På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

VerksamhetsIedare/chef

VerksamhetsIedare/chef

8 Lediga jobb

Vi söker en Verksamhetschef/Föreståndare

Arbetsgivare / Ort: Sävik Behandlingshem AB / SÄTER
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 8 augusti (1 månad 16 dagar kvar)
Publicerad: 2021-06-11
Källa: Arbetsförmedlingen
Om jobbet

Sävik Behandlingshem AB

HVB hem

Vill du vara med och driva ett av Dalarnas mest spännande HVB? Vi är nu i behov av en verksamhetschef/föreståndare med goda ledaregenskaper, känsla för kvalitet och brinner för målgruppen. Vi söker dig som gillar att driva förändringar, har utveckling- och resultatfokus och är trygg i ditt ledarskap.


Vi söker en Verksamhetschef/Föreståndare till Sävik i Säter, Dalarna

Verksamhetsbeskrivning

Sävik är en del av Team Olivia och ingår som dotterbolag i Affärsområde Omsorg. Team Olivia är en av de största privata aktörerna på omsorgsmarknaden i Sverige, Norge och Danmark. Sävik ingår i marknadsområdet Individ & Familj och har ett nära samarbete med Selfhelp Kliniken Gävleborg AB och Säviq Kvinnobehandling AB i Söderhamn.

Sävik är ett etablerat HVB-hem som erbjuder en komplett vårdkedja med behandling, utredning och utslussning.


Sävik behandlingshem arbetar för att vara det nationellt ledande HVB-hemmet avseende vårdkvalitet och metodutveckling med kompetent och engagerad personal. Vi ska även vara det självklara valet för kriminalvård och socialtjänst såväl vid behandling som utredning av vuxna med beroendetillstånd och samsjuklighet. Vi vänder oss till män från 18 år med beroendetillstånd i kombination med t ex. kriminalitet, aggressivitet och psykisk ohälsa. För att lyckas med det uppdraget har vi integrerat vår HVB-verksamhet med specialistpsykiatri samt KBT-behandling i grupp. Syftet är att optimera vården så långt det är möjligt. Vi tar emot vårdvistelser, kontraktsvård, SoL-placeringar, LVM och LVU.


Arbetsuppgifter:

Som verksamhetschef/föreståndare har du chefsansvaret för verksamheten. Du leder och kvalitetssäkrar den dagliga verksamheten. En viktig del är att organisera arbetet så att klienten tillförsäkras vård och behandling av god kvalitet samt uppfyller kraven på patientsäkerhet.


Som verksamhetschef/föreståndare ansvarar du för att verksamhetens villkor och krav gällande ramavtal och tillstånd uppfylls. Vi ser att du har ett stort intresse för verksamheten, målgruppen, personalfrågor och en vilja att utveckla bolaget framåt i tätt samarbete med bolagen i Söderhamn.


I din roll som verksamhetschef/föreståndare, ingår ett övergripande verksamhet- och budgetansvar med ett nära samarbete med både medarbetare, kunder givet övriga kollegor i Team Olivias koncern.

Du rapporterar direkt till VD.


Kvalifikationer:

Du är socionom eller har annan högskoleexamen som av arbetsgivaren kan bedömas likvärdig.

Meriterande är också erfarenhet från arbete inom beroendevård samt att du har arbetat som ledare i liknande verksamheter tidigare. God dokumentations kunskap är ett krav och att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.


Du skall ha god kännedom gällande aktuell lagstiftning och nya författningar inom området. Du uppfyller IVO: s (Inspektionen för vård och omsorg) krav gällande utbildning och erfarenhet som verksamhetschef/föreståndare för HVB hem.


Egenskaper:

Personliga egenskaper som krävs för tjänsten är god samarbetsförmåga, förändringsbenägen, lösningsfokuserad, hög social- och pedagogisk kompetens med affären i fokus. Du ska som verksamhetschef/föreståndare ha förmåga att skapa struktur, ta och delegera ansvar, vara kreativ och ha servicekänsla.

Vi söker en chef med mycket goda ledaregenskaper som entusiasmerar, inspirerar och får medarbetare delaktiga. På Sävik “spelar vi varandra bra”, har den goda arbetsplatsen i fokus i allt vi gör och värnar om en god psykosocial arbetsmiljö.

Du är en person som snabbt blir trygg i din yrkesroll och är bekväm med att utvecklas i din kommunikation med klienter, myndighetspersoner och medarbetare. Du är lyhörd och generös i ditt sätt att leda samt hittar bästa lösningar och agerar strukturerat och beslutsamt. Du skall ha kunskap i att ansvara för medarbetarnas arbetsmiljö. Du har ett nära, motiverande och utvecklande ledarskap.


Du delar Säviks grundläggande värderingar engagemang, gott bemötande, kompetens och att allt sker med god kvalitet i fokus. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och goda referenser, där samverkan, tillit och förtroende är viktiga grundstenar.


Om anställningen:

Anställningen är på heltid och tillsvidare. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag. Placeringsort är Säter, Dalarna.

Vi tillämpar provanställning.

Att du blir godkänd som föreståndare enligt IVO: s tillståndsprövning är en förutsättning för anställningen.

Du innehar B-körkort, då arbetet kan innefatta resor.

Godkänt utdrag ur belastningsregistret är en förutsättning för anställningen.

Personlighetsprofil analyser kan bli aktuellt under rekryteringsprocessen.

Kontaktperson:

Vid frågor om tjänsten kan du kontakta,

Anna-Karin Mässing, VD, 073-329 78 98, [email protected]


Ansökan:

Sista ansökningsdag är 2021-08-08-. Tillträde snarast. CV & personligt brev sänds till,

[email protected]


Välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare
Sävik Behandlingshem AB
VEDGÅRDSVÄGEN 9
78332 SÄTER
Ansökan
Ansök senast 8 augusti (1 månad 16 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Chef Ledningsstöd Område specialiserad Vård, Region Örebro län

Arbetsgivare / Ort: REGION ÖREBRO LÄN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 4 oktober (9 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Verksamhetschef
  • hälso- och sjukvård

Om jobbet
Vill du bidra med goda tankegångar, följa upp och se till att de realiseras? Som Chef ledningsstöd tillhör du en områdesledning som med samarbete och samverkan fortsätter utveckla Sveriges bästa vård! Varmt välkommen med din ansökan till rollen som Chef Ledningsstöd inom Område specialiserad vård hos Region Örebro län - en region med höga ambitioner avseende den sjukvård som bedrivs! Du leder det avgörande arbetet med att skapa en verksamhetsöverblick som stödjer verksamheten att uppnå sina mål och skapa en blick framåt. Om tjänsten Uppdraget är att skapa förutsättningar för en välfungerande och faktabaserad ledning och styrning. Du ansvarar för en verksamhet som är navet i de processer och projekt som bedrivs inom Område specialiserad vård och som skapar underlag för ledningen att prioritera. Som chef för ledningsstöd fångar du upp behov av och initierar processutveckling och projekt. Ytterligare ansvarar du för att styra och följa upp den totala projektportföljen och skapa en effektiv och kvalitetssäkrad verksamhetsuppföljning. Fokusområden för utveckling av systematik och uppföljning är kvalité, patientverksamhet och medarbetarnöjdhet vilket kan avse områden såsom statliga uppdrag, patientsäkerhet och kontroll av in- och utdata. Genom det skapar du en helhetsbild över områdets ledning och styrning i syfte att ledningen ska kunna följa upp i vilken omfattning verksamheten är på rätt väg. Uppdraget innefattar även att till del själv vara involverad i projekt. I fokus är att driva utifrån ett helhetsperspektiv och i linje med områdets strategi och mål och att motverka stuprörsstrukturer. Ledningen jobbar ihop och drivs utifrån samverkan där utmaningar och problem löses tillsammans. Chef för ledningsstöd är en del av områdesledningen för specialiserad vård och del av ledningens arbetsutskott som gemensamt leder området framåt. Du är chef över en mindre grupp medarbetare som arbetar med ledningsstöd, kommunal kontakt samt ett kodarkansli. Tjänsten är ny och du har stora möjligheter att forma rollen och på riktigt göra skillnad. Vem är du Vi söker dig med förståelse för styrning och ledning med förmåga att fånga essensen i frågor. Du har intresse och erfarenhet av att bygga struktur, skapa projekt- och verksamhetsöverblick och uppskattar att driva aktiviteter i mål. Du har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och projektledning inom hälso- och sjukvård, med fördel inom specialiserad vård. Har du egen erfarenhet som chef eller ledare och är eller har varit del av en ledningsgrupp är det en absolut fördel. Vi ser att du har en relevant akademisk examen inom vårdprofessionen. Som person är du initiativtagande och tar ansvar för helheten. Vi söker dig med förmåga och förståelse för samarbete och samverkan, en vilja att tillhöra ett lag och intresse för att lösa utmaningar tillsammans. Vi ser också att du är strukturerad med en stark kapacitet att ta fram kort- och långsiktiga planer som är övergripande och realistiska, förutser problem och integrerar kort- och långsiktiga mål med helhetsbilden. För att lyckas i rollen har du en stark självinsikt där du drar lärdomar av tidigare erfarenheter och är lyhörd för feedback. Dessutom är din problemlösningsförmåga och analytiska förmåga hög och du ser möjligheter i utmaningar och problem och har en stark talang för att skapa entusiasm. Om organisationen Sjukvården i Region Örebro län är i en spännande fas där det pågår en dynamisk utveckling för att bygga en högkvalitativ, patientcentrerad och jämlik vård i hela länet. Organisationen arbetar flitigt för att göra omställningen till den nära vården möjlig och säkerställa den fortsatta utvecklingen av den högspecialiserade vården. Inom Område specialiserad vård finns den samlade kompetensen inom diagnostisk, opererande och specialiserad medicinsk verksamhet. Man tillhandahåller allt från bassjukvård till högspecialiserad och tekniskt avancerad vård. Vården finns till för såväl länets egna invånare som för patienter från andra delar av landet. De arbetar ständigt med att vidareutveckla deras samverkan mellan verksamheter inom deras område och med andra verksamheter inom deras region, där chef för ledningsstöd ansvarar för att vara navet i att sätta struktur inom Område specialiserad vård. Tillsammans skapar de god kvalitet och hög tillgänglighet för deras patienter. Ett av Region Örebro läns främsta uppdrag är att organisera och erbjuda hälso- och sjukvård. Alla länsinvånare har rätt att få vård efter var och ens behov och med god tillgänglighet, att få rätt behandling och ett gott bemötande. Region Örebro län förenar all hälso- och sjukvård, forskning och utbildning i en samlad hälso- och sjukvårdsförvaltning med en gemensam ledning. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Regionens vision är "Tillsammans skapar vi ett bättre liv". Denna vision är utgångspunkten för all vår verksamhet och pekar ut riktningen för organisationen. Denna rekrytering utförs av Poolia Executive Search AB, Poolia-koncernens verksamhet för rekrytering av högre chefer. Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare, heltid med tidsbegränsat chefsförordnande på 4 år. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse. Upplysningar: Områdeschef specialiserad vård: Tobias Kjellberg [email protected] Bitr Områdeschef specialiserad vård: Martin Gunnarsson [email protected] Facklig företrädare: Lars Edling, Läkarföreningen, [email protected] Helena Nyrén, Vårdförbundet, [email protected] Solveig Kiel Israelsson, Vision, [email protected] Anki Sjöström, Kommunal, [email protected] Sandra Caris, SACO [email protected] Hemsida: www.regionorebrolan.se Sista ansökningsdag: 2021-10-04. Vi kommer löpande att gå igenom urval och kalla till intervju, så ansök redan idag. Denna rekrytering utförs av Poolia Executive Search AB, Poolia-koncernens verksamhet för rekrytering av högre chefer. Varmt välkommen med din ansökan! Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Övrigt: Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Arbetsgivare
REGION ÖREBRO LÄN
Hemsida: www.regionorebrolan.se
Ansökan
Ansök senast 4 oktober (9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Verksamhetschef - Bli en av oss!

Arbetsgivare / Ort: Attendo Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 14 oktober (19 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Verksamhetschef
  • hälso- och sjukvård

Om jobbet
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Eskilshem är ett demensboende som ligger centralt i Eskilstuna. Här finns det stora gemensamma utrymmen som inbjuder till social samvaro. Vi har en fin trädgård där vi gärna tillbringar tid och utför olika sysslor och aktiviteter som tex. att plantera blommor eller fika. Här finns det omvårdnadspersonal på plats dygnet runt och sjuksköterska finns på plats dag och kvällstid samt dagtid på helgen. Attendo Eskilshem består av 70 lägenheter. Varje lägenhet har sovrum, eget pentry, eget badrum samt en klädkammare. Våra gemensamma ytor består av matsal, trädgård och träningsrum. I din roll som Verksamhetschef arbetar du självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten. Du rapporterar direkt till Regionchef. Du ingår i en kompetent ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil. Beskrivning av tjänsten Vi söker nu en verksamhetschef på heltid med start omgående. Som verksamhetschef ansvarar du för verksamhetens medarbetare, kvalitet, ekonomi och kundkontakter. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. Vi erbjuder - Utbildningar - Utvecklingsmöjligheter - Personalförmåner - Trygga anställningsvillkor - Digitala arbetsverktyg Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning så som socionom, sjuksköterska eller annan eftergymnasial utbildning som ger likvärdig kompetens. Tjänsten kräver att du har minst 2 års erfarenhet av ledande befattning inom hälso-och sjukvård och/eller social omsorg, meriterande inom privat omsorg. Vi söker dig som sätter kunden i centrum och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt. Du har goda kunskaper i Officepaketet och hanterar svenska språket obehindrat i tal och skrift. Ytterligare erfarenhet från servicesektorn och/eller erfarenheter inom försäljning är meriterande. Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. På Attendo arbetar vi tillsammans för vår vision att stärka individen. Detta gör vi genom våra värderingar kompetens, omtanke och engagemang som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch! Vi går igenom ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta biträdande regionchef via mail [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Attendo Sverige AB
Hemsida: https://www.attendo.se/
Ansökan
Ansök senast 14 oktober (19 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunchef

Arbetsgivare / Ort: Högsby kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 oktober (25 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kommunchef/Kommundirektör/Stadsdirektör

Om jobbet
Högsby kommun Tillsammans med våra invånare, företagare, föreningar, församlingar och alla som vill kommunen väl arbetar vi aktivt med att göra kommunen ännu bättre inom alla områden. Genom att tackla utmaningar gemensamt med kringliggande kommuner har Högsby kommun skapat hållbara lösningar för framtiden. I kommunen arbetar omkring 650 medarbetare och drygt 30 chefer. Kommunen sträcker sig över en stor geografisk yta vilket medför olika utmaningar i flera av kommunens verksamheter. Men med den lilla kommunens möjligheter till flexibilitet, korta beslutsvägar och nära kontakter får du här en gedigen plattform för framtiden. Din egen förmåga, talang och kapacitet definierar gränserna. Vi är en arbetsplats som förutom vårt medborgaransvar, prioriterar kvalité och trivsel där alla blir sedda och har möjlighet att bidra. Då vår kommunchef går i pension söker vi nu efter dennes efterträdare. Ett meningsfullt, lärorikt och utmanande arbete där vår nästa kommunchef får bidra till och förvalta ett gott samarbete mellan politiker och tjänstepersoner, i syfte att skapa en god service och omsorg för Högsby kommuns invånare. Välkommen du också! ARBETSUPPGIFTER Högsby kommuns förvaltningsorganisation leds av kommunchefen. Kommunchefen arbetar på kommunstyrelsens uppdrag med att samordna, utveckla och leda kommunens verksamheter, i förverkligandet av kommunens vision och övergripande mål. Det lyckas du med genom att se till både del och helhet med utgångspunkt i budget och styrdokument. Som kommunchef leder du kommunledningsgruppen och rapporterar till kommunstyrelsen och dess ordförande. Kommunchefen samordnar kommunens verksamheter och följer upp kommunstyrelsens och kommunfullmäktiges beslut. Uppdraget innebär också att arbeta kommunövergripande för att leda, samordna och utveckla det övergripande, strategiska arbetet i kommunen. Kommunchefen ansvarar för att arbeta målinriktat med att skapa goda relationer och samarbete med såväl politik, kommunledning, verksamhet som näringsliv, arbetstagarorganisationer och föreningsliv. Kommunchefen är närmaste chef för de tre förvaltningscheferna. Som representant för Högsby kommun deltar du i en mängd olika sammanhang, så som nätverk och arbetsgrupper tillsammans med andra kommuner, näringsliv och myndigheter. I uppdraget i en liten kommun ökar möjligheterna att påverka och vara delaktig i kommunens utveckling. Högsby kommun är en liten kommun, som samverkar med många andra kommuner, vilket har många fördelar och utmaningar. I en mindre kommun kan ansvarsområden och arbetsuppgifter inte alltid delas av flera. Av den anledningen är horisontellt arbete en förutsättning och genom att arbeta tillsammans, skapas effektivitet och goda resultat. KVALIFIKATIONER Vi söker en tillitsfull kommunchef som har relevant akademisk utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig samt goda ledarskapserfarenheter. Du ska ha erfarenhet av offentlig verksamhet och god förståelse för hur en politiskt styrd organisation fungerar. Vidare bör du ha erfarenhet av att framgångsrikt leda en större organisation och samordna arbetet med tillhörande verksamhets-, budget- och personalansvar. Du behöver ha ett stort samhällsintresse och en god förståelse för de utmaningar som Sveriges kommuner står inför. Vi ser att du har mångårig erfarenhet som chef och ledare på övergripande nivå, där du framgångsrikt har lett andra chefer. Genom din trygghet och ditt engagemang får du verksamheten och andra ledare att växa och utvecklas. Du är nyskapande och har strategisk förmåga att verkställa, följa upp och analysera mål och visioner samt ett stort intresse för kvalitets- och utvecklingsarbete. För att lyckas i rollen som kommunchef behöver du genom din tydlighet och kommunikativa förmåga inge förtroende och du har lätt för att samarbeta med andra och bygga goda relationer, både internt som externt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Andra egenskaper och förhållningssätt som är viktiga är att du är flexibel och prestigelös och därmed kan anpassa dig efter omvärldens förändringar, ta dig an både övergripande och mer verksamhetsnära frågor, samt ha förmågan att inkludera andra i ditt arbete. B-körkort Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att ta del av varför just du vill bli Högsby kommuns nästa kommunchef. ÖVRIGT Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att säkerhetskontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Högsby kommun samarbetar med rekryteringsverktyget OffentlígaJobb. Vi ber dig därför att söka tjänsten via "sök jobbet här"-funktionen på denna sida, då urvalet sker i en databas där kompetens, utbildning, arbetslivserfarenhet och andra kvalifikationer bedöms utifrån ditt ansökningsformulär. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp i samband med denna annons.
Arbetsgivare
Högsby kommun
Ansökan
Ansök senast 20 oktober (25 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Verksamhetschef Vaxholm

Arbetsgivare / Ort: Förenade Care AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 november (1 månad 9 dagar kvar)
Publicerad: 2021-05-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Verksamhetschef
  • hälso- och sjukvård

Om jobbet
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Borgmästargården är ett äldreboende som ligger vackert beläget i skärgårdskommunen Vaxholm. I din roll som Verksamhetschef arbetar du självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten. Du rapporterar direkt till Regionchef. Du ingår i regionens ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil. Beskrivning av tjänsten Som verksamhetschef ansvarar du för verksamhetens medarbetare, kvalitet, ekonomi och kundkontakter. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. Tjänsten är 100 % tillsvidareanställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning så som socionom, sjuksköterska eller annan eftergymnasial utbildning som ger likvärdig kompetens. Tjänsten kräver att du har minst två års erfarenhet av ledande befattning inom hälso-och sjukvård och/eller social omsorg, meriterande inom privat omsorg. Vi söker dig som sätter kunden i centrum och vill skapa värde för dem och deras närstående. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt. Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Du har goda kunskaper i Officepaketet och hanterar svenska språket obehindrat i tal och skrift. Ytterligare erfarenhet från servicesektorn och/eller erfarenheter inom försäljning är meriterande. Förenade Care är ett vård- och omsorgsföretag med ca 8 000 medarbetare. På Förenade Care arbetar vi tillsammans för vår vision att stärka individen. Detta gör vi genom våra värderingar Omtanke, Vänlighet och Service som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch! Lön Marknadsmässig månadslön enligt ök. Ewa Lovén Region Chef Mobil: 0733-150 158 Ansökan Varmt välkommen med din skriftliga ansökan och CV via vårt rekryteringsverktyg. Sista ansökningsdag Ansökningar behandlas löpande och kan avslutas innan sista dag för annonsen. Vi undanber oss rekryteringshjälp.
Ansökan
Ansök senast 3 november (1 månad 9 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.