På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

327 Lediga jobb

Office Manager med kundtjänstansvar som brinner för service!

Arbetsgivare / Ort: Doktorse Nordic AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Receptionist
  • telefonist

Om jobbet
Om Doktor.se Vill du ha en bred roll som både innefattar kundtjänst och arbete i reception? Får du energi av att ha kontakt med människor och hjälpa dem på bästa möjliga sätt? Har du dessutom ett intresse för vård och health-tech så är detta en perfekt match. Vi, Doktor.se, strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar hårt för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är sedan 2016 en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning. För närvarande är vi det tredje största bolaget i Europa inom vår nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Doktor.se äger också egna vårdcentraler i Sverige och vi har ambitionen att fortsätta växa bland annat genom förvärv. Om tjänsten: Vi växer vilket även innebär att vår kundtjänstavdelning behöver bli större. Vi strävar alltid efter att ge den bästa servicen till våra patienter och kunder. Detta är något vi värdesätter högt. Till vår kundtjänst kommer en stor blandning av ärenden och du ska kunna finnas tillgänglig både via mail och telefon. Rollen som Office Manager kommer till största del innefatta arbetsuppgifter kopplat till vår kundtjänst, men du kommer även finnas på plats på vårt kontor i receptionen för att ta hand om leveranser och se till alla som kommer in genom dörren känner sig välkomna. Du kommer även få stötta i en del ärenden som ligger på vår medicinska sekreterare när det finns behov. Detta är med andra ord en bred och omväxlande roll med mycket eget ansvar. Dina ansvarsområden kommer inkludera: - Ansvar över kundtjänstens mail och kontorstelefon - Svara på kommentarer i App store och Google play - Avbokning/ombokning av patienter - Beställa kontorsmaterial samt ta emot beställningar/paket - Sitta i receptionen och ta emot besök - Ansvarar över att reception/kontor ser välkomnande ut Vi söker dig som har: - Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom service - Godkänd och avslutad gymnasieutbildning - Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt - Lätt för att sätta sig in i nya system - Ett intresse för hälsa och sjukvård Det är meriterande om du dessutom: - Utbildning inom projektledning, marknadsföring eller kommunikation - Har erfarenhet inom kundtjänst och är van att arbeta med mail/telefon som verktyg - Har arbetat inom digitalvård Vi erbjuder dig: - Möjlighet att sitta i fräscha lokaler i centrala Stockholm - Att få en fot in i ett spännande företag inom health-tech i tillväxtfas - Arbeta i ett tight och härligt team - Frihet under ansvar Övrig information: Start: Omgående Plats: Centralt i Stockholm Omfattning: Heltid, tillsvidare Lön: Enligt överenskommelse Låter detta spännande? Klicka på "Ansök Nu" för att skicka in din ansökan till oss. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten för sista ansökningsdag. För frågor angående tjänsten, Ring HR Generalist Hanna Berg på tel.nr 073-1520202 eller Sandra Forsberg på tel.nr 073 44 33 482. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Arbetsgivare
Doktorse Nordic AB
Hemsida: http://Doktor.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Säljande receptionist till Nordic Wellness Falköping

Arbetsgivare / Ort: Sportlife M W AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 284 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness i Falköping, Sankt Olofsgatan. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubben är ren och fräsch. Vikter kan behöva flyttas på, soptunnor ska tömmas och skräp kan förstås inte ligga någon annanstans än just i soptunnan. Det är helt enkelt du som värd, som får våra gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Förutom att du har fyllt 18 år och kan arbeta under dagtid, kvällar och helger letar vi efter dig som känner sig bekväm med kundservice, försäljning och att städa. Du vill alltid göra det lilla extra i det du tar dig för och du får energi av möten med andra människor. Har du jobbat med försäljning förut är det ett stort plus. Klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2021-09-18. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!
Arbetsgivare
Sportlife M W AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Värd/Värdinna + administratör

Arbetsgivare / Ort: APPLETON CAPITAL AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Meriterande
  • Svenska

Om jobbet

Glad receptionist som ger ett första professionellt intryck och som även kan sköta diverse administrativa uppgifter.

Arbetsuppgifter

Göra fint i mötesrummen inför möten, välkomna framgångsrika företagare med ett stort leende i porten och bjuda dem på kaffe eller te. Ringa kunder som ej anlänt i tid och kolla så de hittar. Duka undan efter mötet. Beställa och hämta mat till lunchmöten. Diverse inköp till kontoret. Administrativa uppgifter såsom administrera kundregister, administrera ordrar som kommit in, etc.

Extra information

Appleton Capital AB är beläget på Erik Dahlbergsallén 15, invid Karlaplan på Östermalm. Bolags-gruppen grundades formellt 2011, omsatte 25mkr under 2020/21 med en vinst på c:a 800Kkr. Bolaget omsätter i år minst +70mkr.

För mer information kontakta:

Alexander Olin, Personalansvarig

[email protected]

+46 (0)70 508 09 85

Eller gå in på https://www.appletoncapital.com/

Status

Öppen

Arbetsgivare
APPLETON CAPITAL AB
Erik Dahlbergsallén 15
11520 Stockholm
Hemsida: www.appletoncapital.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Office Manager med kundtjänstansvar som brinner för service!

Arbetsgivare / Ort: Doktorse Nordic AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Receptionist
  • telefonist

Om jobbet
Om Doktor.se Vill du ha en bred roll som både innefattar kundtjänst och arbete i reception? Får du energi av att ha kontakt med människor och hjälpa dem på bästa möjliga sätt? Har du dessutom ett intresse för vård och health-tech så är detta en perfekt match. Vi, Doktor.se, strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar hårt för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är sedan 2016 en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning. För närvarande är vi det tredje största bolaget i Europa inom vår nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Doktor.se äger också egna vårdcentraler i Sverige och vi har ambitionen att fortsätta växa bland annat genom förvärv. Om tjänsten: Vi växer vilket även innebär att vår kundtjänstavdelning behöver bli större. Vi strävar alltid efter att ge den bästa servicen till våra patienter och kunder. Detta är något vi värdesätter högt. Till vår kundtjänst kommer en stor blandning av ärenden och du ska kunna finnas tillgänglig både via mail och telefon. Rollen som Office Manager kommer till största del innefatta arbetsuppgifter kopplat till vår kundtjänst, men du kommer även finnas på plats på vårt kontor i receptionen för att ta hand om leveranser och se till alla som kommer in genom dörren känner sig välkomna. Du kommer även få stötta i en del ärenden som ligger på vår medicinska sekreterare när det finns behov. Detta är med andra ord en bred och omväxlande roll med mycket eget ansvar. Dina ansvarsområden kommer inkludera: - Ansvar över kundtjänstens mail och kontorstelefon - Svara på kommentarer i App store och Google play - Avbokning/ombokning av patienter - Beställa kontorsmaterial samt ta emot beställningar/paket - Sitta i receptionen och ta emot besök - Ansvarar över att reception/kontor ser välkomnande ut Vi söker dig som har: - Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom service - Godkänd och avslutad gymnasieutbildning - Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt - Lätt för att sätta sig in i nya system - Ett intresse för hälsa och sjukvård Det är meriterande om du dessutom: - Utbildning inom projektledning, marknadsföring eller kommunikation - Har erfarenhet inom kundtjänst och är van att arbeta med mail/telefon som verktyg - Har arbetat inom digitalvård Som person ser vi att du är social, orädd och har god kommunikativ förmåga. Det är även av stor vikt att du är bra på att initiativ och arbetar strukturerat. Vi erbjuder dig: - Möjlighet att sitta i fräscha lokaler i centrala Stockholm - Att få en fot in i ett spännande företag inom health-tech i tillväxtfas - Arbeta i ett tight och härligt team - Frihet under ansvar Övrig information: Start: Omgående Plats: Centralt i Stockholm Omfattning: Heltid, tillsvidare Lön: Enligt överenskommelse Låter detta spännande? Klicka på "Ansök Nu" för att skicka in din ansökan till oss. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten för sista ansökningsdag. För frågor angående tjänsten, Ring HR Generalist Hanna Berg på tel.nr 073-1520202 eller Sandra Forsberg på tel.nr 073 44 33 482. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Arbetsgivare
Doktorse Nordic AB
Hemsida: http://Doktor.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Receptionist

Arbetsgivare / Ort: AB Bemanningskontoret Rt i Sverige
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi efter en erfaren receptionist till vår kund i centrala Göteborg. Uppdraget är på heltid och startar 27 september. I dina arbetsuppgifter kommer du att - Vara ansiktet utåt - Ta emot besökare - administrera passerkort, parkeringstillstånd - Boka konferensrum - Posthantering och leveranser - Administrativa arbetsuppfiger - Beställa varor - Hålla rent och snyggt Din profil Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga. Vi söker dig som har - Fullständig gymnasieutbildning - Erfarenhet av service, gärna reception - Flytande engelska - Ett gott morgonhumör! - Flexibel Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete! Om företaget SÖK TJÄNSTEN: Vi tar emot ditt CV på mejl och använder oss ej av länken. [email protected] Vi önskar att din ansökan består av CV, personligt brev och- kontaktuppgifter! Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV. Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se DI Gasellföretag 2019 och 2020.
Arbetsgivare
AB Bemanningskontoret Rt i Sverige
Hemsida: http://www.bemanningskontoret.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.