På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

1 Utvalda jobb

Teknisk projektledare / säljare

Arbetsgivare / Ort: LindePac / Lindesberg
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Ansök senast 31 december (3 månader 13 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-05
VISA MER
Om jobbet

LindePac AB söker nu en teknisk projektledare/säljare, gärna med konstruktionserfarenhet av formgjutna artiklar, att verka som säljare/partner till våra kunder för att hjälpa dem att hitta lämpliga lösningar för sina respektive produktionsutmaningar.

Du kommer inledningsvis främst att arbeta med försäljning av dagens produkter och kunnande inom cellplast för att senare dela din tid mellan detta och att vara en viktig del i vårt utvecklingsarbete.  I förlängningen kommer du att lansera vår nya innovation, en pappersprodukt som skall ersätta delar av den cellplast-produktion som finns idag.

Du kommer alltså att vara en viktig del i vårt arbetet med att skapa ett hållbart samhälle.

Tjänsten är baserad i Stockholm eller Lindesberg/Örebro, men du kommer att ha hela landet som din arbetsplats.

Du ska ha tekniskt kunnande och intresse, kreativitet, initiativförmåga och tycka om att kontakta kunder, förstå deras behov, men också sälja in vår förmåga att leverera toppresultat.

Tjänsten är på heltid och löneersättning kommer att vara baserad på prestation.

Ansökan
Ansök senast 31 december (3 månader 13 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER UTVALDA JOBB


10 Lediga jobb

Är du vår nästa Media Manager?

Arbetsgivare / Ort: Talent & Partner AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 september (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktionskoordinator

Färdigheter
Krav
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • HTML
  • programmeringsspråk
  • JavaScript
  • programmeringsspråk
  • Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring
Meriterande
  • Google Docs
  • Java
  • programmeringsspråk
  • SAS
  • statistikprogram
  • Annonsproduktion
  • Annonstjänster
  • produktkunskap
  • Direktmarknadsföring
  • Projektledning
  • erfarenhet
  • Reklamtjänster
  • produktkunskap

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Välkommen till en positiv arbetsplats där engagemang, attityd och lösningsfokuserad samarbetsförmåga värderas högt. Vi söker dig som är vass på att kommunicera i sociala medier, digital annonsering och i andra forum online samt förstår hur man ska sticka ut i bruset.

Vår verksamhet är inriktad på att bygga långsiktighet och lönsamhet för uppdragsgivarna genom kommunikation och starka varumärken som konkurrensmedel. Vår affärsidé är att under ett och samma tak erbjuda uppdragsgivaren ett komplett utbud av resurser som täcker hela kundens kommunikationsbehov.

Genom våra kompetenser erbjuder vi inte bara kunskap inom alla medier utan får även mediekanalerna att samverka så att summan av helheten blir långt effektivare än delarna var och en för sig. Den snabba utvecklingen av medier samt en komplexitet i att göra rätt medieval har skapat ett stort behov från marknaden att hitta en långsiktig affärspartner.

Som heltäckande är vi ett välmående team som genom öppenhet och ärlighet trivs och har roligt tillsammans. Genom ett generöst förhållningssätt och en stor portion humor lär vi av varandra och hjälper varandra i stort och smått utan prestige för att leverera de bästa kommunikationslösningarna till våra kunder.


Din profil

Vi söker dig som är kreativ och tycker om att kommunicera olika budskap i digitala medier. Som vår Media Manager är du en i teamet för våra kunders mediala närvaro. Omgiven av såväl projektledare, analytiker och produktionsledare har du rollen att knyta ihop säcken och ta kunden till nästa nivå i mediavärlden. Du tycker om att uttrycka dig i både text och bild och ser vilka möjligheter som finns för att få våra kunder att växa. Dina arbetsuppgifter varierar beroende på kund - allt från vara med och ta fram strategier tillsammans med våra affärsutvecklare till att skapa aktivitetsplaner och publicera innehållet.

Du leder själv processen med att skapa innehåll för våra kunder. Variationen är stor, allt från skönhetsprodukter till värmepumpar och skruvar. Du tycker om att sätta dig in i våra kunders produkter och tjänster och kan ta fram lösningar för såväl sociala medier som annonsering så det sticker ut i mängden.

Den person vi söker är nyfiken och gillar att fånga det komplexa för att sedan kommunicera det enkelt. Viktiga egenskaper i ditt arbete är att vara en god lyssnare och problemlösare samt att kunna motivera idéer för såväl kund som medarbetare.

Hos oss får du möjlighet att tillhöra ett roligt, inspirerande team, nära till skratt och med många spännande och givande projekt.


Vi söker dig som har:

- Har arbetat med digital annonsering i olika medier, programmatic, Google Ads, sociala medier m.fl. Detta är ett krav.

- Har erfarenhet av mediaköp, såväl digital som i tryck och radioreklam.

- Erfarenhet av arbete på byrå.

- Vana att ta fram innovativa medialösningar.

- Enkelt att kunna sätta dig in i nya kunder och ta fram kommunikativt budskap för varje kunds produkter.

- God förståelse för Google Analytics och ha delvis arbetat med det. Även kunna analysera effekten av digitala aktiviteter.

- Stark kommunikatör, speciellt skriftligt men även muntligt

- God kunskap gällande att arbeta riktat mot olika målgrupper och i olika kanaler

Det är även ett plus om du:

- Har god förståelse kring SEO och arbeta med kunders optimering

- Har djupare förståelse i Google Analytics

- Har mycket god koll på olika digitala plattformar och dess samverkan


Som person har/är du:

- God social kompetens

- Engagerad och positiv

- God förståelse för service och att skapa resultat för kunden

- Prestigelöst förhållningssätt och inbjudande till feedback på ditt arbete

- Stark arbetsmoral

- Behärskar Engelska i tal och skrift


Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Skicka din ansökan idag via länken eller [email protected]

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.

Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Arbetsgivare
Talent & Partner AB
Birger Jarlsgatan 8, 5tr
11434 STOCKHOLM
Hemsida: http://www.talentpartner.se
Ansökan
Ansök senast 20 september (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Koordinator Fiber

Arbetsgivare / Ort: Btp Sweden AB / Malmö
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Produktionskoordinator

Om jobbet

För kunds räkning söker nu Boost Technical Power en Koordinator till fiberprojekt.

Om tjänsten

Som Koordinator i fiberprojektet är du den viktiga länken mellan projektledningen och markägare som gör att fiberutbyggnaden kan fortsätta att nå ut på landsbygden. Du ansvarar för att boka upp möten och koordinera runtom i Skåne i syfte att samla in markavtal och vässentlig info inför företagens fiberprojekt. Du ringer och i vissa fall träffar lantbrukare och andra markägare samt kommuner. Andra administrativa uppgifter tillkommer också som att hantera backlogg m.m

Arbetet är på heltid, med omgående tillträde. Kollektivavtal finns.

Om dig

Vi ser gärna att du har ett stort eget driv, en god initiativförmåga och är självständig, då du förväntas ta ett stort eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Vi ser också att du är social och serviceminded, lätt för att skapa förtroende och komma fram till lösningar. Erfarenhet från liknande tjänster är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.

Ansökan

Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Vid ansökan var god ange referens: Koordinator

Om oss

Boost är ett tjänsteföretag som verkar inom sektorerna fastighetsnät, kommunikation, säkerhetsteknik och elinstallationer. Inom Boost kör vi med schyssta anställningsvillkor och kollektivavtal. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi.

Arbetsgivare
Btp Sweden AB
Sallerupsvägen 92
21228 Malmö
Hemsida: www.btp.se
Ansökan
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Projektkoordinator

Arbetsgivare / Ort: Vaccina AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Digitalt vårdbolag söker en Projektkoordinator på heltid. Är du redo för nya utmaningar och vill få chansen att arbeta i Sveriges snabbast växande digifysiska vårdbolag med goda möjligheter att utvecklas? Just nu söker vi förstärkning av en Projektkoordinatior till vårt huvudkontor beläget i Stockholm city med start omgående. Om företaget Docty, med varumärkena Vaccina och Dermly, etablerar framtidens digifysiska vård. Vi har under senaste året haft en kraftig tillväxt och är idag ett bolag med 28 internt anställda på huvudkontoret i Stockholm och 300 anställda vårdutförare runtom i landet. Stort strategiskt fokus ligger just nu på våra hälsotjänster kopplade till Covid-19, i form av antikroppstester och utfärdande av reseintyg i samarbete med resebranschen. Vi tar nu nästa kliv i vår resa genom att bredda tjänsteutbudet till andra digifysiska primärvårdstjänster samt förbereder oss för ytterligare satsningar inom tjänster inom Covid-19, såsom vaccination. Arbetsuppgifter Du kommer att tillsammans med ansvarig projektledare och konsultchef sköta driften av våra kliniker för reseintyg. Arbetet varierar från dag till dag, men kommer till stor del bestå av logistik, schemaläggning och uppföljning. Ditt stora ansvar kommer vara att styra det övergripande patientflödet, från bokning till intyg. Det kan till exempel innebära att ta emot frågor från konsulter eller svara på samtal från kunder som inte fått sitt reseintyg. Du kommer att arbeta varannan helg och den veckan du arbetar helg är du istället ledig två vardagar. Vem söker vi? Vi söker dig som är i början av din karriär och kanske letar efter ditt första jobb efter examen eller så har du arbetat 1-2 år. Som person är du strukturerad, stresstålig, självgående och trivs att arbeta i grupp. Du drivs av att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och du är inte rädd att ta dig an nya arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös och kan ställa om och ställa upp när omständigheterna kräver det. Som projektkoordinator behöver du kunna prioritera och omprioritera i en miljö med högt tempo, där arbetsuppgifter kan komma att ändras på dagen och där beslut behöver tas omgående. Det är därför viktigt att du trivs i en föränderlig miljö och kan se helheten i projektet. Kvalifikationer: - Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi/projektledning eller liknande. - Du behärskar flytande svenska och engelska i både tal och skrift. - Du har erfarenhet av projektarbete och personalansvar. - Du har ett intresse för vård. Meriterande: - Du har tidigare erfarenhet av budgetarbete. - Du har tidigare erfarenhet av logistik. - Du är undersköterska. Vad kan Vaccina erbjuda dig? Att vara del av ett härligt team i en expansiv fas med stora möjligheter att utvecklas och en arbetsplats där kollegor stöttar och motiverar varandra att nå gemensamt uppsatta mål. Övrig information: - Omfattning: Heltid. Tillsvidare med 6 månaders provanställning. - Arbetstid: Kontorstider samt varannan helg. - Arbetsplats: På vårt kontor samt på våra kliniker i Stockholm. - Start: Omgående - Ansvarig rekryterare: Olivia Asplund, HR-chef samt Maria Lunusjkin, Projektledare. - Vid frågor kontakta: [email protected] - Låter detta intressant? Vaccina anställer löpande så du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Kolla gärna in på vår hemsida om du vill veta mer om Vaccina: www.vaccina.se.
Arbetsgivare
Vaccina AB
Hemsida: http://www.vaccina.se
Ansökan
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Svensk Direktreklam Kalmar - Produktionspersonal

Arbetsgivare / Ort: Malmixx Projekt AB / KALMAR
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Produktionskoordinator

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Om jobbet

Svensk Direktreklam är landets största privata direktreklamföretag. Vi har gått från att vara en renodlad distributör av direktreklam till att bli ett kvalificerat medieföretag med specialistkunnande inom direktreklam (DR). Vi erbjuder våra kunder oadresserad direktreklam och målgruppsselekterad direktreklam och kan hjälpa till med allt från idé och målgruppsurval till distribution och effektmätning. Sedan 1994 är vi godkända som postoperatör av Post &Telestyrelsen. Vårt miljöarbete är sedan 2000 certifierat enligt ISO 14001. Varje helg väntar privatpersoner med förväntan på att våra utdelare ska komma med fina erbjudanden och information från våra kunder.

Till vårt kontor och lager i Kalmar söker vi en till kollega till vårt distributionsteam.

Du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta mot individuella och gemensamma mål och att prestera under tidspress. Vi tror att du tidigare har haft jobb med mycket logistik och administration samt kontakt med många människor.

Du har goda språkkunskaper (i tal och skrift) i svenska och engelska samt stor administrativ vana och erfarenhet av Office-paketet. Du har B-körkort och gärna tillgång till egen bil.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som är kommunikativ, har lätt för att skapa goda relationer till andra och brinner för service. Du har stort kvalitets- och kundfokus med god planerings- och prioriteringsförmåga, har ordningssinne och är noggrann, driven, självgående och levererar. Du ligger steget före och ser till att rycka in där det behövs. Inom vår verksamhet förväntas att du ibland behöver rycka in där det behövs – så som att köra truck, hämta trycksaker hos kund eller sortera reklam. Därmed behöver du som söker vara prestigelös och förstå och älska att jobba för laget och inte jaget.

Du har ett eget driv och trivs med att jobba i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Samtidigt har du lätt för att hålla ordning och reda och har ett sinne för administration. Uppföljning av produktionens alla led tillsammans med övriga kollegor. Du kommer ha en tät dialog och uppföljning/rapportering till Platschef.

Övergripande Arbetsuppgifter:

- Säkerställa leveranssäkerheten och distributionskvaliteten.

- Ansvarig för rekrytering av distributörer, introduktion, arbetsledning samt uppföljning, utveckling och avveckling av distributörer och sorteringspersonal.

- Implementera konceptenliga rutiner och processer.

- Viss kontakt med kunder, leverantörer och övriga företag inom kedjan och HK.

- Kontakt med fastighetsförvaltare och myndigheter.

- Planerar och är en del i det dagliga operativa arbetet.

Arbetstiden är måndag till fredag 08,00–17,00.

Helgjour förekommer 1-2/ggr per månad.

Hos oss är det dessutom viktigt att man tror på människor och respekterar varandras olikheter. Du fokuserar på det som går att påverka och försöker alltid en gång till. Du är noggrann med detaljerna samtidigt som du ser helheten. Det är självklart för dig att föregå med gott exempel. Vi söker dig som vill vara den som ser till att leveranserna sker med den precision och kvalitet som speglar vår erfarenhet av direktreklam under 40 år.

Vi tar endast emot ansökningar via mail.

Arbetsgivare
Malmixx Projekt AB
Engelska vägen
39356 KALMAR
Ansökan
Ansök senast 30 september (12 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Projektkoordinator

Arbetsgivare / Ort: REGION DALARNA
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • IT

Om jobbet
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Region Dalarna har en portfölj för "Verksamhetsutveckling med stöd av IT" där projekt, uppdrag och förvaltningsobjekt har en gemensam styrning. Vi erbjuder dig nu en intressant och omväxlande tjänst som Projektkoordinator. Du kommer att ingå i regionens Portföljkontor, där vi bland annat stödjer och driver utveckling av arbetssätt för projekt, uppdrag och förvaltning. Du kommer ha det viktiga taktiska ansvaret hur man arbetar med och i projekt. Portföljkontoret arbetar på uppdrag av Portföljstyrgruppen. Din organisatoriska placering blir hos Beställningsstöd på Medicinsk Teknik och IT (MIT). Vi söker dig som brinner för verksamhetsutveckling och har erfarenhet av projektledning och styrgruppsarbete. Du är van vid att befinna dig i sammanhang där IT-frågor är en naturlig del av verksamheten. I rollen ingår att möjliggöra och säkerställa att projekten får bra förutsättningar för ett framgångsrikt resultat. En betydelsefull del handlar om coachning av projektledare och styrgruppsmedlemmar. Du samordnar resurser internt och externt, följer upp projektens övergripande status och agerar vid behov. Arbetet innebär att du ansvarar för att införa och vidareutveckla projekt- och uppdragsmetoder, processer, riskanalyser mm. Du kommer att medverka i IT-konsultupphandlingar gällande projektledare samt introduktion och handledning av projektledare. Att få en teamkänsla och kunskapsutbyte mellan inhyrd, inlånad och egen personal är en viktig uppgift för dig som Projektkoordinator. Portföljkontoret har ambitionen att ha ett högt förtroende och en hög servicegrad till sin omgivning vilket gör alla roller i portföljkontoret serviceorienterade, det gäller självklart också projektkoordinatorn. Framför oss ligger ett spännande arbete inom en stor organisation i utveckling. I din roll som Projektkoordinator finns stora utvecklingsmöjligheter både gällande dig själv samt verksamheten i sin helhet. KVALIFIKATIONER Du har akademisk utbildning inom relevanta områden, som t ex ekonomi, teknik, systemvetenskap alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Du har god förståelse för och flera års erfarenhet av matrisorganisationer/komplexa organisationer. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Flerårig erfarenhet från projekt- eller portföljarbete i liknande roller är ett krav. Starkt meriterande är att du har projektledarutbildning med gällande certifiering. Önskvärt är också att du har erfarenhet från något/några av nedan områden: - dokumenterad erfarenhet av arbete enligt pm3 - kunskap om och erfarenhet av ProjektiL - framtagande av förfrågningsunderlag, beslutsunderlag, projekt- och uppdragsdirektiv - kravställande vid offentliga upphandlingar samt juridiska frågor inom IT-området - erfarenhet av och kunskap om Antura Projects eller motsvarande uppföljningsverktyg för projekt - erfarenhet av projektarbete inom Region/Landsting eller annan liknande offentlig verksamhet - erfarenhet av arbete enligt ITIL För att vara framgångsrik i arbetet krävs mycket god förmåga att samarbeta, ett stort mått av flexibilitet och initiativtagande. Du är utåtriktad och intresserad av att vara med och utveckla och driva verksamheten framåt. Du har god kommunikativ förmåga, struktur och där en känsla av att "vi gör det här tillsammans" får råda. För tjänsten kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Arbetsgivare
REGION DALARNA
Hemsida: www.regiondalarna.se
Ansökan
Ansök senast 30 september (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.