På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Skatterevisor
Spela filmen

Skatterevisor

70 Lediga jobb

Revisionskonsulter med erfarenhet till PwC

Arbetsgivare / Ort: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 november (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-19
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Revisor

Om jobbet
Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa? Då ser vi fram emot din ansökan om att bli revisor på PwC i region Skåne! Arbetsuppgifter Inom PwC handlar det om medarbetaren! Ta chansen att verkligen lära känna dina kunder och deras verksamhet. Vi strävar efter att inspirera till digital transformation genom nya arbetssätt och förändring. Genom att ha tillgång till nya digitala lösningar kan du fokusera på vad du gör bäst - att erbjuda högsta nivå av affärsrådgivning och revisionsstjänster. PwCs mål är att vara mer digitala, mobila och flexibla. Vi investerar och utvecklar ständigt nya arbetssätt som förenklar granskningsprocessen. Med digitaliseringen skapar vi nya insikter med analytiska verktyg och visualiserar affärsbeslut. Som revisor på PwC kommer du att arbeta som en del av ett team och hjälpa till att lösa komplexa affärsproblem från strategi till genomförande. Vem är du? Vi söker dig som har: - Minst två års erfarenhet av att arbeta med revision och/eller kvalificerat bokslutsarbete. - En akademisk examen i företagsekonomi, gärna inom revision/redovisning. - Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror därför att du: - Är serviceinriktad och motiveras av att leverera resultat och att möta våra kunders förväntningar - Är anpassningsbar, kan läsa situationer och anpassa både beteenden och kommunikation i byggandet av kvalitativa och diversifierade relationer. - Besitter en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad. Du tycker om att lära dig nya saker samt är nyfiken på digitalisering och ny teknik för att kunna lösa kundernas behov. - Har sociala färdigheter och förmågan att skapa relationer och nätverk. Dessa färdigheter behövs för att kunna fungera bra med våra kunder, men är naturligtvis också viktiga för samarbetet inom vårt team. - Är strukturerad, effektiv och organiserad. - Verkar med integritet genom att vara rak och ärlig i kommunikation och har lätt att få med sig andra. Du erbjuds En karriär inom revision ger dig möjlighet att arbeta med en rad revisionstjänster och affärsrådgivning till en mängd olika kunder beroende på din bakgrund. Vi har kunder i alla branscher och segment, allt från små snabbt växande kunder till stora koncerner. Från privatägda företag till folkhälsovård och kommuner. Vi arbetar med allt från mindre lokala organisationer till stora noterade bolag, offentlig verksamhet och ideella organisationer. Vår verksamhet växer när våra medarbetare växer, därför är möjligheter till personlig utveckling en viktig framgångsfaktor för oss. Vår ambition är att din tid på PwC ska vara den bästa i din karriär oavsett hur länge du stannar hos oss. Det handlar om möjligheten att göra det som passar dina individuella styrkor, intressen och karriärsmål, och att få rätt möjlighet vid rätt tidpunkt. Vi erbjuder vidareutbildning, coachning, kurser och andra former av erfarenhetsutbyte. Ta chansen att hitta din Opportunity of a Lifetime hos oss! I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Sjöström: [email protected] Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV, personligt brev och betyg från Universitet/högskola) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig! Om företaget PwC Sverige är marknadsledande inom revision samt skatte- och affärsrådgivning, med 2 900 medarbetare och 33 kontor runt om i landet. Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 35 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i. PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 284 000 medarbetare i 155 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: http://www.jurek.se/
Ansökan
Ansök senast 29 november (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Revisor

Arbetsgivare / Ort: Myndigheten För Ungdoms-och Civilsamhällesfrågor
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Revisor

Om jobbet
Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor är en statlig myndighet som tar fram kunskap om ungas levnadsvillkor och om det civila samhällets förutsättningar. Vi ger stöd till föreningsliv, kommuner och internationellt samarbete. På Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor är ungas villkor och civilsamhällets förutsättningar i fokus. Här växer kunskap fram som beslutsfattare använder när de prioriterar insatser för unga och för civilsamhället. Vi sprider kunskapen i mötet med människor, på såväl nationell som europeisk nivå. Vi fördelar också statsbidrag som ger små och stora organisationer möjlighet att växa och utvecklas. Internationella bidrag ger kommuner och organisationer möjlighet att arbeta praktiskt med ungdomspolitik på lokal, regional, nationell och europeisk nivå och ger unga möjlighet att tillbringa upp till ett år utomlands som volontär. Vi erbjuder en modern arbetsplats med viktiga uppdrag som engagerar oss och våra målgrupper. Här får du stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll och som person tillsammans med dina kollegor som du hittar såväl på kontoret i Växjö som i övriga Europa. Vi är en av Sveriges hbtqi-strategiska myndigheter och arbetar aktivt med jämställdhetsintegrering. Vi har ett normkritiskt perspektiv och bedriver ett arbete för att motverka diskriminering bland unga. Anställningen som revisor är placerad vid Avdelningen för statsbidrag. Arbetstiden kommer att fördelas relativt jämnt mellan Avdelningen för statsbidrag och Avdelningen för internationellt samarbete. Det är ett högt tempo i verksamheten med många skiftande och varierande arbetsuppgifter. I rollen som revisor behöver du vara flexibel och beredd på att snabbt skifta fokus om verksamheten kräver det. Arbetet på avdelningarna är omväxlande och spännande och kräver ett stort samhällsintresse eftersom vårt arbete ständigt påverkas av omvärlden och det politiska klimatet. Vårt uppdrag sker i dialog med civilsamhället. ARBETSUPPGIFTER Du som revisor ska stödja arbetet med kontrollen av den ekonomiska granskningen på avdelningen för statsbidrag samt avdelningen för internationellt samarbete. Du ska även bistå handläggarna i ekonomisk vägledning kring frågor rörande bidragshantering och ekonomi/revision, till exempel genom att kunna bedöma organisationers resultat- och balansräkningar. Det krävs att du har en helhetssyn på avdelningarnas verksamheter och kan se vilka behov det finns så väl internt som externt för att avdelningarnas arbete ska fortlöpa effektivt. I arbetsuppgifterna ingår att utföra fördjupade ekonomiska kontroller, såväl slumpmässiga som planerade. Vidare ska du arbeta med att revidera och utreda oegentlighetsärenden som kräver en utökad ekonomisk kontroll. Att genomföra fördjupade kontroller och revisioner samt att vara en del av arbetet kring oegentligheter efter tagna beslut förekommer också. I ditt arbete ingår även att göra ekonomiska kvartalsavstämningar och andra återkommande kontroller inom den internationella bidragsprocessen. Du ska vara kontaktperson för våra fodringar, ha uppsikt och bedöma dem och genomföra löpande avstämningar med avdelningschef. En viktig arbetsuppgift är att bistå i arbetet med att vidareutveckla kontrollerna av den ekonomiska redovisningen i de bidragssökande organisationerna. För att löpande förbättra och utveckla våra arbetssätt är det viktigt med omvärldsbevakning och att ingå i nätverk som arbetar för att motverka oegentligheter. MUCF tror på ett fortsatt framtida flexibelt arbetssätt med möjlighet att delvis arbeta på distans utifrån verksamhetens behov. Närvaro på kontoret bestäms i samråd med ansvarig chef utifrån dina personliga förutsättningar och verksamhetens behov. KVALIFIKATIONER Du som söker ska ha en examen inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning/revision. Du ska ha minst tre års relevant arbetslivserfarenhet som revisor, gärna inom offentlig förvaltning. Vi söker dig som arbetat med ekonomiskt utredningsarbete, gärna inom ideella föreningar och statlig bidragshantering och därtill har en förståelse och ett intresse för civilsamhället. Du ska kunna uttrycka dig väl både i tal och i skrift på svenska. Du som söker ska vara flexibel och beredd på att snabbt skifta fokus om verksamheten kräver det. Du ska även vara trygg med att fatta egna och ibland snabba beslut. Arbetet hos oss ställer stora krav på att arbeta självständigt men i tät dialog och samråd med din närmaste arbetsgrupp. Du ska kunna samarbeta bra med kollegor och externa aktörer. Du ska kunna planera och strukturera ditt eget arbete ut efter ett givet mål och driva dina egna processer inom ramen för ditt uppdrag. MUCF är en liten myndighet där man själv måste vara engagerad i att arbeta fram rutiner och processer för att möta de utmaningar och behov som uppstår. Du ska även självständigt kunna söka den information du behöver för att kunna hantera arbetsuppgifter med kontroller eller granskning. Stor vikt kommer läggas vid de nämnda personliga egenskaperna och din förväntade förmåga att utföra arbetsuppgifterna väl. ÖVRIGT MUCF har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Som kandidat ansvarar du för att de lämnade uppgifterna är sanningsenliga och korrekta samt att de lämnas till MUCF senast 24.00 sista ansökningsdagen. Uppgifterna behandlas och sparas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Varmt välkommen med din ansökan som ska vara skriven på svenska. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Myndigheten För Ungdoms-och Civilsamhällesfrågor
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Revisionsmedarbetare till EY Borås, augusti 2022

Arbetsgivare / Ort: Ernst & Young AB / BORÅS
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Är du intresserad av en unik möjlighet att starta din karriär inom revision? Våra konsulter får möjligheten att snabbt skapa en bred revisionsexpertis inom många olika kund- och branschområden. Vi söker nu revisionsmedarbetare till vårt kontor i Borås och riktar oss mot dig som är examinerad ekonom eller motsvarande från universitet/högskola och även dig med ett eller ett par års relevant arbetslivserfarenhet.

Möjligheten

På EY sätter vi medarbetarna i centrum och genom vår tydliga och väl genomarbetade utbildningsplan får du möjlighet till ständig utveckling. Du kommer snabbt få växa in i en ansvarsfull roll med utmanande och utvecklande uppdrag inom olika företag och branscher. Du får en spännande inblick i väletablerade företag med fokus på hur de producerar och hanterar sina finansiella rapporter och verksamheter i stort. Då vi är ett internationellt företag med många globala kunder finns det även möjligheter till arbete utomlands och i internationella projekt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Som revisionsmedarbetare inom Assurance kommer du att tillbringa mycket av din tid på plats ute hos våra kunder vilket innebär mycket praktisk erfarenhet från en mängd olika branscher. Din uppgift består av att identifiera och lösa komplexa revisionsfrågor och du kommer att ges möjlighet att arbeta över olika områden, vilket kommer att ge dig bred och branschspecifik kunskap om risker och nyckelfaktorer för framgång.

För att lyckas i rollen behöver du

Med analytisk förmåga kunna identifiera potentiella revisionsfrågor eller ovanliga förhållanden i finansiella rapporter samt visa en hög professionalism när du som konsult bistår i revisionsfrågor mot våra kunder. Du utvecklar och upprätthåller våra kundrelationer genom att leverera revisionstjänster med hög kvalité som kunden kan förlita sig på.

Kvalifikationer för tjänsten

För att vara kvalificerad för denna tjänst bör du uppvisa

  • Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande
  • Kritiskt tänkande och analytiska färdigheter för att identifiera och lösa problem
  • Ett genuint intresse för att skydda de finansiella marknaderna via granskningsåtgärder inom revision
  • Körkort och tillgång till bil

Vi ser även gärna att du har

  • Goda akademiska meriter
  • Relevant arbetslivserfarenhet
  • Engagemang eller aktiviteter utanför studierna, särskilt sådana som kan främja din förmåga att samarbeta som en del av ett mångsidigt team eller har en positiv inverkan på dina ekonomiska kunskaper

Vad vi söker

Vi är intresserade av personer som är naturligt nyfikna och redo att samarbeta med andra och bygga relationer, såväl med kollegor som med kunder. För att passa hos oss på EY ser vi att du har en stark målorientering med ambition att utvecklas och du gillar att ge professionell service. I gengäld kan du förvänta dig stöd och coachning av erfarna kollegor, samt den professionella utbildning som du behöver för att växa i din karriär.

Vad EY erbjuder dig

Som revisionsmedarbetare hos EY får du arbeta med inspirerande och meningsfulla projekt med stort inflytande över din arbetsdag. Du kommer att vara en del av vårt globala nätverk av specialister i ett internationellt serviceområde. Från dag ett kommer du att få utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. EY är ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Vid sidan av våra medarbetares engagemang och kompetens är det våra gemensamma värderingar som skapar vår framgång på marknaden.

  • Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden.
  • Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt.
  • Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver.
  • Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin.

Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på ey.com/sv_se/careers, i sociala medier och på karriarbloggen.ey.com.

Om ovan stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan till oss.

Ansök nu.

Sök senast den 28 november 2021. Din ansökan ska innehålla CV, betyg från universitet och/eller annan utbildning samt ev. intyg från tidigare arbetsgivare. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Larsson på [email protected] Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Emma Unger på [email protected]

The exceptional EY experience. It’s yours to build.

EY | Building a better working world

På EY arbetar vi varje dag för att uppfylla vårt syfte "Building a better working world" och skapa långsiktigt värde för våra kunder, medarbetare och samhället i stort.

Med stöd av data och teknik bygger vi förtroende på finansmarknader och hjälper våra kunder att växa och utvecklas.

Vi samarbetar inom våra tjänsteområden revision, redovisning, affärsrådgivning, skatt, strategi och transaktioner, så att vi kan ställa bättre frågor för att hitta nya svar på de komplexa utmaningar som världen står inför i dag.


Arbetsgivare
Ernst & Young AB
Skaraborgsvägen 1A
50110 BORÅS
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Audit – Assistant Manager/Manager/Senior Manager - Stockholm/Sweden

Arbetsgivare / Ort: Deloitte AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Revisor

Om jobbet

Job description

You will be based in our Stockholm office where you will be a part of our audit team working with larger multinational and/or medium sized clients.

In our Stockholm office you will become the colleague of about 900 talented professionals within the fields of Audit Assurance, Risk Advisory, Financial Advisory, Consulting, Tax and Business Process Solutions. Our office as well as our Swedish firm has been very successful in recent years in adding on new prestigious clients, offering many exciting opportunities for our professionals. Our plan is to grow the office significantly.

Our Swedish practice is characterized by high focus on robust project management, innovation and technology which is in line with the Audit transformation agenda and therefore forms an excellent platform to experience how to deliver a modern audit.

Based on our current client portfolio, we can offer you development opportunities within the following areas:

  • Larger international clients – referred out and referred in clients – coordination and group reporting
     
  • Telecommunication industry including front running clients
     
  • Real estate industry – large cap listed companies
     
  • Life science industry companies, predominantly within medtech
     
  • Listed clients with IFRS reporting requirements
     
  • Leadership role where you will manage an attractive portfolio of customers to develop and maintain productive working relationships
     
  • Working closely with Partners and Managers to drive change - growth, talent retention and innovation
     
  • Contribute with driving innovation through analytics, digitalization and other important aspects of our Audit Transformation journey

Qualifications
  • Degree in Business Administration and strong accounting skills
  • +3 years of experience within international audits, IFRS and listed companies or PCAOB experience
  • We expect you to have good analytical, decision-making and communication skills.
  • You should be used to work independently with a high level of proactivity as well as interacting with all levels of client personnel.
  • Strong verbal and written communication skills in English.
  • Any other language skills in addition to English are valued, as we have many multinational engagements.
  • Mindset where adapting to new environments and challenges is something that drives you

Application
You apply online. Your application should be in English and consist of a brief cover letter, CV, degree certificates and references.

Questions?
If you have questions regarding the application process, please contact Vilma Necander at Human Resources, +46 70 080 28 84.

We look forward to receiving your application!

Arbetsgivare
Deloitte AB
Hemsida: https://www2.deloitte.com/se/sv
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Mazars söker fler revisorer till Göteborg

Arbetsgivare / Ort: Mazars KB / Göteborg
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-11-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Revisor

Om jobbet

Har du några års erfarenhet av arbete inom revision? Är du intresserad av att ta nästa steg i karriären och på jakt efter en roll där du får arbeta brett och verksamhetsnära? Kanske är du vår kommande kollega!

Mazars är en medelstor byrå där möjligheterna till utmaningar och utveckling är stora. Vi har en bred kundkrets med både stora och små företag inom många olika branscher. Hos oss erbjuds du arbeta självständigt med möjlighet att driva de projekt och frågor som motiverar just dig. Vår företagskultur genomsyras av en entreprenörsanda med högt i tak och nära samarbete. Bland annat genom interna utbildningar och erfarenhetsutbyte. Tillsammans erbjuder vi våra kunder bästa möjliga service!

Vi tror på frihet under ansvar och uppmuntrar dig till att ta ägandeskap för ditt arbete och påverka genom att komma med egna idéer och förslag på utveckling. För att trivas i företagskulturen tror vi att du uppskattar att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar. Du har mycket goda kommunikativa egenskaper och trivs med att vara en ledare. Vidare har du stor integritet, god samarbetsförmåga och ett intresse för att bidra till utveckling och förbättring av Mazars verksamhet. Du kommer att arbeta nära båda erfarna och nyare, engagerade kollegor i en miljö där man hjälper och stöttar varandra.

Vem är du?

  • Några års erfarenhet från revision och kanske på väg mot auktorisation
  • Du är en analytiker som har en god förmåga att se samband och helheter.
  • Du agerar med integritet även i utmanande situationer, visar på gott omdöme samt lyfter fram proaktiva förslag.
  • I dina uppdrag har du stort fokus på kvalitet, och säkerställer rätt och effektivitet i uppdrag genom stark uppdragsledning och tydlig kommunikation.
  • God samarbetsförmåga och ett intresse för att bidra till utveckling och förbättring av Mazars verksamhet och processer.
  • Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.


Vårt kontor i Göteborg är centralt beläget i fräscha lokaler i GP-huset vid Polhemsplatsen med nära till kommunikationer och centralstationen. Här arbetar runt 30 personer inom affärsområden som revision, skatt och redovisning. I de olika revisionsteamen arbetar du med kollegor med varierande bakgrund, allt ifrån nyexaminerade till auktoriserade revisorer som du kan utbyta erfarenheter med. Du kommer arbeta med företag i olika branscher och storlekar vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få bredda dina erfarenheter ytterligare.

Vi är ett gäng glada kollegor som har mycket kul tillsammans, och självklart kan du framåt jobba både från kontoret och hemifrån, i en god mix.


Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta Madeleine Bratt, partner och kontorschef, på [email protected] alt 073-620 3898.

Vi kommer att jobba med ansökningarna i takt med att de kommer in – så öka dina chanser genom att ansöka tidigt, och allra senast 28 november. Tillträde så snart som möjligt/enligt överenskommelse.

Varmt välkommen med din ansökan!

Mazars värdegrund bygger på hållbarhet. Som en röd tråd löper det genom våra kärnvärden och vår vision. Våra kärnvärden hållbara relationer och ett hållbart affärsmannaskap i en hållbar framtid är vad vi står för. Vår vision Vi hjälper dig att möta framtidens utmaningar, beskriver vår målbild och det som vi vill uppnå.

Mazars är en ledande internationell revisions-, redovisnings-, skatterådgivningsbyrå. I Sverige är vi den sjunde största byrån på marknaden med 300 medarbetare. Genom vår omfattande expertis, storlek och kulturella förståelse levererar vi skräddarsydda tjänster inom revision och redovisning samt skatterådgivning. Internationellt är Mazars är ett fullt integrerat partnerskap med internationell vinstdelning. Genom vårt internationella partnerskap är vi del av en gemenskap med över 40 000 medarbetare i fler än 90 länder. De två ledande länderna inom Mazars är Frankrike och UK, med vilka vi har ett nära samarbete. Bland våra välkända revisionskunder internationellt kan nämnas LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Renault, Cap Gemini, AIG, Goldman Sachs.

Vi kan garantera en riktigt utvecklande befattning i ett dynamiskt företag. Välkommen att läsa mer om oss och vår verksamhet www.mazars.se

Arbetsgivare
Mazars KB
Polhemsplatsen 5-7
41111 Göteborg
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.