På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Campingplatsföreståndare

Campingplatsföreståndare

3 Lediga jobb

Destinationschef

Arbetsgivare / Ort: First Camp Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Campingplatsföreståndare

Om jobbet
First Camp är Nordens största campingkoncern med totalt 55 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu uppemot 700 MSEK ett normalår. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med över 1000 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja. Läs gärna mer om oss och vad vi gör på www.firstcamp.se.   I grönskande miljö intill Sveriges sydligaste skärgård finner du First Camp Skönstavik-Karlskrona. Här erbjuds en arbetsplats med härlig stämning där vi tillsammans sprider glädje och gemenskap till såväl våra campinggäster som kollegor emellan. Beskrivning Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter. Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. De personer som ytterst ansvarar för mervärdet vi skapar på våra destinationer är våra Destinationschefer – och här vill vi nu fylla på med en ny kollega.  Arbetsuppgifter Som Destinationschef ansvarar du för hela driften, försäljningen och resultatet på din destination. Du har även personansvar för all personal på destinationen, vilket innefattar rekryteringsansvar, arbetsmiljöansvar och arbetsledning.  I arbetsuppgifterna ingår arbetsledning och schemaläggning samt uppföljning och vidareutveckling av rutiner för bistro, reception, butik, vaktmästeri och städ. Rollen innefattar även löpande administration, budgetarbete, uppsökande företagsförsäljning samt ansvar för års-, månads- och veckoplanering.   I linje med att skapa mervärde för varandra och våra kunder, ska alla som arbetar på destinationerna kunna hugga i där det behövs, vilket innebär att du som Destinationschef kan komma att stötta upp med alla förekommande arbetsuppgifter som finns på arbetsplatsen.    Kvalifikationer För att passa in i rollen som Destinationschef krävs det ett att du har ett stort eget driv, ett lösningsfokuserat arbetssätt och en hög samarbetsförmåga. Du vill vara en del av något större, en kedja, där du som ledare vill vara med och skapa samhörighet över hela bolaget. Vi ser dig som en idérik genomförare som inte är rädd att kavla upp ärmarna när det behövs och som tycker om att arbeta med ett coachande ledarskap. Du måste dock också tycka om att leverera bra resultat och ha ett tydligt målfokus.   För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha haft personalansvar tidigare och en vidareutbildning inom turism, handel eller service. Du måste även kunna kommunicera mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska samt ha höga allmänna IT-kunskaper där du är van vid att använda olika system för att hantera ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från camping och receptionsarbete sedan innan, har arbetat med B2B-försäljning samt har haft ansvar för upprättande av nya rutiner. Vi ser det även som mycket positivt om du har haft rekryterings- och budgetansvar samt varit arbetsledare för visstidsanställd personal under säsongsarbete.   Vad erbjuder vi dig?    På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:   We Care:  Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster  We Simplify:  Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster  Som Destinationschef kommer du att få delta i vårt ledarskapsprogram där du kommer att få utvecklas mer inom alla delar din tjänst omfattar, från rekrytering till budgetarbete och försäljning.  Vi erbjuder dig en bred tjänst med mycket ansvar, där du får möjlighet att växa inom en bransch på uppgång och där du har nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?     Villkor och ansökan Tjänsten är på heltid och innefattas av kollektivavtal. Lön och villkor enligt överenskommelse.   Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag då tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag.  
Arbetsgivare
First Camp Sverige AB
Ansökan
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Destinationschef

Arbetsgivare / Ort: First Camp Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Campingplatsföreståndare

Om jobbet
First Camp är Nordens största campingkoncern med totalt 55 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu uppemot 700 MSEK ett normalår. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med över 1000 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja. Läs gärna mer om oss och vad vi gör på www.firstcamp.se.   First Camp Kärradal-Varberg ligger endast 200 meter från strandkanten och med bra förbindelser in till Varberg. Här erbjuder vi en arbetsplats med härlig gemenskap bland kollegorna i butiken, receptionen och städet. Med glädje gör vi det så enkelt som möjligt för våra gäster att njuta av sin vistelse. Beskrivning Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter. Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. De personer som ytterst ansvarar för mervärdet vi skapar på våra destinationer är våra Destinationschefer – och här vill vi nu fylla på med en ny kollega.  Arbetsuppgifter Som Destinationschef ansvarar du för hela driften, försäljningen och resultatet på din destination. Du har även personansvar för all personal på destinationen, vilket innefattar rekryteringsansvar, arbetsmiljöansvar och arbetsledning.  I arbetsuppgifterna ingår arbetsledning och schemaläggning samt uppföljning och vidareutveckling av rutiner för bistro, reception, butik, vaktmästeri och städ. Rollen innefattar även löpande administration, budgetarbete, uppsökande företagsförsäljning samt ansvar för års-, månads- och veckoplanering.   I linje med att skapa mervärde för varandra och våra kunder, ska alla som arbetar på destinationerna kunna hugga i där det behövs, vilket innebär att du som Destinationschef kan komma att stötta upp med alla förekommande arbetsuppgifter som finns på arbetsplatsen.    Kvalifikationer För att passa in i rollen som Destinationschef krävs det ett att du har ett stort eget driv, ett lösningsfokuserat arbetssätt och en hög samarbetsförmåga. Du vill vara en del av något större, en kedja, där du som ledare vill vara med och skapa samhörighet över hela bolaget. Vi ser dig som en idérik genomförare som inte är rädd att kavla upp ärmarna när det behövs och som tycker om att arbeta med ett coachande ledarskap. Du måste dock också tycka om att leverera bra resultat och ha ett tydligt målfokus.   För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha haft personalansvar tidigare och en vidareutbildning inom turism, handel eller service. Du måste även kunna kommunicera mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska samt ha höga allmänna IT-kunskaper där du är van vid att använda olika system för att hantera ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från camping och receptionsarbete sedan innan, har arbetat med B2B-försäljning samt har haft ansvar för upprättande av nya rutiner. Vi ser det även som mycket positivt om du har haft rekryterings- och budgetansvar samt varit arbetsledare för visstidsanställd personal under säsongsarbete.   Vad erbjuder vi dig?    På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:   We Care:  Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster  We Simplify:  Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster  Som Destinationschef kommer du att få delta i vårt ledarskapsprogram där du kommer att få utvecklas mer inom alla delar din tjänst omfattar, från rekrytering till budgetarbete och försäljning.  Vi erbjuder dig en bred tjänst med mycket ansvar, där du får möjlighet att växa inom en bransch på uppgång och där du har nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?     Villkor och ansökan Tjänsten är på heltid och innefattas av kollektivavtal. Lön och villkor enligt överenskommelse.   Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag då tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag.   First Camp Björkäng ligger precis intill havet och med bra förbindelser in till Varberg. Här erbjuder vi en arbetsplats med guldkant och härlig gemenskap bland alla kollegorna oavsett roll. Tillsammans sprider vi campinglycka till våra gäster.
Arbetsgivare
First Camp Sverige AB
Ansökan
Ansök senast 25 september (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Destinationsansvarig till Bengt-Martins i Sälen

Arbetsgivare / Ort: Resia AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 oktober (1 månad 2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-05-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Destinationsansvarig till Bengt-Martins i Sälen Är du en relationsskapande och inspirerande person med erfarenhet från fastighetsskötsel och service? Vill du arbeta i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt uppsatta mål? Hos oss får du vara en del av ett framgångsrikt team på en arbetsplats som präglas av respekt, kompetens och energi. Bengt-Martins verksamhet i Sälen tillhandahåller reception, gästservice och stugservice för de stugor och lägenheter som vi förmedlar och hyr ut. Verksamheten handlar om att välkomna våra gäster på bästa möjliga sätt, tillhandahålla hög service till de som hyr stugor såväl som till de som äger de fastigheter vi förmedlar. För vår verksamhet i Sälen söker vi nu en destinationsansvarig med stark servicekänsla, som ansvarar för vår verksamhet och utveckling i Sälen. Beskrivning av tjänsten Som destinationsansvarig för Bengt-Martins i Sälen spelar du en viktig roll i att kvalitetssäkra vår service mot såväl våra kunder som våra fastighetsägare, vars stugor vi förmedlar. Du ansvarar för att driva det dagliga arbetet vad gäller administration, kundmottagande och förberedelser inför ankomst och avfärd, fastighetsskötsel, prissättning samt leverantörskontakter. Till din hjälp har du ett team av medarbetare beroende på säsong, samt underentreprenörer som t ex städbolag. Rollen ansvarar för hela processen från stugägarkontakten till gästservice och att dagligen coacha dina kollegor till att alltid möta kunden med överraskande bra service. Du är också aktivt deltagande i vår utveckling av verksamheten i Sälen. Du kommer att arbeta under eget ansvar och rapporterar till Bengt-Martins Sales- & Commercial Manager, som innehar resultat- och personalansvaret. Din profil Vi söker dig som brinner för att ge god service till våra kunder såsom gäster och stugägare! Du är stresstålig, gillar högt tempo och intensiva perioder, många av våra vinterveckor innebär ett fullt fjäll med många gäster per vecka. Du är strukturerad och ordningsam, samt har en naturlig fallenhet för gästservice och är resultatfokuserad. Vi önskar att du drivs av att leda och göra bra medarbetare bättre. Du är händig och har tidigare erfarenhet av att arbetat som vaktmästare, fastighetsskötare, snickare eller liknade arbete gärna inom annan turistverksamhet. För att passa in i gänget har du en positiv inställning samt är flexibel och kan snabbt hantera olika situationer som uppkommer. Tillsammans ser vi till att gästerna trivs och ger dem goda skäl att komma tillbaka! Kvalifikationer Vi önskar att du har: - Erfarenhet från tidigare arbete inom turism som t ex stugvärd, reception, fastighetsskötare eller vaktmästare. - B körkort - Erfarenhet av att vara ledare, gärna med personalansvar. Omfattning och placering Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sälen. Tillträde Enligt överenskommelse. Kontakt Har du frågor om tjänsten, kontakta Sales- & Commercial Manager Lars Olsson: [email protected] Ansökan Du är välkommen men din ansökan senast den 14 maj via vår karriärsida (https://jobb.resiatravelgroup.se/). Klicka på knappen "Klart jag vill ansöka!" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev. Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med fortlöpande intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att skicka in din ansökan redan idag. Redan på 60-talet arrangerade Bengt-Martins resor till fjällen. Under mer än sextio år har vi oavbrutet arbetat med att förbättra vårt utbud av fjällsemestrar i Sverige och Norge. Detta har resulterat i att vi idag kan erbjuda dig som gillar skidåkning, eller besök till fjällen under övrig del av året, Sveriges största utbud av stugor, lägenheter och hotell. Bengt-Martins är en del av Resia Travel Group. Resia Travel Group har skapat och driver flertalet varumärken inom resebranschen där den gemensamma nämnaren är personligt engagemang. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att alltid skapa överraskande bra reselösningar. Med fäste i Skandinavien jobbar vi mot hela världen och sätter kundupplevelsen i fokus. Vi möter våra kunder genom varumärkena Resia, Resfeber, Bengt-Martins och Cruise Market. År 2019 omsatte vi cirka 2,9 miljarder SEK.
Arbetsgivare
Resia AB
Hemsida: http://www.resiatravelgroup.se
Ansökan
Ansök senast 20 oktober (1 månad 2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.