef 040-381796 Hanna Berg, Affärschef 040-286930 Fackliga kontakter:   Inga Löfgren, Ledarna 031-337 5104   Asim Zilic, Saco 021-831820 Marie Liljedahl, Unionen 0372-65703 Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
SAMHALL AB
Ansökan
Ansök senast 4 March (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Lead Developer - INTERSPORT Servicekontor

Arbetsgivare / Ort: Intersport AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 7 March (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Till INTERSPORTs utvecklingsteam söker vi nu en Lead Developer! På INTERSPORT arbetar vi med moderna digitala tjänster med fokus på molnlösningar, effektivisering och mobila arbetssätt. Vi söker en utvecklare som älskar att vara nära affären och skapa lösningar både för våra anställda och våra kunder. Nu har du chansen att kombinera sport, retail och IT. Välkommen till INTERSPORT - Världens största sportkedja! INTERSPORT är ett stort bolag med korta beslutsvägar där du jobbar nära verksamheten i ett team med flera utvecklare med djup domänkunskap. Vår tech-stack är modern och vi satsar på nyutveckling parallellt med att lyfta våra legacy-system. Vem är du? Vi söker dig som älskar utmaningar och är en lagspelare som lyfts av att leda team framåt. Du är en person som uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser även att du är en "doer" som älskar att leverera, att du har ett starkt driv och vilja att hela tiden utveckla både dig och andra. Du kommer att få ta ett stort eget ansvar och verkligen sätta dig in i våra system och vara med att ta fram både processer och lösningar. Din nya roll Retail är en branch som ständigt är under förändring, vi behöver alltid möta kundernas behov. Du kommer vara en viktig länk för att möjliggöra fler affärer med våra kunder. • Automatisera processer och förbättra verktyg för våra användare. • Leda vårt utvecklingsteam. • Nyutveckla i primärt .NET. • Använda din kreativitet och engagemang till att testa nya lösningar tillsammans med teamet samt över teamgränserna. Teamet och arbetsplatsen På Intersport är vi 1500 anställda, du kommer att leda vårt team inhouse och jobba på IT-avdelningen. Vi består av 17 personer och är uppdelade i 4 grupper. Operations, System, Development och PMO. I ditt närmaste team ingår andra utvecklare och du kommer jobba tätt med de övriga grupperna. Mer om dig Vi söker dig som har några års erfarenhet av att skapa system från grunden. Du har även flera års erfarenhet .NET (C#) och utveckling av moderna webbapplikationer. Du kommer trivas om du har kunskap inom SOLID-principles, TDD, Clean Architecture och Clean Code, Samt att du har djup erfarenhet av .NET (C#). I rollen kommer du att få möjlighet att förbättra din kunskap inom Azure, CI/CD, Docker / Kubernetes och ELK. Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Kontakta [email protected] vid eventuella frågor om tjänsten. Vi behandlar alla ansökningar löpande. Vi är placerade på Krokslätts fabriker i Mölndal. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Intersport AB
Ansökan
Ansök senast 7 March (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

BA Product Engineering Manager, IKEA Home smart

Arbetsgivare / Ort: IKEA of Sweden AB / ÄLMHULT
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 7 March (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet

At IKEA Home smart we develop smart products and digital solutions to enable a smarter life at home for people all over the world. We are curious and passionate about creating solutions that solve real-life problems and help people realize their dreams. All on their terms. Because we believe everyone deserves a smart home. To succeed, we look for new ways of integrating technology and digital solutions into furniture and life at home. We explore opportunities throughout the home and we work closely with other Business Areas to both drive transformation of existing range and develop new smart products to attract new customers to IKEA. We’re still at the beginning–there is lots more to come. Are you the one we are looking for to join us on the journey?


Job Description

The BA (Business Area) Product Engineering Manager is a business and people focused role in the centre of the digital product development. Your assignment is to lead and organise the group of Software and Firmware Engineers within BA IKEA Home smart, as well as leading cross topics and secure excellence in operations. You do this by allocating the right competence at the right time in both software and firmware development. You also using your seniority and experience in guiding our Engineers in hands on software development and architecture. At BA IKEA Home smart, we work with a wide range of digital products, diverse requirements and have a high focus in creating user value for the many people.

Responsibilities include, but are not limited to:

  • Contribute to the Business Area strategies and business plan, in alignment with Software Engineering Manager
  • Succession planning and recruitment of software and firmware Engineering competence
  • Develop and secure the right competence level for each co-worker
  • Secure preconditions for efficient software and firmware development and deployment of plans and strategies
  • Secure deployment and efficient usage of aligned working methods and solutions

As a Product Engineering Manager you will lead:

  • Alignment of working methods across teams in the BA dimension
  • Identify and bridge gaps in working methods and system solutions with a cross- functional perspective
  • Contribution to a knowledge based development

Qualifications

We believe that you have a University Degree in Computer Science or equivalent. You have thorough knowledge and proven hands-on experience in software and firmware development, and you understand the full IKEA value chain and how to create preconditions for an efficient development that will reach our targets. You have a strong drive to make things happen and lead complex matters in a global context with energy and curiosity. Leadership comes natural to you, and you have a proven track record of leading, coaching and developing a group of Software and Firmware Engineerings. You are always guided by the IKEA key values you have the ability to lead through communication and create strong and trustful networks and relationships in collaborative processes.

Furthermore you:

  • Know how to motivate people and make them perform and deliver towards set goals and on time
  • Have an interest and ability to coach team members during the development journey and get inspired by improving ways of working
  • Understand the importance of communication and enjoy operating on a global arena
  • Have the ability to explore different perspectives, welcome innovation and dare to challenge when needed

Additional information

Submit your application in English latest 7th of February. If you have any questions about the position you are welcome to contact our Hiring Manager Niklas Jönsson, +46 766 112 182. If you are having questions about the process please contact People & Culture Recruiter Maria Fröberg Larsson +46 766 190 996.

Arbetsgivare
IKEA of Sweden AB
Tulpanvägen 8
34381 ÄLMHULT
VISA MINDRE

Chef för utveckling och verksamhetsstöd

Arbetsgivare / Ort: Falu kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 9 March (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
I Falu kommun finns en mängd intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter. Vi har ingenjörer, kommunikatörer, lärare, undersköterskor, projektledare och jurister samt 214 andra yrkesbefattningar. Vår vision är Ett större Falun. Vi ska vara enkla att samarbeta med och till nytta för faluborna. Vi gör skillnad och vi har jobb som märks. Vi är dessutom en arbetsgivare som vill ta tillvara våra medarbetares fulla kompetens - det vet vi leder till utveckling både för individen och för organisationen. För oss är det viktigt att ge våra medarbetare ett hållbart arbetsliv, vilket vi kallar ”Balans i livet”. Vi satsar alltså mycket på de mjuka värdena – hur människor mår, blir bemötta och kan växa – eftersom det är vår definition av att vara en riktigt bra arbetsgivare. I Falu kommun eftersträvar vi jämställdhet och vi ser gärna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar därför sökande som bidrar till detta. På miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen är vi stolta över att tillsammans jobba för bästa möjliga vardag för kommunens invånare, företagare och besökare. Genom att hantera frågor och utveckla verksamheter inom bygglov, översikts- och detaljplaner, miljö- och hälsoskydd, livsmedelsinspektion, tobak- och alkoholtillstånd, geografisk information, mark- och exploateringsfrågor och näringsliv skapar förvaltningen förutsättningar för hållbar samhällsutveckling i Falun. I uppdraget ingår också drift av kommunens mark. Uppdragsgivare är miljö- och samhällsbyggnadsnämnden, myndighetsnämnden för bygg- och miljöfrågor, kommunstyrelsen och gemensamma nämnden för alkohol, tobak och läkemedel. Skulle du också vilja vara med och jobba för goda livsmiljöer? Vi erbjuder ett spännande uppdrag med stor möjlighet till personlig utveckling. Varmt välkommen att söka jobbet som chef för utveckling och verksamhetsstöd hos oss på miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen! ARBETSUPPGIFTER Som vår nya avdelningschef blir din uppgift att leda, planera och tillsammans med åtta härliga medarbetare fortsätta utveckla det interna verksamhetsstödet, förbättra och förenkla våra administrativa processer. Avdelningen stödjer verksamheterna och dess chefer inom områdena ekonomi, personal, arkiv, registratur, nämndadministration för tre nämnder, planadministration, internkontroller, GDPR, tillgänglighetsfrågor och verksamhetsutveckling. Målet är att ge bästa möjliga stöd och service för att både avdelningen och förvaltningen ska uppfattas som tillgänglig, lösningsorienterad och kompetent. Du kommer också att ta ansvar för att samordna och driva arbetet med digitalisering och IT-utveckling för att få fram nya lösningar och smartare arbetssätt på hela förvaltningen. I uppdraget ingår dessutom att hålla i arbetet med att skapa struktur kring förvaltningens målstyrning och processutveckling. Tillsammans med förvaltningschef och ytterligare sju avdelningschefer ingår du förvaltningens ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Utbildning och erfarenhet - Universitets- eller högskoleutbildning med relevant inriktning för tjänsten - Gedigen erfarenhet av utvecklingsarbete - Erfarenhet av att driva processutveckling - Erfarenhet av administrativt arbete - Mycket goda IT-kunskaper Personliga egenskaper För att passa i rollen ser vi att du är en ledare med förmågan att delegera, motivera och samordna andra på ett effektivt sätt för att nå gemensamma mål. Du har ett tillitsbaserat förhållningssätt och arbetar för att främja dina medarbetares utveckling och arbetsmiljö. Som person är du trygg, prestigelös, förtroendegivande och har en naturlig fallenhet för att skapa ett gott samarbets- och arbetsklimat. Du är strukturerad och strategisk och förstår vikten av delaktighet. Du har förmåga att ta hänsyn till det större perspektivet samtidigt som du kan se till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Då vi arbetar i lagstyrda processer ser vi att du är införstådd med samt kan förhålla dig till de ramar och regelverk som föreligger. Vi lägger särskild vikt vid personliga egenskaper. Meriterande kvalifikationer - Erfarenhet av arbete i ledande ställning - Erfarenhet av större digitaliseringsprojekt - Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation - Kunskaper i den grundläggande lagstiftning som en kommun vilar på ANSTÄLLNINGSVILLKOR Tillsvidareanställning på heltid med möjlighet till deltid. Tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse.  UPPLYSNINGAR Anna Tosteby, förvaltningschef, 023 - 824 75 FACKLIGA FÖRETRÄDARE Frida Petersson, Sveriges Arkitekter, SACO, 023 - 867 66 Ulrika Bergman, Sveriges Ingenjörer, SACO, 023 - 827 74 Christina Johansson, Vision 023 – 821 10 Marcus Nordlund, Kommunal 023 – 822 89 ÖVRIGT Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Vid problem med att genomföra din ansökan är du välkommen att kontakta [email protected] Falu kommun använder kompetensbaserad rekryteringsmetodik och vi kommer i denna rekrytering genomföra arbetspsykologiska tester som en del av urvalsmetoden för att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess.  Inför denna rekrytering har vi även tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Arbetsplats Myntgatan 45 791 60 Falun
Arbetsgivare
Falu kommun
Hemsida: http://www.falun.se/
Ansökan
Ansök senast 9 March (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utvecklingschef till område 5, Sahlgrenska sjukhuset!

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 10 March (9 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till nationell högspecialiserad vård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har – Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter. Område 5 - Sahlgrenska sjukhuset På område 5 jobbar cirka 2300 medarbetare inom några av sjukhusets mest spännande verksamhetsområden. Vi bedriver högteknologisk kirurgi i framkant på Bild- och Interventionscentrum. Vi har sjukhusets största avdelningar inom anestesi, operation och intensivvård. Vi vårdar cancerpatienter inom en av Sveriges största onkologiverksamheter. Till vårt område hör följande verksamhetsområden: Hybrid- och interventionscentrum, Anestesi, Operation och Intensivvård, Kirurgi Sahlgrenska, Njurmedicin, Onkologi, Plastikkirurgi, Transplantation, Urologi, Öron-Näs- och Halssjukvård samt Hud och Könssjukvård. Den vård som bedrivs ska vara evidensbaserad. De arbetssätt som utvecklas ska analyseras ur ett vetenskapligt perspektiv. Inom samtliga verksamhetsområden bedrivs forskning och utbildning i nära samverkan med Sahlgrenska Akademin.      Arbetsbeskrivning Hälso- och sjukvården står inför stora utmaningar och för att även i framtiden kunna erbjuda invånarna en tillgänglig, trygg och kvalitetssäkrad vård krävs nya lösningar och arbetssätt. Det innebär ett kontinuerligt behov av utveckling. Som utvecklingschef kommer du att ansvara för både operativa och strategiska utvecklings-, kvalitets- och patientsäkerhetsfrågor samt vårdens digitalisering. Du kommer att vara sammankallande och leda områdets nätverk för verksamhetsutvecklare, där du skapar arenor för delaktighet och dialog. I uppdraget ingår att arbeta på olika nivåer inom sjukhuset med både bredd, spets och djup i allt från sjukhusövergripande uppdrag till konkreta utvecklingsprojekt i verksamheterna. Området har stort fokus på och tillgänglighet och produktivitet. Som utvecklingschef är du närmaste chef för fyra medarbetare inom områdena säkerhet, kvalitet och patientsäkerhet, miljö, lokalfrågor och samordning av standardiserade vårdförlopp. Som utvecklingschef arbetsleder du även medarbetare, anställda i något av områdets verksamheter som har ett områdesövergripande ansvar för ELVIS och SAMSA. I uppdraget ingår ansvar för ekonomi, personal och arbetsmiljö. Du kommer att ha ett nära samarbete med övriga utvecklingschefer på Sahlgrenska Universitetssjukhuset, där du ingår i den sjukhusövergripande funktionsgruppen för kvalitetsutveckling och patientsäkerhet. Du är direkt underställd områdeschefen och ingår i områdets ledningsgrupp. Anställningen avser en tillsvidareanställning i grundprofessionen med ett tidsbegränsat femårigt chefsförordnande. Om dig  Krav för tjänsten är akademisk utbildning inom ämnesområde som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Vidare har du tidigare bedrivit kvalitets- och utvecklingsarbete samt har betydande chefs- och projekt-/ processledarerfarenhet. Tidigare chefserfarenhet, gärna från öppenvårdsmottagning, och akademisk bakgrund såsom magister-, master,- eller forskarutbildning är meriterande.  Vi söker dig som har erfarenhet av kvalitets- och utvecklingsarbete samt projekt-/ processledarerfarenhet. Forskarutbildning är meriterande liksom utbildning i kvalitetsdriven verksamhetsutveckling, processledning och patientsäkerhet. Med tanke på uppdraget är det viktigt att du är en drivande och kommunikativ visionär med omvärldsperspektiv. Du ska ha lätt för att tillgodogöra dig ny information och god förmåga att föra ut budskap på ett tydligt och entusiasmerande sätt. Du ska kunna ta fram lång- och kortsiktiga mätbara mål och nyckeltal som du omsätter till handlingsplaner och verklighet. Som ledare är du bra på att skapa god arbetsmiljö, delaktighet och engagemang bland medarbetarna samt tillvarata goda idéer. Som en del av områdesledningen ser du till helheten, har mod att fatta beslut och att genomföra förändringar. Intervjuer kommer att ske under vecka 12.      Välkommen med din ansökan!  Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast 10 March (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

COO NIRA Dynamics AB

Arbetsgivare / Ort: Unik Resurs i Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 March (10 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Företagspresentation ”TOGETHER FOR SMARTER SAFETY” NIRA Dynamics is at the forefront of embedded and cloud-based software products, providing cost-efficient, value-adding services to the global vehicle industry. Customers include some of the world’s leading car manufacturers, such as Audi, Volkswagen, Honda, Geely, Volvo and Renault. With 100 co-workers, global presence and software running in over 70 million vehicles, NIRA Dynamics is a worldwide industry leader in our segment. The core values of NIRA Dynamics embodies the culture and the day-to-day work. It is a company characteristic of innovation and a forward-way of thinking. “Easy being a NIRA customer”, “Nothing is impossible”, “Straight-forward attitude”, “A fun time together”. NIRA is in a phase where we continue to develop. We are about to reach out to new markets and introducing new products while maintaining a focus on our core products and current customers. Chief Operational Officer (COO) is a new role at NIRA where the focus lies in transforming the strategic work into operational priority and excellence. You will be a part of implementing new structures and working methods. Are you the one we are looking for? Arbetsuppgifter och ansvarsområden As the COO at NIRA Dynamics, you will have the overall responsibility for the implementation of the operational work of the business. Together with your operational management team you will prioritize and ensure quality, profitability and development in product, process and systems cross-functionally, based on NIRA's goals and vision. NIRA is a small company and works with innovation and growth with new businesses, therefore the COO is an active part in creating profitability through “operational excellence” and continuous improvement. At the same time, the company operates in a global arena and is part of the VW Group, which requires the COO to drive NIRA's perspectives and be responsive towards compliance from owners. Your team consists of five members with subordinated staff, in total around 20 co-workers, in different responsibilities within test, quality, development services, IT and data acquisition. You will report to the CEO and you are a vital part of the management team of NIRA. Your goal is to analyze the organizational goals and strategy and to translate them into improvement and activities in order to create profiability and innovation. More specific, you will have the overall responsibility of; - Leading the operational Management team - Operational and strategical development of the business support systems and processes - Responsible for optimization and development in quality management system - Responsible for optimizing control and process for suppliers - Assess and drive feasibility in new product development - Responsible to ensure compliance of quality from owners, in line with NIRAs vision - Ensure that continuous improvement is top of mind in every employee Din profil You are a person who acts from a holistic perspective with the ability to both understand strategies and operative priorities of the business in order to achieve set objectives. You develop short- and long-term plans that are comprehensive and realistic. When things change and circumstances alter you stay calm and continue working in a positive and encouraging way. You establish credibility, responds convincingly to challenges and conveys energy in interactions with others. You believe in working together in at team, share responsibilities and promotes team effectiveness by facilitating and building on the ideas of others. You are also aware of your own strengths and weaknesses and when help is needed from others to get the job done effectively. You learn from experience and others feedback. Personal potential is vital, but to succeed in the role we want you to have: - Master of Science in Engineering - Experience of working in a technical organisation where software development is part of the business. - Experience of being a part of a management team - Experience of leading and implementation of organisational changes and improvement work - Previous experience of being involved in the development of business support systems and processes - Responsible for leading and operating in delivery, customer, and implementation cross-functionality - Good knowledge and understanding of quality management, specifically quality systems in software development - Knowledge of compliance towards group structure vs improvement management - Good knowledge of Microsoft Office applications. - Fluent English in speech and writing. Ansök redan idag! If you fit the above profile, do not hesitate to apply today. We would appreciate that you submit your application as soon as possible. In this recruitment NIRA Dynamics work with Unik Resurs. Therefore, we would like your application via www.unikresurs.se and that you register your application in our database to follow the guidelines according to GDPR. For questions regarding the recruitment please contact the responsible recruitment team below; Lovisa Holgersson, [email protected], 070-774 01 31 Jenny Askling, [email protected], 070-484 00 36 Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till!
Arbetsgivare
Unik Resurs i Sverige AB
Ansökan
Ansök senast 11 March (10 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Business Intelligence Developer- Volvo Car Retail Solutions

Arbetsgivare / Ort: Volvo Personvagnar AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 March (10 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utvecklingschef

Om jobbet
Who are we? Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future. Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, we’re expanding our global footprint in Europe, China and the US, and we’re on the lookout for new talent. At Volvo Car Retail Solutions, our vision is to be the digital engine in Volvo retail. We are on a journey with our customers towards digitalizing the future. We combine IT expertise with car retail knowledge to create solutions that makes the life of car dealers easy. We have customers in Sweden, Norway and Japan. We are constantly looking for talented people within IT and the car dealer industry. There is no better time to join us than right now! Our greatest asset are the people working here. We believe that if we treat each other with respect we create a warm and inspiring environment. We build on peoples’ strength and together we make a difference. We encourage diversity and we welcome everyone to our very dynamic and rewarding environment. About us Team Insight’s purpose and vision is to help customers better understand their own business, so they can take data driven decisions which drives their business in a more attractive direction. We do that by collect, refine and provide valuable data and visualizations in the form of cubes, reports and dashboards. The team is small, and we all work with the whole process from collecting data to data visualization and manage the customer dialogue. That means that in our team you will for example perform both a data engineers and a data analysts’ tasks. We work agile and are using the scrum framework. The team consists of a Product Owner, a Scrum master and Developers. Together we work according to DevOps and we are responsible for both development and maintenance.  We offer an exciting journey where we will improve and modernize our BI-platform and therefore we need to expand our team with additional BI- developers. What you will do We are looking for a Full-Stack BI -developer who will work with both development and maintenance. In order to gain a complete view of our customers business context our solution must contain historic and current data from all relevant sources. This means extracting data from both internal systems via database connections and external sources by for example APIs. You and the team will then incorporate the extracted data into our platform and the Datawarehouse. This includes cleansing and transforming the data, so it fits into a star schema. To continue to improve and develop the Datawarehouse you will do some data modeling together with the other developers.  On top of the Datawarehouse we develop a semantic layer in terms of analytical Cubes. Our primary focus is the tabular model where we will work with developing hierarchies, perspectives, key performance indicators (KPI), measures etc.  In order to visualize the data, we build dynamic Power BI reports and dashboards. To ensure we develop valuable conditions for insights to our users, dialogue with our customers is a key factor. Since we apply DevOps in our team, we both take care of development and maintenance. You will therefore together with the team also work with support and to improve performance and automatic monitoring. You and your skills We believe you have senior experience within the BI domain, are used to lead technical development and have relevant education in the area of Business Intelligence. You enjoy working with data and the database layer and have experience in working with Datawarehouse modeling, data pipelines (ETL), tabular models and build reports in Power BI. We would like you to have worked with Microsoft BI – stack and have experience in SQL Server, Power BI, Visual Studio and Microsoft management server. You are comfortable in using T-SQL, DAX and maybe even C#.net.  Knowledge about Synapse Analytics. Data lakes, Data Bricks, Spark, Machine learning, Python and Scala is meritorious and the same applies to knowledge about Azure DevOps.  We would like you to have good knowledge of speech and writing in English. On a personal level You enjoy understanding the business process behind the data and have a great interest in the domain BI. As a developer you like to take responsibility for the entire process and sees quality, performance and management as equivalent important to development.  You like to collaborate and explore new solutions. Competence and experience are important, but personality is key! We are looking for a team player with a positive mindset and a personal drive. You need to be passionate and engaged, inspiring people around you and have great communication skills. How to learn more If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Kjell Nilsson via email, [email protected] For questions regarding the recruitment process, please contact Senior Recruiter; Pedram Yousefi, [email protected]  Kindly register your application as soon as possible but not later than 2021-03-11. Please note due to GDPR, application through E-mail is not accepted.
Arbetsgivare
Volvo Personvagnar AB
Hemsida: https://www.volvocars.com/
Ansökan
Ansök senast 11 March (10 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utvecklingschef till SMA Mineral

Arbetsgivare / Ort: Ekstam Executive Search & Selection AB / Filipstad
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 14 March (13 dagar kvar)
Publicerad: 2021-02-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Utvecklingschef

Om jobbet

Vi söker

Utvecklingschef

som vill anta utmaningen att driva och utveckla vårt hållbarhetsarbete till nästa nivå

Framställningen av våra produkter ska ske med största möjliga hänsyn till miljö, hälsa och säkerhet. SMA Mineral prioriterar dessa områden som skapar hållbarhet både idag och imorgon. Nu vässar vi oss än mer, höjer ambitionen och takten för att nå samt överträffa våra hållbarhetsmål. Vi arbetar långsiktigt för att öka vårt bidrag till den cirkulära ekonomin. Vår resa innebär en utforskande inställning, ett ständigt lärande, innovation och utveckling i ett helhetsperspektiv.

Vi söker dig som genom att utveckla teknik, råvaror och produkter bidrar till och delar vår vision ”World Wide SMA Mineral is the Natural Choice for Value and Development”!

Rollen innebär en förstärkning inom hållbarhetsområdet och är en nyckelposition för bolagets fortsatta utveckling samt framgång. Du får stor möjlighet att påverka arbetsinnehåll och utformning av rollen och arbetar både strategiskt och operativt med fokus på teknikutveckling och minskad miljöpåverkan.

Som Utvecklingschef blir du vår expert inom detta fokusområde och resultatet av ditt arbete blir en hållbar och konkurrenskraftig produktion med högkvalitativa produkter och ett både brett samt djupt produktsortiment.

Du ansvarar för att fortsätta utveckla vårt hållbarhetsarbete och säkerställa att vi är uppdaterade och lever upp till regelverk och certifieringar samt övriga legala aspekter som påverkar företagets verksamhet. Ditt arbete innebär också att utveckla företagets prestanda rörande produktionseffektivitet samt att initiera och driva utvecklingsprojekt som får stor betydelse för verksamhetens framtid. Du kommer också att kunna se fram emot att lösa komplexa problemställningar och att utföra tekniska utredningar.

I rollen ingår också en proaktiv och kontinuerlig omvärldsbevakning för att följa utvecklingen inom området i stort och du kommer att utgöra en viktig länk till forskning, certifieringsorganisationer, myndigheter, branschgemensamma forum och andra intressenter. Kommunikation av hållbarhetsstrategin utgör ytterligare en viktig del av jobbet där du arbetar för att lyfta fram olika hållbarhetsfrågor samt dess värdekedja, både inom företaget och utanför.

Du ingår i företagets ledning och rapporterar till Vice VD/operativ chef. Koncernens huvudkontor är placerat i Persberg. Vi ser gärna att du bor inom dagspendlingsavstånd från Persberg, men är öppna för en diskussion om placering till exempel vid någon av våra produktionsanläggningar i Dalarna.

Din profil

Dina erfarenheter innefattar mångårigt arbete med teknisk utveckling inom ett brett teknikområde (kemi-, energi, miljö- och apparatteknik) från basindustrin eller konsultverksamhet.

Du har akademisk utbildning, civilingenjör med relevant inriktning eller forskarbakgrund med erfarenhet från industriella tillämpningar.

Dina språkkunskaper i svenska och engelska är goda i såväl tal som skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Som person är du utvecklingsinriktad, trivs i en bred roll och att arbeta strategiskt dessutom får du saker att hända. En helhetssyn och förståelse för hur våra olika processer länkas samman är viktigt. Du vet att systematiskt förbättringsarbete tillsammans med andra skapar de bästa lösningarna som gör att vi når våra gemensamma mål. Din drivkraft och ditt engagemang är tydligt och du arbetar självständigt samtidigt som du värnar om en stark teamkänsla och ett positivt utvecklingsklimat. Du skapar hållbara relationer och nätverk, är en bra kommunikatör och kan på ett pedagogiskt sätt omsätta teori till praktik samt förmedla detta till andra inom och utanför företaget.

Du kommer till ett familjeägt bolag som drivs med ett strukturerat entreprenörskap, har korta beslutsvägar och ett starkt affärsdriv. Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du får utlopp för din drivkraft att, med din tekniska kompetens utveckla vårt hållbarhetsarbete mot högt satta mål.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med EKSTAM Executive Search & Selection. För mer information, ring Ann Ekstam, 0733 – 94 64 26 eller besök ekstamsearch.se

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 14 mars.

Ansök via länken https://oak.varbi.com/se/?jobtoken=19c6666f712e3ec2261ae911c4883c03f5e686c9b

Arbetsgivare
Ekstam Executive Search & Selection AB
Box 329
68227 Filipstad
Ansökan
Ansök senast 14 March (13 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.