På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Digital Visual Merchandiser
Spela filmen

Digital Visual Merchandiser

26 Lediga jobb

Shopper Activation Manager till Orkla Confectionery & Snacks

Arbetsgivare / Ort: Orkla Confectionery & Snacks Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
Orkla är Nordens ledande aktör av varumärken och konceptlösningar till dagligvaruhandel, apotek, bageri och storhushåll. Koncernen har drygt 18 000 anställda och omsätter cirka 43 miljarder NOK. Orkla Confectionery & Snacks Sverige gör livets små stunder större, med älskade och starka varumärken inom kex, snacks och konfektyr såsom OLW, Cheez Doodles, Göteborgs Kex, Ballerina, Singoalla och Smash. Huvudkontoret ligger i Solna och företagets produktionsanläggningar finns i Filipstad, Kungälv och Nöbbelöv. Bolaget, med cirka 600 medarbetare, omsätter ca 1,5 miljarder kronor årligen. Har du erfarenhet av att arbeta med marknadsföring inom FMCG? Har du dessutom ett affärstänk och sinne för att skapa attraktiva och lönsamma marknadsaktiviteter? Vi på Orkla Confectionery & Snacks erbjuder nu dig en spännande roll som Shopper Activation Manager där du får möjlighet att arbeta med välkända och väletablerade varumärken tillsammans med ett glatt och kompetent gäng som alla strävar efter att driva Orkla mot större framgångar. Tjänsten är ett vikariat under ca 1 års tid. Om rollen Som Shopper Activation Manager tillhör du Category & Customer Marketing teamet. Vårt mål är att skapa de mest effektiva, inspirerande & lönsamma butiksytorna inom dagligvaruhandeln. I rollen ansvarar du för att utveckla och driva attraktiva marknadsaktiviteter i butik (online och offline) med fokus inom DVH. Du ansvarar för ett flertal väletablerade varumärken inom snacks och konfektyr där du arbetar nära Kategorichefer, Brand Managers och försäljning för att maximera effekterna av kategori- och shopper-aktiviteter i de viktigaste kanalerna. Vidare innefattas rollen av att skapa Shopper Marketing-planer och strategier för att på sikt öka potentialen för respektive varumärke. Ditt huvudansvar kommer vara att: * Samarbeta tvärfunktionellt med marknad för att skapa holistiska Shopper Activation strategier/planer som driver varumärke och engagemang i butik i linje med varumärkesstrategier och ATL-kommunikation * Skapa, utveckla och genomföra Shopper Activation-kampanjer i butik i linje med uppsatta strategier både på lokal och central nivå * Ansvara för framtagning, inköp och samordning av säljmaterial till butik och säljkår * Ta fram långsiktiga Shopper Marketing strategier/planer för respektive varumärke * Ansvara för att presentera kommande marknadsaktiviteter på interna konferenser tillsammans med kollegor från marknadsavdelningen * Säkra att du följer budget för dina tilldelade varumärken med målsättning att nå en god lönsamhet * Samarbeta tvärfunktionellt för innovationer samt delta på bolagets WinPut-möten * Ansvara för utveckling och framtagning av bolagets expoenheter (pallar/displayer/fasta inredningar) för 2nd & 3rd placement i samarbete med Kategorichefer * Föreslå årsbudget, göra månatliga budgetavstämningar och bidra till kostnadssynergier Rollen arbetar krossfunktionellt med många kontaktytor både internt och externt där du kommer att koordinera och ha ett nära samarbete med kollegor inom Orkla såväl som med företagets Shopper Activation marketing-byråer, tryckerier och andra externa leverantörer kopplat till ditt uppdrag. Kvalifikationer Vi söker dig som har: * Minst två års arbetslivserfarenhet inom marknadsföring och FMCG * Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, försäljning eller ekonomi * Grundläggande ekonomisk förståelse * Goda kunskaper i svenska och engelska i både skrift och tal  Det är meriterande om du har erfarenhet av Shopper Marketing/Trade Marketing men det är inte ett krav. Det är även ett plus om du har arbetat som Produktchef, junior Brand Manager eller i likvärdig roll. Personliga egenskaper Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som trivs med att arbeta i ett högt arbetstempo i en organisation där den ena dagen inte är den andra lik. För att vara framgångsrik i rollen är du en initiativtagande ”Doer” som planerar, prioriterar och strukturerar upp ditt arbete med fokus på att nå resultat. Du motiveras av att ha många kontaktytor och har en naturlig förmåga att kommunicera med olika personligheter på ett serviceinriktat och ödmjukt sätt. Vidare är du en person som vågar ifrågasätta och utmana dina kollegor med målbilden att nå högre framgångar. Utöver detta har du ett affärstänk och lönsamhetsfokus och kommer gärna med kreativa idéer på nya angreppssätt och lösningar. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 26 september 2021. Urval sker löpande under rekryteringstiden.  Om du önskar mer information om tjänsten hör av dig till Manager Category and Customer Marketing Jenni Karlsson 0709-13 68 80 eller har frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Annelie Sandström, HR Business Partner, 0730-690 611.
Arbetsgivare
Orkla Confectionery & Snacks Sverige AB
Hemsida: https://www.orkla.se
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Visual Merchandiser - Kristianstad City

Arbetsgivare / Ort: Kappahl Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
Kappahl finns till för att hylla mångfalden i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att inkludera många olika sätt att leva – som ger alla friheten att vara sitt sanna jag, alltid. Kappahl Group grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 370 Kappahl- och Newbie-butiker samt Shop Online i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Polen och Storbritannien. Kappahl-teamet består av 4000 kollegor på 400 arbetsplatser i tio länder med olika bakgrund, ålder, kunskaper och klädstil. Den gemensamma drivkraften är att erbjuda mode som passar livet för många människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för den som bär det och för världen omkring oss. Idag är 70% av produkterna hållbarhetsmärkta. Målet är att 100% ska vara producerade i mer hållbara material senast år 2025. Mer information på www.kappahl.se Till Kristianstad City söker vi nu en Visual Merchandiser på 20 timmar i veckan .  Kan du skapa köplust genom en inspirerande varuvisning? VISUAL MERCHANDISER PÅ KAPPAHL Som Visual Merchandiser ansvarar du för att förverkliga Kappahls koncept och för att skapa köplust genom en inspirerande, föränderlig varuvisning. Du planerar och följer upp kampanj- och aktivitetsexponeringar samt utbildar och delegerar uppgifter till dina kollegor. Du medverkar även aktivt i den dagligen försäljningen och kan genom din kunskap om produkter, material, mode och trender påverka försäljningsarbetet i mötet med kunden. Tillsammans med ditt team arbetar du proaktivt för att nå uppsatta försäljningsmål. Att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet är en viktig del av rollen. DIN KOMPETENS OCH PERSONLIGHET Vi söker främst dig med utbildning och erfarenhet inom butikskommunikation eller visual merchandising. Har du inte utbildning bör du ha tillförskaffat dig god kunskap genom flera års erfarenhet av arbete med varuvisning i butik. Utöver detta behärskar du såväl svenska som engelska. Du älskar mode och ser säljmöjligheter i allt du gör. Goda försäljningsresultat motiverar dig och du är van att ta egna initiativ inom givna ramar. Du är duktig på att kommunicera och engagera andra, och självklart är du även kreativ, prestigelös och målinriktad i ditt arbetssätt. Kappahl verkar i en föränderlig bransch, därför söker vi dig som lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik hos oss på Kappahl, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! VI ERBJUDER Anställningsform: Tillsvidare med provanställning. Anställningsgrad: 20 timmar i veckan Arbetstid: Varierande tider, inkl kvällar och helger Tillträde:   2021-11- 15 eller enligt överenskommelse Som medarbetare hos oss får du Möjligheter att utvecklas En arbetsplats där medarbetarna trivs Ett ledarskap som kännetecknas av resultatfokus och teamkänsla. Förmånlig personalrabatt Motionsbidrag och andra förmåner   Kappahl tar nu fortsatta kliv mot framtiden. Vi vill med våra starka varumärken hylla mångfalden i vardagen, vi arbetar tätt med att skapa attraktiva kunderbjudanden till vår målgrupp baserad på kännedom om vad vår kund vill ha.  Läs mer om vår arbetsplats på  www.kappahl.se/jobba-hos-oss .  ANSÖKAN Berätta i din ansökan hur du skapar köplust genom en inspirerande varuvisning! Om du även har arbetsprover att visa uppskattar vi om du inkluderar en länk eller lägger till bilder av dessa i ditt CV.  Vi kan inte ta emot ansökningar i butik, så vi ser fram emot att du registrerar din ansökan snarast. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Sista ansökningsdag:  2021-09-30 Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef Martina Petrén på 044-219710 .  
Arbetsgivare
Kappahl Sverige AB
Hemsida: http://www.kappahl.com
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Store Design & Communications Lead

Arbetsgivare / Ort: Hästens Sängar AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About Us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. With operations in 35+ countries and over 200 partners in Europe, Asia and America, the small family-owned company has grown into a global producer and retailer of premium beds. http://www.hastens.com/ Roles and Responsibilities: Why? Do you love the idea of making the world a better place? Do you greet each day and each challenge with positive energy and high vibration, always striving to be your best in any moment? Hästens vision is to make the world a better place by helping people have a better, happier life by sleeping better. Everyday people, as well as A-list celebrities choose Hästens because being well-rested can change lives. As Hästens Retail Store Design Lead, your purpose is to ensure that Hästens and its premium resellers deliver the most compelling and blissful in-store experience to help consumers make the most important investment in their lives: sleeping in the best bed. What? What does that mean you do? We are looking for the best of the best in store design and curated experiences to join our team. If you understand the how to work with a team to craft the perfect store design for both stand-alone boutiques as well as shop-in-shops; if you understand the commercial requirements, including cost and profitability; if you can develop people and processes that can stand up to the high growth trajectory that Hästens requires, this position is for you. And, of course, all in keeping with the Spirit of Hästens. What is the Spirit of Hästens all about? It’s about always having the highest quality, attention to details, flawless execution, timing, teamwork and collaboration. It’s also about achieving the results, and then pushing to the next level. More Detail? Translated to this role, you hold yourself responsible for 100% quality, timely communication and collaboration regarding concepts, achievement of timelines. You focus on removal of obstacles and leverage the appropriate amount of friction in the process to produce the best work and result. You work within a team responsible for creating & executing the best of the best in terms of store aesthetics, revenue & profitability/square meter achievements, so teamwork, communication, transparency, willingness to ask for help and taking responsibility are all critical aspects of the role. You motivate, inspire and manage each staff member, stakeholder and vendor, and hold them accountable for delivering to Hästens specifications and requirements beyond expectations. You proactively check-in to review status and next steps; balance significant work-load and multiple streams; identify options and solutions in case of overload; never leave the job undone; maintain the master project list and calendar, and coordinate with others to ensure excellent, timely concepts, upgrades approvals & build-outs. You also work effectively with others on the marketing team for concept refinement and in-store communications. This is an amazing role in a high growth company that Apple talks about (See CEO Tim Cook on Hastens.com) and that the whole world is waiting to experience. Wow, the best job in the best company! Want more detail? 1. Why does this role exist? - This role exists to ensure the company realizes 100% growth, 30% profits. - The individual in this position will be responsible for the marketing image, operational needs & brand/sales support cues/value drivers in the store. - The Core purpose is to ensure that the in-store experience creates a compelling story and offers the maximum opportunity for prospects and clients to taste the joy that comes from owning a Hästens bed. 2. What are the major responsibilities? - Lead/inspire the development, design, execution and budget processes of Hästens stores and Shop-in-Shops concepts (interior and exterior). - Operate successfully and seamlessly in a fast-paced environment, demonstrating a passion for innovative, on-brand retail design. - Stay up to date on important and leading store design and related trends. - Create strategies, objectives and budgets in conjunction with Owner/CEO, CMO and Sales leadership. - Manage/inspire internal and external resources, including Store Design, Architecture (internal and external) and Visual Merchandising. - Establish operational needs and develop store environments that meet capacity constraints; local laws, codes and regulations; cost expectations and deliver on brand promises and guidelines. - Work effectively within the Marketing Department, and with Sales, retail partners, design collaborations, internal project planning resources, etc. - Work effectively with executive leadership (including sales) to ensure effective planning, review process and completion of store initiatives. - Collaborate with internal & external cross-functional teams; and demonstrate outstanding partnership with project management resource. 3. What is the impact of decision-making in your role? - Attract street traffic; support consumer journey; support sales conversion. - Generate increased revenue and profitability/sq. meter vs current. - Support build-out of Hästens Consumer Experience platform in-store. - Incorporate messages, sounds, smells, visuals and other tools that support the consumer experience and the sales process. - Accurate application of brand standards - A fun work environment! 4. What are the most important skills, abilities, values, behaviors? - 5+ years of experience in store design, space planning & management in the retail industry conceptualizing and implementing luxury brand stores. - Bachelor’s degree (minimum) required - Creative design sensibility to make inspired recommendations - Understanding and application of principles and practices regarding retail environment & experiences, exterior/interior lighting & window display impact, core product and accessories placement, visual merchandising. - Hand-sketching, rendering, planogram, AutoCAD experience - Ability to lead and develop a team that can handle multiple projects and meet deadlines ...
Arbetsgivare
Hästens Sängar AB
Hemsida: https://www.hastens.com/en
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Store Design & Communications Lead

Arbetsgivare / Ort: Hästens Sängar AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-04-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About Us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. With operations in 35+ countries and over 200 partners in Europe, Asia and America, the small family-owned company has grown into a global producer and retailer of premium beds. http://www.hastens.com/ Roles and Responsibilities: Why? Do you love the idea of making the world a better place? Do you greet each day and each challenge with positive energy and high vibration, always striving to be your best in any moment? Hästens vision is to make the world a better place by helping people have a better, happier life by sleeping better. Everyday people, as well as A-list celebrities choose Hästens because being well-rested can change lives. As Hästens Retail Store Design Lead, your purpose is to ensure that Hästens and its premium resellers deliver the most compelling and blissful in-store experience to help consumers make the most important investment in their lives: sleeping in the best bed. What? What does that mean you do? We are looking for the best of the best in store design and curated experiences to join our team. If you understand the how to work with a team to craft the perfect store design for both stand-alone boutiques as well as shop-in-shops; if you understand the commercial requirements, including cost and profitability; if you can develop people and processes that can stand up to the high growth trajectory that Hästens requires, this position is for you. And, of course, all in keeping with the Spirit of Hästens. What is the Spirit of Hästens all about? It’s about always having the highest quality, attention to details, flawless execution, timing, teamwork and collaboration. It’s also about achieving the results, and then pushing to the next level. More Detail? Translated to this role, you hold yourself responsible for 100% quality, timely communication and collaboration regarding concepts, achievement of timelines. You focus on removal of obstacles and leverage the appropriate amount of friction in the process to produce the best work and result. You work within a team responsible for creating & executing the best of the best in terms of store aesthetics, revenue & profitability/square meter achievements, so teamwork, communication, transparency, willingness to ask for help and taking responsibility are all critical aspects of the role. You motivate, inspire and manage each staff member, stakeholder and vendor, and hold them accountable for delivering to Hästens specifications and requirements beyond expectations. You proactively check-in to review status and next steps; balance significant work-load and multiple streams; identify options and solutions in case of overload; never leave the job undone; maintain the master project list and calendar, and coordinate with others to ensure excellent, timely concepts, upgrades approvals & build-outs. You also work effectively with others on the marketing team for concept refinement and in-store communications. This is an amazing role in a high growth company that Apple talks about (See CEO Tim Cook on Hastens.com) and that the whole world is waiting to experience. Wow, the best job in the best company! Want more detail? 1. Why does this role exist? - This role exists to ensure the company realizes 100% growth, 30% profits. - The individual in this position will be responsible for the marketing image, operational needs & brand/sales support cues/value drivers in the store. - The Core purpose is to ensure that the in-store experience creates a compelling story and offers the maximum opportunity for prospects and clients to taste the joy that comes from owning a Hästens bed. 2. What are the major responsibilities? - Lead/inspire the development, design, execution and budget processes of Hästens stores and Shop-in-Shops concepts (interior and exterior). - Operate successfully and seamlessly in a fast-paced environment, demonstrating a passion for innovative, on-brand retail design. - Stay up to date on important and leading store design and related trends. - Create strategies, objectives and budgets in conjunction with Owner/CEO, CMO and Sales leadership. - Manage/inspire internal and external resources, including Store Design, Architecture (internal and external) and Visual Merchandising. - Establish operational needs and develop store environments that meet capacity constraints; local laws, codes and regulations; cost expectations and deliver on brand promises and guidelines. - Work effectively within the Marketing Department, and with Sales, retail partners, design collaborations, internal project planning resources, etc. - Work effectively with executive leadership (including sales) to ensure effective planning, review process and completion of store initiatives. - Collaborate with internal & external cross-functional teams; and demonstrate outstanding partnership with project management resource. 3. What is the impact of decision-making in your role? - Attract street traffic; support consumer journey; support sales conversion. - Generate increased revenue and profitability/sq. meter vs current. - Support build-out of Hästens Consumer Experience platform in-store. - Incorporate messages, sounds, smells, visuals and other tools that support the consumer experience and the sales process. - Accurate application of brand standards - A fun work environment! 4. What are the most important skills, abilities, values, behaviors? - 5+ years of experience in store design, space planning & management in the retail industry conceptualizing and implementing luxury brand stores. - Bachelor’s degree (minimum) required - Creative design sensibility to make inspired recommendations - Understanding and application of principles and practices regarding retail environment & experiences, exterior/interior lighting & window display impact, core product and accessories placement, visual merchandising. - Hand-sketching, rendering, planogram, AutoCAD experience - Ability to lead and develop a team that can handle multiple projects and meet deadlines ...
Arbetsgivare
Hästens Sängar AB
Hemsida: https://www.hastens.com/en
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Lagerhaus söker vikarierande Visual Merchandiser till vår butik i Bromma Bl

Arbetsgivare / Ort: Lagerhaus AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Butikskommunikatör/Visual merchandiser

Om jobbet
Lagerhaus framgång skapas av att alla medarbetare jobbar tillsammans mot vårt mål att bli den marknadsledande butikskedjan i Norden för accessoarer till hemmet. Vi söker därför medarbetare som är nyfikna, engagerade och gillar förändring. Vi vill att du brinner för våra produkter och vår uppgift att erbjuda glädje i vardagen. Som visual merchandiser är du en del av säljteamet och befinner dig alltid mitt i händelsernas centrum. Ditt huvudansvar är att tillsammans med dina kollegor skapa en inspirerande och säljande butiksmiljö. Du planerar och följer upp kampanjer samt informerar och involverar dina kollegor i processen. Du arbetar målmedvetet med säljstyrningsverktyg och säkrar att butiken alltid är välfylld och föränderlig. Genom din personlighet och professionalism i kundmötet skapar du nöjda kunder som återvänder till butiken. - Vi söker dig med utbildning inom butikskommunikation - Vi vill att du har erfarenhet av liknande uppdrag inom detaljhandeln - Vi ser gärna att du har erfarenhet av att hålla i projekt samt utbilda andra VMs. - Vi förväntar oss att du är initiativrik och handlingskraftig - Vi tror att du har en pedagogisk förmåga och lätt för att bygga relationer. - Vi hoppas att du är en positiv person med energi, engagemang och glädje. - Vi väntar på dig! Övrigt Tjänsten är ett vikariat på 20h/vecka fram till 2022-07-31 med placering i vår butik i Bromma Blocks. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta butikschef Andréa [email protected] Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med unik design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 38 butiker i Sverige, 5 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av ägarkonstellation som består av nuvarande VD Jerker Levin, Göteborgsbaserade investeringsbolaget Goodfellows Ventures samt familjen Yngvesson. Förutom att erbjuda våra kunder heminredning med wow-faktor, prisvärda produkter och trendiga detaljer ser vi på Lagerhaus det som vår uppgift att skapa mer glädje i vardagen. För att nå hit drivs organisationen av nyfikna, engagerade och glada medarbetare. Vår framgång skapas av att alla jobbar tillsammans! Join our happy place!
Arbetsgivare
Lagerhaus AB
Hemsida: http://www.lagerhaus.se/
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.