På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Systemförvaltare

Systemförvaltare

Systemförvaltare arbetar med förvaltning och drift av företagets olika system (som ofta också inkluderar lösningar inom telefoni) och tar självständigt hand om hela kedjan avseende systemförvaltning inom ett specifikt område.

I ansvarsområdet kan ingå att tillsammans med öviga medarbetare i arbetsgruppen arbeta aktivt för att systemen används och körs på ett enhetligt, effektivt och tillförlitligt sätt. Arbetet omfattar användarsupport, planering av driftsättningar, felsökning, konfigurering och utredningar med uppgifter som rör uppsättning/konfiguration av tekniska miljöer tillsammans med  IT ansvariga och även en del programmering kan också ingå i jobbet.

Utbildning

Akademisk utbildning inom systemvetenskap med inriktning mot affärssystem eller systemutveckling är en lämplig utbildning som arbetsgivare efterfrågar när du söker anställning som systemförvaltare. Det är meriterande om du har ett intresse för och erfarenhet av att arbeta i databaser och/eller kan något programmeringsspråk.

Grundläggande utbildning finns på gymnasiets Teknikprogrammet.

Personliga egenskaper

De personliga egenskaper som efterfrågas är nyfikenhet, samarbets- och initiativförmåga, driv och målmedvetenhet. För att lyckas med jobbet krävs även god planeringsförmåga och att du kan uttrycka dig väl i skrift och tal både på svenska samt engelska.

Visa mer
Visa mindre

66 Lediga jobb

Customer success manager till Precio Fishbone

Arbetsgivare / Ort: Experis AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Precio Fishbone är ett specialistbolag med fokus på Microsoftbaserade lösningar. Vi är bästa kompis med Microsoft och tillika Guld- och Silverpartner inom sex olika kompetensområden. Vår spetskunskap inom dessa sex områden är avgörande för vår och våra kunders framgång. Vi arbetar både med egenutvecklade produkter, projektåtaganden och med resursuppdrag. Vi erbjuder kompletta upplägg för support och förvaltning av utvecklade applikationer. Trygghet och långsiktighet är centralt i våra kundrelationer. Vi är drygt 250 anställda och har i dagsläget kontor i Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Vietnam och Kanada. Om rollen Som Customer success manager kommer du vara kundens givna kontakt efter avslutat projekt, vilket innebär att skapa, upprätthålla och utveckla relationen till våra kunder. Du har en aktiv roll i utförandet och därför är det krav att du har en teknisk förmåga och erfarenhet. Ditt uppdrag kommer främst vara att maximera kundernas användande och upplevelse av Precio Fishbones prisbelönta digitala arbetsplats Omnia, men även erbjuda resten av vårt utbud av IT-kompetens exempelvis kundunika systemlösningar eller kunder med RPA (automatiserade) lösningar. Rollen kan också innebära stöttning till projektledare i implementationsprojekt innan projektet övergår i förvaltning. På Precio Fishbone har vi en support och förvaltningsorganisation etablerad i Stockholm, Göteborg och Malmö som jobbar tillsammans. Vår styrka är att vi finns på flera orter och arbetar därför ofta över kontorsgränserna för att kombinera rätt kunskaper för kundens och uppdragets bästa. Att arbeta på Precio Fishbone ska vara roligt, utmanande och stimulerande. Du ska vilja utvecklas och du måste gilla kundrelationer och service. Du har möjlighet att vara med och påverka, att dina insatser bidrar till hur våra uppdrag går, hur nöjda kunderna är, hur företaget går och hur vi tillsammans utvecklas. På Precio Fishbone bidrar varje enskild person till företagets framgång. Varje enskild individ och detalj är lika viktig för att skapa en fungerande helhet och långsiktig hållbarhet. På så sätt skapar vi nytta och verkligt värde för våra kunder. Placeringsort är Västerås och du rapporterat till platschefen. Ditt upptagningsområde är i hela Mälardalen där det finns kontor i Örebro, Eskilstuna och Västerås. Om dig Vi ser att du gillar och trivs med kundkontakt och har ett utpräglat sinne för service med kommersiellt tänk. Du förstår och kan kartlägga och förvalta våra kunder och deras behov. Du är social och är en utpräglad relationsbyggare med ett stort hjärta. Efter avslutad examen har du troligtvis jobbat några år som utvecklare och gått vidare som projektledare, testledare eller har en liknande roll idag. Du brinner för att agera i en bred och dynamisk roll i interfacet mellan att leverera tekniska lösningar, service och sälja in nya idéer till våra kunder. Dina kvalifikationer för rollen som Customer success manager: * Erfarenhet av kundrelationer och förvaltningsledning * Kunskap inom Microsoft 365:s verktygslåda * Kunskap om kundunika lösningar baserad på olika tekniker * Meriterande om du även har kunskap om RPA-teknik * Behärskar både det svenska och engelska språket både i tal och skrift och är van att kommunicera på ett professionellt sätt med kontaktpersoner på alla nivåer. Tillsammans skapar vi värde Precio Fishbone är ett bolag som utvecklar kundanpassade IT-lösningar. Vi har spetskompetens inom flertalet tekniska områden vilket ger oss stor insikt i vad våra kunder behöver och vill ha. Med stort engagemang skapar vi IT-system som uppfyller både ert syfte och behov. Vi lägger stor vikt vid att lära känna våra kunder och deras användare. På så vis kan vi skapa välanvända lösningar som användare uppskattar och som de vill använda ofta och över lång tid. Det är så vi bidrar till våra kunders framgång. Var med i vårt team! Vi tror på en arbetsmiljö där du trivs, får göra det du tycker om och kan utvecklas. Vi letar ständigt efter nya talanger som vill bli en del av vårt Precio Fishbone-team. Hos oss får du skickliga och trevliga kollegor, ny teknik och får arbeta med spännande kunder och projekt. Flexibilitet är viktigt och vi tror på eget ansvar och litar på varandra. Ibland jobbar vi ute hos kund och ibland på våra kontor, allt för att skapa en bra balans i livet. Kontaktperson I den här rekryteringen samarbetar vi med Experis IT. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Thomas Andersson på 016-155733 alt. [email protected] Vi arbetar löpande med urval, vi ser fram emot att höra från dig!
Arbetsgivare
Experis AB
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Digitaliseringsspecialister till IT Västerbotten

Arbetsgivare / Ort: REGION VÄSTERBOTTEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Systemförvaltare

Om jobbet
Är du vår nya digitaliseringsspecialist? Vi söker nu digitaliseringsspecialister till oss på IT Västerbotten. Är du sugen på nya utmaningar i en spännande verksamhet med spjutspetsteknologi, omfattande digitalisering och som samtidigt gör skillnad i samhället? Då är du rätt person för oss! Vi erbjuder goda möjligheter till utveckling och karriärvägar hos en trygg arbetsgivare med bra villkor. Nu finns chansen att bidra till framtidens vård som ger oss världens friskaste befolkning med världens bästa hälsa. Region Västerbotten satsar stort på digitalisering vilket för oss betyder verksamhetsutveckling med teknik. För närvarande pågår stora initiativ som omfattar nya teknikstöd för vårdinformation, materialflöde och ärendehantering samt verktyg för mobilt arbete och samarbete. Ytterligare fokusområden är exempelvis vård på distans och automatisering. Tillsammans bygger vi framtidens tekniklösningar för att stötta verksamheten i vården med det övergripande syftet att skapa mer tid för vård! Vår organisation inom IT är uppbyggd på två avdelningar Systemutveckling samt Infrastruktur och service med syfte att arbeta långsiktigt och modernt med rätt förmågor för att leverera och realisera regionens behov av utveckling, förvaltning och IT-infrastruktur. Vi genomför nu ett omfattande arbete att införa en ny samverkansmodell för kontinuerlig utveckling av våra teknikstöd och behöver stärka upp vår organisation med ett antal specialister med teknikinriktning. ARBETSUPPGIFTER Som digitaliseringsspecialist hos oss har du en nyckelroll i att stötta Region Västerbottens digitala transformation. Rollen innebär att du ingår i förvaltningsteam för ett eller flera förvaltningsobjekt och rapporterar till ansvarig Förvaltningsledare teknik. Ditt uppdrag är att utföra förvaltningsaktiviteter utifrån fastställd och godkänd förvaltningsplan för att säkerställa att verksamheten får de teknikstöd som efterfrågas samt att tillse att förändringarna passar in i den befintliga tekniska miljön. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat att: • agera brygga mellan verksamhet och teknikorganisationen • stödja verksamheten i implementationsarbeten där verksamhet möter IT • leda och delta i uppdrag, exempelvis förstudier, utredningar och förvaltningsaktiviteter • ha kontakt med externa leverantörer • genomföra och prioritera förändringar med syfte att nå fastställda mål • medverka vid upphandlingar • delta som projektmedlem KVALIFIKATIONER Vi söker dig med ett genuint intresse, engagemang och vilja att arbeta med förbättring av vårdprocesser och digitalisering i verksamheterna med hjälp av digital teknik. Som person är du lösningsorienterad, nyfiken och har en serviceinriktad attityd. Du är tydlig i din kommunikation och bygger förtroende hos såväl personer inom IT/MT, verksamheten, leverantörer och andra intressenter. Du är initiativtagande och självgående i ditt arbete. Du har en relevant akademisk utbildning inom system-/datavetenskapligt område, informatik, eller, som vi bedömer, annan likvärdig kompetens. Du är en god kommunikatör och har förmågan att lyssna, analysera och skapa förtroende och engagemang på alla nivåer i en organisation. Befattningen kan kompletteras med en eller flera roller utifrån kvalifikation och intresse. Erfarenhet av agila arbetssätt är meriterande. Egenskaper Som person är du initiativtagande och självgående i ditt arbete. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du jobbar systematiskt och är trygg att arbeta i en komplex miljö med ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du drivs av att bidra till patientens bästa i hela vårdkedjan samt ser möjligheter för hur IT och teknik kan transformera vården. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Din grundbefattning är Specialist Digitalisering. Du kommer i huvudsak att delta i aktiviteter i Umeå, Skellefteå och/eller Lycksele. Befattningen kan innebära resor för att samarbeta med andra regioner eller leverantörer. Placeringsort Umeå, Skellefteå eller Lycksele. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.
Arbetsgivare
REGION VÄSTERBOTTEN
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Systemförvaltare sökes till Viedoc

Arbetsgivare / Ort: Poolia Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Systemförvaltare

Om jobbet
Vill du bli en del av en ledande verksamhet inom e-Kliniska system? Har du erfarenhet av installation och konfiguration av servrar? Då är detta tjänsten för dig. Vi söker nu en IT Operations Specialist till vår attraktiva kund Viedoc Technologies i Uppsala. Uppdraget är på heltid med förväntad start omgående och kommer pågå i åtminstone 6 månader, med goda möjligheter till övertag. Du kommer under detta uppdrag att bli anställd som en av våra uppskattade konsulter. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som IT Operations Specialist kommer du ha en central roll i att systemen fungerar som de ska. Du kommer arbeta med installation och konfiguration av servrar i Azure, systemövervakning, systemuppdateringar, utföra felsökning samt säkerhetskopiering. I rollen ingår även internt användarsupportarbete i Office 365 samt Azure AD med klientinstallation och konfiguration. Eftersom kvalité genomsyrar allt Viedoc gör så kommer du även arbeta med dokumentation och uppdatera dokument. Jourarbete kan tillkomma i rollen. Vem är du? För att trivas och bli framgångsrik i rollen ser vi att du har relevant utbildning samt några års erfarenhet av serveradministration och IT-support. Du har goda kunskaper inom nätverk, Azure AD och Office 365. Likaså ser vi att du har mycket god kunskap om PaaS och IaaS i Azure. Du är van att arbeta med IIS och Apache, och har även erfarenhet från Powerchell scripting, Azure DevOps och MySQL. Då koncernspråket hos Viedoc är engelska så krävs det god förmåga i engelska i både tal och skrift. Som person är du drivande och nyfiken, visar stort eget personligt ansvar och engagemang. Du skapar goda relationer i din omgivning och gillar att jobba med och för människor. Du har en förmåga att samarbeta i team, kunna arbeta strukturerat, vara noggrann med dokumentation och kunna leverera resultat. Om verksamheten Viedoc Technologies develops and markets software solutions for clinical trials and patient registries as SaaS (Software as a Service). The product Viedoc is a modern and future-proof eClinical suite that allows clinical trial sponsors and study sites to easily and securely collect, validate, transmit and analyze clinical study data. Viedoc has been used in more than 2.500 clinical studies in 75 countries with more than 100.000 users worldwide. The goal for organizations using Viedoc (mainly Contract Research Organizations (CRO), pharma, biotech, medtech and consumer health) is to produce health products in a more time and cost-efficient manner. Viedoc Technologies is a privately held company with offices and presence in Sweden (Uppsala), US (Philadelphia), Finland (Turku), Japan (Tokyo) and China (Shanghai). The Uppsala office is the head office from where development and global operations are managed. The Philadelphia, Tokyo and Shanghai offices are focusing on sales and service delivery. Strategic partners for sales and service delivery are based in India, Germany, France and Japan. The company is characterized by an innovative approach, creativity and is striving to evolve the processes for how clinical trials are being conducted. We want to do our part in contributing to a healthier world with excellence.
Arbetsgivare
Poolia Sverige AB
Hemsida: http://www.poolia.se
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Systemförvaltare Bill

Arbetsgivare / Ort: REGION STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Systemförvaltare

Om jobbet
Om verksamheten System Ekonomi och Inköp har i uppdrag att förvalta och utveckla ekonomisystemen på Karolinska Universitetssjukhuset utifrån våra kunders behov och önskemål. System Ekonomi och Inköp ingår i Staben Ekonomi och Inköp och har sin huvudplacering i Flemingsberg, Huddinge. Vi är åtta personer som gemensamt förvaltar tre system för redovisning, kundfakturering och inköp. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en dynamisk miljö i en värderingstyrd verksamhet som gör verklig nytta för samhället. Här har du möjlighet att påverka och göra skillnad. Just nu pågår en spännande resa inom Karolinska för att utveckla framtidens sjukvård och vi är inne i en förändringsfas med flera pågående och kommande utvecklingsprojekt, både inom systemet Bill och gruppens övriga system. Om tjänsten Din huvuduppgift är att tillsammans med kollega ansvara för frågor som rör förvaltning och utveckling av kundfaktureringssystemet Bill. Det innebär sammanfattningsvis: - Köra och bevaka batchjobb i månadsbokslut - Incidenthantering - Support till användare inklusive användardokumentation och utbildning - Registervård, behörighetshantering, underhåll och statistikuttag - Utvecklingsarbete – releaseplanering, kravfångst, acceptanstester, driftsättning med dokumentation. Vi söker Vi söker dig som: - Arbetar bra med komplexa frågor. Analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser komplicerade problem. - Tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. - Är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. - Är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer. - Är lyhörd inför andras behov; känner av, lyssnar in och förmedlar information tydligt och rakt. Kvalifikationer Vi tror att man kan kvalificera sig för den här tjänsten genom olika kombinationer av utbildning och erfarenhet. Vi vill dock att du har gymnasieutbildning på högskoleförberedande program, gärna inom ekonomi eller Teknik (IT), behärskar Officepaketet, i synnerhet Excel, har erfarenhet av ekonomiarbete inom redovisningsområdet samt har minst 2 års erfarenhet som systemadministratör eller systemförvaltare. Meriterande är om du arbetat som systemförvaltare av redovisningssystem eller arbetat i en större organisation. Har du dessutom genom studier eller erfarenhet lärt dig om SQL, databasadministration, systemförvaltningsmetoder som ITIL, PM3 eller liknande, god Krav- och Testmetodik och projektarbete är även det plus. För att din ansökan ska vara komplett ska den innehålla: 1. CV 2. Personligt brev I vår rekryteringsprocess använder vi oss av Assessios test MAP och Matrigma. MAP är ett personlighetstest och Matrigma är ett icke-verbalt begåvningstest och båda bygger på arbetspsykologisk forskning. Testerna används som ett komplement till dina erfarenheter och kompetenser och syftet är att göra vår urvalsprocess kvalitetssäker och transparent. Provanställning kan komma att tillämpas i denna rekrytering. Läs mer om rekryteringsprocessen på Karolinska på https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på www.karolinska.se och följ oss på sociala medier! Stab Ekonomi och inköp För att stödja sjukhusets alla kliniska verksamheter arbetar jurister, ekonomer, kommunikatörer, HR, Inköpare och IT för att vi tillsammans ska generera vård i världsklass och vara en verkligt Attraktiv Arbetsgivare! Vår vision är vara ett professionellt stöd som gör det möjligt för Karolinska att uppnå sin vision att bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Vårt arbete utgår från sjukhusets övergripande strategier och vi arbetar utifrån sjukhusets värderingar Ansvar, Helhetssyn och Medmänsklighet   Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Sök tjänsten”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. http://www.sll.se/
Arbetsgivare
REGION STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Objektförvaltare till IT-Systemförvaltning

Arbetsgivare / Ort: REGION GÄVLEBORG
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-24
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Systemförvaltare

Om jobbet
Region Gävleborg vill nu göra det möjligt för våra nästa medarbetare att få ta del av IT-förvaltningens spännande utvecklingsresa. Vi vill ge dig möjligheten att göra skillnad på riktigt för IT-användarna inom Regionen, och möjligheten att utvecklas i en dynamisk och mångfacetterad miljö tillsammans med nyfunna kollegor. Hos oss på IT-förvaltningen arbetar vi tillsammans och nära beställaren med ständig utveckling, teknik och leveranser av hög kvalitet. Detta kan innebära arbete med mätbara mål, produktionsstyrning och processhantering. Våra leveranser innebär drift, förvaltning och support av olika IT-tjänster till Region Gävleborgs samtliga verksamheter. Vi tycker att det är viktigt att våra kollegor har en god arbetsmiljö, just därför sätter vi stort fokus på ledarskap och goda utvecklingsmöjligheter. På IT-förvaltningen är vi ca 130 anställda, vilket gör att arbetsuppgifterna kan vara väldigt varierande. Som anställd hos oss får du därmed chansen att bredda dina kunskaper ytterligare och samtidigt möjligheten att specialisera dig inom ett område som du gillar. ARBETSUPPGIFTER Region Gävleborg behöver nu rekrytera en objektförvaltare inom IT-förvaltningen med placering i ett nyskapat objekt där verksamhetsspecifika vårdsystem inom regionen förvaltas. Som objektförvaltare har du ett helhetsansvar för leveransen från objektet och ska säkerställa förvaltning av aktuella vårdsystem i enlighet med vår verksamhets behov. Att arbeta i nära relation med verksamheten och övriga medarbetare i objektet är avgörande i denna tjänst. Du kommer att delta i arbetet med att utveckla och bygga upp avdelningens arbetssätt, processer och rutiner. För att lyckas i rollen är handlingskraft och målmedvetenhet tillsammans med god kommunikationsförmåga en förutsättning. Du är lösningsfokuserad och har förmåga att se helheten och förstå och tolka verksamhetens behov. Ditt handlande präglas av ekonomiskt tänkande och affärsmässighet. I denna roll ansvarar du exempelvis för att: - leda och fördela arbetet inom objektet - säkerställa leverans av avtalad tjänst (servicenivå) till användare - produktionsplanering sker inom objektet - uppföljning av produktion - upprätta och följa upp budget - fakturahantering - ha kontakt med leverantörer samt hantera avtal - extern/intern utveckling beställs - tillsammans med en ärendekoordinator planera och prioritera ärenden och uppdrag inom objektet - representant från objektet deltar i nationella nätverk - beslutsunderlag tas fram - förvaltningsdokumentation kravställs - teknisk förvaltning kravställs - representant från objektet deltar i Systemförvaltningsråd - IT-säkerhet hanteras och säkerställs inom objektet KVALIFIKATIONER Vi värdesätter högt din förmåga att skapa relation mellan olika verksamheter. Du har flera års erfarenhet av liknande arbete eller kunskap inom området. Erfarenhet av Hälso- och sjukvård är meriterande. Som person är du: • driven, tar egna initiativ och är självgående • samarbetsvillig och är van att arbeta i team • van att leda och har förmåga att delegera • har förståelse för användarens perspektiv och behov • van att planera och genomföra planer i tid till hög kvalitet • strukturerad och noggrann • kommunikativ • resultatinriktad och lösningsfokuserad ÖVRIGT Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet. Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region. Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro. Med cirka 7 600 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss! Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Arbetsgivare
REGION GÄVLEBORG
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.