På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Socionomyrken
Spela filmen

Socionomyrken

170 Lediga jobb

Ungdomspedagog/behandlare till Stödboende med Öppenvård

Arbetsgivare / Ort: Humana AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socionom

Om jobbet
Ungdomspedagog/behandlare till Humana Familjestödsgruppens Stödboende och Öppenvård i Stockholm  Humana Familjehem - och Öppenvårds Stödboende erbjuder ett individanpassat stöd i eget boende för ungdomar i åldern 16–20 år. Det är fantastiska unga med behov av psykosocialt stöd där den enskildes bakgrund ser väldigt olika ut. Ungdomen kan ha en historik av besvärliga uppväxtförhållanden och eller erfarenhet från t.ex. missbruk och kriminalitet. En del är ensamkommande unga från andra länder, en del är i utsluss från HVB eller SIS. Vår Öppenvård erbjuder insatser i form av kontaktmannaskap och ungdomsbehandling med olika inriktiningar.  Humana Familjestödsgruppens Stödboende har idag ca 30 platser där lägenheterna är belägna runtom i Storstockholm samt i vårt egna hus där vi också har kontor i Sandsborg/Enskede. Det huvudsakliga syftet med stödboendet är att träna och förbereda ungdomen för ett självständigt boende och vuxenliv, vilket görs via praktiskt och känslomässigt stöd inom olika livsområden. Varje ungdom matchas med en ungdomspedagog (kan även kallas kvalificerad kontaktperson, ungdomsbehandlare utifrån uppdraget) som hen träffar utifrån uppdraget från socialtjänsten. Antalet träffar med ungdomspedagogen samt vad timmarna ägnas åt är individuellt anpassade utifrån en genomförandeplan. Humanas Öppenvård vänder sig till ungdomar som har behov av en trygg vuxen, social färdighetsträning, andra relationella och beteende inriktade insatser. I vår Öppenvård bedrivs även metoderna IHF (Intensiv hemmabaserad familjebehandling) och TFCO (Treatment foster care Oregon)  Vi ser fram emot att välkomna en till kollega för att utöka vårt team som vill bidra med sin kompetens och erfarenhet för att vi ska vara det självklara valet från ungdomarnas och socialtjänstens sida! Vi arbetar främst i team med ungdomspedagoger och samordnare. Man lägger till stor del upp sitt eget schema och styr sin tid utifrån de uppdrag man har. Lockas du av: Att bli utmanad genom att ta dig an ärenden som kan vara komplexa och som kräver teori, tanke och aktiv praktik från dig? Att träffa och stötta ungdomar, både med seriositet och med humor? Att arbeta strukturerat och målinriktat för att stödja och vägleda ungdomar? Att samarbeta med andra i team när det behövs och även arbeta självständigt? Att såväl kunna utföra praktiska saker såsom inköp eller iordningsställande av en lägenhet till att skriva genomförandeplaner, delta på samverkansmöten, rapportera till socialtjänst etc.? Svarar du ja på frågorna ovan kan vi ha tjänsten för dig! ARBETSUPPGIFTER Som ungdomspedagog svarar du för stöd och vägledning till ett antal ungdomar som du träffar. I arbetsuppgifterna ingår även att ha kontakt med uppdragsgivare och andra samarbetsparter kring ungdomen, hålla i uppföljningsmöten ibland, vara med på skolmöten, nätverksmöten/SIP-möten samt skriva månadsrapporter. I arbetet ingår bland annat motiverande samtal med ungdomen, pedagogiskt stöd i den dagliga livsföringen, samhällsinformation, medverkan i kontakter med myndigheter och andra samhällsorgan samt hjälp att bibehålla eller etablera sociala relationer. I arbetet ingår även dokumentation/journalföring i Infosoc eller andra system. Då de flesta av våra ungdomar går i skola på dagarna sker en del arbete på eftermiddagar och kvällar och ungdomarna gynnas om du har möjlighet att vara flexibel under förtroendearbetstid. En fördel är även om du kan arbeta ibland på helg. KVALIFIKATIONER Du är socionom eller har annan adekvat beteendevetenskaplig högskoleutbildning. Du har erfarenhet av arbete med ungdomar och/eller unga vuxna, gärna från HVB /SIS, socialtjänsten eller pedagogiskt arbete. Du har god förmåga att samverka både internt med kollegor samt externt med socialtjänst, skola och andra samarbetspartners. Du har förmåga att självständigt kunna fatta beslut och prioritera arbetsuppgifter samt genomföra strukturerade uppföljningssamtal. Du är ansvarstagande, trygg och uthållig och har förmåga att hantera stressfyllda situationer. Du är flexibel och sprider glädje, likt dina kollegor. Du klarar av administration galant och förstår att det är en viktig del för ungdomens bästa. Meriterande om du har utbildning/erfarenhet av NPF-diagnoser, HRV/Skyddsplaceringar, psykisk ohälsa, missbruk och/eller kriminalitet. Utbildning och erfarenhet av att arbeta med MI (Motiverande Samtal) RePulse, Ett Nytt Vägval och ACRA. Du ska ha körkort B! Du får gärna ha flera språkkompetenser. OM TJÄNSTEN Vi erbjuder friskvårdsbidrag, handledning och att få vara med i ett härligt team som satsar på utbildning och utveckling! Vi finns i fina lokaler väldigt nära Sandsborgs T-bana, Enskede. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via systemet. För anställning hos oss krävs utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv”. Läs mer på www.humana.se
Arbetsgivare
Humana AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Socionomkonsult till Västra Götaland för uppdrag som barnsekreterare

Arbetsgivare / Ort: AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socionom

Om jobbet
Vi söker Dig med socionomexamen och flera års erfarenhet av arbete som barnsekreterare för ett konsultuppdrag i Västra Götaland. För uppdraget krävs: Minst 1 års erfarenhet av barnsekreteraruppdraget Flerårig erfarenhet av myndighetsutövning Barn och Unga Kunna hantera Treserva utan hinder Självständigt kunna genomföra handläggning av vårdnadsöverflytt, överväganden och utredningar av missförhållanden i familjehem samt hemtagningsbegäran. Vi önskar att du är: Trygg i din yrkesroll, självgående, stresstålig och nyfiken på hur olika arbetsplatser fungerar. Detta ii kombination med en förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer då kunden förväntar sig snabbhet och effektivitet från start. Vid avslutat uppdrag erbjuds du möjligheten till nya spännande uppdrag som anställd konsult hos Vårdlänken Bemanning & Rekrytering. Uppdraget Arbetsuppgifter Alla förekommande arbesuppgifter som barnsekreterare. Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad enligt överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även: • Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll • Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef • Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål • Inbjudningar till seminarier och konsultträffar • Friskvårdsbidrag Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer, chefer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 23 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Arbetsgivare
AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Hemsida: http://vardlanken.se/
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Coach på Arbetsmarknadsenheten

Arbetsgivare / Ort: Lidköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socionom

Om jobbet
Arbetsmarknad och vuxenutbildning ansvarar för arbetsmarknadsåtgärder och utbildning i Lidköpings kommun. Inom verksamheten Campus Västra Skaraborg sker lärande för vuxna bosatta i Essunga, Grästorp, Götene, Lidköping och Vara kommuner. Lidköpings kommun är huvudman för denna samverkan som omfattar Komvux på grundläggande nivå, gymnasial nivå, särskild utbildning på grundläggande och gymnasial nivå samt svenska för invandrare. Inom Arbetsmarknad och vuxenutbildning finns även utbildningar inom yrkeshögskolenivå och högskolenivå. Kommunens samtliga studie- och yrkesvägledare är anställda vid Arbetsmarknad och vuxenutbildning. Omkring 130 medarbetare och cirka 2 000 studerande på hel- eller deltid finns i verksamheten. Arbetsuppgifter Arbetsmarknadsenhetens uppgift är att ge stöd och insatser för att arbetslösa ska komma i arbete eller studie med egen försörjning. Vi arbetar individuellt utifrån deltagarens behov och erbjuder bland annat; motiverande samtal, arbetsträning och olika former av gruppverksamhet. Som coach kommer du att arbeta med våra deltagare både individuellt och i grupp. På arbetsmarknadsenheten arbetar vi lösningsfokuserat med ett tydligt perspektiv på empowerment. Samverkan och samarbete är en stor del av arbetet och vi arbetar tillsammans med andra förvaltningar och myndigheter för att hitta vägar framåt för våra deltagare. Dokumentation av personärenden ingår också i arbetet samt hantering av övriga administrativa uppgifter som deltagarna kan behöva stöd med. I rollen som coach behöver du vara kreativ och inkännande. Gott bemötande och flexibilitet är avgörande för tjänsten. Kvalifikationer Du är beteendevetare, arbetsterapeut, socionom eller har annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Har du arbetat coachande/motiverande i arbetsmarknadsfrågor med personer som står långt ifrån arbetsmarknaden ser vi det som meriterande. För att lyckas bra tror vi också att du har erfarenhet av att hålla samtal, både enskilt och i grupp och har erfarenhet av arbete utifrån ett mångfaldsperspektiv. Du är en social och utåtriktad person som har lätt för att skapa nya kontakter. Du har förmågan att hålla högt tempo i ditt arbete och du har gärna flera saker på gång samtidigt. Du har lätt för att skapa dig en överblick i både tanke och arbete och du är bra på att planera och organisera. Det är meriterande om du har kunskaper i samtalsmetodik, metoden 7TJUGO eller MI. Det är även en fördel om du har erfarenhet av arbete med myndighetsutövning. Då arbetet innehåller dokumentationsansvar ställer det både krav på datorvana och att du kan uttrycka dig i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort erfordras. Villkor Tillsvidareanställning med omfattning 100 %. Tillträde enligt överenskommelse.  Information om arbetsgivaren Våra medarbetares olika kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och är en viktig del i att vara en hållbar och välkomnande kommun. Vi eftersträvar och värdesätter de kvaliteter som tex. en jämn könsfördelning, anställda med funktionsnedsättning och olika etnisk och kulturell bakgrund tillför våra arbetsplatser. Vi ser därför gärna en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Lidköpings kommun vill arbeta med att skapa den goda arbetsplatsen där alla medarbetare ges möjlighet att bygga upp, utveckla och förbättra sin hälsa genom ett aktivt friskvårdsarbete. Läs mer om vilka förmåner du har när du jobbar i Lidköpings kommun. https://lidkoping.se/naringsliv-och-arbete/jobba-i-lidkopings-kommun/darfor-ska-du-jobba-hos-oss/ . Lidköping — en välkomnande och hållbar kommun. Lidköpings kommun har cirka 40 000 invånare och ett vackert läge vid Vänerns södra strand. Närheten till vattnet, Kållandsö med Läckö slott och berget Kinnekulle innebär tillgång till natur- och fritidsupplevelser utöver det vanliga. Lidköpings kommun satsar på framtiden. Här finns utrymme och vilja till förändring. En god livsmiljö, närhet och samverkan ger oss möjligheterna. Lidköpings kommun vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Du hittar en knapp längst ner i annonsen där du loggar in och söker tjänsten. Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Arbetsgivare
Lidköpings kommun
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Socionomkonsult till uppdrag inom barn och unga med start omgående

Arbetsgivare / Ort: AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socionom

Om jobbet
Vi söker Vi söker dig med en socionomexamen och erfarenhet av utredning inom barn och ungdom för konsultuppdrag i Dalarnas län. Uppdraget har start omgående, omfattning är heltid och det finns möjlighet till flexibilitet gällande distansarbete. Efter avslutat uppdrag erbjuds du möjligheten till andra spännande uppdrag som anställd konsult hos Vårdlänken Bemanning & Rekrytering. Det är viktigt för oss att du är självgående och har förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer då kunden förväntar sig snabbhet och effektivitet liksom ett gott handlag med svenska språket såväl i tal som i skrift. Viktigt i arbete är att kunna samverka både internt och extern med olika aktörer. Arbetsuppgifter Arbete som socialsekreterare på barn- och ungdomsenheten. Du kommer utreda barns behov och föräldrars förmåga samt föreslå insatser enligt aktuell lagstiftning. Målet med arbetet är att främja barn och ungdomars utveckling. I arbetet har du även kontakt med nära anhöriga och andra aktörer. Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även: •Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll •Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef •Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål •Inbjudningar till seminarier och konsultträffar •Friskvårdsbidrag Det finns flera fördelar med att välja att arbeta som konsult för Vårdlänken. Som konsult kan du alltid känna dig trygg med att din konsultchef förstår dina och kundens behov, eftersom din konsultchef själv har varit verksam inom samma arbetsområde som du arbetar inom. Det finns stora möjligheter att själv få välja arbetsplats och arbetstider. Behöver du komma i kontakt med Vårdlänken utanför kontorstid, finns alltid en bemannad jourtelefon. Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag. Det innebär att Vårdlänken varje år genomgår en revision genomförd av Almega. I revisionen kontrolleras bland annat att Vårdlänken betalar de skatter och avgifter som Skatteverket beslutat och i övrigt har sunda finanser. Det ställs också krav på att Vårdlänken har gedigna ansvarsförsäkringar för sina konsulter som är ute på arbetsplatser. Kollektivavtal är ytterligare ett krav som ställs för att få bli ett auktoriserat bemanningsföretag. Genom Vårdlänkens kollektivavtal kan du känna dig trygg i att Vårdlänken betalar in pengar till din tjänstepension från den allra första kronan som du tjänar in genom dina uppdrag hos Vårdlänken. Skulle du råka ut för en olycka i arbetet, eller till och från arbetet, kan du också känns dig trygg med att Vårdlänken har de olycksfallsförsäkringar som arbetsmarknadens parter har beslutat om. Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer, chefer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 23 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Arbetsgivare
AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Hemsida: http://vardlanken.se/
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Coach på Arbetsmarknadsenheten

Arbetsgivare / Ort: Lidköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Socionom

Om jobbet
Arbetsmarknad och vuxenutbildning ansvarar för arbetsmarknadsåtgärder och utbildning i Lidköpings kommun. Inom verksamheten Campus Västra Skaraborg sker lärande för vuxna bosatta i Essunga, Grästorp, Götene, Lidköping och Vara kommuner. Lidköpings kommun är huvudman för denna samverkan som omfattar Komvux på grundläggande nivå, gymnasial nivå, särskild utbildning på grundläggande och gymnasial nivå samt svenska för invandrare. Inom Arbetsmarknad och vuxenutbildning finns även utbildningar inom yrkeshögskolenivå och högskolenivå. Kommunens samtliga studie- och yrkesvägledare är anställda vid Arbetsmarknad och vuxenutbildning. Omkring 130 medarbetare och cirka 2 000 studerande på hel- eller deltid finns i verksamheten. Arbetsuppgifter Arbetsmarknadsenhetens uppgift är att ge stöd och insatser för att arbetslösa ska komma i arbete eller studie med egen försörjning. Vi arbetar individuellt utifrån deltagarens behov och erbjuder bland annat; motiverande samtal, arbetsträning och olika former av gruppverksamhet. Som coach kommer du att arbeta med våra deltagare både individuellt och i grupp. På arbetsmarknadsenheten arbetar vi lösningsfokuserat med ett tydligt perspektiv på empowerment. Samverkan och samarbete är en stor del av arbetet och vi arbetar tillsammans med andra förvaltningar och myndigheter för att hitta vägar framåt för våra deltagare. Dokumentation av personärenden ingår också i arbetet samt hantering av övriga administrativa uppgifter som deltagarna kan behöva stöd med. I rollen som coach behöver du vara kreativ och inkännande. Gott bemötande och flexibilitet är avgörande för tjänsten. Kvalifikationer Du är beteendevetare, arbetsterapeut, socionom eller har annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Har du arbetat coachande/motiverande i arbetsmarknadsfrågor med personer som står långt ifrån arbetsmarknaden ser vi det som meriterande. För att lyckas bra tror vi också att du har erfarenhet av att hålla samtal, både enskilt och i grupp och har erfarenhet av arbete utifrån ett mångfaldsperspektiv. Du är en social och utåtriktad person som har lätt för att skapa nya kontakter. Du har förmågan att hålla högt tempo i ditt arbete och du har gärna flera saker på gång samtidigt. Du har lätt för att skapa dig en överblick i både tanke och arbete och du är bra på att planera och organisera. Det är meriterande om du har kunskaper i samtalsmetodik, metoden 7TJUGO eller MI. Det är även en fördel om du har erfarenhet av arbete med myndighetsutövning. Då arbetet innehåller dokumentationsansvar ställer det både krav på datorvana och att du kan uttrycka dig i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort erfordras. Villkor Visstidsanställning till och med 31 december 2022 med omfattning 100 %. Tillträde enligt överenskommelse.  Information om arbetsgivaren Våra medarbetares olika kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och är en viktig del i att vara en hållbar och välkomnande kommun. Vi eftersträvar och värdesätter de kvaliteter som tex. en jämn könsfördelning, anställda med funktionsnedsättning och olika etnisk och kulturell bakgrund tillför våra arbetsplatser. Vi ser därför gärna en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Lidköpings kommun vill arbeta med att skapa den goda arbetsplatsen där alla medarbetare ges möjlighet att bygga upp, utveckla och förbättra sin hälsa genom ett aktivt friskvårdsarbete. Läs mer om vilka förmåner du har när du jobbar i Lidköpings kommun. https://lidkoping.se/naringsliv-och-arbete/jobba-i-lidkopings-kommun/darfor-ska-du-jobba-hos-oss/ . Lidköping — en välkomnande och hållbar kommun. Lidköpings kommun har cirka 40 000 invånare och ett vackert läge vid Vänerns södra strand. Närheten till vattnet, Kållandsö med Läckö slott och berget Kinnekulle innebär tillgång till natur- och fritidsupplevelser utöver det vanliga. Lidköpings kommun satsar på framtiden. Här finns utrymme och vilja till förändring. En god livsmiljö, närhet och samverkan ger oss möjligheterna. Lidköpings kommun vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Du hittar en knapp längst ner i annonsen där du loggar in och söker tjänsten. Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Arbetsgivare
Lidköpings kommun
Ansökan
Ansök senast 29 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.