På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Projektledare
Spela filmen

Projektledare

1 Utvalda jobb

Teknisk projektledare / säljare

Arbetsgivare / Ort: LindePac / Lindesberg
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Ansök senast 31 december (2 månader 12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-05
VISA MER
Om jobbet

LindePac AB söker nu en teknisk projektledare/säljare, gärna med konstruktionserfarenhet av formgjutna artiklar, att verka som säljare/partner till våra kunder för att hjälpa dem att hitta lämpliga lösningar för sina respektive produktionsutmaningar.

Du kommer inledningsvis främst att arbeta med försäljning av dagens produkter och kunnande inom cellplast för att senare dela din tid mellan detta och att vara en viktig del i vårt utvecklingsarbete.  I förlängningen kommer du att lansera vår nya innovation, en pappersprodukt som skall ersätta delar av den cellplast-produktion som finns idag.

Du kommer alltså att vara en viktig del i vårt arbetet med att skapa ett hållbart samhälle.

Tjänsten är baserad i Stockholm eller Lindesberg/Örebro, men du kommer att ha hela landet som din arbetsplats.

Du ska ha tekniskt kunnande och intresse, kreativitet, initiativförmåga och tycka om att kontakta kunder, förstå deras behov, men också sälja in vår förmåga att leverera toppresultat.

Tjänsten är på heltid och löneersättning kommer att vara baserad på prestation.

Ansökan
Ansök senast 31 december (2 månader 12 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER UTVALDA JOBB


826 Lediga jobb

Project Manager to Articulate IT

Arbetsgivare / Ort: Bravura Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 25 september (23 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-25
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • IT

Om jobbet
About Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! About the job: In this recruitment, Articulate IT uses Bravura as a recruitment partner, you will be employed directly by Articulate IT. About the company: Articulate IT consists of a group of highly skilled, top of their game, talented and passionate Management Consultants and IT Specialist. Founded in the spring of 2021, Articulate are helping customers with Salesforce, CPQ strategy and solutions to improve the digital way to do sales, pricing and products. At Articulate IT, they have created a team combining top management consultants, experts in classic operational excellence, with top technical specialist in modern software. This enables them to offer a package where they support their customers with both creation and implementation of a comprehensive (lead to revenue) strategy which take all benefits from modern digitalization. As a result of top performing management consultants and IT Specialist Articulate IT are growing. They are looking for you who wants to take lead on the best of the best consultants within their area! Tasks and responsibilities: As a Project Manager you will be responsible for identifying and delivering quantifiable business values that is consistent with the customer’s objectives utilizing implementation methodologies and partnering with functional, industry, and technical specialists to assist with the configuration and integration of innovative solutions. The role includes tasks such as establishing, track and manage project expectations as related to critical path activities for application deployment. You contribute to customer satisfaction by providing timely and functional solutions as well as ensuring that all project deliverables are met on time. You will also identify and mitigates implementation risks while you manage and control project scope. Finally, you will be responsible for analyzing business processes that will contribute to the configuration of customer solutions. Education, Experience and Personal characteristics: • MBA or master’s degree in either math, statistics, finance, economics or engineering • Minimum 3-years of professional experience as a Project Manager • Experience and/or understanding with/within CRM systems • Experience managing and leading projects and project teams through the entire project life-cycle • Experience with requirements definition and/or business process definition • Experience with project management tools • Fluence in English, speech and writing To succeed in the position as a Project Manager you take great ownership over your projects with a strong leadership ability. You are comfortable communicating with customers with a strong customer focus, verbally and in writing to various audiences. You have the ability to establish and maintain relationships with individuals at all levels of an organization, externally and internally. You also have a strong aptitude for analytical and business concepts. Other information: Start: As agreed upon Location: Stockholm, Gothenburg, Malmö or remote in Sweden Salary: As agreed upon Employment: Full-time Thoughts about Bravura's recruitment process? You can find answers to the most frequently asked questions here: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ If you have specific questions about the service, please email [email protected] and someone on the team will help you. Specify the service. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application! Keywords: Project Manager, projektledare, tech, IT, technical, teknisk projektledare, remote in Sweden, remote work, CRM, Salesforce, CRM-implementation, project management, full-time
Arbetsgivare
Bravura Sverige AB
Hemsida: www.bravura.se
Ansökan
Ansök senast 25 september (23 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

IT Projektledare med god erfarenhet att driva projekt på strategisk, tak...

Arbetsgivare / Ort: Shaya Solutions AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • IT

Om jobbet
Om konsultuppdraget - Ort: Stockholm - Uppdragslängd: Ca. 12 månader - Uppdragsstart: Enligt ök. - Sista ansökningsdagen: ansök snarast - Omfattning: 100% - OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo. Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav): - Minst 3 års erfarenhet av att testa webb på både windows och mac i olika webbläsare samt mobila enheter. - Minst 3 års erfarenheter av att jobba i en agilt kontext som testare. - Minst 2 års erfarenhet av att köra API-tester med verktyg som Katalon, SoapUI, Postman eller motsvarande. - Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i Jira eller motsvarande ärendehanteringsverktyg med test. - Minst 2 års erfarenhet av att scripta och köra automatiserade frontend tester. - Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med och lösa konflikter i GIT ______________________ Hur du kommer vidare - Sök uppdraget genom denna annons - I ansökan anger du ett kravställt timpris - Lägg in ett CV i word-format - Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas. - Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen. Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid. Om Shaya Solutions Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik. Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet. Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar. Annonsförsäljare undanbedes.
Arbetsgivare
Shaya Solutions AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Internship to Atlas Copco IT in Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Tng Group AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • IT

Om jobbet
Are you communicative, flexible and results-oriented? Good! Now is the chance to enter the world-leading Atlas Copco. Take the chance to apply for an individually tailored internship at a globally leading company! At Atlas Copco IT you will have the opportunity to get a rocket start of your career. You will have a dedicated mentor, be responsible for important tasks and run interesting projects. You will also build a network of contacts within the group at all levels.After 12 months, there are good opportunities to continue your career in a developing role both nationally and internationally. Does it sound interesting? Welcome with your application! OUR OFFER TO YOU Here you get the chance to get a broad and comprehensive insight into Atlas Copco that will benefit your professional network. You will be challenged and developed both personally and professionally. As Atlas Copco is a global company with approximately 40,000 employees in more than 70 countries, you will interact with people in all cultures and functions. You will work with people from all over the world and have the opportunity to develop and deepen your interest in IT. We offer you: • A 12-month internship that starts during Q4 2021 and is designed for your personal and professional development. • Opportunity to contribute with your knowledge and innovation to the company. • If possible, you will also be able to visit a number of units within the Group, of course depending on the current situation. • A chance to get your first foot in a company with a wide range of interesting positions and many opportunities to grow. THIS IS WHAT YOU WILL DO In the role, you will follow the management team and work closely with Atlas Copco IT´s management, with a dedicated mentor. Here you get the opportunity to run and participate in business-critical projects that are important to Atlas Copco´s business and organization. In the long run, it is possible to run your own projects both regionally and globally. Your duties will vary and you will have the chance to really get to know Atlas Copco as a company - from the inside out. You will be involved in various processes, be helpful to controllers, compile presentations and much more. THE JOB IN BRIEF The role is located in Nacka and you report directly to the Head of IT. WHO ARE YOU? We are looking for you who are a civil engineer, system scientist or trained economist. It is an advantage if you have previous system experience and an interest in IT. As a person, you are driven and find it easy to work with others. You are result-oriented, see opportunities, dare to think in new directions and can handle change. Furthermore, you are flexible and good at building relationships. As you will work in an international environment with customers all over the world, we are looking for you who are open and who thrive in an international environment. You need to be fluent in both spoken and written English. INTERESTED? We work with TNG in this recruitment process. They are recruitment specialists in unbiased and competence based recruitment, which creates diversity and innovation in teams and contribute to a sustainable employment market. If you are interested in this position, apply right now! The selection process is ongoing and the position can be filled before the last apply-date. If you have any questions, please contact the recruiter.
Arbetsgivare
Tng Group AB
Hemsida: https://www.tng.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Agila ledare/Product Owner till Sogeti i Malmö/HBG

Arbetsgivare / Ort: Sogeti Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • IT

Om jobbet
Nu söker vi fler erfarna Agila ledare till Sogeti i Skåne. Våra kunder, som är inne i den digitala resan, efterfrågar fler av våra duktiga konsulter inom roller som Scrum Master, Product Owner och Agila PM vilket gör att vi nu vill hitta dom bästa i Skåne. Du kommer att vara del av ett team där vi delar med oss av våra erfarenheter och stöttar varandra i olika uppdrag i en sann Sogetianda. Hos oss bestämmer du mycket själv över din egen utveckling och hur du vill jobba. Det finns stor plats att växa hos oss och ta dig an ökat ansvar och nya spännande uppgifter. Vi har en kundbas inom olika branscher vilket gör att våra uppdrag är omväxlande och intressanta. Liksom du själv kan våra konsulter agera i flera av rollerna vilket ger oss en bredare bas att stå på med möjlighet att variera uppdrag. - Du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta hands-on som Scrum Master, Product Owner inom IT-projekt/digitalisering. - Du brinner för ett Agilt mindset och har en eller flera "agila" certifieringar. - Du är i grunden en projektledare. - Du hänger med i de tekniska dialogerna och har troligen en teknisk eftergymnasial utbildning. - Branscher du har verkat inom är: Retail, manufacturing eller e-hälsa. - Du gillar att vara konsult för du ser fördelen att kunna arbeta i olika roller. - Du har praktisk erfarenhet men också ett engagerat, målmedvetet och drivet mind set. - Att kunna ta kommando och styra ett team och en produkt till att gå framåt; att inte sitta och vänta utan föreslå förändringar när du ser det. - Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Sogeti, en del av Capgemini-koncernen, har verksamhet på över 100 orter runt om i världen. I Sverige finns 20 kontor med totalt 1200 medarbetare. Sogeti arbetar nära kunder och partners för att dra full nytta av möjligheterna med teknologi och kombinerar agilitet och implementeringshastighet för att skräddarsy innovativa, framtidssäkrade lösningar inom Digital Assurance & Testing, Cloud och Cybersecurity, förstärkta av AI och automation. Med sin pragmatiska ”value in the making”-ansats och sin passion för teknologi hjälper Sogeti organisationer att digitalisera – snabbt. Besök oss på www.sogeti.se. Capgemini-koncernen är en global ledare som i partnerskap med företag transformerar och hanterar verksamheter genom att nyttja kraften av teknologi. Koncernen styrs varje dag av sitt syfte; att frigöra mänsklig energi genom teknik för en inkluderande och hållbar framtid. Det är en organisation fylld av ansvarstagande och mångfald med 270 000 teammedlemmar i närmare 50 länder. Med sitt starka 50-åriga arv och djupa branschkunskap förlitar sig Capgeminis kunder på koncernens förmåga att förverkliga affärsmål, från strategi och design till drift, pådrivet av den snabbföränderliga och innovativa världen fylld av Cloud, data, AI, uppkopplade produkter, mjukvara, digital teknik och plattformar. 2020 rapporterade koncernen globala intäkter på 16 miljarder euro. Get the Future You Want. Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat #addher. Sveriges största nätverk för kvinnor inom IT-branschen.
Arbetsgivare
Sogeti Sverige AB
Hemsida: http://www.sogeti.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Kraftringen söker en driven Projektledare

Arbetsgivare / Ort: Brapersonal Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Projektledare
  • bygg och anläggning

Om jobbet
Är du en driven Projektledare som söker nya utmaningar? Är du en affärsinriktad person med gedigen erfarenhet av att leda projekt inom elkraft/bygg och brinner för projektledning? Är du bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med stort eget ansvar? Vi söker dig som motiveras av ett helhetsansvar och som trivs i en samordnande roll där du får skapa förutsättningar för framgång i ett spännande expansivt entreprenadbolag. På Kraftringen Service får du möjligheten att utvecklas i din roll som projektledare tillsammans med ett team kompetenta kollegor, ett team som präglas av gemenskap, lagkänsla och en vilja att tillsammans leverera bra resultat till kund. Hos oss kommer du att vara en viktig del i utvecklingen av vår projektverksamhet, en verksamhet som präglas av affärsmannaskap och professionalitet. Kraftringen Service erbjuder dig en arbetsplats som står på en stabil grund och som ger våra medarbetare stora möjligheter att utvecklas professionellt. Det ska vara kul att gå till jobbet! Hos oss Kraftringen Service erbjuder ett spännande jobb i ett företag som anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Som projektledare hos oss leder och driver du investeringsprojekt och kundspecifika projekt i nära samarbete med vår kund. Som projektledare är en viktig del av ditt arbete att skapa ett gott samarbetsklimat mellan kollegor, kunder och underleverantörer. I projektarbetet leder du en grupp kollegor bestående av bl.a. montörer, underentreprenörer och beredare. Du är ansvarig för att leda, styra och att administrativt samt ekonomiskt följa upp projekten. Du har även ett nära samarbete med produktionsledare, våra kunder och beställaren hos kund för att säkerställa kvalitet i leveransen. Du kommer att bli del av ett härligt och glatt team bestående av ett tjugotal kompetenta kollegor i olika åldrar och med olika bakgrund. Din nya chef heter Malin. Hon är en närvarande, intresserad och engagerad chef. Hon beskriver sig som nyfiken på sina medarbetare och lyhörd. Hon är positiv, har galghumor och är mycket målinriktad. För henne är det viktigt att du vågar agera istället för att fundera. Malin sätter alltid din och dina kollegors säkerhet främst, vilket hon förutsätter att även du gör. Utbildning och kvalifikationer Vi söker dig som är energisk med starkt eget driv för att skapa framdrift i ditt dagliga arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift och har en eftergymnasial teknisk eller ekonomisk utbildning, gärna i kombination med minst fem års relevant arbetslivserfarenhet. Eftersom elkraft är kärnleverans i våra projekt är det en fördel om din tekniska utbildning har den inriktningen. För att lyckas i rollen är det även önskvärt att du har goda kunskaper i entreprenadjuridik och ekonomi samt har erfarenhet från inköp av såväl materiel som konsulttjänster. Körkort är ett krav för tjänsten. Du har stort affärsfokus och intresse för förhandlingar där du på ett professionellt sätt förhåller dig till såväl kunder, markägare, myndigheter och entreprenörer. För att bli framgångsrik i rollen arbetar du strukturerat samtidigt som du är kommunikativ, drivande och relationsorienterad. Du drivs av att hitta arbetsmetoder som effektiviserar arbetet i fält såväl ekonomiskt som praktiskt. Vi lyssnar gärna på dina ideér. Egenskaper vi sätter värde på är ansvarskänsla, förmåga att planera samt att vara flexibel och noggrann. Om Kraftringen Kraftringen Service ägs av kommunerna Lund, Eslöv, Hörby och Lomma. Vi har cirka 300 000 energikunder och 500 medarbetare. Vi erbjuder lösningar inom el, värme, kyla, gas, fiber, entreprenad och andra energirelaterade tjänster. Du hittar oss alltid i närheten eller på www.kraftringen.se (http://www.kraftringen.se/). Kontaktpersoner: Om du har frågor om tjänsten kontaktar du: Malin Johansson, Regionchef Norr, 070-524 02 10 Om du har frågor om din ansökan eller rekryteringsprocessen kontaktar du: Pontus Brantberg, Rekryterare, BraPersonal, 0702-68 06 70 Sista ansökningsdag: 2021-10-19, eftersom vi tillämpar löpande urval och intervjuer vill vi gärna ha din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. I rekryteringen samarbetar Kraftringen med BraPersonal Sverige AB. Anställning sker direkt på Kraftringen.
Arbetsgivare
Brapersonal Sverige AB
Hemsida: http://www.brapersonal.nu/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.