På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

58 Lediga jobb

Nordax Bank söker jurist med inriktning mot Treasury

Arbetsgivare / Ort: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Företagsjurist

Om jobbet
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Nordax Bank är i ett skede som präglas av tillväxt, snabb utveckling och ett varmt företagsklimat där engagerade medarbetare utgör hjärtat i verksamheten och möjliggör Nordax ambitiösa tillväxtplan. Avdelningen Legal söker nu en erfaren bolagsjurist som kommer att få en mycket viktig roll i förändringsresan. Legal ansvarar bl.a. för att säkerställa att verksamheten bedrivs enligt tillämpliga lagar, förordningar och föreskrifter liksom att avtal och andra rättshandlingar är korrekta och hanteras på ett adekvat sätt. Legal är ett viktigt stöd för styrelse och VD i fråga om intern styrning och kontroll. Du kommer att ingå i ett team med jurister som drivs av att tillhandahålla bästa möjliga stöd till verksamheten. Arbetsbeskrivning: I denna roll kommer du ha ansvaret att bistå Treasury med praktiskt legalt stöd och rådgivning. Du kommer som ensam jurist på området få mycket ansvar och utgöra en nyckelroll i Treasurys arbete med kort- och långsiktig finansiering. Nordax finansieringsstrategi är att ha en effektiv och diversifierad finansieringsstruktur som består av inlåning från allmänheten, icke-säkerställd finansiering och säkerställd finansiering. Du kommer vara av stor betydelse för att den nås på ett sätt som garanterar att Nordax åtnjuter rättigheter och fullföljer sina förpliktelser på absolut bästa sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att leda och koordinera de legala delarna i finansieringsrelaterade projekt och transaktioner (både säkerställd och icke-säkerställd finansiering); legalt granska och bistå Treasury i förhandlingar av Nordax finansieringsavtal; löpande stödja Treasury vad gäller efterlevnad av avtalsförpliktelser liksom legala och regulatoriska krav; hantera vissa administrativa uppgifter relaterade till finansieringen, såsom arkivering av dokumentation liksom bolagsrättsliga ärenden; samt utgöra ett legalt stöd i Nordax informationsgivning och rapportering till kapitalmarknaden. Du kommer också i mån av tid, bidra med juridiskt stöd till övriga organisationen. Det kan handla om dagligt operativt stöd med avtal, interna styrdokument och löpande rådgivning som mer övergripande arbete med hantering av legala risker i företagsövergripande projekt. Vem är du: Vi söker dig som är jur.kand. och därtill troligen har ca 5-10 års relevant juridisk yrkeserfarenhet från advokatbyrå och/eller större bolag. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med juridisk inriktning mot Treasury, finansierings- och kapitalmarknadsfrågor. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och som person tror vi att du är engagerad, resultat- och lösningsorienterad med tydligt kommersiellt fokus och har en stark egen drivkraft och förmåga att arbeta självständigt, men samtidigt är en lagspelare med hög social kompetens. I arbetet är det av största vikt att du är strukturerad, kvalitetsmedveten och kan leverera utifrån uppsatta mål. Du bör ha en god förmåga att både förstå helhetsperspektivet och samtidigt hantera detaljer när så behövs. Tjänsten kräver en god analytisk förmåga och erfarenhet av att framgångsrikt driva och leda projekt. För att lyckas i rollen behöver du även ha en mycket god kommunikativ förmåga, lyhördhet, hög integritet och samarbetsförmåga samt intresse för att bygga goda relationer både internt och externt. Tjänsten kräver utöver goda kunskaper i svenska, också mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift då en stor del av det dagliga arbetet utförs på engelska. Ansökan: I denna rekryteringsprocess samarbetar Nordax med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urvalsprocessen sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via email. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Matilda Karlsson på nummer 073 690 50 18 alt via [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Nordax Bank: Nordax är en nordisk specialistbank som erbjuder konkurrenskraftig in- och utlåning till cirka 200.000 privatkunder i huvudsakligen Sverige, Norge och Finland. Vi har cirka 300 anställda och genom vår centraliserade affärsmodell bedrivs all verksamhet från vårt kontor i Stockholm. Nordax grundades 2003 och sedan dess har vi växt och format en organisation baserad på stort kunnande och engagemang. Vi hjälper människor att göra genomtänkta val för ett liv de har råd med. Vi har specialiserat oss på ett fåtal produkter som bolån, privatlån utan säkerhet samt sparkonton. Sedan 2019 ingår även Svensk Hypotekspension AB (SHP) i Nordaxkoncernen. SHP erbjuder kapitalfrigöringskrediter som gör det möjligt för pensionärer med stora nettoförmögenheter bundna i sina bostäder att frigöra kapital utan att behöva sälja bostaden. Vi arbetar ständigt med att förbättra kundresan med fokus på hållbarhet; ansvarsfullt företagande är centralt för oss. Vi är övertygade om att det genererar en långsiktig affärsnytta för oss samtidigt som det levererar värde till våra kunder och övriga intressenter. Nordax är banken för det nya vanliga!
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://www.jurek.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Region Skåne söker jurist med fokus på offentlig förvaltning

Arbetsgivare / Ort: REGION SKÅNE
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Företagsjurist

Om jobbet
Gör skillnad. Varje dag. Region Skåne är en av Sveriges största arbetsgivare med cirka 35 000 anställda inklusive regionens bolag och tillhandahåller viktiga samhällstjänster för mer än 1,3 miljoner invånare i Skåne. Utöver regionens bolag är Region Skåne indelat i olika förvaltningar med ansvar bland annat för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, kultur och administration. Koncernkontoret är en övergripande förvaltning som arbetar mot hela Region Skåne. Enheten för juridik är en del av Koncernstab kansli inom Koncernkontoret, som är Region Skånes centrala tjänstemannaledning. Enheten består idag av tio jurister som ger juridisk rådgivning till Region Skånes verksamheter och bolag. Hos oss får du arbeta tillsammans med ett härligt och engagerat team med jurister inom området och såklart med spännande projekt. Vi arbetar tillsammans i trivsamma och fina lokaler på Dockan i Västra hamnen, Malmö och i Rådhuset, Kristianstad. Nu söker vi dig med vilja och lust att vara med på en spännande utvecklingsresa tillsammans med oss! ARBETSUPPGIFTER Har du ett stort intresse för de juridiska frågeställningarna inom offentlig förvaltning och söker ett omväxlande arbete i en politiskt styrd organisation? Är du en skicklig problemlösare som motiveras av att arbeta med samhällsviktiga utmaningar och projekt? Då är tjänsten som jurist hos oss en unik möjlighet för dig! Som jurist har du en central roll i organisationen där du arbetar brett med juridiska frågeställningar inom rättsområden som till exempel offentlighets- och sekretesslagstiftning och sjukvårdsjuridik samt dataskyddsjuridik. Du hanterar dagligen ärenden med en stor grad av komplexitet, där du på ett självständigt sätt lämnar juridisk rådgivning till samtliga av Region Skånes verksamheter och bolag. I din roll ingår att aktivt genomföra utbildningar samt hantera ärenden inför domstol och andra myndigheter. I din roll ingår även ett nära samarbete med och samverkan med funktioner som IT-säkerhet, informationssäkerhets- och dataskyddsfunktionerna i Region Skåne. Tjänsten ger utrymme för ett stort mått av självständighet i den juridiska rådgivningen varför det är viktigt att du har ett gott juridiskt omdöme. Inom rollen finns även goda chanser till kompetenshöjande utbildningsinsatser och du kommer att få möjlighet att bli insatt i flera intressanta och kommande utvecklingsprojekt som förvaltningen står inför. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en jur. kand. alternativt juristexamen med några års erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete från myndighet, advokatbyrå, eller bolag. Det är särskilt meriterande om du har erfarenhet från hälso- och sjukvårdslagstiftning, offentlighet och sekretess samt dataskyddslagstiftning. Erfarenhet av notariemeritering är en fördel för tjänsten. Som person har du en välutvecklad analytisk förmåga, ett självständigt och serviceinriktat arbetssätt samt ett gott juridiskt omdöme. Du har även en god förmåga att identifiera de juridiska frågorna i ett konkret ärende samt förstår och förmedlar dessa med enkelhet i praktiken. Du har en stor vilja och ett engagemang att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare är du initiativtagande, prestigelös och flexibel och kan hantera parallella ärenden samt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du är utåtriktad och förtroendeingivande och skapar därmed enkelhet nya relationer. Därutöver har du en förmåga att kommunicera på ett pedagogiskt och strukturerat sätt samt anpassar din kommunikation efter mottagare och situation. I din yrkesroll samarbetar du lätt med andra och lyssnar samt kommunicerar på ett lyhört och konstruktivt sätt. För att lyckas i rollen tror vi även att du är självgående med vilja att dela med dig av dina kunskaper samtidigt som du tar initiativ till utveckling. Låter detta som en spännande roll för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Koncernkontorets uppdrag är att stödja regionstyrelsen, som har ansvaret för den samlade förvaltningsorganisationen i Region Skåne. Koncernkontorets drygt 750 medarbetare arbetar bland annat med frågor som rör regional utveckling, folkhälsa och miljö, hälso- och sjukvårdsplanering, kommunikation, ekonomi och HR. Koncernkontorets arbetsplatser finns främst i Rådhuset i Kristianstad och på Dockplatsen i Västra Hamnen i Malmö. På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser
Arbetsgivare
REGION SKÅNE
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Konkursförvaltare/rekonstruktör till Ackordscentralen

Arbetsgivare / Ort: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Företagsjurist

Om jobbet
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Ackordscentralen har under 160 år hjälpt företag med betalnings- eller lönsamhetsproblem. Idag är vi en rikstäckande organisation med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Kristianstad, Borås och Umeå. Vi söker nu en Konkursförvaltare/rekonstruktör till vårt team i Göteborg. Välkommen med din ansökan! Arbetsbeskrivning På vårt kontor i Göteborg är vi idag fyra konkursförvaltare/rekonstruktörer. Som Konkursförvaltare/rekonstruktör ansvarar du för våra obeståndsärenden inom konkurs- och företagsrekonstruktioner. Du projektleder och ansvarar för hela konkursförfarandet inkl. rättsutredningar, domstolsförhandlingar samt löpande möten och kontakter med exempelvis ställföreträdare, anställda, borgenärer, banker m.fl. Likaså har du ett övergripande ansvar för samtliga moment inom företagsrekonstruktioner, från de inledande åtgärderna med att få verksamheten till att fungera i rekonstruktion, förhandling med fordringsägare och leverantörer, till genomförande av ett ackordsförfarande. Till din hjälp har du ett team av engagerade och kompetenta jurister, lönegarantihandläggare, ekonomer och paralegals. Du spelar en viktig roll i att arbetsleda och kvalitetssäkra ärenden, men också i att bygga nätverk och representera Ackordscentralen i relevanta sammanhang. Vem är du? Vi söker dig med ett stort intresse för obeståndsrätt och praktisk erfarenhet av konkursförvaltning och företagsrekonstruktioner. Som person är du strukturerad, noggrann och har en väl utvecklad analytisk förmåga. Du trivs i en arbetsledande roll och med att agera bollplank/mentor gentemot dina kollegor. Du är kommunikativ, har lätt för att se nya affärsmöjligheter och att skapa och förvalta relationer. Genom ett starkt affärssinne och stort engagemang vill du vara med och utveckla Ackordscentralen framåt. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Du erbjuds Som Konkursförvaltare/rekonstruktör hos oss kommer du att vara en del av Sveriges ledande specialistorganisation inom obestånd, och du blir välkomnad in till en stimulerande miljö med spännande arbetsuppgifter. Du kommer att få en självständig och kreativ roll med mycket eget ansvar och goda möjligheter att skapa din framtida karriär. För mer information om oss besök vår hemsida, www.ackordscentralen.se. Ansökan I denna rekryteringsprocess samarbetar Ackordscentralen med Jurek varpå du vid frågor om tjänsten är välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Garding Lindstrand via [email protected] eller 0707648640 för frågor. Urvalsprocessen sker löpande och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail pga. GDPR.
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://www.jurek.se/
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Chief of Staff to Nordic CEO

Arbetsgivare / Ort: Key Relocation Center AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 september (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Företagskonsult

Språk
Krav
  • Franska
  • Engelska

Om jobbet

We are looking for an experienced profile to make the bridge between the Nordic teams and the bank head quarter

About BNP Paribas in the Nordics

BNP Paribas is a leading European global bank with presence in 71 countries, with more than 199,000 employees. The Group has key positions in its three main activities: Retail Markets, International Financial Services and Corporate & Institutional Banking.

BNP Paribas Corporate and Institutional Banking (CIB) is a globally recognised leader offering capital markets, securities services, financing, treasury and advisory solutions for large corporate and financial institutions.

Nordic Region has been flagged as a priority development region by BNP Paribas top management in 2017. The Group has strong growth ambition in the region for its three activities. With around 900 staff across Personal Finance, CIB, Factor, Arval, Leasing Solutions and Cardif, BNP Paribas is the International bank with the largest footprint in the Nordics.

About your job

You will primarily act as liaison between the regional management team and the Head Quarter of CIB and the bank, representing CIB Nordics in governance and projects.

You will be the preferred contact point for Head Quarter teams needing to implement business and projects in the Nordic Region and for regional teams when they need Head Quarter support.

You will support the Nordic CEO in reporting and interactions with CIB Head Quarter management.

Who are we looking for?

You are a positive and energetic personality with previous experience in consulting and Corporate and Investment banking industry.

You can leverage a large network in BNP Paribas CIB Head Office and regional entities.

You are self-starter, organised, diligent, persistent, have team-spirit, inspirational drive and strong ethics culture. You show ability to manoeuvre in large international organisations.

You master Excel and PowerPoint as well as ThinkCell and speak English and French with full working proficiency in addition to your mother language.

Experience

Master degree in business administration/Law or equivalent relevant education, from a top ranked university.

You have 5-10Y relevant working experience preferably in International Banking

Other

Location : Sweden, Stockholm

Start date : Asap, target October/November 2021


Arbetsgivare
Key Relocation Center AB
Ansökan
Ansök senast 22 september (4 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Blivande Asentiv Konsult, facilitator eller Partner?

Arbetsgivare / Ort: Referral Institute Nordic AB
Omfattning / Varaktighet:
Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Ansök senast 23 september (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-06-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Företagskonsult

Färdigheter
Meriterande
  • Affärsutveckling

Språk
Krav
  • Engelska
  • Svenska

Om jobbet

Vi vill i grunden förädla sättet vi utvecklar människor i syfte att skapa bättre affärer genom våra program, affärcommunities och mastermindgrupper. Det läggs idag så mycket tid och pengar på att få ditt budskap att bryta igenom marknadsföringsbruset och vi hjälper företagare att göra marknadsföringen och försäljning både blir enklare, roligare, billigare, mer mänsklig och samtidig få bättre resultat. Våra koncept och metoder är väl beprövade och fungerar över hela världen.

Våra erbjudanden

Under årens lopp har våra kunder efterfrågat fler långsiktiga upplägg med möjlighet att träffas både on och off line. Under 2020 lanserades tre olika erbjudanden som finns i alla regioner. Samtliga är i form av ett löpande medlemskap med minst 12 månaders engagemang. De är:

- Asentiv Pro

- Asentiv VIP- ett All inclusive program

- Asentiv Circle Of excellence

År 2020 var trots COVID 19 företagets bästa och vi växer nu i hela världen både i antalet länder och lokalt i Norden och söker genom detta konsulter och även framtida partners i hela Sverige som vill vara nyckelpersoner i vår lokala och globala tillväxt. Du bli en del av vårt internationella nätverk av människor som alltid delar med sig och vill hjälpa. En oändlig källa till kunskap.

Du är idag antagligen en visions och missionsdriven entreprenör med stabil ekonomi och ett starkt driv. Du är affärsmässig och resultatinriktad samt en relationsorienterad, coachande och ödmjuk ledare. Du kommunicerar öppet med andra, är bra på att upprätthålla relationer och får energi av att skapa nya kontakter. Du drivs av att hjälpa andra människor att nå framgång och är redo att bygga upp din egen verksamhet inom ramen för Asentivs olika erbjudanden. Om detta inte är för dig så du gärna dela det till någon du tror kan vara intresserad!

Vem är du?

Du är en öppen och nyfiken person som har enkelt att kommunicera med andra. Du har förmågan att skapa, utveckla och bibehålla goda relationer och kan fungera i olika miljöer. Du har idag ett väl etablerat nätverk både privat som affärsmässiga kontakter. Som person tycker du om ett högt tempo, uppskattar nya människor, vill se resultat och har ett stort patos att vilja hjälpa. Vi ser helst att du redan har en egen etablerad och stabil affärsverksamhet men kanske vill ha flera ben eller en annan rolig och utvecklande verksamhet. Du som person är viktigare än ditt CV och värdesätter engagemang även utanför det affärsmässiga.

Dina uppgifter

Som konsult kommer du att med vår hjälp börja med att bygga upp dina affärsutvecklingsteam. Du leder genom andra. Du står för uppstart och på sikt, om du så önskar, utveckling av team samt är länken mellan ditt team och Asentiv. Arbetet är högst operativt och till din hjälp har du en tydlig modell och ett framgångsrikt koncept att följa.

Arbetsuppgifter

  • Initiera och starta en affärsutvecklingsgrupp med företagare som vill bygga teamet ihop med dig
  • Du skapar förutsättningar för gruppen så att ni tillsammans får med de personer som ni vill ha med er i ert team
  • Målet är att ni tillsammans växer till ett team på ca 30 personer
  • Du som konsult leder, utbildar, coachar och inspirerar teamet i konceptet och enligt Asentivs grundvärderingar, metoder och struktur
  • Du är ytterst ansvarig för att teamet följer upp sina mål, aktiviteter så att de både ser och känner en positiv framdrift.
  • Du genomför regelbundna workshops enligt plan
  • Som regel lägger du mer tid i uppbyggnadsskedet av varje grupp för att minska ner när du har ett fungerande team. Du som konsult har möjlighet att starta upp flera nya grupper, men max 4

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av att bygga, utveckla och leda grupper
  • Meriterande om du har ingått i, lett eller drivit affärs- eller andra nätverk
  • Meriterande om du har arbetat aktivt med och/eller utbildat i personligt varumärke
  • Meriterande med erfarenhet av sälj- och säljledning
  • Goda kunskaper om sociala medier
  • Erfarenhet och helst certifierad coach
  • Erfarenhet av att facilitera workshops

Vad får du av oss`?

Det vi främst erbjuder är en arena där du som konsult bygger och utvecklar Communitys av lokala företagare där du blir den naturliga mittpunkten för samarbete, utveckling och affärer. Genom detta bygger du ditt personliga nätverk och din egen business. Skulle du vilja bli en certfierad konsult hos Asentiv finns det än mer möjligheter för dig. Dessutom ingår du i ett team med andra framgångsrika konsulter och partners, inom såväl som utom landet där generositet är ett ledord. Du får tillgång till regelbundna konferenser både off- och online, internutbildningar samt direkt stöd. Du får ta del av all kunskap, erfarenheter och material som utvecklats under över 20 år. Dessutom finns möjlighet till ytterligare fördjupningar in om andra utvecklingsområden som Asentiv Erbjuder i Asentiv VIP och Asentiv Circle Of Excellence

Onboarding:

Din resa börjar med en ansökan till Asentiv Nordic HQ

Om du passar in på vår profil så kommer följande att hända:

- Intervjuer max 3 under ca 2 veckor

- Två dagars utbildning i vårt signaturprogram Asentiv Pro

- Skapandet av din egen Relational Marketing Plan – fundamentet för din resa

- Kunsultavtal

- 4 dagars Certifierings utbildning

- Affärsplanering och säljträning

- Genomgång av de 4 olika omsättningsstegen från 0 – 50 000 per månad till steg 4 om + 200 000 kr per månad. Du väljer ambitionsnivå.

- Löpande stöd och uppföljning mot dina mål

Du kan börja nu!

Tillträde enligt överenskommelse. Vi bestämmer tillsammans engagamengsnivån och hjälpen du behöver utifrån det.

Hur ansöker du?

Vill du vara med och bygga upp starka communities av framgångsrika företagare I Sverige?

Ansök genom att skicka personligt brev och CV till Stefan Molander, Asentiv Nordic.

Har du frågor om tjänsten, kontakta Stefan Molander, [email protected] 070-755 84 68. Vi genomför intervjuer löpande.

Vill du veta mer om Asentiv – www.sweden.asentiv.com

Asentiv är ett internationellt konsult, coaching och utbildningsföretag grundat 2000 och som idag finns i 26 länder världen över.

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Arbetsgivare
Referral Institute Nordic AB
Hemsida: sweden.asentiv.com
Ansökan
Ansök senast 23 september (5 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.