På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Arkivarie
Spela filmen

Arkivarie

26 Lediga jobb

Arkivarie till Förvaltningskansliet

Arbetsgivare / Ort: Linköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
Om Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen arbetar för att skapa en levande och trygg kommun för alla. Tillsammans utvecklar vi den attraktiva, spännande och hållbara staden! Samhällsbyggnad handlar om hur städer, byggnader och infrastruktur kan utformas för att ge en bra livsmiljö för våra invånare. Linköping är en av Sveriges snabbast växande städer. Det gör jobbet på Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen spännande och ansvarsfullt. Som medarbetare på denna förvaltning får vi ofta vara med från att till exempel ett nytt område planeras, till att det står klart. Det gör att vi får en helhetsbild av de olika stegen i samhällsbyggnadsprocessen. Vi har en bred kompetens kring samhällsbyggnad inom förvaltningen. Det gör jobbet inspirerande, kul och mycket utvecklande. Vi ser till att staden planeras optimalt och att många värden tas till vara: kultur och näringsliv, trafik och miljö. Nu och i framtiden.Om arbetsplatsen Förvaltningskansliet på Miljö och samhällsbyggnadsförvaltningen samordnar och leder förvaltningsgemensamma frågor som rör exempelvis informationshantering, arkivering, politiska processer och GDPR. Teamet består idag av två nämndsekreterare och två administratörer. Nu vill vi stärka teamet ytterligare med ny kompetens för att vara med och driva utvecklingsarbetet som väntar inom förvaltningens informationshantering. Arbetsbeskrivning Till kanslifunktionen söker vi nu en arkivarie som brinner för utveckling och digitalt bevarande. Arkivarien kommer att arbeta över hela förvaltningen som en spetskompetens inom informationshantering i syfte att stödja och kvalitetssäkra informationsflöden och arkivering i en allt mer digital samhällsbyggnadsprocess. Ett stort fokus kommer ligga på att delta i styrningen av våra informationsflöden med utgångspunkt i lagstiftarens krav och kommungemensamma överenskommelser samt de möjligheter och utmaningar som verksamheten möter i arbetet med att digitalisera.  Arbetsuppgifterna innefattar bl a att driva och utveckla förvaltningens arbete med verksamhetsbaserad arkivredovisning, e-arkiv, delta i nätverk och projekt, ordna utbildningsinsatser, samt vara behjälplig för frågor om utlämnande av handlingar. Du kommer också att ingå i flera utvecklingsprojekt, styr och referensgrupper där kompetens inom allmänna handlingar, informationshantering och arkivering är viktiga delar. Kvalifikationer Som arkivarie hos oss har du 180 hp inom arkivvetenskap, informationsvetenskap eller annan likvärdig utbildning.  60hp (40p) återfinns inom arkivvetenskap och även erfarenhet av arbete som arkivarie  ses som krav. Vi ser det som meriterande om denna erfarenhet finns inom en politisk styrd eller offentlig verksamhet. Arbetet kräver att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, så väl som i tal som skrift då kommunikation och dokumenthantering förekommer i det dagliga arbete. För att du ska kunna arbeta obehindrat måste du även ha god kännedom inom lagstiftning och regelverk så som arkivlagen, TF och OSL.Kunskaper inom digitalt långtidsbevarande och e-arkiv betraktas som meriterande.    Tjänsten kommer innefatta ett brett kontaktnät både på förvaltningen och med andra arkivfunktioner inom kommunkoncernen, därför är det viktigt att du har lätt för att skapa kontakter och bibehålla dessa. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående då du arbetar i den servicefunktion som staben innehar gentemot förvaltningen.Detta kräver även att du är en duktig kommunikatör och är tydlig i dina budskap. Du är duktig på att planera, organisera och prioritera ditt arbetet för att hålla tidsramar och nå de mål du fått att arbeta mot. Här är du självgående och tar ansvar för ditt arbete. Inget personligt brev i din ansökan Linköpings kommun har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. Istället ställer vi urvalsfrågor vid ansökan som ser till den sökandes motivation och intresse samt hur väl denne uppfyller tjänstens kravprofil. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Information om tjänsten Tillträde: januari 2022 eller enligt överenskommelse Anställningsform: tillsvidare  Sysselsättningsgrad: 100% Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: 7548  Om Linköpings kommun Linköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats. En stad där allt är möjligt. Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvalitén för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner. Vi arbetar ständigt med att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan?
Arbetsgivare
Linköpings kommun
Hemsida: http://www.linkoping.se/
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivarie (tidsbegränsad anställning)

Arbetsgivare / Ort: Stockholms Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
vid Stockholms universitetsbibliotek. Sista ansökningsdag: 2021-09-19. På centrala arkiv- och registraturfunktionen arbetar cirka 10 medarbetare i olika roller. Arkiv- och registraturfunktionens roll är dels att stötta institutionernas arkivvårdare, sätta övergripande rutiner och ta fram gemensamma processer och dels att arbeta praktiskt med arkivhandlingar för universitetsförvaltningen. Vi arbetar proaktivt för att ständigt förbättra oss. Vi har de senaste åren genomfört ett stort förändringsarbete och gått mot digital arkivering och vi arbetar fortsatt aktivt för att ligga i framkant. Organisatoriskt ligger funktionen under Stockholms universitetsbibliotek som är ett av landets största forskningsbibliotek och ett nav för informationsförmedling vid universitetet. Arbetsuppgifter Vi söker dig som dels ska vara kontaktarkivarie mot en av våra fakulteter och stötta institutionernas arkivvårdare, och dels ska arbeta med arkivering av förvaltningens arkivhandlingar och ordnande av handlingar. Förutom arkivarierna på centrala arkivfunktionen har varje institution en egen arkivvårdare som sköter det praktiska arkivarbetet på institutionen och hanterar dess närarkiv. Du kommer att ha ett särskilt ansvar för en av våra fakulteter och sköta kontakt, rådgivning och utbildning till dess arkivvårdare. I dialog med dem kommer du att förbereda för och ta emot leveranser till centralarkivet och se till att förteckningarna är uppdaterade för din fakultet. Det utgör ungefär halva din arbetstid. Övrig tid kommer du att arbeta med förvaltningens arkivhandlingar och ordna dessa i centralarkivet och inventera och samla in där handlingar idag ännu inte har levererats till arkivet, såväl analoga som digitala handlingar. Vid behov kommer du även att arbeta med utlämnings- och digitaliseringsarbete. Kvalifikationer Krav - du har: • högskoleutbildning inom arkivvetenskap (60 hp alt 40 äldre hp), eller erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig • god allmän systemvana • god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • erfarenhet av arkivarbete. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av Visual Arkiv • erfarenhet av arkivarbete på universitet • erfarenhet av ärendehanteringssystem. Du är en doer och är proaktiv, du kan hålla deadlines och ser förbättringsområden. Du är strukturerad och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt och du uppskattar att arbeta i en komplex miljö där mycket händer. Du har ett stort intresse för att förbättra processer och som kan ha många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga och är prestigelös i ditt arbete, oavsett arbetsuppgift. När vi anställer lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och är en tidsbegränsad anställning på 1,5 år. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde enligt överenskommelse. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av sektionschef Mia Wahlberg, tfn 08-1207 6833, [email protected] Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, [email protected], Alejandra Pizarro Carrasco (Fackförbundet ST/Lärarförbundet), tfn 08-16 34 89, [email protected], samt [email protected] (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: att söka en anställning. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Arbetsgivare
Stockholms Universitet
Hemsida: http://www.su.se
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivarie med förändringsfokus

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
Göteborg är mitt uppe i ett stort stadsutvecklingssprång. Vår stad växer varje år och har ambitioner att fortsätta växa som regionens kärna. Trafikkontoret har en central roll i utvecklingen av staden, men också att förvalta den befintliga staden. Idag är vi ca 470 medarbetare som planerar, bygger, förvaltar och utvecklar stadens infrastruktur, gator och offentliga rum till största möjliga nytta för stadens boende, besökare och verksamma. I vårt uppdrag finns också att boka och administrera färdtjänstresor och andra serviceresor. Tillsammans med övriga förvaltningar och bolag i Göteborgs stad arbetar vi för att Göteborg ska fortsätta växa och utvecklas till en stad för alla. ARBETSUPPGIFTER Är du en positiv och engagerad arkivarie, med utbildning i arkivvetenskap och något års erfarenhet av yrket? Då kan det vara dig vi söker! Vi på trafikkontoret letar efter dig som tycker det är roligt att ta dig an den moderna arkivariens utmaningar. Vill du vara med och driva på när arbetssätt förändras, digitaliseringen går allt djupare och samarbeten mellan professioner utökas? Vi kan lova dig det och lite till. Trafikkontorets två arkivarietjänster har lite olika inriktning och till den nu aktuella tjänsten söker vi en medarbetare som kommer att ha huvudansvar för dokumenthanteringsplan, gallring/bevarande av information, arkivförteckning samt avveckling av gamla IT-system. Du kommer att arbeta mycket självständigt och planera ditt eget arbete, men det finns bollplank och stöttning i form av många nära kollegor, såväl inom enheten som i resten av verksamheten. Tillsammans med dina kollegor kommer du även att arbeta med stöd och utbildning till förvaltningen i informationshanteringsfrågor, offentlig lagstiftning och utlämning av handlingar, digitalisering av arbetsprocesser med mera. I rollen ligger även att bevaka de kommungemensamma arkivfrågorna, delta i lämpliga nätverk, vara delaktig och/eller drivande i arbete med framtagande av styrande dokument, instruktioner och rutiner. Du kommer att lämna ut allmänna handlingar i viss utsträckning och vara ett stöd för kontorets övriga medarbetare vid utlämningsärenden. Tjänsten är placerad på enhet nämnd- och ärendehantering, avdelning verksamhetsstyrning. Här jobbar 13 personer med olika yrken, nämndsekreterare, registratorer, vaktmästare, lokalsamordnare och givetvis arkivarier. KVALIFIKATIONER För denna tjänst ser vi att du både har en akademisk examen där arkivvetenskap ingår samt några års erfarenhet av både analogt och digitaliserat arkivarbete alternativt att du har arbetat inom verksamhetsområdet i många år men med en annan högskoleutbildning i grunden. Vi ser gärna att du även har studier och/eller erfarenhet av arbete inom systemvetenskap, IT, juridik eller offentlig förvaltning. Vi vill att du har arbetat med processkartläggning och processbaserad informationsredovisning samt har erfarenhet av projektarbete/projektledning. Som person är du en positiv kraft som är service-/samarbetsinriktad och drivande. Dina service- och samarbetskunskaper använder du i dina många och verksamhetsnära kontakter och din drivkraft använder du för att hitta dina egna arbetsuppgifter samt för att skapa förståelse för ditt komplexa arbetsområde. Dina avvägningar görs utifrån ett helhetsperspektiv för att hitta de bästa lösningarna och för att nå framgång behöver du ha ett diplomatiskt anlag, vara en god kommunikatör samt vara strukturerad. Omvärldsbevakning och nätverkande är en naturlig del i ditt arbetssätt liksom att hålla god ordning och reda samt att arbeta för en ökad transparens i verksamheten. För att lyckas i uppdraget söker vi därför dig med personlig mognad som har förmåga att engagera andra. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vår arbetsplats är belägen i centrala Göteborg och vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Om rekryteringsprocessen: För din kännedom arbetar vi med kompetensbaserade rekryteringsprocesser, en metod som innebär att vi fokuserar på kompetens för tjänsten samt personliga egenskaper. Ansökningarna hanterar vi löpande och intervjuerna beräknas vara vecka 39-40. För en del av våra rekryteringar tillämpar vi testning som en del av vårt urvalsarbete. Mer information gällande testning får du om du går vidare i processen. Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/trafikkontoret-goteborgs-stad/ Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

IT-samordnare till NU-sjukvården

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 september (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Vi är i behov av en IT-samordnare till NU-sjukvårdens centralarkiv. Är du vår nya medarbetare? Beskrivning  Välkommen att söka en tjänst som IT-samordnare på enheten Reception och centralarkiv som tillhör Område Ledning och Stöd. Vi står inför en stor utveckling och förändring inom digitaliseringsområdet de närmaste åren, därför vi söker dig som vill vara med och driva utvecklingen framåt. På vår enhet arbetar ca 38 medarbetare som har olika funktioner, bland annat systemförvaltare, arkivredogörare, arkivarier, och assistenter. Vi arbetar på både Uddevalla Sjukhus och NÄL. Enheten består av reception, journalarkiv och E-arkiv. I huvudsak kommer arbetet vara i E-arkiv. Arbetsuppgifter Som IT-samordnare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara testkörningar, underhåll av data, förvaltning och att ge support samt stöd till den egna verksamheten. Vid behov medverkar du som projektledare eller projektdeltagare i lokala eller regionala projekt, som i första hand har koppling till vårt E-arkiv. Som IT-samordnare har du tydligt fokus på att vara en länk till verksamheten, att informera och sprida information är en mycket viktig funktion. Du ansvarar även för inventering och samordning kring datorbyten.  Du kommer att ingå i ett team med flera professioner från enheten, tillsammans samarbetar vi med olika uppdrag och projekt inom förvaltningen och regionalt. Du, tillsammans med verksamheten genomför och driver förbättringsarbeten. Västra Götalandsregionen har infört Office 365, Teams, Exchange online, och fler produkter är under införande på förvaltningen. I tjänstens uppdrag kan det även bli aktuellt att vara samordningsansvarig för produkterna för e-Arkiv och NU-sjukvårdens räkning. Kvalifikationer Du har relevant utbildning inom IT, alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter från att ha arbetat som IT-samordnare eller LITA. Att ha kunskap/erfarenhet från IT- System inom sjukvård, journal och arkiv är också meriterande. Vi ser gärna att du även har kunskap och förståelse för informationssäkerhetsfrågor kopplat till vård- och omsorg. Du besitter goda kunskaper i Office365, Teams, Exchange online och andra Microsoftprodukter. Du har erfarenhet av att ge support och utbildning i någon form samt erfarenhet av att leda eller medverka i projekt.  Om dig Vi söker dig som är serviceinriktad, problemlösare, god lyssnare, flexibel och tycker det är roligt att möta och stödja användare. Du ska även kunna arbeta självständigt, vara strukturerad, noggrann, resultatinriktad och prestigelös. Vi lägger stor vikt vid pedagogisk förmåga samt samarbets- och kommunikationsförmåga och personliga egenskaper. Övrigt Intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast 21 september (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivarie till Hägersten Älvsjö stadsdelsförvaltning

Arbetsgivare / Ort: Stockholms kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 september (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Hägersten-Älvsjö är en av 13 stadsdelsförvaltningar i Stockholms stad, i vårt område bor runt 120 000 invånare. Stadsdelsförvaltningen erbjuder förskola och fritid, omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, förebyggande och trygghetsskapande arbete, stadsutveckling och parkskötsel. Vi är drygt 3000 medarbetare som tillsammans arbetar för att skapa bra förutsättningar och service för de som bor i stadsdelsområdet. Tjänsten är placerad i nämndkansliet som leds av kanslichefen och finns direkt under stadsdelsdirektören. Kontoret ligger vid Telefonplan i Stockholm.   Arbetsbeskrivning Som arkivarie hos oss får du möjlighet att driva utvecklingen av en modern funktion för arkiv- och informationshantering. Det innebär bland annat att stötta våra olika enheter, utarbeta arbetssätt och informera om rutiner. I rollen ingår att planera och genomföra insatser kopplade till utbildning och arkivhantering. Du kommer även att samarbeta med våra två stadsdelsarkivarier som koordinerar stadsdelsgemensamma frågor samt med arkivarier på andra stadsdelsförvaltningar.   Du kommer att - utveckla arkivorganisationen - ordna och förteckna befintligt arkiv - genomföra utredningar - uppdatera styr- och stöddokument - ta fram rutiner och tillgängliggöra dem för berörda handläggare - hålla utbildningar/informationsinsatser för chefer, administratörer och arkivredogörare - stödja verksamheterna i hantering av allmänna handlingar och informationshantering - ge stöd i samband med gallring av personakter - ge stöd i arbetet med personalarkivet - ta emot årliga leveranser från verksamheterna till förvaltningens centralarkiv  Kvalifikationer Vi söker dig som har: - akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap - mycket god förmåga i svenska språket, både i tal och i skrift Det är meriterande om du har: - erfarenhet som arkivarie inom offentlig verksamhet - kunskap och erfarenhet av digital informationshantering och e-arkiv Vid intervjun kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och följande kompetenser: Vi förväntar oss att du självständigt kan strukturera, driva och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommunicerar på ett pedagogiskt sätt anpassat till mottagaren. Du förstår din roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Vidare har du en god samarbetsförmåga och är serviceinriktad vilket innebär att du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra.   Övrigt Läs gärna mer om Stockholms stad som arbetsgivare: https://jobba.stockholm/   Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.   Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Våra lokaler är tillgängliga och användbara för personer med nedsatt rörelse- eller orienteringsförmåga. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Arbetsgivare
Stockholms kommun
Ansökan
Ansök senast 22 september (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.