På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Fastighetsvärd
Spela filmen

Fastighetsvärd

106 Lediga jobb

Hej uthyrningskoordinator!

Arbetsgivare / Ort: Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Hos oss når du nya höjder. Nu söker jag en superkollega som är i början av sin karriär och som vill jobba som uthyrningskoordinator hos oss. Vill du jobba i ett företag med stort framtidsfokus med medarbetare som älskar att göra det enklare och smartare för kunden? Då har du hittat helt rätt! Om rollen Även om vi agerar i en traditionell bransch med lång historik befinner vi oss i en period av stor förändring. Husen står där de står och människor bor där de bor - men behoven förändras. Det värde vi skapar för våra kunder handlar såklart om förvaltning men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och att utveckla hållbara hem där människor trivs och känner trygghet. Vi älskar att göra affärer och tillsammans förvaltar vi hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättsföreningar i hela Stockholms län. I rollen som uthyrningskoordinator arbetar du i flera parallella projekt med uthyrning av nyproducerade hyresrätter. Det innebär bland annat att du har kontakt med potentiella hyresgäster samt korresponderar med tillträdande hyresgäster. Du koordinerar även inflyttning och genomför kontraktsskrivning och andra administrativa uppgifter. Som uthyrningskoordinator hos oss så har du ett ansvar för att säkerställa att vi håller en hög nivå på leverans och service gentemot våra kunder. Du har många olika kontaktytor och är ansiktet utåt. Tjänsten är en visstidsanställning som löper under sex månader med start omgående men det finns goda chanser till förlängning då vi är ett bolag i stark tillväxt. Vem är du? Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och som trivs i en roll där du tar ansvar för och brinner för att leverera till våra kunder och bygga långa relationer. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas i rollen är det därför viktigt att du snabbt bildar dig en affärsmässig förståelse för vår verksamhet. Jag tror även att du är expert på att identifiera nya affärsmöjligheter hos våra kunder. Här vill vi utmana och pröva nytt. Vidare ser jag att du har en god förmåga för att kommunicera då vi verkar i en företagskultur där samarbete över gränser är mycket värdefullt för att nå framgång och jag vill att det är en av dina främsta styrkor också. Du kommer till ett företag som verkligen vill och kan ännu mer – vi jobbar hårt för att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Det är därför av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Det är även viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, jag är övertygad om att det blir roligare för alla då. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka. För att axla rollen tror jag att du har: • Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande • Något års erfarenhet av arbete med uthyrning av bostäder eller som mäklare • Erfarenhet av nyproduktionsprojekt och av att upprätta hyresavtal är meriterande Jobba hos oss! Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Läs mer om oss på vår karriärsida och följ oss på Linkedin. Sök! Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, jag gör urval löpande. Självklart kan du maila mig om du har några frågor eller funderingar, du når mig på mejladressen nedan. Bästa hälsningar, Kristin Andersson Områdeschef förvaltning
Arbetsgivare
Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Hej kundansvarig förvaltare!

Arbetsgivare / Ort: Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Hos oss når du nya höjder. Nu söker jag en ny superkollega som vill jobba som kundansvarig fastighetsförvaltare hos oss. Jag söker dig som vill jobba i ett företag med stort framtidsfokus med medarbetare som älskar att göra det enklare och smartare för kunden. Det finns stor potential att utvecklas inom olika förvaltningssegment och som vår nya kollega är du en viktig del i att vi lyckas och når dit vi vill. Om rollen Även om vi agerar i en traditionell bransch med lång historik befinner vi oss i en period av stor förändring. Husen står där de står och människor bor där de bor - men behoven förändras. Det värde vi skapar för våra kunder handlar såklart om förvaltning, men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och att utveckla hållbara hem där människor trivs och känner trygghet. Vi älskar att göra affärer och tillsammans förvaltar vi fastigheter i hela Stockholms län. Som kundansvarig förvaltare hos oss tar du ett helhetsansvar för att säkerställa att vi håller en hög nivå på leverans och service gentemot våra kunder. Den här rollen innebär att du kommer att arbeta ute hos en av våra kunder i Saltsjöbaden cirka fyra dagar i veckan där du ansvarar för leveransen och i att leda och fördela arbetet för dina kollegor inom fastighetsskötsel, trädgård och lokalvård. Du tar ett ägarskap och har en ledande roll i att koordinera och sammanföra rätt kompetens, utifrån vad uppdraget innefattar och kunden har för behov. Till din hjälp har du dina kollegor inom kundservice, juridik, ekonomi, hyres- och avgiftsavisering, projektledning, fastighetsskötsel, driftteknik, lokalvård och trädgård. Du är kundens första och främsta kontakt och den som planerar, utvecklar samt driver arbetet inom kundteamet framåt. I rollen som fastighetsförvaltare ingår följande arbetsuppgifter: • Affärsmässigt helhetsansvar för dina kunder • Utveckla våra kunders fastigheter enligt mål och planer • Identifiera och initiera förbättringar av våra kunders värden och driftnetto samt säkerhetsställa att lagar och regler efterlevs • Hantera underhållsfrågor, omförhandlingar samt driva mindre projekt och upphandlingar • • Vem är du? Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och som trivs i en roll där du tar ansvar för och brinner för att utveckla våra kunder och bygga långa relationer. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas i rollen är det därför viktigt att du snabbt bildar dig en affärsmässig förståelse för vår verksamhet. Jag tror även att du är expert på att identifiera nya affärsmöjligheter hos våra kunder. Här vill vi utmana och pröva nytt. Vidare ser jag att du har en god förmåga för att kommunicera då vi verkar i en företagskultur där samarbete över gränser är mycket värdefullt för att nå framgång och jag vill att det är en av dina främsta styrkor också. Du kommer till ett företag som verkligen vill och kan ännu mer – vi jobbar hårt för att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Det är därför av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Det är även viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, jag är övertygad om att det blir roligare för alla då. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka. För att axla rollen tror jag att du har: • Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande • Tre till fem års dokumenterad arbetslivserfarenhet av motsvarande befattning och arbetsuppgifter • Erfarenhet i Incit Xpand är meriterande • • Jobba hos oss! Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 260 miljoner kronor per år och är 200 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Läs mer om oss på vår karriärsida och följ oss på Linkedin. Kontakt Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Självklart kan du maila mig om du har några frågor eller funderingar, du når mig på mejladressen nedan. Bästa hälsningar, Johan Södergren Områdeschef förvaltning
Arbetsgivare
Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Boendekonsulent med fokus på trygga och trivsamma boupplevelser

Arbetsgivare / Ort: AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd

Om jobbet
Vill du bidra till att skapa trygghet och trivsel för våra hyresgäster? Eidars vision är att vi ska vara hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en hållbar stad att vara stolt över. Som boendekonsulent arbetar du med hyresgästernas trygghet och trivsel i fokus och har stora möjligheter att påverka deras boupplevelse. Klappar ditt hjärta extra hårt för trygghetsfrågor och för att få människor att trivas så kan du ha hittat ditt drömjobb i tjänsten som boendekonsulent. Om tjänsten I rollen som boendekonsulent är en nära dialog med våra hyresgäster en stor del av ditt arbete. Du medverkar i möten med våra hyresgäster och har löpande kontakt med stadens berörda förvaltningar i bosociala frågor. Du ansvarar också för att hantera störningsärenden och ordningsfrågor, samt handlägger våra juridiska ärenden kring boendefrågor. Tjänsten kräver att du klarar att möta människor och ställa krav även i svåra situationer, samtidigt behöver du ha empatisk förmåga. Du lyssnar till förbättringsförslag och idéer från våra hyresgäster och bidrar till lösningar som gagnar både hyresgästerna och bolaget. Trivsel, trygghet och social hållbarhet är viktigt för dig och du har en människosyn som gör att du ser alla våra hyresgäster som lika värdefulla, med samma rättigheter och samma skyldigheter. Du brinner för att arbeta för att alla våra hyresgäster ska trivas med sitt boende och i sitt bostadsområde. Du arbetar alltid utifrån att hyresgästens bostad är mycket mer än en del av en fastighet; att det är ett hem för någon, där någons liv utgår ifrån och där han eller hon ska trivas och känna sig trygg. Du ingår i en grupp med flera kollegor som arbetar med bosociala frågor och är en av Eidars två boendekonsulenter. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med bosociala frågor och/eller arbete med service. Vi ser det som positivt om du har utbildning inom juridik eller motsvarande erfarenhet. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, och gärna även arabiska i tal och skrift. Tjänsten kräver att du har B-körkort. Personliga egenskaper Eftersom du representerar Eidar ser vi att du behöver stå för våra värdeord som är handlingskraft, hållbarhet, omtanke och pålitlighet. Därför söker vi dig som har: - en stark drivkraft för att skapa trygghet och trivsel - kommunikativ och empatisk förmåga, då du möter många olika slags människor med olika önskemål, behov och ibland svårigheter - social kompetens med förmåga att skapa förtroende i mötet med nya människor - god samarbetsförmåga med kollegor, hyresgäster, myndigheter och intresseorganisationer - integritet och ett gott omdöme som du använder för att driva igenom beslut - vilja att hitta lösningar - tro på människans förmåga - stark servicekänsla och sätter kunden i fokus - ordningssinne och förmåga att strukturera, för att sköta flera parallella - flexibilitet och initiativförmåga Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Vill du hjälpa oss att bli hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en trygg och hållbar stad att vara stolt över? Varmt välkommen med din ansökan! Vi använder oss av ett elektroniskt ansökningsformulär i våra rekryteringar. För att komma till formuläret klickar du på ”Gå till ansökningsformuläret”. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval, vi behöver dock ha den senast den 20 september. Frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chef Bosocial, Marita Darefelt, 0520-877 42 eller facklig företrädare för Unionen, Tommy Erlandsson, 0520-877 41. Om Eidar AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag förvaltar drygt 6 400 hyresrätter i Trollhättans kommun och erbjuder ett hem till drygt 11 000 hyresgäster. Vår vision är att vi ska vara hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en hållbar stad att vara stolt över. Vi förvaltar, hyr ut och bygger attraktiva bostäder och lokaler för livets olika skeden samt tar ett aktivt och långsiktigt samhällsansvar. På så sätt medverkar vi till att utveckla ett tryggt och hållbart Trollhättan där människor trivs, vill bo och leva. Vårt mål är att vi år 2030 ska ha utökat vårt bestånd på ett nytänkande och klimatsmart sätt så att vi då kan erbjuda hela 7 000 hyresrätter i Trollhättans kommun, det är vårt sätt att bidra till hela Trollhättans utveckling – och vi är på god väg. Våra lägenheter är fördelade runt om i Trollhättans tätort och i de mindre samhällena Sjuntorp, Upphärad, Åsaka och Velanda. Vi har allt från studentettor vid högskolan till treor mitt i stan och barnvänliga radhusfyror nära naturen. På AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag arbetar över 130 engagerade och kunniga medarbetare i ett flertal olika roller, allt från fastighetsvärdar till uthyrare, ekonomer och underhållskoordinatorer. Hos oss kan du påverka vardagen för många människor och bidra till livskvalitet, trygghet och gemenskap. På samma sätt som vi värnar om att våra hyresgäster ska trivas i sina hem, värnar vi också om att våra medarbetare ska trivas hos oss och känna sig hemma i vårt team. Eidar är en arbetsplats som genomsyras av en god gemenskap, handlingskraft och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Boendekonsulent med fokus på trygga och trivsamma boupplevelser

Arbetsgivare / Ort: AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd

Om jobbet
Vill du bidra till att skapa trygghet och trivsel för våra hyresgäster? Eidars vision är att vi ska vara hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en hållbar stad att vara stolt över. Som boendekonsulent arbetar du med hyresgästernas trygghet och trivsel i fokus och har stora möjligheter att påverka deras boupplevelse. Klappar ditt hjärta extra hårt för trygghetsfrågor och trivselaktiviteter så kan du ha hittat ditt drömjobb i tjänsten som boendekonsulent. Om tjänsten I rollen som boendekonsulent är en nära dialog med våra hyresgäster en stor del av ditt arbete. Du medverkar i möten med våra hyresgäster och har löpande kontakt med stadens berörda förvaltningar i bosociala frågor. Du ansvarar också för att hantera störningsärenden och ordningsfrågor, samt handlägger våra juridiska ärenden kring boendefrågor. Tjänsten kräver att du klarar att möta människor och ställa krav även i svåra situationer, samtidigt behöver du ha empatisk förmåga. Du lyssnar till förbättringsförslag och idéer från våra hyresgäster och bidrar till lösningar som gagnar både hyresgästerna och bolaget. Trivsel, trygghet och social hållbarhet är viktigt för dig och du har en människosyn som gör att du ser alla våra hyresgäster som lika värdefulla, med samma rättigheter och samma skyldigheter. Du brinner för att arbeta för att alla våra hyresgäster ska trivas med sitt boende och i sitt bostadsområde. Du arbetar alltid utifrån att hyresgästens bostad är mycket mer än en del av en fastighet; att det är ett hem för någon, där någons liv utgår ifrån och där han eller hon ska trivas och känna sig trygg. Du ingår i en grupp med flera kollegor som arbetar med bosociala frågor och är en av Eidars två boendekonsulenter. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med bosociala frågor och/eller arbete med service. Vi ser det som positivt om du har utbildning inom juridik eller motsvarande erfarenhet. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, och gärna även arabiska i tal och skrift. Tjänsten kräver att du har B-körkort. Personliga egenskaper Eftersom du representerar Eidar ser vi att du behöver stå för våra värdeord som är handlingskraft, hållbarhet, omtanke och pålitlighet. Därför söker vi dig som har: - en stark drivkraft för att skapa trygghet och trivsel - kommunikativ och empatisk förmåga, då du möter många olika slags människor med olika önskemål, behov och ibland svårigheter - social kompetens med förmåga att skapa förtroende i mötet med nya människor - god samarbetsförmåga med kollegor, hyresgäster, myndigheter och intresseorganisationer - integritet och ett gott omdöme som du använder för att driva igenom beslut - vilja att hitta lösningar - tro på människans förmåga - stark servicekänsla och sätter kunden i fokus - ordningssinne och förmåga att strukturera, för att sköta flera parallella - flexibilitet och initiativförmåga Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Vill du hjälpa oss att bli hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en trygg och hållbar stad att vara stolt över? Varmt välkommen med din ansökan! Vi använder oss av ett elektroniskt ansökningsformulär i våra rekryteringar. För att komma till formuläret klickar du på ”Gå till ansökningsformuläret”. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval, vi behöver dock ha den senast den 20 september. Frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chef Bosocial, Marita Darefelt, 0520-877 42 eller facklig företrädare för Unionen, Tommy Erlandsson, 0520-877 41. Om Eidar AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag förvaltar drygt 6 400 hyresrätter i Trollhättans kommun och erbjuder ett hem till drygt 11 000 hyresgäster. Vår vision är att vi ska vara hyresvärden med den bästa boupplevelsen och bidra till en hållbar stad att vara stolt över. Vi förvaltar, hyr ut och bygger attraktiva bostäder och lokaler för livets olika skeden samt tar ett aktivt och långsiktigt samhällsansvar. På så sätt medverkar vi till att utveckla ett tryggt och hållbart Trollhättan där människor trivs, vill bo och leva. Vårt mål är att vi år 2030 ska ha utökat vårt bestånd på ett nytänkande och klimatsmart sätt så att vi då kan erbjuda hela 7 000 hyresrätter i Trollhättans kommun, det är vårt sätt att bidra till hela Trollhättans utveckling – och vi är på god väg. Våra lägenheter är fördelade runt om i Trollhättans tätort och i de mindre samhällena Sjuntorp, Upphärad, Åsaka och Velanda. Vi har allt från studentettor vid högskolan till treor mitt i stan och barnvänliga radhusfyror nära naturen. På AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag arbetar över 130 engagerade och kunniga medarbetare i ett flertal olika roller, allt från fastighetsvärdar till uthyrare, ekonomer och underhållskoordinatorer. Hos oss kan du påverka vardagen för många människor och bidra till livskvalitet, trygghet och gemenskap. På samma sätt som vi värnar om att våra hyresgäster ska trivas i sina hem, värnar vi också om att våra medarbetare ska trivas hos oss och känna sig hemma i vårt team. Eidar är en arbetsplats som genomsyras av en god gemenskap, handlingskraft och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
AB Eidar, Trollhättans Bostadsbolag
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Teknisk förvaltare till SFV Regeringsbyggnader

Arbetsgivare / Ort: Statens Fastighetsverk
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
Tradition i utveckling. Statens fastighetsverk förvaltar en mångfald av statligt ägda fastigheter – däribland regeringsbyggnader, domstolar, slott och kungsgårdar, teatrar, museer, ambassader samt en sjundedel av landets yta bestående av skog och mark. De är en del av vår gemensamma historia och framtid. Vi äger allt detta tillsammans och SFV:s uppgift är att förvalta och utveckla detta på ett långsiktigt hållbart sätt.  Vi behöver nu förstärka vår förvaltningsorganisation inom fastighetsområde Regeringsbyggnader och söker därför en teknisk förvaltare. Din roll  I rollen som teknisk förvaltare arbetar du långsiktigt och affärsmässigt med byggnaders status och underhållsbehov. Du ansvarar för planering och genomförandet av underhålls- och investeringsprojekt och handlägger hyresgästuppdrag inom olika byggprojekt. I ditt ansvar ligger att planera, budgetera, upphandla enligt lagen om offentlig upphandling, samordna, och följa upp byggprojekt. Du kommer hantera bygg- och installationsprojekt av varierande art i rollen som handläggare och kommer ibland vara bygg- och projektledare för mindre byggprojekt och underhållsåtgärder. Inom förvaltningsområdet samarbetar du med andra tekniska förvaltare och vår driftorganisation. En viktig del är också att vårda våra kundrelationer samt vara en länk mellan hyresgäst, brukare, egen driftorganisation, övriga förvaltningen och externa/interna projektledare. Du gillar att jobba på en arbetsplats med högt tempo. Byggnaderna är till viss del byggnader med stora kulturhistoriska värden, vilket kräver en noggrann och varsam hantering för att bevaras inför framtiden. Modern funktionalitet, säkerhet, komfort och teknik är också en väldigt viktig del. Vi arbetar ständigt med energieffektivisering, långsiktig hållbarhet och tekniska förbättringar. Din profil  Vi söker dig med högskoleutbildning eller KY-utbildning med inriktning mot teknisk förvaltning alternativt har du förvärvat liknande kunskaper genom praktisk erfarenhet inom området fastighetsförvaltning. Du har erfarenhet av teknisk förvaltning inom bygg- och installationsprojekt och byggnadsteknik samt kunskap om projektledning, entreprenadjuridik, upphandling och ekonomi. Det är meriterande om du har arbetat flera år med fastigheter och har erfarenhet av att driva och leda projekt. Det är också meriterande om du har arbetat med nätplanering av fastighetsnät data/tele eller projekt av större omfattning med höga krav på säkerhet.  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, affärsmässig och har ett helhetsperspektiv och ett kundorienterat arbetssätt. Du har ett eget driv och är resultatorienterad och är också prestigelös och bra på att samarbeta.   Mer information  SFV tillämpar 6 mån provanställning Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. För denna säkerhetsklassificering krävs ett svensk medborgarskap. Fackliga representanter för SACO, SEKO och OFR nås via vår växel, 010-478 70 00. Mer information om SFV hittar du på www.sfv.se.   Statens fastighetsverk erbjuder en attraktiv arbetsplats som eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vi är stolta över att vara statsanställda och få bidra till en positiv samhällsutveckling.  Sista ansökningsdag är 2021-09-21 och vi ser fram emot din ansökan och CV. Välkommen till oss! 
Arbetsgivare
Statens Fastighetsverk
Hemsida: http://www.statensfastighetsverk.se/
Ansökan
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.