På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

29 Lediga jobb

Enhetschef till hälso- och sjukvårdsorganisationen

Arbetsgivare / Ort: Borås kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Avdelningschef
  • kommun

Om jobbet
Vård- och äldreförvaltningen i Borås Stad arbetar mot målet att både yngre och äldre invånare som är i behov av vård, omsorg och service ska ha ett gott liv var dag. Förvaltningen består av drygt 2 500 medarbetare, varav ca 90 chefer. Tillsammans utför vi ett meningsfullt arbete med stort fokus på dem vi är till för. Viktiga ledstjärnor i vårt arbete är professionalism, lärande och engagemang. Läs mer om oss via Borås Stads hemsida. Vill du vara med och leda Borås Stads hälso- och sjukvårdsorganisation? Tillsammans utvecklar vi framtidens kommunala hälso- och sjukvård och Nära vård! Hälso- och sjukvårdsorganisationen består av ca 300 medarbetare fördelade i nio hälso- och sjukvårdsteam. Tillsammans arbetar vi tvärprofessionellt för att erbjuda en god och säker hälso-och sjukvård med våra patienters bästa i fokus. Du ingår i hälso- och sjukvårdsorganisationens ledningsgrupp bestående av nio engagerade och drivna enhetschefer och en processledare under ledning av en verksamhetschef. I rollen som enhetschef leder du ett av våra hälso- och sjukvårdsteam bestående av arbetsterapeuter, fysioterapeuter, sjuksköterskor och rehabiliteringsassistenter. I ditt dagliga arbete har du stöd av förvaltningens HR-, ekonomi-, kvalitet- och utvecklingsfunktion samt administrativ samordnare. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och omväxlande arbete i trivsamma lokaler med professionella och erfarna kollegor. För oss är arbetsglädje viktigt, tillsammans utvecklar vi verksamheten. Tjänsten utgår från Ramnåsgatan i Borås med närhet till både centrum, det natursköna parkområdet vid Ramnasjön samt stadens resecentrum med buss- och tågförbindelser. I rollen som enhetschef ansvarar du för enhetens kvalitet, personal och ekonomi. Du tillser att din enhet arbetar utifrån verksamhetens och förvaltningens mål och stadens styrdokument. Tillsammans med dina medarbetare driver du det systematiska kvalitetsarbetet och utvecklar verksamheten i syfte att säkerställa en god och säker vård för patienterna. Omställningen till Nära vård i samverkan med andra vårdgivare är ett spännande utvecklingsområde som ligger framför oss. Andra utvecklingsområden är bland annat välfärdsteknik och arbetet med våra kvalitetsregister. Du ansvarar för det systematiska arbetsmiljöarbetet med syfte att säkerställa en god arbetsmiljö för medarbetarna. Ekonomiansvaret innebär att tillse att tillgängliga resurser används på ett effektivt sätt inom fastställda ramar. Rollen som enhetschef innefattar många kontaktytor med medarbetare, patienter och anhöriga. Du samarbetar med andra enheter, förvaltningar, myndigheter samt andra vårdgivare. En god samverkan med förvaltningens fackliga parter är också en naturlig del i ditt uppdrag. Vi söker dig med relevant universitets- eller högskoleexamen inom hälso- och sjukvård, lägst yrkeslegitimation (arbetsterapeut, fysioterapeut eller sjuksköterska). Alternativt annan relevant universitets- eller högskoleexamen i kombination med mångårig erfarenhet inom hälso- och sjukvårdssektorn. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av arbete som chef inom hälso- och sjukvårdsområdet och gärna från politiskt styrd organisation. Ledarskapsutbildning och erfarenheter inom rehabiliteringsområdet är meriterande. Som chef är du utvecklingsorienterad och strukturerad, du har förmågan att driva processer framåt för att tillsammans med dina medarbetare utveckla verksamheten. Du ser dina medarbetare som en tillgång och har ett tillitsbaserat ledarskap. På ett förtroendeingivande och relationskapande sätt tillvaratar du medarbetarnas kompetens och engagemang. Du är en närvarande chef som drivs av att skapa delaktighet samt verka för yrkesstolthet hos dina medarbetare. Viktiga egenskaper som ger framgång i uppdraget är att du är trygg i dig själv och din chefsroll, har förmåga att se till helheten och drivs av att skapa goda relationer. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund. Då Borås Stad tillhör finskt förvaltningsområde är även kunskaper i finska språket meriterande. För tjänsten krävs B-körkort. Vi erbjuder dig en dynamisk och utvecklande tjänst med möjlighet att göra skillnad för dem vi är till för, varje dag. Vill du få en inblick i vår vardag och vad som händer i vår verksamhet, följ oss gärna på Instagram. Förutom meningsfulla arbetsuppgifter och goda anställningsvillkor får du som anställd i Borås Stad ta del av förmåner som friskvårdsbidrag, fria bad i kommunens badanläggningar och möjlighet till semesterväxling. Personalklubben Merkraft anordnar över året flertalet aktiviteter med något för alla. Vi avböjer oss vänligt men bestämt kontakt från bemanningsföretag.
Arbetsgivare
Borås kommun
Hemsida: www.boras.se/ledigajobb
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Handläggare till kultur- och fritidsförvaltningen!

Arbetsgivare / Ort: Eskilstuna kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kommunhandläggare

Om jobbet
ARBETSUPPGIFTER Tjänsten som handläggare på förvaltningskontoret för kultur- och fritidsförvaltningen spänner över ett brett område. Arbetet handlar om att: • utifrån det politiska uppdraget vara med och driva förvaltningens verksamhet och ansvarsområden • omsätta sin kunskap till praktiska resultat i verksamheten för förvaltningen • etablera arbetssätt och initierar aktiviteter inom det administrativa området • ha en bred kunskap om lagar som styr det administrativa arbetet i en kommunal förvaltning • göra omvärldsbevakning inom det administrativa området Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är: • ansvara för samordningen av arbetet kring nämnd och registratur gentemot två nämnder, förvaltningens tjänstepersoner och serviceförvaltningens nämndsekreterare och registratorer • ha god kännedom/kunskap om till exempel förvaltningslagen, kommunallagen, lagen om offentlighet och sekretess • handlägga remisser och yttranden till kultur- och fritidsnämnden • ansvar för samordning kring förvaltningens närarkiv, och arkivvård • övergripande ansvar för utveckling av förvaltningens dokument- och ärendehantering • Kultur- och fritidsnämndens dataskyddsombud • representera förvaltningen i kommungemensamma nätverk/processteam för dataskydd, GDPR, informationssäkerhet, offentlighetsfrågor med mera. • ansvar för hanteringen av avtal för förvaltningen • samordnare av olika förvaltningsgemensamma frågor gentemot andra förvaltningar i kommunen Det finns även en del pågående uppdrag som kan komma att tillföras befattningen då förvaltningen är under utveckling. KVALIFIKATIONER För att lyckas med rollen ser vi att du har • en avslutad högskoleutbildning inom exempelvis statsvetenskap eller annan inriktning som kan bedömas likvärdig • erfarenhet att arbeta med dokumentation, statistik och analys Meriterande om du har • högskolepoäng inom juridik för offentlig förvaltning • erfarenhet av arbete i politisk styrd organisation. • mer än 2 års erfarenhet som handläggare • kunskap om förvaltningslag, kommunallag, lag om offentlighet och sekretess • erfarenhet av nämndarbete, nämndprocess Eftersom tjänsten innefattar dokumenthantering är du bekväm med att skriva protokoll, föra minnesanteckningar och övrig dokumentation/administration. Du har mycket god IT vana och har goda kunskaper i svenska i tal och skrift eftersom det är avgörande i arbetet. Vi söker dig som har ett öga för detaljer och som är duktig på struktur och rutinarbete. Du behöver kunna arbeta självständigt och känna dig trygg i dina kunskaper och din kompetens. Då rollen innebär mycket samverkan med olika målgrupper så ser vi att du är duktig på att skapa och upprätthålla goda förtroendefulla relationer. Din kompetens kommer användas av olika funktioner inom förvaltningen vilket ställer krav på att du kan anpassa din kommunikation efter motpartens kunskapsnivå. Vi ser fram emot din ansökan! ÖVRIGT Eskilstuna kommunkoncern är Sörmlands största arbetsgivare. Vi har helhetssyn i vårt samhällsuppdrag och vi gör skillnad varje dag genom att fokusera på goda hållbara möten med invånare, brukare och kunder. I Eskilstuna finns driv och framåtanda. Vi har under många år bedrivit ett målmedvetet och brett jämställdhetsarbete och är stolta över att ha tilldelats Svenska jämställdhetspriset. Vi är också en av Sveriges miljöbästa kommuner som tänker hållbart i alla led, vi välkomnar olikheter och har modet att gå vår egen väg. Alla 9 000 medarbetare och ledare utvecklas i Modigt medarbetarskap och Modigt ledarskap. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla Eskilstuna till en ännu bättre stad att bo, leva och verka i. Välkommen att göra skillnad! Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den ligger till grund för vårt urval. Om du lämnar in ansökan på annat sätt är det viktigt att du anger annonsens referensnummer. För att möta morgondagens utmaningar vill Eskilstuna kommunkoncern ha mångfald och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Arbetsgivare
Eskilstuna kommun
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

VD Grefab

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Organisationschef
  • kommun

Om jobbet
Göteborgs Stad befinner sig i mitt i ett utvecklingssprång. Staden växer kraftigt och arbetar för att bli en grön och nära storstad. Utmaningarna är många och komplicerade. Staden ska leverera tjänster till en växande befolkning samtidigt som det sker betydande utveckling inom stadsutveckling och infrastruktur. Ambitionen är att göra Göteborg till en föregångsstad, en stad som tillhör alla. En livlig, tolerant och välmående stad. En hållbar stad öppen för världen. Grefab är ett regionalt bolag inom stadshuskoncernen i Göteborgs Stad. Större projekt som nu planeras inför framtiden är förbättring av palissaden i Hinsholmen och piren i Saltholmen samt utbyte av bryggor i Hovås. Organisationen består av 25 medarbetare som till största delen arbetar ute i hamnarna med drift och tillsyn. Som vd för bolaget har du möjlighet att vidareutveckla verksamheten i ett av Göteborgs mest spännande kommunala bolag som omsätter ca 65 miljoner kronor om året. ARBETSUPPGIFTER Göteborgsregionens Fritidshamnar AB Grefab med kommunerna Göteborg (80 %), Mölndal (8%), Partille (8%) och Ale (4%) som delägare har utvecklats till den största i sitt slag i Europa. Bolaget anlägger, driver och utvecklar fritidsbåtshamnar och administrerar idag tolv anläggningar med över 7 000 båtplatser. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR Du som vd arbetar långsiktigt och med ett helhetsperspektiv i nära samarbete med styrelsen. Du utvecklar bolagets strategiska frågor utifrån uppdraget. Du leder bolagets verksamhet utifrån Göteborgs stads gemensamma riktlinjer och förhållningssätt samt bolagets ägardirektiv och styrelsens budget- och affärsplan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har chefserfarenhet från strategisk nivå. Du har erfarenhet från arbete med ekonomisk styrning och uppföljning samt arbete från politiskt styrd organisation. Vidare har du också erfarenhet från att ha drivit framgångsrikt systematiskt kvalitetsarbete som inneburit effektiva verksamhetsförbättringar. Du har erfarenhet av entreprenader och upphandlingar och har god kunskap om lagen om offentlig upphandling (LOU). Du uppvisar goda ledaregenskaper med förmåga att delegera och att med tillit leda genom andra. Du har stort intresse för verksamheten med båtar och båtliv samt kunskap och erfarenhet om fritidsbåtshamnar. Du uppfattas som tydlig och beslutsför samtidigt som du har ett kommunikativt ledarskap som innebär att du lyssnar och kommunicerar proaktivt. Du har god förmåga att skapa förtroendefulla relationer och god samverkans/samarbetskompetens internt samt med andra aktörer i Göteborgs Stad och övriga ägarkommuner. Du har relevant högskoleexamen, samt god analytisk förmåga. Som ledare är du inspirerande, engagerad, trygg, förtroendeingivande och har stor social kompetens. Du är visionär med ett tydligt och kommunikativt ledarskap. Du har medborgarfokus samt tror på människors lika värde och förmåga. Viktiga egenskaper är att ha förmåga att leda utifrån organisationens värdegrund och stadens förhållningssätt, utveckla en kultur som bygger på och skapar tillit och en god arbetsmiljö. Som medarbetare i Göteborgs Stad vet vi vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt!
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Avdelningschef El/Stadsnät/Energitjänster

Arbetsgivare / Ort: Hansson & Partners i Sverige AB / FALUN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Avdelningschef
  • kommun

Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Tillsammans skapar vi framtidens Falun

Falu Energi & Vatten är ett kommunägt företag som omsätter cirka 800 miljoner kronor per år och har drygt 210 anställda. Med våra verksamheter inom el, kraftproduktion, värme & kyla, stadsnät, återvinning samt vatten är vi en viktig del av infrastrukturen i Falu kommun.

Vi finns för våra kunder och vi ser oss som engagerade samhällsbyggare som vågar investera i framtiden och tänka nytt. Det gör vi genom att ha en kultur som bygger på trygghet och utveckling, där vi vågar utmana och utvecklas. Där vi alla känner ansvar och möter varje människa med öppenhet.

Stadsnät ansvarar för bolagets stadsnät (fibernät). Det innefattar utbyggnad och drift av det passiva nätet fram till kunden. Elnät ansvarar för distributionen av el till och från våra kunder.

Falu Energi & Vatten söker

AVDELNINGSCHEF EL/STADSNÄT/ENERGITJÄNSTER


Vi har ett viktigt uppdrag till vår avdelningschef för el, stadsnät och energitjänster! Vill du vara med och på ett tydligt sätt bidra till utvecklingen av ett hållbart Falun? Vi har förändrat vår organisation, tjänsten är ny och du kommer in i ett mycket spännande skede där vi lägger fokus på ett närvarande ledarskap. I din roll kommer du att vara en del av företagets ledningsgrupp och medverka aktivt till företagets utveckling.

Avdelningen omsätter cirka 230 miljoner och har 30 medarbetare och tre gruppchefer.

Det bästa med jobbet

I rollen som avdelningschef för el/stadsnät/energitjänster har du stora möjligheter att påverka samhällsutvecklingen - i kommunen, regionen och genom de samarbeten vi har och vill utveckla ännu mer.

Hos oss får du en arbetsplats som ger dig möjlighet att förena ett spännande jobb med livskvalité. Vi kännetecknas av att vara en öppen, lyhörd och innovativ arbetsgivare där varje medarbetare är viktig. Alla ska känna att de vill, vågar och kan fatta beslut i sin vardag. Alla medarbetare ska känna en stark gemenskap och erbjudas utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Vill du vara med?

Din uppgift som avdelningschef innebär främst att ansvara för våra anläggningar inom dina verksamhetsområden. Det innebär att våra kunder får den leveranskvalitet som förväntas av oss – både i dag och i framtiden. Inom både Elnät och Stadsnät görs stora investeringar. Elnät investerar för att klara framtida utmaningar med mer elektrifiering i samhället, och Stadsnät investerar i utbyggnad för att kunna ansluta ännu fler kunder. Inom området Energitjänster ser vi en växande marknad där vi kan utveckla nya produkter och tjänster. Här finns stor tillväxtpotential och möjlighet att med till exempel teknikutveckling, digitalisering och samlade kunskap om våra kunders förbrukningsmönster skapa attraktiva tjänster.

All verksamhet inom avdelningen bedrivs på affärsmässiga grunder och våra kunder ska alltid uppleva oss som prisvärda. Engagerade medarbetare är ditt bästa recept för att skapa förutsättningar för att säkerställa att vi når våra övergripande mål.

Våra förväntningar på dig

Vi söker dig som vill bidra med ett gott ledarskap en tro på vår ledarfilosofi:

- att vara en god förebild och ha modet att agera

- arbeta med tydliga mål och uppföljning

- aktivt arbeta med samarbete internt och externt

- att ge rak och tydlig feedback i syfte att utveckla människor och verksamhet

Vi förväntar oss ett närvarande ledarskap, likaså en förmåga att höja blicken och jobba strategiskt med företagets utveckling tillsammans med övriga i ledningsgruppen.

Du har en akademisk utbildning inom relevant område eller så har du skaffat dig motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Vi kommer att göra stora investeringar och som ansvarig för kostnaderna krävs det en affärsmässighet och ekonomisk förståelse. Marknadsavdelningen ansvarar för prissättning, intäkter och kommunikation med våra kunder.

För oss är det viktigt att grupper och avdelningar inom företaget arbetar tillsammans över verksamhetsgränserna. Genom det tar vi tillvara den samlade kompetensen på bästa sätt. Vi ser samarbete som en framgångsfaktor även utanför företaget och i din roll förväntas du också starta upp och driva olika projekt med andra aktörer i regionen. Det är av stor vikt att kunna lyfta blicken och arbeta tillsammans för att nå våra mål.

Du har goda kunskaper i det svenska språket, tal som skrift, och är van att arbeta i Office-paketet.

Anställningen

Tjänsten som avdelningschef löper tillsvidare på heltid med placeringsort Falun. Du rapporterar till VD och sitter i ledningsgruppen. Tillträde sker snarast möjligt enligt överenskommelse.

Så här rekryterar vi

I rekryteringen samarbetar vi med Hansson & Partners. Din intresseanmälan lämnar du via hemsidan Hansson & Partners senast den 19 september.

Urvalet baseras på dina tidigare erfarenheter samt på dina inneboende personliga förutsättningar (personlighetsprofil och logisk slutledningsförmåga). Vi kommer därför ta hjälp av arbetspsykologiska testverktyg.

Du är varmt välkommen att kontakta någon av rekryteringskonsulterna på Hansson & Partners under hela processen om du vill veta mer om tjänsten.

Anna Hansson, [email protected], 070-695 64 63

Martin Ogemar, [email protected], 072-237 21 30

För att läsa mer om Falu Energi & Vatten besök gärna deras hemsida: Falu Energi & Vatten

Varmt välkommen med din intresseanmälan!

Arbetsgivare
Hansson & Partners i Sverige AB
Skyfallsvägen 20
79177 FALUN
Hemsida: www.fev.se
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Administratör till hemtjänst Nordost med inriktning planering

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 september (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kommunhandläggare

Om jobbet
I Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen gör vi insatser som leder till goda möten med dem vi är till för och med varandra. Med en kultur, förhållningssätt och styrning- och ledning i ständig utveckling skapar vi de bästa förutsättningarna. Vi är ca 9 000 medarbetare som jobbar i hela staden och som gemensamt driver verksamheten varje dag. Vi har över 50 vård- och omsorgsboenden, 200 korttidsplatser, 30 öppna träffpunkter, hemtjänst till över 8 000 personer och hälso- och sjukvård till 15 000 personer varje år. Vill du också jobba för en mer meningsfull vardag och service av högsta kvalitet för invånarna i Göteborg? Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Vi är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Är det du som gör jobbet enklare för andra? Är det du som skapar en hållbar arbetsplats med oss? Nu söker vi en administratör med inriktning planering till hemtjänsten Nordost. Administratörerna i hemtjänst arbetar som uppdragsmottagare inom Socialtjänstprocessen och Hälso- och sjukvårdsprocessen och koordinerar det dagliga arbetet. Andra delar av arbetet innehåller att korttidsbemanna och tillsammans med Enhetschef planera medarbetares scheman så att verksamhetens behov täcks. Administratörerna arbetar i flera verksamhetssystem för att fullfölja våra processer på ett sätt som ger brukarna rätt service i rätt tid. Det är en 40 timmars tjänst, förlagd måndag-fredag med flex och behovet är oftast att Administratörerna börjar 6.45. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har god dokumenterad vana av att arbeta i Treserva som uppdragsmottagare samt av journalföring och dokumentation. Tjänsten kräver också att du har erfarenhet av att planera och följa upp våra processer i verksamhetssystemen Phoniro och Kompanion i PluGo, samt skapa rapporter och statistik. Vidare har du erfarenhet av att schemaplanera i TimeCare och Multiaccess medarbetarnas arbetspass och följa upp samt skapa rapporter och statistik. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i Personec då det även ingår i uppdraget att agera rapportstöd genom att säkra upp att rätt saker läggs in i systemet och utbilda medarbetare. För att passa i rollen ser vi att du är en person som kan på ett effektivt sätt identifiera och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. Du har förmåga att se samband och kan dra logiska slutsatser utifrån begränsad och/eller komplex information. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Du har en öppen och positiv attityd då du har brukarens/kundens behov som utgångspunkt för ditt agerande. Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under annonseringstiden, så varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig: • Trygg anställning med goda anställningsvillkor • Karriärmöjligheter • Internutbildningar • Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter • Introduktion vid nyanställning • Heltid med möjlighet till deltid • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 20 september (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.