På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Socialsekreterare
Spela filmen

Socialsekreterare

Socialsekreterare, som ofta är första jobbet för nyutbildade socionomer, anställs av kommunernas Socialtjänster. Socialsekreterarens huvudsakliga arbetsuppgifter består i att utreda personers rätt till försörjningsstöd och att motivera arbetsföra personer som uppbär försörjningsstöd, att bli självförsörjande.

Utbildning

En vanlig väg till yrket Socialsekreterare är att utbilda sig till Socionom. Då studerar du på Socionomprogrammet, som motsvarar 3,5 års heltidsstudier på högskola / universitet. Men det finns även exempel på att personer med en annan högskoleutbildning, exempelvis med fil.kand i socialt arbete får anställning som socialsekreterare.

Grundläggande gymnasial utbildning finns bl a på Samhällsvetenskapsprogrammet eller Humanistiska programmet.

Framtidsutsikter

Under det närmsta tiden väntas det bli liten eller mycket liten konkurrens på arbetsmarknaden för socialsekreterare, men med vissa regionala skillnader. Även på fem till tio års sikt väntas arbetsmarknaden bli god eller mycket god.

Arbetsplats

Som socionom eller socialsekreterare kan du även arbeta som "konsult inom Socialtjänsten", det kallas också för "stafett-socionom" eller "stafett-socialsekreterare".

Länktips

Visa mer
Visa mindre

436 Lediga jobb

Gruppledare Verkställighet inom Individ -och familjeomsorgen

Arbetsgivare / Ort: Gnosjö kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socialsekreterare

Om jobbet
Vill du ha ett arbete där du får möjligheten att göra skillnad för våra invånare, då är du varmt välkommen att söka jobb hos oss! Gnosjö kommun är en liten kommun i västra Småland med cirka 9 600 invånare och ungefär 900 kommunanställda. På vår arbetsplats är kontaktvägarna korta och det finns en närhet till de olika förvaltningarna, som bara den lilla kommunen kan erbjuda. Kommunen har ett starkt näringsliv som präglas av den välkända Gnosjöandan där samarbete, klurighet och ett lösningsorienterat förhållningssätt visar på att allt är möjligt. Denna anda präglar även invånarna och hela kommunen. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en spännande arbetsplats där det finns stora utvecklingsmöjligheter då vi välkomnar engagemang och nya idéer. ARBETSUPPGIFTER Gruppledare verkställighet inom Individ- och familjeomsorgen med personalansvar har ansvar för det dagliga arbetet inom enheten. Enheten består idag av 12 medarbetare samt timvikarier. Enheten hanterar öppenvård barn och unga, öppenvård vuxen, fältare, boendehandledare inom stödboende ( 16 år och uppåt) samt Medverkan. Gruppledaren ska i nära samarbete med gruppledare barn och unga samt vuxen arbeta med kvalitet i verksamheterna, stöd till medarbetare och nära arbetsledning. Gruppledaren balanserar medarbetarens tillgängliga tid och förutsättningar. Som gruppledare inom verkställighet kommer du också att vara föreståndare för vårt Stödboende för ungdomar. Gruppledaren bevakar arbetsklimatet/arbetsmiljön. Genomför utvecklingssamtal en gång per år med medarbetarna. Deltar i lönerevision tillsammans med IFO-chef. Svarar för introduktion och utbildning av nyanställda. Genomför och följer upp rehabiliteringsutredningar och vidtar åtgärder enligt gällande rutin. Svarar för att uppmärksamma och åtgärda arbetsmiljöproblem, eller om befogenhet eller kompetens saknas informera IFO- chef. En målsättning är att bibehålla gruppens kompetens och utveckla det goda arbete som redan görs. I ett nära och öppet samarbete med IFO-chef och övriga gruppledare förväntas du arbeta aktivt med utvecklingsfrågor och med implementering av nya arbetssätt. Samverkan, såväl internt som externt har en viktig och central plats i ditt arbete. Vi vill göra det sociala arbetet till ett fält där människor med kompetens, ambition och hjärta kan utvecklas och utgöra en stabil grund för det sociala arbetet som ständigt är i förändring. Vi söker dig som är trygg i dig själv och din arbetsroll, har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och tycker om att samverka och samarbeta. Humor, flexibilitet och att vara lyhörd är egenskaper vi värdesätter högt. Vill du vara med och utveckla individ och familjeomsorgens arbete i Gnosjö samtidigt, som du får möjlighet att utveckla dig själv? Vi ser att du har Socionomexamen eller annan likvärdig utbildning Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Kunskaper om myndigheters ansvar och lagstiftning samt erfarenhet av arbete med verkställighet inom berörda områden Mycket god förmåga att samarbeta Erfarenhet av att leda arbetsgrupper samt erfarenhet av personalansvar För att du ska trivas så erbjuder Gnosjö kommun Friskvårdsbidrag Arbeta hemifrån när verksamheten tillåter Trivselpeng Fritidsklubb KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är engagerad och brinner för det sociala arbetet och som vill dela med dig av din kompetens och långa erfarenhet inom området. Som person är du prestigelös och trygg i dig själv. Du ser hellre möjligheter än svårigheter och tycker om utmaningar i att hitta konstruktiva lösningar på komplexa problem. Du är ödmjuk och lyhörd inför andras uppfattningar och erfarenheter och kan handleda både oerfarna medarbetare och dem som har hunnit arbeta längre. Du är en förebild för dina kollegor i yrket och har lätt för samverkan både internt och externt. Förutom socionomexamen eller annan utbildning som bedöms likvärdig krävs för tjänsten mångårig erfarenhet av arbete inom området. Du har gedigen kunskap i gällande lagstiftning. Du är stresstålig och flexibel och ser till att det som behöver göras blir gjort. Vid urvalet kommer vi att värdera dina personliga egenskaper samt din inställning till uppdraget i kombination med utbildning och erfarenhet Körkort B är ett krav. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gnosjö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gnosjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Gnosjö kommun
Hemsida: http://www.gnosjo.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Socialsekreterare till modern enhet för ekonomiskt bistånd

Arbetsgivare / Ort: Mölndals kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socialsekreterare

Om jobbet
I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Social- och arbetsmarknadsförvaltningen handlägger delar av socialtjänstens verksamheter och är organiserad i två verksamhetsområden: IFO (individ och familjeomsorgen) och AFE (arbetsmarknad, försörjning och etablering). Till förvaltningen hör även en administrativ stab. Förvaltningen har under flera år arbetat för mindre enheter och ansvarsområden med förutsättningar för ett nära ledarskap. Enheten för Ekonomiskt bistånd ingår i verksamhetsområde AFE. Med inspiration från Trelleborgsmodellen har verksamhetsområdet förändrat arbetssättet när det gäller att stötta människor till egen försörjning. Med utgångspunkt i att arbete är en friskfaktor för individ, familj och samhälle arbetar vi för att öka vårt fokus på arbete, sysselsättning och rätt försörjning. Grundläggande för vårt arbete är att människor vill och kan ta ansvar för sitt eget liv. Med ett starkt arbetsmarknadsperspektiv bidrar vi till att fler Mölndalsbor kommer ut i arbete och självförsörjning. Enheten för Ekonomiskt bistånd befinner sig i ett fortsatt utvecklingsskede nära kopplat till enheten för Planering & Uppföljning. Du kommer att ha ett dagligt stöd från enhetschef, metodhandledare och en kunnig arbetsgrupp med cirka 15 socialsekreterare. Enheten arbetar med utveckling av ett digitaliserat och automatiserat försörjningsstöd med målsättning att huvuddelen av de som ansöker om ekonomiskt bistånd ska göra det digitalt. ARBETSUPPGIFTER Handlägga ansökningar, göra bedömningar och fatta beslut om rätten till ekonomiskt bistånd. I arbetsuppgifterna ingår bland annat jour, dagansvar och tidsbokning kopplat till ansökningar om ekonomiskt bistånd. En viktig del i arbetet är samarbete med de andra enheterna inom verksamheten samt med externa aktörer. Du blir en del av en arbetsgrupp där det finns kollegialt stöd och där du förväntas delta i verksamhetens utvecklingsarbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen eller motsvarande utbildning på högskola eller universitet. Du har erfarenhet av att ha arbetat med handläggning av ekonomiskt bistånd. Du har en digital mognad och är intresserad av att arbeta med utvecklingen och digitaliseringen av försörjningsstödet. Har du arbetat med automatiserat försörjningsstöd tidigare så är det meriterande. Du har också ett stort intresse för de juridiska frågorna kring handläggningen. Som person är du flexibel, ansvarstagande och driver ditt arbete framåt mot mål samt planerar ditt arbete på ett effektivt och strukturerat sätt. Du anpassar dig till förändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar och tar egna initiativ. Du är kommunikativ och har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. På vår enhet hjälps vi åt och jobbar tillsammans och därför är det av stor vikt att du är samarbetsinriktad. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. På vår enhet värdesätter vi att du har ett gott professionellt bemötande med fokus på klienterna. Urval och intervjuer kommer att ske löpande under annonseringstiden. Välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Som anställd i Mölndals stad erbjuds du ett generöst friskvårdsbidrag om 2000 kr/år. Alla anställda har också möjlighet att köpa Västtrafiks årskort med förmånlig rabatt. Mölndals Stad ligger på bekvämt pendlingsavstånd från Göteborg och andra närliggande kommuner. Socialkontoret är beläget centralt i Mölndal med närhet till kommunikationer, trevliga restauranger och butiker. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Mölndals kommun
Ansökan
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Handläggare till ekonomiskt bistånd

Arbetsgivare / Ort: Sävsjö kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socialsekreterare

Om jobbet
Välkommen till ett gott liv i barnvänliga Sävsjö. En liten kommun med stora möjligheter - mitt i Småland. Rik på upplevelser, kultur och natur. Expansivt näringsliv och härliga boendemöjligheter. Låt dina drömmar få plats - välj Sävsjö! Vi söker en handläggare till ekonomiskt bistånd i vår enhet Myndighet vuxen. Myndighet vuxen består av 16 socialsekreterare, en 1:e socialsekreterare och enhetschef. Områden i enheten är ekonomiskt bistånd, våld i nära relation, missbruk, biståndshandläggning inom LSS, SoL (äldreomsorgen och socialpsykiatri). Nu söker vi dig som vill göra skillnad. Som socialsekreterare på enheten ekonomiskt bistånd har du ett av kommunens viktigaste uppdrag att förändra livet till det bättre för den som idag har det svårt. Vi arbetar för en god arbetsmiljö och att alla socialsekreterare har en rimlig arbetsbelastning, där du som socialsekreterare kan utföra arbetet på ett rättssäkert och kvalitativt bra sätt och samtidigt har tid för reflektion och kollegialt stöd. Hos oss får du en nära arbetsledning med en enhetschef eller 1:e socialsekreterare som fungerar som bollplank för dig i ditt arbete. Vi tillämpar flextid och du har möjlighet att ansöka om semesterväxling samt erbjuder friskvårdsbidrag. Vi erbjuder extern handledning och bra kompetensutveckling. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en positiv jobbkultur. ARBETSUPPGIFTER Som socialsekreterare på enheten för ekonomiskt bistånd arbetar du med att stödja och motivera individer för att kunna komma ut i egen försörjning så snabbt som det är möjligt. En viktig del i arbetet handlar om att samarbeta både internt och externt. Du utreder, bedömer och beslutar också om rätten till ekonomiskt bistånd enligt socialtjänstlagen. Vi arbetar efter ett systemteoretiskt förhållningssätt där vi utgår från varje enskild person och dess nätverk. Vi arbetar med ständiga förbättringar för att bli en organisation som anpassar sig efter klienternas behov. Enheten består i dag av sju handläggare socialsekreterare. Enhetens arbete leds av en enhetschef och 1:e socialsekreterare. Dessa funktioner stödjer socialsekreterarna i det dagliga arbetet och i enhetens förändrings- och utvecklingsarbete. Det innebär bland annat att vi utvecklar och förändrar vårt arbetssätt för att frigöra tid för aktivt klientarbete. Huvuduppdraget är bidra till att så många som möjligt kan nå egenförsörjning för att kunna leva självständiga liv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en socionomexamen eller annan likvärdig utbildning innefattande minst 15 hp i socialrätt med erfarenhet av utredningsarbete inom en budgetstyrd verksamhet. Meriterande om du har erfarenhet av arbetet med ekonomiskt bistånd eller från liknande arbete. Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet av att ha samarbetat med andra aktörer såsom Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och regionen. Om du har erfarenhet av verksamhetssystemet Pulsen Combine och MI (motiverande intervju) är det en fördel. Vi ser att du är en person med positiv grundsyn i allmänhet och till människors egen förmåga och resurser i synnerhet. Du är lösningsfokuserad och har en god förmåga att leda processer, strukturera upp ditt eget arbete och prioritera samt komma fram till beslut och förmedla dem. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt, samarbeta med andra och har god förmåga att uttrycka dig i både tal och på ett rättssäkert sätt föra dokumentation. Du tänker på socialtjänsten i ett helhetsperspektiv och stimuleras av att vara med att utveckla och förbättra samt bidrar med ett gott arbetsklimat. B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Provanställning kan komma att tillämpas Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga Jobb". Ansök direkt via länken i annonsen.
Arbetsgivare
Sävsjö kommun
Ansökan
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Socialsekreterare till Försörjningsstöd Uppföljning

Arbetsgivare / Ort: Järfälla kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socialsekreterare

Om jobbet
Tillsammans, med mod, engagemang och flexibilitet gör vi skillnad. Så tänker vi i socialförvaltningen Järfälla. Tänker du också i de banorna? Socialförvaltningen i Järfälla ansvarar för områdena äldreomsorg, funktionsnedsättning och individ- och familjeomsorg (IFO). Inom IFO är vi 200 engagerade och kompetenta medarbetare som finns till för våra invånare och som vill erbjuda en socialtjänst med god kvalitet. Enheten försörjningsstöd Uppföljning är en del av IFO. Enheten består av 22 medarbetare, 14 socialsekreterare uppdelat på två team samt 5 socialassistenter. På enheten finns ett nära ledarskap genom två gruppledare samt en enhetschef. Inom enheten finns ett stort engagemang för det sociala arbetet och du kommer till en enhet där många av kollegorna har lång erfarenhet. Vi söker nu efter en socialsekreterare till enheten för ett längre vikariat. Som socialsekreterare har du ett viktigt, spännande och utmanande jobb. Vi arbetar ständigt med att utveckla vår kompetens och vårt arbetssätt i stort och smått. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är socionom och som gillar och har ett engagemang för det sociala arbetet inom ekonomiskt bistånd. På enheten Uppföljning ingår du i ett team som ansvarar för att utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd, arbeta med att stötta och motivera klienter ut till självförsörjning. Upprätta individuella arbetsplaner och ansvara för att följa upp dessa regelbundet. Enheten arbetar med klienter som har behov av ekonomiskt bistånd under en längre tid än 3 månader. En viktig del i arbetet inom ekonomiskt bistånd är att tillsammans med den sökande arbeta för att hitta lösningar som stärker hens resurser och möjligheter till att bli självförsörjande. KVALIFIKATIONER Vi vill att du: • har socionomexamen och gärna erfarenhet av myndighetsutövning inom ekonomiskt bistånd • är strukturerad och har en god dokumentationsförmåga • är tydlig i kommunikation, både skriftligt och muntligt • har ett flexibelt och lösningsfokuserat arbetssätt Vi ser det som en merit om du har: • erfarenhet av motiverande samtal (MI), • erfarenhet av verksamhetssystemet Lifecare • varit med och drivit kvalitetsutveckling, både arbetssätt och metoder på tidigare arbetsplatser Arbetet som socialsekreterare förutsätter att du har god samarbetsförmåga och en förmåga att snabbt ställa om inför nya arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är flexibel, positiv, öppen och möter människor med respekt, nyfikenhet och intresse. Du tänker på socialtjänsten i ett helhetsperspektiv och stimuleras av att vara med och utveckla och förbättra arbetet inom verksamheten. Vi erbjuder dig • årsarbetstid • kompetensutveckling • extern handledning ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings-och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Intervjuer sker löpande under rekryteringens gång. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Järfälla kommun
Hemsida: http://www.jarfalla.se/ledigajobb
Ansökan
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Socialsekreterare till barn och unga samt en familjehemssekreterare till An

Arbetsgivare / Ort: Aneby kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socialsekreterare

Om jobbet
Aneby kommun är beläget på Småländska Höglandet med knappt 7 000 invånare. Kommunens övergripande vision är Ett gott liv i en hållbar och växande kommun och är en arbetsplats där sammanhållning och samarbete är viktigt. Vi tar avstamp i en värdegrund som bygger på öppenhet, utveckling och ansvar. Att arbeta i en mindre kommun har många fördelar; närheten mellan människor ökar, liksom möjligheterna att påverka och vara delaktig i kommunens utveckling. Myndighetsenheten i Aneby kommun består av tre team, vuxenteamet, barn och unga teamet och biståndsteamet. Teamen arbetar tätt tillsammans och månar om god samverkan. Läs mer om varför du ska jobba i Aneby kommun, vår värdegrund och dina framtida kollegor på vår hemsida: www.aneby.se/jobbahososs ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder två tillsvidareanställningar, en socialsekreterare barn och unga samt en familjehemssekreterare. Du anger i din ansökan vilken av tjänsterna som du är intresserad av eller om du är intresserad av båda. Socialsekreterare till team barn och unga: Vi söker dig som vill arbeta i teamet för barn & unga. Du kommer främst att arbeta med barn/ungdomar 0-20 år och deras familjer. Det innebär utrednings- och uppföljningsarbete enligt SoL och LVU. I målgruppen ingår också de ensamkommande barn som socialtjänsten ansvarar för. Arbetet innebär myndighetsutövning med olika former av uppföljande och utredande arbetsuppgifter. Familjehemssekreterare: Vi söker också dig som vill arbeta som familjehemssekreterare. Vi arbetar med de placerade barnen, deras familjer och familjehemmen. Ditt arbete består av att arbeta med att rekrytera, utreda, samt utbilda och handleda familjehem, såväl enskilt som i grupp. Du kommer även, som en av två familjehemssekreterare, att ha ett tätt samarbete med barnuppföljarna och tillsammans se till att barnet och familjehemmet får det stöd som behövs för att det placerade barnet ska få sina behov tillgodosedda. Arbetet innebär myndighetsutövning med olika former av uppföljande och utredande arbetsuppgifter. Om intresse och behov finns kan arbetsuppgifterna på sikt komma att variera mellan de uppgifter som förekommer på enheten i stort. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen. Gärna med erfarenhet av socialt arbete med barn, ungdomar och familjer. För att lyckas i rollen behöver du ha förmågan att inhämta uppgifter, sammanställa, analysera och utvärdera olika handlingsalternativ och göra en bedömning som utmynnar i förslag om åtgärd. Detta kräver en god empatisk förmåga och att du är flexibel och nytänkande för att hitta de individuellt rätta lösningarna. Vi sätter värde på att du är med och utvecklar verksamheten i alla dess delar. Att du har en god samarbetsförmåga utgår vi från. Du är väl medveten om och hanterar tidspress bra. En socialsekreterares beslut har stor inverkan på den enskildes, familjens och övriga anhörigas framtid, upplevelsen hos dessa kan vara både positiva och negativa, vi är måna om att bibehålla en professionalism i alla lägen och stöttar varandra i det. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kunskap om och för området gällande lagstiftningar, förordningar och föreskrifter. Kunskap om utredning och handläggning av ärenden och insatser. God dokumentationsförmåga är viktig för att lyckas i rollen. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka. ÖVRIGT Eventuell kontakt från rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Arbetsgivare
Aneby kommun
Ansökan
Ansök senast 24 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.