På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Postproduktionskoordinator
Spela filmen

Postproduktionskoordinator

29 Lediga jobb

Koordinator YrkesAkademin Farsta

Arbetsgivare / Ort: YrkesAkademin AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 27 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Platskoordinator

Om jobbet
Vi söker en Koordinator. Vem är du? Vi söker dig som är flexibel och gillar varierande utmaningar. Du brinner för att hjälpa andra människor. Du har förmågan att anpassa dig efter dagens behov. Du har även stort behov och förmåga att skapa nya relationer samt inger förtroende. Arbetsbeskrivning: • Schemalägga lektionssalar. • Deltagarlistor • Vara med vid uppstart information av nya grupper • Öppet hus • Mässor • Inköp kontorsmaterial, kaffe, kläder. • Utlåningsdatorer. • Hjälpa till med praktikplatser. • Övrigt förkommande administrativa uppgifter. • Med mera Kvalifikationer: • B-körkort. • Svenska tal och skrift. • Meriterande personlig lämplighet. • Office paketet. Meriterande: • Engelska. • Erfarenhet av utbildningsverksamhet. • Jobbat inom serviceyrke. • Vi ser gärna kvinnlig sökande för att jämna ut könsfördelningen. Anställningsform YrkesAkademin har kollektivavtal. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 40 timmar/vecka. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Placering Vi söker 1 personer till Stockholm Farsta. Ansökan Sök jobb genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta: Marcus Strömberg på [email protected] eller ring på 070-176 11 09. Varmt välkommen med din ansökan! Om YrkesAkademin YrkesAkademin är en av Sveriges ledande leverantörer av yrkesutbildning. Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997. Uppdragsgivare är främst statliga myndigheter och kommuner men vi riktar oss även till företag och privatpersoner. Vår verksamhet sträcker sig från Lappland till Skåne med omkring 400 anställda fördelade på ett 60-tal orter.
Arbetsgivare
YrkesAkademin AB
Ansökan
Ansök senast 27 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Är du vår nästa Media Manager?

Arbetsgivare / Ort: Talent & Partner AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 januari (3 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktionskoordinator

Färdigheter
Krav
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • HTML
  • programmeringsspråk
  • JavaScript
  • programmeringsspråk
  • Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring
Meriterande
  • Google Docs
  • Java
  • programmeringsspråk
  • SAS
  • statistikprogram
  • Annonsproduktion
  • Annonstjänster
  • produktkunskap
  • Direktmarknadsföring
  • Projektledning
  • erfarenhet
  • Reklamtjänster
  • produktkunskap

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Välkommen till en positiv arbetsplats där engagemang, attityd och lösningsfokuserad samarbetsförmåga värderas högt. Vi söker dig som är vass på att kommunicera i sociala medier, digital annonsering och i andra forum online samt förstår hur man ska sticka ut i bruset.

Vår verksamhet är inriktad på att bygga långsiktighet och lönsamhet för uppdragsgivarna genom kommunikation och starka varumärken som konkurrensmedel. Vår affärsidé är att under ett och samma tak erbjuda uppdragsgivaren ett komplett utbud av resurser som täcker hela kundens kommunikationsbehov.

Genom våra kompetenser erbjuder vi inte bara kunskap inom alla medier utan får även mediekanalerna att samverka så att summan av helheten blir långt effektivare än delarna var och en för sig. Den snabba utvecklingen av medier samt en komplexitet i att göra rätt medieval har skapat ett stort behov från marknaden att hitta en långsiktig affärspartner.

Som heltäckande är vi ett välmående team som genom öppenhet och ärlighet trivs och har roligt tillsammans. Genom ett generöst förhållningssätt och en stor portion humor lär vi av varandra och hjälper varandra i stort och smått utan prestige för att leverera de bästa kommunikationslösningarna till våra kunder.


Din profil

Vi söker dig som är kreativ och tycker om att kommunicera olika budskap i digitala medier. Som vår Media Manager är du en i teamet för våra kunders mediala närvaro. Omgiven av såväl projektledare, analytiker och produktionsledare har du rollen att knyta ihop säcken och ta kunden till nästa nivå i mediavärlden. Du tycker om att uttrycka dig i både text och bild och ser vilka möjligheter som finns för att få våra kunder att växa. Dina arbetsuppgifter varierar beroende på kund - allt från vara med och ta fram strategier tillsammans med våra affärsutvecklare till att skapa aktivitetsplaner och publicera innehållet.

Du leder själv processen med att skapa innehåll för våra kunder. Variationen är stor, allt från skönhetsprodukter till värmepumpar och skruvar. Du tycker om att sätta dig in i våra kunders produkter och tjänster och kan ta fram lösningar för såväl sociala medier som annonsering så det sticker ut i mängden.

Den person vi söker är nyfiken och gillar att fånga det komplexa för att sedan kommunicera det enkelt. Viktiga egenskaper i ditt arbete är att vara en god lyssnare och problemlösare samt att kunna motivera idéer för såväl kund som medarbetare.

Hos oss får du möjlighet att tillhöra ett roligt, inspirerande team, nära till skratt och med många spännande och givande projekt.


Vi söker dig som har:

- Har arbetat med digital annonsering i olika medier, programmatic, Google Ads, sociala medier m.fl. Detta är ett krav.

- Har erfarenhet av mediaköp, såväl digital som i tryck och radioreklam.

- Erfarenhet av arbete på byrå.

- Vana att ta fram innovativa medialösningar.

- Enkelt att kunna sätta dig in i nya kunder och ta fram kommunikativt budskap för varje kunds produkter.

- God förståelse för Google Analytics och ha delvis arbetat med det. Även kunna analysera effekten av digitala aktiviteter.

- Stark kommunikatör, speciellt skriftligt men även muntligt

- God kunskap gällande att arbeta riktat mot olika målgrupper och i olika kanaler

Det är även ett plus om du:

- Har god förståelse kring SEO och arbeta med kunders optimering

- Har djupare förståelse i Google Analytics

- Har mycket god koll på olika digitala plattformar och dess samverkan


Som person har/är du:

- God social kompetens

- Engagerad och positiv

- God förståelse för service och att skapa resultat för kunden

- Prestigelöst förhållningssätt och inbjudande till feedback på ditt arbete

- Stark arbetsmoral

- Behärskar Engelska i tal och skrift


Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Skicka din ansökan idag via länken eller [email protected]

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.

Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Arbetsgivare
Talent & Partner AB
Birger Jarlsgatan 8, 5tr
11434 STOCKHOLM
Hemsida: http://www.talentpartner.se
Ansökan
Ansök senast 28 januari (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Produktutvecklingskoordinator till Scanias Motortillverkning

Arbetsgivare / Ort: Scania CV AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 29 januari (4 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktionskoordinator

Om jobbet
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Scanias Motortillverkning (DM) tillverkar komponenter till Scanias och Tratons motorer. För oss är hållbarhet en viktig fråga – vårt nya motorprogram sänker CO2-utsläppen från våra motorer, men vi har också ambitionen att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi arbetar mycket med effektivisering av våra produktionsprocesser och digitalisering, samtidigt som mångfald, jämställdhet och inkludering ligger högt på agendan. Vi söker efter en Produktutvecklingskoordinator (PD-koordinator) då vår nuvarande antar nya utmaningar inom Scania. Är det du som ska vara med och bidra till framtidens transportsystem och stötta vår globala PD-process? Din arbetsuppgifter Som PD-koordinator hos oss får du en central roll i att leda, planera och koordinera våra PD-projekt, både lokalt och globalt. Du är en del av vårt team för Global Produktionsteknik och koordinering som består av ett 10-tal engagerade medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter. Som PD-koordinator ansvarar du för DM’s PD-process och du arbetar tvärfunktionellt med produktion, R&D och Scanias Projektkontor där du representerar DM i de olika forumen. Du kommer att ha ett brett kontaktnät inom företaget och vara en möjliggörare för att motorbearbetningen ska bli mer agila i industraliseringsfasen av nya produkter. Du kan vänta dig en spännande vardag med varierande utmaningar där du snabbt behöver kunna prioritera om beroende på hur dagen utvecklar sig. Som exempel kommer en av de första utmaningarna bli att utveckla rollen från det historiskt lokala perspektivet till det globala för att långsiktigt hjälpa till och säkra en global kvalité över tid för TRATON’s ICE motorer. Vem är du? Vi söker dig som trivs i en miljö där du får ta ett stort eget ansvar och arbeta tillsammans med kunniga och engagerade kollegor för att driva PD-processen. Vi tror att du är trygg i dig själv, är driven, är duktig på processutveckling, strukturerad och har lätt för att kommunicera med andra. Troligtvis har du en universitets- eller högskoleutbildning med industriell inriktning. Erfarenhet av både produktionsberedning och processutveckling inom Scania är meriterande, men inget krav. Då du har internationella kontaktytor är det viktigt att du talar och skriver obehindrat på engelska.   För oss är det viktigt att rekrytera rätt person. Om du tror att du skulle vara rätt person för jobbet, även om du saknar någon del av kompetenskraven - sök ändå. Finner vi att du är rätt person kommer vi att arbeta tillsammans med dig för att du ska utvecklas och växa in i rollen. Ansökan Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV, betygsunderlag och eventuella relevanta intyg. Ansök via Reflex/Karriärsida alt Scania.com. Sista ansökningsdag är 2022-01-29. JobID: 20217272 Urval sker löpande så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Vill du veta mer? Läs gärna mer om Produktion och logistik Scania Södertälje Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder driver vi omställningen till ett hållbart transportsystem. 2020 levererade vi 66 900 lastbilar, 5 200 bussar samt 11 000 industri- och marinmotorer till våra kunder. Nettoomsättningen uppgick till mer än 125 miljarder kronor, varav över 20 procent var tjänsterelaterade. Scania grundades 1891 och är idag verksamt i fler än 100 länder och har cirka 50 000 medarbetare. Forskning och utveckling är huvudsakligen koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Latinamerika, med regionala produktcenter i Afrika, Asien och Eurasien. Scania är en del av TRATON GROUP. För mer information besök: www.scania.com. För frågor om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef Patrik Genborg på 070-082 73 38 eller maila [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetsgivare
Scania CV AB
Hemsida: https://www.scania.com/world/#/
Ansökan
Ansök senast 29 januari (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Nu söker vi en projektkoordinator Jernforsen Energy AB i Hultsfred

Arbetsgivare / Ort: Lernia Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Platskoordinator

Om jobbet
Om företaget Sedan 1984 har Jernforsen levererat biobränsleanläggningar till mer än 1.000 nöjda kunder världen över. Idag är vi stolta över att vara i spetsen för teknisk utveckling och produktion av biobränsleanläggningar. Vår organisation drivs av ett stort engagemang och ambitionen om att alltid leverera produkter och support i toppklass. Våra kunder är främst sågverk och andra träbearbetande industrier, pappers- och cellulosaindustrin samt kommuner och energiverk. Arbetsuppgifter Som projektkoordinator stöttar du en eller flera chefer i det dagliga arbetet och du arbetar i en föränderlig miljö med varierade arbetsuppgifter. Din huvudsakliga uppgift är att underlätta för chefen genom att bland annat planera, leda, genomföra och följa upp olika projekt och aktiviteter. I tjänsten ingår att ansvara för dokumentation, hantera externa kontakter och inköpsärenden samt göra ekonomiska uppföljningar. Vid behov kommer du också att arbeta med att förberedelser av möten och presentationsmaterial samt hantera fakturor och orderhantering. Formell kompetens • Erfarenhet av liknande roll • God svenska samt engelska i såväl tal som skrift • Goda färdigheter i Office-paketen • Erfarenhet av kommunikation • Erfarenhet av tekniskt arbete • Erfarenhet av projektledning • Utbildning inom el och energi är meriterande Personliga egenskaper Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och för att trivas i rollen som projektkoordinator trivs du med att ha mycket på ditt bord samtidigt. Du har stort tekniskt intresse. Rollen kan komma att styras efter dina personliga egenskaper och färdigheter. Du är serviceminded och har lätt för att kommunicera med människor på alla nivåer i organisationen. Du är prestigelös och tycker att det är motiverande med uppgifter som varierar i svårighetsgrad. Du är analytisk och har ett ekonomiskt tänk. Vidare är du mycket strukturerad och kan behålla lugnet i en stressig miljö. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Tillsvidare/Heltid/Järnforsen Vid denna rekrytering kommer du erbjudas en anställning direkt hos kundföretaget. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.
Arbetsgivare
Lernia Bemanning AB
Ansökan
Ansök senast 30 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Koordinator till Underhållsavdelningen

Arbetsgivare / Ort: Billerudkorsnäs Sweden AB / Grums
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Produktionskoordinator

Om jobbet

Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?

Är du bra på att leda förbättringsarbete samt brinner för att utmana dig själv och andra? Då har vi en spännande och utmanande roll för dig!

Vi söker dig som drivs av att utveckla både människan och gruppen samt processer och arbetssätt. Du har ett högt säkerhetstänk, öga för förbättringar samt förstår vikten av en god kommunikation för att tillsammans nå resultat. Du får leda arbetet med att säkerställa och utveckla säkra och stabila arbetsrutiner på Underhållsavdelningen som består av 210 medarbetare.

Vi erbjuder:

• En plats i en organisation med goda värderingar, stort arbetsmiljöfokus och miljömedvetenhet.

• Utvecklingsmöjligheter i en spännande och utmanade arbetsmiljö.

• Ett stimulerande arbete med högt ansvarstagande och stora möjligheter till egen påverkan.

• Du kommer att ingå i avdelningens ledningsgrupp och rapportera till avdelningschefen.

Som koordinator ansvarar du för:

• Leda och driva olika typer av förbättrings-/projektarbeten. Målet är en produktion på ett säkert, hållbart och kostnadseffektivt sätt som lever upp till våra förväntningar genom att systematiskt eliminera förluster, med våra medarbetare som trygga problemlösare.

• Representera underhållsavdelningen i övergripande projekt och styrgrupper.

• Ta fram underlag till ledningsgruppens avdelningsmöte.

• Tillsammans med underhållschefen skapar du en långsiktig plan för avdelningens väg framåt, det kan till exempel handla om kompetensutveckling, nya arbetssätt, eller lagefterlevnad.

• Stötta avdelningen i att nå sina mål, åtgärda brister och driva förbättringsarbeten för att skapa en effektivare och säkrare underhållsorganisation.

• Du kommer att ha ett stort nätverk med sektions-/gruppchefer samt representanter från andra avdelningar.

• Följa upp verksamheten med omfattande vecko- och månadsrapporter med hjälp av statistik och interna auditeringar.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av att driva förbättrings- och förändringsprojekt. Då tjänsten innebär en del rapportering och uppföljning är sådan erfarenhet värdefull. Du har också en teknisk bakgrund.

Det är meriterande med en Teknisk universitetsexamen eller relevant yrkeserfarenhet inom området pappers- eller verkstadsindustrin.

Vi ser också att du har goda administrativa kunskaper. Excel-kunskaper är ett krav.

Personliga egenskaper

Det är viktigt för oss att hitta en medarbetare med rätt personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är du en målinriktad person med förmågan att genomföra de beslut som krävs för att nå bästa resultat. Vi söker dig som alltid sätter säkerheten först, är en genuin representant för våra värderingar och en god relationsskapare. Du har ett strategiskt tankesätt samt god analytisk förmåga och jobbar aktivt med att utmana och utveckla arbetssätt. Vidare har du förmågan att vara lyhörd och möta dina kollegor respektfullt, prestigelöst och kommunikativt.

Kontakta oss

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta

Thomas M Nilsson, Avdelningschef, tfn 0555-41268

Arbetsgivare
Billerudkorsnäs Sweden AB
Storjohanns Väg 4
66433 Grums
Hemsida: https://www.billerudkorsnas.se
Ansökan
Ansök senast 30 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.