På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

73 Lediga jobb

Konsultchef till Montico i Mjölby

Arbetsgivare / Ort: Montico Hr Partner AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personalansvarig

Om jobbet
Om tjänsten Nu behöver vi förstärka vårt kontor i Mjölby med en konsultchef. Vi söker dig som gillar att göra goda affärer och bygga goda relationer. Känner du en utmaning i att prestera resultat samtidigt som du är relationsskapande är du säkert den vi söker för uppdraget. Arbetsbeskrivning Som konsultchef har du den viktiga rollen att göra en lyckad matchning, att hitta rätt konsult till rätt kund. Det gör du genom att vara nytänkande, ha ett rikt nätverk, att vara utåtriktad och affärsmässig. Du kommer att samverka med Monticos samtliga verksamhetsområden för att uppnå bästa kundnytta. Vi erbjuder en spännande och utmanande roll där du ansvarar för hela rekryteringsprocessen av våra konsulter i bemanningsverksamheten. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för de kunder och medarbetare vi har i området. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att sälja in uppdrag, söka upp, intervjua och matcha kandidater för våra uppdrag. Rollen innebär också att du förstår och kan sätta dig in i våra kunders behov, det medför en stor kundkontakt där du får helhetsansvar för att sälja in och leverera personallösningar med fokus på bemannings- och rekryteringstjänster. Du driver självständigt hela processer med fokus på mål, kompetens, kvalitet och långsiktiga relationer. Vi söker dig som Vi söker dig som har lätt att skapa och bibehålla goda relationer. Du är målinriktad, ambitiös och har god förmåga att driva både dig själv och andra. Du presterar resultat genom att skapa arbetsglädje och motivera din personal. Du har en stark förmåga att koppla det du gör till affären och har en stor vilja att nå satta mål. Som medarbetare hos oss får du stor möjlighet att med dina egna insatser påverka både din och Monticos positiva utveckling. Din branschbakgrund tror vi inte är avgörande för möjligheterna att lyckas men har du erfarenhet av bemannings- och rekryteringsbranschen är det en fördel. Du kommer få möjlighet att växa in i rollen med hjälp av erfarna kollegor. God kännedom om det lokala näringslivet är också en merit. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Om Montico Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är idag cirka 500 anställda och har kontor på över 20 orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se. Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail. Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB
Hemsida: http://www.montico.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Personalansvarig rekryterare till Uniflex i Eskilstuna

Arbetsgivare / Ort: Uniflex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Jobbeskrivning Jobbeskrivning Uniflex i Eskilstuna växer och vi söker därmed en Personalansvarig som vill arbeta med rekrytering, HR-frågor, HR-administration och kundvård. Tjänsten innebär att vara delaktig i affärer och vara länken mellan kunder och personal. Du kommer att ingå i ett av Uniflex största affärsområde som arbetar mot lager- och industribranschen i Eskilstuna, Kungsör, Nyköping och Katrineholm. Som Personalansvarig hos Uniflex blir du ansvarig för hela rekryteringsprocessen från fastställande av kravprofil till annonsering, urval, matchning och tillsättning. Du kommer även arbeta med dag till dag bemanning vilket innebär matchning och bokning av rätt konsult till rätt kund. Du arbetar även med löpande personalhantering som berör våra anställda konsulter, detta innefattar tillexempel löneadministration, utvecklingssamtal, uppföljning av KPIer, bokningar och övrig personaladministration. Utöver detta har du en daglig kontakt med våra kunder och ser till att vi har rätt person på rätt plats. Tjänsten innebär att du blir länken mellan Uniflex och våra kunder och konsulter vilket innebär att du får en spännande och utmanande vardag, där det händer nya saker varje dag. Dina dagliga kontaktytor kommer att vara kandidater, kunder samt givetvis våra anställda. Uniflex är uppbyggt av små team som jobbar tätt tillsammans. Vår kultur präglas av engagemang, affärsmässighet, arbetsglädje och ansvarstagande. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer i första hand utgå från vårt huvudkontor i Eskilstuna men du kommer även vara ute hos våra kunder. Personliga egenskaper Personliga egenskaper För att lyckas i tjänsten skall du ha: * Ett stort intresse både för människor och affärer * En mycket god förmåga att kommunicera samt skapa och vårda relationer * Förmåga att självständigt strukturera, organisera och utveckla ditt arbete * Entreprenörsanda och gilla ett högt arbetstempo * B-körkort * Som person är du handlingskraftig, målinriktad, stresstålig, prestigelös och lösningsorienterad. * Meriterande om du har arbetat med rekrytering tidigare eller verkat i bemanningsbranschen. Hos oss får du arbeta i en utvecklande och inspirerande miljö som kommer ge dig fina möjligheter att lyckas i din roll. Du kommer ingå i ett rutinerat team med högt i tak och nära till skratt. Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB
Hemsida: http://www.uniflex.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Strukturerad och driven konsultchef till Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Aditro Logistics Staffing AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Arbetsuppgifter Som Business Manager driver och löser du bemanningsuppdrag till Aditro Logistics Staffings kunder. Du har eget ansvar för hela rekryteringsprocessen vilket innebär möte hos kunder för att fastställa kravprofiler, annonsering av tjänst, CV- och kandidaturval, sökningar av kandidater i rekryteringskanaler, intervjuer, presentation av kandidater för kund, referenstagning och avtalsskrivning. I rollen ingår också merförsäljning samt personalansvar med kontinuerlig uppföljning med dina konsulter och kunder. Ditt huvudfokus kommer ligga på uppdrag inom blue-collar, men en del white-collar kommer också förekomma. Rollen innebär ett stort fokus på affärsutveckling. Du bearbetar kund- och kandidatrelationer i Göteborg med omnejd och du arbetar nära vår säljavdelning för att delta i införsäljning mot nya kunder. Arbetet är stimulerande och varierande med möjlighet att skapa ett stort kontaktnät i näringslivet. Du ges ett stort eget ansvar och du har goda möjligheter att påverka både din och vår utveckling. Som Business Manager ansvarar du för en grupp motiverade konsulter vilket du upprätthåller genom ett tydligt och synligt ledarskap. Ansvaret innebär i stort anställning, introduktion, uppföljning och utveckling. Du har inga problem att hantera detta på ett affärsmässigt och lönsamt sätt både för våra kunder och Aditro Logistics. Din profil För att trivas i rollen ser vi att du har ett genuint affärsintresse samt är en nyfiken, allmänbildad person som gillar kundkontakt och mötet med människor. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med ansvar där du agerar snabbt och strukturerat för att på ett kvalitativt sätt matcha profiler mot behov. Du har en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an och trivs att arbeta i en kultur som präglas av ambition med tydliga mål där dina resultat är transparenta. Då vi sitter på ett litet och familjärt kontor är de personliga kvalifikationerna väldigt viktiga. Här är vi prestigelösa, stöttar varandra och har nära till skratt. Det är önskvärt att du: * har en eftergymnasial utbildning inom HR * har god datorvana * har goda kunskaper Office-paketet * har B-körkort * talar och skriver svenska obehindrat * har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift * är flexibel, noggrann och engagerad. Dessutom är det meriterande om du: * har erfarenhet av rekrytering och personaladministration, gärna inom bemannings- & rekryteringsbranschen * har god systemvana av rekryterings- och HR-system * har erfarenhet av lager- och logistikbranschen Tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsgivare
Aditro Logistics Staffing AB
Hemsida: http://aditrologistics.se/
Ansökan
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Erfaren GDPR-specialist till centralt bolag i Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Poolia Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personalansvarig

Om jobbet
För vår kunds räkning söker vi nu en GDPR-specialist för ett uppdrag på ca 6 månader. Kunden är centralt placerad i Göteborg och jobbar inom området för avfallshantering och återvinning inom offentlig sektor. Uppdraget beräknas påbörjas omgående och vi letar efter dig som har stor erfarenhet av att jobba med rutiner och lagstiftning inom GDPR-området. Notera att det är en kort ansökningsperiod, så dröj inte med att skicka in din ansökan. Välkommen! Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som GDPR-specialist kommer du att upprätta en process för konsekvensbeskrivningsarbetet. Därutöver kommer du även att ansvara för personuppgiftsrelaterade arbetsuppgifter. Detta kan innefatta att t.ex.: • Kategorisera och uppdaterad personuppgiftsbiträdesavtal • Hantera registervård av personuppgiftsregistret • Uppdatera och förbättra befintliga rutiner • Upprätta årshjul för det löpande arbetet med personuppgiftsdelarna. Vem är du? Vi letar efter dig som har: • Mångårig erfarenhet ifrån personuppgiftsarbete i stora organisationer • Lång erfarenhet av GDPR lagstiftning • Erfaren av praktiskt arbete inom offentlig sektor Personlighetsmässigt letar vi efter dig som drivs av struktur och ordning. Du har ett sinne för detaljer samtidigt som du kan förståelse för helheten. Vi tror även att du brinner för arbetsområdet och att du är självgående. Om verksamheten i vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Arbetsgivare
Poolia Sverige AB
Hemsida: http://www.poolia.se
Ansökan
Ansök senast 21 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vi växer och söker en uppdragsansvarig till SAAND Personlig assistans!

Arbetsgivare / Ort: SAAND Service & Omsorg AB / Linköping
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 september (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Personalansvarig

Om jobbet

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB!

SAAND är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Våra kontor finns idag i Linköping (huvudkontor), Botkyrka, Köping, Västervik och Örebro.

*******************

Vi söker dig som vill bli en ledande del av vårt fantastiska team som arbetar med personlig assistans.

Hos oss kommer du vara en uppskattad och central person för företaget. Vi värnar om ett gott arbetsklimat där du kan agera självständigt med stort utrymme för egna beslut under ansvar. Vi är ett företag som värdesätter varandra och har roligt på vårt arbete. Vi lovar att du kommer trivas hos oss och med dina kollegor som har samma drivkraft som dig!

Om arbetet

Som uppdragsansvarig får du två viktiga roller. Du ansvarar dels för den personliga assistansen för uppdragsgivaren och är dels arbetsgivare för dennes assistenter.

Som person behöver du ha en mycket god förmåga att sätta dig in i och förstå våra uppdragsgivares behov för att känna sig trygga i sin personliga assistans.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten innefattar:

  • Kundrelationer
  • Coachning och arbetsledning av personliga assistenter
  • Rekrytering, schemaläggning och tidrapportering
  • Personalmöten och årliga medarbetar- och lönesamtal
  • Social dokumentation
  • Myndighetskontakter med Försäkringskassan, kommuner etc

Om dig

Du som söker har en relevant teoretisk bakgrund och/eller annan erfarenhet som kan ses som lämplig för tjänsten. Det är en fördel om du har erfarenhet inom området personlig assistans med ett brett kontaktnät och känner till relevant lagstiftning.

Vi vill att du är

  • van vid att bygga personliga relationer och har god förmåga att få förtroende hos andra
  • prestigelös och ansvarstagande
  • målinriktad
  • engagerad och hängiven uppgiften att stödja andra människor i deras utveckling
  • initiativrik, lösningsfokuserad och har en god förmåga att arbeta i grupp såväl som självständigt
  • viljan att utveckla och att utvecklas

Övrigt

Tjänsten utgår från Linköping, men ett visst resande kan förekomma så det är en fördel om du har körkort.

Skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt kandidat.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare
SAAND Service & Omsorg AB
Platensgatan 25 1TR
58220 Linköping
Hemsida: http://saand.se/omsorg/assistans/
Ansökan
Ansök senast 22 september (2 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.