På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

158 Lediga jobb

Kontorsassistent

Arbetsgivare / Ort: Stardots AB / Uppsala
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska
Meriterande
  • Ryska

Om jobbet

Stardots utvecklar en digital hälsoplattform för Parkinsons sjukdom and andra neurologiska sjukdomar. Vi söker nu en kontorsassistent till vårt nya huvudkontor i Uppsala. I rollen som kontorsassistent är du spindeln i nätet och du förväntas självständigt eller i team ge generell assistans och ansvara för såväl administrativa som praktiska kontorssysslor. Vi söker dig som trivs i en kombinerad operativ och administrativ roll och är van att arbeta i en dynamisk kontorsmiljö där du stöttar dina kollegor med vad de kan tänkas behöva hjälp med.

Arbetsgivare
Stardots AB
Martallsvägen 1A
75646 Uppsala
Hemsida: www.stardots.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Receptionist

Arbetsgivare / Ort: DM TAK AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
DM TAK är ett växande företag i takbranschen. Företaget har en egen strategiskt placerad anläggning i Huddinge (Länna) med mer än 60 medarbetare. DM TAK satsar mycket på att vidareutveckla både företaget och all anställd personal. Företaget har under de senaste åren mottagit flera priser och utmärkelser för vårt professionella och kvalitativa arbete. I en nyligen gjord undersökning så blev det allmänna omdömet om att jobba på DM TAK: ”Jag lär mig nya saker, utvecklas och blir mer självsäker. Det är ett seriöst företag med bra organisation och trevliga kollegor.” . Tjänsten Som receptionist kommer du att ansvara för: * Informations- och upplysningsansvar för besökare till lokalen. * För växel och reception, svara i telefonen och hjälpa till med registrering och bokningar av kunder i våra datasystem.   * Se till att kontoret är rent och snyggt, hålla kontakt med leverantörer och städpersonal. * Remisshantering och postdistribution. * Boka möten / intervjuer för andra. * Uppdatering av vårt kundsystem och arkivering. * Andra administrativa kontorsuppgifter. Erfarenhet/ Utbildning Oavsett din bakgrund så behöver du vara en person som gillar hårt arbete och som visat prov på förmågan att nå mycket bra resultat i dina tidigare jobb, och att du är professionell och service-inriktad. Om du inte har erfarenhet på den typ av arbete men känner att du har en stark vilja att bli professionell inom detta område så kommer vi utbilda dig. Din person/ Övrigt * Som person är du ordningsam, noggrann, flexibel och har god administrationsvana. * Du är en van telefon- och datoranvändare. * Du trivs med att ge service och är van vid att hålla många bollar i luften samtidigt. * Du behöver kunna behärska det svenska språket i både tal och skrift. * Du är initiativtagande och ser vad som behöver göras, du är alltid handson och sitter inte och väntar på instruktioner. * Vidare är du strukturerad och duktig på att avsluta uppgifter. Ansökan Låter det här som en intressant utmaning för dig? I så fall skicka din ansökan idag! Vi kommer att göra intervjuer löpande så ansök snarast möjligt.
Arbetsgivare
DM TAK AB
Hemsida: https://www.dmtak.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kontorsassistent på deltid till bolag i centrala Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Rp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kontorsreceptionist

Om jobbet
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent på deltid som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN Nu söker vi en kontorsassistent på deltid till en av våra kunder i centrala Göteborg. I rollen som kontorsassistent kommer du bland annat att ta emot besökare, hålla snyggt och rent på kontoret samt se till att leverera högklassig service både internt och externt. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. Du kommer att arbeta måndag, onsdag och torsdag kl. 09.00 - 13.00. Uppdraget startar i mitten av april och löper på i 6 månader med chanser till förlängning. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. ARBETSUPPGIFTER Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att: - Välkomna besökare - Hålla snyggt och rent på kontoret - Ta emot leveranser - Posthantering - Inköp av frukostar och luncher - Beställningar av kontorsmaterial - Synka med bolagets säljare vad de behöver varje dag VI SÖKER DIG SOM - Arbetat med service tidigare - Har tidigare erfarenhet från reception - Kan prata och skriva svenska och engelska flytande - Goda kunskaper av Office 365 Som person är du social, serviceinriktad, prestigelös och strukturerad. Du är proaktiv, har ett öga för detaljer och arbetar alltid med ett leende på läpparna. ÖVRIG INFORMATION - Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB
Hemsida: http://www.ryskapostenbemanning.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kundvärd

Arbetsgivare / Ort: AB Bemanningskontoret Rt i Sverige
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som kundvärd hos vår företagskund. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos vår kund i Göteborg. Uppdragets tid är förlagd mån-fre kl 08:00-13:00 I dina arbetsuppgifter kommer du att - Vara ansiktet utåt - möblering - koordinera flytt - Posthantering och leveranser - viss avteknik - rengöra kaffemaskiner - avlösning i reception Din profil Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga och trivs med att ta initiativ. Vi söker dig som har - b-körkort - Fullständig gymnasieutbildning - Erfarenhet av service, gärna reception - Flexibel Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete! Om företaget Uppdraget startar 27 september och är på minst 6 månader. SÖK TJÄNSTEN: Vi tar emot ditt CV på mejl och använder oss ej av länken. [email protected] Vi önskar att din ansökan består av CV, personligt brev och- kontaktuppgifter! Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV. Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se DI Gasellföretag 2019 och 2020.
Arbetsgivare
AB Bemanningskontoret Rt i Sverige
Hemsida: http://www.bemanningskontoret.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Ledigt jobb som receptionist i Borlänge

Arbetsgivare / Ort: Manpower AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Är du en person som gillar ordning och reda såväl på skrivbordet som i kalendern? Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk på ett trevligt sätt och lösa problem av olika slag? Då kan det vara precis dig vi söker till rollen som receptionist. Tycker du att det låter spännande att få vara en del av ett branschledande företag som erbjuder bra arbetsmiljö och samarbete över avdelningsgränsern? så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Att arbeta som receptionist I den här rollen kommer du bland annat att besvara inkommande samtal samt koppla vidare, ta emot kunder, leverantörer och anställda när de anländer till företaget, ha receptionistansvar för gäster via mail och telefon, samt över disk hos vår kund. Du kommer även att välkomna och registrera besökare. Mer detaljerat kommer du att * ta emot och hantera e-postärenden * utföra enklare administrativa uppgifter * se till att receptionen ser representativ ut * ta hand om den allmänna trivseln på kontoret * hantera post och bud. * lokalservice Är du rätt person för jobbet? Vi söker sig som är social, hjälpsam och utåtriktad med ett stort intresse för människor och service. Uppdraget passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med kontors- och lokalservice, inkommande samtal och besöksmottagning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att jobba med administrativa arbetsuppgifter, är duktig på att integrera med olika människor samt har erfarenhet av kundkontakter. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Ekström via e-post: [email protected] Sök tjänsten senast den 2021-09-17. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Arbetsgivare
Manpower AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.