På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Läkarsekreterare
Spela filmen

Läkarsekreterare

Att vara noggrann och ha intresse för språk är viktiga egenskaper om du arbetar som läkarsekreterare, som bland annat skriver patientjournaler inom hälso- och sjukvården. 

Allt oftare kallas yrket för medicinsk sekreterare eller vårdadministratör.

Utbildning

Kunskaper i språk, i första hand i svenska och engelska, i medicinsk dokumentation, hälso- och sjukvårdsjuridik, diagnoskodning, statistik och vissa ekonomiska kunskaper krävs.

Bra grundkunskaper finns bl a på gymnasiets Vård- och omsorgsprogrammet och Naturvetenskapsprogrammet.

Ett flertal yrkeshögskoleutbildningar finns på olika platser i landet under benämningar som Medicinsk sekreterare, Sekreterare inom hälso- och sjukvård, Medicinsk dokumentation, Vårdadministration eller Vårdadministratör.

Arbetsplats

Läkarsekreterare har många och varierande arbetsuppgifter inom hälso- och sjukvården vid sjukhus, vårdcentraler och inom företagshälsovården. Även på privata mottagningar, inom läkemedelsindustrin och vid medicinska forskningsinstitutioner finns läkarsekreterare.

Visa mer
Visa mindre

198 Lediga jobb

Medicinsk sekreterare till Bup öppenvård i Hässleholm

Arbetsgivare / Ort: REGION SKÅNE
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Läkarsekreterare/Vårdadministratör/Medicinsk sekreterare

Om jobbet
Gör skillnad. Varje dag. Vill du ha ett flexibelt arbete med varierande arbetsuppgifter? Då är detta en tjänst för dig! Vi välkomnar nu en medicinsk sekreterare till oss på barn- och ungdomspsykiatrins öppenvård i Hässleholm. Barn- och ungdomspsykiatrins (Bup) öppenvård erbjuder bedömning, behandling och utredning till barn/ungdomar och deras familjer i Hässleholm, Perstorp och Osby kommun. Inom barn- och ungdomspsykiatrisk verksamhet i Hässleholm finns traditionell öppenvård som är basen i den kliniska verksamheten, spädbarnsverksamhet samt tillgång till mellanvårdsinsatser lokaliserade i Kristianstad. Vår mottagning bedrivs i tvärprofessionella team med bred kompetens. Vi har ett kreativt och positivt arbetsklimat i teamet som består av 20 medarbetare av skilda yrkeskategorier såsom psykologer, läkare, kuratorer, skötare, sjuksköterskor och medicinska sekreterare. ARBETSUPPGIFTER I din roll som medicinsk sekreterare hos oss består arbetsuppgifterna bland annat av att organisera och strukturera det administrativa arbetet på mottagningen. Du är en viktig del i teamarbetet och dina huvudsakliga uppgifter sker via systemen MedSpeech och Melior. Därtill sker registreringar bland annat i PASiS. Vidare ingår även telefonservice, receptionsarbete, posthantering och att vara mottagningspersonalen behjälplig med diverse uppgifter. Hos oss får du även tillfälle till goda utvecklingsmöjligheter, bland annat i form av fortbildning. Vi som arbetar här värdesätter vårt fina samarbete som skapar en god arbetsmiljö och patientsäker vård. Rollen som medicinsk sekreterare håller på att förändras och Region Skåne står inför införandet av den heltäckande digitala plattformen Skånes Digitala Vårdsystem (SDV) som kommer att ersätta flera av dagens journalsystem. Vi är öppna och ödmjuka inför den fortsatta utveckling som det innebär och ser gärna att du bidrar med din kompetens och dina egenskaper i förändringsarbetet. Besök gärna SDV-podden om du är nyfiken på att få veta mer om införandet: https://soundcloud.com/regionskane/sets/sdv-podden KVALIFIKATIONER Vi tror att du som vill bli vår nya kollega uppskattar vår omväxlande arbetsplats lika mycket som vi gör. Ett spännande variationsrikt och utvecklande arbete tilltalar dig. Du är serviceinriktad och positivt inställd till de utmaningar som du ställs inför samt tycker om att emellanåt arbeta i ett högt arbetstempo. Då vi arbetar i nära samarbete med övrig vårdpersonal är det viktigt att du har en positiv inställning och vill bidra till ett gott samarbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. När det kommer till de formella kraven har du en utbildning inom Hälso- och sjukvårdsadministration på 80 KY-poäng eller 400 YH-poäng, alternativt motsvarande läkarsekreterarutbildning. Därtill har du goda kunskaper i medicinsk terminologi och goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Det är meriterande för tjänsten om du är van datoranvändare samt har tidigare erfarenhet av att hantera något av våra journalsystem Melior, MedSpeech och PASiS. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret kommer göras innan eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Förvaltning Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är en av Region Skånes sex hälso- och sjukvårdsförvaltningar. Verksamheten omfattar den offentligt drivna psykiatrin samt habiliteringen i hela Skåne med cirka 4 000 medarbetare. I uppdraget ingår bland annat vård, habilitering, rehabilitering, hälsoarbete och forskning. Inom psykiatrin finns fem akutmottagningar, barn- och ungdomspsykiatri, rättspsykiatri och vuxenpsykiatri. Inom habiliteringen finns barn- och ungdomshabilitering, vuxenhabilitering och syn-, hörsel- och dövverksamhet. Välkommen! På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Arbetsgivare
REGION SKÅNE
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Medicinsk sekreterare till barn- och ungdomspsykiatri i Kristianstad

Arbetsgivare / Ort: REGION SKÅNE
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Gör skillnad. Varje dag. Letar du efter ett inspirerande, omväxlande och engagerande arbete? Vill du arbeta inom en verksamhet där man genomgående har patienten i fokus? Varmt välkommen till barn- och ungdomspsykiatrin i Kristianstad! Barn- och ungdomspsykiatrin (Bup) i Kristianstad består av en öppenvårdsmottagning och en mellanvårdsmottagning, beläget i en egen byggnad precis bakom sjukhuset i Kristianstad. Vi månar om vår arbetsmiljö på mottagningarna, något vi tror skapar bästa möjliga förutsättningar för våra medarbetare att trivas och utvecklas. Under de senaste åren har vi arbetat för ett öppnare arbetsklimat mellan öppenvården och mellanvården, därigenom skapas möjligheter för erfarenhetsutbyte, flexibilitet och sammanhållning över mottagningarnas gränser. På öppenvårdsmottagningen arbetar vi med utredningar och bedömningar av psykiatriska symtom hos barn och ungdomar upp till 18 år. Vi erbjuder behandling av barn och ungdomars psykiatriska tillstånd, inklusive stöd till familj och nätverk. Våra cirka 30 medarbetare besitter tillsammans en bred samlad kompetens och vi är stolta över vår goda stämning, där vi tillsammans arbetar för att stötta varandra. Vår verksamhet är i ständig utveckling, något vi uppmuntrar våra medarbetare att vara delaktiga i. Vi håller oss även uppdaterade inom aktuell forskning och förändringar i samhället för att förbättra vårdkvaliteten och patientsäkerheten. ARBETSUPPGIFTER I rollen som medicinsk sekreterare hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att organisera och strukturera det administrativa arbetet vilket innefattar journalskrivning och bokning av patienter. Utöver detta förekommer bland annat receptionsarbete, CallGuide telefoni, posthantering, underlag och utskrifter samt patientregistrering i Pasis. I dina arbetsuppgifter ingår också att ge administrativ service och stöd till behandlande personal. Vi är ett trevligt team på sex medicinska sekreterare i nuläget. Vi sekreterare arbetar aktivt med förändrings- och förbättringsarbete för att utveckla och förfina flöden samt för att få till ett bra och välfungerande samarbete för alla involverade på öppen- och mellanvård: personal, patienten och närstående. Rollen som medicinsk sekreterare håller på att förändras och Region Skåne står inför införandet av den heltäckande digitala plattformen Skånes Digitala Vårdsystem (SDV) som kommer att ersätta flera av dagens journalsystem. Vi är öppna och ödmjuka inför den fortsatta utveckling som det innebär och ser gärna att du bidrar med dina kompetenser och egenskaper i förändringsarbetet. Besök gärna SDV-podden om du är nyfiken på att få veta mer om införandet: https://soundcloud.com/regionskane/sets/sdv-podden KVALIFIKATIONER Gillar du att planera och organisera ditt arbete med fokus på att hålla en hög leveranskvalitet? Har du en god och uthållig social kompetens? Då tror vi att du har fina förutsättningar att trivas hos oss. Genom ditt engagemang och positiva inställning skapar du ett gott arbetsklimat tillsammans med dina kollegor, där vi alla hjälps åt för att nå bästa resultat, vårdkvalitet för våra patienter samt vara en attraktiv arbetsplats. Det är viktigt att du har med dig ett inre lugn med förståelse för människors olika behov. Därtill är du trygg som person, noggrann i din yrkesroll och har hög ansvarskänsla. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi välkomnar dig som har en utbildning inom Hälso- och sjukvårdsadministration på 80 KY-poäng eller 400 YH-poäng, alternativt motsvarande läkarsekreterarutbildning. Du har goda kunskaper i medicinsk terminologi och det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom yrket och erfarenhet av att hantera något av våra journalsystem Melior, web-Pasis och Medspeech. Vi ser det som mycket fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet från Bup. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att vi kan komma att kontakta och intervjua sökande redan innan annonsens sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att lära känna dig! Vid eventuell anställning görs kontroll mot misstanke- och belastningsregistret. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Förvaltning Psykiatri och habilitering är en av Region Skånes sex hälso- och sjukvårdsförvaltningar. Verksamheten omfattar den offentligt drivna psykiatrin samt habiliteringen i hela Skåne med cirka 4 000 medarbetare. I uppdraget ingår bland annat vård, habilitering, rehabilitering, hälsoarbete och forskning. Inom psykiatrin finns fem akutmottagningar, barn- och ungdomspsykiatri, rättspsykiatri och vuxenpsykiatri. Inom habiliteringen finns barn- och ungdomshabilitering, vuxenhabilitering och syn-, hörsel- och dövverksamhet. Välkommen! På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Arbetsgivare
REGION SKÅNE
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Medicinsk sekreterare till Gynekologisk mottagning i Hudiksvall

Arbetsgivare / Ort: REGION GÄVLEBORG
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Kvinnosjukvården i Gävleborg är uppdelad på två orter – Gävle och Hudiksvall. I Hudiksvall består gynekologin till största del av öppenvårdsverksamhet med en liten del slutenvård. Öppenvården innefattar specialistgynekologi som abortmottagning, uro/gyn, preoperativa utredningar, behandlingar och operation. Förlossningsenheten i Hudiksvall har cirka 1100 förlossningar/år samt specialistmödravård, BB-mottagning och ultraljud. BB avdelningen har åtta vårdplatser. ARBETSUPPGIFTER Som medicinsk sekreterare på Kvinnosjukvården i Hudiksvall är du en viktig länk i teamet kring vården av kvinnan där du ansvar för administrativa uppgifter. Du ingår i ett arbetslag av läkare, barnmorskor, sjuksköterskor, undersköterskor och sekreterare där du fysiskt finns på plats i verksamheten. Huvuduppgiften för uppdraget är journalskrivning i melior och obstetrix. Övriga uppgifter är remisshantering, registrering, diagnossättning, scanning och posthantering. Övriga program är SVEA och Gyn-OP registret. Arbetet är strukturerat utifrån ett rullande schema där du efter introduktion kommer ha olika ansvarsområden olika veckor. Möjlighet till lång introduktion kommer att ges. Då arbetsuppgifterna är rullande vecka för vecka innebär det att vi har ett jämlikt ansvar för de administrativa uppgifterna som ingår för en medicinsk sekreterare på Kvinnosjukvården i Hudiksvall. Schemat innebär att vi erbjuder en god struktur och ett stimulerande arbete. Kliniken har en god samanhållning över yrkesgrupperna med en god tillgänglighet och produktion i verksamheten. Idag är vi tre sekreterare och är du intresserad av att bli en del av vårt team ser vi fram emot din ansökan. KVALIFIKATIONER Formell kompetens som medicinsk sekreterare. Du är intresserad av teamarbete och att jobba med utveckling. Arbetet kräver god förmåga att arbeta självständigt men också förmåga att samarbeta. Vi ser att du har en hög flexibilitet och serviceanda samt lätt för att prioritera. I övrigt är du kreativ och öppen för nya arbetssätt. Önskemål om erfarenhet/kännedom när det gäller våra administrativa system, som MedSpeech, Melior, Elvis, Obstetrix, Provisio, Gyn OP, SVEA och Svarsdatabasen. Erfarenhet från kvinnosjukvård eller andra administrativa kompetenser är meriterande. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och att dina personliga egenskaper stämmer överens med Region Gävleborgs värdegrundsord: • Professionalism & ansvar • Respekt & ödmjukhet • Öppenhet & ärlighet ÖVRIGT Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet. Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region. Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro. Med cirka 7 600 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss! Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Arbetsgivare
REGION GÄVLEBORG
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Medicinsk sekreterare/traumasekreterare

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Läkarsekreterare/Vårdadministratör/Medicinsk sekreterare

Om jobbet
Sjukhusen i väster är en förvaltning inom Västra Götalandsregionen och består av fyra sjukhus – Alingsås lasarett, Angereds Närsjukhus, Frölunda Specialistsjukhus och Kungälvs sjukhus. Vi ansvarar också för uppbyggnad och drift av Högsbo närsjukhus. Cirka 3000 medarbetare arbetar varje dag hos oss för att ge en god och säker specialistsjukvård av högsta kvalitet. Sjukhusen i väster har en budgetomslutning på cirka 2815 mnkr. Vårdadministration, Sjukhusen i väster arbetar med att ge en god och professionell service till alla våra verksamheter i Sjukhusen i väster. Vi är en nystartad verksamhet och har cirka 210 medarbetare som består av en verksamhetschef, enhetschefer, verksamhetsutvecklare, dokumentsamordnare, IT-samordnare, medicinska sekreterare, assistenter och receptionister. Våra mål är att genom bland annat kompetensutveckling och nya arbetstidsmodeller med gemensamma riktlinjer och rutiner upplevas som en attraktiv arbetsplats för alla våra vårdadministrativa medarbetare. Vårt mål är att till stor del arbeta förvaltningsövergripande för en utjämnad arbetsbelastning samt att ge en professionell och effektiv service till alla patienter och verksamheter. Vi arbetar för rätt använd kompetens med patientsäkerheten i fokus. Att ge våra studerande en god och bra introduktion i yrket. Vårdadministrativa enheten på Kungälvs sjukhus söker nu tre medicinska sekreterare/traumasekreterare för placering på akutsekretariatet på Kungälvs sjukhus. I din roll som medicinsk sekreterare/traumasekreterare med placering i Vårdadministrativa enhetens akutsekretariat arbetar du övergripande i verksamheten. Dina arbetsuppgifter omfattar medicinsk dokumentation i Melior, utskrift av brev, intyg, remisser och övrig korrespondens, traumadokumentering i realtid samt diagnos- och åtgärdsregistrering i ELVIS samt många andra stimulerande administrativa uppgifter. Vem är du Vi söker dig som är glad och positiv. Du har lätt för att samarbeta både med sekreterarkollegor och vårdpersonal men du har heller inga problem med att arbeta under eget ansvar. Du tycker om att ta stort ansvar och har inga problem med att vara flexibel. Vi lägger stor vikt vid noggrannhet, bra bemötande, service och ansvarskänsla. Du har god social kompetens, goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift. Du bör tycka om att arbeta i en miljö med mycket varierande arbetsuppgifter och ibland i högt tempo. Vi erbjuder dig Trevliga arbetskamrater och en arbetsmiljö som präglas av framåtanda och ibland ett högt tempo. Akutmottagningssekretariat i Vårdadministrativa enheten på Kungälvs sjukhus erbjuder dig en utmanande sekreterarroll där du får vara med och påverka både din personliga utveckling och enhetens framtid. Schemalagd arbetstid där kvälls- och helgtjänstgöring ingår. Kvalifikationer Vårddokumentationsutbildning är ett krav liksom tidigare erfarenhet från akutmottagning och traumadokumentation. Kunskaper i Melior och ELVIS är förstås ett måste. Utbildning i diagnosklassifikation är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Medicinsk sekreterare

Arbetsgivare / Ort: Capio Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Läkarsekreterare/Vårdadministratör/Medicinsk sekreterare

Om jobbet
Capio Närsjukvård erbjuder primärvård inom allmänmedicin och specialistsjukvård på uppdrag av 13 landsting och regioner. Vi har mottagningar på drygt 100 platser från Ystad i söder till Umeå i norr. Utöver ett brett utbud av tjänster inom primärvård erbjuder vårdcentralerna närliggande tjänster som exempelvis barnhälsovård och mödravård, arbetsterapi och fysioterapi. Dessutom erbjuds specialistsjukvård inom bland annat urologi, kardiologi, allmänkirurgi och ortopedi vid ett flertal av Capio Närsjukvårds enheter. Capio Citykliniken på Clemenstorget är en centralt belägen vårdcentral i Lund med mycket goda pendlingsmöjligheter intill tåg- och busstationen. Vi är ca 70 engagerade och positiva medarbetare. Vi har nästan allt under ett och samma tak; en fast läkarbemanning, barnavårdcentral, mödrahälsovård med gynekolog, arbetsterapeut, sjukgymnastik, dietist, astma/KOL-mottagning, diabetessköterska, psykologer och kuratorer samt livsstilsmottagning. Arbetsbeskrivning Vi söker nu en medicinsk sekreterare för arbete på vår vårdcentral. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Arbetet som medicinsk sekreterare är omväxlande och stimulerande. I tjänsten ingår medicinsk dokumentation, remisshantering och scanning. Samt övriga administrativa uppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig med vårddokumentationsutbildning. Du bör ha goda kunskaper i svenska språket och i medicinsk terminologi. Vi ser gärna att du som sökande har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård och har goda IT-kunskaper. Vana vid journalsystemet PMO är meriterande.   Övrig information Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning.   Capio – Nordens största privata vårdgivare Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: Quality, Empowerment, Innovation och Social responsibility. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget! Capio erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom våra sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Våra patienter kan även få hjälp via våra digitala tjänster. Capio är sedan 2018 en del av Ramsay Santé - en ledande vårdgivare med 36 000 medarbetare i sex länder. För mer information, besök https://capio.se/. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Arbetsgivare
Capio Sverige AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.