På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Bygglovsprojektör

Bygglovsprojektör

Som bygglovsprojektör kan man exemplevis projektera villor i grupp, parhus, radhus, kedjehus och flerbostadshus i både planelementsteknik och volymteknik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att serva kunder, säljare, fabriker och byggplatser med skisser, bygglovshandlingar, markplaneringsunderlag och presentationsmaterial. Dessutom ansvarar du ofta även för att huvudhandlingar utförs enligt byggsystem, planbestämmelser, gällande lagar och förordningar samt gällande normer och aktuella föreskrifter.

De flesta bygglovsprojektörer ingår i arbetsteam inom teknikavdelningar samt också arbetar ganska kundorienterat genom att samarbeta med projektledare, projektutvecklare och säljare. Bygglovsprojektörer brukar ha många interna och externa kontakter och deltar från början i de olika projekten. Ibland håller de i säljstartmöten samt aktivt medverkar vid projekteringsmöten.

Utbildning

Ingenjörsutbildning på högskolenivå eller en yrkeshögskoleutbildning inom småhusprojektering krävs, alternativt erfarenhet inom småhusproduktion eller motsvarande kompetens. Dessutom krävs det utbildning och/eller arbetserfarenhet av projektering i CAD-miljö och ett intresse för datamiljö.

Vidare krävs det god material- och produktkännedom samt god kännedom om byggsystem för planelement- och volymhus.

Även kunskap och/eller erfarenhet från att ha upprättat bygglovshandlingar kan ställas som ett krav för att få anställning som bygglovsprojektör.

Personliga egenskaper

För att trivas med och lyckas i yrkesrollen som bygglovsprojektör behöver man ha stor social kompetens och vara en kommunikativ och resultatinriktad person som trivs med att arbeta i team samtidigt som man själv driver ditt eget arbete framåt med starkt resultatfokus och ser på egen hand vad som behöver göras och när. 

Länktips

  • SGU - myndigheten för frågor om berg, jord och grundvatten i Sverige
  • svt.se - asbest totalförbjudet sedan 1982
Visa mer
Visa mindre

11 Lediga jobb

Bygglovhandläggare till bygglovenheten

Arbetsgivare / Ort: Nacka kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Ambitionen uppnås genom att Nacka ska vara bland de 10 procent bästa i kommunala jämförelser och kommunens verksamheter ska vara bland de 25 procent mest kostnadseffektiva kommunerna i landet per område. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad. Stadsutvecklingsprocessen ansvarar för att utveckla och värna livsmiljön i Nacka genom att verka för bra bebyggelse, goda kommunikationer och en hälsosam miljö. Som medarbetare inom områdena planering, exploatering, bygglov, lantmäteri och miljö arbetar du med att förverkliga våra visioner nu och för framtida generationer. Vi söker en bygglovhandläggare som kan och vill bidra till utvecklingen i en av Sveriges mest expansiva kommuner. Nacka bygger stad – vill du vara med? Gruppen består idag av 26 medarbetare som ansvarar för handläggningen av bygglov och anmälan. Vi behöver nu förstärkning. Arbetet sker helt digitalt och vi arbetar fortlöpande med utveckling av våra processer med hjälp av digitalisering och automationer. Nacka kommun är en av Sveriges främsta kommuner som ligger i absoluta framkant i digitaliseringsarbetet, vilket ger stor effekter i våra processer. Nyttan för våra kunder och medarbetare är högt prioriterad, liksom att hålla en hög rättssäkerhet. Ditt uppdrag Som handläggare i Nacka får du möjlighet att utvecklas och arbeta med allt från små tillbyggnader till skolor, nya bostadskvarter och större industri- och idrottsanläggningar. Tjänsten innebär även att arbeta som resurs tillsammans med planenheten I framtagandet av nya detaljplaner. För att hålla en hög kvalité i arbetet är omvärldsbevakning och kompetensutveckling självklara delar av arbetet. Din profil - akademisk utbildning inom områden som tex arkitekt, ingenjör eller samhällsplanerare, alternativt YH utbildning som Bygglovshandläggare eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Kunskaper om plan- och bygglagen, och Boverkets byggregler  Meriterande kunskaper - gestaltningskompetens genom utbildning och/eller erfarenhet - erfarenhet av arbete med bygglov - erfarenhet av arbete inom politiskt styrd organisation, gärna med myndighetsutövning I Nacka står kunden i fokus och din förmåga att skapa tillit och förtroende i din muntliga och skriftliga kommunikation är central. Det är viktigt att du är prestigelös, har god organisationsförmåga, är systematisk och kommer till avslut, samtidigt som du tar ansvar för helheten och trivs med teamarbete. För att lyckas i din roll behöver du vara lösningsorienterad och lyhörd för politiska viljor inom ramen för Plan- och bygglagen. Vi söker en driven och strukturerad bygglovhandläggare med ett stort intresse för byggnation och stadsbyggande. Du värdesätter samspel och får gärna vara mån om att ta ansvar.  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig På bygglovenheten är vi ett inkluderande gäng med högt i tak och stor respekt för varandra. Vi har god mix av kompetenser med allt från bland annat arkitekter till ingenjörer och samhällsplanerare. Hos oss får du arbeta mot utmanande mål och samtidigt bidra till stadsbyggandet i en kommun i ständig utveckling. Hos oss får du möjlighet till flextid, distansarbete och en individuell utvecklingsplan.  Om tjänsten Heltid tillsvidareanställning. Urval sker löpande, ansök därför redan idag! Sista ansökningsdag är den 30 november. Varmt välkommen med din ansökan!  Inför rekryteringsarbetet har Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Nacka kommun
Ansökan
Ansök senast 30 november (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovhandläggare/inspektör

Arbetsgivare / Ort: Finspångs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Vill du jobba med oss? Vad kan vi erbjuda dig? Som bygglovhandläggare/inspektör hos oss kommer du att arbeta med myndighetsutövning enligt plan- och bygglagen och till viss del miljöbalken genom att granska och handlägga inkomna ärenden. Dina framtida arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat handläggning av bygglov, bygganmälan, rivningslov, marklov, hålla tekniska samråd, förhandsbesked, tillsyn och strandskyddsdispenser. Tjänsten kan till viss del komma att utformas utefter tidigare erfarenheter och intresse. Arbetet sker både i grupp och enskilt. En stor del av arbetet innefattar att ha en god kontakt med allmänheten och näringslivet genom att svara på frågor, åka ut på platsbesök och vägleda dem på bästa sätt från ansökan till beslut. Arbetet ställer krav på både integritet och hög serviceanda samt ett förhållningssätt som är rättssäkert för medborgare och företag. Vi använder ärendehanteringssystemet EDP Vision.   Vem är du? Vi söker dig som: - Har en byggnadsingenjörsexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. - Har dokumenterad erfarenhet som bygglovhandläggare/-inspektör. - Är utåtriktad med högt fokus på service och är skicklig på att kommunicera såväl positiva som negativa besked i tal och skrift. - Har förmåga att snabbt strukturera om och prioritera i dina arbetsuppgifter utefter gemensamma mål när förutsättningarna förändras. - Är positiv, lugn och gillar att arbeta såväl självständigt som i grupp. - Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. - Är flexibel. - Innehar B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Tillträde enligt överenskommelse.   Vi driver Finspång framåt! Finspång har ett rikt och varierat utbud av kultur, unika historiska miljöer och mötesplatser. Det är en levande industriort med ett starkt näringsliv med närhet till kringliggande städer. Tillsammans med näringslivet har Finspångs kommun fastslagit ett gemensamt mål att vi till år 2035 ska ha 30 000 invånare. Finspång utvecklas genom en drivkraft att möta samtiden och framtiden. Därför styrs kommunens verksamheter utifrån FN:s globala mål. Genom att agera lokalt för att påverka globalt vill vi bidra till en hållbar framtid för människor och miljö. Som medarbetare i Finspångs kommun är du vår viktigaste resurs. Du och dina kollegor förbättrar vardagen för andra – varje dag. Här får du möjlighet att göra skillnad, ge service till andra och ta ansvar för Finspångs utveckling. Tillsammans bygger vi stolthet och arbetsglädje på en arbetsplats som präglas av öppenhet och samarbete. Vi har en förmånsportal genom företaget Benify; Fördel Finspång, där alla våra medarbetare får ta del av förmåner, rabatter och andra erbjudanden av många olika slag, exempelvis friskvårdsbidrag. För att ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare eftersträvar vi en personalsammansättning som speglar mångfalden i Finspångs kommun. I Finspångs kommun tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har Finspångs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Finspångs kommun
Ansökan
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovshandläggare med ansvar för kommunens luftmätning

Arbetsgivare / Ort: Luleå kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Luleå har både storstadens utbud och småstadens närhet. En hållbar kuststad med nytänkande näringsliv, universitet med forskning i världsklass och en naturnära livsmiljö som ger det bästa av alla årstider. Luleå kommun är en av Norrbottens största arbetsgivare med ungefär 7 000 medarbetare. Alla våra 300 yrken har något gemensamt; vi har stor betydelse, vi gör skillnad och vi skapar värde och livskvalitet för kommunens 78 500 invånare. Med andra ord så spelar vi en viktig roll. Varje dag, året om, för Luleå. Vill du också spela roll? Avdelning Miljö- och bygg med dess nämnd är en servicemyndighet med ett vittomspännande arbetsfält. Vi ansvarar för arbetet med bygglov, hantering av bostadsanpassning när man har speciella behov i sitt hem, tillsyn av buller i skolor och utsläpp från fabriker, kontroll av alkoholförsäljning på restauranger, kontroll att maten i butiker och matserveringar är säker. Vi arbetar för att vara en pedagogisk och främjande myndighet till våra medborgare och företag i syfte att det ska vara lätt att göra rätt i en svåra ärenden. Vi har även en samordnare för arbetet med Fairtrade City och arbetar med energi- och klimatrådgivning. Vår avdelning består av två sektioner och har drygt 50 anställda. Sektionerna heter Miljö och Bygg som är den avdelning som du kommer tillhöra. ARBETSUPPGIFTER I arbetsuppgiften hanteras ansökningar om bygglov och förhandsbesked, viss tillsyn enligt plan- och bygglagen samt handläggning och tillsyn av strandskyddsärenden. I arbetsuppgifterna ingår också, teknisk granskning, leda samråd, utföra tillsyn på arbetsplatser samt besluta om bygglov, obligatorisk ventilationskontroll, hissar, start- och slutbesked. Du kommer att fatta egna beslut på delegation men också handlägga och föredra ärenden som beslutas i miljö-och byggnadsnämnden. En viktig del i arbetet är rådgivning, vägledning och service till allmänhet, företag och andra myndigheter. I din roll som bygglovshandläggare arbetar du självständigt men i nära samverkan med övriga medarbetare. Arbetsuppgifterna kan komma att anpassas efter din kompetens. I din roll kommer du även att ansvara för kommunen luftmätning som innebär att du ser till att luftmätningsdata samlas in, att luftmätningsutrustning fungerar, upphandling av tjänster och produkter inom området samt rapportering av resultat till bl.a. Naturvårdsverket. Denna del uppskattas att vara ca 30-40 procent av din tjänst men kan variera över året. Det kommer även ingå att omvärldsspana och titta på andra kommuners arbete med luftmätning. KVALIFIKATIONER Uppdraget är en viktig del av kommunens samhällsbyggnadsprocess vilket förutsätter ett genuint intresse för hållbart byggande och tillgänglighet samt förståelse för det avtryck avdelningens arbete har för kommunens samhällsutveckling. Vi söker dig som har examen som byggnadsinspektör, bygglovshandläggare, rättsvetare, ingenjörsutbildning med byggnadsteknisk/samhällsbyggnadsteknisk/juridisk kompetens eller annan utbildning och erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms vara likvärdig. Det är meriterande om du har kunskaper om Plan- och bygglagen med tillhörande föreskrifter och om du har erfarenhet från kommunala beslutsprocesser, vana vid arbete i politisk styrd organisation och myndighetsutövning. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med människor. Du är initiativrik, organiserad och ser fördelarna med att arbeta tillsammans med kollegor inom förvaltningen och över förvaltningsgränserna. Du har god förmåga att uttrycka dig enkelt och tydligt i tal och skrift samt har god datorvana och lätt för att hantera administrativa system. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, stimulerande arbetsuppgifter och tillämpar rökfri arbetstid. För att arbeta hos oss ska du dela Luleå kommuns värdegrund där ledorden är Engagerade, Ansvarstagande och Kompetenta. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Luleå kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli eftersom dessa nationella minoritetsspråk är vanligt i våra verksamheter. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Tips! Nyfiken på Luleå? flyttatilllulea.se Följ oss på Facebook - Jobba i Luleå kommun Alla våra lediga jobb finns på lulea.se/ledigajobb
Arbetsgivare
Luleå kommun
Ansökan
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovshandläggare med kundfokus till Kungsbacka kommun

Arbetsgivare / Ort: Kungsbacka kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Kungsbacka är en växande kommun där både människor och företag utvecklas. Hos oss arbetar människor som vill, vågar och kan. Vill du bli en av oss? Vi söker nu en ny medarbetare till vår bygglovsavdelning. Vi sätter stort värde i att hjälpa våra kunder genom bygglovsprocessen och att dra nytta av den teknik som finns. I Kungsbacka är vi positiva till distansarbete och sätter stort fokus på verksamhetens digitala utveckling för att vara en kommun i framkant. Här arbetar regelkunniga problemlösare - människor som vill, vågar och kan. Är du en av dem? Rollen som bygglovshandläggare hos oss Som bygglovshandläggare driver du dina ärenden självständigt framåt och fattar beslut, i enlighet med gällande lagstiftning. I tjänsten handlägger du bland annat lov- och anmälningsärenden, förhandsbesked samt strandskyddsdispenser. En stor del av ditt arbete innebär att ge råd och information till allmänhet, företagare och exploatörer. Arbetet innebär ett stort ansvar, inte bara för dina ärenden, utan du förväntas också vara en aktiv del i utvecklingen av verksamheten och en kugge i hela samhällsbyggnadsprocessen. Din profil Som person arbetar du bra tillsammans med andra och är tillmötesgående och lyhörd i ditt bemötande. Du skapar såväl nya kontakter som underhåller dina nuvarande arbetsrelationer. Du ansvarar och driver ditt arbete framåt mot mål och levererar resultat samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du anpassar dig till förändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du tar egna initiativ och kommer ofta med nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor. Rollen som bygglovshandläggare ställer höga krav på att du kan planera, organisera och prioritera ditt eget arbete. Du tar ansvar för din uppgift och strukturerar ditt angreppssätt för att driva dina processer framåt. Du har både förmåga och intresse för att hjälpa såväl kunder som kollegor att hitta lösningar. Du har högskole- eller universitetsutbildning inom arkitektur, byggnadsteknik, samhällsbyggnad, bebyggelseantikvarie eller slutförd YH-utbildning som bygglovshandläggare alternativt har du erfarenhet som vi bedömer vara likvärdig. Det är ett krav att du har varit verksam inom bygglovshandläggning i minst tre år, längre än så är meriterande. Du har erfarenhet samt god kunskap inom plan- och bygglagen, plan- och byggförordningen, Boverkets byggregler samt övriga relevanta lagkrav. Du har även flerårig erfarenhet av kommunal tjänst och erfarenhet av att jobba i en politisk styrd verksamhet. Arbetet förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i svenska och är van att arbeta i digitala miljöer. B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om oss på Bygg och miljöförvaltningen Vårt uppdrag är kort och gott att säkerställa en god samhällsbyggnad och en hållbar miljö. Vi är ett 100- tal medarbetare som hjälper invånare och företagare med bland annat bygglov, serveringstillstånd, olika sorters tillsyn, samt hanterar kommunens kartverk. Förvaltningen arbetar mycket med att dra nytta av de möjligheter digitaliseringen ger. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Hos oss får du utvecklas i din profession tillsammans med kollegor och kommer arbeta utifrån vår arbetsplatskultur som präglas av att vi välkomnar, samarbetar, levererar och tänker nytt! Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://www.kungsbacka.se/Kommun-och-politik/Sa-har-ar-det-att-jobba-hos-oss/Intresserad? Varmt välkommen med din ansökan 3 december. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Arbetsgivare
Kungsbacka kommun
Ansökan
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Rådgivande bygglovshandläggare till kontaktcenter

Arbetsgivare / Ort: Nynäshamns kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Bidra till en god samhällsutveckling! Har du idéer för framtiden och drivs av utmaningar? Har du ett stort intresse för samhällsprocessen och utveckling? Nynäshamn växer och vi har nu inrättat en ny tjänst på vårt kontaktcenter där du som har god kunskap om bygglovsfrågor och drivs av service och det personliga mötet kan vara med att utforma en ny roll som verkligen gör skillnad. Välkommen att utvecklas med oss! Nynäshamn erbjuder det bästa av flera världar. Vi är en del av en stark tillväxtregion med den mindre organisationens fördelar. Här är det nära till både kollegorna och de invånare vi servar. Runt knuten väntar storslagna naturupplevelser och det goda småstadslivet, med storstadens puls inom räckhåll. Det är unika förutsättningar som vi i Nynäshamn är stolta över och gärna delar med oss av. Om arbetsplatsen Nynäshamns kommun är den största arbetsgivaren i kommunen med sina drygt 2000 anställda. För att ytterligare möta våra invånares, företags och besökares behov av rätt service och effektiv ärendehantering finns sedan 2017 Nynäshamns kommuns kontaktcenter. Kontaktcenter tillhör kansliavdelningen och är organiserat under kommunstyrelseförvaltningen. Vi som arbetar på Nynäshamns kommuns kontaktcenter är en grupp underbara kommunvägledare som verkligen satsar på sitt arbete och vill växa och utvecklas tillsammans för att ge Nynäshamns kommuninvånare den bästa servicen genom hela livet. Förutom kollegorna på kontaktcenter kommer du i denna roll att arbeta i ett nära samarbete med alla förvaltningar inom samhällsbyggnadsprocessen. Kontaktcenter arbetar kontinuerligt med utveckling för att möta våra medborgare, vårt näringsliv samt våra interna samarbetspartners behov. Nu utvecklar vi kontaktcenter med en ny tjänst som handläggare som vill arbeta med rådgivning och service inom bygglov. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär att vara ett stöd för alla intressenter som kontaktar kommunen i frågor som rör bygglovs- och samhällsbyggnadsfrågor.  Arbetsuppgifterna innefattar att i tidiga skeden, innan ansökan om bygglov, vägleda med bl.a. tolkning av detaljplaner och rådgivning om andra krav på bygglov. Vi ser att stödet kan bestå utav att direkt vägledning eller rådgivning via mejl eller telefon. Det kan också innebära platsbesök hos frågeställaren, främst i frågor som är mer invecklade och är behov av uppföljning eller mer ingående stöd. Du kommer även vara ett direkt stöd till kommunens företagslots samt samarbeta nära med andra avdelningar som arbetar med näringslivsutveckling och samhällsbyggnadsprocessen. Då rollen är ny så har du möjlighet att vara med och utveckla samt påverka dess utformning.  Det här söker vi hos dig • Du har högskoleutbildning som byggnadsingenjör, arkitekt, eller motsvarande • Du ska ha minst 3 års erfarenhet som bygglovshandläggare med god kännedom om bygglovsbestämmelserna i plan- och bygglagen och strandskyddsbestämmelserna i miljöbalken • Då en stor del av arbetet innebär kontakt med andra människor krävs att du är förtroendeingivande, lyhörd, serviceinriktad och bra på att kommunicera i tal och skrift på svenska • Körkort B är ett krav • Erfarenhet från offentliga sektorn och/eller utbildning inom juridik är meriterande Som person drivs du av utmaningar, är initiativrik och resultatorienterad. Du har ett gediget samhällsintresse och är omvärldsorienterad. Tycker du att kontakten med sökande är den mest intressanta delen av handläggningen är detta tjänsten för dig. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi hanterar ansökningarna och intervjuar löpande. Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: Heltid  Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: KS/2021/0475/023  Det här erbjuder vi dig! Välkommen till Nynäshamn! I alla kommuner är du med och bidrar till något större – hos oss kan du dessutom följa resultatet av ditt arbete på nära håll. I Nynäshamns kommun är det både nära till samverkan, påverkan och beslut – och nära till invånarna. Det bidrar till att ditt arbete både känns meningsfullt och berikande. Till Nynäshamn tar du dig från Stockholm city på bara 50 minuter. Oavsett om du pendlar hit eller väljer att bo här erbjuder vi fri tillgång till gym och bastu i kommunhuset och en aktiv personalförening. Våra kontorslokaler ligger nära till pendeltåg, affärer, restauranger och naturområde. Vi tillämpar flextid och kortare arbetstid under sommarmånaderna samt möjlighet till distansarbete. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Nynäshamns kommun
Hemsida: https://www.nynashamn.se/
Ansökan
Ansök senast 3 december (6 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.