På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

280 Lediga jobb

Samordnare för små språk i Norden

Arbetsgivare / Ort: Inst För Språk och Folkminnen
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Institutet för språk och folkminnen (Isof) är en statlig myndighet med uppdrag att bygga upp och sprida kunskap om språk och kultur. Vi är experter på det svenska språket och dialekter, de nationella minoritetsspråken, svenskt teckenspråk, namn och folkminnen. Under perioden 2019-2022 samordnar Isof ett projekt till stöd för ökad kunskap om och stärkande av de små språken i Norden. Nu söker vi dig som vill ansvara för projektets avslutande kompetens- och informationsinsatser. Uppdraget Projektet Små språk i Norden finansieras av  Nordiska ministerrådet (NMR)  och syftar till att genom ökad kunskap  stärka revitalisering av de små språken i Norden. Arbetet som projektsamordnare innebär att utforma och genomföra bland annat kompetensutvecklings- och informationsinsatser, seminarier och sammankomster för att lyfta fram minoritetsspråk, urfolkens språk, nationella teckenspråk och andra små språk i Norden med särskild ställning (se bl.a. Deklarationen om nordisk språkpolitik). Till stöd i arbetet finns en referensgrupp (ad hoc-grupp) bestående av experter från de nordiska länderna och särskilda områden som utgör stöd för uppdragets inriktning och utformning. Insatserna ska planeras och genomföras i samverkan med relevanta aktörer. Dina arbetsuppgifter blir att föra projektet genom slutfasen, du ska leda, samordna och koordinera projektet i mål. Det innebär att du kommer att ansvara för och genomföra planerade insatser, anordna konferenser och utbildningsaktiviteter och på olika sätt hålla kontakt med och samarbeta med aktörer från de nordiska länderna. Du ansvarar för avstämningar med ad hoc-gruppen och skriver slutrapporten kring projektet. Det är ditt ansvar att hålla ihop helheten i projektet i nära dialog med alla inblandade. Uppdraget kan innebära en del resor mellan de nordiska länderna men din placeringsort kommer vara i Uppsala eller Stockholm.  Din bakgrund Vi söker dig som har: • en relevant högskoleutbildning • kunskap och erfarenhet av språk i Norden • flerårig erfarenhet från att leda projekt och genomföra utbildningsaktiviteter • en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Behärskar du flera av de nordiska språken, eller är orienterad kring betydelsen av språkteknologi, är det meriterande. Dina egenskaper Du är en lyhörd person med god samarbetsförmåga som har lätt för att skapa nya kontakter. Som projektledare får du ut det bästa av andra genom ett engagerat och motiverande ledarskap. Du är strukturerad och tycker om att driva och koordinera olika parallella processer. Det är viktigt att du är beredd att hålla i och genomföra hela processer – från att boka resor och skriva rapporter till att genomföra utbildningar och moderera större event.  Om Isof Isofs uppdrag är att forska, vårda och öka kunskapen om Sveriges språk och kultur. Vi finns till för alla medborgare och är en resurs för många yrkesgrupper, föreningar och organisationer. Vi bistår även regeringen med underlag och rekommendationer och ger stöd till andra myndigheter. Vi finns på tre orter i Sverige: Göteborg, Stockholm och Uppsala. Läs mer om vår verksamhet. Övrigt Anställningen är tidsbegränsad med och tillträde så snart som möjligt, till och med 2022-12-31. Lön, enligt överenskommelse. Omfattningen är 50%. Resor kan förekomma i tjänsten. Du kommer att ha din organisatoriska placering vid Avdelningen för planering och samordning, von Kraemers allé 19, Uppsala. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Ann Heimer, 073-070 65 40 eller personalspecialist Cimen Gustafsson, 070-235 79 04 Fackliga kontaktpersoner är Eleonor Karman (ST) 070-559 96 23 och Per Låås (Saco) 073-558 60 69.  Välkommen att skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev genom att registrera dig i rekryteringsverktyget. Sista ansökningsdag är 2021-08-29. I ditt CV ska det tydligt framgå år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Ladda även upp examensbevis/betyg om det är ett krav i tjänsten.       
Arbetsgivare
Inst För Språk och Folkminnen
Hemsida: http://www.sprakochfolkminnen.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Utredare med inriktning mot analys och uppföljning, vikariat

Arbetsgivare / Ort: Jämställdhetsmyndigheten
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Målet för jämställdhetsarbetet i Sverige är att kvinnor och män ska ha samma makt och möjligheter att forma samhället och sina egna liv. Arbetet omfattar bland annat frågor om inflytande, ekonomi, hälsa, utbildning, arbete och kroppslig integritet. Jämställdhetsmyndigheten, som inrättades 1 januari 2018, ska säkerställa att regeringens jämställdhetspolitik får genomslag genom att bidra till ett effektivt genomförande av jämställdhetspolitiken. Myndighetens uppgift är att samordna, följa upp och på olika sätt ge stöd inom jämställdhetsarbetet. Nu söker vi en utredare inom analys och uppföljning med inriktning mot mäns våld mot kvinnor och våld i nära relation (delmål 6).  Arbetsuppgifter Avdelningen för analys och uppföljning har ett särskilt ansvar för myndighetens uppdrag att följa upp och analysera jämställdhetspolitiken, nationellt och internationellt. Det handlar både om löpande och fördjupade uppföljningar och analyser. Avdelningen består i dagsläget av 19 personer med olika typer av kompetenser och bakgrund inom analys och uppföljning. Som utredare på avdelningen kommer du få arbeta  • med att analysera och följa upp jämställdhetspolitiken. • med att förklara och kommunicera resultat, komplicerade samband och jämställdhetspolitiska utmaningar både muntligt och skriftligt. • självständigt samt i grupp. Arbetet ställer stora krav på analytisk och kommunikativ förmåga, kunskap om jämställdhetsområdet internationellt och nationellt samt utvecklad förmåga till att arbeta både självständigt och i samarbete med andra.  Konkret innebär arbetet att ta fram, sammanställa och bearbeta olika typer av underlag, skriva rapporter och representera myndigheten i olika sammanhang, både nationellt och internationellt. Arbetet kommer att genomföras i samarbete med andra på myndigheten, men också i samverkan med andra aktörer på området. Kvalifikationer • Relevant akademisk examen inom området, eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. • Flerårig erfarenhet av kvalificerat utrednings- och analysarbete. • Erfarenhet av att planera och genomföra projekt. • Mycket goda kunskaper i metodik som rör uppföljning och analys. • Goda kunskaper om området mäns våld mot kvinnor och våld i nära relation. • Mycket goda kunskaper i att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Vi ser det som meriterande om du har  • Kunskaper och erfarenheter av att integrera barnperspektiv i arbetet. • Kunskaper och erfarenheter av utrednings- och analysarbete kopplad till övriga jämställdhetspolitiska delmål. • Erfarenheter av styrning och uppföljning av offentlig verksamhet. • Erfarenhet av att arbeta med statistik och olika typer av data. • Upphandling av undersöknings- och utredningstjänster. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. För tjänsten behöver du ha en god pedagogisk förmåga och en utvecklad förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Det är också av stor vikt att du kan strukturera, prioritera och organisera ditt arbete väl och att du är intresserad av att skapa goda relationer både internt och externt. Vidare ser vi att du som söker är resultatinriktad och ha god förmåga att snabbt sätta sig in i nya problemområden samt kunna möta deadlines och leverera resultat av god kvalitet. Anställningsinformation Tjänsten är placerad på Jämställdhetsmyndighetens kontor i Angered. På grund av Covid-19-pandemin arbetar vi för tillfället digitalt i stor utsträckning. Resor i tjänsten kan förekomma. Anställningen är ett vikariat som sträcker sig längst till och med 31 december 2022. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.  Praktisk information Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Annika Karlsson, Enhetschef, 031-392 90 76. Har du frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Johanna Hagbranth, HR-generalist, 031-392 90 15. Fackliga kontaktpersoner för Saco-S Jennifer Bolin 031–392 90 21 och Robert Kristiansen ST 031–392 90 83. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Jämställdhetsmyndigheten välkomnar sökanden med olika erfarenheter och bakgrunder. Välkommen med din ansökan senast 19 september. Vi tar emot din ansökan elektroniskt via vårt rekryteringssystem.  
Arbetsgivare
Jämställdhetsmyndigheten
Hemsida: https://www.jamstalldhetsmyndigheten.se/om-oss/jobba-hos-oss
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Planeringsledare till Göteborgs Bibliotek och Kulturhus

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Kulturförvaltningen verkar för ett brett konst- och kulturliv för alla att delta i. Vi arbetar för en hållbar och öppen stad som sätter kulturen och konsten i centrum. Kulturförvaltningen har cirka 800 anställda som huvudsakligen verkar inom bibliotek, kulturhus, museer och övriga kulturverksamheter. ARBETSUPPGIFTER Avdelningen Göteborgs bibliotek och kulturhus erbjuder ett rikt och varierat utbud som är angeläget och tillgängligt för alla åldrar och målgrupper. Sammanlagt har staden 23 bibliotek i stadsområdena, stadsbiblioteket på Götaplatsen och 300m2 i innerstaden samt två eldrivna bokbussar. Avdelningen rymmer även Kulturhuset Blå Stället, Kulturhuset Kåken, Frölunda Kulturhus, Ung Kultur, och stadens gästspelscen Stora Teatern. Kulturhus Backaplan är i planeringsstadiet och Kulturhuset Bergsjön kommer att invigas under 2022. Varje dag arbetar vi för att kulturen ska vara en kraft i en värld som ständigt förändras. Vi verkar för det demokratiska samhällets utveckling genom att bidra till kunskapsförmedling och fri åsiktsbildning. Vi ger möjlighet till upplevelser som kan förflytta tankar och gränser. Kulturen och konsten ska stå i centrum i utvecklingen av Göteborg. Det är så staden blir mänsklig. Vi lyssnar för att förstå samt tar plats, involverar och skapar delaktighet. Målet är en jämlik och öppen stad. Vill du arbeta med att nå det målet? Då ska du söka tjänsten som planeringsledare till Göteborgs bibliotek och kulturhus. Du kommer att ingå i arbetslaget på den avdelningsövergripande enheten Utveckling och ledningsstöd. Enheten består av två planeringsledare, två utvecklingsledare och en enhetschef som sitter med i avdelningens ledningsgrupp. Enheten driver, samordnar och stödjer utvecklingsarbetet för avdelningen Göteborgs bibliotek och Kulturhus och arbetar i tät samverkan med avdelningens verksamhetsområdeschefer och enhetschefer. Vi bidrar till förändringsarbetet med rapporter, analyser, planering, implementering och uppföljning. Enheten ansvarar även för kontakter med omvärlden i biblioteksfrågor på strategisk nivå samt utför ansökningar till projekt och olika verksamhetssatsningar. Både avdelningen och enheten är nya och är i ett uppbyggnadsskede. Du får vara med i en spännande process där både utmaningarna och möjligheterna är många och komplexa. Som planeringsledare ingår arbetsuppgifter så som att: - Bistå och stödja verksamhetsområdeschefer och enhetschefer i planerings-, utvecklings- och uppföljningsprocesser - Följa upp att de beslut, riktlinjer, regler och lagar som gäller inom avdelningens verksamhetsområden följs - Arbeta med statistisk uppföljning, utvärdering och analys av statistik - Ta fram underlag, skriva rapporter, remisser och tjänsteutlåtanden KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Vi ser att du som söker har erfarenhet av: • administrativt arbete, planering, analys och uppföljning av verksamheter • arbete i en politiskt styrda organisation • arbete med utredningar, remisser och tjänsteutlåtanden Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Vidare får du energi av att bidra till andras lärande och du skapar förutsättningar för att lärande ska kunna ske. Du har förmåga att förklara problem och information för olika mottagare och ur olika perspektiv och uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Du har förmåga att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag samt är mån om att ditt arbete blir korrekt och grundligt utfört och har en hög kvalitet. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i strategiska planering- och uppföljnings-system. Det är även meriterande om du har god kunskap i Excel och erfarenhet av arbete med statistik och insamling av data samt analys av statistik. ÖVRIGT Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid. När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, i enlighet med GDPR. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Beteendevetare/miljöpsykolog till Arbets- och miljömedicin, USÖ

Arbetsgivare / Ort: REGION ÖREBRO LÄN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Arbets- och miljömedicin (AMM) är en högspecialiserad och forskningsbaserad verksamhet med ett övergripande uppdrag att förebygga och minska arbets- och miljörelaterad ohälsa bland invånarna i Region Sörmland, Region Värmland, Region Västmanland och Region Örebro län. AMM består av fyra enheter med sammanlagt cirka 40 medarbetare som har bred kompetens inom många olika professioner. Vi söker nu en beteendevetare/miljöpsykolog till den miljömedicinska enheten som kan arbeta med miljömedicinska frågeställningar. Miljömedicin beskriver hur människans hälsa påverkas vid exponering av riskfaktorer i omgivnings- och inomhusmiljöer. Våra fokusområden är Människors hälsa i ett hållbart samhälle och Kemikalier och människors hälsa. Inom dessa fokusområden arbetar vi med luftföroreningar, buller, kemikalier, inomhusmiljö, förorenad mark, vatten, gröna miljöer, klimatförändringar och kommunikation. Klimatförändringarnas påverkan på människors hälsa har fått en allt större plats i vårt arbete. Inom miljömedicin identifierar vi vad i omgivningsmiljön som orsakar sjukdomar och besvär. Ibland kan exponeringar orsaka sjukdomssymtom där ett samband verkar uppenbart. Vid andra tillfällen kan exponeringar orsaka diffusa symtom som också kan orsakas av oro och stress. Vid exponeringsutredningar arbetar vi ofta i team där olika professioner kan ingå, t ex läkare, miljöhygieniker och psykolog/beteendevetare. I vårt kunskapsspridande uppdrag vänder vi oss till kommuner, myndigheter, organisationer, universitet och högskolor, företag och privatpersoner. Forsknings- och utvecklingsarbete samt information och utbildning är viktiga delar i vårt arbete och vi arrangerar bland annat kurser, konferenser och ger föreläsningar. Därför är vi en arbetsplats där begreppet kommunikation står i centrum. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär att delta i och bedriva olika projekt/forskningsprojekt, att informera och undervisa och att bidra till att utveckla området arbets- och miljömedicin samt i övrigt delta i den tvärvetenskapliga verksamheten. Kvalifikationer: Vi söker dig som har en relevant akademisk utbildning som beteendevetare eller miljöpsykolog. Dokumenterad forskningserfarenhet eller pågående forskning är starkt meriterande. Även erfarenhet av arbete med enkätstudier samt erfarenhet av undervisning är meriterande. Mycket god förmåga till kommunikation i tal och skrift på svenska och god förståelse i engelska är ett krav. Som person är du analytisk och systematisk med god förmåga att söka kunskap. Du uppskattar att arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Du kommer regelbundet att träffa nya människor i ditt arbete varvid ett gott bemötande är mycket viktigt. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Anställningsform: Anställningen är en visstidsanställning till den 31 december 2022. Tjänsten kan komma att förlängas. Anställningen är heltid, måndag till fredag, dagtid. Resor i tjänsten och obekväma arbetstider kan förekomma. Våra förmåner är bland annat flexibel arbetstid och friskvårdsbidrag. Din placering är vid Arbets- och miljömedicin på Universitetssjukhuset i Örebro. Din närmaste chef kommer att vara avdelningschefen för miljömedicinska enheten. Tillträde: Enligt överenskommelse. Upplysningar: Ann-Christine Mannerling, avdelningschef för miljömedicin, 019-602 24 99 [email protected] Jessika Hagberg, verksamhetschef, 019-602 24 61 [email protected] Facklig företrädare: Lovisa Karlsson, SACO, 019-602 24 13 [email protected] Hemsida: www.regionorebrolan.se Sista ansökningsdag: 2021-09-19. Urval och intervjuer sker löpande. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om organisationen: Universitetssjukhuset Örebro (USÖ) är ett av länets tre akutsjukhus där vi bedriver avancerad sjukvård, forskning och utbildning. Både 2020 och 2019 mottog USÖ tidningen Dagens Medicins prestigefyllda utmärkelse Bästa universitetssjukhus. USÖ vann den tyngsta kategorin medicinsk kvalitet, hade bästa resultat i kategorin tillgänglighet, ekonomi, samt kategorin att undvika trycksår och överbeläggningar. USÖ toppar också resultatet i områdena hjärta, njursvikt och kärlkirurgi. USÖ har ca 550 vårdplatser och 3 500 anställda. Vi som arbetar här är mycket stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på professionalism, engagemang och laganda. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Ärendenummer: HoS:2021:807 Övrigt: Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Arbetsgivare
REGION ÖREBRO LÄN
Hemsida: www.regionorebrolan.se
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Utskottshandläggare till miljö- och jordbruksutskottet

Arbetsgivare / Ort: Riksdagsförvaltningen
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-30
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Handläggare
  • offentlig förvaltning/Utredare
  • offentlig förvaltning

Om jobbet
Är du intresserad av miljö- och jordbruksfrågor? Då kan den här tjänsten vara något för dig. Miljö- och jordbruksutskottets kansli arbetar med att stödja den parlamentariska processen och utskottets ledamöter, och nu söker utskottet en ny medarbetare till sitt kansli. Dina arbetsuppgifter Vi söker en person som ska delta i det löpande arbetet vid utskottskansliet. Du följer utvecklingen inom miljö- och jordbruksutskottets område och fungerar som ett stöd till utskottets ledamöter tillsammans med dina kollegor på kansliet. En del av arbetsuppgifterna rör ansvar för EU-frågor, bland annat att hantera inkomna dokument och sammanställa underlag inför utskottets informationstillfällen med regeringen. Andra uppgifter är att planera för och handlägga utskottets möten, besök, resor och konferenser. Du biträder även vid planering och genomförande av utskottssammanträden och vid ärendehanteringen i övrigt. För att stödja kansliets föredragande ingår det i arbetet att i viss utsträckning ta fram förslag till utskottets beslut och att föredra ärenden för utskottet. Du deltar också i utskottets uppföljnings- och utvärderingsarbete. Du ska vara beredd att kunna utföra såväl administrativa som mer fackmässiga arbetsuppgifter, en del rutinbetonade, andra mer kvalificerade. Dina kvalifikationer Du har akademisk examen med företrädesvis juridisk eller samhällsvetenskaplig inriktning. Erfarenhet av arbete med EU-frågor är meriterande liksom erfarenhet av arbete i Riksdagsförvaltningen, Regeringskansliet eller någon annan del av den statliga förvaltningen. Kunskaper inom utskottets beredningsområde är också meriterande. Arbetet kräver att du kan formulera dig väl i tal och skrift samt att du har goda kunskaper i engelska. Du har integritet, är noggrann och har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare kan du arbeta både självständigt och i grupp, tidvis under tidspress. Kansliet är en liten enhet och arbetet utförs i nära samarbete med kollegorna. Det är därför viktigt att du trivs i en mindre grupp och har god samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, särskilt din förmåga att samarbeta och kommunicera.  Anställningen är placerad i säkerhetsklass, vilket i detta fall ställer krav på svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning. Vi erbjuder dig I Riksdagsförvaltningen får du jobba med stimulerande, utvecklande och samhällsnyttiga arbetsuppgifter nära demokratins kärna. Här får du yrkesmässiga utmaningar och bra villkor kring semester, tjänstepension, föräldraledighet och kompetensutveckling. I riksdagens lokaler finns gym och träningslokal med olika träningspass varje dag. Vi strävar efter att våra medarbetare ska ha en bra balans mellan jobb och fritid. • Anställningsform: Tidsbegränsad anställning • Omfattning: Heltid Anställningen är tidsbegränsad till och med den 30 september 2022. Ansök via www.riksdagen.se, senast den 19 september 2021. Referensnummer: 2563-2020/21 Övrigt Riksdagsförvaltningen har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber sig alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Kontakta oss  • Magnus Blücher, kanslichef, 08-786 59 23 Fackliga representanter • Helena Fridman Konstantinidou, Saco, 08-786 40 00 • Anneli Löfling, ST, 08-786 40 00 • Lars Vestberg, Seko, 08-786 40 00 Riksdagen är hjärtat i den svenska demokratin. Riksdagsförvaltningens uppgift är att skapa bästa möjliga förutsättningar för riksdagen och dess ledamöter. Det är ett unikt uppdrag vi är stolta över. Vi har spännande arbetsuppgifter där vi utmanas yrkesmässigt. Samtidigt har vi god balans mellan arbete och fritid. Våra värdeord kvalitet, kompetens och engagemang ger oss en gemensam riktning. Tillsammans ser vi till att demokratin fungerar.
Arbetsgivare
Riksdagsförvaltningen
Hemsida: http://www.riksdagen.se
Ansökan
Ansök senast 19 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.