På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Förvaltningschef

Förvaltningschef

Utbildning

Det finns ingen speciell utbildning som leder till att man får jobb som förvaltningschef. Många nuvarande svenska förvaltningschefer är utbildade Civilingenjörer eller Civilekonomer eller har andra utbildningar inom Ekonomi, alternativt eftergymnasiala utbildningar från högskola/universitet eller från en yrkeshögskola.

Gymnasial grundutbildning finns på flera av gymnasieskolans program.

Att ha gått ledarskapsutbildning eller kurser i arbetsrätt, konflikthantering och coachande ledarskap är en klar fördel om man drömmer om att en dag bli en förvaltningschef.

Oftast krävs dock någon form av akademisk utbildning, det vill säga utbildning för högskola eller ett universitet, för att kunna få jobb som förvaltningschef.

Arbetsplats

Förvaltningschefer är anställda inom kommunala verksamheter, närmare bestämt på olika kommunala förvaltningar.

Länktips

Visa mer
Visa mindre

17 Lediga jobb

Integrations- och arbetsmarknadsdirektör

Arbetsgivare / Ort: Arenius Schröder & Besterman Rekrytering och Led
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Om kommunenLinköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med, hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats, där du kan forma det liv du önskar. Linköpings kommun är en organisation med stor påverkan på människors livskvalitet. Nu söker vi dig, som tillsammans med 10 000 kollegor förbättrar vardagen och framtiden för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner och arbetar ständigt för att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan? För mer information om hur det är att arbeta hos oss hittar du här: www.linkoping.se Förvaltningens uppdragLinköpings kommun bildar fr o m 1 januari 2022 en ny förvaltning Integrations- och arbetsmarknadsförvaltningen med utgångspunkt i Arbetsmarknadsnämndens nuvarande ansvarsområde. Förvaltningen består av olika enheter från arbetsmarknadsservice, utbildning- och arbetsmarknadsförvaltningen och socialförvaltningen som idag hanterar integrations- och arbetsmarknadsfrågor. Förvaltningen arbetar strategiskt med arbetsmarknads- och integrationsinsatser samt olika utvecklingsprojekt som rör sysselsättning, etablering och integration. Förvaltningen har uppdraget att genom olika arbetsmarknadsinsatser få fler medborgare att övergå från arbetslöshet till egen försörjning samt att minska antalet medborgare som uppbär försörjningsstöd. Den nya förvaltningen kommer vid bildandet omfatta ca 250 medarbetare. Förvaltningen arbetar mot Arbetsmarknadsnämnden. ArbetsbeskrivningIntegrations- och arbetsmarknadsdirektören är direkt underställd kommundirektören och ingår i kommunens ledningsgrupp där du förväntas bidra med med ett helhetsperspektiv. Du arbetar med övergripande och strategiska frågor i hela kommunen såväl i egen förvaltning men också i samarbete med kommunens övriga förvaltningar. Befattningen är organisatoriskt placerad på Kommunledningsförvaltningen. Du är förvaltningens högsta tjänstemän och har i den rollen det yttersta ansvaret för förvaltningens verksamhet, ekonomi och personal. Ditt uppdrag är att bygga en ny förvaltning genom tillit, strategier och samtidigt ta vara på den erfarenhet som finns men också utveckla och pröva nya sätt i verksamheten. Att vara en kulturbyggande förebild för verksamhetens normer och värderingar är en drivkraft för dig. Uppdraget innebär att du ska verka i Linköping som stad gällande integrations- och arbetsmarknadsfrågor och bygga nätverk både i och utanför kommunen. Du ansvarar för att integrationen sker genom samverkan samt verka för strategiska samarbeten som skapar resultat. Du förstår det politiska uppdragets utmaningar så du kan ta din professionella chefsroll i ett gott samarbete där rollfördelningen mellan dig och politiken upprätthålls. Kvalifikationer Vi söker en ledare som är strategisk, kreativ och uthållig och som drivs av att se möjligheter till förbättring och samverkan. Du har en god förmåga att ta in olika perspektiv och har ett intresse för framtids- och omvärldsorientering. Du har en gedigen ledarerfarenhet samt erfarenhet från att leda strategiskt utvecklings- och förändringsarbete i en komplex organisation. Vi förutsätter att du har goda kunskaper om offentlig sektor och politiskt styrd verksamhet. Du har en akademisk utbildning som bedöms relevant. Din erfarenhet är viktig, men vi kommer också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person har du god förmåga att planera och leda din organisation självständigt samtidigt som du har ett övergripande synsätt och lätt för att samarbeta med andra. Du är tydligt mål- och resultatinriktad och har starkt fokus på att leverera hög kvalitet i ditt arbete. Som ledare har du lätt för att engagera och skapa delaktighet samtidigt som du vågar utmana och ställa krav. Mer information För mer information ring Conny Besterman ([email protected]), 0706-181162. Ansök senast den 2021-09-26.
Arbetsgivare
Arenius Schröder & Besterman Rekrytering och Led
Ansökan
Ansök senast 26 september (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Integrations- och arbetsmarknadsdirektör

Arbetsgivare / Ort: Linköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Om kommunen Linköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med, hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats, där du kan forma det liv du önskar. Linköpings kommun är en organisation med stor påverkan på människors livskvalitet. Nu söker vi dig, som tillsammans med 10 000 kollegor förbättrar vardagen och framtiden för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner och arbetar ständigt för att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan? Förvaltningens uppdrag Linköpings kommun bildar fr o m 1 januari 2022 en ny förvaltning Integrations- och arbetsmarknadsförvaltningen med utgångspunkt i Arbetsmarknadsnämndens nuvarande ansvarsområde. Förvaltningen består av olika enheter från arbetsmarknadsservice, utbildning- och arbetsmarknadsförvaltningen och socialförvaltningen som idag hanterar integrations- och arbetsmarknadsfrågor. Förvaltningen arbetar strategiskt med arbetsmarknads- och integrationsinsatser samt olika utvecklingsprojekt som rör sysselsättning, etablering och integration. Förvaltningen har uppdraget att genom olika arbetsmarknadsinsatser få fler medborgare att övergå från arbetslöshet till egen försörjning samt att minska antalet medborgare som uppbär försörjningsstöd. Den nya förvaltningen kommer vid bildandet omfatta ca 250 medarbetare. Förvaltningen arbetar mot Arbetsmarknadsnämnden. Arbetsbeskrivning Integrations- och arbetsmarknadsdirektören är direkt underställd kommundirektören och ingår i kommunens ledningsgrupp där du förväntas bidra med med ett helhetsperspektiv. Du arbetar med övergripande och strategiska frågor i hela kommunen såväl i egen förvaltning men också i samarbete med kommunens övriga förvaltningar. Befattningen är organisatoriskt placerad på Kommunledningsförvaltningen. Du är förvaltningens högsta tjänstemän och har i den rollen det yttersta ansvaret för förvaltningens verksamhet, ekonomi och personal. Ditt uppdrag är att bygga en ny förvaltning genom tillit, strategier och samtidigt ta vara på den erfarenhet som finns men också utveckla och pröva nya sätt i verksamheten. Att vara en kulturbyggande förebild för verksamhetens normer och värderingar är en drivkraft för dig. Uppdraget innebär att du ska verka i Linköping som stad gällande integrations- och arbetsmarknadsfrågor och bygga nätverk både i och utanför kommunen. Du ansvarar för att integrationen sker genom samverkan samt verka för strategiska samarbeten som skapar resultat. Du förstår det politiska uppdragets utmaningar så du kan ta din professionella chefsroll i ett gott samarbete där rollfördelningen mellan dig och politiken upprätthålls.  Kvalifikationer Vi söker en ledare som är strategisk, kreativ och uthållig och som drivs av att se möjligheter till förbättring och samverkan. Du har en god förmåga att ta in olika perspektiv och har ett intresse för framtids- och omvärldsorientering. Du har en gedigen ledarerfarenhet samt erfarenhet från att leda strategiskt utvecklings- och förändringsarbete i en komplex organisation. Vi förutsätter att du har goda kunskaper om offentlig sektor och politiskt styrd verksamhet. Du har en akademisk utbildning som bedöms relevant. Din erfarenhet är viktig, men vi kommer också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person har du god förmåga att planera och leda din organisation självständigt samtidigt som du har ett övergripande synsätt och lätt för att samarbeta med andra. Du är tydligt mål- och resultatinriktad och har starkt fokus på att leverera hög kvalitet i ditt arbete. Som ledare har du lätt för att engagera och skapa delaktighet samtidigt som du vågar utmana och ställa krav. Inget personligt brev i din ansökan Linköpings kommun har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. Istället ställer vi urvalsfrågor vid ansökan som ser till den sökandes motivation och intresse samt hur väl denne uppfyller tjänstens kravprofil. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss.   Information om tjänsten Tillträde:  Anställningsform:  Sysselsättningsgrad:  Antal lediga befattningar:  Ref. nr: 7623
Arbetsgivare
Linköpings kommun
Hemsida: http://www.linkoping.se/
Ansökan
Ansök senast 26 september (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utvecklingsorienterad områdeschef till Sollentunahem!

Arbetsgivare / Ort: Experis AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 september (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Som områdeschef på Sollentunahem arbetar du och dina kollegor tillsammans med att forma en organisation som genomsyras av våra värdeord, affärsmässighet, engagemang och omtanke. Som områdeschef är du en nyckelspelare i vårt utvecklingsarbete med att skapa trygga, säkra och uppskattade bostadsområden. För att nå de högt ställda målen är det viktigt att du är en god ledare som inspirerar andra och får medarbetare att tänka i andra banor såväl som en förmåga att skapa strukturer och arbetssätt som gör att alla jobbar målstyrt, effektivt och proaktivt tillsammans. På Sollentunahem har vi höga ambitioner och arbetar för att bli en förebild och inspiration för andra och nu söker vi dig som vill vara med oss på denna spännande utvecklingsresa! Är du en affärsdriven person med ett tydligt utvecklingsfokus, samtidigt som du är en tydlig och inspirerande ledare? Då är du den vi söker - välkommen till oss! Om tjänsten Som områdeschef får du ett spännande och utvecklingsorienterat uppdrag där du är en viktig del av Sollentunahems fortsatta förändringsresa. Du har ett närvarande ledarskap och är en förebild genom ditt sätt att agera och kommunicera i syfte att främja engagemang, ansvarstagande och proaktivitet. Du har ett övergripande fastighetsägaransvar och ett affärsansvar inom det egna området, dvs. ett ansvar för samtliga intäkter och kostnader. Du ansvarar för att optimera resurserna inom området för en kvalitetssäkrad och effektiv leverans samt säkerställer att arbetet som bedrivs bidrar till en ökad kundnöjdhet, trygga och attraktiva områden och en långsiktig värdeutveckling av fastigheterna. Du håller dig uppdaterad om utvecklingen inom ditt expertområde och arbetar med omvärldsbevakning inom förvaltningsrelaterade frågor. I rollen kommer du att ansvara för en väl fungerande ekonomistyrning med tydliga mål och nyckeltal för ökad effektivitet och kvalitet. Du kommer fatta beslut i enlighet med budget och delegationsordning samt ha det yttersta ansvaret över styrningen av områdets leverans och måluppfyllelse på såväl kort som lång sikt. Du har även ett ansvar att utveckla området och driva lokala utvecklingsprojekt samt ta emot nyproducerade fastigheter. Övriga arbetsuppgifter: * Initiera och bidra till optimerade avtal som avtalsägare och avtalsefterlevnad. * Ansvara för att förvaltat fastighetsbestånd efterlever myndighetskrav, lagar och regler * Ansvara för att fastigheterna underhålls på ett affärsmässigt sätt och med god teknisk standard. * Aktivt planera och implementera mindre investerings/underhållsprojekt. Du är en av Sollentunahems tre områdeschefer och du har ett personalansvar för ca sex medarbetare. Du rapporterar till Förvaltningschefen och ingår i Förvaltningsavdelningens ledningsgrupp. Din bakgrund och person För att lyckas i rollen har du ett tydligt utvecklingsfokus och en förmåga att kunna bidra med innovativa idéer. Du är kunnig inom ditt verksamhetsområde och har flerårig erfarenhet av att arbeta som chef med erkänt goda resultat. Det är viktigt att du besitter förmågan att arbeta på en operativ såväl som strategisk nivå och utifrån det planera, följa upp och agera i verksamheten. Du har ett närvarande ledarskap som kännetecknas av tydlighet, uppföljning och återkoppling och god förmåga att skapa förutsättningar för en god arbetsmiljö och en företagskultur med högt engagemang. Vidare är du kommunikativ och använder dig av strukturerade och metodiska tillvägagångssätt i ditt arbete. Du ska även ha: * genomfört en förvaltarutbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. * erfarenhet av att leda en förvaltningsorganisation och större utvecklingsprojekt. * erfarenhet av att aktivt arbeta med ökad kundnöjdhet samt kvalitet i leverans. * erfarenhet av ekonomistyrning. * Inneha B-körkort Din ansökan Om du tycker att tjänsten som områdeschef passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta är du varmt välkommen att söka. I denna rekrytering samarbetar Sollentunahem med Jefferson Wells, ManpowerGroup. Du söker tjänsten via www.jeffersonwells.se Vi arbetar med löpande urval, sista dag att söka tjänsten är dock 2021-09-28. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Thomasson på [email protected] alt. 08-736 11 26. Välkommen med din ansökan! Vad kan Sollentunahem erbjuda dig? Som medarbetare på Sollentunahem är du en viktig del av vår framgång och utveckling. Hos oss erbjuds du varierande arbetsuppgifter med mycket ansvar och möjlighet att påverka ditt arbete. Du kommer bli välkomnad in i ett engagerat team som trivs på jobbet och som gör skillnad för våra hyresgäster varje dag. På Sollentunahem är vår vision att vi ska göra var dag bättre för våra hyresgäster! Därför arbetar vi ständigt med att utveckla vår verksamhet så att den lever upp till de förväntningar våra hyresgäster har på oss. Sollentunahem är ett fastighetsbolag som utvecklar och förvaltar cirka 5 100 hyreslägenheter, 170 lokaler samt 2 400 garage- och parkeringsplatser inom Sollentuna kommun. Bolaget har drygt 70 medarbetare och hade 2019 en omsättning på 416 miljoner kronor. Bostadsbeståndet finns inom hela kommunen och består av en mix av produktion från 50-talet till 2010-tal. Sollentunahem är i en spännande utvecklingsfas med nyproduktion av cirka 1 500 hyreslägenheter samt förnyelse och underhåll av äldre bebyggelse. Läs gärna mer på www.sollentunahem.se
Arbetsgivare
Experis AB
Ansökan
Ansök senast 29 september (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Chef Fastighetsförvaltning till Eslövs Bostads AB

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 2 oktober (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Nu söker vi en engagerad och framåtsträvande chef för vår delvis nya avdelning för Fastighetsförvaltning!

Chef Fastighetsförvaltning till Eslövs Bostads AB

Du söker:
En nyckelroll där du får möjlighet att bidra till företagets fortsatta utveckling, såväl operativt som strategiskt. Ett uppdrag där du får; utveckla både fastigheterna och kundupplevelsen, leda och utveckla engagerade medarbetare, digitalisera och klimatanpassa förvaltningsarbetet, möta bostadskunder, kommersiella hyresgäster och kommunala verksamheter, vara med i bolagets ledningsgrupp. Jobbet som du ser fram emot – varje morgon!

Vi söker:
Ledaren för vår mest kundnära avdelning, med 17 medarbetare som huvudsakligen arbetar med hyresgästkontakter, uthyrning, inre och yttre fastighetsskötsel, tillval, reparationer och felavhjälpande underhåll, samt upphandling, underhållsplanering och områdesutveckling. Du kommer att arbeta med att utveckla kunddialogen, minska kundernas och verksamhetens klimatavtryck, utveckla medarbetare och arbetsprocesser. Dessutom ingår du i ledningsgruppen och är ibland föredragande vid styrelsens sammanträden.

Du har:
Arbetat länge med fastighetsförvaltning, varit chef och visat att du kan styra mot ekonomiska mål, men vill bredda målbilden, få mer kundfokus, bli en bättre ledare och profilera dig som en lagspelare, jobba mer utvecklande och framtidsorienterat, märka att du bidrar till mer än bara ökad vinst. Du har säkert intresse för fastighetsteknik och byggprojekt, men uppskattar att någon annan tar ansvar för den konkreta leveransen. Du har ett långsiktigt perspektiv på uppdraget och är beredd att inledningsvis vara väldigt ”hands on” medan du bygger och bemannar avdelningen.

Prioriterade uppgifter:
  • Engagera och entusiasmera dina medarbetare för att uppnå positiva resultat och tillväxt utifrån bolagets övergripande mål och strategier
  • Delta i bolagets ledningsgruppsarbete
  • Utveckla och förbättra vårt NKI-arbete
  • Samverka med avdelningen för fastighetsutveckling för bästa kundnytta och låga driftkostnader
  • Aktivt arbeta med förbättringar, effektiviseringar och anpassningar av arbetssätt och processer i relation till bolagets affärsplan
     
Ansökan:
Om du tycker att det här låter intressant ser vi gärna din ansökan omgående! I denna rekrytering samarbetar Eslövs Bostads AB med Isaksson rekrytering bemanning. Vi kommer att granska ansökningar och intervjuar löpande under processen. Sista formella ansökningsdag är 1/10 men observera att tjänsten kan komma att tillsättas före detta datum, så vänta inte med att söka.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson 070-485 75 59

Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: www.ebo.se
Ansökan
Ansök senast 2 oktober (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Områdesdirektör Somatik, Region Västernorrland

Arbetsgivare / Ort: REGION VÄSTERNORRLAND
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 oktober (9 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • landsting

Om jobbet
Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling. Länssjukvård somatik samordnar länssjukvården för den specialiserade somatiska vården i Region Västernorrland. Området somatik består av elva länssjukvårdsverksamheter. Länssjukvårdsverksamheterna bedrivs vid tre sjukhus, Sundsvall, Sollefteå och Örnsköldsvik och ett antal mottagningar förlagda till flera orter i länet. Området har cirka 2 400 anställda. . Som områdesdirektör har du det övergripande ansvaret för Länssjukvårdens somatiska verksamhet, personal, ekonomi, kvalitet och patientsäkerhet. Områdesdirektören ansvarar för att säkerställa att regionens vision och de politiska ambitionerna får genomslag och att verksamheterna bedrivs ändamålsenligt genom målstyrning och utifrån de ekonomiska förutsättningarna. Du ansvarar också för att utveckla arbetssätt, processer och organisationen. Du motiveras av att driva verksamhetsutveckling med digitalisering som metod, att utveckla kompetens och kunskapsstyrning och främjar en akademisk miljö med möjlighet till forskning. Områdesdirektören har ett övergripande ansvar för att skapa samverkan och samordning inom och mellan specialistvårdens olika länsverksamheter, mellan olika närsjukvårdsverksamheter, primärvård och kommuner. Du rapporterar direkt till hälso- och sjukvårdsdirektören och ingår i hälso- och sjukvårdsdirektörens ledningsgrupp. Tillsammans med de övriga områdesdirektörerna har du ett gemensamt ansvar att utifrån ett helhetsperspektiv driva en god, jämlik och effektiv hälso- och sjukvård i länet. Anställningen är en tillsvidareanställning i grundprofessionen och chefsförordnandet är tidsbegränsat på fyra år med Regionens ledarskapspolicy som riktmärke. Tillträde efter överenskommelse. Chefer i Region Västernorrland företräder arbetsgivaren och utövar ett ledarskap som har sin grund i god självinsikt och präglas av ärlighet, öppenhet, ansvarskänsla och personligt mod. Vi söker dig som har akademisk examen eller utbildning inom för tjänsten relevant område. Du har en gedigen chefs- och ledarerfarenhet och erfarenhet av att leda andra chefer. Du har erfarenhet av strategiskt ledningsarbete samt kunskap om och erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvårdssektor samt erfarenhet av att arbeta i politiskt styrd organisation. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Körkort är ett krav då det ingår resande i tjänsten. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och ditt ledarskap präglas av tillit, dialog och delaktighet. Som ledare i den här rollen ser du frågor utifrån ett helhetsperspektiv, har en strategisk- och god samarbetsförmåga. Du är en tydlig ledare men lämnar mandat till dina chefer att utveckla och bygga sina team. Du är mål- och resultatorienterad. Vad är hållbarhet för oss? Att vi som medarbetare i Region Västernorrland liksom invånarna i länet mår bra är en grundförutsättning för att kunna ta itu med utmaningar som att minska klimatpåverkan och långsiktig hushållning med jordens resurser. I vårt interna arbete handlar detta om utvecklande, trygga och säkra arbetsplatser, ett hållbart ledarskap som stödjer delaktighet och jämlikhet i våra verksamheter och en hög grad av resurseffektivitet. Förutom nedan finns även Marie Solin, Kommunal, som facklig kontaktperson, 070-264 46 82, [email protected] Vi har valt att samarbeta med SOURCE i denna rekrytering. Om du vill ha mer information och en första kontakt är du välkommen att kontakta SOURCE konsulter Jonna Ramm-Schmidt Sundholm tel. 070 864 13 34 eller Erik Asp tel. 073-3523481. Ansökan registrerar du via Region Västernorrlands hemsida. Välkommen med din ansökan senast 2021-10-03. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Arbetsgivare
REGION VÄSTERNORRLAND
Hemsida: www.rvn.se
Ansökan
Ansök senast 3 oktober (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.