På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

28 Lediga jobb

Forskningsadministratör

Arbetsgivare / Ort: Stockholms Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2022-01-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare/Kursadministratör

Om jobbet
vid Institutionen för pedagogik och didaktik. Sista ansökningsdag: 2022-01-27. Institutionen för pedagogik och didaktik bedriver undervisning för närmare 8000 studenter räknat i personer varje år och har idag ca 160 medarbetare, ett hundratal forskare/lärare, drygt 40 doktorander samt 30 administratörer. Institutionen erbjuder utbildning på både grund- och avancerad nivå samt forskarutbildning i pedagogik. Vi erbjuder en bred palett av utbildningar, bland annat studie- och yrkesvägledarprogrammet, PAO- programmet och Yrkeslärarprogrammet. Vi ger också flera kurser inom den utbildningsvetenskapliga kärnan som ingår i lärarutbildningen. På avancerad nivå utbildar vi rektorer inom rektorsprogrammet och vi har flera mastersprogram varav ett internationellt program på engelska med studenter från hela världen. Centrum för universitetslärarutbildningen (CeUL) som bedriver kompetensutbildning för universitetslärare har också sin hemvist vid institutionen.   Arbetsuppgifter Som forskningsadministratör på institutionen är du stöd till såväl institutionsledningen som lärare, forskare och doktorander vid institutionen. I arbetsuppgifterna ingår bl. a. att vara administrativt stöd för institutionens forskare och forskargrupper, stöd i ledningens uppföljning av forskningsverksamheten samt ansvar för institutionens rutiner kring datahantering, etikprövning och arkivering av forskningen. Du behöver därför vara väl insatt i regelverk som gäller forskarutbildning och  forskningsprojekt med avseende på behandling och arkivering av forskningsdata och handlingar, behandling av personuppgifter och datahanteringsplan. Vi har många inresande internationella gästforskare och gästdoktorander som behöver administrativt stöd innan och under vistelsen samt att du medverkar vid antagning av doktorander till forskarutbildning samt vid antagning till våra internationella masterprogam där du även kommer vara backup för utbildningsadministratören i andra program- och kursrelaterade uppgifter. Som deras främsta kontaktperson kommer du även ha kontakt med andra myndigheter och externa parter, som till exempel Migrationsverket, Skatteverket.   Utöver dessa uppgifter ansvarar du för att tillsammans med våra kommunikatörer och projektledare hålla informationen om institutionens forskning uppdaterad på webben. Många av sidorna är på engelska, det är därför av stor vikt att du har väldigt goda kunskaper i akademisk engelska. Arbetsuppgifterna kan förändras över tid.  Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleexamen och erfarenhet från forsknings- och utbildningsadministration, helst inom universitet/högskola och gärna inom forskarutbildning och internationell utbildning. Du har en hög servicekänsla och förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och med god organisation och effektiv prioritering. Du har god datorvana och är van att arbeta i standardprogrammen i Microsoft Office samt att det är meriterande med erfarenhet av universitetsegna stödsystem såsom Ladok, NyA, Polopoly, ReachMee, SISU och TimeEdit. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Arbetet är utåtriktad och innebär mycket kontakt med parter såväl inom som utanför institutionen. Det är därför viktigt att du har en god samarbetsförmåga och att du trivs med att arbeta i team. Vi förutsätter att du trivs i den akademiska miljön och lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och lämplighet för anställningen. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och gäller tills vidare med sex månaders provanställning. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde snarast. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av, Claudia Hakanen, administrativ chef, tfn 08-1207 6650, [email protected] Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, [email protected], Alejandra Pizarro Carrasco (Fackförbundet ST/Lärarförbundet), tfn 08-16 34 89, [email protected], samt [email protected] (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: att söka en anställning. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Arbetsgivare
Stockholms Universitet
Hemsida: http://www.su.se
Ansökan
Ansök senast 27 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Administratör, Rektorsområde Serresjö/Östra

Arbetsgivare / Ort: Trelleborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (4 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare/Kursadministratör

Om jobbet
Det är du och dina arbetskamrater som gör oss till Sveriges bästa arbetsplats. Öppenhet, respekt och ansvar är våra gemensamma värderingar. Vi tror dessutom att en meningsfull fritid i kombination med hög livskvalitet gör att du tycker det är roligt att gå till jobbet. Låt oss tillsammans utvecklas och dra nytta av varandras kunskaper när vi skapar en bättre vardag för våra medborgare. TRELLEBORG – EN SKOLKOMMUN ATT RÄKNA MED Mellan slätten och havet bygger vi kunskap och skapar drömmar. Arbetsplatsen Att utveckla och förbättra verksamheten låter sig inte göras på en kafferast. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och pedagoger. Arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola, skola och fritidshem. Vi vill fortsätta vara ett rektorsområde som aktivt bedriver utveckling, så att barnen och eleverna får de bästa förutsättningarna för lärande och utveckling under hela sin tid i vår verksamhet., Du välkomnas av ett glatt gäng med bred kompetens och god sammanhållning. Vi hjälper varandra när det behövs och har alltid nära till skratt. Vi erbjuder dig en god arbetsmiljö med stimulerande arbetsuppgifter, kompetensutveckling och ersättning för friskvård. Vi använder vår kompetens och i skolan arbetar vi ämnesstyrt. Tillsammans skapar vi varje dag en verksamhet av högsta klass. Motiverande och tillgängliga lärmiljöer samt engagerande samarbete skapar lust att lära och möjlighet att lyckas. Vårt arbete utgår ifrån Bildningsförvaltningens effektmål samt enheternas olika fokusområden. Bildningsförvaltningen i Trelleborg arbeta utifrån en ny organisation, där Trelleborg område Serresjö/Östra kommer att bestå av Serresjöskolan, Östra skolan, Modeshögs förskola, Dalajärs förskola samt Öster Järs förskola. Området ska ledas av en rektor tillsammans med 2,5 biträdande rektorer och en administrativ chef i ett 1-16 års perspektiv. Arbetsuppgifter Som administratör ingår det i ditt uppdrag att stödja rektor och i samarbete med andra medarbetare, stödja skolverksamheten så att vi skapar de bästa förutsättningarna för det pedagogiska uppdraget. Som administratör arbetar du med administrativa strukturer och flöden som är väl anpassade för verksamhetens behov. Du verkar över hela rektorsområdet. Som administratör har du arbetsuppgifter inom områden som barn-, elev-, ekonomi-, personal- och myndighetsadministration i system som t.ex. Extens/IST, Raindance, Heroma och W3D3. Du har stort antal interna och externa kontakter, vilket förutsätter hög social förmåga och ett trevligt bemötande. I arbetet som administratör ingår bland annat: - Administration kring ansökan, kö, placering och schemahantering inom förskolan. Registrera in- och utskrivningar, placeringar på fritidshem, betyg och andra elevresultat inom grundskolan. - Ekonomiadministration - fakturahantering i ekonomisystemet Raindance. - Personaladministration - schemaläggning för personal, vikarieanskaffning, förbereda annonser vid rekrytering och skriva anställningsinformationer. - Posthantering, diarieföring i W3D3, arkivering, arbete med ärendehantering kopplat till myndighetsutövning. Detta kan innehålla arbetsuppgifter som framtagning av olika typ av underlag för statistik, förberedelser för utskick av olika slag m.m. Kvalifikationer Vi söker dig med lägst gymnasieexamen och en dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete. Uppdraget kräver mycket god datorvana och kunnande i Officepaketet. Du har kunskaper och kan hantera ett eller flera av följande system, W3D3, Extens/IST, Raindance, Heroma. Meriterande är tidigare arbete med administration. Du är en effektiv organisatör, en konstruktiv person som är målinriktad, tydlig, strukturerad, samarbetsvillig och fokuserad på resultat. En viktig förmåga för en administratör är att kunna hålla många "deadlines". Du är en god kommunikatör och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Arbetstid/varaktighet Visstidsanställning tom 31/12-2022   50-75% Tillträde Enligt överenskommelse Kontaktperson Anette Öhman, rektor 0410-73 44 02 http://www.trelleborg.se/facket Inför rekryteringsarbetet har Trelleborgs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Sista ansökningsdag 2022-01-30 via vårt rekryteringssystem, ej via e-post eller brev. Vi kör med löpande urval. Om du blir kallad till intervju ber vi dig att ta med ett utdrag ur belastningsregistret. Vi längtar och hoppas på att du vill bli en av oss!
Arbetsgivare
Trelleborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 30 januari (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Alumnkoordinator

Arbetsgivare / Ort: Sveriges Lantbruksuniversitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare/Kursadministratör

Om jobbet
Alumnverksamheten vid SLU organiseras av utbildningsavdelningen inom det gemensamma verksamhetsstödet. Avdelningen ansvarar för stödjande verksamheter inom student- och utbildningsområdet och har de flesta medarbetare på campus Ultuna, men avdelningen har personal även på SLU:s campus i Umeå och Alnarp. Totalt är vi ca 27 medarbetare. Vi söker nu ytterligare en alumnkoordinator för att driva och fortsätta utveckla alumnverksamheten. Alumnverksamheten vid SLU är framför allt uppbyggd för att stärka tre områden; kännedomen om SLU i samhället, stödet till studenter inför övergången till arbetslivet, och stödet för alumnernas egna kunskapsutbyte och engagemang för SLU. Vi söker nu en alumnkoordinator till en nyinrättad tjänst. Anställningen är placerad i Uppsala men verksamheten bedrivs på SLU:s campusorter från Alnarp i söder till Umeå i norr. Arbetsuppgifter: De båda alumnkoordinatorerna initierar, inspirerar, etablerar och driver SLU:s alumnverksamhet i samarbete med utbildningsansvariga, andra på avdelningen och på SLU. Målgrupper är framför allt studenter och alumner, och syftet att stärka den livslånga relationen med SLU. Förutom med alumner kommer du att ha kontakt med SLU:s ledning, lärare, utbildningsansvariga, studenter och andra inom SLU, men även på andra lärosäten i Sverige och utomlands. Arbetet är till sin karaktär både strategiskt och operativt. Lärare och utbildningsföreträdare genomför alumnaktiviteter med och för alumner och studenter, till exempel återträffar, studiebesök på SLU och på företag, och bjuder in gästföreläsare och inspirationstalare. Alumnkoordinatorerna bistår med stöd i detta så som att hitta relevanta alumner i alumndatabasen, marknadsföra, bistå i planering och i vissa fall även med utförandet. Du kommer också att självständigt organisera karriärstödjande aktiviteter för studenter och alumner, ofta digitalt på våra webbplattformar, som till exempel alumnföreläsningar och konferenser. I arbetet ingår även att rekrytera alumner till alumnnätverket, att ansvara för den databas som utgör dess stöd och att genomföra SLU:s årliga alumnuppföljning. Dessutom ingår att hålla kontakt med alumnerna genom nyhetsbrev, på sociala medier och i samarbetsprojekt. Andra uppgifter som kan förekomma är till exempel att skriva rapporter, ta fram statistik och beslutsunderlag, och annat. Alumnkoordinatorerna ansvarar för de fasta eventen Thesis Day och Årets SLU-alumn, och är medarrangörer vid andra centrala arrangemang, t ex medverkan i Almedalsveckan. En viktig del av arbetet är att utveckla verksamheten tillsammans med alumner och kollegor från olika delar av SLU. Kvalifikationer: Vi söker dig som har en examen på högskolenivå, gärna från SLU. Du har erfarenhet av att självständigt planera och genomföra nationella och internationella evenemang. Dokumenterad erfarenhet av arbete med alumnverksamhet eller annan extern samverkan på högskolenivå, gärna utomlands, är meriterande. Kunskaper i webbredigering, användning av databaser och kundrelaterade system (CRM) är en förutsättning för att kunna genomföra arbetsuppgifterna, liksom erfarenhet av att använda sociala media i professionella sammanhang (främst Facebook, Instagram och LinkedIn). Våra alumner finns överallt i världen. Därför krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Du behöver vara insatt i universitetets utbildningar och förtrogen med de branscher som SLU:s alumner arbetar inom. Vi ser gärna att du har erfarenhet av digitala arbetssätt (t ex för att arrangera större evenemang i livesändning). Som person är du kreativ och drivande. Du trivs med att ha många kontakter, att ha mycket på gång och tvekar inte att hålla presentationer inför stora grupper. Du tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Du behöver kunna prioritera, ha god organisations- och samarbetsförmåga, vara noggrann och lösningsfokuserad. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Placering: Uppsala Anställningsform: Tillsvidareanställning. SLU kan komma att tillämpa provanställning. Omfattning: 100% Tillträde: 1 april eller enligt överenskommelse. Ansökan: Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast den 2022-01-31. Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/ Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) är ett universitet i internationell toppklass med forskning, utbildning och miljöanalys inom vetenskaper för hållbart liv. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet. Hos oss samlas människor med olika perspektiv men med det gemensamma målet att skapa de bästa förutsättningarna för en hållbar, levande och bättre värld. SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. www.slu.se
Arbetsgivare
Sveriges Lantbruksuniversitet
Hemsida: http://www.slu.se
Ansökan
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Administratör till Sandeklevsskolan & Gärdsmosseskolan

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare/Kursadministratör

Om jobbet
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen. Bli en av oss! Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att: • öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande. • skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat. • öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar. Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, grundsärskolan, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola. Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning ARBETSUPPGIFTER Som skoladministratör kommer du att vara ett stöd till rektorn och ledningsgruppen som verkar i två skolor, Sandeklevsskolan samt Gärdsmosseskolan. Sandeklevsskolan i Bergsjön har cirka 325 elever i förskoleklass till årskurs 9 och ett fritidshem. Personalen på skolan vill tillsammans med elever och föräldrar göra Sandeklevsskolan attraktiv med en väl fungerande undervisning och en hälsofrämjande miljö, där alla får möjlighet att utveckla nyfikenhet och lust att lära. Gärdsmosseskolan har cirka 330 elever i förskoleklass till årskurs 6. Skolan ligger i västra Bergsjön, vackert inbäddad i naturen, och är fri från störande trafikleder. Eleverna har tillgång till en fin skolgård, bollplan och fina naturområden runt byggnaderna. Skoladministratören utgör ett nära administrativt stöd till rektor och den personal som ingår i rektors ledningsgrupp. I uppdraget ingår arbete i IT-system för elev-, personal-och ekonomiadministration: Anställningar, rapportstöd och kontroll av löner utifrån gällande lagar och avtal. Fakturahantering samt elevregistrering och betygshandläggning. Skoladministratören har vidare hand om övergripande kontorsuppgifter: Ärendehantering, arkivvård samt utlämnande av allmän handling. Inköp och upphandling i offentlig förvaltning för att göra beställningar. Skoladministratören har även hand om expeditionsarbete: Kontakter med besökare, elever, föräldrar och myndighetspersoner. Du kommer även arbeta med vikariehantering och anskaffning. KVALIFIKATIONER För att lyckas i tjänsten krävs att du har en gymnasieutbildning eller motsvarande samt vidareutbildning inom det administrativa området, inom ekonomi, personaladministration och /eller administration inom offentlig förvaltning. Vi ser också att du har erfarenhet av administrativt arbete samt har god förmåga i det svenska språket i både tal och skrift. Vi ser att du har förmåga att delge information och idéer, såväl muntligt som skriftligt. Du uttrycker kärnan i ett argument på ett tydligt och effektivt sätt. För dig är det självklart att ta ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med verksamhetens bästa i fokus. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt. Vidare krävs att du agerar på egen hand utifrån vad situationen kräver utan att behöva stöd av andra samt har förmåga att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag. Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet. Stämmer detta in på dig? Välkommen in med din ansökan! ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utbildningskoordinator

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare/Kursadministratör

Om jobbet
Om arbetet Som utbildningskoordinator får du ett självständigt, ansvarsfullt och varierat arbete. Du kommer att ha en viktig funktion som "spindeln i nätet" och kommer att vara kontaktperson gentemot både studierektorer, chefer, handledare, utbildningsläkare och övriga utbildningskoordinatorer både inom och utanför enheten. Arbetsuppgifter som ingår är koordinering av utbildningsaktiviteter, bokning av konferenslokaler, sammanställning och rapportering av ekonomiska underlag och fakturahantering. I arbetet ingår arbetsuppgifter på såväl lokal som regional nivå. Om dig Du har administrativ utbildning och mycket goda IT-kunskaper, framförallt det som ingår i Office-paketet. Du har flera års erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Organisations- och planeringsförmåga samt goda kommunikativa egenskaper är ett krav. Vi söker en medarbetare som är ansvarstagande, utåtriktad, flexibel och som kan arbeta såväl självständigt som i team. Du skall också kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Om oss Primärvården utbildningsenhet i Västra Götaland har i uppdrag att ansvara för och samordna all verksamhetsintegrerad utbildning inom primärvården vilket innefattar allmän- och specialiseringstjänstgöring för läkare, praktisk tjänstgöring för psykologer samt verksamhetsförlagd utbildning för studenter inom både akademiska och icke-akademiska vårdutbildningar. Enheten är producentneutral och samverkar med verksamhetschefer och handledare på offentligt och privat drivna verksamheter med utbildningsuppdrag i VGR samt med studierektorer och verksamhetssamordnare på regionens sjukhusförvaltningar. På enhetens fem lokalkontor arbetar studierektorer, huvudhandledare och utbildningskoordinatorer under ledning av en gemensam utbildningschef. I Primärvårdens utbildningsenhet ingår även kursenheten Allmänläkarkurser som utvecklar, tillhandahåller och administrerar kurser som ingår i specialiseringstjänstgöringen för regionens ST-läkare i allmänmedicin. Varmt välkommen med din ansökan! Förvaltningen Regionhälsan omfattar regiongemensamma vårdverksamheter och hälsofrämjande nära vård. Nära 1900 medarbetare jobbar för att invånarna ska må bra. När du blir en del av oss är du med och utvecklar verksamheten. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast 31 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.